اینجا هستید: صفحه اصلی قیمت موتور سیکلت اس‌وای‌ام قیمت اس‌وای‌ام گلکسی NH180 1398-1399

قیمت اس‌وای‌ام گلکسی NH180 1398-1399

اس‌وای‌ام گلکسی NH180

SYM GALAXY NH180

اس‌وای‌ام گلکسی NH180

1398-1399

اس وای ام گلکسی NH180 جزو کلاس ادونچر از دسته موتورسیکلت‌های دوال اسپرت یا دو کاربره محسوب می‌شود و توسط شرکت نیرو موتور وارد بازار شده است. این دسته از موتورسیکلت‌ها پیش‌تر در ایران سابقه چندان قابل توجهی نداشتند، اما مدتی است که شرایط کمی تغییر کرده و چندین محصول برای رونق بخشیدن به بازار ادونچرهای کشور، وارد رقابت با یکدیگر شده‌اند؛ اس وای ام گلکسی NH180 نیز با قیمت بسیار رقابتی و توانایی‌های خوب خود می‌تواند آینده روشنی را داشته باشد.

تامین قوای محرکه اس وای ام گلکسی NH180 بر عهده یک پیشرانه ۱۸۳ سی‌سی تک سیلندر ۴ زمانه و ۴ سوپاپ که قادر است ۱۸ اسب بخار قدرت را در دور موتور ۸۵۰۰rpm و ۱۵.۷ نیوتون‌متر گشتاور را در دور موتور ۷۵۰۰rpm تحویل راننده دهد، قرار دارد. کمپانی تایوانی درباره پیشرانه اس وای ام گلکسی NH180 می‌گوید که فناوری‌های به‌روز متعددی در آن به کار رفته است؛ باید گفت در عمل نیز عملکرد این پیشرانه خوب بوده و انتظارات خریداران در این رده قیمتی را برآورده خواهد کرد. به بیانی دقیق‌تر، پیشرانه اس وای ام گلکسی NH180 عملکردی نسبتا روان و با لرزش‌هایی قابل اغماض دارد؛ با وجود آنکه حداکثر توان و گشتاور خروجی آن در دور موتورهای بالا تحت اختیار راننده قرار می‌گیرد، اما توان خروجی در دورهای پایین و میانی نیز برای وزن ۱۵۲ کیلوگرمی اس وای ام گلکسی NH180 مناسب به نظر می‌رسد.

این پیشرانه برای طی مسیرهای طولانی و با سرعت بالا بهترین گزینه نیست، اما با توجه به قیمت و مشخصات فنی خود، خریداران اس وای ام گلکسی NH180 را راضی خواهد کرد. برای خنک‌کاری پیشرانه اس وای ام گلکسی NH180 از سیستم رادیاتور آب خنک استفاده شده است که باعث افزایش دوام و بهبود کارایی آن به خصوص در استفاده‌های آفرودی خواهد شد، اما محل قرارگیری منبع انبساط این سیستم خنک‌کاری ایده‌آل به نظر نمی‌رسد و با وجود فاصله از سطح زمین خوب، باز هم خریداران اس وای ام گلکسی NH180 باید در مسیرهای آفرودی خشن مانند مسیرهای سنگلاخی توجه بیش‌تری به آن داشته باشند. شفت خروجی پیشرانه اس وای ام گلکسی NH180 به یک گیربکس ۶ سرعته دستی که راضی کننده عمل می‌کند، متصل شده است.

برای متوقف کردن چرخ‌های جلو و عقب به ترتیب از دیسک‌های ترمز ۲۸۸ و ۲۲۲ میلی‌متری استفاده شده است؛ این سیستم ترمز صرفا قابل قبول عمل کرده و می‌تواند شما را راضی نگه دارد، با این حال وجود سیستم ضدقفل (ABS) می‌توانست اوضاع را بهتر کند. گفتنی است در بسیاری از بازارهای خارجی سیستم ABS به صورت استاندارد برای ادونچر تایوانی ارائه می‌شود، اما شرکت وارد کننده آن را از روی نسخه‌های داخلی حذف کرده است. ارگونومی اس وای ام گلکسی NH180 همان ارگونومی معمولی است که از یک ادونچر انتظار داریم؛ ارتفاع و محل قرارگیری دستگیره‌ها، جاپایی‌ها و زین راننده مناسب ارزیابی می‌شوند و افرادی با قد بیش از ۱۷۵ سانتی‌متر روی اس وای ام گلکسی NH180 مشکل خاصی نخواهند داشت. زین نسبتا نرم ادونچر تایوانی نیز امکان مانور خوبی به راننده داده و ابعاد آن بزای هر دو سرنشین مناسب است.

اس وای ام گلکسی NH180 عضلانی طراحی شده و چهره‌ی یک ادونچری قدرتمندتر از آنچه هست دارد. چراغ‌ها و دماغه جلو طراحی تهاجمی دارند و به طور کلی با نگاه کردن به فرم بدنه و اجزای مختلف آن شباهت‌های زیادی با سوزوکی V-Storm مشاهده می‌شود. اس وای ام گلکسی NH180 یک ادونچر بوده و قرار است علاوه بر داشتن توانایی‌های جاده‌ای خوب، در شرایط خارج از جاده و آفرودی نیز بیش‌تر از موتورسیکلت‌های خیابانی و اسکوترهای معمولی قابل اتکا باشد؛ باید گفت سیستم تعلیق و شاسی اس وای ام گلکسی NH180 تا حد نسبتا زیادی طبق این گزاره عمل می‌کند و ادونچر تایوانی با توجه به قیمت پایین خود، در این بخش راضی کننده ظاهر می‌شود.

سواری اس وای ام گلکسی NH180 نسبتا راحت است و سوازی جاده‌های پُر چاله را آزار دهنده نمی‌کند. با توجه به ماهیت ادونچر و مرکز ثقل بالاتر از موتورسیکلت‌های معمول، انتظار زیادی از فرمان‌پذیری اس وای گلکسی NH180 نمی‌رود، با این حال محصول تایوانی در این بخش نیز عملکردی قابل قبول دارد. پایداری اس وای ام گلکسی NH180 در سرعت‌های بالا نیز مناسب و اطمینان بخش است. در مسیزهای گلی و شنی عملکرد سیستم تعلیق اس وای ام گلکسی NH180 نسبتا نرم است و خوب عمل می‌کند، اما در مسیرهای سنگلاخی و خشن‌تر، تکان‌های سیستم تعلیق ممکن است خسته کننده شوند. با این وجود عملکرد سیستن تعلیق اس وای ام گلکسی NH180 در شرایط آفرودی خریداران را راضی خواهد کرد.

اس وای ام گلکسی NH180 با قیمت رقابتی خود حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، زیرا در این رده قیمتی ادونچر صفر کیلومتر دیگری حضور ندارد و این شرایط را برای ادونچر تایوانی تسهیل می‌کند. در این رده قیمتی موتورسیکلت‌های خیابانی جذابی زیادی وجود دارند که می‌توانند سواری هیجان‌انگیزی را ارائه دهند، اما اس وای ام گلکسی NH180 مناسب کسانی است که در مسیرهای روزانه خود با شرایط آفرودی سر و کار دارند و نیز می‌خواهند به تازگی داشتن یک ادونچر و سواری با آن را تجربه کنند؛ لذا با در نظر گرفتن این موارد، باید گفت ارزش خرید بالایی دارد.

نمودار قیمت اس‌وای‌ام گلکسی NH180 1398-1399

حدود قیمت (میلیون تومان)

تاریخ بروزرسانی
59
1400/04/15
57
1400/02/13
52
1399/11/14
50
1399/11/14

نکات مثبت

نکات منفی

نقد کارشناسان و نظرات کاربران در مورد این موتور سیکلت و ...


لیست موتور سیکلت های در این بازه قیمت