اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه DS3 با آلفا رومئو میتو

مقایسه DS3 با آلفا رومئو میتو

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه DS3 با آلفا رومئو میتو می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه DS3 با آلفا رومئو میتو بپردازیم .

DS3

دی اس3

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
9
امکانات رفاهی
9
ویژگی های فنی
7
ارزش خرید
8
امتیاز کل
49
بررسی دی اس3

ALFAROMEO Mito

آلفارومئو میتو

کیفیت سواری
9
خدمات پس از فروش
6
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
9
ارزش خرید
8
امتیاز کل
48
بررسی آلفارومئو میتو
انتخاب ماشین 3

DS3

دی اس3

Top car

DS3

دی اس3

مقایسه DS3 با آلفا رومئو میتو

 دی اس 3

 

دی اس 3 هاچبک پر طرفدار دی اس حدودا 7 سالی است که وارد بازار های جهانی شده است و مدل های عرضه شده دی اس 3 در ایران جزء نسخه های فیس لیفت شده در سال 2014 میباشند . دی اس 3 در بخش ظاهرهمانند دیگر ماشین های دی اس المان های لوکس بسیاری را رعایت کرده است و همین موضوع باعث شده است تا چهره دی اس 3 نرم و دلنشین ، لوکس و ساده باشد . دی اس در طراحی و ساخت کابین هایش همیشه المان های خاصی به کار برده است تا علاوه بر اینکه بهترین هستند به راحتی بتوانید تشخیص دهید که با یک دی اس اصیل سر و کار دارید . طراحی داخلی دی اس 3 بسیار زیبا ، مدرن و ارگونومیک می باشد و همانند ظاهرش خاص و متفاوت است . دی اس 3 یک هاچ بک خاص است پس باید متریال و کیفیت و ... آن هم خاص باشد که هست زیرا از بهترین مواد ممکن در کابین دی اس 3 استفاده شده است .

 

 دی اس 3

 

کابین دی اس 3 به عنوان یک ماشین هاچبک جمع و جور بیش از حد لوکس است به طور مثال از بهترین چرم ممکن برای تودوزی دی اس 3 استفاده شده است که باعث شده است تا شما میان دی اس 3 و ماشین های لوکس تر این برند نتوانید تفاوتی از نظر کیفیت پیدا کنید . دی اس 3 با وجود اسپرت بودن کلاسش اما در حد یک سدان لوکس آپشن دارد و در این کلاس و ابعاد و قیمت دی اس 3 یکی از فول آپشن ترین گزینه های موجود در بازار است که بیش از پیش لوکس بودن خودش را اثبات میکند . آلفا رومئو میتو یک هاچبک اسپرت و جنگجو است که هیجان به شما هدیه می کند و در مقابل آن دی اس 3 است که با ویژگی های لوکس آرامشی بی نظیر را برای شما فراهم می کند .

 

 دی اس 3

 

قلب تپنده DS3 یک پیشرانه 3 سیلندر است که 1199 سی سی حجم دارد و توسط سیستم توربوشارژر تغذیه می گردد . دی اس 3  به لطف این پیشرانه میتواند 1100 اسب بخار قدرت در دور موتور 5500 دور در دقیقه تولید کند و از رنج دور موتور 1500 دور در دقیقه هم حداکثر گشتاور 205 نیوتن متری را در اختیار راننده قرار میدهد . پیشرانه دی اس 3 به گونه ای طراحی شده است که در بیش از 90% مواقع رانندگی این ماشین در اوج کشش قرار دارد و این یعنی اینکه شما در هر لحظه که بخواهید میتواند بهترین شتاب را از دی اس 3 بگیرید و از راندمان بالای این ماشین لذت ببرید . علاوه بر شتاب خوب و راندمان بالا پبشرانه دی اس 3 بسیار کم مصرف است و با مصرف تنها 5.4 لیتر بنزین در سیکل ترکیبی کاملا اقتصادی به نظر میرسد . پیشرانه دی اس 3 با یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک کوپل شده است که بیش از هر چیز برای استفادهه شهری مناسب است و در هنگام رانندگی پر فشار با کمی تاخیر عمل می کند که آن هم به دلیل ذات آرام ماشین است . همانطور که گفته شد آلفارومئو میتو یک ماشین بسیار تیز و چالاک است و ساخته شده است تا به آن گاز بدهید و شتابگیری کنید تا پیشرانه آن نعره بزند و در مقابل آن دی اس 3 است که در هر لحظه تلاش میکند تا شما درون دی اس 3 به حداکثر آرامش و لذت دست یابید .  

 

 دی اس 3

 

دی اس 3 یک ماشین آرام بخش و لوکس است و این ویژگی را در سواری این ماشین هم میتوانید پیدا کنید چون DS3 نرم و بدون صدا است و سواری دی اس 3 مانند ذات آرامی که دارد دلنشین است و همین آرامش و راحتی در سواری دی اس 3 است که جذابش کرده است .

هاچبک جمع و جور لوکس دی اس 3 با تکیه بر ویژگی هایی که دارد دقیقا در نقطه مقابل آلفا رومئو میتو قرار میگیرد . هر دو ماشین زیبا و یا کیفیت و جذاب هستند و امتیاز های برابری دریافت میکنند اما آلفا رومئو میتو برای هیجان طلبان و اسپرت پسندان ماشین مناسب تری است و به اصطلاح اهل فن آلفا رومئو میتو گاز خور خیلی خوبی دارد اما DS3 لوکس و با طمانینه است و ذات آرامش طلب و صلح جویی دارد و مناسب افراد لوکس پسند است که به دنبال ماشینی متفاوت هستند و خیلی به دنبال مسائلی مانند شتاب بالا و سرعت بالا نیستند . 

 

 دی اس 3

ALFAROMEO Mito

آلفارومئو میتو

مقایسه DS3 با آلفا رومئو میتو

آلفارومئو میتو

 

آلفارومئو میتو جزء ماشین هایی است که در تمام دنیا به عنوان یکی از هاچبک های داغ شناخته می شود که این لقب برای این کوچولوی تند و تیز برازنده و مناسب است و ویژگی های آلفا میتو را تا حدودی به ما یادآوری می کند . این هاچ بک جذاب کوچولو اثر مانوئل دیاز می باشد و در استودیو مرکزی طراحی آلفا شکل گرفته است . ماشین های ایتالیایی در سر تا سر دنیا به عنوان اثر هنری شناخته می شوند و آلفارومئو میتو هم مانند نوادگانش این لقب را به دوش می کشد وبا ویژگی های بصری جذابش حس خوبی را به بیننده آلفا میتو منتقل می کند . آلفا میتو و دی اس 3 هر دو هاچبک های جمع و جور اما 4 نفره هستند که با وجود ابعاد کوچکی که دارند اما در مواقع نیاز به راحتی 4 سرنشین بزرگسال را درون کابین خود جای می دهند .

 

آلفارومئو میتو

 

ذات وحشی و نا آرام آلفا رومئو میتو در ظاهر قابل لمس است اما راننده ماشین با ورود به داخل کابین آلفا میتو بیش از قبل آدرنالین به خونش تزریق می گردد . طراحی دی اس 3 و آلفا میتو دو دنیای متفاوت دارند ؛ در آلفا میتو شما به راحتی روح اسپرت دمیده شده را حس می کنید اما در دی اس 3 داستان متفاوت است . طراحی پویای داشبورد ، فرمان ۳ ستون اسپرت ، صندلی های چرمی عالی ، اهرم تعویض دنده خوش دست و قسمت فیبر کربنی داشبورد بخش هایی هستند که به ما اطمینان میدهد ذات آلفا رومئو میتو تا چه حد خشمگین و جنگ طلب است . سیستم صوتی Bose ، لانچ کنترل ، LCD چند منظوره ، DNA( حالت رانندگی انحصاری آلفا ) ،۶ ایربگ ، VDC ( سامانه کنترل دینامیکی اتومبیل ) ، ESC( سامانه کشش الکترونیکی ) ، ASR  ( سامانه ضد لغزش ) و چراغ های زنون جزء آپشن های آلفا رومئو میتو میباشد تا رفاه سرنشینان در میتو سطح مناسبی داشته باشد . تا اینجا آلفا رومئو میتو و دی اس 3 هر کدام امتیاز های برابری دریافت میکنند زیرا آلفارومئو میتو طراحی اسپرتی دارد که جذاب است اما در مقابل لوکس بودن دی اس 3 باعث جذابیتش گشته است .  

 

آلفارومئو میتو

 

پیشرانه مورد استفاده در آلفا رومئو میتو یک نمونه 4 سیلندر با آرایش خطی و حجم دقیق 1368 سی سی است که مجهز به سامانه توئین توربو میباشد و به سیستم Multi Air ( سیستم انحصاری زمان بندی سوپاپ آلفا ) هم به منظور افزایش راندمان مجهز است . 135 اسب بخار قدرت در دور موتور 5250 دور در دقیقه و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور در دور‌ موتور 1750 دور در دقیقه  از مشخصه های فنی قلب تپنده آلفا میتو می باشد . این پیشرانه علاوه بر اینکه در میان رقبایش بهترین نسبت قدرت به حجم موتور را دارد بسیار کم اشتها نیز می باشد زیرا در سیکل ترکیبی ۱۰۰ کیلومتر فقط 5.6 لیتر بنزین مصرف می کند . جعبه دنده ۶ سرعته دبل کلاچ آلفا نیز در حالت دینامیک بهترین عملکرد خود را ارائه می دهد و کاملا هر راننده ای را شیفته تعویض دنده های بی عیب و نقص خود می کند . از نظر فنی آلفا رومئو میتو در بحث توانایی های حرکتی  از دی اس 3 کاملا برتر است و در واقع آلفا رومئو میتو مناسب افرادی است که تشنه سرعت و شتاب و هیجان هستند زیرا بهترین راندمان آلفا رومئو میتو را در هنگام رانندگی تهاجمی می توانید لمس کنید .

 

آلفارومئو میتو

 

آلفا رومئو یک برند تولید کننده ماشین های مسابقه و اتومبیل های اسپرت است پس هندلینگ عالی ، فرمان پذیری خوب ، تقسیم وزن مناسب و سواری خشک ویژگی هایی است که باید از آلفا رومئو میتو انتظار داشته باشیم ؛ وقتی در بحث فنی گفتیم که آلفارومئو میتو ماشین تند و تیزی است و مناسب رانندگی تهاجمی می باشد پس باید قابلیت مانور خوبی هم داشته باشد و آلفا رومئو میتو در این زمینه هم عالی عمل کرده است .

آلفارومئو میتو چند وقتی است که دیگر به صورت صفر کیلومتر توسط نمایندگی عرضه نمیشود و خدمات پس از فروش آلفا رومئو میتو در ایران هم چندان تعریفی ندارد اما راندن آلفا رومئو میتو بسیار لذت بخش و خاطره انگیز است و طرفداران خاص خود را هم دارا می باشد و همین موارد باعث شده است تا دی اس 3 آلفا میتو امتیازهای نزدیک به یکدیگر در این مقایسه دریافت کنند .

 

آلفارومئو میتو  

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : معین
    تاریخ : 1396/07/02

    آلفارومئو خیلی بهتره و کیفیت ساخت بالاتری داره ولی متاسفانه خدمات پس از فروشش خیلی بده😛

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading