اینجا هستید: صفحه اصلی قیمت موتور سیکلت پیاجیو قیمت پیاجیو بورلی 250 1398-1399

قیمت پیاجیو بورلی 250 1398-1399

پیاجیو بورلی 250

PIAGGIO BEVERLY 250

پیاجیو بورلی 250

1398-1399

پیاجیو بورلی 250 قدرتمندترین و البته گران‌ترین اسکوتر کمپانی ایتالیایی است که توسط شرکت کویر موتور وارد بازار کشور شده است. پیاجیو بورلی 250 که در سه تیپ استاندارد، S و (SE (police عرضه می‌شود، در بازار ایران شرایط رقابتی بسیار خاصی دارد و تنها یک رقیب آن هم از خانواده خود را مقابل می‌بینید.

جثه ۱۷۱ کیلوگرمی پیاجیو بورلی 250 توسط یک پیشرانه ۲۴۹ سی‌سی تک سیلندر ۴ زمانه و ۴ سوپاپ که توانایی کافی برای تولید حدودا ۲۰ اسب بخار قدرت در دور موتور ۷۵۰۰rpm و گشتاور در دور موتور را دارد، به حرکت در می‌آید. این پیشرانه نرم و کم لرزش که برای خنک‌کاری آن از سیستم آب خنک استفاده شده، به اندازه کافی قدرتمند به نظر می‌رسد و دست کم در خیابان‌های ایران اسکوتر پلاک شده دیگری به جز سری وسپا GTS 250، برای پیاجیو بورلی 250 چالش برانگیز نخواهد بود. مصرف سوخت پیشرانه پیاجیو بورلی 250 شما را شگفت زده نخواهد کرد و می‌توان گفت در کلاس خود صرفا در سطح قابل قبولی است.

گیربکس اتوماتیک CVT کوپل شده با این پیشرانه نیز هماهنگ عمل می‌کند، به طوری که شتاب‌گیری با پیاجیو بورلی 250 روان بوده و در سرعت‌های بالا نیز لرزش محسوسی وجود ندارد. ترمز جلو و عقب پیاجیو بورلی 250 به ترتیب از دیسک‌های ترمز ۳۰۰ و ۲۴۰ میلی‌متری که هر دو مجهز به سیستم‌های ضد قفل (ABS) و ضد سر خوردن (ASR) هستند، تشکیل شده است. در توصیف مجموعه سیستم ترمز پیاجیو بورلی 250 باید گفت که عملکردی اطمینان بخش دارد و باید آن را از جمله نقاط قوت اسکوتر ایتالیایی دانست.

فضای ذخیره سازی زیر زین قابل توجه بوده و داشبورد نیز اندازه کاملا مناسبی دارد؛ لذا این اسکوتر ایتالیایی که برای سفرهای نسبتا طولانی شهری ساخته شده است، قابلیت‌های کاربردی مطابق آن نیز ارائه می‌دهد و از این بابت راضی کننده خواهد بود، اما باید بگوییم که در مقابل رقبای اصلی آن که در بازار ایران حضور ندارند، بهترین نیست. طراحی پیاجیو بورلی 250 در عین سادگی زیبا و با وقار است. در چهره‌ی پیاجیو بورلی 250 ترکیبی از مشخصه‌های طراحی کلاسیک و مدرن که به خوبی با یکدیگر هماهنگ شده‌اند، قابل مشاهده هستند. به علاوه استفاده گسترده از قطعات تزئینی کرومی و نقره‌ای رنگ در پیاجیو بورلی 250 دیگر نکته قابل توجه است.

پیاجیو بورلی 250 در سه تیپ استاندارد، S و SE که ظاهر کاور بدنه، آینه‌ها، رینگ‌ها و زین آن‌ها با یکدیگر متفاوت است، ارائه می‌شود. ارگونومی پیاجیو بورلی 250 برای رانندگی‌های شهری خوب ارزیابی می‌شود؛ فضای زانو و پا حتی برای رانندگان قد بلند مناسب است و محل قرارگیری دستگیره‌ها خوب بوده و ارتفاع زین نرم پیاجیو بورلی 250 نیز برای افرادی با قد بیش از ۱۷۰ سانتی‌متر بدون مشکل خواهد بود. اما با توجه به کلاسی که پیاجیو بورلی 250 در آن حضور دارد و انتظاری که از آن برای استفاده در مسیرهای نسبتا طولانی‌تر وجود دارد، بهتر بود از زین پهن‌تری برای آن استفاده شود تا فضای نشیمن بیشتری برای راننده ایجاد شود.

سیستم تعلیق پیاجیو بورلی 250 کار خود را به خوبی انجام می‌دهد و همان چیزی است که برای رانندگی شهری راحت و بی دردسر می‌خواهید. پیاجیو بورلی 250 همانند برادر همزاد خود یعنی وسپا GTS 250 سواری نرمی را ارائه می‌دهد و اگرچه لاستیک‌های بزرگ‌تری نسبت به محصول تحت لوگو وسپا دارد، اما همچنان مانورپذیری آن در سطح بسیار بالایی ارزیابی می‌شود. لاستیک‌های بزرگ‌تر پیاجیو بورلی 250 نسبت به وسپا GTS 250 همچنین باعث بهبود قابل توجه فرمان‌پذیری آن در پیچ‌ها شده و در سرعت‌های بالا نیز بسیار پایدارتر از GTS 250 است و قابلیت‌های آیرودینامیکی برتری دارد.

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، تنها رقیب همکلاس و هم ردیف پیاجیو بورلی 250 برادر همزاد آن یعنی سری وسپا GTS 250 است و هر دو آن‌ها قدرتمندترین اسکوترهای پلاک شده بازار هستند؛ در رده قیمتی این محصولات که در حقیقت رده قیمتی لوکس بازار محسوب می‌شود، عموما موتورسیکلت‌های اسپرت و خیابانی حضور دارند که بعضا طرفداران زیادی نیز دارند؛ اما این موضوع در مورد اسکوترها آنچنان پر رنگ نبوده و بازار خرید و فروش آن‌ها در این رده قیمتی آنچنان پر رونق نیست؛ با این وجود محصول وسپا در این بخش اوضاع نسبتا بهتری دارد. به علاوه هزینه نگهداری بالا و قیمت گزاف قطعات پیاجیو بورلی 250 و برادرش دیگر نکته قابل ذکر است که البته برای خریداران آن در این رده احتمالا مشکل خاصی نخواهد بود. به طور خلاصه، وسپا GTS 250 محصولی فانتزی است که جذابیت‌ها و مشتریان خاص خود را دارد و از لحاظ فنی نیز گزینه بسیار خوبی برای رانندگی در شهر است، اما اگر به دنبال اسکوتری قدرتمند برای طی مسافت‌های طولانی‌تر در امنیت و پایداری بیش‌تری هستید، مسلما پیاجیو بورلی 250 گزینه مناسب شما خواهد بود.

نمودار قیمت پیاجیو بورلی 250 1398-1399

حدود قیمت (میلیون تومان)

تاریخ بروزرسانی
230
1400/02/13

نکات مثبت

نکات منفی

نقد کارشناسان و نظرات کاربران در مورد این موتور سیکلت و ...


لیست موتور سیکلت های در این بازه قیمت