اینجا هستید: صفحه اصلی قیمت موتور سیکلت هوندا موتور قیمت هوندا موتور CRF 250L 1394-1399

قیمت هوندا موتور CRF 250L 1394-1399

هوندا موتور CRF 250L

Honda-Motor CRF 250L

هوندا موتور CRF 250L

1394-1399

هوندا CRF 250L از جمله موتورسیکلت‌های دوال اسپرت آفرودی کمپانی مشهور ژاپنی است که توسط کویر موتور به بازار ایران عرضه می‌شود. در بین موتورسیکلت‌‌های اندرو رده بالای حاضر در بازار، هوندا CRF 250L را در کنار کاوازاکی KLX 250، می‌توان از جمله گزینه‌های جایگزین جذاب و ارزان‌تر رقبای حرفه‌ای اروپایی دانست.

تامین کننده قواب محرکه هوندا CRF 250L یک پیشرانه ۲۴۹ سی‌سی تک سیلندر ۴ زمانه ۴ سوپاپ با سیستم سوپاپ‌های DOHC است. همانطور که می‌دانید واردات موتورسیکلت‌هایی با حجم پیشرانه بیش‌تر از ۲۵۰ سی‌سی در ایران ممنوع است، لذا با وجود این موضوع، اندروهای ۲۵۰ سی‌سی قدرتمندترین آفرودرهای قانونی بازار کشور هستند. با این حال هوندا CRF 250L  قدرتمندترین پیشرانه در بین اندروهای ۲۵۰ سی‌سی را ندارد، اما مانند کاوازاکی KLX 250، بسیار توانمند و راضی کننده عمل می‌کند.

همانند رقیب هموطن، اندروی ۲۵۰ سی‌سی هوندا نیز برخلاف پیشرانه اندروهای گران قیمت اروپایی که بیش‌تر برای حرفه‌ای‌ها طراحی شده‌اند و بیشینه نیروی آن‌ها در دورهای بالا تحت اختیار راننده قرار می‌گیرد، بیشینه توان خروجی پیشرانه هوندا CRF 250L از دور موتورهای پایین و میانی در اختیار راننده‌ خواهد بود، به همین دلیل نیز کاملا کنترل اندرو ژاپنی برای رانندگان آماتور در سواری‌های آفرودی معمول، آسان خواهد بود. افزایش دور پیشرانه اندرو ژاپنی به نرمی، کاملا کنترل شده و قابل پیش‌بینی افزایش پیدا می‌کند. گیربکس ۶ سرعته کوپل شده با پیشرانه هوندا CRF 250L نیز با کمک ضرایب دنده مناسب و کلاچ نرم آن، یک تجربه کاملا لذت بخش را برای اکثر رانندگان در جاده و خارج از جاده فراهم خواهد کرد.

وظیفه متوقف کردن چرخ‌های جلو و عقب هوندا CRF 250L به ترتیب بر عهده دیسک‌های ترمز ۲۵۶ (کالیپر ۲ پیستونه) و ۲۲۰ میلی‌متری (کالیپر تک پیستونه) است که با عملکرد بسیار خوب خود وزن ۱۴۰ کیلوگرمی اندرو ژاپنی را به راحتی کنترل می‌کنند. ارتفاع ۸۷۵ میلی‌متری زین هوندا CRF 250L از سطح زمین دیگر مزیت آن برای رانندگان آماتور است که باعث کنترل راحت‌تر آن می‌شود، اما از طرف دیگر برای استفاده در سطح حرفه‌ای اتفاق ایده‌الی نیست. علاوه بر این‌ها، زین هوندا CRF 250L نیز بسیار نرم است، طوری که می‌توان آن را راحت‌ترین زین بین رقبا دانست. طراحی ظاهری هوندا CRF 250L نیز مانند دیگر اندردهای ژاپنی زیبا بوده و ایراد خاصی نمی‌توان به آن وارد دانست.

سیستم تعلیق هوندا CRF 250L انتظارات خریداران عادی را برآورده می‌کند، اما به دلیل طول حرکتی کمتر و نرمی زیاد، برای رانندگان حرفه‌ای چندان نمی‌تواند جذاب باشد. اما در عوض هر دو تعلیق جلو و عقب عملکرد بسیار نرمی ارائه می‌دهند و به خوبی ضربات را جذب می‌کنند. هوندا CRF 250L اندرو جذابی است که تقریبا عملکردی در سطح دیگر رقبای جذاب هموطن خود نظیر کاوازاکی KLX 250 و یاماها WR 250R ارائه می‌دهد. عملکرد پیشرانه و سیستم تعلیق در کنار مهندسی انجام شده بر روی شاسی و اجزای مختلف بدنه کاوازاکی KLX 250 آن را کاملا مناسب رانندگان علاقه‌مند به آفرود آماتور و کسانی که می‌خواهند به تازگی وارد دنیای این کلاس از موتورسیکلت‌ها شوند می‌کند.

در مقایسه با محصول یاماها، پیشرانه هوندا CRF 250L به طور محسوسی ضعیف‌تر به نظر می‌رسد، اما کنترل آن برای رانندگان آماتور راحت‌تر خواهد بود؛ در مقایسه با محصول کاوازاکی نیز تفاوت محسوسی در این بخش ندارد. سیستم تعلیق هوندا CRF 250L در مقایسه با محصول کاوازاکی در مجموع نمره پایین‌تری می‌گیرد، زیرا تعلیق هوندا کمی بیش از حد نرم به نظر می‌رسد و قدرت جذب ضربات آن کم‌تر خواهد بود، با این حال این نرمی در کنار ارتفاع زین پایین‌تر این موتورسیکلت می‌تواند جزو اولویت‌های خریداران باشد. اما باید گفت محصول یاماها در این بخش جذاب‌تر از رقبای هموطن خود عمل می‌کند. در ضمن باید اشاره کنیم که اندروی هوندا ترمزهای ضد قفل نیز دارد و این ویژگی‌ مزیت آن در مقابل رقبا محسوب می‌شود. با در نظر گرفتن این موارد، انتخاب بین سه رقیب ژاپنی بستگی به انتظارات خریدارن خواهد داشت، اما باید اشاره کنیم که وضعیت خدمات و بازار خرید و فروش هوندا CRF 250L اوضاع نسبتا بهتری دارد و کاوازاکی KLX 250 نیز در رده بعدی قرار می‌گیرد.

نمودار قیمت هوندا موتور CRF 250L 1394-1399

حدود قیمت (میلیون تومان)

تاریخ بروزرسانی
250
1399/11/14
225
1399/04/17
105
1398/06/25
110
1398/02/30

نکات مثبت

نکات منفی

نقد کارشناسان و نظرات کاربران در مورد این موتور سیکلت و ...


لیست موتور سیکلت های در این بازه قیمت