اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه اپل موکا با نیسان جوک اسپرت

مقایسه اپل موکا با نیسان جوک اسپرت

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه اپل موکا با نیسان جوک اسپرت می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه اپل موکا با نیسان جوک اسپرت بپردازیم .

oplel mokka x

اوپل موکا

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
9
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
7
ارزش خرید
9
امتیاز کل
49
بررسی اوپل موکا

NISSAN JUKE sport

نیسان جوک اسپرت

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
7
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
7
امتیاز کل
46
بررسی نیسان جوک اسپرت
انتخاب ماشین 3

oplel mokka x

اوپل موکا

Top car

oplel mokka x

اوپل موکا

مقایسه اپل موکا با نیسان جوک اسپرت

اوپل موکا

نام اوپل موکا نخستین بار در سال 2012 بر روی کراس اوور جمع و جور این شرکت قرار گرفت و حالا اوپل موکا جدید با دنیایی از ویژگی های خوب به بازار آمده است تا بار دیگر نام اوپل را زنده کند و موفقیت های پیایی را این ماشین برای اوپل رقم بزند . اوپل موکا X طراحی قدرتمند و جسورانه ای دارد و نسبت به نسل اوبل این ماشیین تغییرات بسیاری را تجربه کرده است . اووپل موکا x طراحی قسمت های مختلفش بسیار با هم دیگر هماهنگی دارند و این ماشین را میتوان زیباترین کراس اوور جمع و جور موجود در بازار دانست . در چهره جلو اوپل موکا x شاهد طراحی جمع و جور چراغ ها هستیم که با جلو پنجره مشبک که هر دو تم مشکی دارند چهره خوبی به وجود آورده اند و از همه زیباتر هماهنگی خط کروم جلو پنجره و در ادامه دیلایت ماشین است که هنگام قرار گرفتن ماشین در زیر نور آفتاب بسیار خوش میدرخشد . در قسمت عقب ماشین شاهد تغییرات جزئی تری نسبت به نسل گذشته این ماشین هستیم اما همین مقدار کم چهره بسیار زیباتری را به نمایش گذاشته اند و در نمای جانبی هم اوپل موکا با خطوط و برجستگی های هماهنگ و رینگ های زیبا بسیار شکیل و جذاب و خشن خود را نشان می دهد .

 

اوپل موکا

 

الگوی طراحی اوپل موکا در داخل کابین هم رعایت شده است و استایل ظاهر داخلی و خارجی اوپل موکا کاملا با یک دیگر هماهنگ هستند . اوپل موکا را میتوان شاهکاری در بین ماشین های این کلاس از نظر کیفیت ساخت و کیفیت متریال دانست زیرا به شده از نظر این موارد سطح بالایی دارد و رضایت شما را کاملا جلب خواهد کرد . از نظر ابعاد  اوپل موکا X در داخل کابین جادار و راحت میباشد و 5 سرنشین در کمال راحتی در کابین ماشین  اوپل موکا X جای میگیرند  و حتی در مسافرت های طولانی هم احساس راحتی خود را از دست نمی دهند . اوپل موکا X یکی از مدرن ترین کابین ها را در بین رقبایش دارد و امکانات ایمنی و آپشن های سرگرم کننده و به منظور رفاه بیشتر سرنشینان را در داخل کابین این ماشین میتوانید بیابید . نسبت به نیسان جوک از نظر طراحی اوپل موکا X همه پسند تر و دلنشین تر می باشد ، کیفیت ساخت و متریال قابل قبول تر و بهتری دارد و آپشن های بیشتری را هم در اختیار شما قرار میدهد و به صورت کلی اوپل موکا x برتری محسوسی در این زمینه ها نسبت به ماشین سامورایی رقیب دارد .

 

اوپل موکا

 

اوپل موکا X با پیشرانه 1.4 لیتری توربو وارد بازار ایران می شود که در ادامه با مشخصات و قابلیت های این ماشین بیشتر آشنا میشویم  . اوپل موکا X به یک پیشرانه 4 سیلندر توربو شارژر با آرایش خطی به حجم دقیق 1399 سی سی  مجهز است که قابلیت تولید 152 اسب بخار قدرت در 5600 دور در دقیقه و 235 نیوتن متر گشتاور را در محدوده دور موتور 4900 - 1850 دور در دقیقه را دارا میباشد . اوپل موکا X با تکیه بر این پیشرانه قابلیت رسیدن به سرعت 100 کیلومتر در ساعت ازحالت سکون را در 9.7 ثانیه دارا میباشد و تا بیش از 200 کیلومتر در  ساعت هم میتواند سرعت بگیرد که این ارقام برای یک کراس اوور خانوادگی کوچک مناسب است . بالابودن بازدهی ماشین های اوپل یکی از ویژگی های مثبت محصولات اوپل از گذشته بوده است و همواره شاهد بودیم که ماشین های اوپل استهلاک کمی دارند و اصلا با تعمیرگاه روابط خوبی ندارند . اوپل موکا X از سیستم 4 چرخ محرک بهره میبرد و برای انتقال قدرت ماشین از یک گیربکس 6 سرعته تیپ ترونیک استفاده شده است که این سیستم انتقال قدرت با پیشرانه ماشین هماهنگی فوق العاده عالی دارد . با همه اینها و این قابلیت های حرکتی خوب این ماشین ، اوپل موکا به کمتر از 6.5 لیتر بنزین در سیکل ترکیبی نیاز دارد که رقم بسیار عالی می باشد .

 

اوپل موکا

 

اوپل موکا X سیستم تعلیق خوبی دارد و طراحی شاسی این ماشین هم مناسب است و همه اینها باعث شده اند تا اوپل موکا X حس و حال سواری با یک ماشین اسپرت را داشته باشد و از نظر هندلینگ ، فرمان پذیری و قابلیت مانوری در سطح بالایی باشد تا شما با خیال راحت به انجام رانندگی با سک دلخواه خود با این ماشین بپردازید و از آنجایی که سیستم های امنیتی در کنار سیستم ترمز مطمئن برای اوپل موکا X قدرت ایستایی خوبی فراهم آورده اند در کوتاه ترین مسافت هم میتوانید که سرعت خود را کاهش داده و توقف کنید .

امکانات و کیفیت عالی ، قابلیت های حرکی خوب در کنار استهلاک کم ، تکنولوژی پیشرفته ، سواری لذت بخش و ظاهر زیبا از جمله ویژگی های اوپل موکا X هستند که این ماشین را خاص میکنند و از همه مهم تر ویژگی خوب اوپل موکا X عرضه شده این ماشین در ایران تقریبا همزمان با بازار جهانی و قیمت ایده آل است و  همه اینها ارزش خریدئ این ماشین را تا حد زیادی افزایش می دهند .

 

اوپل موکا

NISSAN JUKE sport

نیسان جوک اسپرت

مقایسه اپل موکا با نیسان جوک اسپرت

 نیسان جوک اسپرت

 

 

نیسان جوک از جمله ماشین های کراس اوور کوچکی است که با ورودش به بازار ایران راه را برای وارد شدن برند های دیگر هموار کرد و روز به روز با افزایش تنوع این کلاس و عرضه ماشین های بیشتر رقابت در حال گسترش و شدید تر شدن است و حالا نیسان جوک موفق در برابر آلمانی تازه وارد رنگ و بوی خود را ازدست داده است و میدان رقابت را به اوپل موکا X واگذار کرده است . اوپل موکا X را از نظر طراحی ظاهری همه میپسندند ولی نیسن جوک به علت خاص بودن طراحی اش تنها مورد پسند عده ای خاص است و تصمیم گیری درباراه ظاهر این ماشین را ما به شما واگذار میکنیم زیرا عده ای نیسان جوک را زیبا می دانند و عده ای هم در بهترین حالت باز هم نمیتوانند چهره این ماشین را تحمل کنند . 

 

 نیسان جوک اسپرت

 

نیسان در طراحی کابین جوک تنها سلیقه جوانان را مد نظر قرار داده است و طوری کابین این ماشین شکل گرفته شده است که بیشتر از اینکه محیط داخل ماشین آرام باشد هیجان انگیز است و پارامتر هایی در کابین این ماشین وجود دارد که باعث می شود تا تزریق آدرنالین به خون شما افزایش پیدا کند . نیسان جوک از نظر ابعاد کابین خوب است و ماشین جاداری است و از همه مهم تر نیسان جوک صندلی های ارگونومیک و راحتی دارد که یک نکته مثبت خوب برای این ماشین است و از نظر امکانات رفاهی هم نیسان جوک تقریبا ماشین کامل و قابل قبولی است . همانند دیگر ماشین های خوب نیسان با وجود این سبک طراحی کابین نیسان جوک اما ارگونومیک است و دسترسی به ادوات راحت است و این موضوع هم که نیسان جوک از سیستم  I-CON بهره میبرد در این امر مثبت واقع شده است . در واقع با این سیستم شما شرایط داخل و خارج ماشین را به راحتی میتوانید کنترل کنید . با همه این ویژگی هایی که نیسان جوک دارا میباشد ، باز هم اوپل موکا X نسبت به نیسان جوک جذابیت های بیشتری را دارد .

 

 نیسان جوک اسپرت

 

با توجه به قیمت اوپل موکا X و پیشرانه این ماشین ما هم تصمیم گرفتیم تا نیسان جوک توربو را برای رقابت با این ماشین انتخاب نماییم .  نیسان جوک اسپرت از یک انجین 1.6 لیتری توربو بهره میبرد که قابلیت تولید 188 اسب بخار قدرت را دارا می باشد که از اوپل موکا X  قویتر است و شتاب و چالاکی بهتری دارد اما به همان نسبت هم آلایندگی و مصرف سوخت این ماشین بیشتر است و طبعاً استهلاک هم بیشتر است ضمن اینکه پیشرانه توربو نیسان جوک اسپرت به علت کیفیت پایین بنزین های داخلی به حداکثر راندمان خود نمیتواند دست پیدا کند . نیسان جوک برای انتقال قدرت پیشرانه به چرخ های ماشین از یک گیربکس cvt استفاده کرده است که تعویض دنده هایی خوب و سریع و تحت فرمان راننده را به وجود آورده است . اوپل موکا X شاید  به اندازه نیسان جوک اسپرت شتاب و سرعت نداشته باشد اما قابلیت های فنی هر دو ماشین را مستوان در یک سطح برابر دانست که این امر به علت تکنولوژی خوب به کار رفته در قلب تپنده این ماشین ها است .

 

 نیسان جوک اسپرت

 

نیسان جوک از لذت بخش ترین ماشین های این کلاس است و سواری بسیار فوق العاده عالی و در سطح بالایی دارد و او÷ل موکا X از جمله معدود رقبای این ماشین است که همانند نیسان جوک هم هندلینگ سطح بالایی دارد و هم سواری با آن بسیار لذت بخش است . نیسان جوک را از هر نظر که ارزیابی کنیم ماشین خوبی است و اوپل موکا X به صورت برابر با این ماشین سواری ارزنده و جذابی دارد .

نیسان جوک اسپرت به معنای واقعی یک ماشین مناسب و هیجان انگیز برای جوانان است و بسیار ماشین خوبی است و نسبت به اوپل موکا X بهتر میتواند شتاب بگیرد و سریع تر به سرعت های بالا دست یابد اما اگر این دو خودروی محبوب را به طور کلی مقایسه کنیم بدون شک پیشنهاد ماشین3 به شما اپل موکا x می باشد .

 

جوک

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : یاشار
    تاریخ : 1396/05/10

    با سلام بهم نظر من کارشناس شما کمی جانبدارانه مقایسه کرده و در سایتهای دیگر ارزشیابی امریکایی نمرات به مراتب بالاتری نیسان جوک به نسبت اپل گرفته شما فقط از روی شکل ظاهر نمرات خود را لحاظ کرده آید که اصلا فنی نیست

  • user icon
    نویسنده : reza
    تاریخ : 1396/05/10

    من اوپل موکا رو انتخاب میکنم

  • user icon
    نویسنده : نادر
    تاریخ : 1396/05/10

    به نظر من اوپل موکا توی ایران فروش خوبی میکنه و موفق میشه

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading