فیلم بررسی چری تیگو7

 

تیگو7 : زیبایی و دیگر هیچ!

 

چری خودروسازی که در 10 سال گذشته شانه به شانه بزرگانی بمانند فاو گریت وال و بی وای دی در بازار چین و صادرات این کشور دستی بر آتش دارد و طبق آمار فروش در در آشفته بازار مولتی برند کلاس شاسی بلندها و کراس اوورها با سیاست گذاری درست و استفاده از طراحان با تجربه کاری در شرکت های معتبر اروپایی و آمریکایی سعی مضاعفی در ایجاد هویت سازی برای چری و ایجاد کاراکتری جوان پسند برای محصولات چند سال گذشته اش دارد. نمونه بارز این ادعا را میتوان در دو کراس اوور شناخته شده ی بازار خودمان یعنی چری تیگو5 و چری تیگو7 مشاهده کنیم.

 

چری تیگو 7

 

هرچند در این مقاله  مخاطب خاصمان چری تیگو7 است اما به ناچار گاهی هم حواسمان به سمت برادر بزرگترش تیگو5 کشیده میشود چراکه با توجه به اختلاف قیمت چند ده میلیون تومانی این دو برادر سورپرایز خیره کننده ایی انتظار پارکینگ آپارتمان شما را نمیکشد!

در سال 1396 شرکت مدیران خودرو با صرف هزینه های تبلیغاتی گسترده و گاهی در بعضی از مواقع غیر ضروری سعی در جا انداختن محصول نونوار خود همان تیگو7 داشت که اگر کمی اهل تحقیق باشید به راحتی با یک جستجوی ساده درفضای خرید و فروش متوجه شرایط ویژه فروش اعتباری این محصول می‌شوید که در بین خودروسازان داخلی به انصاف نقطه قوتی میباشد گرچه با کمی تعمق این سوال در ضمیر ناخودآگاه خریدار پیش می‌آید که چرا محصولات هم رده موفق بازار از چنین آپشن های ویژه فروشی بی بهره مانده اند که جواب دادن به این سوال با خودتان!

 

چری تیگو 7

 

با توجه به تبلیغات و حضور مستمر چری تیگو 7 در محافل و نمایشگاه های خودرویی از جمله نمایشگاه خودروی تهران در سال گذشته و امسال شاهد نظرات و کامنت های ضد و نقیضی حداقل در بحث طراحی این خودرو بوده ایم عده ایی طراحی پیکره ا کراس اوور تیگو 7 را به شدت جذاب میپنداشتند و عده ایی طراحی تیگو7 را در این کلاس قیمتی کمی ضعیف و ارزان ارزیابی میکردند.

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که نکاتی که نگارنده در مورد تیگو7 ذکر میکند با کمی تحقیق در این آشفته بازار انحصاری کاملا رنگ واقعیت به خود میگیرد. تیگو7 تلاش قابل احترامی از سوی شرکت مادر (چری) است که با صرف هزینه های تحقیق و توسعه گزاف نتیجه کار کراس اووری با ظاهری جذاب و عملکردی جهش یافته تر از محصولات کسل کننده قبلی میباشد.

چری تیگو7 با ابعادی بزرگتر از تیگو5 با ظاهری سنت شکنانه در کلاسی بالاتر پا به عرصه سختی گذاشته است که رقبای کارکشته حتی مجال نفس کشیدن را به این خوشتیپ بلند پرواز نخواهند داد! نا امید نشوید تیگو 7 هنوز حرف هایی برای گفتن دارد.

 

چری تیگو 7

 

تیگو 7 با طول 5/4 متر  و عرض 83/1 و ارتفاع از کف 1/67 متر از کراس اووری مانند اسپورتیج جادارتر و تقریبا 3 سانتی متر بلند تر است. و این جادار بودن را در داخل کابین بیش از پیش میتوان احساس کرد. فضای گنجایش بار نیز حتی بدون خواباندن صندلی ها به راحتی کفاف یک مسافرت خانوادگی را میدهد.

در بحث پیشرانه و گیربکس چری سعی کرده مانند زبان طراحی کمی جدیدش کمی برای تیگو 7 به روز عمل کند که اضافه نمودن پیشرانه 1.5 لیتری مجهز به توربوشارژر با توان خروجی 145 اسب بخار و گشتاور 210 نیوتن متر سعی در راضی نگه داشتن خریدار را دارد. ناگفته نماند که استفاده از سیستم پرخوران یا توربوشارژر در کنار مزایایی که دارد معایب و شرایط نگه داری دشواری را به خریدار تحمیل خواهد کرد فرقی نمیکند چه سوار بر ب ام و 528 شوید چه سوار بر چری! توربو شارژر ها احتیاج به نگهداری وسواس گونه ایی دارند.

گیربکس به کار رفته در چری تیگو 7 از نوع دوال کلاچ شش سرعته میباشد که مصرف سوخت بهینه و در عین حال شتاب متوسطی را برای این تازه وارد جویای نام به ارمغان می‌آورد.

 

مشخصات چری تیگو 7

 

چری تیگو 7 با مصرف سوخت ترکیبی 6.7 لیتری خود کاملا خریدار را از صف های طولانی پمپ بنزین ها نجات خواهد داد.

اگر نکات فنی قابل قبول تیگو7 را خواندید و کمی ناامید شده‌اید، باید بگوییم این پایان کار نیست چراکه به محض سوار شدن داخل تیگو7 بوی پلاستیک نامرغوب کاملا شمارا شوکه خواهد کرد همانطور که نگارنده از شدت سادگی و ارزان بودن داشبورد انگشت به دهان مانده بود.

متاسفانه یا خوشبختانه هنگام خرید یک مصرف کننده ایرانی از هندلینگ و استهلاک خودرو سوال نمیپرسد چراکه سریعا مات و مبهوت صفحه نمایشگر 9 اینچی وصندلی ها خوش استایل تیگو7 میشود. هرچند که به انصاف در امکانات رفاهی چری سعی نموده جز کامل ترین ها باشد. امکاناتی نظیر دوربین 360 درجه و رادار جلو و عقب  سقف پانوراما و صفحه نمایش 9 اینچی نکات جذابی هستند که تا به امروز در خودروهای چینی بازار کمتر شاهدش بودیم.

داستان فروش مناسب تیگو7 وقتی رنگ میبازد که قیمت بسیار بالای آن در مقابل خریدار قرار می‌گیرد.

 

کابین چری تیگو 7

 

چری تیگو 7 بدون شک قربانی قیمت غیر منطقی و البته کیفیت نه چندان بالای خود شده و حتی مصرف کنندگانی که تیگو7 را خریداری نمودند را در بحث فروش دست دوم قطعا دچار مشکل خواهد نمود چراکه بازار خرید و فروش این کراس اوور بد شانس به نوعی بلوکه شده است و شرکت مدیران خودرو چاره ایی جز فروش اعتباری با حداقل کارمزد نخواهد داشت.

اگر شما حتی دانشی از خودرو و بازار خرید و فروش اتومبیل نیز نداشته باشید به محض رویت قیمت بالای چری تیگو7 با انبوهی از گزینه های صفر و کارکرده روبه‌رو خواهید شد که به سرعت مسیرتان را از عاملیت های فروش مدیران خودرو به سمت دیگر برندها کج خواهید نمود.

 

کابین چری تیگو 7

 

ما هیچگاه تیگو7 را با سدان های همرده مانند کیا اپتیمای 2014 خوش نام مقایسه نخواهیم کرد! اما در کلاس کراس اوور ها به انصاف رقبایی حضور دارند که ما وظیفه خود میدانیم که برای مصرف کننده ایی که به دنبال خودروی کم دردسر میباشد اینها را عنوان کنیم.

در صفر کیلومترها، سوزوکی ویتارای فیس لیفت ژاپنی با استهلاک کم و بازار خرید فروش مناسب گزینه جذابی است. سانگ یانگ تیوولی و پژو 2008 هم از کراس اوورهایی هستند که باوجود ابعاد کوچکتر، می‌توانند گزینه‌های ایده‌آل‌تری برای خرید باشند.

رنو داستر نیز با برندی فرانسوی و با کیفیت میتواند شمارا راضی نگه دارد هرچند اگر ازطراحی خسته کننده اش بیزارید چرا رنو کپچر خوش استایل کم مصرف را امتحان نمیکنید؟ سانگ یانگ تیوولی را نیز در این فهرست حتما جای دهید چراکه پرفروش ترین محصول سانگ یانگ با کیفیت ساخت خوب و ظاهری جذاب هنوز هم نگاه ها را سمت خود میکشد.

 

چری تیگو 7

 

در کارکرده ها نیز چند گزینه وسوسه کننده داریم اولی نیسان جوک 2016 کلاس پایه میباشد که در هر زمینه ایی این ژاپنی خوش درخشیده است .گزینه بعدی ام جی جی اس  2016 میباشد که برای کسانی که با خودروی چینی کنار آمده اند گزینه پر قدرت و قابل اعتمادی می باشد و در آخر دو کهنه کار کره ایی خوشنام و خوش فروش بازار کیا اسپرتیج و هیوندای توسان 2014 و2015 با کارکرد ایده آل میتوانند ریسک خریدتان را تا حد زیادی کاهش دهند.

 

 بررسی داخلی چری تیگو7

 

 

بررسی و مشخصات خودرو



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1396/04/05

    آیا ماشین چینی لوکس در ایران موفق خواهد بود؟
    جواب این سوال خیلی راحته:اگر باکیفیت و باقیمت معقول باشه چرا که نه. ....چون خیلی از مردم ایران هم دیگه از ویران خودرو و سایپا زده شدن

  • user icon
    نویسنده : محسن
    تاریخ : 1396/04/05

    والا نمیرزه با ۱۳۰ یا ۱۴۰ تومن..قیمتشو خیلی بالا گذاشتن.بعید بود از شرکت ام وی ام...خریدش اشتباهه..خیلی قیمتش بالاست..نهایتا ۹۰تومن

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1396/04/05

    چری تیگو7 قیمتش 90 میلیون هم نمی ارزه چه برسه به این قیمتای دری وری !!!!

  • user icon
    نویسنده : نامدار
    تاریخ : 1396/04/05

    چری تیگو7 من از نزدیک دیدمش حالتون به هم میخوره ببینید این ماشین رو داد چری تیگو7 از نزدیک که چینی بی میفیت هستش

  • user icon
    نویسنده : shahed
    تاریخ : 1396/04/05

    از نزدیک اگر چری تیگو7 ببینید حالتون بد میشه اصلا نمیرزه این قیمت !! آدم باید حالش بد باشه برای چری تیگو7 بالای 100 میلیون پول بده

    • نویسنده : الیاد
      تاریخ : 1396/08/12

      مثلن تو این رنج قیمت شما ماشین معرفی کن ماهم اشنا شیم.مثلن کپچر 1.2 لیتریه120 میلیونی یا تیوولیه118 میلیونی، یا مزدا3 122 میلیونی یا توسان یا اسپرتیج 70000 کیلومتر کار کرده 4 سال پیش!؟،عزیز دیگه تو این رنج قیمت ماشین نیس کراس اووره درستو حسابی بخایی همه قیمتشون بالا170، سوار 206 30 میلیونی میشین فک میکنین 130 ملیون تو این مملکت پولیه،

  • user icon
    نویسنده : شهاب
    تاریخ : 1396/04/05

    چری تیگو7 فقط قیافه داره و آپشن ! از لحاظ کیفیت ساخت خیلی پایین هستش و اگر از نزدیک ببینید متوجه میشید چقدر بی خود هستش . یه مدت توی پاساژکوروش بود من 2 بار دیدمش واقعا بی خود . 2 زاری بود

  • user icon
    نویسنده : ساسان
    تاریخ : 1396/04/05

    چری تیگو7 یه ماشین مذخرف مثل بقیه ماشین های چری هستش

    • نویسنده : محمد
      تاریخ : 1398/05/13

      مزخرف رو اینجوری مینویسن

  • user icon
    نویسنده : سعید
    تاریخ : 1396/04/05

    آدم باید حالش خیلی بد باشه بابت همچین ماشین آشغالی انقدر پول بده !!! دقیقا عین Mg6 که هیچی نتونست بفروشه این چری تیگو7 هم میشه مثل اون !! اصلا ارزش نداره این چری تیگو7 بالای 100 میلیون کسی پوب بده بابتش و اصلا نمیتونه توی بازار ایران بفروشه ! چری تیگو7 توی ایران کلی رقیب کره ای قدرتمند و با کیفیت تر داره و اجازه نفس کشیدن به این ماشین مذخرف رو نمیدن

  • user icon
    نویسنده : نوید
    تاریخ : 1396/04/05

    به نظر من این ماشین چری تیگو7 به 2 ماه نمیکشه که جمع میشه ! چون آدم عقل توی سرش باشه پول بابت این گاری نمیده

  • user icon
    نویسنده : شاهین
    تاریخ : 1396/04/05

    من نمیدونم این مدیران خودرو چه فکری با خودش میکنه ؟؟؟ مثل چری آریزو5 که هیچی نتونست بفروشه این چری تیگو7 میه لنگه اون !!کلا مدیران خودرو تازگیا خود زنی میکنه ! آخه کدوم آدم عاقلی بابت ماشین چینی اونم چری میاد بالای 100 میلیون تومان پول بده !!!

  • user icon
    نویسنده : ایمان
    تاریخ : 1396/04/05

    از همین الان باید چری تیگو7 یک محصول شکست خرده توی بازار ایران بدونید چون محال هستش که همچین ماشین بی کیفیتی بتونه با قیمت بالای 100 میلیون تومن بفروشه ! من از نزدیک دیدمش حالم به هم خورد ! قشنگ تابلو بود که چینی زپرتی هستش !!

  • user icon
    نویسنده : reza
    تاریخ : 1396/04/05

    خیلی قیمت این چری تیگو7 خنده ار هستش !! آخر آخرش 105 تومن میرزه نه این قیمت های خنده دار !! تازه با امدن ماشین های جدید هیچ آدم عاقلی پول بابت این گاری نمیده

  • user icon
    نویسنده : شهریار
    تاریخ : 1396/04/05

    چری تیگو7 یک محصول شکست خرده هستش قبل از اینکه بیاد به بازار شک نکنید

  • user icon
    نویسنده : مهدیار
    تاریخ : 1396/04/05

    چری تیگو7 به هبچ عنوان با این قیمت تمیتونه توی ایران موفق باشه ولی کلی آپشن داره و کیفیت بسیار پایین

  • user icon
    نویسنده : شاهد
    تاریخ : 1396/04/06

    حیف پول که آدم برای همچین اسباب بازی بده

  • user icon
    نویسنده :
    تاریخ : 1396/04/06

    چری تیگو7 فقط قیافه داره از نردیک ببینید خیلی بی کیفیت هستش

  • user icon
    نویسنده :
    تاریخ : 1396/04/06

    چری تیگو7 اصلا ارزش خرید نداره یه چیزی هیلی بدتر از ام جی gs

  • user icon
    نویسنده :
    تاریخ : 1396/04/06

    چرا آدم عاقل باید بابت یک ماشین چینی انقدر پول بده!!!

  • user icon
    نویسنده :
    تاریخ : 1396/04/06

    چری تیگو7 یک ماشین بی کیفیت لنگه بقیه ماشین های چری هستش با ظاهری بهتر ازوونا

  • user icon
    نویسنده : پژمان
    تاریخ : 1396/04/07

    در مورد تیگو ۵ هم همه این حرف رو میزدن. اما با شرایطی که چری میزاره من مطمینم خرزدار خودش مخصوصا طرفدارای کراس اور رو خواهد داشت. البته من خودم خوشم از ماشین چینی نمیاد

  • user icon
    نویسنده : Abolfazl
    تاریخ : 1396/04/15

    چری تیگو 7، یک ماشین شکست خورده هست الان با 140 تومن خیلی گزینه های بهتری در خودرو های کره ای هست که هم اپشن بیش تری دارند و هم کیفیت بهتری دارند تازه تیگو 7 قیافه خیلی زشتی هم داره

    • نویسنده : صادق
      تاریخ : 1396/11/13

      سلام شما ماشین اوور کلاس با این امکانات غیر چینی معرفی کن باهمین رنج قیمت من خریدارم

  • user icon
    نویسنده : Ehsan
    تاریخ : 1396/04/15

    سلام به نظر من مردم ایران لیاقتشون بیشتر از یه اشغال چینی است که 140 میلیون بابتش پول بدن که به محض خرید باید 20 میلیون ازش بیفته ما باید خودمون شر این چینی ها رو از سرمون با نخریدن کم کنییم باتشکر از کانالتون که پول نمیگیرن الکی تعریف کنید واقعیت ها رو می گید

  • user icon
    نویسنده : بنیا
    تاریخ : 1396/04/15

    اصلا چری خوب.وقتی قراره هم قیمت کره ای باشه.ادم عاقل ابروشو از سر راه نیاورده که همه متلک بارش کنن و بگی چینی سوار.

  • user icon
    نویسنده : Ehsan
    تاریخ : 1396/04/16

    سلام اگه این قدر ماشین خوبیه چرا خود چینی ها سوار نمیشن خودشون فولکس واگن بقیه ماشین های المانی سوار هستن بعد ما باید سوار بشیم مردم التماس تفکر خودتون باید شر این چینی ها رو از کشور ریشه کن کنیم والا پول بابت این اسباب بازی ها ندیدن

  • user icon
    نویسنده : پیام.ی
    تاریخ : 1396/04/21

    سلام
    اگه ملت ما واقعا همت کنند و یکپارچه باشن همونجوری که با نخریدن محصولات بی کیفیت ایرانخودرو کمپین تحریم خرید تشکیل دادن درمورد محصولات مزخرف چینی هم کمپین تشکیل بدند تا پول مملکت تو جیب چینیهای نوکیسه نره که با ترفند فروش ارزان به اینجا رسیدند، بیائید همت کنید و حتی اگه این خودرو رو نصف قیمت هم نخرید.یاعلی

  • user icon
    نویسنده : پیام.ی
    تاریخ : 1396/04/21

    بیائید همت کنید و با نخریدن محصولات آشغال چینی کمپین تحریم خرید محصولات چینی تشکیل دهید و پول مملکت رو تو جیب این چینیهای نوکیسه نریزید.حتی اگه خودرو رو با نصف قیمت بفروشند نخرید چون مفت گرونه.

  • user icon
    نویسنده : میثم
    تاریخ : 1396/04/27

    با این پول من یه سوزوکی صفر میخرم هم اصالت داره هم میدونم لااقل ماشین ژاپنیه تا ده سال برات بی درد سر کار میکنه.

  • user icon
    نویسنده : مصطفی قربانی
    تاریخ : 1396/04/27

    اصلن خودروی چینی خوب( که انصافا پیشرفتهای خیلی خوبی هم نسبت به خودروسازی ما داشتن) ولی یکی از دلایل مهم رو آوردن عده ای از مردم به ماشین چینی، اختلاف قیمت خیلی زیاد اون با خودروهای کره ای و ژاپنی و ... هستش، حالا اگه قرار باشه این اختلاف قیمت ناچیز باشه، هیچکس این کار رو نمیکنه که بره چینی بخره.
    قشر متوسط پولشون رو با زحمت بدست میارن و سخته که همچین پولی بدن جای خودروی چینی و پولدارا هم که چینیا رو اصلن قبول ندارن، پس تنها رمز موفقیت خودرو چینی، بعداز کیفیت، قیمتش هست.
    تیگو ۷ فوقش ۷ الی ۸ میلیون باید بیشتر از تیگو ۵ باشه. چون اتفاق خارق العاده ای نسبت به تیگو ۵ در اون رخ نداده !!!

  • user icon
    نویسنده : مصطفی قربانی
    تاریخ : 1396/04/27

    مهمترین دلیل عدم فروش خوب آریزو در مدیران خودرو و لیفان ۸۲۰ در کرمان موتور، قیمت بسیار بالای این دو میباشد. مطمئنن اگه این دو خودرو قیمتشون ۱۵ الی ۲۰ میلیون کمتر از حال حاضر بود، فروش به مراتب بهتری داشتند.
    چون خودروهای خوب چینی ی موجود در کشورمان فقط از خودروهای تولید داخل بهتر هستند، همین.
    پس اگه قیمت تیگو ۷ رو خیلی پایین نیارن، با شکست فروش مواجه خواهد شد.
    تیگو ۵ هم اگه شرایط فروشش اقساط طولانی نبود، اصلن با این قیمت به این فروش نسبتا خوب نمیرسید.

  • user icon
    نویسنده : بهزاد
    تاریخ : 1396/04/27

    با سلام بنظر من همه دوستانی که اینجا نظر دادن و مخالف خرید ماشینهای بی کیفیت چینی هستن هر کدوممون یکی دو نفر رو با دلیل و مدرک یا با معرفی کانال و سایت ماشین سه که انصافا بدون تعصب به شرکت خاصی واقعیت رو میگه میتونیم طرف رو قانع کنیم که این خوردوها با این قیمت ارزش خرید ندارن و گزینه های بهتری هم هست اینجوری خیلی میشه کمک کرد تا جلوی خرید این جور خودروهای بی کفیت با قیمت بالا گرفته بشه....‌ با تشکر از ماشین سه و خسته نباشید بابت اطلاعات و راهنمائیهای درست و بجاشون ان شاالله همیشه موفق و پیروز باشین یا علی

  • user icon
    نویسنده : سینا
    تاریخ : 1396/04/27

    مدیران خودرو همیشه با ازمون و خطا و بدون هیچ مطالعه ای اقدام به انتخاب خودرو میکنه. این خودرو را از نزدیک دیدم هیچ نقطه برتری نسبت به هموطنان ارزانتر خود نداره وحتی مثلا جک بسیار برتر ازینه. نمایندگی مدعی بود که برخی سیستمهاش اروپاییه در حالیکه این موضوع برتری نمیاره و معمولا خودروهای چینی همه بخشهایی از اروپاییها دارن. قطعا این ازمون هم خطاست و مدیران اصلا خط تولید این خودرو را به راه نخواهد انداخت

  • user icon
    نویسنده : پيمان
    تاریخ : 1396/04/28

    اقا با اين قيمت ميشه ماشين كره اي مثل تيوولي وَيَا فرانسوي مثل رنو كپچر يا نيسان جوك خريد مگه ادم ديونست ماشين اشغال چيني بخره

  • user icon
    نویسنده : بابک
    تاریخ : 1396/04/28

    این تو خود چین هم طرفدار نداره
    طبق معمول هم مدیران یه قیمت غیر معقول میده و نتیجه پول هدر رفته
    وزارت صنایع هم که نه ماشین و دیده نه مصرف سوخت و مجوز برای ورود آشغال چینی صادر میکنه

    • نویسنده : بهادر راد
      تاریخ : 1396/05/02

      احسنت برادر

  • user icon
    نویسنده : بهنام
    تاریخ : 1396/05/25

    بايستي كمپين تحريم محصولات چيني تشكيل داد تا زباله بازيافت چيني بعنوان محصولات گران قيمت وارد نشه و سرمايه ملي و اندوخته مردم هدر نره، و دلالهاي بي وجدان با ترفندهاي عامه فريب كه به بالا وصل هستند دستشون از دزدي بيزينسي قطع بشه

  • user icon
    نویسنده : کیوان
    تاریخ : 1396/05/29

    از قدیم گفتن شنیدن کی بود مانند دیدن . وقتی به شرکتی میاد به مشتریها و علاقمندان به ماشین میگه بیاین از نزدیک خودتون این ماشین رو ببینید این یعنی یه تبلیغ همه چی تموم که با واقعیت محصول براری میکنه بهتره دوستان برن و تیگو 7 رو از نزدیک ببینن من خودم این ماشین رو زیرو رو کردم و هیچ ایرادی نمیتونم ازش بگیرمموتور عالی شتاب زیاد آپشن های فوقالعاده بهتر دوستان برن و خودشون ماشین رو تست کنن

  • user icon
    نویسنده : Ashkan
    تاریخ : 1396/05/29

    سلام به شما ماشین رو علاوه بر ظاهر باید به قطعات داخلیش هم دقت کرد چون ظاهر رو دیگران میبینن و در اصل این شما هستین که از داخل ماشین اطلاعات دارین تیگو 7 یه ماشینه که علاوه بر ظاهر قطعات عالی و درجه یک توش بکار رفته مثل موتورش که پر قدرت توربو هست شتابش بینظیره و همه قطعات اصلیش ساخت کشورهای مطرح دنیاس من ایرادی نمیتونم ازش بگیرم

  • user icon
    نویسنده : Moghadam
    تاریخ : 1396/05/29

    درود بر شما تیگو 7 در صنعت خوردو که به تازگی وارد بازار شده خیلی عالیه ما نباید فقط به اسم کشور سازنده اکتفا کنیم ماشینهایی که در ایران هم تولید میشن هیچ کدام از قطعاتش ساخت ایران نیست ولی باز هم طالب خریداران ماشینهای ایرانی زیاده تیگو 7 یه ماشینه تمام خارجی و ایده ال برای کسانی که خواهان ماشینهای خارجی هستند بهتره بیشتر در موردش تحقیق کنید چون این ماشین هیچ چیزی کم نداره.

  • user icon
    نویسنده : وحید
    تاریخ : 1396/05/29

    سلام . توی ایران همه دنبال ظاهر چیزی هستن وقتی ظاهر قشنگ باشه دیگه همه چیز براشون قشنگ میشه اما تیگو 7 هردوی این گزینه هارو باهم داره هم زیبایی ظاهر هم باطن قوی و عالی موتور این ماشین توربو شارژه دو کلاچه است شتابش بخاطر گشتاور 210نیوتن 0تا100 هست فکر کنم مهمترین قسمت ماشین همین موتورش هست که تیگو 7 از این قاعده مستثنا نیست.

  • user icon
    نویسنده : آفرود
    تاریخ : 1396/05/29

    سلام
    عموی من نیسان جوک داره و من همیشه فکر میکردم به ماشینه همه چی تمومه اما وقتی تیگو7 رو دیدم نه تنها از لحاظ ظاهر قشنگتر از جوک هست بلکه از لحاظ قدرت موتور با جوک برابری میکنه موتور تیگو 7 خیلی پر قدرت و با شتابه دیفرانسیل عقب نداره واسه همین ماشین سبکه و رو سرعت و شتابش تاثیر میزاره من که طالب تیگو 7 شدم اگر نتونستید جوک بخرید تیگو 7 رو از دست ندین

  • user icon
    نویسنده : بابک
    تاریخ : 1396/05/29

    سلام
    روی صحبتم با اون دسته از کسایی هست که نظر منفی نسبت به ماشینهای چینی دارن من خودم تا بحال بیش از 10تا ماشین رو تست کردم نمیخوام بگم که صد در صد همه چی تمومه اما با خیلی از ماشینهای هم رده ی خودش برابری میکنه این نشانه پیشرفت اونها در صنعت خودرو سازیه از قطعات خوبی برای تیگو 7 استفاده کرده موتورش پر قدرت و با شتابه و خیلی چیزای دیگه که بهتره خودتون در موردش بیشتر تحقیق کنید و بدون اطلاع قضاوت نکنیم.

  • user icon
    نویسنده : فراز
    تاریخ : 1396/05/30

    سلام
    همه دارن میگن که ماشین چینی خوب نیست یا چی شده که یهو قیمت ماشین چینی به 100 میلیون رسیده ؟! از قدیم گفتن هرچقدر پول بدی همونقدر هم آش میخوری این مثل شامل حال تیگو7 شده چون برای ساخت این ماشین از بهترین قطعات با بهترین کیفیت استفاده شده وقتی اینقدر هزینه میشه برای ساخت یک ماشین پس قاعدتا یک چیز عالی از آب در میاد و برای کسی هم که حاضره مبلغ بالایی برای یه متشین بده میتونه تیگو 7 رو تو گزینه های انتخابیش بزاره.

  • user icon
    نویسنده : فرهاد
    تاریخ : 1396/05/30

    سلام . روی سخن من به اون دسته ازدوستای که ندیده دارن نظر منفی میدن. من خودم این ماشین رو تست کردم شتاب و قدرت موتور

  • user icon
    نویسنده : فرهاد
    تاریخ : 1396/05/30

    به نظر من هرچقدرپول بدی همون قدر آش می خوری . مطمن باشید همون خودروی چینی که خیلیاتون میگید قیمتش بالاست به همون اندازه که هزینه میکنید برای شما کارایی دارد گشتاور بسیار مناسب 210نیوتن ، شتاب عالی ، 147 اسب بخار قدرت ،آپشنای بروز و .....درکل من که یکی از طرفداراشم ....

  • user icon
    نویسنده : شهاب
    تاریخ : 1396/06/03

    من تو تیگو7 نشستم و خیلی راحت و خوبه صدای موتور داخل اتاق نمیاد چون مثل اینکه تیگو5 این مشکل رو داشت اما خوشبختانه تیگو7 این ایراد رو نداره

  • user icon
    نویسنده : Shirzad
    تاریخ : 1396/06/03

    آپشنهاش از نیسان جوک هم بیشتره و بلکم بهتره مخصوصا سقف پانارومایی اش که برای سرنشینان احساس خوبی منتقل میکنه

  • user icon
    نویسنده : تیمور
    تاریخ : 1396/06/03

    سلام میگن تیگو7 موتور پرقدرتی داره شتابش عالیه بنظرتون ارزش داره که آدم بخرتش؟ چون من قصد خرید دارم

  • user icon
    نویسنده : Tifani
    تاریخ : 1396/06/03

    من طالب شاسی بلندم و عاشق بیابونم قصد خرید تیگو 7 دارم شنیدم تک دیفرانسیله و نمیشه بعنوان آفرود ازش استفاده کرد اگر کسی اطلاعات بهتر داره لطف کنید نظر بدین ممنون میشم

  • user icon
    نویسنده : میثم
    تاریخ : 1396/06/06

    سلام دوستان من برای همسرم تیگو7 خریدم هم شاسی بلنده هم فول آپشن هم راحته و مناسب برای خانمها بدون دردسره

  • user icon
    نویسنده : Misagh
    تاریخ : 1396/06/06

    سلام دوستان گرامی تیگو7 خیلی محصول خوب و منحصر بفردیه شرکت چری در مدت چند ماه پشت سرهم دوتا محصول روانه بازار کرد اول تیگو5 و بعد تیگو7 که در هر دو بهترین قطعات رو استفاده کرد و در محصول جدیدش تیگو7 معایب موجود در محصولات قبلی رو برفته کرد کمپانی چری خیلی خوب داره عمل میکنه

  • user icon
    نویسنده : کاوه
    تاریخ : 1396/06/06

     تیگو7 بخاطر آپشن های زیاد و کاربردی ای که داره و ظاهر زیباش نه تنها جوون پسنده بلکه همه پسنده پیر و جوون نمیشناسه آپشنهاش حسابی لاکچری کرده ماشین رو موتور توربو شارژ هم روش نصبه که قدرت خوبی به ماشین میده قیمتش نسبت به امکاناتش خوبه

  • user icon
    نویسنده : شهباز
    تاریخ : 1396/06/06

    خیلی از دوستان از جنس چینی بیزارن و مرتب ازاون بد میگن من به شخصه ماشینهای چینی رو ترجیح میدم به محصولات ایران خودرو که هر 50 سال یاد پیشرفت میوفته

  • user icon
    نویسنده : Shahi
    تاریخ : 1396/06/06

    این روزها بازار پر از محصولات چینیه هم درجه یک و هم بی کیفیت اما تو صنعت خودرو سازی همه محصولاتسطحشون رو به بالاس و هر محصول از محصول قبلیش پیشرفته تر و بهتره مثل دوخودرو تیگو5 و تیگو7

  • user icon
    نویسنده : b.sh
    تاریخ : 1396/06/08

    آخه چرا اینقدر تعریف الکی می کنید من فکر کردم شماها لکسوس سوارید بنده خودم رفتم سوار شدم مسخره است لذا من واسه خانومم می خواستم بگیرم منصرف شدم باهمین مبلغ رفتم شرایطی اسپورتچql مدل 2017 خریدم

  • user icon
    نویسنده : guest tonight
    تاریخ : 1396/06/11

    تو رنج قیمتش واقعا می‌ارزه، من که از این ماشین واقعا خوشم میاد چون پشت فرمونش نشستم. کافیه یه بار امتحانش کنی تا متوجه فرق اساسی اون با باقی مدلهای چینی بازار ایران بشین. من فکر میکنم به اندازه کافی از بازار ماشین ایران مطلعم و با اینحال فکر میکنم یکی byd s6 و یکی tiggo7 از همه با یه فاصله طولانی جلوتره.

  • user icon
    نویسنده : فرهنگ
    تاریخ : 1396/06/11

    انتظار داشتم اینجا از لحاظ فنی و بدنه و ظاهری ماشین رو بررسی کنن ولی متاسفانه یه سری از دوستان بدون اینکه تا بحال یک بار سوار ماشین شده باشن نظرات الکی میدن که فقط نیتشون چیز دیگه ایه. من خودم این ماشینو سوار شدم و از لحاظ طراحی خیلی ایده آل و قشنگ بود دوربین 360 ، موتور پرقدرت و گیربکس قویش هم از نقاط مثبتشه

  • user icon
    نویسنده : یونس
    تاریخ : 1396/06/15

    سلام
    لطفا راهنمایی بفرمائید gpsداره چون من تو سایتها خوندم نوشته داره ولی ظاهرا نداره.مرسی

  • user icon
    نویسنده : یووه
    تاریخ : 1396/07/13

    فقط حرف مفت میزنید..این بد..این خوبه..هیچ کاری نمیکنید که!!
    لیاقت ملت ایران، همین پژو پارس پراید و.. است!!

  • user icon
    نویسنده : سامیار
    تاریخ : 1396/07/27

    سلام و تشکر از ماشین ۳ نقد های خیلی خوبی دارین و خیلی لذت میبرم از مطالبتون و هم تو تلگرام و سایت و انیستا دنبالتون می کنم نکته ایی که میخواستم عرض کنم اینکه امکان نداره تو یه جا قیمت یه خودرو رو بزنند و ملت ما نگنند که نمی ارزه و قیمت پیشنهادی خودشونو ندند همه میدونیم قیمت خودرو تو کشور ما نه تنها خودرو هر کالا و خدماتی چند برابر قیمت جهانی به ما عرضه میشه در کل هیچی نمی ارزه بعضی از دوستان بدون در نظر گرفتن نوع کالا و شرایط عرضه کالا فقط می گند نمی ارزه و جالب اینکه قیمتای پیشنهادیشون خیلی تعجب برانگیزه شما رولز رویسم بذاری می گند قیمتشم باید اندازه ال نود باشه یا پراید

  • user icon
    نویسنده : سامیار
    تاریخ : 1396/07/27

    فیلمشو دیدم تو نمایشگاه هم دیدم به نظر من که فقط ظاهر ماشین دیدم و پشت فرمونش ننشستم که این ایرادو تو بقیه چری ها هست صفحه کیلومترش هست منظور عقربه هاشه واقعا خیلی حیفه ماشینی که می گند صندلیاش ساخت آمریکا سیستم پایداری با پکیج کاملش ساخت بوش آلمان توربو ساخت اتریش و گیربکس ساخت آلمان آخه این چه کیلومتریه که گذاشته رو کاغذ به نظر ماشین خوبیه البته باید تامین قطعات و مهارت پرسنل در خدمات پس از فروش این خودرو رو هم در نظر گرفت چون قطعات گرون قیمت و تکنولوژی پیچیده ایی استفاده شده

  • user icon
    نویسنده : نیما
    تاریخ : 1396/11/16

    این ماشین آشغال رو نخرید واقعا مفت نمی ارزه

  • user icon
    نویسنده : شایان
    تاریخ : 1396/11/16

    مدیران خودرو خوشو مسخره کرده با این قیمتی که برای چری تیگو7 گذاشته تمام سایت هایی که از چری تیگو7 تعریف میکنن همشون پول گرفتن ازش !!! جالب که تست درایو درست میکنن فکر میکنن ملت خر تشرف دارن . پول بدین براتون فیلم تست درایو بسازن که قدیمی شده

  • user icon
    نویسنده : مهران
    تاریخ : 1396/11/16

    چری تیگو7 اصلا توی بازار ایران جواب نداد و نتونست بفروشه انقدر مذخرف بود فروشش که ماشینو قسطی هم نتونستن بفروشن ، خیلی جالبه که مدیران خودرو از رو هم نمیره و فکر میکنه که چری توی بازار ایران جواب میده !!! به نظر من باید همون تیگو5 و ماشین های ارزون چری رو بیارن در ایران چون در ایران کسی بابت ماشین چینی آشغال پول زیاد نمیده

  • user icon
    نویسنده : نادر
    تاریخ : 1396/11/16

    پسر عموی من چری تیگو7 خریده مثل چی پشیم ن شده چون بعد از 3 ماه پول لازم شده و میخواد ماشین رو بفروشه ، ماشینش 5000 کیلومت راه رفته ، 20 میلیون زیر قیمت خرید ازش ماشین رو میخرن !!! مسخرس واقعا انقدر ضرر توی افت قیمت چری تیگو7

  • user icon
    نویسنده : kamran
    تاریخ : 1396/11/16

    مدایران خودرو با آوردن چری تیگو7 به بازار خودش رو خراب کرد و ماشین ها همش رو دستش مونده ، هیچ آدم عاقلی همچین پولی بابت به برند چینی ناشناس پول نمیده ، اگر قیمت چری تیگو7 در حدود 100 میلوین بود شاید میشد به این ماشین چینی امیدوار بود ولی با این مبلغ هیچ کسی سمت خرید این ماشین نمیره مگر اینکه برن قسطی بخرن که باز هم ضرر میکنن چون دست دوم چری تیگو7 رو خیلی پایین میخرن از فروشنده ماشین

  • user icon
    نویسنده : نامدار
    تاریخ : 1396/11/17

    دیرور نشستم برای اولین بار توی چری تیگو7 لعنتی برای خودش یک لگن کامل هستش ، مدیران خودرو فکر کرد اگر پول تبلیغات بده و چند نفر رو بخره میتونه این ماشین بی کیفیت رو راحت بفروشه ولی مردم زرنگ تر از این حرف ها شدن دیگه و برای چری تیگو7 نمیان 140 میلیون پول بدن

  • user icon
    نویسنده : ساسان
    تاریخ : 1396/11/17

    چری تیگو7 بزرگترین شکست مدیران خودرو در ایران بود

  • user icon
    نویسنده : مازیار
    تاریخ : 1396/11/17

    چری تیگو7 خیلی ظاهر خوبی داره امکانات خوبی هم داره ولی کیفیت ساخت ماشین در پایین ترین حد ممکن هستش ، من با ماشین دوستم یه شمال رفتیم هنوز هیچی نشده ماشین یه صدا افتاده

  • user icon
    نویسنده : شروین
    تاریخ : 1396/11/17

    آقا نخرید من با 18 میلیون ضرر و با بدبختی تونستم بفروشمش ، جالب ای هستش که دارن قسطی با شرایط خوب هم میفروشن ولی باز هم هیچ کسی پول زیاد بابت ابن ماشین آشغال نمیده

  • user icon
    نویسنده : حمید رضا
    تاریخ : 1396/11/20

    سلام
    من قبل از این ماشین نیو سانتافه 2015 داشتم الان تیگو 7 خریدم به نظر من ماشین خیلی خوبیه من راضی هستم .هم از لحاظ تیپ و قیافه و راحتی و شتاب خوبی هم داره.

  • user icon
    نویسنده : محمدرضا
    تاریخ : 1396/11/24

    با عرض ادب و احترام به نظرات دوستان عزيزم ميخواستم بگم شما اگر براى يكبار هم كه شده تيگو ٧ رو از نزديك ببينيد، درب خودرو رو باز و بسته كنيد و به حالتش توجه كنيد، به رنگ سه پوششه صدفىِ اون نگاه كنيد، به سانروف پاناروميك و موارد ديگه اى مثل ايربگ پرده اى و دوربين دوربين ٣٦٠ درجه و كرولز كنترل و غيره كه كاملا متمايز هستند دقت كنيد شايد خيلى اصرار بهم قيمت بودن اون با ساير ماشينهاى چينى نداشته باشيد. ماشين كره اى داريم ٢٠٠ ميليون ماشين كره اى داريم ٣٢٠ ميليون. قرار نيست همه چينى ها ١٠٠ ميليون باشن. ضمنا اگر كسى از دوستان ماشين كراس اوور كره اى غير از تيوولى سراغ داره كه با پيش پرداخت ٦٠ بشه خريد راهنمايى كنه ممنون ميشم!

  • user icon
    نویسنده : ناشناس
    تاریخ : 1396/12/19

    تیگو 7 نمی ارزه
    ولی دیگه از تیولی و رنو کپچر خیلی بهتره
    من به خبرنگار و نیتش مشکوکم

  • user icon
    نویسنده : متیو هستم
    تاریخ : 1397/02/01

    من یکسالی هست که تیگو 5 خریدم 5000 تا کارکرده بود یعنی در حد صفر بود هنوز نایلون صندلیهاش روش بود.اون موقع 85 میلیون خریدم تا الان که خیلی هم سوارش شدم جز نکات مثبت و آپشن از این ماشین چیزی ندیدم واقعن ماشینه خوبیه من قبلش 206 و رانا و 405 داشتم خیلی خیلی از اونا سر تره.من واقعن برای مدیران ماشین 3 متاسفم که با آبروی یک شرکت خودرو ساز مثل چری بازی میکنن واقعن این ماشین ارزش خرید دارم و نسبت به پولی که میدید بیشتر هم می ارزه.شما هر چی پول بدی آش میخوری بله شما برو سانتافه بگیر یا اسپورتج بگیر خوب معلومه چون قیمتش تقریبن 2.5 برابر تیگو 5 هست خوب بهتر هم هست.در پایان به ماشین 3 توصیه میکنم حقایق را درباره ارزش خرید و آپشنهای ماشینهای چینه بگه ممنون

  • user icon
    نویسنده : محسنيوف
    تاریخ : 1397/02/27

    دوستان بنده براي خريدx22رفتم نمايندگي.حالابماندكه نخريدم،فروشنده بهم تيگو7 رو نشون دادبه عنوان گولاخشون و هزاران تعريف ديگه.ولي به محضي كه توش نشستم تمام لوازم داخل كابين از جنس همونx22 بود.نهايت قيمتش ٨٠تومنه.ولي مردم ما اگه٥٠٠تومنم بگن،ميخرن.چون مديران خودرو شرايطش خيلي اسونه و همين بسيار گول زنندس.ولي ماشينهاش تماما افت بسيارشديدي داره

  • user icon
    نویسنده : جلال
    تاریخ : 1397/03/30

    تا جایی که بنده از بازار اطلاع دارم توسان و اسپورتیج 2015 زیر 280 میلیون پیدا نمیکنید تا 320 میلیون هم قیمت خورده

  • user icon
    نویسنده : مصطفی قربانی
    تاریخ : 1397/04/01

    از روزی که تیگو۷ اومده، تو هرشهری رفتم، شاید به زور یه دونه از اونارو دیدم و این یعنی ازش استقبال نشده و از همون اول ، همه از گرونی ی اون شاکی بودن، حالا اومدن با سیاست بالا بردن قیمتش اونم ۴ بار در طول یه سال که دو سه بارش تو همین چند ماهه بوده، این ماشین رو جا بندازن!! اینم یه سیاستی ی برا خودش
    امیدوارم مردم عزیز با نخریدن این خودرو، درس خوبی به دوستان چینی بدن که بفهمن ما ایرانیها ، درسته دنیا بهمون پشت کرده و فعلن از روی اجبار رو اوردیم به چینیها ولی تا زمانی محصولاتشون رو میخریم که قیمتشون خیلی خیلی معقول باشه
    نه ۱۷۰ مبلیون بدیم بابت تیگو۷ !!!!!

  • user icon
    نویسنده : soheil.ak
    تاریخ : 1397/05/02

    به نظر من چری تیگو 7 با این وزنی که داره حجم موتورش کمه و رانندگی باهاش خسته کنندست

  • user icon
    نویسنده : ali
    تاریخ : 1397/05/02

    چری تیگو 7 واقعا ماشین جذابیه اما من می ترسم که خدمات پس از فروش خوبی مدیران خودرو ارائه نده به مالک های این خودرو .

  • user icon
    نویسنده : mahdii
    تاریخ : 1397/05/02

    به نظرم هرچی طراحی خارجی عالی و جذابی داره طراحی داخلیش فوق العاده ضعیفه و کیفیت متریال پایینی داره و بعد از 10000 کیلومتر ماشین خودش رو میندازه و اصلا نمیشه رو این چری تیگو7 حساب کرد

  • user icon
    نویسنده : sdss
    تاریخ : 1397/05/02

    من سوار این ماشین شدم به نظرم چری تیگو 7قیمت بالایی داره و امکانات و آپشن های کمی داره فقط قیافش خوبه همین .

  • user icon
    نویسنده : mohamad
    تاریخ : 1397/05/02

    چه خبره ؟! خیلی گرونه بابا !!! با این پول به جای چری تیگو 7 ماشینهای بهتری میشه گرفت ماشین های کره ای دست دوم میدن با این پول که خیلی قابل اعتماد تر از این چری تیگو7 آشغال هستش . جالبه چینی ها دیگه براشون صرف نمیکنه توی بازار ایران بمونن مخصوصا مدیران خودرو که چینی های سرمایه گذاری کردن در ایران و چون حسابشون رو با دلار بر میدارن هر روز مجبورن که ماشینشون رو گرون تر از روز قبل کنن برای همین ماشین های چری هر روز گرون تر میشه و بازارشون هر روز خراب تر از روز قبلا میشه قبلا مدیران خودرو با قسطی فروختن ماشینانش میتونس بفروشه چون قیمت ماشین های چری در ایران پایین بود ولی الان چون دیگه کسی پول مفت در نمیاره و ارزش پول داره میاد پایین برای همین کسی بابت ماشین چینی همچین پولی نمیده چون میدونه بعد از چند وقت کلی باید بابت دست دوم شدن این ماشین گرون کلی ضرر بده . چری تیگو7 تا وقتی 120 میلیون بود اکی بود ولی دیگه بازارش رو در ایران از دست داد

  • user icon
    نویسنده : amiiiiiiiir
    تاریخ : 1397/05/02

    من چری تیگو 7 دارم و به نظرم فوق العادست هم طراحیه خوبی داره هم صندلی های راحت واسه مسافت های طولانی مصرف سوخت معقولی هم داره

  • user icon
    نویسنده : kian
    تاریخ : 1397/05/02

    کابین کم صدا ، طراحی جذاب ، صندلی های راحت ، مالتی مدیای و تکنولوژی عالی به نظرم چری تیگو 7 حرف نداره و به همه این ماشین و پیشنهاد می کنم

    • نویسنده : ناصر
      تاریخ : 1397/05/23

      دوست عزیز نویسنده نظرشون بابنده وشماتفاوت داره ایشون معتقد هستندکه یک زیبایی دیگرهیچ دوستان این ماشین رادربازار آزاد که فعلا ۱۸۵ میلیون قیمت داره با اسپورتیج ۴۷۰ میلیونی مقایسه نکنید ولی مطمئن هستم که کلیه ماشینهایی که توسط مدیران خودرو مونتاژ میشن یاوارد میشن یک سروگردن از دیگر تولیدات چینی به استثنای ماشینهای ام جی و بورگوارد بالاترهستند البته خدمات پس ازفروش وقیمت راهم بایدلحاظ کرد مدیران خودرو باگارانتی ۵ ساله اثبات کرده که خودروهای تیگو واقعا باارزش هستند ازطرفی خدمات پس ازفروش بسیار عالی که نمایندگیهای آن درسراسر کشورارائه میکنند ازاتومبیلهای دیگر حتی اتومبیلهای تولید داخل بسیاربرتر هستند ام جی تعدادنمایندگیهایش بسیار کم است بورگواردهم فقط درتهران نمایندگی دارد بقیه چینی ها اصلا درحدواندازه تیگو نیستند نگاه به قیمت هاشون نکنید من خودم ۳۱۵ هاچ بک جدید۹۵ دارم تابحال بالای ۴۰۰۰۰کیلومتر راه رفته ام هیچ مشکی درمورد فنی نداشته ام فقط سرویس هایش را درنمایندگی انجام میدهم ولی هیچ دردسری برایم نداشته ولی داخلی ها نه امکانات دارند نه خدمات پس ازفروش

  • user icon
    نویسنده : siavash
    تاریخ : 1397/05/02

    تیگو7 ماشین خوبیه اما فکر نمی کنم بتونه ماشین موفقی تو ایران باشه و به خوبی جک S5 فروش بره قیمت چری تیگو7 بالاست آدم باید حالش بد باشه 200 میلیون برای چری تیگو7 پول پرداخت کنه

  • user icon
    نویسنده : HAMIDDD
    تاریخ : 1397/05/02

    واقعا کی بابت این ماشین 200 تومن پول میده !؟!!!! همه گول ظاهرشو می خورن تیگو 7 به درد نمیخوره

  • user icon
    نویسنده : ALIREZA
    تاریخ : 1397/05/02

    هرکسی که تیگو7 داره واقعا راضیه فقط به نظرم قیمت بالایی داره و موقع فروش کاملا اشک مالک ماشین در میاد چون ماشین های چری در ایران افت قیمت خیلی خیلی زیادی دارن موقع فروش و آدم رو پشیمون میکنن از خرید ماشین های چینی مخصوصا ماشین های برند چری

  • user icon
    نویسنده : kiarash
    تاریخ : 1397/05/02

    با این پول به جای تیگو7 میشه ماشین های بهتری خرید کیفیت متریال داخلیش فوق العاده بده ! هم به هم خیلی خیلی ساده

  • user icon
    نویسنده : hamid
    تاریخ : 1397/05/02

    تیگو 7 حجم موتور کمی داره و به نظرم رانندگی تو جاده باهاش خسته کنندست اما مصرف سوختش خوبه

  • user icon
    نویسنده : kian
    تاریخ : 1397/05/10

    تیگو 7 ماشین خوبیه اما اصلا نباید شتاب زیاد و خوبی ازش توقع داشت پون واقعا موتور این ماشین ضعیف تعبیه شده و نسبت به وزن تیگو 7 خوب نیست

  • user icon
    نویسنده : ashkan
    تاریخ : 1397/05/10

    من تیگو 7 دارم و به نظرم از لحاظ فنی حرف نداره ولی خدمات پس از فروش داغوونی اینجا داره

  • user icon
    نویسنده : navid
    تاریخ : 1397/05/10

    من چری تیگو 7 داشتم و افت قیمت زیااااادی موقع فروش پیدا کرد این ماشین بازار دست دومش خوب نیست

  • user icon
    نویسنده : هومن
    تاریخ : 1397/05/10

    تیگو 7 یه ماشین کامل و مجهزیه اما پیشرانه ضعیفی داره و یه جاهایی کاملا کم میاره و به عنوان یه ماشین چینی طراحی عالی داره

  • user icon
    نویسنده : سعید
    تاریخ : 1397/05/10

    به نظرم تیگو 7 یه ماشینیه که فقط ظاهر خوب و جذابی داره و از لحاظ فنی ماشین ضعیفیه من سوار این ماشین شدم خیلی شتابش کمه و سواریش ضعیفه

  • user icon
    نویسنده : کارن
    تاریخ : 1397/05/10

    تیگو 7 واقعا مجهز و کامله ، طراحیش حرف نداره چه داخلی و چه خارجی اما استهلاکش بالاست من این ماشین و دارم و ازش راضیم

  • user icon
    نویسنده : سپهر
    تاریخ : 1397/05/10

    من فکر می کنم رقیب تیگو 7 جک s5 هست که تیگو 7 از نظر ظاهری و آپشن خیلی قوی تر از جک s5 هست اما پیشرانه s5 خیلی خیلی بهتره

  • user icon
    نویسنده : mohamad
    تاریخ : 1397/05/20

    سلام به همگی
    به نظرم واقعا تیگو 7 یه سر و گردن از بقیه ماشین چینی های تو بازار ایران بالاتره ولی ادم با خریدنش پولشو آتیش میزنه چون موقع فروش کلی ضرر کردم

  • user icon
    نویسنده : داوود
    تاریخ : 1397/05/20

    چری تیگو 7 با اینکه یه ماشین چینیه اما واقعا ظاهرش به ماشین های چینی نمی خوره و طراحی خیلی خوبی داره اما از نظر فنی و پیشرانه یکم ضعیفه

  • user icon
    نویسنده : hoooman
    تاریخ : 1397/05/20

    به نظرم بهترین انتخاب تو این رنج قیمت و تو ماشین های چینی jac s5 هست شتابش عالیه ، سواریش حرف نداره و ظاهرش هم بد نیست اما تیگو7 فقط قیافه داره همین و بس

  • user icon
    نویسنده : آدرین
    تاریخ : 1397/05/20

    سلام
    من تیگو 7 داشتم وباید بگم ماشین خوبی هم بود اما موقع فروش مجبور شدم ماشینمو با افت قیمت زیادی بفروشم متاسفانه بازار دست دوم ماشینهای چینی تو ایران خیلی جالب نیست

  • user icon
    نویسنده : shahrokh
    تاریخ : 1397/05/20

    من 3 ماهه که چری تیگو 7 دارم و به نظرم این ماشین حرف نداره هندلینگ عالی ، استهلاک پایین ، ظاهر جذاب فقط 2 تا ایراد داه یکی اینکه شتابش کمه و یکی اینکه مصرف سوختش خیلی زیاااده اما در کل من ازش راضیم و پیشنهاد می کنم

  • user icon
    نویسنده : nima
    تاریخ : 1397/05/27

    چری تیگو7 ماشین بدی نسیت ولی اصلا به این قیمت نمی ارزه آدم براش 200 میلیونی پول بده با این پول میشه ماشین های دست دوم خیلی بهتری از چری تیگو7 خرید

  • user icon
    نویسنده : nima
    تاریخ : 1397/05/27

    من در حدود 1 سال چری تیگو7 داشتم و اوایل از ماشین خیلی راضی دوم بعد از 10 ماه ماشین داشت به صدا می افتاد و دیگه داشت می رت برای اذیت کردم دیگه ولی سریع فروختمش ولی بعدا فهمیدم تا 1 سال اول مشکلی نداره ولی سریع ماشین خودش رو میندازه و اذیت میکنه خیلی

  • user icon
    نویسنده : مهرداد
    تاریخ : 1397/05/27

    چری تیگو7 در حد 140 میلیون بود اکی بود این قیمت های عجیب 200 میلیونی برای همچین ماشین آغالی خیلی خیلی زیاد هستش

  • user icon
    نویسنده : نریمان
    تاریخ : 1397/05/27

    چری تیگو7 ظاهر و امکانات خوبی داره ولی خیلی از لحاظ کیفیا ساخت ماشین قابل اعتمادی نیست به نظر من چری تیگو7 قیمتش خیلی باید پایین تر از این حرفا باشه با این قیمت 205 میلیونی اصلا بازار خوبی نداره الان چری تیگو7 و نمونه های دست دومش هم خیلی افت قیمت دارن اگر کسی بخواد بخره باید دست دوم چری تیگو7 بخره چون 30 تا 40 میلیوت پایین تری می تون بخر ماشین رو

  • user icon
    نویسنده : شاهین
    تاریخ : 1397/05/27

    چری تیگو7 کلی امکانات داره و من حدود 3 ماه دارم ازش راضی هستم وای اینو میدونم که نمونه های دست دومش خیلی افت قیمت داره و یه جورایی الان رفته توی پاچه من

  • user icon
    نویسنده : سینا
    تاریخ : 1397/05/27

    چری تیگو7 در حد خودش سواری خوبی داره ومیشه باهاش رانندگی لذت بخشی داشت ولی کیفیا شخت خیلی بالا نیست و چری تیگو7 بعد از یه مدت کوتاه ماشین خودش رو میندازه و به صدا میفته

  • user icon
    نویسنده : نادر
    تاریخ : 1397/05/27

    معمولا مالکان چری تیگو7 از نظر آپشن و ظاهر از ماشینشون کاملا راضی هستش ولی کسیایی که بالای 1 سال چری تیگو7 داشتماذیت شدن یه جورایی . به نظر من اینجور ماشینا مثل چری تیگو7 به درد 1 سال رانندگی میخورن و بعد از یه مدت ماشین دیگه کیفیت روز های اولش رو نداره و مالک ماشین معمولا ناله می کنه از کیفیت ماشین

  • user icon
    نویسنده : قاسم
    تاریخ : 1397/05/27

    من تقریبا 8 ماه چری تیگو7 داشتم . خدمات پس از فروش مدیارن خودرو برای چری تیگو7 خیلی جالب نیست و در ضمن لوازم یدکی چری تیگو7 قیمت بالایی داره و اصلا به برند ماشین نمیخوره قیمت لوازم یدکی ماشین . من یه باز تصادف کردم با ماشینمم برای چراغ و سپر ماشین 3 میلیون پیاده شدم اصلا باورم نمیشد که همچین پولی باید پرداخت کنم برای چری تیگو7

  • user icon
    نویسنده : امیرعلی
    تاریخ : 1397/05/27

    ماشین بدی نیست چری تیگو7 ولی کاملا مشخص هستش که یک ماشین عمری نیستش و خیلی نمیشه روی چری تیگو7 حساب کرد من باهاش 2 باز شمال رفتم و تقریبا راضی بودم از ماشین ولی دوستم الان میگه ماشینش بعد از 12000 کیلومتر کارکرد ماشین به صدا افتاده و این اصلا چیز خوبی نیست برای یه ماشینی که الان قیمتی 200 میلیونی پیدا کرده !!!!!!!!!!

  • user icon
    نویسنده : مهرشاد
    تاریخ : 1397/05/27

    چری تیگو7 اصلا با پژو 2008 قابل مقایسه نیست و خرید همچین ماشینی با این قیمت اصلا کار منطقی نیستش به نظر من با این پول آدم پژو 2008 بخره خیلی کار بهتری انجام داده تا خرید چری تیگو7

  • user icon
    نویسنده : ناصر
    تاریخ : 1397/05/27

    چی میگین بابا من میخوام چری تیگو7 بخرم و فقط به خاطر آشنش این کا رو میکنم حتما و اینم میدونم که چری تیگو7 بعد از 6 ماه صداش در میاد . منم میخام برای چند ماه باهاش حال کنم بعدش سریع ماشین رو رد کنم به یکی دشگه ولی جدی ظاهر و آپشن چری تیگو7 خیلی خوبه انصاف داشته باشید

  • user icon
    نویسنده : امیر
    تاریخ : 1397/05/27

    ماشین جالبی هستش چری تیگو7 از نظر امکانات و ظاهر ولی اصلا کیفیت ساختش خوب نیست و بارها شنیدم که مالکاش از کیفیت ماشین راضی نیستن

  • user icon
    نویسنده : نبما
    تاریخ : 1397/07/20

    چری تیگو7 واقعا ماسبن بی کیفیتی هستش من در حدود 5 ماه چری تیگو7 داشتم بیچارم کرد این ماشین

  • user icon
    نویسنده : nader
    تاریخ : 1397/07/20

    چری تیگو7 اصلا حرفی برای گفتن نداره . این ماشین از لحاظ ظاهری ماشین جالبی هستش ولی شدیدا ماشین پرخرج و بی کیفیتی هستش . به نظر من خرید چری تیگو7 با این قیمت های خنده داری که داره اشتباه بزرگی هستش . نمونه های دست دوم چری تیگو7 شدیدا افت قیمت دارن و کلی مالک ماشین موقع فروش چری تیگو7 متضرر میشه برای افت قیمت ماشین

  • user icon
    نویسنده : امیر
    تاریخ : 1397/07/20

    به نظر من چری تیگو7 اصلا توان رقابت با گزینه های دست دوم کره ای رو نداره و خرید این ماشن به نظرم کاملا اشتباه هستش

  • user icon
    نویسنده : شاهین
    تاریخ : 1397/07/20

    چری تیگو7 بدون شک ناموفق ترین ماشین مدیران خودرو هستش . کسانی که چری تیگو7 رو خریدن موقع فروش این ماشین دچار مشکل شدن و کلی ضرر دادن موقع فروش . دوست من بعد از 1 سال ماشینش رو فروخت کلی ضرر داد هر ماشین دیگه ای خریده بود اینجوری نمی شد

  • user icon
    نویسنده : سعید
    تاریخ : 1397/07/20

    چری تیگو7 اصلا کیفیت ساخت بالایی نداره و اصلا نمیشه روی این ماشن حساب کرد . من پارسال با چری تیگو7 دوستن رفتم شمال ماشین با این قیما جوش آورد !!!! نمیدونم چری این چینی ها به کیفیت توجه نمیکنن اصلا

  • user icon
    نویسنده : نریمان
    تاریخ : 1397/07/20

    مدیران خودرو سر این ماشین چری تیگو7 کلی ضرر داد از ماشین چری تیگو7 توی بازار ایران اصلا استقبال نشد و مردم ایران بارها نشون دادن پول زیاد برای ماشین چینی بی کیفیت پرداخت نمیکنن

  • user icon
    نویسنده : سهیل
    تاریخ : 1397/07/20

    به نظر من به جاب خرید چری تیگو7 با این قیمت های مسخره آدم بره ماشین دست دوم کره ای بخره خیلی کار منطقی تری انجام داده

  • user icon
    نویسنده : فرهاد
    تاریخ : 1397/08/18

    دوستان من خریدم با قیمت 142تومان خدایی ماشین عالیه برا زیر پا چیزی کم نداره حالاام که شده دوبرابر پولمون بی ارزشه والی این ماشین باید همون 150 باشه وبس

  • user icon
    نویسنده : نوید
    تاریخ : 1397/09/12

    همه فقط از بقل ماشین چینی رد شدن...یک نفر تا حالا سوارش نشده...همه هم نظر تخصصی میدن...
    ماشین چینی یه سپرش شرف داره به کل ایران خودرو و سایپا
    در مورد ماشین های کره و ژاپن و اروپایی که صحبت نمیکنم ولی از کسی که خداتومن پول میده رنو ساندرو با تکنولوژی ۱۵ سال پیش رنو رو میخره نمیشه راجب ماشین صحبت کرد.

  • user icon
    نویسنده :
    تاریخ : 1397/10/09

    چری تیگو7 واقعا ماشین آشغالی هستش اصلا سمت خرید همچین ماشینی نرید من 1 سال داشتم بیچارم کرد موقع فروش هم اشک منو در آورد تا فروش بره

  • user icon
    نویسنده :
    تاریخ : 1397/10/09

    چری تیگو7 به هبچ عنوان ماشین قابل اعتمادی نیست و اصلا خرید چری تیگو7 به مشا پیشنهاد نمی کنم .مدریان خودرو خیلی تلاش کرد قیمت چری تیگو7 رو بتونه ببره بالا ولی اصلا قیمتش تکون نخورد و ازش استقابل نکردن مردم . من دوستم چری تیگو7 خرید با 1000 بدبختی تونس ماشینش رو بفروشه

  • user icon
    نویسنده :
    تاریخ : 1397/10/09

    به نظر من خرید این چری تیگو7 با این قیمت مسخره ترین کار ممکن هستش اصلا نمیفهمم کسی بابت چری تیگو7 چیتی بی کیفیت همچین پولی بده . اگر دقت کنید تمام فروش مدیران خودرو برای چری تیگو7 رو مدل اقساطی بوده و آدم عاقلی نبوده که برای چری تیگو7 پول نقد بده

  • user icon
    نویسنده :
    تاریخ : 1397/10/09

    خیلی حرکت مدیران خودرو جالب بود واقعا بازار خرید وفروش چری تیگو7 مذخرف بود و هیچ کسی چری تیگو7 نمیخرید امدن نسل جدید فیس لیت این آشغال رو معرفی کردن همن چند تا ماشینی هم که از چری تیگو7 میفروختن دیگه فروش نمیره الان من تو نمایشگاه 3 تا دارم گند خورده به بازار این ماشین .

  • user icon
    نویسنده :
    تاریخ : 1397/10/09

    از نظر طراحی و آپشن ماشین جالبی هستش چری تیگو7 ولی به هبچ عنوان اط لحاظ فنی قابل اعتماد نیست . اگر دقت کنید تمام چری تیگو7 های داخل بازار که بالای 10000 کیلومتر راه رفتن موتورشون به صدا افتاده و دلیلش حساس بودن موتور چری تیگو7 به بنزین ایران هستش خیلی از قطعت موتوری چری تیگو7 داره به مشکل میخوره به دلیل بنزینی که داخل ایران هستی اصلا کار عاقلانه ای نیست خرید همجین ماشینی با این قیمت بالا چون به شدت خطر خرابی و خرج گذاشتن رو دست مالک ماشین رو داره

  • user icon
    نویسنده :
    تاریخ : 1397/10/09

    به نظر من سمت خرید چری تیگو7 نرید ماشین من که چند وقت هستش که موتورش یه صدا افتاده و خدا میدونه چی اداره میشه ماشینم بردم تعمیرگاه میگن عادی هستش ولی از چند نفر این کاره پرسیدم همه میگه داره موتور چری تیگو7 به مشکل میخوره با بنزین ایران . چون موتور به شدت ضعیفی داره و خیلی حساس هستش چری تیگو7 توربو شارژ داره و اصلا مناسب نیست برای بازار ایران با این پول پژو 2008 بخرید جنازش ارزش داره نسبت به چری تیگو7

  • user icon
    نویسنده :
    تاریخ : 1397/10/09

    برای اینکه چری تیگو7 بخرید کافی هستش یک دور با این ماشین بی کیفیت بزنید حتما می خرید چون در نگاه اول ماشین جذابی به نظر میاد ولی کافی هستش که مدت طولانی باهاش رانندگی کنید و یا اینکه از کسایی که مدت طولانی هستش که پشت فرمون چری تیگو7 میشنن سوال کنید شک نکنید به هبچ عنوان سمت خرید چری تیگو7 نمیرید

  • user icon
    نویسنده : علیرضا
    تاریخ : 1398/03/08

    بابا چرا الکی بدون تحقیق و تجربه حرف میزنید
    من خودم تیگو هفت دارم
    قبلا سانتافه هم داشتم ولی بدون شک به نظر من تیگو 7 از نظر قدرت موتور و سرعت و صفحه نمایش از سانتافه هم بهتره هر کی میخواد بخره درنگ نکنه
    تنها مشکل تیگو 7 فروشش هست

  • user icon
    نویسنده : نیما
    تاریخ : 1398/06/16

    چری تیگو7 یکی از بدترین ماشین هایی بود که مدیران خودرو آورده به بازار قیمت چری تیگو7 اصلا منطقی نیست و کلی افت قیمت داره چری تیگو7 موقع فروش

  • user icon
    نویسنده : سعید
    تاریخ : 1398/06/16

    من چری تیگو7 داشتم موقع فروش این ماشین 40 میلیون ضرر دادم اشتباه خریدارای چری تیگو7 اینه که موقع خرید اقساطی این ماشین فکر فروش چری تیگو7 نیستن این چری تیگو7 خیلی خیلی بد فروش هستش

  • user icon
    نویسنده : نریمان
    تاریخ : 1398/06/16

    چری تیگو7 اصلا کیفیت نداره و فقط ظاهر و امکانات داره بعد از 5 هزار کیلومتر چری تیگو7 به صدا میوفته خیلی سریع

  • user icon
    نویسنده : یاسین
    تاریخ : 1398/06/16

    من یک سال چری تیگو7 داشتم بیچارم کرد و خیلی با این ماشین تعمیرگاه رفتم قطعات چری تیگو7 به شدت کمیاب هستش و استهلاک این ماشین خیلی بالاست

  • user icon
    نویسنده : مهرداد
    تاریخ : 1398/06/16

    چری تیگو7 یک ماشین بی میفیت به معنی واقعی هستش

  • user icon
    نویسنده : شاهین
    تاریخ : 1398/06/16

    دوست من چری تیگو7 داشت 3 ماه دستش بود تمام اتاق ماشین به صدا افتاده بود واقعا کیفیت ساخت ماشین های چری پایین هستش اصلا با این پول چری تیگو7 ارزش خرید نداره

  • user icon
    نویسنده : ساسان
    تاریخ : 1398/07/13

    چری تیگو7 یک ماشین آشغال به معنی واقعی هستش من 3 ماه چری تیگو7 تمام اتاق ماشین صدای گاری میداد

  • user icon
    نویسنده : شهرام
    تاریخ : 1398/07/13

    به نظر من خرید چری تیگو7 کاملا اشتباه هستش

  • user icon
    نویسنده : فریدون
    تاریخ : 1398/07/13

    اصلا سمت خرید چری تیگو7 نرید این ماشین موقع فروش 50 میلیون تومان افت قیمت پیدا میکنه و نالک ماشین موقع فروش چری تیگو7 کلی ضرر سنگین میده

  • user icon
    نویسنده : کوروش
    تاریخ : 1398/07/13

    من 6 ماه پیش چری تیگو7 داشتم بسیار ماشین بی کیفیت و اشغالی بود خیلی سریع ردش کردم رفت ماشین رو این ماشین چری تیگو7 با بنزین ایران کلی مشکل داره و توربو چری تیگو7 خیلی ضعیف هستش

  • user icon
    نویسنده : جواد اميني
    تاریخ : 1398/08/12

    باسلام واحترام
    بعد از بررسي ومشورت با كارشناسان اگاه وخبره ماشين كار كرده سالم الماني خريدم راضي هم هستم اميد وارم پول زحمت كشي را صرف خريدي كه نگراني ندا شته باشيد .

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading