اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه بی وای دی F3 با جک J5

مقایسه بی وای دی F3 با جک J5

یکی از مقایسه های خودرویی پرمخاطب بازار ، مقایسه بی وای دی F3 با جک J5 است . در ادامه با ماشین 3 همراه باشید تا به مقایسه بی وای دی F3 با جک J5 بپردازیم.

Jac J5

جک J5

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
8
امتیاز کل
48
بررسی جک J5

Byd F3

بی وای دی F3

کیفیت سواری
7
خدمات پس از فروش
6
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
7
ارزش خرید
7
امتیاز کل
43
بررسی بی وای دی F3
انتخاب ماشین 3

Jac J5

جک J5

Top car

Jac J5

جک J5

مقایسه بی وای دی F3 با جک J5

جک j5

 

جک J5 اولین تجربه حضور کرمان موتور در میان ماشین های اتوماتیک است که تجربه موفقی برای این شرکت به شمار میرود زیرا جک J5 به لطف ویژگی های خوبی که در ادامه بیشتر با آن آشنا میشویم تا مدت زیادی بدون وجود رقیب پیشتاز بود و بسیاری از مردم اقدام به خرید جک J5 کردند و بازار فروش پر رونقی را برای جک J5 ایجاد کردند . تا قبل از عرضه جک J5 ماشین های چینی عرضه شده به ایران طراحی های نا هماهنگ و بد ترکیبی داشتند که ظاهر بد ماشین های چینی اصلا در جذب مشتری کمک نمی کرد اما جک J5 جزء نخستین ماشین های ینی است که ظاهر جذاب و هماهنگی دارد و با وجود اینکه در ظاهر جک J5 تا حدودی کپی کاری انجام شده است اما باز هم در زیبایی ظاهر این ماشین تاثیر منفی نگذاشته است .

 

جک j5

 

جک J5 از نظر ابعاد داخل کابین زء ماشین های جادار و راحت کلاس خود می باشد ؛ ضمن اینکه جک J5 کیفیت ساخت بالایی دارد و از متریال مرغوبی هم در داخل کابین استفاده شده است و به لطف طراحی ساده اما کارآمد کابین وضعیت ارگونومی جک J5 خوب است و همه اینها در کنار هم باعث شده تا سرنشینان جک J5 احساس راحتی کامل درون ماشین داشته باشند . جکJ5  از نظر امکانات رفاهی و ایمنی نیز وضعیت مناسبی را در برابر رقبای خود دارا می باشد و از جمله امکانات آن میتوان به صندلی راننده با قابلیت تنظیم در 8 جهت ، سانروف 2 حالته برقی ، تریم چرمی کابین وتهویه مطبوع خودکار اشاره کرد که نسبت به کلاس و  قیمت خود مناسب در نظر می رسد .

 

 جک J5

 

قلب نپنده جک J5 در حدود یک دهه پیش بر روی ماشین های میتسوبیشی قرار داشته است و حالا کمپانی جک با خرید امتیاز این پیشرانه بر روی J5 اتوماتیک از آن استفاده میکند . پیشرانه مورد استفاده در جک J5 4 سیلندر است ، با آرایش خطی درون کاپوت جک J5 قرار دارد و به طور دقیق 1834 سی سی حجم آن است . این پیشرانه در دور موتور 6500 دور در دقیقه قادر است تا 140 اسب بخار نیرو و در دور موتور 5000 دور بر دقیقه 165 نیوتن متر گشتاور تولید کند و این میزان قدرت توسط یک گیربکس 4 سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو جک J5 منتقل می شود . موتور و گیربکس جک J5 هماهنگ هستند و از اینرو سطح راندمان خوبی به نمایش می گذارند اما وزن سنگین جک J5 باعث شده تا شتابگیری اولیه جک J5 دارای ضعف باشد اما در شتابگیری ثانویه و دور های بالا جک J5 عملکرد خوبی را از خودش به نمایش می گذارد .

 

جک J5

یکی از مزایای جک J5 که به لطف طراحی شاسی خوب و عملکرد بی نقص سیستم تعلیق پدید آمده است هندلینگ و سواری عالی جک J5 است که در کلاس خودش یکی از بهترین ها است و جک J5 با وجود سدان بودن در مواقع رانندگی تهاجمی قابلیت مانوری هم چون یک ماشین اسپرت را دارد .

جک J5 یکی از ارزشمند ترین ماشین های چینی در رنج قیمت خودش است که مانند بسیاری از هموطنانش فقط ظاهر نیست و در عمل و کیفیت هم جک J5 حرف های زیادی برای گفتن دارد و نسبت به بی وای دی F3 علاوه بر بازار فروش خوب ، از خدمات پس از فروش بهتری نیز بهره مند است.

 

جک J5

 

Byd F3

بی وای دی F3

مقایسه بی وای دی F3 با جک J5

BYD F3

 

بی وای دی F3 بعد از بی وای دی S6 دومین نماینده این برند است که قرار است تا به زودی وارد ایران شود و با توجه به سابقه نسبتا خوب BYD در ایران انتظار میرود تا بی وای دی F3 هم به موفقیت نسبی دست یابد . بی وای دی F3 در ظاهر ماشین ساده ای است اما چهره جلو بی وای دی F3 با کمی ماهیت ژاپنی ساخته شده است که زیبا است اما با دیگر قسمت های بی وای دی F3 خصوصا قسمت عقب ماشین نا هماهنگ است و باعث شده تا از جذابیت کلی بی وای دی F3 کاسته گردد .

 

BYD F3

 

با وارد شدن به داخل کابین بی وای دی F3 اولین نکته ای که توجه همگان را به خودش جلب می کند طراحی جذاب و اسپرت داشبورد و متعلقات است و بعد از آن هم کیفیت مناسب متریال و ساخت است . یکی از نقاط قوت بی وای دی اف 3 با توجه به قیمت این ماشین وجود لیست تجهیزات کامل است که سطح رفاه سرنشینان را افزایش می دهد . در بی وای دی F3 و جک J5 سرنشینان احساس راحتی دارند اما در جک J5 به لطف وجود ابعاد بزرگ تر و ارگونومی بهتر وضعیت راحتی سرنشینان مناسب تر می باشد .

 

بی وای دی F3

 

قلب تپنده بی وای دی f3 4 سیلندر است و 1500 سی سی حجم دارد .  قابلیت تولید 107 اسب بخار  در دور موتور 5800 دور در دقیقه  و 145 نیوتن متر گشتاور در دور موتور 4800 دور در دقیقه از مشخصات تولیدی پیشرانه مورد استفاده در بی وای دی f3 است که در گذشته بر روی ماشین های میتسوبیشی مورد استفاده قرار میگرفت  .  بی وای دی f3 از یک گیربکس 5 سرعته دستی یا 6 سرعته اتوماتیک دو کلاچه بهره میبرد و در کل بی وای دی F3 کم استهلاک است و بیشتر از اینکه توانایی های حرکتی بی وای دی F3 مانند جک J5 مانند یک ماشین خانوادگی باشد شبیه به ماشین های شهری و اقتصادی است .

 

بی وای دی F3

 

بی وای دی f3 سواری اش تقریبا نرم است ولی هندلینگ خوبی دارد و در هنگام به چالش کشیدن ماشین سیستم تعلیق ان به خوبی در زیر حداکثر فشار شما را از پایداری و مانور پذیری بی وای دی f3 راضی نگه میدارد . در تست های مختلف بی وای دی F3 نشان داده است که به عنوان یک ماشین شهری حداکثر کاربرد دارد و اگر بیش از آن و مانند یک ماشین شهری بخواهید از توانایی های آن بهره ببرید شما را نا امید خواهد کرد .

در بازار امروز و در این چند وقت اخیر جک J5  به فروش و موفقیت های خوبی دست یافته است اما بی وای دی F3 مورد استقبال بالایی قرار نگرفته است و این مساله به همراه نا شناخته بودن بی وای دی F3 و ضعف هایی که در برابر جک J5  دارد باعث شده تا ماشین 3 انتخاب مناسب و ارزشمند تر را جک J5 بداند .

 

بی وای دی F3

 

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1396/08/08

    سلام
    چرا از نظر قیمتی مقایسه نمی کنید
    دو ماشین اختلاف قیمتی دارن
    جک رو باید با b30 مقایسه کنید

  • user icon
    نویسنده : علیرضا
    تاریخ : 1396/08/14

    واقعا بررسی خوبی بود ولی باید انصاف رو رعایت کرد نسخه ها دنده ای این دو ماشین نزدیک ۷ تونن با هم اختلاف قیمت دارن شاید بهتر بود f3 با 315 یا gc6 یا لیفان دنده ای که دقیقا در یک رنج قیمتی هسن مقایسه کرد

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading