اسمارت فورتو 2017

smart ForTwo 2017

اسمارت فورتو 2017 اسمارت فورتو 2017

بررسی اسمارت فورتو

اسمارت فورتو جذاب و کوچک که مدت کوتاهی است وارد بازار کشورمان شده است، از جذابترین و دوست داشتنی ترین ماشینهای جمع و جور شهری است؛ که نخستین بار در سال 1998 عرضه شد. این مدل از اسمارت فورتو که وارد بازار کشورمان شده است، نسل سوم این ماشین می باشد که با رنو توئینگو مشارکت های فنی زیادی دارد.

از آنجایی که مرسدس بنز مالک اصلی کمپانی اسمارت است، در ساخت اسمارت فورتو جدید از تعداد زیادی تکنولوژی های ساخت بنز کلاس C استفاده کرده است؛ و اکنون این ماشین را میتوان بهترین اسمارت فورتویی دانست که تا به حال ساخته شده است. از آنجایی که بسیاری از بخش های اسمارت فورتو نسبت به گذشته تغییرات گسترده ای را تجربه کرده است، پس با ماشین نرم تر ، پایدار تر، ارگونومیک تر و در کل بهتری سر و کار داریم.

اسمارت فورتو همان سبک طراحی جعبه شکل خود را که در نسل های پیشین ماشین هم شاهد بودیم حفظ کرده است. اما الان اسمارت فورتو از گذشته طراحی ایمن تر ، زیبا تر ، مدرن تر و کامل تری را دارا می باشد و سیر تکامل و پیشرفت طراحان اسمارت را نشان می دهد که چقدر برای این ماشین تلاش کرده اند. با وجود کوچک بودن ابعاد بدنه ماشین در داخل کابین اسمارت فورتو فضای جاداری را شاهد هستیم که برای دو نفر کاملا جوابگو اس .

اسمارت فورتو نماینده مرسدس بنز است و باید کیفیت خوبی داشته باشد و همین طور هم است. چون اسمارت فورتو جدید هم از نظر کیفیت ساخت و مونتاژ و هم از نظر متریال مورد استفاده سطح بالا و بسیار خوبی دار . از نظر آپشن، اسمارت فورتو در چهار تیپ مختلف وارد بازار شده است و انتظار میرود تا کامل ترین تیپ این ماشین وارد ایران شود که از لحاظ آپشن امکانات بسیار خوبی را شامل می باشد . از نظر فنی هم اسمارت فورتو ماشین اقتصادی و کم مصرفی است که در داخل شهر شتاب و چالاکی خوبی دارد و از سواری با این ماشین میتوان بسیار لذت برد.

 اسمارت-فورتو-fortwo
عکس داخلی اسمارت فورتو 2017
price icon

0 میلیون تومان

(حدود قیمت)
امتیاز کاربران از : 10

1

5از 1کاربر

سال ساخت : 2017

نکات مثبت اسمارت فورتو

نقاط مثبت : میدان کم برای دور زدن ، کیفیت ساخت عالی ، فرمان پذیری خوب ، چالاک بودن ماشین ، پارک آسان و سریع

نکات منفی اسمارت فورتو

نقاط منفی : قابلیت استفاده فقط در داخل شهر ، قیمت گران ، محدود بودن بازار فروش نسبت به رقبا

امنیت اسمارت فورتو

نقد کارشناسی اسمارت فورتو

 اسمارت با توجه به کلاسش، جزء ارزان قیمت ترین ماشین ها در بازارهای جهانی است. اما در داخل ایران اینطور نیست و با وجود همه خوبی های اسمارت فورتو، در این رنج قیمتی ماشین های بهتر، پر قدرت تر و کاربردی تری برای استفاده وجود دارد.

گالری تصاویر اسمارت فورتو

مشخصات اسمارت فورتو 2017

نویسنده : ماشین 3



نظرات کاربران درباره اسمارت فورتو 2017

  • user icon
    نویسنده : مهلا حریری
    تاریخ : 1398/04/21

    من این ماشین و چه جوری باید پیدا کنم واسه خرید ماشین اسمارت فورتو

  • user icon
    نویسنده : رویین
    تاریخ : 1399/01/05

    قیمت چند میباشد

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading