اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه سئات تولدو با کیا سراتو

مقایسه سئات تولدو با کیا سراتو

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار، مقایسه سئات تولدو با کیا سراتو می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه سئات تولدو با کیا سراتو بپردازیم .

seat toledo

سئات تولدو

کیفیت سواری
9
خدمات پس از فروش
8
طراحی
7
امکانات رفاهی
7
ویژگی های فنی
9
ارزش خرید
9
امتیاز کل
49
بررسی سئات تولدو

kia cerato

کیا سراتو

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
8
امتیاز کل
48
بررسی کیا سراتو
انتخاب ماشین 3

seat toledo

سئات تولدو

Top car

seat toledo

سئات تولدو

مقایسه سئات تولدو با کیا سراتو

سئات تولدو

 

سئات تولدو یک ماشین خوش تیپ و زیبا از کشور اسپانیا است که کیفیت بسیار خوبی دارد و جزء با کیفیت ترین ماشین های سدان کوچک در ایران است که به تازگی فرصت حضور و قدرت نمایی را پیدا کرده است . این مدل از سئات تولدو که مجوز ورود به بازار ایران را دریافت کرده است نسل چهارم این ماشین می باشد که از پلت فرم A5 فولکس واگن بهره میبرد . سئات تولدو مانند همیشه و همه محصولات سئات از زبان طراحی خاص و خوبی بهره میبرد که اگر با دیگر ماشین های این کمپانی مانند لئون آشنا باشید به خوبی متوجه میشوید که با یک ماشین با کیفیت و اصیل از سئات سر و کار دارید و چهره آشنا ماشین های سئات را در طراحی تولدو مشاهده میکنید . اگر به فرم بدنه سئات تولدو دقت کنید در نگاه اول یک ماشین سدان است اما همیشه سئات بر روی 5 درب بودن تولدو تاکید خاصی داشته است و از این رو ما با یک ماشین لیفت بک سر و کار داریم .

 

سئات تولدو

 

درون کابین سئات تولدو ویژگی  اصلی طراحی بر اساس سادگی و راحتی ، زیبایی و کیفیت بالا است و با اینکه اتاق ماشین طراحی ساده ای دارد به طرز فوق العاده ایی کابین سئات تولدو خانوادگی و منطبق با استاندارد های ارگونومیگ بودن میباشد که در ترکیب با رنگ بندی مشکی و کرم پرستیژ خاصی به کابین ماشین بخشیده است و نشان می دهد که تا چه حد برای ساخت سئات تولدو زحمت کشیده شده است چون در این ماشین حتی ساخت و مونتاژ ریز ترین مورد هم به بهترین شکل ممکن انجام شده است . کیفیت مواد به کار رفته درون کابین سئات تولدو خوب و راضی کننده است و تجهیزات ماشین هم با بالاترین کیفیت ممکن ساخته شده اند . اگر از نظر ایمنی بخواهیم به بررسی سئات تولدو بپردازیم همین قدر که بدانیم این ماشین از موسسه ایمنی Euroncap 5 ستاره ایمنی دریافت کرده است کافی می باشد و در بحث ابعاد هم این ماشین بسیار فوق العاده و خانوادگی است زیرا هم در فضای صندوق عقب و هم داخل کابین بسیار ماشین جادار و راحتی است . سئات تولدو از نظر امکانات ایمنی و رفاهی ماشین کاملی است و طبق گفته ها کامل ترین نمونه سئات تولدو وارد ایران می شود .

 

سئات تولدو

 

در بخش ویژگی های فنی سئات تولدو از یک پیشرانه 4 سیبندر خطی به حجم 1390 سی سی بهره میبرد که به لطف فناوری توئین شارژر که هم مزایای توربو را دارد و هم سوپر شارژر ماشین را به بازدهی و چالاکی خوبی رسانده است . در دور موتور 5000 دور در دقیقه 122 اسب بخار قدرت پیشرانه ماشین تولید میکند  و در دور موتور 5000 دور در دقیقه هم گشتاور 200 نیوتن متر از پیشرانه پیشرفته سئات تولدو حاصل میگردد و در اختیار راننده ماشین قرار می گیرد .  سئات تولدو بر مبنای اقتصادی بودن و استفاده شهری طراحی شده است اما شتابگیری خوب و رانندگی هیجان انگیزی دارد و از همه مهم تر مصرف سوخت 4.8 لیتری ماشین در سیکل ترکیبی با وجود این میزان قدرت است که نشان از تکنولوژی خوب به کار رفته درون بخش فنی این ماشین است . از آنجایی که سئات تولدو تکنولوژی بخش فنی خود را مستقیما از کارخانه مادر یعنی فولکس واگن دریافت می کند پس از این ماشین انتظار بالایی داریم که به خوبی سئات تولدو انتظارات ما را پاسخ می دهد . برای انتقال قدرت نیرو پیشرانه به چرخ های ماشین سئات تولدو از دو نوع گیربکس 6 سرعته اتوماتیک و 7 سرعته دبل کلاچ بهره میبرد که به طور قطعی مشخص نیست سئات تولدو با کدام جعبه دنده وارد بازار می شود اما هر کدام که باشد در هر صورت این ماشین عملکرد فوق العاده ای دارد . سئات تولدو شاید قدرت به اندازه کیا سراتو نداشته باشد ما وزن سبک تر و موتور پر نفس تری دارد که می تواند این ماشین را از سکون در زمان 9 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برساند و تا بیش از 210 کیلومتر در ساعت هم این ماشین می تواند به شتابگیری ادامه دهد .

 

سئات تولدو

 

سئات تولدو یک ماشین خوش دست و با هندلینگ سطح بالایی ارزیابی می شود و سواری رضایت بخشی را ارائه میدهد . سیستم تعلیق سئات تولدو در آرایش کمی پیچیده است اما همین پیچیده بودن در سواری با این ماشین لذت فوق العاده ای برای شما به همراه دارد . سئات تولدو از سیستم فرمان هیدروالکتریک سود می برد که دقیق است و فرمان پذیری این ماشین را خوب و لذت بخش و دقیق کرده است و در پیچ ها به طور کامل میتوانید به این ماشین اعتماد کنید . سئات تولدو به لطف سیستم ترمز اطمینان بخش و تجهیزات ایمنی و پایداری مناسب یک ماشین خوب است که در هر سرعتی میتوانید به آن اعتماد کنید .

سئات تولدو با ترکیب کارایی ، زیبایی ، پویایی ، بازدهی بالا ، کیفیت در ساخت و قیمتی مقرون به صرفه  یک ماشین مناسب برای خانواده‌هاست که در رنج قیمت خود از بهترین ماشین های این کلاس هم بهتر عمل کرده است و شاهد خواهیم بود که هنگام حضور این ماشین در بازار به چه موفقیت های خوبی دست پیدا می کند .

 

سئات تولدو

kia cerato

کیا سراتو

مقایسه سئات تولدو با کیا سراتو

کیا سراتو2017

 

زیبایی و جذابیت ظاهری همیشه از ویژگی های این ماشین سدان کوچک به نام کیا سراتو است که در تمامی مدل های این ماشین در فروشش تاثیر خاصی داشته است . به کیا سراتو 2017 که نگاه میکنیم آن را از تمام نمونه های تولید شده این ماشین زیبا تر ، پویا تر و خوش استایل تر میابیم و کیا سراتو 2017 از نظر طراحی اکنون یک ماشین پخته و با تجربه است . بر روی بدنه کیا سراتو خطوط و برجستگی هایی وجود دارد که در جلو و عقب ماشین به هم متصل شده اند و چراغ های بزرگ در جلو وعقب کیا سراتو به کار رفته است که کشیدگی زیبایی به اطراف دارند و  طرح پویا و هماهنگی را برای کیا سراتو وجود آورده اند . کیا سراتو 2017 که نمونه فیس لیفت شده نسل سوم این ماشین است کاملا به زبان طراحی جدید ماشین های کیا نزدیک است و از قسمت هایی مانند جلو پنجره بر جسته زیبا یا طراحی سپر های ماشین به خوبی میتوان درک کرد که طراحان کیا برای سراتو نهایت تلاش خود را برای چند منظور جلوه دادن این ماشین سدان شهری کرده اند تا همه سلایق آن را بپسندند.

 

کیا سراتو2017

 

داخل کابین کیا سراتو هماهنگ با ظاهر خارجی ماشین زیبا ، اسپرت و هیجان انگیز است . داشبورد  کیا سراتو یک دست نیست و این صاف نبودن داشبورد ماشین زیبایی خاصی دارد و در بخش وسط برآمدگی دارد و درکنار اشکال هندسی طراحی اسپرت و هیجانی را به کابین کیا سراتو هدیه کرده اند که با ذات اسپرت ماشین هماهنگی کامل دارد  . فضای کابین ماشین برای افراد قد بلند  مناسب است و افراد در آن احساس راحتی میکنند و در کل داخل کابین ماشین فضاسازی خوبی انجام گرفته است که کابین کیا سراتو را مناسب خانواده کرده است . یکی از ایراد های وارد به کابین کیا سراتو را می توان ورود صدای غرش موتور ماشین  به داخل کابین در دور های بالا دانست که این مورد برای ماشین بازان نکته ای مثبت محسوب می گردد ولی برای کسانی که آرامش می طلبند اصلا نکته خوشایندی نیست . همیشه برگ برنده کیا سراتودر امتیاز گیری این ماشین لیست آپشن کامل بوده است که در این مدل از ماشین هم مانند همیشه کیا سراتو لیست بلند بالایی از تجهیزات را به شما تقدیم می کند .

 

کیا سراتو2017

 

کیا سراتو توسط یک پیشرانه ۴ سیلندر پر توان نیرو می گیرد که با آرایش خطی درون کاپوت ماشین قرار گرفته است . پیشرانه کیا سراتو ۱۹۹۹ سی سی حجم دقیقش است و به 150 اسب بخار قدرت در دور موتور ۶۵۰۰ دور در دقیقه و گشتاور 192  نیوتن متر در دور موتور ۴۵۰۰ دور در دقیقه می تواند دست پیدا کند . مصرف سوخت پیشرانه ماشین در سیکل ترکیبی ۱۰۰ کیلومتر حدود 7.1 لیتر است که پیشرانه کم اشتهایی با توجه به قدرت خوب پیشرانه و حجم موتور ماشین به نظر میرسد که در برابر رقیب اروپایی خود رقم بالایی است زیرا سئات تولدو یک ماشین پربازده است و در این کلاس کم مصرف ترین ماشین بنزینی موجود در کشور است.  گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک کیا سراتو که به شیفتر پشت فرمان نیز بعضی از مدل هایش مجهز هستند وظیفه انتقال قدرت به چرخ های جلو  ماشین را بر عهده دارد و وظیفه خود هم به بهترین صورت انجام می دهد . این گیربکس توانمند و هوشمند عمل می کند و فرامین راننده را به بهترین شکل ممکن اجرا می سازد و در کل گیربکس ماشین کیا سراتو عملکرد خوبی را دارا می باشد و در حس اسپرت بودن ماشین و مانور های سنگین به خوبی از پس انتقال قدرت بر میاید ولی در بخش فنی هر چقدر بررسی کنید باز هم به این نتیجه می رسید که سئات تولدو بهتر است . 

 

کیا سراتو2017

 

سواری کیا سراتو کاملا تداعی کننده یک ماشین سدان اسپرت است و این یعنی سواری  خشک ولی لذت بخشی در انتظار شماست که حس بسیار خوبی برای راننده ماشین و افراد طالب هیجان به وجود میاورد . ارتفاع ماشین تا زمین نسبتا کم است و رینگ های 16 و ۱۷ اینچی به همراه لاستیک فاق کوتاه و تعلیق اسپرت همه و همه دست به دست هم داده اند تا راید و هندلینگ کیا سراتو در سطح ماشین های خوب کلاس خود باشد  و کنترل و تسلط خوبی روی ماشین داشته باشید و به دید اطراف هم مسلط باشید  . فرمان کیا سراتو نیز کوچک و اسپرت است و عملکرد دقیقی دارد البته کیا سراتو از نظر تقسیم وزن چندان خوب نیست و بعضی مواقع در فرمان پذیری دچار مشکل می گردد ولی در عملکرد خوب ماشین این ایراد چندان خللی ایجاد نکرده است و شاهد هستیم که کیا سراتو سواری بسیار جذابی را دارا می باشد  . ترمز های کیا سراتو هم با کمی ارفاق مناسب هستند اما بهتر هم می توانست باشد و بهتر ماشین را متوقف سازد . سواری با سئات تولدو حس کاملا متفاوتی را نسبت به کیا سراتو به همراه دارد و مهم ترین تفاوت این دو ماشین خانوادگی بودن سئات تولدو است که هر موقع اراده کنید سواری اسپرت و جذابی را به شما ارائه می دهد .

در کل کیا سراتو ماشین خوب و با کیفیتی است که متعدد بودن آپشن هایش بارز ترین نقطه قوتش است و بعد از آن اتاق جادار و با کیفیتش ، سواری و هندلینگ خوب و اسپرت ، موتور پر قدرت و گیربکس عالی ماشین است که به چشم می آید . کیا سراتو از پر فروش ترین ماشین های کلاس خود است و بازار دست دوم بسیار خوبی نیز دارد . البته کیا سراتو زمانی که با سئات تولدو مقایسه میگردد از نظر سواری یا سبک طراحی یا نوع حس ماشین تفاوت های زیادی دارا میباشد اما در کل کیفیت بهتر سئات و راندمان بالاتر این ماشین اسپانیایی سئات تولدو را به عنوان ماشین برتردر این مقایسه معرفی می کند  

 

کیا سراتو2017

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : پرهام
    تاریخ : 1396/03/14

    سلام

    ولی به نظرم در مقابل زیبایی کیا و النترا حرفی برای گفتن نداشته باشه

  • user icon
    نویسنده : نیما
    تاریخ : 1396/03/14

    سئات تولدو توی ایران میفروشه به نظرم من که عاشق ماشین های سئات هستم در حقیقت سیات همون فولکس واگن هستش

  • user icon
    نویسنده : ساشا
    تاریخ : 1396/03/14

    سئات توی ایران کار سختی داره ولی ماشین هاش خیلی با کیفیت هستن و ارزش خرید بالایی دارن

  • user icon
    نویسنده : مهرداد
    تاریخ : 1396/03/14

    به نظرم سئات تولدو توی ایران فروش خوبی خواهد داشت جون قیمت مناسبی حتما داره داخل ایران

  • user icon
    نویسنده : ali
    تاریخ : 1396/03/14

    سئات تولدو طراحیش سادس ولی ماشین خوبیه به نظر من شرکن معیت موتور اشتباه کرد اول تولدو رو آورد باید با ماشین های زیباتر سئات شروع میکرد که ماشین رو توی بازار خودروی ایران جا بندازه بعدا میرفت سمت تولدو

  • user icon
    نویسنده : شهاب
    تاریخ : 1396/03/14

    سئات تولدو ماشین بسیار خوبیه و فروش قابل توجهی توی اروپا داشته چون قیمت ماشین بسیار مناسب هستش

  • user icon
    نویسنده : حسن
    تاریخ : 1396/03/14

    سئات تولدو میتونه توی ایران بفروشه چون همه ماشین های سئات خیلی با کیفیت هستن ولی به شرطی که قیمت گذاری مناسبی براشون انجام بشه

  • user icon
    نویسنده : امیر
    تاریخ : 1396/03/14

    به نظر من سئات تولدو فروش خوبی در ایران داره اکر قیمت خوبی داشته باشه البته ! خدا کنه هر چی سریع تر سئات ایبیزا و لئون بیاد به بازار چون اونا خیلی خوب میفروشن

  • user icon
    نویسنده : فرشاد قدرخواه
    تاریخ : 1396/03/14

    عاقا این ماشین هنوز ب بازار نیومده دارین میگین خدمات پس از فروشش با اطلس یکیه واقعا جای تعجب داره

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1396/03/16

    من عاشق برند سیات هستم فوق العاده هستش منتظر امدن ایبیزا هستم

  • user icon
    نویسنده : شاهد
    تاریخ : 1396/03/16

    سئات اگر قیمت گذاریش توی ایران خوب باشه فروش خوبی در ایران خواهد داشت ، سئات تولدو معمولی ترین مدل سئات هستش

  • user icon
    نویسنده : ساسان
    تاریخ : 1396/03/16

    سئات تولدو قیمت خوبی داشته باشه فروش خوبی توی ایارن داره و نقطه برتری سئات توی ایران شرکت معیت موتور هستش که توی پورشه نشون داد خیلی با اصول و قدرت کار میکنه

  • user icon
    نویسنده : حمید
    تاریخ : 1396/03/28

    مدل لئون خیلی عالی هست امیدوارم وارد شه

  • user icon
    نویسنده : جابی
    تاریخ : 1396/08/15

    ماشین 150 اسب بخاری رو گذاشتی کنار 122 اسب بخاری اینو با هیوندا اکسنت مقایسه کنید نه با سراتوی قدرتمند که موتور تنفس طبیعی داره. هر ماشینی که تو ایران جواب میده اینقد با هر ماشین دیگه مقایسش میکنیم و میزنیم تو سرش که بازارشو از دست بده. بابا اگر خوبی رو پا خودت وایسا نه رو شونه ی دیگران

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading