اینجا هستید: صفحه اصلی فیلم های تست و بررسی خودروفیلم های سانگ یانگتجربه رانندگی با سانگ یانگ رکستون G4

تجربه رانندگی با سانگ یانگ رکستون G4

سانگ یانگ رکستون G4 نسل جدیدی از غول پیکرترین شاسی بلند سانگ یانگ است. رکستون G4 در تعداد محدودی توسط رامک خودرو در بازار کشورمان شد.

این شاسی بلند ساخت کره جنوبی را می‌توان به عنوان رقیبی برای خودروهایی نظیر هیوندای سانتافه و کیا سورنتو دانست.

سانگ یانگ رکستونی که قرار است رامک خودرو وارد بازار ایران کند مجهز به موتور توربو شارژر 220 اسب بخاری است که در کلاس خود در ایران کاملا بی رقیب است. متاسفانه سانگ یانگ رکستون G4 باوجود کیفیت بالا و ویژگی‌های فنی عالی، نتوانست در تعداد بالا وارد بازار شود اما اگر نمونه‌های باقی مانده در گمرک به دست مشتریان برسد، می‌تواند رقیب قدرتمندی برای خودروهای حاضر در این کلاس باشد.

 

سانگ یانگ رکستون G4

 

بررسی یانگ یانگ رکستون G4

 

سانگ یانگ رکستون G4؛ قد بلند ماجراجو

شرکت‌های اتومبیل سازی معمولا سعی براین دارند که با تولید حداقل یک نماینده در هر کلاس بدنه شریان‌های درآمدی خود را به نوعی تضمین کنند تا اگر زمانی تولیداتی در یک کلاس دچار افت فروش و مشکلاتی از این قبیل شد، با فروش محصولات دیگر سگمنت‌ها از ورشکستگی رهایی یابند.

نکته بسیار جالب در مورد شرکت کره‌ای سانگ یانگ با بیش از شصت سال قدمت این است که شرکت مذکور در این سال‌ها بیشتر تمرکز و زمان خود را صرف تولید انبوهی از خودروهای کلاس شاسی بلند کرده و در کلاس سدان‌ها نیز فقط به تولید سری لوکس چیرمن پرداخته است. اینها همه مصادیقی هستند که سانگ یانگ را در تولید شاسی بلندهای کاربردی و واقعی یک سر و گردن از دیگر رقبا بالاتر قرار می‌دهد.

 

مشخصات رکستون G4

 

همچنین بد نیست بدانید اولین خودروی شاسی بلند چهار چرخ متحرک در دهه هشتاد میلادی توسط سانگ یانگ برای بازار داخلی کشور کره جنوبی عرضه شد. در میان محصولاتی مانند کایرون اکتیون و کوراندو، رکستون گل سرسبد این کلاس بوده و از همه مهم‌تر به نوعی پرچم دار سانگ یانگ محسوب می‌شود و زمانی که واژه پرچم‌دار برای یک محصول استفاده شود، به این معناست که شرکت مادر از آخرین تکنولوژی‌ها وبهترین متریال موجود در ساخت و پرداخت محصولش ذره‌ایی دریغ نمی‌کند.

 

نسل گذشته رکستون با توجه به مجهز بودن به پیشرانه‌ایی قوی با چاشنی تکنولوژِیکی بزرگانی مانند مرسدس بنز عملکرد رضایت بخشی حداقل در زمینه دوام و قدرت و قابلیت خارج جاده‌ای داشت. اما متاسفانه در سال‌های 2001 تا 2007 شرکت سانگ یانگ در بخش طراحی بدنه و طراحی داخلی به شدت مورد انتقاد و نقد کارشناسان قرار گرفت و همین موضوع به فروش محصولات با کیفیت این شرکت تا حدودی لطمه زد که بعد از آن سال‌ها با سرمایه گذاری ویژه شریک تجاری جدیدش ماهیندرا هند در بخش تحقیق و توسعه و همکاری با استودیوهای طراحی و اضافه نمودن چاشنی هیجان در محصولات جدید هر روز شاهد افزایش تارگت‌های فروش سانگ یانگ هستیم. برای مثال سانگ یانگ تیوولی زاده‌ی همین تفکر و زبان طراحی جدید است.

 

بررسی رکستون G4

 

 به واقع نسل جدید رکستون خودرویی کاملا جدید چه در ابعاد چه در شاسی و چه در بخش فنی است به گونه‌ای که اگر رکستون جی 4 را در کنار برادر بزرگترش قرار دهیم، به جز لوگوی سانگ یانگ وجه تشابهی پیدا نمی‌کنید.  

اخیرا طبق اعلام نمایندگی رسمی سانگ یانگ رامک خودرو رکستون G4 های موجود در گمرک، در حال ترخیص شدن هستند و به زودی به دست خریداران خواهند رسید.

سانگ یانگ رکستون G4 دارای ابعادی جادار و البته بزرگ است به طوری که طول خودرو 4850 میلی متر و عرض آن 1960 میلی متر و از همه مهم‌تر دارای ارتفاع 1800 میلی متری است که این نکته را می‌رساند که با یک اس یو وی واقعی طرف هستیم. 

شاسی جدید رکستون G4 از فولاد فشرده ساخته شده که دارای بیشترین مقاومت در میان هم کلاسان است که نتیجه کار یک اس یو وی با کمترین تکان و شاسی صلب می‌شود که راننده را بیش از پیش به سمت لذت گشت و گذار در خارج از جاده می‌کشاند.

 

کابین رکستون G4

 

در بحث طراحی ظاهری به سختی می‌توان ایرادی به کار طراحان گرفت چراکه رکستون G4 همان چیزی هست که باید باشد. یعنی تلفیقی از قدرت و صلابت سوار بر تکنولوژی روز دنیا که راه همواری برای موفقیت در پیش دارد. 

زمانی که وارد کابین می‌شوید، بدون تردید مجذوب ارگونومی خاص و ادوات چرم دوزی شده‌ی رکستون G4 خواهید شد. به طوری که اگر دستانتان را بر روی لوگوی سانگ یانگ روی فرمان بگذارید، ناخودآگاه احساس شیرین سوار شدن در یک مرسدس بنز GLE به شما دست خواهد داد. این یعنی کیفیتی بی نظیر با قیمت تمام شده‌ی اقتصادی!

در بخش پیشرانه نیز رکستون G4 شما را سورپرایز خواهد کرد. این پیشرانه با حجم 2000 سی سی مجهز به سیستم پرخوران یا توربو شارژر است که می‌تواند 221 اسب بخار قدرت و گشتاور بی نظیر 350 نیوتن متر را تولید کند و تحویل چرخ‌ها بدهد.

این پیشرانه با بازده بالا به همراه یک گیربکس شش سرعته تیپ ترونیک ساخت آیسین تمامی نیروی خود را به دو چرخ یا هرچهار چرخ انتقال می‌دهد.

رکستون G4 در بخش امکانات رفاهی نیز با توپ پر آمده که شامل استفاده از به‌روزترین آپشن‌ها نظیر دوربین 360 درجه رادارهای جلو و عقب و جانبی نمایشگر 8 اینچی چند منظوره استفاده از چرم ناپا در تریم داخلی و انبوهی از امکانات ریز و درشت که حتی خریداران مشکل پسند و آپشن دوست را نیز راضی نگه می‌دارد!

 

رکستون G4

 

رامک خودو بارها اعلام کرده که در تمام تلاش خود را خواهد کرد تا مشکلات پیش آمده برای تحویل خوروهای تیوولی این بار برای رکستون G4 رخ ندهد. البته این اتفاق افتاد و تاکنون تنها تعداد کمی رکستون G4 وارد بازار شده است.

با توجه به عطش بازار در این کلاس و حضور رقبای سال خورده‌ای مانند تویوتا پرادو و کیا موهاوی بازار خودروی ایران به شدت جای خالی SUV های فول سایز و واقعی به مانند سانگ یانگ رکستون G4 را احساس میکند. شاید تنها رقیب رکستون G4 در بازار کنونی کشورمان را بتوان هاوال H9 دانست که هر دو خودرو تنها در تعداد انگشت شماری در بازار یافت می‌شود.

با توجه و تحقیق درمورد نظرات وب سایت‌های خودرویی مرجع دنیا در مورد رکستون G4 دریافتیم که انبوهی از نقدهای مثبت شامل حال این خوش استایل کره‌ای شده است که این کامنت‌ها ونظرات نگارنده را به موفقیت چشمگیر رکستون G4 در خاک کشورمان امیدوارتر نمود.

ویدئو بالا که تجربه رانندگی با رکستون G4 میباشد مربوط به نمونه دیزلی رکستون G4 است که توان کمتری نسبت به نمونه بنزینی که قرار است توسط رامک خودرو روانه بازار شود دارد.

 

 تست تصادف رکستون G4

 

 

 

بررسی و مشخصات خودرو



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : نامدار
    تاریخ : 1396/10/12

    رکستون G4 خیلی خوبه حتما میخرم

  • user icon
    نویسنده : شاهد
    تاریخ : 1396/10/12

    به نظر رکستون G4 ماشین خیلی با حالی هستش مخصوصا ابعاد ماشین و توان موتور ش رکستون G4 خیلی خوبه

  • user icon
    نویسنده : نوید
    تاریخ : 1396/10/12

    سانگ یانگ رکستون G4 h اگر قیمتش خوب باشه خیلی خوب میفروشه مثل تیوولی

    • نویسنده : Masih
      تاریخ : 1397/06/19

      با عرض سلام .

      بهترین ماشین سانگ یانگ است و به این ماشین میخرم

  • user icon
    نویسنده : نوید
    تاریخ : 1396/10/12

    با این وضع رکستون G4 حتما قیمتش 300 میلیون میشه

  • user icon
    نویسنده : شایان
    تاریخ : 1396/10/12

    رکستون G4 خلی امکانات داره به نظرم میتونه خیلی خوب بفروشه توی ایران

  • user icon
    نویسنده : هانی
    تاریخ : 1396/10/12

    رکستون G4 خیلی سایز باحالی داره به نظرم میتونه بفروشه توی بازار ایران چون امکانات خوبی هم داره

  • user icon
    نویسنده : مهرداد
    تاریخ : 1396/10/12

    سانگ یانگ با تیوولی احیا شده به نظر من رکستون G4 ازن ماشیناس که موتونه فروش خوبی داشته باشه خیلی امکانات داره موتور ماشینش هم خیلی قوی هستش نسبت به همه رقبایی که در ایران داره

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1396/10/12

    ماشین رکستون G4 انقلابی هستش توی ماشین های سانگ یانگ ، این شرکت بعد از تیوولی کلا متحول شده انگار و داره برای خودش شاخ میشه

  • user icon
    نویسنده : هاشم
    تاریخ : 1396/10/12

    به نظر من رکستون G4 میتونه فروش خوبی داشته باشه توی ایران ا
    ر قیمت الکی براش نزارن ، کارش خیلی سخته برای فروش چون من هرجوری حساب میکنم قیمتش بالل در میاد توی ایران ولی موتور خیلی خوبی داره و امکانات بالایی داره

  • user icon
    نویسنده : محسن
    تاریخ : 1396/10/12

    سانگ یانگ خیلی وضع فروشش بعد از امدن تبوولی خوب شده ، رکستون G4 هم میتونه راه تیوولی رو ادانه بده توی ایران

  • user icon
    نویسنده : آیدین
    تاریخ : 1396/10/12

    رکستون G4 خیلی سایز جالبی داره من این ماشین رو توی ایتالیا دیدیم اگر از نزدیک ببینید متوجه میشید چی میگم ، سایز ماشین خیلی بزرگ هستش ، به آدم حس پرادو یا لندکروز میده ارتفاعش از سطح زمین هم خیلی بالاست توی اروپا فعلا فقط با موتور دیزلی هستش و هنوز با موتور بنزینی نرفته توی اروپا ف جالب اینه که رامک خودرو جز اولین شرکت های نمایندگی سانگ یانگ هستش که داره موتور بنزینی رو رونمایی میکنه توی ایران

  • user icon
    نویسنده : مبین
    تاریخ : 1396/10/12

    خیلی با رکستون g4 حال کردم مخصوصا امکانات ماشینن خدا میدونه چند در میاد توی ایران

  • user icon
    نویسنده : ایمان
    تاریخ : 1396/10/12

    ریکستون G4 به نظرم مثل تیوولی میشه و یه فروش خوب رو برای سانگ یانگ میاره توی بازار ، قیمت فقط باید خوب باشه ، رامک خودرو قیمت بالا بزاره براش خودکشی کرده چون خیلی رقیباش خفن هستن توی بازار ایران ، رکستون G4 سانگ یانگ توی ایتالیا ، و رویسه هستش ولی نسخه دیزلی ، نسخه بنزینی که قراره به ایران بیاد خیلی قوی هستش 221 اسب بخار هستش انگار تا جایی که میدونم ، خدا کنه رامک خودرو قیمت کشکی براش نزاره تا بشه این ماشین رو خرید

  • user icon
    نویسنده : شاهین
    تاریخ : 1396/10/12

    رامک خودرو مارو بیچاره کرد سر تحویل دادن تیوولی 1 سال الاف شدیم تا ماشین بگیریم ازش خدا کنه این یکیو اینجوری نکنه خیلی سابقش خرابه رامک خودرو توی تحویل ماشین

  • user icon
    نویسنده : cina
    تاریخ : 1396/10/29

    به نظرم تو ايران فروش نميره مثل تيوولي چون ظاهرش مثل تيوولي خوب نيست خيلي زشته

    • نویسنده : حامد
      تاریخ : 1396/11/23

      تیوولی دومین خودرو پر فروش دو سال اخیر در وارداتی ها هست ضمن اینکه قیافه بسیار سلیقه ای هست

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1396/11/15

    رامک خودرو خیلی بد قوله واین به ضرر ساینگ یانگه
    اصلا برای خریدار ارزشی قايل نیست هرگز

  • user icon
    نویسنده : نادر
    تاریخ : 1396/11/17

    رکستون G4 به نظرم خیلی خوب میفروشه توی ایران

  • user icon
    نویسنده : قاسم
    تاریخ : 1396/11/17

    رکستون G4 امکانات خیلی خوبی داره و خیلی خوب راه میره به نظرم توی ایران خیلی ازش استقبال میشه

  • user icon
    نویسنده : نیما
    تاریخ : 1396/11/17

    رکستون G4 میترکونه خیلی خوشم امد ازش ظاهر ماشین خیلی جذابه هیکلش هم عالیه جون میده برای آفرود مرسی از سایت خوب ماشین3 مثل همیشه عالی

  • user icon
    نویسنده : شاهد
    تاریخ : 1396/11/17

    به نظر من رکستون G4 میتونه موفق باشه

  • user icon
    نویسنده : صابر
    تاریخ : 1396/11/17

    رکستون G4 مثل تیوولی توی بازار ایران میشه و خوب میفروشه چون همه چی داره و قیافه داره هم موتور خیلی قوی

  • user icon
    نویسنده : سیتا
    تاریخ : 1396/11/17

    سانگ یانگ با این رکستون G4 خیلی حرف برای گفتن داره و به نظرم ازش استقبال خوبی میشه

  • user icon
    نویسنده : نیما
    تاریخ : 1396/11/17

    رکستون G4 قیمتش اگر زیر 300 باشه عالیه

  • user icon
    نویسنده : امیر
    تاریخ : 1396/11/17

    خوشمان آمد عجب ماشین با حالی بود رکستون G4

  • user icon
    نویسنده : نادر
    تاریخ : 1396/11/17

    رکستون G4 برای خودش غولی هستش از نزدیک دیدم کف کردم خیلی با حال بود

  • user icon
    نویسنده : شایان
    تاریخ : 1396/11/17

    عجب چیزی بود مرسی از ماشین3 فکر نمیکردم رکستون G4 اینچوری باشه ظاهر بیرونش نشون نمیده ولی توش خیلی لوکس هستش

  • user icon
    نویسنده : رادان
    تاریخ : 1396/11/17

    سانگ یانگ خیلی پیشرفت کرده و همین جوری اگر پیش بره خیلی میتونه موفق تر باشه به نظر من تیم طراحی سانگ یانگ کلا عوض شدن !!!! خیلی ظاهر ماشین هاش نسبت به قبل جذاب تر شده هم تیوولی دچار تحول شده هم این رکستون G4 که خیلی ظاهر باحالی داره و میتونه خو ب بفروشه توی ایران ، اگر رامک خودرو قیمت خوبی برای رکستون G4 بزاره میتونه با رکستون G4 بازار خوبی برای خودش درست کنه . توی ایران رقیب رکستون G4 کولئوس رنو هستش با تیگوان ، ماشیانی دیگه حرفی ندارن

  • user icon
    نویسنده : امان اله
    تاریخ : 1396/11/17

    همه ماشينهاي سانگ يانگ از لحاظ كيفيت به نسبت رقباي هم رده خود خوب ولي قيمت خيلي خوب نيست اگر به سايت فروش رامك خودرو مراجعه كنيد شرايط فروش ببينيد با تحويل ١٢٠يا ١٥٠يا ١٨٠ روزكاري خودرو تحويل مشتري مي دهند، تازه اگر بهانه نيارن پول ماشين از مشتري مي گيرن باهاش تجارت مي كنند بعد هم به قيمتي خودشان مي خوان تحويل خريدار مي دهند
    بااين اوضاع ركستون G4 موفق نخواهد شد

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1396/11/17

    باید از نزدیک ببینم تا قضاوت کنم، رو کاغذ که ابعاده بدنه خیلی بزرگ تر از سورنتو نشون میده
    ولی چیزی که جذبم کرد تو این بازار، گشتاور ۳۵۰ نیوتن متریشه! کاش تست درایو بزارن

  • user icon
    نویسنده : افشین
    تاریخ : 1396/11/19

    از سایت شما بعیده سفارشی مطلب بنویسه،کجا رامک خودرو کارش خوبه،من یه بار تیوولی خریدم قرار بود 120 روزه تحویل بده 6ماه با تاخیر تحویل داد.بعدم قیمت علی الحساب میزنه و قیمت روز ب شما میفروشه،اینم از وضع خدمات پس از فروشش که نمایندگیاش ک چندتا بیشتر نیست و کار را نمیندازن

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1396/11/19

    سلام
    سانگ یانگ‌با تیولی در ایران احیا شده ولی کمیت و‌کیفیت فروش و خدمات رامک خیلی خیلی ضعیف هست و واقعا باعث میشه که در مورد خرید این ماشین تردید کرد،من تیولی دارم از ماشین راضی هستم ولی از مراحل خرید و تحویل و خدمات شدیدا ناراضی هستم،در صورتی که یک تویوتا کرولا هم دارم و ایرتویا واقعا قابل مقایسه نیست.

  • user icon
    نویسنده : حسین دادجو
    تاریخ : 1396/11/19

    منظورتون در رابطه با تحویل بموقع و خدمات پس از فروش رامک دقیقاً چیه؟

  • user icon
    نویسنده : OMID
    تاریخ : 1396/11/20

    باسلام
    بدون شک بسیاری از مالکان ماشینهای سانگ یانگ به خصوص تیوولی از زمان بسیار طولانی تحویل و خدمات پس از فروش رامک خودرو ناراضی هستند،
    خود بنده بالغ بر 11 ماه از زمان ثبت نامم میگذره و هنوز هم خبری از ماشین نیست...
    اگه رامک بخواد رکستون رو هم همینجوری عرضه کنه قطعا شکست خواهد خورد .

  • user icon
    نویسنده : نامدار
    تاریخ : 1396/11/20

    مرسی از سایت ماشین3 مثل همیشه شما بهترین هستین

  • user icon
    نویسنده : عماد
    تاریخ : 1396/11/20

    خیلی حال کردم با رکستون G4

  • user icon
    نویسنده :
    تاریخ : 1396/11/20

    رکستون G4 فقط به درد آفرود میخوره ، ارزش خرید کولئوس بالاتر هستش

  • user icon
    نویسنده :
    تاریخ : 1396/11/20

    رکستون G4 خیلی خوبه من که خوشم امد حتما میخرم

  • user icon
    نویسنده :
    تاریخ : 1396/11/20

    خیلی عملکرد آفرودش خوبه رکستون G4

  • user icon
    نویسنده :
    تاریخ : 1396/11/20

    رکستون G4 اگر به موقع توسط رامک خودرو تحویل داده بشه میتونه بفروشه ولی رامک خودرو اذیت میکنه

  • user icon
    نویسنده :
    تاریخ : 1396/11/20

    رامک خودرو اگر بتونه درست ماشین تحویل بده ماشیناش میفروشه من فقط از تحویل ماشین رکستون G4 میترسم همین

  • user icon
    نویسنده :
    تاریخ : 1396/11/20

    رکستون G4 خیلی امکانات داره پشت فرمونش میشینی مثل پرادو میممونه

  • user icon
    نویسنده :
    تاریخ : 1396/11/20

    مرسی از ماشین3 به نظر من رکستون G4 اگر زیر 300 باشه خوبه

  • user icon
    نویسنده :
    تاریخ : 1396/11/20

    رکستون G4 قیمت خوبی داشته باشه میتونه بفروشه ، امکانات خوبی داره موتور 220 اسب بخاری داره برای همین میتونه فروش خوبی داشته باشه ولی به شرط اینه رامک خودرو مثل آدم ماشین تحویل مردم بده

  • user icon
    نویسنده :
    تاریخ : 1396/11/20

    رکستون G4 ماشین خوبیه مخصوصا عملکرد آفرودش

  • user icon
    نویسنده : حامد
    تاریخ : 1396/11/20

    اگر شرکت رامک خودرو در تحویل رکستون G4 درست عمل کنه میتونه بفروشه ، ماشین خیلی خوبیه اکثر سایت های دنیا امتیاز خیلی بالا به رکستون G4 دادن ، چون پرادو و لندکروز الان وارد بازار ایران نمیشن ، رکستون G4 میتونه فروش خوبی داشته باشه

  • user icon
    نویسنده : نوید
    تاریخ : 1396/11/20

    رکستون G4 ماشین خوبیه آفروش که حرف نداره

  • user icon
    نویسنده : مرتضی
    تاریخ : 1396/11/20

    رکستون G4 عجیب ترین ماشین سانگ یانگ هستش که شرکت ماهیندارا خیلی روش سرمایه گذاری کرده و فروش خوبی توی کشورهای مختلف داشته ، اگر توی گوگل سرچ کنید در مورد رکستون G4 میتونید نتایج جالبی رو ببینید خیلی قوی کار کرده سانگ یانگ برای رکستون G4

  • user icon
    نویسنده : علي شير عرب پور
    تاریخ : 1396/11/21

    بنظر مياد خودروي خوبي باشه آيا مي شود با پرداخت 50000000ريال پيش قسط و مابقي هر ماه مبلغ20000000ريال صاحب خودروي فوق شوم
    كارمند ارشد شركت نفت هستم 09173425580

  • user icon
    نویسنده : Mohammad
    تاریخ : 1397/01/27

    باتشکرازماشین3جهت آگاهی دادن درست.
    گذشته از رفتارغیرحرفه ای رامک خوردو درگذشته.
    G4 نسبت به قیمت وآپشنها ومتریال انتخاب عالی وحرفه ایست.
    من بعداز5 ماه مشورت و بررسی وباتوجه به اینکه دنبال یک ماشین بزرگ با قابلیت آفرود وتکنولوژی روزوصفرکیلومترمیگشتم .
    بهترین انتخاب برای خودم روG4 میدونم.
    وبه مبلغ قطعی 330 تومن خرید کردم،امیدوارم در آینده از خریدم راضی باشم.
    باتشکرمجددازماشین3.

  • user icon
    نویسنده : EMAD ASGARI
    تاریخ : 1397/03/12

    قیمتش خیلی زیاده 330 ملیون نمی ارزه

  • user icon
    نویسنده : EMAD ASGARI
    تاریخ : 1397/03/12

    به نظر من سورنتو جی تی لاین از رکستون جی 4 بهتره

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading