اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه رکستون G4 با اوتلندرPHEV

مقایسه رکستون G4 با اوتلندرPHEV

یکی از مقایسه های خودرویی پرمخاطب بازار ، مقایسه رکستون G4 با اوتلندرPHEV است . در ادامه با ماشین 3 همراه باشید تا به مقایسه رکستون G4 با اوتلندرPHEV  بپردازیم.

Rexton G4

رکستون G4

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
9
ویژگی های فنی
9
ارزش خرید
81
امتیاز کل
123
بررسی رکستون G4

Outlander PHEV

اوتلندر PHEV

کیفیت سواری
9
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
8
امتیاز کل
49
بررسی اوتلندر PHEV
انتخاب ماشین 3

Rexton G4

رکستون G4

Top car

Rexton G4

رکستون G4

مقایسه رکستون G4 با اوتلندرPHEV

سانگ یانگ رکستونG4

 

سانگ یانگ رکستون G4 جدید ترین نماینده این کمپانی است که مورد استقبال بالایی قرار گرفته است و انتظار داریم تا بتواند بار دیگر موفقیت های عالی سانگ یانگ تیوولی را تکرار کند . با توجه به اینکه سانگ یانگ در مورد رکستون G4 جدیدترین زبان طراحی موجود را به کار برده است ما شاهد هماهنگی و هارمونی زیبایی در سانگ یانگ رکستون G4 هستیم و آن را میتوان یک کراس اوور زیبا ، جذاب ، خشمگین و در عین حال اسپرت دانست . چراغ ها ، برجستگی ها ، خطوط ، سپر ها و حتی رینگ های سانگ یانگ رکستون G4 سعی در نشان دادن طراحی خوب ماشین هستند و طراحان در این زمینه موفق عمل کرده اند زیرا تقریبا تمام سنین و سلایق به چهره سانگ یانگ رکستون G4 علاقه نشان می دهند .

 

سانگ یانگ رکستونG4

 

به داخل کابین سانگ یانگ رکستون G4 که قدم میگذاریم فضایی لوکس و سرشار از آرامش در انتظار شما است و ترکیب چرم و چوب و آلومینیوم و طراحی ارگونومیک به شما نوید یک راحتی و حس خوب را می دهد و هر 7 سرنشین سانگ یانگ رکستون G4 با فضایی که در اختیار دارند و صندلی های بسیار راحت در طول سفر وضعیت مناسب و آرام و دلنشینی را تجربه می کنند . سانگ یانگ در طول این سالها به ساخت ماشین های با کیفیتی پرداخته است و رکستون G4 هم از این ویژگی سود می برد و در جای جای اتومبیل سعی شده تا بهترین کیفیت ممکن در این رنج قیمت به نمایش گذاشته شود . در کلاسی که سانگ یانگ رکستون G4 قرار دارد لیست آپشن از اهمیت ویژه برخوردار است و موفق هم عمل کرده است زیرا در بحث ایمنی که سانگ یانگ رکستون G4 سنگ تمام گذاشته است و تجهیزات فراوانی اعمال کرده است و در بخش رفاهی هم کروز کنترل هوشمند ، دوربین 360 درجه ، درب صندوق خودکار و مانیتور 8 اینچی لمسی با سیستم صوتی پیشرفته تنها بخشی از این آپشن ها هستند .

 

رکستون G4

 

سانگ یانگ رکستون G4 با پیشرانه 2 لیتری توربو مجوز ورود به ایران دریافت کرده است که نیرو تولیدی این پیشرانه یکی از چند برگ برنده این ماشین به حساب میاید . پیشرانه سانگ یانگ رکستون G4 با حجم دقیق 1998 سی سی قابلیت تولید 222 اسب بخار قدرت و 350 نیوتن متر گشتاور تولید میکند و این نیرو توسط یک گیربکس 6 سرعته خوش ساخت متعلق به شرکت AISIN به سیستم 4WD نیمه وقت ماشین منتقل میشود و سپس هر 4 چرخ به حرکت درمیایند . نیرو پیشرانه سانگ یانگ رکستون G4 در طیف وسیعی از دور موتور در حداکثر مقدار خودش قرار دارد و گیربکس هم طوری برنامه ریزی شده است که در شیب های متفاوت بتواند بهترین عملکرد را به نمایش بگذارد و به عکس العمل پدال گاز نیز حساس است و مجموعا به این معنی است که سانگ سانگ رکستون G4 در کل کم مصرف و کم استهلاک است و راندمان خوبی دارد که فشردن پدال گاز را در یک ماشینی که در حدود 2.1 تن وزن دارد را به امری لذت بخش تبدیل می کند . سانگ یانگ رکستون G4 در سیکل ترکیبی به حدود 8.5 لیتر بنزین نیاز دارد که این رقم از همه رقبای بنزینی کمتر است و این در صورتی است که توانایی های حرکتی سانگ یانگ رکستون G4 بهتر از آنها می باشد .

 

رکستون G4

سیستم انتقال قدرت 4 چرخ محرک نیمه وقت و سیستم تعلیق  جناغی دوبل با فنر لول در جلو و مستقل 5 اتصالی در عقب از مشخصات و آرایش سیستم تعلیق استفاده شده در سانگ یانگ رکستون G4 است که ترکیب اینها با شاسی و موتور و گیربکس و ... در نهایت باعث شده اند که شما با سانگ یانگ رکستون G4 در داخل شهر یک سواری نرم و کاملا بدون استرس و راحت را تجربه کنید و هر زمان هم که اراده کنید با اطمینان خاطر قدم به خارج جاده بگذارید و وارد مسیر های آفرود شوید .

سانگ یانگ قدیمی ترین خودروساز کره جنوبی است که بیش از 60 سال تولید ماشین های سواری را در کارنامه خودش ثبت کرده است اما همه نسل های گذشته محصولات تولیدی سانگ یانگ در بحث ظاهر و آپشن ضعف داشتند که نتوانستند در جذب مشتری خوب عمل کنند و حالا سانگ یانگ رکستون G4 یکی از نمونه های تصمیمات جدید سانگ یانگ است که کیفیت عالی دارد ، تکنولوژی پیشرفته ای در آن به کار رفته است ، ظاهرش جذاب جلوه می کند و لیست آپشن کاملی را در اختیار خریداران قرار می دهد .

 سانگ یانگ رکستون G4

در اینجا می توانید فیلم تجربه رانندگی با سانگ یانگ رکستون G4 را مشاهده نمایید.

Outlander PHEV

اوتلندر PHEV

مقایسه رکستون G4 با اوتلندرPHEV

میتسوبیشی اوتلندر PHEV

 

کمتر از یک هفته می گذرد که آرین موتور در یک اقدامی بسیار پر از ریسک میتسوبیشی اوتلندر PHEV را معرفی کرده است که در بخش ظاهری تغییرات بسیار جزئی را تجربه کرده است و در بخش فنی یک دوست دار محیط زیست واقعی است که تمایل آن به آلوده کردن هوا حداقل می باشد و در پایین ترین سطح ممکن قرار دارد .

میتسوبیشی اوتلندر ظاهری هماهنگ و خشن و جذاب دارد و میتسوبیشی اوتلندر PHEV با همان ظاهر رونمایی شده است و تنها تفاوت آن در بخش زیرین سپر ها و رکاب و طرح جدید رینگ است و این یعنی اگر به ظاهر ماشین توجه چندانی نداشته باشید نمی توانید تفاوت های میتسوبیشی اوتلندر PHEV را با نمونه بنزینی تشخیص دهید و البته در مقام مقایسه جذابیت ظاهری و میزان مدرن بودن سانگ یانگ رکستون G4 و میتسوبیشی اوتلندر PHEV را می توان برابر دانست .

 

میتسوبیشی اوتلندر PHEV

 

در داخل کابین میتسوبیشی اوتلندر PHEV سطح بالای کیفیت ، ارگونومی و راحتی حفظ شده است اما غربیلک فرمان و دسته دنده طراحی جدیدی دارند که با طراحی کلی کابین هماهنگی بیشتری پیدا کرده است . سانگ یانگ رکستون G4 و میتسوبیشی اوتلندر PHEV هر دو کراس اوور های جادار و با کیفیتی هستند اما از نظر آپشن میتسوبیشی اوتلندر PHEV در بخش ایمنی تجهیزات کاملی دارد و از نظر آپشن های رفاهی ضعیف است اما سانگ یانگ رکستون G4 در هر دو بخش عالی عمل کرده است .

 

داخل کابین میتسوبیشی اوتلندر PHEV

 

میتسوبیشی اوتلندر PHEV از دو موتور الکتریکی و یک موتور بنزینی 2 لیتری نیرو می گیرد ؛ میتسوبیشی اوتلندر PHEV در 3 حالت میتواند فعالیت کند ؛ نخستین حالت نیرو گرفتن استفاده فقط در حالت بنزینی است ، حالت دوم که تا سرعت 120 کیلومتر در ساعت می توانید از آن بهره ببرید استفاده از نیروی دو موتور الکتریکی می باشد و حالت سوم هم ترکیبی کار کردن دو نیروی مولد برق و بنزین با یکدیگر است که در این حالت حداکثر قدرت 203 اسب بخار و 332 نیوتن متر گشتاور تولید می شود و این نیرو به یک گیربکس CVT منتقل می گردد و بعد از آن توسط سیستم 4WD و سیستم کنترل لحظه ای نیرو وارد شده به هر چرخ قدرت کافی برای به حرکت درآوردن میتسوبیشی اوتلندر PHEV را منتقل می کنند .

میتسوبیشی اوتلندر PHEV در حالت ترکیبی دو موتور و در سرعت های پایین 1.7 لیتر بنزین مصرف می کند و برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر در ساعت حدود 11 ثانیه زمان نیاز دارد و نکته مهم در مورد میتسوبیشی اوتلندر PHEV پلاگ این هایبرید بودن آن است و یعنی شما می توانید موتور های برقی آن را با برق شهری شارژ کنید . از نظر توانایی های حرکتی سانگ یانگ رکستون G4 با توجه به بازده و کشش که از خودش نشان داده است بتری را به خودش اختصاص داده اما خب در بحث آلایندگی میتسوبیشی اوتلندر PHEV در کلاس خودش بهترین است .

 

میتسوبیشی اوتلندر PHEV

 

میتسوبیشی اوتلندر PHEV یک کراس اوور نرم با هندلینگ خوب و سواری بسیار لذت بخش است اما هایبرید می باشد و تواناهیی های حرکتی میتسوبیشی اوتلندر PHEV محدود شده است و از اینرو اگر شما می خواهید تا هم لذت سواری را تجربه کنید و هم به آفرود بپردازید سانگ یانگ رکستون G4 به طور کامل پاسخگوی نیاز های شما خواهد بود .

میتسوبیشی اوتلندر PHEV یک ماشین PLUG IN HYBRID است که با قیمت 317 میلیون تومان در اختیار علاقه مندان قرار میگیرد و در مقایسه با سانگ یانگ رکستون G4 قابلیت های حرکتی محدود تری دارد ، آپشن های رفاهی کمتری در اختیار دارد و با توجه به اینکه میتسوبیشی اونلندر PHEV هنوز به طور کامل در بازار شناخته نشده است ارزش خریدش تا حدودی پایین تر است و خرید میتسوبیشی اوتلندر PHEV در صورتی ارزشمند است که نخست شما به همه ویژگی های آن واقف باشید و سپس این که به میتسوبیشی اوتلندر phev به عنوان یک ماشین با مصرف سوخت و آلایندگی پایینن نگاه نکنید زیرا در قبال این هزینه های پایین در آینده برای شما خرج های دیگری دارد که آنها هم باید در نظر گرفته شوند .

 

میتسوبیشی اوتلندر PHEV

 

فیلم بررسی اوتلندر PHEV را در اینجا می توانید مشاهده کنید.

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading