اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه لوکسژن U6 با سوزوکی ویتارا

مقایسه لوکسژن U6 با سوزوکی ویتارا

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه لوکسژن U6 با سوزوکی ویتارا می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه لوکسژن U6 با سوزوکی ویتارا بپردازیم .

luxgen U6

لوکسژن U6

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
7
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
8
امتیاز کل
47
بررسی لوکسژن U6

vitara

ویتارا

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
7
امکانات رفاهی
7
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
7
امتیاز کل
45
بررسی ویتارا
انتخاب ماشین 3

luxgen U6

لوکسژن U6

Top car

luxgen U6

لوکسژن U6

مقایسه لوکسژن U6 با سوزوکی ویتارا

 LUXGEN U6

 

از جدیدترین برند هایی که مجوز ورود به ایران را دریافت کرده است لوکسژن میباشد که یکی از مدل هایی که قصد دارد تا با آن خود را با نام خوبی وارد بازار کند ماشین شاسی بلند U6 میباشد . لوکسژن U6 یک ماشین کراس اوور جمع و جور با طراحی خاص و مدرن است که به علت صحیح و کامل بودن طراحی اش این ماشین را در هر مکانی که مشاهده کنید مانند الماسی درخشان نظرشما را به خودش جلب خواهد کرد . لوکسژن U6 با وجود جمع و جور بودن ابعادش در کلاس خود به خوبی المان های لوکس بودن را در خود جای داده است اما در عین حال هم ویژگی های طراحی یک ماشین اسپرت را دارد و این به معنی این است که افراد با سلایق مختلف ظاهر لوکسژن U6 را به طور کامل میپسندند و هر کس با سلیقه اسپرت ، آرام یا ... از طراحی لوکسژن U6 لذت میبرد  . در واقع لوکسژن U6 به میدان آمده است تا همه را مجذوب جذابیت های خودش گرداند .

 

 LUXGEN U6

 

همانطور که از ظاهر خارجی لوکسژن U6 لذت میبریم وارد کابین ماشین میشویم که با ظاهر داخلی لوکس و مدرن لوکسژن U6 مواجه میشویم که نسبت به سوزوکی ویتارا از هر لحاظی زیبا تر و با کیفیت تر است  . کیفیت ساخت فوق العاده بالا لوکسژن U6 به همراه استفاده از متریال خیلی عالی در کابین این ماشین به شما نوید یک ماشیین بسیار عالی را میدهد . داخل اتاق لوکسژن U6 فضاسازی خوبی انجام شده است و آپشن های بسیار متنوع و کاملی برای ایمنی بهتر و سرگرمی سرنشینان به چشم میاید . لوکسژن U6 در مقایسه با سوزوکی گرند ویتارا زیبا تر است و طراحی این ماشین با طراحی های روز قابل مقایسه است ، یک ماشین به معنای واقعی فول آپشن میباشد ، کیفیت ساخت و مواد در لوکسژن یو 6 بسیار عالی است و همه اینها نشان دهنده زحمات زیادی است که برای ساخت این ماشین کشیده شده است .

 

 LUXGEN U6

 

در سینه لوکسژن U6 یک پیشرانه 4 سیلندر با آرایش خطی و حجم 1.8 لیتر مجهز به توربوشارژر قرار دارد که این ماشین را نیرو میبخشد . حجم دقیق پیشرانه لوکسژن U6  1798  سی سی است ، قدرت و گشتاور این ماشین به ترتیب 170 اسب بخار و 230 نیوتن متر است و در سیکل ترکیبی به 8.7 لیتر بنزین نیاز دارد . خب لوکسژن تا به حال در بازار داخلی تجربه حضور نداشته است اما با کمی تحقیق در مورد این ماشین و دیگر محصولات این برند به این نتیجه میرسیم که لوکسژن U6 یک ماشین با کیفیت ، پیشرفته و کم استهلاک است که رضایت مالکان این ماشین نخستین هدف مدیران لوکسژن است . به منظور رانندگی راحت تر و با لذت بیشتر پیشرانه لوکسژن U6 با یک گیربکس 5 سرعته اتوماتیک کوپل شده است که دقیق و هوشمند عمل میکند و ماشین را همواره تحت فرامین راننده نگه میدارد . سوزوکی گرند ویتارا یک ماشین تقریبا پر مصرف ولی با قابلیت های حرکتی مناسب است و لوکسژن U6 یک ماشین با قابلیت های حرکتی عالی و مصرف سوخت مناسب است و در واقع از لحاظ فنی لوکسژن یو6 چند پله ای از این ماشین بالاتر است .

 

 LUXGEN U6

 

لوکسژن U6 ذات آرام ولی وحشی در هنگام تخته گاز رفتن دارد پس در شرایط رانندگی عادی با این ماشین میتوانید در کمال آرامش رانندگی کنید و از سکوت و نرمی این ماشین حداکثر لذت را ببرید اما اگر خواستید کمی خود و ماشین را به چالش بکشید لوکسژن U6 در خدمت شماست و به راحتی هر چه تمام تر در مانور ها و حرکات مختلف با این ماشین میتوانید هیجان وصف نشدنی را تجربه کنید .

اگر علاقه مند به ماشین های کراس اوور هستید و حدود 130 الی 140 میلیون تومان برای خرید ماشین بودجه دارید صبر کنید تا لوکسژن U6 وارد ایران شود . لوکسژن U6 ویژگی های جذابی چون کیفیت عالی ، بازدهی کم نظیر ، طراحی خوب ، آپشن های کامل و ... را دارد که ارزش دارد تا مدتی صبر کنید و جزء اولین مالک های لوکسژن U6 در ایران باشید و لذت درک ویژگی های این ماشین را تجربه نمایید .

 

 LUXGEN U6

 

vitara

ویتارا

مقایسه لوکسژن U6 با سوزوکی ویتارا

 سوزوکی ویتارا

 

سوزوکی ویتارا حدودا 10 سال است که در بازار کشور حضور دارد و حالا با وجود قدیمی شدن این ماشین ایران خودرو باز هم اصرار به تولیدش دارد .  سوزوکی ویتارا حتی در زمان عرضه از طراحی ساده و نسبتا قدیمی استفاده میکرد که هیچ احساس خاصی را به بیننده ماشین منتقل نمیکند . در طراحی بدنه سوزوکی ویتارا اصل ماندگاری ماشین در طولانی مدت رعایت شده است و این سادگی بیش از حد هم به همین دلیل میباشد . سوزوکی ویتارا وقتی که وارد بازار شد ویژگی هایی داشت که شما را ترغیب به خرید این ماشین کند اما حالا ویژگی خاص و جذابی دیگر در این ماشین نیست که بتوانید بر رویش حساب باز کنید .

 

 سوزوکی ویتارا

 

سوزوکی ویتارا درون کابین طراحی اش ساده است ،  ارگونومیک و نسبتا زیبا می باشد که البته کمی قدیمی به نظر میرسد اما راحتی درون ماشین سطح قابل قبولی را دارا می باشد . متریال مورد استفاده درون کابین سوزوکی ویتارا نسبتا خوب است و در بلند مدت هم کیفیتش خوب به نظر می رسد . کیفیت ساخت و مونتاژ سوزوکی ویتارا خوب و مناسب است . سوزوکی ویتارا از نظر امکانات رفاهی در آخرین مدل های تولید این ماشین امکانات قابل قبولی را دارد که برای یک ماشین با این قیمت آپشن های استاندارد و ضروری است .

 

 سوزوکی ویتارا

 

قلب تپنده سوزوکی ویتارا 4 سیلندر می باشد و 2400 سی سی حجم دارد . سوزوکی ویتارا قابلیت تولید 169 اسب بخار قدرت و 227 نیوتن متر گشتاور را دارا میباشد . سوزوکی ویتارا مصرف سوختش نسبتا بالاست و استهلاک بالایی هم دارد ولی شتابگیری اش در دور های بالا و هنگام شتابگیری ثانویه مناسب میباشد . پیشرانه سوزوکی ویتارا با یک گیربکس 4 سرعته اتوماتیک کوپل شده است که نسبت دنده هایش خوب است و برنامه ریزی خوبی هم دارد اما در بعضی مواقع با کمی تاخیر عمل میکند و در معکوس های شدید هم ضربه می زند ولی در کل با پیشرانه هماهنگ است و عملکرد خوبی دارد . اگر سوزوکی ویتارا را با سطح معمولی در نظر بگیریم در بخش فنی لوکسژن U6 امتیاز عالی را کسب می کند .

 

 سوزوکی ویتارا

 

سوزوکی ویتارا سواری اش خشک است ولی هندلینگ خوبی دارد و پایداری اش مناسب میباشد . ضمن اینکه در آفرود هم کمی قابلیت دارد . سوزوکی ویتارا فرمان پذیری خوبی دارد و نسبت به چرخش فرمان تند و تیز عکس العمل نشان میدهد ولی دقت سیستم فرمان چندان جالب نیست . سوزوکی ویتارا ترمز های نسبتا خوبی دارد ولی در بعضی از ترمز های ناگهانی یک احساس خالی کردن لحظه ای در زیر پدال ترمز به شما دست میدهد . در کل از نظزر کیفیت سواری سوزوکی ویتارا کیفیت مناسبی را دارا می باشد .

سوزوکی ویتارا دیگر آن خودروی خاص و جذاب 10 سال پیش نیست و امروز دیگر ارزش پرداخت 130 میلیون تومان برای نمونه صفر کیلومتر را ندارد . علاوه بر این لوکسژن U6 با قیمت تقریبا برابر با سوزوکی گرند ویتارا بیشتر از آنچه که بتوانید فکر کنید ویژگی های خوب و جذاب را در اختیار شما قرار می دهد .

 

 سوزوکی ویتارا

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1397/02/22

    فکر میکنم لوکسژن رو از نزدیک ندیدین!
    من تو نمایشگاه تو بام لند دیدمش و سوارش شدم
    واقعا فقط ظاهرش فریبنده است.
    یه خودروی چینی که حتی از تیگو 7 هم کیفیت پایینتری داره اما تا دلتون بخواد شلوغ و فریبنده است.
    کیفیت پایین قطعات و تجهیزاتش رو با یک بار دیدن کاملا میتونین تشخیص بدین.

  • user icon
    نویسنده : سان
    تاریخ : 1397/06/31

    باید لوکسیژن رو با تیگو 7 و جک اس5 و هایما مقایسه کنی ، لوکسیژن یه کراس اور دیفرانسیل جلو شهریه درحالیکه گراند ویتارا یه اس یو وی سایز کوچیکه با امکانات اف رود . تواین مقایسه ای که کردید تمام قابلیت های ویتارا که بر اساس اون ساخته شده ندیده گرفته شده و سایر امکانات شهری که در ویتارا نیست رو بعنوان ملاک مقایسه قرار دادید.

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading