اینجا هستید: صفحه اصلی قیمت موتور سیکلت اس‌وای‌ام قیمت اس‌وای‌ام گلکسی j200 1398-1399

قیمت اس‌وای‌ام گلکسی j200 1398-1399

اس‌وای‌ام گلکسی j200

SYM GALAXY j200

اس‌وای‌ام گلکسی j200

1398-1399

اس وای ام گلکسی j200 یکی از اسکوترهای متعدد کمپانی تایوانی در ایران است که توسط شرکت نیرو موتور وارد بازار می‌شود. تاکنون اقبال بازار به اس وای ام گلکسی j200 نسبتا خوب بوده و این اسکوتر تایوانی توانسته به میزان فروش قابل قبولی نیز دست پیدا کند.

برای تامین قوای محرکه اس وای ام گلکسی j200 از یک پیشرانه ۱۶۹ سی‌سی تک سیلندر ۴ زمانه و ۴ سوپاپ که توانایی لازم برای تولید ۱۱.۸ اسب بخار قدرت در دور موتور ۸۰۰۰rpm و ۱۲.۲ نیوتون‌متر گشتاور در دور موتور ۶۰۰۰rpm را دارد، استفاده شده است. عملکرد این پیشرانه هواخنک نسببتا روان و همراه با لرزش‌هایی محسوس است، اما بسیار توانمند و پرقدرت عمل می‌کند. توان خروجی این پیشرانه به خوبی می‌تواند نیازهای رانندگی در خیابان‌ها و بزرگراه‌های شهری را برطرف کرده و خریداران را راضی نگه دارد. گیربکس CVT کوپل شده با پیشرانه اس وای ام گلکسی j200 نیز عملکردی قابل قبول را ارائه می‌کند و عامل انتقال روان قدرت به چرخ‌ها است.

برای متوقف کردن چرخ‌های جلو و عقب اسکوتر ۱۳۴ کیلوگرمی اس وای ام به ترتیب از دیسک‌های ۲۶۰ و ۲۲۰ میلی‌متری استفاده شده است که عملکرد خوبی دارند و اطمینان کافی را به رانندگان اس وای ام گلکسی j200 خواهند داد. زین اس وای ام گلکسی j200 نسبتا نرم بوده و ارتفاع آن مناسب افرادی با قد متوسط است؛ فضای زانوی راننده نیز برای افرادی با قد متوسط و کم مناسب است، اما افراد بلند قد ممکن است آنقدر که باید راحت نباشند؛ با این حال در مجموع ارگونومی اس وای ام گلکسی j200 برای رانندگی‌های کوتاه شهری رضایت بخش ارزیابی می‌شود.

اس وای ام گلکسی j200 با وجود ابعاد نسبتا بزرگ، فضای ذخیره‌سازی زیادی ندارد و زیر زین آن تنها فضای کافی برای قرار دادن یک کلاه ایمنی وجود دارد و داشبورد آن نیز گنجایش چندانی ندارد، اما در عوض برای آن درگاه شارژ USB در نظر گرفته شده است. طراحی و ویژگی‌های آیرودینامیکی اس وای ام گلکسی j200 مهم‌ترین تفاوت آن با دیگر اسکوترهای هم رده هستند و اسکوتر تایوانی با طراحی حجیم و اغراق شده‌، خود را بزرگ‌تر از آنچه هست نشان می‌دهد. کنسول پهن، چراغ‌های بزرگ جلو و عقب، دماغه پهن و اگزوز بزرگ باعث شده‌اند که اس وای ام گلکسی j200 بیش از اسکوترهای معمولی جلب توجه کند.

اما این دماغه پهن و تلق جلو علاوه بر ایجاد ظاهر جذاب، باعث بهبود نسبی قابلیت‌های آیرودینامیکی اس وای ام گلکسی j200 نسبت به دیگر اسکوترهای هم رده کمپانی تایوانی شده‌اند؛ لذا پایداری اس وای ام گلکسی j200 در مقایسه با اس وای ام فیدل 3 و دینو ویند کمی بهتر است، اما اصلا نمی‌توان آن را جذاب دانست. سواری اس وای ام گلکسی j200 با تکان‌ها و کوبش‌هایی همراه است، اما آزار دهنده نبوده و صرفا می‌توان اسکوتر تایوانی را در این بخش قابل قبول ارزیابی کرد. مانورپذیری اس وای ام گلکسی j200 خوب و مناسب رانندگی‌های شهری است، اما ابعاد نسبتا بزرگ آن باعث سخت بودن تردد با آن در ترافیک‌های شهری نسبت به دیگر اسکوترهای هم رده خواهد شد.

اس وای ام گلکسی j200 فرمان‌پذیری جذابی ندارد اما برای اکثر رانندگان راضی کننده خواهد بود. کیفیت ساخت نیز اس وای ام گلکسی j200 نیز با توجه به قیمت آن قابل قبول است، اما انتظار چندانی از آن نباید داشت. در رده قیمتی اس وای ام گلکسی j200 برداران هم زادش یعنی اس وای ام فیدل 3 و دینو ویند را مقابل دارد که از لحاظ فنی عملکردی مشابه ارائه می‌کنند، اما اس وای ام گلکسی j200 ظاهر مدرن‌تری دارد و در سرعت‌های بالا بهتر عمل می‌کند؛ در عوض ابعاد کمتر رقبای اس وای ام گلکسی j200 آن‌ها را برای استفاده در ترافیک‌های شهری مناسب‌تر می‌کند. اما در مجموع ارزش خرید بالایی داشته و بین اسکوترهای صفر کیلومتر این رده قیمتی گزینه خوبی به شمار می‌رود. در بین اسکوترهای کارکرده این رده قیمتی نیز هوندا کلیک 150i جذاب‌ترین گزینه خواهد بود.

نمودار قیمت اس‌وای‌ام گلکسی j200 1398-1399

حدود قیمت (میلیون تومان)

تاریخ بروزرسانی
52
1400/04/15
47
1399/11/14

نکات مثبت

نکات منفی

نقد کارشناسان و نظرات کاربران در مورد این موتور سیکلت و ...


لیست موتور سیکلت های در این بازه قیمت