اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه هایما s7 توربو با لیفان820

مقایسه هایما s7 توربو با لیفان820

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه هایما s7 توربو با لیفان 820 می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه هایما s7 توربو با لیفان820 بپردازیم .

lifan 820

لیفان 820

کیفیت سواری
7
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
8
امتیاز کل
47
بررسی لیفان 820

Haima S7 turbo

هایما S7 توربو

کیفیت سواری
7
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
7
ارزش خرید
7
امتیاز کل
45
بررسی هایما S7 توربو
انتخاب ماشین 3

lifan 820

لیفان 820

Top car

lifan 820

لیفان 820

مقایسه هایما s7 توربو با لیفان820

لیفان 820

 

 لیفان 820 یک ماشین چینی خوش استایل و خوش تیپ است که چند مدتی است در کشور مونتاژ میشود و کیفیت خوبی دارد و جزء ماشین های چینی لوکس مونتاژ شده در کشور میباشد و از لحاظ کیفی نسبت به رقبا چینی خود سطح بهتری را دارا می باشد . در طراحی بدنه لیفان 820 به راحتی یک کپی کاری ظریف و دقیق را از ماشین های آئودی را میتوان مشاهده کرد که با اصول به کار رفته در طراحی و رعایت دقیق نکات طراحی ، لیفان 820 در حال حاضر از خوش چهره ترین و دل نشین ترین ماشین های کلاس خودش در کشور میباشد و  در مقایسه با هایما اس 7 توربو هر دو ماشین زیبا و جذابی هستند ولی لیفان 820 برای ایرانی ها طراحی مناسب تری دارد . وجود گلگیر های ورم کرده در هر 4 گوشه ماشین  ، وجود خطوط و برجستگی های جذاب و طراحی منحصر بفرد و هوشمندانه چراغ ها در مجموع لیفان 820 را به یکی از خوش چهره ترین ماشین های سدان مونتاژ شده در کشور تبدیل کرده است .

 

لیفان 820

 

درون کابین لیفان 820 ویژگی  اصلی طراحی بر اساس سادگی و راحتی است ولی با اینکه اتاق ماشین طراحی اش ساده و کار آمد است به خوبی هم جلوه لوکس بودن دارد که در ترکیب با رنگ بندی مشکی پرستیژ خاصی به کابین ماشین بخشیده است آرامش خوبی درون کابین ماشین وجود دارد و نشان میدهد که تا چه حد برای طراحی کابین لیفان 820 زحمت کشیده شده است . لیفان 820 در رنچ قیمت خودش  جزء ماشین هایی می باشد که بالاترین کیفیت ساخت و مونتاژ را دارد و کیفیت متریال به کار رفته درون کابین ماشین هم نسبتا خوب ارزیابی میشود و راضی کننده است و در مقایسه با هایما اس 7 توربو در یک سطح می باشد ولی از نظر رنگ بندی و طراحی کابین لیفان 820 ماشین زیبا تری است و کابین قابلقبول تری دارد . یکی دیگر از نقاط مثبت لیفان 820 را صندلی های ماشین میتوان دانست که نرم و راحت هستند ، عریض هستند و صندلی راننده هم در 6 جهت به صورت برقی تنظیم میشود که در مجموع ارگونومی بسیار خوبی برای سرنشینان ماشین و علی الخصوص راننده به وجود میاورد که قرار گیری راننده و تسلطش بر ماشین کمی با چاشنی اسپرت همراه است که لذت راندن با این ماشین را دو چندان می نماید .

ابعاد داخلی کابین لیفانز 820 علی رغم اینکه ابعاد  بدنه ماشین در حد متوسط است بسیار جادار میباشد و از همه مهم تر صندوق عقب بسیار جادار لیفان 820 میباشد که طراحی بسیار خوبی دارد و کاملا صندوق عقب ماشین جوابگوی سفر های درون شهری و برون شهری است و این ماشین در کلاس خود و با توجه به قیمتش برای خانواده های پر جمعیت ، قد بلند و ... کابین بسیار راحت و جاداری را دارا می باشد . از نظر امکانات رفاهی و ایمنی هم لیفان 820 ماشین کاملی به نظر میرسد و  به طور کلی لیفان 820 در بخش طراحی و کابین و ... ماشین خوب و با کیفیتی است و امتیاز بالایی را با توجه به قیمت و کلاس ماشین دریافت مینماید و البته ماشین رقیب هم یعنی هایما اس 7 توربو از این نظر ها با لیفان 820 برابر است .

 

لیفان 820

 

در بخش ویژگی های فنی لیفان 820 از یک پیشرانه 4 سیلندر با آرایش خطی به حجم 2373 سی سی بهره میبرد که به خوبی از عهده ماشین برمیاید و شتاب و چالاکی راضی کننده ای در اختیار راننده قرار میدهد  . در دور موتور 5700 دور در دقیقه 158 اسب بخار قدرت پیشرانه ماشین تولید می کند  و در دور موتور 4000 الی 4500 دور در دقیقه هم گشتاور 221 نیوتن متر از پیشرانه پر حجم لیفان 820   حاصل میگردد و در اختیار راننده ماشین قرار میگیرد  . لیفان 820 در مقایسه با ماشین هایما اس 7 توربو بر روی کاغذ از قدرت و گشتاور کمتری بهره میبرد اما در عمل یک ماشین کاملا پر شتاب و چالاک تر است . لیفان 820 بر مبنای اقتصادی بودن طراحی نشده است ولی در استفاده شهری مصرف سوخت مناسبی دارد اما شتابگیری خوب و قابل اعتمادی دارد و از همه مهم تر مصرف سوخت 8.7 لیتری ماشین در سیکل ترکیبی با وجود گیربکس اتوماتیک میباشد که بسیار عالی به نظر میرسد  و کاملا ماشین اقتصادی میباشد که با توجه به پارامتر های ماشین در این کلاس این رقم کاملا خوب است . پیشرانه لیفان 820 با یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک تیپ ترونیک ساخت شرکت DSI استرالیا کوپل شده است که هماهنگی خوبی با موتور دارد ، تعویض دنده هایش خوب است و کارکردش هم روان میباشد ولی یک حالت خنگی در اکثریت گیربکس های ماشین چینی وجود دارد که کم وبیش در لیفان 820 هم مشاهده می گردد .

 

لیفان 820

 

لیفان 820 ماشین خوش دست و با هندلینگ سطح بالایی ارزیابی می شود و سواری رضایت بخشی را ارائه میدهد . سیستم تعلیق لیفان 820 با توجه به کلاس و خانوادگی بودن ماشین خوب طراحی شده است و سواری نرم و راحتی دارد . ترمز های لیفان 820 مناسب است و به لطف سیستم های ایمنی کامل به خوبی از  عهده توقف ماشین بر میایند .

لیفان 820 یک ماشین چینی با کیفیت است که چهره ای زیبا دارد ، کیفیت ساختش مناسب است ، مصرف سوخت و استهلاک پایینی دارد و به همراه امکانات رفاهی مناسب ارائه میشود . لیفان 820 در محدوده قیمتی خودش و در کلاس خودش گزینه ای مناسب به شمار میرود که اگر چینی بودن آن را نا دیده بگیریم نقاط مثبت زیادی دارد و در این ماشین بسیار تلاش شده است تا با استاندارد های روز دنیا تطابق پیدا کند .

 

لیفان 820

Haima S7 turbo

هایما S7 توربو

مقایسه هایما s7 توربو با لیفان820

هایما اس 7 توربو

 

 هایما S7 یک شاسی بلند با طراحی مناسب و یک طرح جدید برای ماشین کراس اوور در این کلاس است که در مدل توربو شارژ ماشین تغییرات کوچکی هم در ظاهر ماشین داده شده است  . طراحی بدنه ماشین خوب است و از نظر جذابیت ظاهری و چشمگیر بودن طراحی هایما اس 7 توربوشارژر برابر با لیفان 820 است وبا وجود تفاوت کلاس هر دو ماشین چهره قابل قبولی را دارا میباشند . به طور کلی طراحی هایما اس 7 جز در چند نقطه ماشین هماهنگ است و میتوان گفت که با توجه به چینی بودن ماشین و دیگر مسائل طراحی خوبی را دارا میباشد و استایل کلی ماشین طرحی نوآورانه دارد  . در مدل توربو ماشین هایما اس 7 تغییرات شامل سپر جلو به همراه جلو پنجره جدید ، طرح جدید مه شکن ها ، دیفیوزر جدید سپر عقب ، وجود پایه باربند و طرح جدید رینگ های ماشین است که همه اینها سعی دارند تا به هایما اس 7 چهره قدرتمند تری ببخشند و جذابیت ماشین را دو چندان کنند و همچنین تفاوت این ماشین با مدل دنده ای کاملا مشهود باشد .

 

هایما اس 7 توربو

 

در دراخل کابین ماشین هم سبک طراحی استفاده  شده همانند ظاهر خارجی ماشین است اما نکته آزار دهنده  کیفیت پایین متریال است که در کنار کیفیت پایین ساخت و مونتاژ کاملا توی ذوق میزند که البته در مدل توربو سعی کرده اند این ماشین را ارتقا کیفی دهند ولی هنوز هم از نظر کیفیت و جنس متریال استاندارد مطلوبی را این ماشین دارا نمیباشد و نسبت به لیفان 820 و ماشین های رقیب هایما اس 7 توربو سطح تقریبا پایین تری دارد و اگر شاهد افزایش فروش این ماشین باشیم قطعا این ایراد های جزئی هم رفع میگردد . در بخش تجهیزات رفاهی و ایمنی هم در هایما اس 7 نسبتا تجهیزات خوب و کاملی به کار گرفته شده است و کاملا برابر با لیفان 820 اتوماتیک توانایی رقابت دارد و امتیاز یکسانی هم دریافت می کنند .

 

هایما اس 7 توربو

 

در بخش فنی  هایما اس 7 اتوماتیک توربوشارژر مجهز به یک پیشرانه 1.8 لیتری است که توسط سیستم توربوشارژ تقویت شده است . این پیشرانه توانایی تولید 170 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن متر گشتاور را دارد که برای یک ماشین با این ابعاد بر روی کاغذ مناسب است ولی از آنجایی که هایما هنوز در ساخت ماشین تازه کار است هایما اس 7 با وجود این حجم از تغییرات  فنی ماشین چندان سریعی نیست و 10 ثانیه طول میکشد تا از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد . برای انتقال قدرت در هایما اس 7 توربو شارژ از یک گیربکس 6 سرعته تیپ ترونیک ساخت کشور کره جنوبی استفاده شده است . در موتور گیربکس این ماشین سطح هماهنگی تقریبا خوب است و بخش فنی ماشین تقریبا خوب است ولی خخب لیفان 820 از نظر مهندسی در ساخت ماشین کمی بهتر عمل کرده است و یک پله ماشین بهتری است و راندمان بالاتری را به نمایش می گذارد .

 

هایما اس 7 توربو

 

در بحث سیستم تعلیق هایما اس 7  توربو شارژ نسبت به هایما اس 7 معمولی برتری نسبی را دارد زیرا از سیستم تعلیق مستقل برای هر چرخ ماشین استفاده شده است که سواری ماشین را بهتر میکند و از حرکات گهواره ای و غیر منتظره ماشین میکاهد . از نظر فرمان پذیری ، ترمز ، سواری و ... هایما اس 7 توربوشارژر ماشین خوبی است ولی با لیفان 820 به خاطر تفاوت های ساختاری قابل مقایسه نیست اما هر دو ماشین سواری و سطح رانندگی مناسبی دارند .

علاوه بر این ایرادات که در هایما اس 7 معمولی وجود داشت ولی اکنون در هایما اس 7 توربوشارژ سعی شده است تا اکثر آنان برطرف شود ایراداتی هنوز گریبانگیر ماشین های هایما مانند نا شناخته بودن در بازار با وجود تجربه فروش خوب هستند که نقطه ضعف این ماشین هستند ولی در کل اگر این موارد را کنار بگذاریم مابین ماشین های لیفان 820 و هایما اس 7 توربوشارژر تفاوت خیلیی بارزی وجود ندارد که بتوان به آن اشاره کرد و سطح کلی دو ماشین برابر هستند اما لیفان 820 ماشین دل نشین تری میباشد که بزرگترین ایراد آن که عینا در هایما هم وجود دارد بازار دست دوم ضعیف میباشد .

 

هایما اس 7 توربو

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : حسن
    تاریخ : 1396/03/02

    صفر تاصد هایما توربوهشت ثانیه است توی سایت های مختلف و گروها ی هایما هست
    این دو ماشین کاملا باهم تفاوت دارند یکی سدان و یکی suv

  • user icon
    نویسنده : الیاس
    تاریخ : 1396/03/02

    چرا هایما s7 رو با ماشین های سدان
    مقایسه می کنید؟!
    اگه شما s7 رو با هم رده های خودش
    تیگو پنج و جک s5 بزارید
    s7 خیلی بهتر از این دو هستش

    لطفا اگه مقایسه میزارید
    مقایسه ای بزارید که در یک رده باشن
    نه متفاوت!!!

  • user icon
    نویسنده : کیوان
    تاریخ : 1396/03/02

    لیفان 820 رقیب سدان چینی نداره شاید MG جدید 360یاGt در نتیجه با Suv مقایسه شده کار ماشین3عالیه

  • user icon
    نویسنده : nader
    تاریخ : 1396/03/02

    مرسی از ماشین3 من چند ماه هست که به خرید این 2 تا ماشین با 90 میلیون دارم فکر میکنم ممنون از سایت خوبتون

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1396/03/02

    انتخاب من هم لیفان 820 هستش من دارم و خیلی راضی هستم کلی آپشن داره و کلی فضای زیاد

  • user icon
    نویسنده : نیما
    تاریخ : 1396/03/02

    لیفان 820 خیلی از هایما توربو سر تر هستش و این کاملا مشخص هستش ، نکتش اینه که هر دونای این ماشینا فروش خوبی ندارن و بازار دست دومشون ضعیف هستش

    • نویسنده : Abolfazl
      تاریخ : 1396/04/07

      خودت چطورهستش خوب هستش

  • user icon
    نویسنده : شهاب
    تاریخ : 1396/03/02

    به نظر من لیفان خیلی بهتر از هایما هستش ، هایما خیلی بند الکی هستش در چین

  • user icon
    نویسنده : احمد
    تاریخ : 1396/03/06

    سلام نظرات شما در خصوص شتاب و گیربکس هایما توربو تغییر کرده تو مقایسه های قبلی شتاب هایما 14 و گیربکس ناهماهنگ و ترمزها ضعیف عنوان شده بود

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1396/03/07

    با سلام بسیار مقایسه منصفانه و هوشمندانه ای بود ممنون از دقت و بیطرفی

  • user icon
    نویسنده : مهدی
    تاریخ : 1396/05/31

    نویسنده قطعا میخواسته به نفع لیفان نظر بده، فقط یه جمله رو میگم ، داداش من چند ساله لیفان 620 داره از روز اول سانروفش خراب بود برد نمایندگی براش روی سانروف پلاستیک سلیفون رو چند لایه کرد گذاشت تا آب داخل نره بعد چند سال که گارانتیشم تموم شده هنوزم همون سلیفون هست و درست نشده ، من یک ماهه هایما توربو دارم هیچ مشکلی نداره و حتی به بعضی چیزایی که ایشون مقایسه کردن و در مورد لیفان گفتن خندم میگیره.

    • نویسنده : HOSSEIN
      تاریخ : 1397/10/02

      اخه لیفان 820 کجا 620 کجا........ صادقانه صحبت کن اقای مهدی....بعدشم هایما ماشینیه که یه ساعت میشینی پشتش دیسک میگیری بخدا....کلام اخر... لیفان 820 یه نعمته افتاده دست ایرانیا...

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading