اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه هوندا HRV با نیسان جوک

مقایسه هوندا HRV با نیسان جوک

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه هوندا HRV با نیسان جوک می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه هوندا HRV با نیسان جوک بپردازیم .

Honda HRV

هوندا HRV

کیفیت سواری
9
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
9
امتیاز کل
50
بررسی هوندا HRV

نیسان جوک اسپرت

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
7
امکانات رفاهی
7
ویژگی های فنی
9
ارزش خرید
8
امتیاز کل
47
بررسی نیسان جوک اسپرت
انتخاب ماشین 3

Honda HRV

هوندا HRV

Top car

Honda HRV

هوندا HRV

مقایسه هوندا HRV با نیسان جوک

هوندا HRV

 

همیشه و در همه بازار ها هر جا که اسمی از ماشین های هوندا باشد برتری با این برند است و اینبار هم هوندا HRV به بازار آمده است تا میان کراس اوور های کوچک مانند الماسی درخشان بدرخشد و موفقیت های روز افزونی رقم بزند . این مدل از هوندا HRV نسل دوم این ماشین است اما نخستین مدل از هوندا HRV است که وارد بازار های جهانی شده است زیرا نسل اول این ماشین فقط در بازار ژاپن به فروش میرفت . هوندا HRV بر روی پلت فرم هوندا فیت ساخته شده است و آخرین زبان طراحی هوندا را میتوان در چهره هوندا HRV مشاهده کرد . طراحی هوندا HRV کاملا متنناسب با ابعاد ماشین است و طراحی چراغ ها ، زاویه ها ، خطوط و برجستگی ها و ... همه با هم هماهنگ هستند و چهره جذاب و دلنشینی را به هوندا HRV داده اند . همیشه هوندا در محصولات خود به منظور ماندگاری بیشتر ماشین در بلند مدت و حفظ اصالت از بالاترین سطح کیفیت استفاده کرده است و این نکته در طراحی بدنه هوندا HRV هم رعایت شده است تا همانند کیفیت ماشین چهره هوندا HRV هم در طول زمان جذابیت بصری خود را حفظ نماید .

 

هوندا HRV

 

درون کابین هونپا HRV  هماهنگ با ظاهرش است و کاملا زیبا ، لوکس و ارگونومیک میباشد . همانند دیگر محصولات بی نقص هوندا HRV هم از کیفیت ساخت و مونتاژ بسیار عالی بهره میبرد و بهترین متریال درون کابین این ماشین استفاده شده است تا وقتی داخل هوندا HRV قرار میگیرید احساس رضایت و خشنودی به شما دست دهد . از نظر ابعاد هوندا HRV در داخل کابین جادار و راحت میباشد و 5 سرنشین در کمال راحتی در کابین ماشین هوندا  HRV جای میگیرند  و حتی در مسافرت های طولانی هم احساس راحتی خود را از دست نمیدهند . هوندا HRV شاید مانند ماشین های کره ای یک ماشین فول آپشن تلقی نشود اما آپشن های خوب و کاملی دارد و هوندا وقتی که برای آپشن های این ماشین باید صرف میکرد را بر روی عملکرد بهتر و کیفیت بالاتر ماشین سرمایه گذاری کرده است .

 

هوندا HRV

 

هوندا HRV در نقاط مختلف دنیا با دو نوع پیشرانه بنزینی 1.5 و 1.8 لیتری عرضه میشود و در حال حاضر هوندا HRV تنها با پیشرانه 1.5 لیتری مجوز ورود به کشور ما را دریافت کرده است . قلب تپنده هوندا HRV یک پیشرانه 4 سیلندر با آرایش خطی به حجم دقیق 1498 سی سی است که قابلیت تولید 129 اسب بخار قدرت در 6600 دور در دقیقه و 155 نیوتن متر گشتاور در 4600 دور در دقیقه را دارا میباشد . هوندا HRV به طور تنفس طبیعی این نیرو را تولید میکند که نشان دهنده راندمان خوب این ماشین است . هوندا HRV با تکیه بر این پیشرانه قابلیت رسیدن به سرعت 100 کیلومتر در ساعت ازحالت سکون را در 11.2 ثانیه دارا می باشد و تا 187 کیلومتر در ساعت هم می تواند سرعت بگیرد که این ارقام برای یک کراس اوور خانوادگی کوچک مناسب است .

همیشه در عرضه خودرو های کم مصرف و کم آلاینده بنزینی ماشین های هوندا موفق بوده اند و در مورد hrv هم همینطور است زیرا این ماشین در سیکل ترکیبی 100 کیلومتر تنها به 5.2 لیتر بنزین نیاز دارد که از همه ماشین های بنزینی رقیب خود این عدد کمتر است . مدتی است که هوندا برای راحتی بیشتر و ترمی تعویض دنده ، کاهش مصرف سوخت و افزایش لذت رانندگی در همه ماشین های خود به جای گیربکس اتوماتیک از گیربکس cvt بهره برده است و هوندا hrv هم به همین گونه است ولی گیربکس cvt این ماشین عملکرد کاملا بهتری نسبت به رقبایش دارد و اگر تا به حال دید مثبتی نسبت به ماشین های مجهز به گیربکس CVT نداشته اید بدون شک ماشین های هوندا دید مثبت و خوبی به شما می دهند .

 

هوندا HRV

 

همیشه ماشین های هوندا به خصوص کراس اوور ها در میان رقیبان نرم ترین سواری را داشته اند و در عین حال به دلیل طراحی خوب شاسی و آرایش مناسب سیستم تعلیق پایداری ، سواری و هندلینگ عالی داشته اند که زبانزد همه کارشناسان دنیای ماشین بوده است . هوندا HRV با توجه به اینکه کراس اوور اسپرت است اما هم میتوانید به صورت خانوادگی از این ماشین استفاده کنید و هم هر زمان که اراده کنید هوندا HRV لذت سواری با یک ماشین سدان اسپرت را برای شما رقم میزند .

برادر بزرگ تر هوندا HRV یعنی هوندا CRV یکی از موفق ترین ماشین های کراس اوور در سر تا سر دنیا است و اگر شما علاقمند به ویژگی های آن هستید اما به هر دیلی مایل نیستید تا هوندا CRV تهیه نمایید شک نکنید که هوندا HRV به خوبی از عهده پاسخ دادن به نیاز های شما بر میاید و میتوانید از این ماشین حداکثر لذت را ببرید .

 

هوندا HRV

نیسان جوک اسپرت

مقایسه هوندا HRV با نیسان جوک

 نیسان جوک اسپرت

 

چند وقتی است که نماینده جوان سامورایی پیر یعنی نیسان جوک قدم به جاده های ایران گذاشته است و با ورود این ماشین با توجه به استقبال خوبی که مردم از نیسان جوک به عمل آوردند نشان دادند که تا چه حد جای این کلاس در بازار خالی است و رقبا هم دست به کار شدند و مناسب ترین ماشین های خود را وارد میدان رقابت کردند . طراحی تیز و خشن از ویژگی های طراحی نیسان جوک است که البته در مورد ظاهر این ماشین نظر قطعی را نمیتوان داد چون از طرفی آیرودینامیک است و عجیب بودن طراحی نیسان جوک را عده ای می پسندند و از طرفی دیگر هم بعضی از مردم به شدت با چهره این ماشین مخالف هستند و نمیتوانند با آن رابطه خوبی برقرار کنند . 

 

 نیسان جوک اسپرت

 

نیسان در طراحی کابین جوک تنها سلیقه جوانان را مد نظر قرار داده است و طوری کابین این ماشین شکل گرفته شده است که بیشتر از اینکه محیط داخل ماشین آرام باشد هیجان انگیز است . نیسان جوک از نظر ابعاد کابین خوب است و ماشین جاداری است و از همه مهم تر نیسان جوک صندلی های ارگونومیک و راحتی دارد که یک نکته مثبت خوب برای این ماشین است و از نظر امکانات رفاهی هم نیسان جوک تقریبا ماشین کامل و قابل قبولی است . همانند دیگر ماشین های خوب نیسان با وجود این سبک طراحی کابین نیسان جوک اما ارگونومیک است و دسترسی به ادوات راحت است و این موضوع هم که نیسان جوک از سیستم  I-CON بهره میبرد در این امر مثبت واقع شده است . در واقع با این سیستم شما شرایط داخل و خارج ماشین را به راحتی میتوانید کنترل کنید .

 

 نیسان جوک اسپرت

 

ماشین 3 برای رقابت با هوندا HRV مدل قوی تر این ماشین یعنی نیسان جوک اسپرت را انتخاب کرده است که قدرت بالاتری را دارا میباشد .  نیسان جوک اسپرت از یک انجین 1.6 لیتری توربو بهره میبرد که قابلیت تولید 188 اسب بخار قدرت را دارا می باشد که از هوندا hrv قوی تر است و شتاب و چالاکی بهتری دارد اما به همان نسبت هم آلایندگی و مصرف سوخت این ماشین بیشتر است و طبعاً استهلاک هم بیشتر است ضمن اینکه پیشرانه توربو نیسان جوک اسپرت به علت کیفیت پایین بنزین های داخلی به حداکثر راندمان خود نمی تواند دست پیدا کند . نیسان جوک برای انتقال قدرت پیشرانه به چرخ های ماشین از یک گیربکس cvt استفاده کرده است که تعویض دنده هایی خوب و سریع و تحت فرمان راننده را به وجود آورده است .

 

 نیسان جوک اسپرت

 

نیسان جوک به عنوان یک  کراس اوور اسپرت و جوان پسند و لذت بخش  واقعا سواری و هندلینگش در سطح بسیار بالایی میباشد و سواری با این ماشین حس بسیار خوبی را به همراه دارد . در نیسان جوک سواری با کیفیت ماشین به لطف سیستم فرمان برقی ، فرمان پذیری خوب ، عملکرد خوب سیستم تعلیق و طراحی شاسی خوب نیسان جوک به شما قابلیت انجام هر گونه مانور را با اطمینان خاطر میدهد و به خوبی در جاده های پر پیچ و خم میتوانید بر روی قابلیت های نیسان جوک حساب باز کنید .

نیسان جوک اسپرت به معنای واقعی یک ماشین مناسب و هیجان انگیز برای جوانان است و بسیار ماشین خوبی است و نسبت به هوندا HRV مزایایی چون قدرت و شتاب بهتر را دارد اما دلیل اینکه ماشین برنده در این رقابت هوندا HRV شده را باید در کیفیت بهتر ، طراحی همه پسند تر ، استهلاک کمتر و اعتبار بالاتر برند هوندا در سراسر دنیا دانست .

 

 نیسان جوک اسپرت

 

 

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : امیررضا
    تاریخ : 1396/03/31

    مقایسه درستی بود و نتیجه هم درست بود فقط یه مشکل بزرگ داشت که خدمات پس از فروش نیسان مگه با هوندا برابره؟؟؟؟؟

  • user icon
    نویسنده : نیما
    تاریخ : 1396/04/01

    خرید نیسان جوک اشتباه بزرگی هستش بازار دست دومش خیلی خرابه به خاطر ظاهر عجیبش اینکه هیچ آپشنی نداره

  • user icon
    نویسنده : مهرداد
    تاریخ : 1396/04/01

    نمایندگی نیسان به زودی از جهان نوین آریا گرفته میشه و به دست پارس خودرو میوفته ! نمایندگی رسمی نیسان پارس خودرو هستش نه جهان نوین آریا که از عمان یه نمایندگی الکی گرفته

    • نویسنده : حسین
      تاریخ : 1396/04/03

      بله

  • user icon
    نویسنده : ali
    تاریخ : 1396/04/13

    هوندا اچ ار وی باید با نیسان جوک اسکای پک مقایسه بشه

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading