اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه دنا پلاس با بی وای دی F3 و بسترن B30

مقایسه دنا پلاس با بی وای دی F3 و بسترن B30

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه دنا پلاس با بی وای دی F3 و بسترن B30 می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه دنا پلاس با بی وای دی F3  و بسترن B30 بپردازیم .

Besturn b30

بسترن B30

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
7
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
7
ارزش خرید
8
امتیاز کل
46
بررسی بسترن B30

Byd F3

بی وای دی F3

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
6
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
7
امتیاز کل
45
بررسی بی وای دی F3

Dena +

دنا پلاس

کیفیت سواری
7
خدمات پس از فروش
8
طراحی
7
امکانات رفاهی
7
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
7
امتیاز کل
44
بررسی دنا پلاس
انتخاب ماشین 3

Besturn b30

بسترن B30

Top car

Besturn b30

بسترن B30

مقایسه دنا پلاس با بی وای دی F3 و بسترن B30

بسترن B30

 

بسترن B50F به خاطر ظاهر و جذابیت هایی که داشت توانست گروه بهمن را از نظر میزان فروش به جایگاه خوبی برساند و با توجه به چینی بودن بسترن B50F بازار فروش خوبی دارد و حالا گروه بهمن تصمیم گرفته است تا با مونتاژ بسترن B30 وارد بازار ماشین های جمع و جور تر شود و از بازار متنوع این روز ها بتواند سهم بیشتری را کسب کند . محصولات بسترن نسبت به ماشین های دیگر چینی سبک متفاوتی را دنبال میکنند و بسترن B30 هم مانند بسترن B50F استایل آمریکایی دارد و در طراحی بسترن B30 سعی شده است تا با به کارگیری حجم ها و خطوط زیاد در طراحی ماشین قدرت را احساس کنید . بسترن B30  ماشین زیبا و تقریبا هماهنگی است که ابعاد آن مشابه ماشین های کلاس خود است اما خب بسترن B30 به علت زبان طراحی که دارد ابعادش بزرگتر از واقعیت نشان داده می شود . ظاهر بسترن B30 و بی وای دی F3 هر دو جذابیت برابری دارند و سلیقه شما تعیین می کند که کدام ماشین زیباتر است .

 

دنا پلاس

 

بسترن B30 را در داخل کابین لوکس تر و با پرستیژ تر از آنچه که هست میابید چون این ماشین طراحی کابین خوب و شیکی دارد و رنگ بندی اتاق بسترن B30 هم با طراحی آن هماهنگ است . از نظر آپشن و امکانات بسترن B30 ماشین خوبی است و سطح یکسانی با بی وای دی F3 دارد و از نظر کیفیت ساخت خوب می باشد و کیفیت متریال متوسطی دارد . در کل بسترن B30 کیفیت بالاتر ، ظاهر بهتر ومدرن تر و جذابیت بیشتری از دنا پلاس دارد و نسبت به بی وای دی F3 هم از نظر کیفیت کمی سطح پایین تری دارد و به غیر از آن در اکثریت بخش ها برابر به نظر می رسند .

 

 دنا پلاس

 

بسترن B30 در سینه خود یک موتور 4 سیلندر با آرایش خطی جای داده است که 1598 سی سی به طور دقیق حجم دارد . بسترن B30 با کمک این پیشرانه قابلیت تولید 107 اسب بخار نیرو در دور موتور 5500 دور در دقیقه و 155 نیوتن متر گشتاور در 3600 دورر در دقیقه را دارا میباشد . انتقال قدرت این پیشرانه به چرخ ها بر عهده یک گیربکس 6 سرعته ساخت Aisin است که برنامه ریزی مناسبی برای استفاده شهری دارد و تعویض دنده های خوبی را در حالت نرمال به نمایش میگذارد . یک نکته هم در مورد پیشرانه فاو بسترن B30  وجود دارد که آن هم طراحی و استفاده اش توسط فولکس واگن و بر روی فولکس واگن بورا است و حالا امتیاز این پیشرانه را فاو برای استفاده بر روی ماشین هایش خریداری کرده است . بسترن B30 موتور و پیشرانه اش تقریبا هماهنگ هستند و کشش و قدرت پیشرانه هم با توجه به پارامتر های مربوطه مناسب به نظر می رسد اما در شرایط برابر بی وای دی F3 در شتاب و کشش و رسیدن به سرعت های بالا در زمان کوتاه تر برتری دارد که آن هم به علت مهندسی پیشرفته تر بی وای دی F3 نسبت به بسترن B30 است .

 

 دنا پلاس

 

ماشین های بسترن و به صورت کلی کارخانه فاو در بیشتر بخش ها تکنولوژی مستقلی را دارا نمی باشند تا به حدی از اعتبار یک خودرو ساز دست پیدا کنند که بتوانند یک ماشین با تماما تکنولوژی انحصاری تولید کند . پلتفرم بسترن B30 متعلق به فولکس واگن جتا است که در کنار سیستم تعلیق بسترن B30 سواری خانوادگی و نرم با چاشنی اسپرت را فراهم کرده است .

بسترن B30 یک سدان جمع و جور با قیمت زیر65 میلیون تومان ، کیفیت تقریبا خوب و تکنولوژی مربوط به فولکس واگن و مزدا است که به هر صورت یک ماشین چینی به حساب می آید و مانند تمامی رقبای هم وطنش بازار دست دوم ضعیفی دارد ، ولی بسترن B30 در نمونه های صفر کیلومتر بسیار خوب خرید وفروش میشود و از برادر بزرگ تر خود یعنی بسترن B50 کاملا موفق تر است . کیفیت ساخت بسترن B50 و بی وای دی F3 تقریبا مشابه هم است و از لحاظ کلی عملکردی تقریبا مشابه دارند ولی بسترن B30 به دلیل بازار خرید وفروش بهتر در این بازه قیمتی گزینه شماره یک ما برای خرید اعلام میشود و گزینه دوم بی وای دی F3 خواهد بود .

 

 دنا پلاس

Byd F3

بی وای دی F3

مقایسه دنا پلاس با بی وای دی F3 و بسترن B30

بی وای دی F3

 

بی وای دی F3 یکی از جدید ترین خودروهای  سدان جمع و جور معرفی شده در بازار ایران است که قرار اس توسط شرکت کارمانیا وارد بازار شود . بی وای دی S6 اولین نماینده این برند در ایران با این که کیفیت خوبی داشت ولی نتوانست به موفقیت قابل توجهی در بازار ایران دست یابد  و حالا بی وای دی F3  آمده است تا بتواند جایگاه برند بی وای دی را در ایران تکان دهد  . بی وای دی F3 در بخش طراحی ظاهری ماشین ساده اما با المان های لوکس و اسپرت است که این مهم باعث شده است تا بیوای دی F3 هماهنگ و متناسب دیده شود و در نگاه اول ظاهر بی وای دی F3  دلنشین و زیبا باشد . بی وای دی F3 خطوط و حجم هایی در بدنه دارد که در کنار طراحی چراغ ها ، طراحی رینگ های اسپرت و ... نمای جذابی را به وجود آورده است و باعث شده اند تا بی وای دی F3 در بخش ظاهری عملکرد موفقیت آمیزی داشته باشد و با ظاهر خوبش بتواند طرفداران بیشتری را برای خرید بی وای دی F3 ترغیب کند .

 

بی وای دی f3

 

با قدم گذاشتن به داخل کابین بی وای دی F3 با طراحی هماهنگ با ظاهر ماشین رو به رو می شویم که به اتاق بی وای دی F3 چهره ای جذاب ، مدرن و جوان پسند داده است . بی وای دی F3 یک ماشین ارگونومیک با کیفیت ساخت خوب است و از متریال مناسبی هم درون کابین این ماشین استفاده شده است . هر سه ماشین در رنج قیمت خود ماشین های با کیفیتی هستند اما بی وای دی F3 از نظر کیفیت سطح بهتری را از بسترن B30 و دنا پلاس دارد . یکی از نقاط قوت بی وای دی F3 با توجه به قیمت این ماشین وجود لیست تجهیزات کامل است که سطح رفاه سرنشینان را افزایش میدهد . ظاهر بسترن B30 و بی وای دی F3 از دنا پلاس مدرن تر هستند و اصولی تر طراحی شده اند و در میان بی وای دی F3 و بسترن B30 ظاهر ماشین ها امتیاز برابری دریافت میکنند ، هر سه ماشین از نظر آپشن در یک سطح یکسان میباشند و بر اساس رتبه ماشین ها بی وای دی F3 کیفیت بالاتری را دارا می باشد . 

 

بی وای دی f3

 

 

در زیر کاپوت بی وای دی F3 یک پیشرانه 4 سیلندر با آرایش خطی و حجم 1.5 لیتر وجود دارد که به لطف تکنولوژی پیشرفته راندمان خوبی را به نمایش میگذارد .  قابلیت تولید 107 اسب بخار  در دور موتور 5800 دور در دقیقه  و 145 نیوتن متر گشتاور در دور موتور 4800 دور در دقیقه از مشخصات تولیدی پیشرانه مورد استفاده در بی وای دی f3 است که در گذشته بر روی ماشین های میتسوبیشی مورد استفاده قرار میگرفت و حالا بی وای دی امتیاز ساخت این پیشرانه را تحت لیسانس میتسوبیشی به خود اختصاص داده است .  بی وای دی F3 از یک گیربکس 5 سرعته دستی یا 6 سرعته اتوماتیک دو کلاچه بهره می برد که در هر صورت بی وای دی F3 شتابگیری خوب و تعویض دنده های دقیق دارد و پیشرانه و گیربکس ماشین با هم هماهنگی کامل را دارا میباشند . از نظر اعداد و ارقام هر سه ماشین اعداد مشابه هم دارند اما در بی وای دی F3 سعی شده است تا با کمترین حجم موتور و آلایندگی بیشترین کشش را به شما بدهد و موفق هم عمل کرده است زیرا در دور های مختلف بی وای دی F3  شتابگیری مناسبی را به ما نشان می دهد .  

 

بی وای دی f3

 

بی وای دی F3 سیستم تعلیق ، زیر بندی ، جلو بندی و ... آن با هم هماهنگ عمل میکنند ضمن اینکه طراحی پیشرفته شاسی آن باعث شده است تا هندلینگ و سواری ماشین سطح مناسبی داشته باشد و سواری با بی وای دی F3 نرم و خانوادگی باشد و از راندن آن احساس لذت کنید .

بی وای دی F3 با این ویژگی هایی چون پیشرانه پیشرفته و گیربکس دبل کلاچ 6 سرعته ، آپشن های متنوع ، ظاهر قابل قبول و کیفیت نسبتا خوبی دارد و از دنا پلاس قطعا گزینه ای بهتر است ولی در مقابل بازار خرید وفروش بسترن B30 حرفی برای گفتن ندارد و بسترن B30 به دلیل بازار بهتر گزینه ای ایده آل تر به نظر می رسد .  

در این بازه قیمتی جک J4 کرمان موتور یکی از بهتری انتخاب ها برای خرید به نظر می رسد. 

 

 بی وای دی f3

Dena +

دنا پلاس

مقایسه دنا پلاس با بی وای دی F3 و بسترن B30

دنا پلاس

جدیدترین ماشین عرضه شده به اصلاح تولید ملی دنا پلاس است که در واقع مدل فیس لیفت شده دنا با آپشن های اضافه است که از نظر فنی هیچ تغییری نداشته است  . چراغ های جلو و عقب ماشین دنا پلاس از نظر طراحی داخلی تغییر کرده اند که علاوه بر بهبود چهره ماشین از نظر نور پردازی هم عملکرد بهتری را دارا میباشند ضمن اینکه چهره تهاجمی ماشین دنا را با جلوه ای لوکس این چراغ ها درآمیخته اند که زیبایی دنا پلاس را دو چندان مینماید . بر روی چراغ های جذاب دنا پلاس به صورت استاندارد چراغ های روشنایی در روز یا دی لایت تعبیه شده اند که این ویژگی را تا پیش از این بر روی ماشین های روز دنیا فقط مشاهده می کردیم  . 

در چهره جلو ماشین شاهد هستیم که دنا پلاس در جلو پنجره تغییراتی داشته است و به مراتب چهره جلو ماشین مدرن تر گشته است و هماهنگ تر با ابعاد ، خطوط و برجستگی های ماشین شده است . در قسمت جانبی ماشین شاهد هستیم که دنا پلاس از خطوط بهتر و زیباتری نسبت به ماشین دنا بهره می برد و طرح در ها و گلگیر های عقب به طور کامل تغییر یافته است و اکنون به این ماشین کاملا جلوه لوکس و مدرن بخشیده است . ماشین دنا از نظر کیفیتی یک پله از دیگر ماشین های تولید ایران بهتر بود و الان دنا پلاس را باید با کیفیت ترین ماشین ایرانی  بنامیم که حتی از خود ماشین دنا هم کیفیتش یک پله بالاتر است .

 

دنا پلاس

 

از نظر کیفیت ساخت و مونتاژ طراحی داخلی ، ارگونومی ، متریال و مواد به کار برده شده در ساخت امکانات و تجهیزات دنا پلاس بهترین ماشین ایرانی است  . در خودرو دنا فرم صندلی ها اسپرت طراحی شده است اما راحت هستند و به خوبی بدن را در بر میگیرند و درون کابین دنا پلاس هم همین صندلی ها سرنشینان ماشین را ساپورت مینمایند . از نظر ایزوله بودن صدا دنا پلاس با آرامش ترین کابین را درون ماشین های داخلی دارا است که برای خانواده های ایرانی این حفظ آرانمش درون کابین ماشین نکته بسیار خوبی است .

در میان  ماشین های ایرانی دنا از تجهیزات رفاهی نسبتا کاملی بهره می برد که قابل تحسین است و اکنون در ماشین دنا پلاس  هم شاهد تغییرات در امکانات رفاهی هستیم و هم اینکه امکانات ایمنی جدید هم به ماشین اضافه شده است . سانروف ، سیستم مالتی مدیا جدید ، دوربین دید عقب و آنتن کوسه ای اصلی ترین تغییرات دنا پلاس در بخش تجهیزات رفاهی ماشین هستند و در بخش ایمنی هم برای سر نشینان جلو 4 عدد ایربگ در نظر گرفته شده است که دو عدد از روبرو باز میشوند و دو عدد دیگر به صورت جانبی از صندلی های جلو ماشین میشوند و از جان سرنشینان محافظت میکند . دنا پلاس در میان ماشین های ایرانی با کیفیت است و نسبت به بعضی از ماشین های چینی هم وضعیت مناسب تری را دارا میباشد اما از بی وای دی F3 و بسترن B30 سطح پایین تری را دارا می باشد و علاوه بر آن از نظر ظاهری هم سطح کمی قدیمی تری را دنبال می کند .

 

دنا پلاس

 

موتوری که ایران خودرو بر روی ماشین های دنا و دنا پلاس به کار برده است پیشرانه معروف EF7 یا همان موتور ملی میباشد . این پیشرانه 4 سیلندر است و 1646 سی سی حجم دارد  و با آرایش خطی درون کاپوت دنا و دنا پلاس قرار گرفته است . ماشین های دنا و دنا پلاس با تکیه بر این پیشرانه 115 اسب بخار قدرت در دور موتور 6300 دور در دقیقه و 157 نیوتن متر گشتاور در دور موتور 5000 دور در دقیقه تولید میکند . مصرف سوخت ماشین های دنا و دنا پلاس با توجه به پارامتر های مختلف در حد مناسب و خوب ارزیابی می شود و علاوه بر این از شتاب و کشش خوبی این ماشین ها برخوردار هستند که در جاده و ... خیال راننده دنا پلاس را از سرعت گیری ماشین خود راحت میکند و راننده ماشین با اطمینان خاطر به مسیر خود ادامه می دهد .

در بخش انتقال قدرت دنا پلاس هم مانند دنا از گیربکس BE3 بهره می برد و هنوز هم به علت استفاده از دیسک و صفحه پژو 405 دنا پلاس در بخش کلاچ با ضعف های زیادی مواجه است  و حتی دنا پلاس های صفر کیلومتر هم احتیاج به تعویض دیسک و صفحه دارند و اگر میخواهید تا از نظر شتاب ماشین شما بهتر شود از دیسک و صفحه های معروف به زانتیائی موجود در بازار استفاده کنید . از نظر اعداد و ارقام و کشش هر سه ماشین در یک سطح هستند اما بی وای دی F3 و بسترن B30 از گیربکس اتوماتیک بهره میبرند و سیستم انتقال قدرت دنا پلاس هنوز هم دستی است که با توجه به قیمت ماشین تامل بر انگیز است .  

 

دنا پلاس

 

دنا و دنا پلاس بر روی پلت فرم مشترک با سمند ساخته شده اند و از اینرو سواری آن راحت است اما قدیمی بودن طراحی شاسی و سیستم تعلیق و همراه نبودن فرمان در بعضی از مانور ها به راحتی قابل لمس است اما در کل دنا پلاس کیفیت سواری متوسط رو به بالایی را دارا میباشد .

دنا پلاس فول آپشن ترین ماشین تولید و طراحی شده در ایران است که ویژگی های مثبت زیادی را نسبت به ماشین های ایرانی در اختیار شما قرار میدهد اما هنوز هم در بخش کیفیت یا سواری یا مثلا دستی بودن گیربکس ضعف هایی دارد که باعث میشود در رنج قیمت زیر 60 میلیون تومان شما انتخاب های بهتری داشته باشید .

 

دنا پلاس

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : معین یگانه
    تاریخ : 1396/06/26

    بی وای دی و بسترن مزخرفن دنا پلاس از همشون بهتره

  • user icon
    نویسنده : شاهين
    تاریخ : 1396/06/26

    خوب عکس توشم درست کن برای مقالرو! فقط مال تبلیغ رو درست کردی

  • user icon
    نویسنده : Rez
    تاریخ : 1396/06/26

    حداکثر سرعت f3چقدره؟ با حجم موتور کمی ک داره تو سربالایی ها چطور عمل میکنه؟

    • نویسنده : navid
      تاریخ : 1400/11/10

      توی سربالایی عالی میره و جاهایی که پرشیا و تندر و 206 کم میارن این راحت با دنده 5 میره و بقیه مجبورا یکی دو دنده بیان پایین. ماشین فوق العاده نرم و با کیفیتیه. موتور و گیربکس عالی و هماهنگ هستن .
      مصرف سوخت پایین. ایمنی بالا . ترمز بوش و قطعات برقی هم بعضی هاشون بوش هستن مثل مجموعه ی برف پاک کن.
      صندوق به شدت بزرگ و جاداره.
      پلتفرم با کرولا یکیه البته مدل 2009 و اتاق هیچ صدایی نمیده بعد از 3 سال کار.
      اصلا با آت و آشغال های پژوجات و پرایدیجات و سمندیجات و تندریجات قابل مقایسه نیست. حتی از ام وی ام های همرده ی قیمتی خودش هم بالاتره و با کیفیت تر.
      فقط خدمات کارمانیا گسترده نیست و به درد شهرهای کوچک نمی خوره.

  • user icon
    نویسنده : مصطفی
    تاریخ : 1396/06/27

    با سلام
    در شرایط برابر ، بی وای دی f3 نیز چینی هست و بالطبع مشمول افت قیمت و نیز بازار فروش دست دوم ضعیف نیز می باشد.
    ضمنا با توجه به سابقه و تعداد نمایندگی های بیشتر بهمن موتور نسبت به کارمانیا خودرو (byd f3) ، مطمئنا توی بحث خدمات پس از فروش، بسترن b30 امتیاز بیشتری کسب می کند .
    ضمنا هماهنگی و هوشمندی گیربکس شش سرعته آیسین ژاپن با پیشرانه ، در بسترن b30 ، مطمئنا شتاب بهتری را برای این خودرو ثبت می کند .

    • نویسنده : احسان
      تاریخ : 1397/08/25

      اتفاقا برعکس
      شتاب اف۳ بین ۱۱ تا ۱۲ ثانیه هست و بی۳۰ حدود ۱۴
      فیلمش رو هم در بررسی های سایتهای خودرویی میتونین پیدا کنین...

    • نویسنده : محمد
      تاریخ : 1397/08/25

      مزیتهای بی وای دی نسبت به بی۳۰ و دنا

      مدیای اندرویدی، مدیای بی۳۰ هنگ میکنه و هیچی هم نمیشه نصب کرد
      آینه تاشو برقی
      دوربین زیر آینه
      چراغ های اصلی قوی، چراغ های بی۳۰ تک لنز هست و ضعیفه، مه شکن هم نداره
      کولر قویتر مخصوصا از بی۳۰
      طراحی داخلی خیلی بهتر
      صندلی تمام چرم، بی۳۰ چرم و پارچه
      کم مصرفترین موتور، ۵ لیتر در ۱۰۰ جاده
      بهترین شتاب، ۱۱.۸ ثانیه

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1396/06/29

    با سلام
    هر خودرویی که چینی باشد لازمه آن افت قیمت نمی باشد قیمت بی وای دی خیلی منصفانه می باشد و اگر کیفیت خوب باشد که هست چرا باید افت داشته باشد در ضمن افت قیمت رو خود مالکان باعث می شوند . قیمت بی وای دی از b30 پایینتر هست کیفیت هر دو خوبه اما با توجه به قیمت بی وای دی با صرفه تر می باشد

  • user icon
    نویسنده : مصطفی
    تاریخ : 1396/06/29

    با سلام
    درخصوص قیمت ، سعی میکنم براساس اطلاعات وبسایت http://m.pcauto.com.cn که مربوط به قیمت روز خودروها در کشور چین هست مقایسه ای بین دو خودروی بسترن b30 و بی وا دی f3 داشته باشم :
    قیمت نمونه دستی لاکچری خودروی بی وای دی در چین حداکثر 60 هزار یوآن هست (هر یوآن چین = امروز 590 تومان ) یعنی میشه حدود 35 میلیون تومان که کارمانیا میفروشه 49 میلیون تومان ، یعنی 14 میلیون گران تر از چین .
    در شرایط برابر، قیمت بسترن اتوماتیک در نسخه ارائه شده توسط بهمن موتور حدود 85 هزار یوآن در چین بفروش می رسد ، یعنی در حدود 50 میلیون تومان که بهمن موتور میفروشه 58 میلیون تومان ، یعنی 8 میلیون گران تر از چین .
    تا اینجا ، مقایسه و قضاوت رو درمورد رقابتی بودن قیمت این دو خودرو ، به عهده خودتان میگذارم.
    ضمنا فقط در صورتی که شرکت کارمانیا ، نسخه اتوماتیک بی وای دی را با قیمت زیر 60 میلیون ارائه نماید ، مطمئنا قیمتی رقابتی خواهد داشت.

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1396/07/02

    قیمت b30 در این سایت 65 و 72 و 79 هزار یوان می باشد البته امیدوارم اشتباه نکرده باشم

    http://m.pcauto.com.cn/x/928/9285114.html

    http://m.pcauto.com.cn/ks/composite.shtml?q=B30
    بنابر این تفاوت قیمت بالاتر میرود
    البته در حد توان می توان پول داد بنابراین با توجه به جیب باید انتخاب کرد

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1396/07/02

    قیمت بی وای دی برجسنه هم 66 هزار یوان
    http://m.pcauto.com.cn/auto/sg1044/?ad=5812

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1396/09/04

    سلام من بسترن B30 دارم فوق العاده است خیلی خیلی راضیم. سواری نرم و بی سر و صدا , شتاب خوب , گیربکس عالی , ترمز مثال زدنی. واقعا ارزنده است می تونه با خودروهای رنج قیمت بالاتر مثل هیوندای اکسنت براحتی رقابت کنه.

  • user icon
    نویسنده : نیک
    تاریخ : 1396/11/18

    سلام
    بسترن از دنا پلاس و بی وای دی بهتره تازه هیچکدومم اتومات نیستن از لحاظ فیس و بروز بودن و ایمنی .

  • user icon
    نویسنده : ابوالفضل برزگری
    تاریخ : 1396/12/02

    سلام
    هر دو این خودروها با توجه به اینکه چینی هستن بازم از دنا بهتر هستند
    در ضمن من موندم چطوری این سایت خدمات گروه بهمن خودرو با این سابقه و تعدد نمایندگی را با کارمانیا که خیلی از شهر ها هنوز نمایندگیش را نداره و تازه چند سال اخیر استارت زده باربر محاسبه کرده!

    • نویسنده : حسینی
      تاریخ : 1396/12/26

      با سلام
      ببخشید به نظرم بهتر نویسنده این مطلب بروزتر کنید یا کلا عوضش کنید.
      اولا نمایندگی بهمن کجا کارمانیا کجا
      دوما بسترن فقط 20 میلیون پول گیربکس هوشمندآیسین ژاپنشه
      سوما سیستم ترمز هوشمند TSC.ABS-EBD-HHC.BA.ESC
      چهارمین هم فرمان برقی زنجیر تایم جای تسمه تایم
      کدامش این دو تا دارند

  • user icon
    نویسنده : Majid
    تاریخ : 1398/02/01

    توی طراحی بسترن از عقب که نگاه میکنی جذاب نیست
    از طرفی کدوم طراحی خودرو رو دیدین که دریچه تهویه وسط و زیر مولتی مدیا بزاره

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading