اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه جک S3 با چانگان CS35

مقایسه جک S3 با چانگان CS35

جک S3 و چانگان CS35 دو کراس اوور کوچک بازار ایران هستند که توسط کرمان موتور و سایپا به تولید می‌رسند. اکنون قصد داریم مقایسه‌ای بین این دو خودرو انجام دهیم و ارزش خرید هرکدام را بررسی نماییم.

Jac S3

جک S3

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
7
طراحی
7
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
7
ارزش خرید
8
امتیاز کل
45
بررسی جک S3

changan CS35

چانگان CS35

کیفیت سواری
7
خدمات پس از فروش
8
طراحی
7
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
7
ارزش خرید
7
امتیاز کل
44
بررسی چانگان CS35
انتخاب ماشین 3

Jac S3

جک S3

Top car

Jac S3

جک S3

مقایسه جک S3 با چانگان CS35

جک S3

 

دومین شاسی بلند جک که معرفی شده است تا وارد ایران گردد، یکی از پرفروش ترین کراس اوورهای چین یعنی جک S3 است. جک S3 از زبان طراحی مشترکی با دیگر کراس اوورهای جک بهره می برد. طراحی نسبتا خوب جک S3 چند نکته دارد که اول چهره خشمگین و در هم رفته جلو ماشین است که با جلو پنجره ای که شباهت با ماشین‌های هیوندای دارد، ترکیب شده است و جلو جک S3 زیبا از آب در آمده است. وجود خطوط شکسته و استفاده از قطعات مشکی و نقره‌ای رنگ در بدنه از دیگر ویژگی‌های طراحی هستند.

 

جک S3

 

همانطور که ظاهر بیرونی جک S3 زیبا است و برای ما آشناست، در هنگام ورود به کابین ماشین هم با یک تریم آشنا مواجه میشویم که قبلا هم این طرح را در جک S5 دیده بودیم. جک S3 کابین راحتی دارد، کیفیت ساخت این ماشین نسبتا خوب است و یک پله از چانگان CS35 بهتر احساس می‌شود. متریال استفاده شده درون کابین جک S3 کیفیت بالایی دارد و در طراحی کابین این ماشین هم سعی شده است تا ارگونومی و دسترسی به ادوات در بهترین سطح ممکن باشد و وضعیت سرنشینان در وضعیت مناسبی قرار بگیرد. جک S3 با توجه به قیمت ماشین از نظر آپشن در سطح مناسبی است و لیست تجهیزات مناسبی می توانید در این کراس اوور چینی بیابید. جک S3 به طور کلی از نظر طراحی ماشین قابل قبولی است و نسبت به چانگان CS35 کیفیت بالاتر و آپشن‌های متنوع تری را در اختیار شما قرار می دهد.

 

جک S3

 

در سینه جک S3 یک پیشرانه 4 سیلندر 1.6 لیتری به حجم دقیق 1590 سی سی با آرایش خطی قرار دارد که به این ماشین نیرو می‌بخشد. جک S3 به لطف این پیشرانه قابلیت تولید 118 اسب بخار قدرت در 6000 دور در دقیقه و 155 نیوتن متر گشتاور در دور موتور 3500 دور در دقیقه را دارد. شاید بر روی کاغذ جک S3 ماشین تند و تیزی نباشد اما در عمل برای کاربری درون شهر و نیازهای روزانه این ماشین کاملا جوابگوی شما است. جک S3 برای انتقال قدرت از اتوماتیک CVT بهره می‌برد که عملکرد کاملا متوسطی دارد و در صورت استفاده از بنزین معمولی، شما را راضی نخواهد کرد.

 

جک S3

 

جک S3 هندلینگ خوبی دارد، آرایش سیستم تعلیق این ماشین مناسب است و به لطف آن سواری لذت بخشی را برای شما رقم می‌زند و از همه مهم تر در طول سواری با جک S3 احساس امنیت و راحتی می‌کنید. جک S3 از نظر کیفیت سواری یک پله از چانگان CS35 بهتر است و این نکته مهمی است.

جک S3 از نظر کیفیت ساخت و کیفیت سواری شرایط مطلوبی دارد و تجهیزات مناسبی را در اختیار شما قرار می‌دهد. البته که نباید انتظار زیادی از آن داشت. به علاوه اینکه قیمت بالاتری در مقایسه با چانگان CS35 دارد اما باز هم باتوجه به نکات ذکرشده، ارزش خرید آن بالاتر است.

changan CS35

چانگان CS35

مقایسه جک S3 با چانگان CS35

 چانگان CS35

 

زمانی که سایپا همکاری خود را با کمپانی چینی چانگان شروع کرد این برند در ایران ناشناخته بود و بعدها به لطف تبلیغات مناسب، مردم بیشتر با این برند و ماشین CS35 آشنا شدند. چانگان CS35 در ابتدا به صورت وارداتی در بازار ایران عرضه می‌شد که به علت قیمت غیر منطقی و غیر قابل رقابت از این ماشین استقبال بالایی صورت نگرفت و بعد که سایپا شروع به مونتاژ این ماشین در ایران کرد و چانگان CS35 قیمت معقول‌تری پیدا کرد، روز به روز شاهد تعداد بیشتری از این ماشین در سطح شهر بودیم. چانگان CS35 طراحی کاملا متوسطی دارد و یک کپی کاری غیر حرفه‌ای را مخصوصا در قسمت عقب این ماشین شاهد هستیم که باعث شده است تا از هماهنگی و یک دستی طراحی چانگان CS35 فاصله بگیرد و آن انسجام در طراحی در بدنه این ماشین دیده نشود.

 

 چانگان CS35

 

در داخل کابین که وارد می شویم، کیفیت کلی تجهیزات و سطح امکانات آن مناسب است و در رنج قیمت خودش ماشین مناسبی است و اگر چه کیفیت پایین‌تری در مقایسه با جک S3 دارد، اما با این حال در بین رقبا وضعیت بدی ندارد. از نظر ابعاد کابین به طور تقریبی با هم مشابهت دارند و هر دو خودرو تقریبا فضای یکسانی در اختیار سرنشینان قرار میدهند اما جک S3 فضاسازی بهتری درون کابین خود انجام داده است و ماشین مناسب تری از این نظر به شمار می‌رود. از نظر ارگونومی کابین چانگان CS35 خودرو خوبی است ولی با توجه به قیمت ماشین نبود امکاناتی چون تهویه مطبوع اتوماتیک کمی ناامید کننده است اما سطح امکانات این ماشین در کل مناسب ارزیابی می گردد.

 

 چانگان CS35

 

پیشرانه‌ای که درون سینه چانگان CS35 است و نیروی لازم برای به حرکت درآوردن این ماشین را فراهم می‌کند 4 سیلندر است و 1598 سی سی به طور دقیق حجم دارد. در دور موتور 6000 دور بر دقیقه 122 اسب بخار نیرو تولید میکند و در محدوده دور موتور 4000 دور بر دقیقه به حداکثر گشتاور 160 نیوتن متر دست پیدا میکند. درست است که موتور ماشین چانگان سی اس 35 از تکنولوژی خوبی بهره می‌برد و بازده آن مناسب است ولی مصرف سوخت 7.2 لیتری آن در سیکل ترکیبی چندان اقتصادی نیست. گیربکس 4 سرعته این ماشین نیز قدیمی بوده اما به نسبت قدرت موتور عملکرد مناسبی دارد. البته یک خنگی رایج در گیربکس‌های اتوماتیک همه ماشین‌های چینی وجود دارد و در بعضی از مواقع به وضوح آن را می‌توان در عملکرد چانگان CS35 مشاهده کرد.

 

 چانگان CS35

 

در بحث هندلینگ و خوش دستی چانگان CS35 برای کلاس خودش ماشین خوبی است و لذت سواری با چانگان CS35 مناسب است و هندلینگ و سواری نرم و خانوادگی دارد و ترمزهای این ماشین هم نسبتا مطمئن عمل می‌کنند و در کل برای مصارف درون شهری این ماشین سواری قابل قبولی دارد.

جک S3 و چانگان CS35 در کلاس خود خودروهای کاملا متوسطی به شمار می‌روند که اگر بخواهیم به طور عادلانه نگاه کنیم جک S3 نقاط مثبت بیشتری برای ارائه دارد و با این ماشین لذت بیشتری را با قیمت یکسان می‌توانید تجربه نمایید. ضمن اینکه بازار دست دوم چانگان CS35 هم به شدت ضعیف است و در هنگام فروش به صورت دست دوم، افت قیمت بیشتری را تجربه می‌کند.

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : alavijeh
    تاریخ : 1396/05/02

    با توجه به اینکه جک s5 امتحان خودشا پس داده به نظر میاد این مدل جک هم مسیر موفقیت امیز برادر خودشا طی کنه و اینکه روی کاغذ از چانگان بالاتره و تا توی بازار نیاد نمیشه نظر جامعی داد.

    • نویسنده : مهدی
      تاریخ : 1397/05/16

      اره درسته جک ها عالین و تو بازار با بهترین حالت ممکن ازت میخرن

    • نویسنده : نی
      تاریخ : 1397/12/12

      معلومه چانگان بهتره
      اصلا بحثی نداره
      آنچیزی که عیان است چه حاجت به بیان است

    • نویسنده : ساسان
      تاریخ : 1398/05/11

      دوستانی که جک اس 3 دارند مطمعنا با من همدرد هستند که چرخ فورقون رو زیر یک ماشین با هیکل توسان انداختن بنده پیشنهاد میدم برای جک اس 3 لاستیک دویستو پونصده .... شصت ..... شونزده بیاندازن اونوقت متوجه میشن این ماشین یک ماشین خیلی زیباس که بخاطر سایز چرخ هاش خیلی بد فورم شده و واقعا ماشین با عوض کردن یک لاستیک حتی اگه شده کره ای دس دوم قیافه واقعی ماشین معلوم میشه و واقعا ماشین زیبا تر و هیکل تر نشون داده میشه

    • نویسنده : هر دو
      تاریخ : 1398/05/11

      بنده هر دو ماشینو بار ها و بار ها روندم هر دو کیفیت سواری عالی دارند ولی من خودم پیشنهاد اولم جک اس 3 هست حالا هر کس هر چی دوس داره بخره من خودم جک رو انتخاب کردم چون بیشتر به دلم نشست

  • user icon
    نویسنده : حسن زحمتکش
    تاریخ : 1396/05/02

    سلام دوستان عزیز پیشنهاد میکنم اصلا جک نخرید چون هم از نظر کیفیت آشغاله هم از نظر خدمات من جک s5اتوماتیک خریدم پشیمونم از روز اول ضبط خرابه شیشه شکسته شیشه رو دادم نمایندگی کرمان موتور تو خاتون آباد تعویض کرد آب میداد لامپای سقف خاموش نمیشه صدای باد تو ماشین میپیچه خلاصه دوستان اگه میخواهید اعصاب راحت داشته باشید از شرکت ایرانی خرید نکنید بخدا ظالم تر از اینا وجود نداره فیلمشم موجود هست میفرستم برای ماشین ۳ که تو کانال بزاره

    • نویسنده : جک
      تاریخ : 1398/05/11

      به پیشنهاد منم اصلا چانگان نخرید فضای داخل ماشین خیلی کمه صندوق عقب اندازه 206 قیافه نه چندان بروز کولر خیلی ضعیف که زیر افتاب دم میکنه و مشکل و ناهماهنگی گیربکس در سربالایی از مشکلات چانگان است

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1396/05/02

    کارشناس محترم ماشینی که هنوز توی خیابان نیامده و هنوز نظری از استفاده کنندگی وجود ندارد چطور به این نتیجه رسیدید که سواریش و ارزش خریدش بالاتر از چانگان و موتورش قویتره و کیفیت پلاستیک آن بالاتره آخه کارشناس محترم S5ش تو زرد از اب درآمده با آن گیربکسش که صدا میده و کیفیت رنگش درجه 3 میباشد حالا مدیر محترم ماشین 3 اگه میتونی این کامنت داخل سایت بذار تا نظرات سایر افرادی هم که با جک مشکل دارند گفته و نوشته شود.

    • نویسنده : دوستان
      تاریخ : 1398/06/21

      دوستان بجای بحث کردن باید مشکلو از ریشه نابود کنین من خودم جک اس 3 دارم و میدونم این ماشین اشغال نیست ولی یکسری از دنا سوارا و ساندرو سوارا فقط میگن چینی اشغال چینی اشغال که منظورشون همه ماشین های چینیست چه خوب چه بد بهتره کسانی که چینی دارن خودشونو تو اون سایت ها بیشتر نشون بدن تا دعوا کنن تا دید مردم نسبت به ماشین چینی کمی بهتر شه

  • user icon
    نویسنده :
    تاریخ : 1396/05/03

    جک s3 فروش خوبی خواهد داشت حتما

  • user icon
    نویسنده :
    تاریخ : 1396/05/03

    جکs3 مثل جک s5 توی بازار ایران موفق خواهد بود شک نکنید

  • user icon
    نویسنده : سعيد
    تاریخ : 1396/05/03

    خيلي تابلو تبليغ جك رو كردي يكم ملايمتر به قول اون دوستمون ماشين هنوز بيرون نيومده از سواريش لذت بردي ؟؟ كي و كجا؟؟؟

  • user icon
    نویسنده : سعيد
    تاریخ : 1396/05/03

    اصلا به گریبکس آیسین ژاپنی (شرکت سازنده گریبکس برندهایی مانند تویوتا و لکسوس و خیلی از خودروهای روز اروپا) اشاره نکرده و میگه گیج میزنه اصلا یکبار هم سوار نشده فقط یکجانبه برای مردم قضاوت میکنه تازه جک وزن بیشتری داره و موتور کمی ضعیف تر و گریبکس cvt کجا و چانگان کجا تازه به نظر من طراحی اش عالی نیست بخصوص با جلو پنجره زشت و عقبش هم به دل نمیشینه خدایی چانگان واقعا تو طراحی و زیبایی ازش سرتره
    فقط بخاطر اسم جک که اصلا قابل مقایسه نیست با برند معروف چانگان هر چیزی تو ذهنشون هست برای مردم مینویسند

    • نویسنده : zero888e.com
      تاریخ : 1397/05/16

      جنابعالی دیگه زیادی داری از چانگانت تعریف میکنی با نوع گیربکس کار ندارم ولی همه اینو میدونن طبق تمامی بررسی های سایت های معتبر جک s3 بهترین عملکرد موتور گیربکسو بدون کوچکترین وقفه انجام میده و حس ماشین کره ای به آدم میده.... بیخود تعریف چانگانتو نکن من ترجیح میدم با این قیمت همون جکو بخرم که از لحاظ فنی امتحانشو پس داده و بازار دست دومش عالیه

    • نویسنده : سعید ؟؟؟؟؟
      تاریخ : 1397/06/07

      گیربکس جک اس تری معمولی نیست و اصالتا مال پانچ بلژیک است و موتورش هم تکنولوژی وی وی تی داره و گرین جت میتسوبیشی است

  • user icon
    نویسنده : Kasra
    تاریخ : 1396/05/03

    یه مسئله ای برام خیلی جالبه که چانگان cs35تو چین از نسخه فیس لیفت جک s3 هم گرونتره ولی تو ایران با اختلاف ارزونتره .بعد چطور ارزش خرید s 3 بیشتره!

    • نویسنده : منصوري
      تاریخ : 1397/03/19

      چون اين چانگان مونتاژ سايپاست

    • نویسنده : H
      تاریخ : 1397/07/29

      خخخخخخخخ حالت خوبه یه لیست قیمت ماشین ها در چینو بزن میبینی جک اس تری 77000 هزار یون و چانگان 68000 هزار یوان است تازه اون چانگان که تو چینه کنترل پایداری داره و مولتی مدیا ولی اینی که تو ایرانه اونم نداره

    • نویسنده : احمدی
      تاریخ : 1397/07/29

      جک اس تری در چین 77000 یوان و چانگان 67000 است پس جک 10000 یوان از چانگان گرونتره در چین

  • user icon
    نویسنده : آیدین
    تاریخ : 1396/05/23

    اولا موتور جک 110 اسب بخاره دوما پرفروش ترین کراس اوور چین چانگانه سوما هنوز ماشینه بیرون نیومده کارشناس شما چجوری تست شتاب و کیفیت گرفته؟؟ والا ما شنیدیم جک از چانگان هم پست تره اصلا راه نمیره چجوریاس؟؟؟؟

    • نویسنده : haer
      تاریخ : 1397/05/16

      الان معلوم شد باید مراقب این چانگانیا باشی تا نیان همه سایت ماشین آرو خراب کنن ... تو اصلا سوار جک s3 شدی میگی راه نمیره؟؟؟؟ماشالا من تو سربالایی های عباس آباد و الوند همه با جک s3 رفتم بدون اینکه از مود s یا از حالت دنده ای استفاده کنم ... تازه شتاب ثانویه حریف میطلبد هیچ کس تو شتاب ثانویه بهت نمیرسه دم جک گرم💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪

  • user icon
    نویسنده : یاشار
    تاریخ : 1396/06/07

    از هر جهت حساب کنی چانگان بهتره...دقیقا مقایسشونو نگاه کنید تو جک اس3 تعریف کرده و نکات منفی رو نگفته اما تو چانگان اومده سرکوب کرده.این سایت مقایسه نیست
    فقط تبلیغ جک هست.
    انتظار میرفت اس3 مث برادر بزرگترش اس5 قوی باشه اما حیفه پول بدی هم قدرت سمند سوار شی. این نظر بعید میدونم ثبت بشه

    • نویسنده : Hhh
      تاریخ : 1397/05/17

      از همه لحاظ جک بهتره من والا اولین باریه اسم چانگان میشنوم😁😁😁😁

    • نویسنده : kae
      تاریخ : 1397/05/17

      جک از لحاظ فنی از چامگان خیلی سره ... ولی ظاهر چانگان بهتره

  • user icon
    نویسنده : پانته آ
    تاریخ : 1396/09/05

    سلام
    دوستان میخواستم بدونم از نظر سایز چانگان بزرگتره یا جک اس 3؟
    از نظر کارکرد آیا چانگان بهتره یا جک؟

    • نویسنده : داود
      تاریخ : 1396/09/23

      چانگان در عرض و ارتفاع از جک بزرگتر و جک در طول از چانگان بزرگتر هستش!!
      از نظر کارکرد هم هنوز جک تو بازار نیومده تا بشه براساس تجربه واقعی درباره اش قضاوت کرد

    • نویسنده : saer
      تاریخ : 1397/05/16

      اگر از نظر فنی 👈👈👈👈مثلا هندلینگ یا ترمز یا مخصوصا عملکرد موتور گیربکس که شما متوجه کوچکترین تعویض دنده ای نشین وبازار دست دوم هم خوب باشه جک s3 بخر ولی اگر دنبال ظاهری چانگان بخر

    • نویسنده : منصور رضایی
      تاریخ : 1398/02/02

      تا جاییکه من دیدم یبار یه بنده خدایی سال ۹۴ یا ۹۵ اوایل ورود چانگان یه مقاله ای نوشته این آقای کارشناس و کارشناسان دیگه همه ازش کپی کردن اونم کپی برابر با اصل و همه جا جار میزنن که چانگان ضعیف تره و بازار دست دوم به شدت پایینی داره و ... نمیدونم چه دشمنی با چانگان دارید؟ ما هم چانگان هم تیگو ۵ و هم لیفان ایکس ۶۰ داریم خداییش چانگان ازینها سرتره. بازار چانگان اتفاقا از تمام چینی ها بهتره و تنها خودروییه که افت خیلی کمی داره. همین تیگو یه مدل پایین ترش ۴۰ تومن افت داره. در مقابل چانگان نهایتا ده تومن افت میخوره.
      چانگان به دلیل بلوکوری که روش نصبه رانندگی باهاش قلق داره و با یبار سوارشدن نمیتونید قضاوت داشته باشید.
      من یساله چانگان دارم و سی ساله رانندم و انواع ماشینهارو داشتم خداییش اقتصادی ترین و با کیفیت ترین خودرو بازار تا قیمت ۲۵۰ میلیونه.
      دوستانیکه اس۳ خریدن اغلب راضی نیستن و از ضعف شدید پیش رانه و صدای گیربکس و لقدزدن گیربکس شکایت دارن. چانگان اصلا متوجه تعویض دنده نمیشید.

    • نویسنده : پژمان ارمان
      تاریخ : 1399/12/09

      اقا همه سروته یه کرباسن ولی خوب جک یکم بهتره،ما ایرانی های بدبخت گزینه های دیگه ای هم مگه داریم،در ضمن اینکه ماشین چینی بده دیگه مال عهد قلقله میرزاست اونم برای ما که همه چیزمون چینی هست ختی کتونی تو پامون،چین برای خیلی از کشور ها ماشین مونتاژ میکنه هرچی باشه از لگن های ایرانی بهترن ماشین های چینی،و صد البته از رنو قوطی بی ریخت

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1396/09/24

    بهتر بود آدرس این سایت از mashin3.com به jacs3.com تغییر میدادید.
    این بررسی کاملا با غرض و یکطرفه بود
    شما خدمات پس از فروش جک رو بالاتر میدونید در حالیکه در جک s5 بوفور دیده شده که خدمات ضعیف بوده بعد چطور ماشینی که هنوز تو شهر نیومده خدمات پس از فروشش بالاتر از سایپاست...
    در هر صورت چانگان چه از لحاظ فنی و موتوری چه از لحاظ فیس یه سر و گردن بالاتره

    • نویسنده : محمد
      تاریخ : 1397/05/17

      تو فنی که چانگان خیلی از جک پایین تره ... نیاز به توضیح نیست برین از هر کی داره بپرسین

    • نویسنده : احمدی
      تاریخ : 1397/05/19

      اره شاید از لحاظ زیبایی یک سرو گردن چانگان بالاتر باشه ولی از لحاظ فنی چانگان از جک یک سر و گردن پایین تره باید سوار جک اس تری بشی تا بفهمی چی میگم

  • user icon
    نویسنده : mohammad imani
    تاریخ : 1396/11/04

    اصلا معلوم نبود یکطرفانه ست
    مصرف ۷.۵ چانگان غیراقتصادیه و از مصرف ۸لیتری جک چیزی نگفتین

    • نویسنده : علی
      تاریخ : 1397/05/16

      جک ؟؟؟؟؟ پس چرا جک من مصرف 5.4 نشون میده ؟؟؟؟؟

  • user icon
    نویسنده :
    تاریخ : 1396/11/04

    جک S3 خیلی خوبه من خیلی باهاش حال کردم سوارش شدم

    • نویسنده : سامی
      تاریخ : 1397/05/19

      منم دارم وآقعا از لحاظ فنی رودست جک s3 نیست

  • user icon
    نویسنده : !Ali
    تاریخ : 1396/11/04

    جک اس تری ۱۵۹۰ سی سی هست اما چانگان ۱۵۹۸ سی سی. جک ۱۱۸ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه قدرت دارد اما چانگان ۱۲۲ اسب بخار. جک ۱۵۵ نیوتن متر ، گشتاور تولید میکند و چانگان ۱۶۰. قضاوت با خودتان!

    • نویسنده : Erfan najafi
      تاریخ : 1396/11/09

      اره چانگان از نظر کیفیت خیلی بالاست
      شرکت چانگان تنها شرکتی است که توسط فورد امیریکا ماشینهاشو میزنه

    • نویسنده : SDT
      تاریخ : 1397/06/03

      جک اس تری موتورش گرین جت میتسوبیشی و گیربکسش cvt از نوع BOE است که یک مارک بلژیکی است ولی گیربکس های cvt که در چینی های دیگر هست از نوع io که چینی هست و پر از ایراده پس جک اس تری باید ماشین خیلی با کیفیتی باشه و حتما از اس فایو خیلی فروش بهتری خواهد داشت چون اس فایو ماشین پر از ایرادیه و گیربکس اوتوماتش مشکل داره ولی جک اس تری واقعا ماشین خوبیه

  • user icon
    نویسنده : مهرآسا
    تاریخ : 1396/11/04

    من اطلاعات فنی چندانی در بحث اتوموبیل ندارم اما همین نکته که هیچ یک از نکات منفی جک در این نوشتار نیامده ، شبهه برانگیز است.
    از مدیریت سایت دوست داشتنی ماشین 3 انتظار میرود که اجازه چاپ هر مقاله ای را در این سایت جذاب نداده و اجازه ندهد که یک سایت تخصصی به یک سایت تبلیغاتی تبدیل گردد.

    • نویسنده : جک
      تاریخ : 1397/05/18

      اصلا هم تبلیغاتی نبود من که جک اس تری دارم تمام این ویژگی هارو داره تیم سبقت آزاد هم هیچ وقت راجع به یک ماشین اینقدر تعریف نکرده بود منم اول فکر کردم سبقت ازاد هم تعریف الکی میکنه از جک اس تری ولی الان که سوار میشم واقعا تک تک حرفاشونو میبینم درست بوده

  • user icon
    نویسنده : ملمی
    تاریخ : 1397/04/31

    چانگان رو در لیست پرفروشترین خودروهای چین داخل خوده چین سرچ کنید جک رو بیست سی پله پایینتر میبینید

  • user icon
    نویسنده : ساسام
    تاریخ : 1397/05/12

    اینایی که میگن چانگان از جک بهتره اصلا تا حالا جک سوار شدن؟؟؟؟ آقا جون آگه چانگان کیفیت بهتری داشت که مردم نمیرفتن 3 تا 3 تا جکs3 بخرن ولی چانگار روی دست شرکت تولید کننده بآد کنه . ..من دوستم چانگان داره میگه تو هر سربالایی کم میاره والی در اصل تو سربالایی مهم ترین آیتم عملکرد موتور گیربکس هست که اصلا قابل مقایسه با چانگان (اشغال ) نیست و جک از آین لحاظ 10 لول بالاتره اگر بذاری روی حالت اسپرت تو هر سربالایی از ماشین های دیگر سبقت میگیره من تازه میگم ایشان یکطرفه نسبت به چانگان حرف زده اگر از لحاظ فنی بود جک امتیاز 10 و چانگان باید 6 میگرفت .....پس لطفت تا سوار نشدی حرف نزن مهم ترین چیز تو زندگی تجربس

  • user icon
    نویسنده : Mashinchini.com
    تاریخ : 1397/05/14

    خرید جک s3 یا چانگان cs35 بستگی به سلیقه مشتری داره و احترام به نظرات همدیگر لطفا مدنظر باشد. سپاس

  • user icon
    نویسنده : حسام
    تاریخ : 1397/05/15

    به نظر من ظاهر چانگان از جک بهتره ولی کیفیت وسواری جک از چانگان بهتره. البته من هیچ کدوم رو هنوز سوار نشدم و این نظر رو با توجه به کامنت هایی که در چندین سایت مختلف این دو ماشین رو با هم مقایسه کردن گفتم. در کل به نظر من کیفیت الان خودروهای چینی از محصولات داخلی مثل تیبا - پژو - سمند- دنا و ... بهتره ولی به گرد محصولات کره ایی و ژاپنی و آلمانی نمیرسه. من سال برلیانس داشتم و تو این دو سال به هیچ مشکل فنی برخورد نکردم. در حال حاضر محصولات چینی به شدت در حال پیشرفت هستند و با ساخت محصولاتی نظیر هایما - تیگو 7 - هاوال h2 - h6 - h 9 و BYD S6 و BYD S7 اینو نشون دادن. امیدوارم خودروسازان میهن هم کمی از این چشم بادومی ها یاد بگیرن و بجای مونتاژ کردن کمی هم به فکر نو آوری باشند.

  • user icon
    نویسنده : حسن
    تاریخ : 1397/05/16

    با سلام. من خودم جک اس ۳ دارم. شتاب ثانویه واقعا خوبی داره، در سربالایی تند روی حالت اسپورت واقعا پر قدرت بالا میره ، در حالت d در جاده کفی و با تخته گاز رفتن ماشین های پشت سری صوت میشن، مصرف سوخت پایین داره ، حس شاسی رو بهت میده ، رانندگی با آن لذت بخش و خیلی تعلیق نرمی داره، فضای داخلیش خوب ، امکانات رفاهیش خوب، ظاهر ماشین عالی ، فقط یک ضعغی که داره یک مقدار رینگش کوچیکه. همینو بس . انشاالله که عزیزان بتوانند سوار این ماشین با کیفیت شوند و از رانندگی لذت ببرند. با تشکر

  • user icon
    نویسنده : یاشار
    تاریخ : 1397/05/16

    اینکه جک از چانگان خیلی سرتره هم از امکانات و آپشن هاش مشخصه و هم از قیمت فروشش. چانگان هم ماشین خوبیه ولی انصافا از جک پایین تره. در حال حاضر بین این دو ماشین اختلاف قیمت 30 میلیون تومانی وجود داره و این خودش نشون میده که کدوم بیشتر می ارزه. جک با اینکه قیمتش خیلی بالاتر بود باز هم ظرفیتش تکمیل شد ولی چانگان در حال حاضر با قیمت 96 تومن در بازار آزاد به سختی فروش میره.

  • user icon
    نویسنده : U
    تاریخ : 1397/05/17

    من با اونایی که جک s3 سوار نشدن کار ندارم ..... منی که سوار شدم اول فکر میکردم تیم سبقت ازاد الکی داره از جک s3 تعریف میکنه ولی الان میبینم تعویض دنده هایش بدون هیچ سردرگمی و مانند خودرو های ژاپنی هست ... تازه بخاطر این که نزدیک به 70 کیلو از چانگان سبکتره تو سربالایی کم نمیاره ولی چانگان کم میاره ... تازه کنترل پایداری داره که چانگان نداره ... خیلی جاداره صندوقش 600 لیتر است و از چانگان بزرگتره .... فنی که خیلی خوبه ماشالا تو تست ایمنی 5 ستاره cncap گرفته که بازم از چانگان بهتر بوده ... تو هر سربالایی هم روی حالت D میره دمش گرم ... بیشتر شما حس ماشین کره ای داری توش تا چینی

  • user icon
    نویسنده : سمایی
    تاریخ : 1397/05/17

    مزایای جک نسبت به چانگان یکی اینکه چانگان 70 کیلو از جک وزنش بیشتره پس تو سربالایی چانگان کم میاره دیگری صندوق عقب چانگان که چانگانو بیشتر شبیه به هاچ‌بک کرده تا کراس اور درحالی که جک واقعا صندوقش بزرگه و دو آدم بزرگسال توش جا میشن سوم جک کنترل پایداری داره چانگان نداره دیگه جک ایمنیش از چانگان بیشتره دیگه سواری جک خیلی نرمه و وقتی شما استارت میزنی فکر میکنی ماشین خاموشه در حالی که روشنه از همه بارزتر هماهنگیه موتور گیربکس جکه که انگاری سوار ماشین ژاپنی شدی اصلا تعویض دنده ها معلوم نمیشه تو شتاب ثانویه با جک هیچی به پات نمیرسه فضای داخلی جک بزرگتره جنس ادوات داخلی مثل همن دو نکته بارز که فنی جک خیلی از چانگان سره ولی زیبایی چانگان بیشتره و در آخر این است که معلوم میکنه چرا جک از چانگان باید گرونتر باشه در نهایت سلامتی را برای همه شما آرزو میکنم

  • user icon
    نویسنده : 10 ساله?????
    تاریخ : 1397/05/18

    یعنی من تو این سایت یه بچه ده ساله دیدم که با ده تا کامنت با ایدی مختلف که فقط تا جا داشته از چانگان باباش تعریف کرده همه اینو میدونن جک از لحاظ فنی خیلی از چانگان سره نی نی کوچولو تو همین جور تبلیغ کن شاید بازار دسته دوم چانگان بابات بهتر شه و با سی میلیون ضرر ازش نخرن فعلا که تو خیابان پر شده جک اس تری و برای بار سومه که ظرفیش تکمیل شده دم جک گرم

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1397/05/19

    برسی های ماشین 3 از مطمعن ترین برسی هاست و من به این سایت کاملا اعتماد دارم واصلا تبلیغاتی نبود تمام نکاتی که گفته شد مو به مو من در جک s3 ام میبینم

  • user icon
    نویسنده : نیما
    تاریخ : 1397/05/25

    اصلا قابل مقایسه نیستند این دو با هم. قیمت کارخانه حدود ۳۰ میلیون تومن جک بیشتره. این نشون میده کیفیت بالاتری نسبت به چانگان داره . از لحاظ ظاهری هم خدایی جک اس ۳ خیلی باکلاسه. چانگان هم بد نیست ولی جک یه سر و گردن بالاتره. در مورد سواریش و نرمی خودروی جک هم تو تمام سایتها نوشته و کسانی که این خودرو رو دارند خیلی راضی هستند. مطمعن باشید تا یه ماه دیگه قیمت جک اس ۳ به ۱۳۰ هم میرسه.

  • user icon
    نویسنده : Naser
    تاریخ : 1397/06/02

    سلام. قدرت موتور چانگان و طراحی زیباتری نسبت به جک دارد. ضمنا چانگان جزو پرفروش ترین ماشینهای چین میباشد. ومیزان فروش در چین از جک خیلی بیشتره.

    • نویسنده : naser??????
      تاریخ : 1397/06/02

      سال اولی که جک اس تری پا به میدان گذاشت برای رقابت با چینی های دیگر در سال 2014 بود جک اس تری در آن سال رتبه سوم رو در تمام کراس اوور های چینی بدست اورد سال بعد جک اس تری تیراژش پایین امد ورتبه بیست وهفتم رو کسب کرد و سال بعد رتبه سی و در نهایت سال 2017 رتبه 59 رو کسب کرد ........................................................................................................................................................چانگان در سال 2014 رتبه هفتاد و دوم رو کسب کرد سال بعدش رتبه 56 رو کسب کرد سال بعدش رتبه 38 رو کسب کرد و سال 2017 رتبه یازدهم رو بخاطر بالا بردن تیراژ کسب کرد........................................................................................ اگر میانگینی بگیری میبینی جک فروش بهتری رو در طی چهار سال بدست اورده پس کلی برسی کن عزیزم و چرت و پرت نگو برای تمام این آمار ها هم مدرک معتبر دارم

    • نویسنده : ....
      تاریخ : 1397/06/07

      اقا ناصر جک اس تری فروش خیلی بیشتری نسبت به چانگان داره

    • نویسنده : علی
      تاریخ : 1397/06/12

      در کل اگر یه تحقیق کوچک کنید می‌بینید که کارخانه چانگان خیلی معتبر تر است نسبت به جک اصلأ ربطی به هم ندارند صد درصد چانگان ماشین بهتری هست

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1397/06/11

    جالبه چون چانگان 70 کیلو سنگینتره تو سر بالایی کم میاره صرف نظر از قدرت موتور ( اسب بخار )که از جک بیشتره و جالبتر اینه که گیریبکس جک حس ماشین ژاپنی رو القا میکنه در صورتی که ماله بلژیکه ولی چانگان که گیربکسش ایسین ژاپنه حس ماشین چینی رو القا میکنه و از همه جالبتر اینه که S5 پر از ایراده ولی s3 که بقول خودشون برادر کوچکتره هیچ ایرادی نداره

  • user icon
    نویسنده : مهرداد
    تاریخ : 1397/06/12

    اصلا چانگان خوب چرا هی به هم میپرین ؟؟؟؟ یکم به هم احترام بگذارین چرا بدون سوار شدن حرف میزنین ؟؟؟؟ ببین چقدر بدبخت شدیم واسه اینکه بازار ماشینمون بهتر شه هی به هم هجوم میاریم 😧😧😧😧 من راستشو بخوای جک اس تری دارم خیلی هم ازش راضیم

  • user icon
    نویسنده : 89
    تاریخ : 1397/06/13

    با اختلاف قیمت قبلی نزدیک 30 میلیون یکم چانگان بیشتر ارزش داشت ولی الان جک ارزشش خیلی بیشتر ....... من دوستم جک اس تری گرفته واقعا داره باهاش حال میکنه حالا نمیدونم فکر کنم کسایی که چانگان سوار میشن ناراحت بشن ولی جک اس تری هم ظاهر بروزتری داره و هم سواریش خیلی نرمتره

    • نویسنده : من
      تاریخ : 1397/06/14

      بنده چانگان دارم میخام معایب و مزایارا بنویسم .... معایب ... موتور بسیار ضعیف در سربالایی بطوری که پراید هم سبقت میگیره و کلی ماشین های عقبی ناراضی میشن و انقدر بوق میزنن و فحش میدن تا دهنت سرویس شه و سردرگمی گیربکس در حد کم و صندوق کوچک .... مزایا ..... فرمون نرم ترمز نسبتا خوب فضای داخلی خوب و چهره زیبا

  • user icon
    نویسنده : علب
    تاریخ : 1397/07/09

    با سلام عزیزم چرا چرت و پرت میگی شما عمرا چانگان داشته باشی چانگان گیریبکسش سر در گمه!!!!!!!!با بیستا ایدی مختلف میای از چانگان بد میگی؟s3داری عیب نداره ولی ادبیات تابلویی داری ده بار دیگه با ایدی مختلف پیام بزاری تابلوست.چانگان موتورش بلوکر هست شرط میبندم تا حالا بگوشتم نرسیده برو تحقیق کن فرقشو بفهمی قدرت ماشینو با اسب بخار میسنجن چانگان۱۲۳ هست از جک بیشتره گیریبکسش ژاپنه با از جک سرتره از نظر ظاهر که اصلا جک گ

    • نویسنده : ذارت
      تاریخ : 1398/05/12

      چرت گفتن تا یه حد !!!! بلوکر موتور نسل قبل مزداس حالا چانگان ورداشته گذاشته بلوکر گیربکس ایسن هم که داخل چانگانه خیلی قدیمه مال عهد بوقه که تو تویوتا اکیورا 2008 میزدن و خیلی خنگ... کولر چانگانم که افتضاحه دم میکنه زیر افتاب طراحی ظاهریم اگه همون رینگ چانگانو زیر جک مینداختن خیلی خوشگل تر میشد تازه جک طولش از چانگان بیشتره و فضای داخلیش خیلی راحت تره صندوق عقب 600 لیتری جک اس 3 گیربکس بلژیکی نسل جدید اس 3 دیگه چی بگم برات ؟؟؟؟؟؟ بیشتر از این 😒

  • user icon
    نویسنده : عزیزم
    تاریخ : 1397/07/09

    برای نظر دیگران ارزش قائل باش جک اس تری موتورش گرین جت میتسوبیشی و گیربکسش پانچ بلژیکه و 6 سرعته هست و گیربکسش با نیسان جوک اسکای پگ عینا تشابه دارد و از گیربکس 4 سرعته چانگان کاراییش بیشتر است و در شتاب گیری بهتر عمل میکند و از طرفی جک کنترل پایداری داره که چانگان نداره پس با آگاهی نظر بده لطفا یک چیز دیگه هم که کرمان موتور اشتباه نوشته و همه سایت ها از اون گپی کردن قدرت جک هست که در حقیقت تو سایت اصلی جک نوشته 118 اسب که خیلی فرقی با 123 چانگان نداره و چانگان 70 کیلو وزنش بیشتره و اگر نسبت قدرت به وزن باشه مثل همن از نظر قدرت ........ در کل هر کی خریده لذت چانگانو ببره ما که بخیل نیستیم هر کی هم جک خریده باز لذتش را ببره

  • user icon
    نویسنده : مسعود فولاد
    تاریخ : 1397/07/23

    من جک سوار نشدم اما چانگان رو دارم و تو انواع سربالایی تستش کردم. گیربکسش حرف نداره و اصلا هم احساس عملکرد نامطلوب نداره. قدرتش هم در سربالایی عالیه. ماشین کم اصطلاک و بدون ایرادی هست. در رنج قیمت خودش قطعا راضیتون میکنه.
    جک طراحیش از بغل شبیه وَن هست. اتاق کشیده با کاپوت کوتاه! گیربکسش هم cvt هست برخلاف گیربکس اتوماتیک ساخت آیسین چانگان.
    چانگان بعد از جیلی پرفروشترین برند چینی جهان هست.

  • user icon
    نویسنده : محمدحمیدیا
    تاریخ : 1397/07/26

    ماشین بسیار آینده داری هست مطمئن باشید

  • user icon
    نویسنده : Hamed
    تاریخ : 1397/08/08

    من این ماشینو نزدیک سه ماهه دارم
    به نظرم تمام این تعریف ها از این ماشین درسته .به خصوص هماهنگی بین موتور و گیربکس و سیستم تعلیق که عالیه
    موتورش میتونست قوی تر باشه که البته باعث مصرف بیشتر میشد و برای رفع این مشکل اگر بزارید رو مود sماشین بسیار پرقدرتر میشه

  • user icon
    نویسنده : مرتضی
    تاریخ : 1397/08/22

    تو رده خودش جک S3 بی نظیره، تا سوار نشی رانندگی نکنی باهاش متوجه نمیشی!

  • user icon
    نویسنده : امید
    تاریخ : 1397/09/18

    قیمت چانگان cs35 در دبی 63000 درهم و قیمت jac s3 فقط 47000 درهم هستش
    حالا عاقلان مقایسه کنن

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1397/09/22

    عزیزم شما که با اگاهی نظر میدی تو سایت جک دو نوع s3 هست که اونی که ۱۱۸اسب بخار دیزلی یک ذره انگلیسیتو قوی کن اره جانم

  • user icon
    نویسنده : علي
    تاریخ : 1397/11/12

    من تازه ثبت نام كردم براي جك اس تري نظزات همه رو خوندم انشالله كه خوبه اگه به موقع تحويل بدن ممنونيم

  • user icon
    نویسنده : امیر
    تاریخ : 1397/12/18

    دوستان به نظرم بهترین معیار و شاخص بازار فروش ماشین هست بررسی بفرمایید خرید چانگان نسبت به قیمتش در مقایسه با جک s3 منطقی تر و عاقلانه تر هست و بازار فروش بهتری داره

    • نویسنده : امین
      تاریخ : 1398/05/07

      حیف پول بدی چانگان اونوقت یه کولر افتضاح تر از خودرو های داخلی و قدرت کمتر نصیبت شه عزیز من دقت کن بحث 200 میلیون پولع تازه چانگان قیافه جالبی هم نداره مث ماشبن دختراس من باشم دس دوم کره ای میخرم با وجود اینکه از جک هم خوشم نمیاد ولی از سواریش خیلی خوشم اومد چون یه بار سوارش شدم ولی باز بحث 200 میلیون پوله😞😞😞

  • user icon
    نویسنده : سعید
    تاریخ : 1398/01/12

    با عرض ادب و احترام اولا از نظر ظاهری که چانگان خیلی بهتره اینکه کارشناس محترم حداقلارو تو دادن نظر رعایت نکرده از همین نکته مشخصه، هر کسی این دو تا ماشین رو کنار هم ببینه قطعا انتخابش چانگان خواهد بود از نظر سیستم بکار رفته تو موتور نیز چانگان از سیستم blue core بهره میبره که جز بهترین سیستم هاس از نظر امنیت هم ویدیوش تو اینترنت موجوده و از امنیت بالایی برخورداره از نظر طراحی هم چانگان طراحی شده توسط یه شرکت ایتالیاییه و مثل جک کپی شده ماشین های ژاپنی نیست از نظر میزان مصرف و بقیه مواردم قطعا از جک ۳ خیلی خیلی بهتره، دوستانی که چانگان دارن میتونن نظر بندرو تایید کنن در آخر امیدوارم که تد ارائه نظرات رعایت حداقل اصول کارشناسی بشه

    • نویسنده : امین
      تاریخ : 1398/05/07

      چانگان یه کپی ناقص از اکیورا هست که ژاپنیه تازه صندوق عقب خیلی کوچک و کشش کمی در سربالایی داره با سرنشین پر و کولر افتضاح و قیافه نه چندان جالب از معایب چانگان هست جک هم هنوز خودشو نشون نداده باید چند سال بگذرد تا ایراداش در بیاد

  • user icon
    نویسنده : جک
    تاریخ : 1398/04/31

    برای رو کم کنی تو درگ ماکسیما جک اس 3 من بردم و حاضرم با یه چانگان کورس بزارم انقد چانگان سوسک کردم امارش از دستم در رفته

    • نویسنده : مجتبی
      تاریخ : 1398/07/07

      همایش چانگان سواران در تهران منتظر جنابعالی هستیم.
      همین جا زمان و ساعتش رو بهتون اعلام میکنم.

      هر چند در گروه های تلگرامیت.ن سه بار درگ گذاشتید با چانگان و ایکس 22 و همه درگ ها رو چانگان برده.

      بسم الله

    • نویسنده : محمد
      تاریخ : 1398/07/07

      ساعت چند و کی بیام چانگانتو سوسک کنم عزیز من تهران نیستم ولی حالا باز میل خودته ..... فقط یه چیز هم هست خسته نباشی ام وی ام رو سوسک کردی سوسک کردن اون کار پرایده من با اس 3 تو شتاب ثانویه سراتورو گرفتم تو چی میگی من چی میگم تو کانال تلگرام جک سبقت ازاد هم بزار شاید کسانی باشن تو تهران باشن راحت تره براشون من همدانم

  • user icon
    نویسنده : حمیدرضا
    تاریخ : 1398/09/11

    من هیچکدام از این دوتا ماشین را ندارم که بخوام تعصبی داشته باشم ولی سالهاست که توی خرید و فروش ماشینم .تحلیلهایی که کرده بودید واضحه که خواستید جک s3 را از هر نظر بهتر نشون بدید ولی باید خدمتتان عرض کنم که در واقعیت کاملا بر عکسه و از هر نظر چانگان در بازار مصرف و فروش دست دوم بهتر از s3عمل کزده.با تشکر

  • user icon
    نویسنده : مسعود
    تاریخ : 1401/01/14

    کاملا مضخرف نوشتید ، بحث طراحی که اصلا بدون شک چانگان هم داخل هم بیرونش هماهنگ تره و شبیه کره ای هاست ، بحث دوام فنی مطمعن باشد چانگان بهتره یه سر به نمایندگی کرمان موتور بزنین هر چی اس ۵ و جی ۵ اشغالیه ریخته ، مدل ۲۰۲۰ چانگان و جک و باهم مقایسه کنید فقط متوجه فرق زمین تا اسمون برند مضخرف ناشناخته جک با چانگان که در عربستان و امارات و خود چین جز پرفروش تریناس بشین، چانگان بهتر از همه

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading