بررسی کوپا T210

 

مشخصات کوپا T210

 

کوپا T210 یک کراس اوور چینی است که به زودی توسط ریگان خودرو برای بازار ایران عرضه خواهد شد. این کراس اوور ساخت یک کمپانی چینی به نام «جیانگ نان» است که خود زیرمجموعه‌ای از کمپانی زوتی به شمار می‌رود. این خودرو در کشور چین در واقع به نام Zotye T600 به فروش می‌رسد و در ایران با تغییراتی در نام به فروش خواهد رسید. البته از نظر ظاهری و فنی هیچ تفاوتی میان آنها وجود نخواهد داشت.

 

کوپا T210 را باید برادر دیگر کراس اوور ساخت زوتی به نام دامی X5 بدانیم چراکه این دو از نظر طراحی چه در بدنه و چه در کابین شباهت‌های فراوانی با یکدیگر دارند. طراحی کوپا T210 در واقع برداشتی از نسل قبلی فولکس واگن توارگ و آئودی Q5 است و با نگاهی به شکل چراغ‌ها و فرم کلی بدنه به این موضوع پی خواهید برد.

 

طراحی خارجی کوپا T210

 

 کوپا T210

کوپا T210

همان‌گونه که اشاره کردیم، در طراحی کوپا T210 از دو خودرو فولکس واگن توارگ و آئودی Q5 کمک گرفته شده و باید آن را یک معجون چینی از دو خودرو یادشده بدانیم. در نمای جلو چراغ‌ها و جلو پنجره به همراه سپر کاملا یادآور نمای جلو فولکس واگن توارگ است و نمای عقب خودرو، به ویژه شکل چراغ‌ها، نمونه‌ای چینی از آئودی Q5 به شمار می‌رود. یکی از نکات منفی طراحی بدنه کوپا T210، رینگ‌های نسبتا کوچک است و فاصله نسبتا زیاد لاستیک‌ها تا گلگیر، کمی از جذابیت بدنه کاسته است.

 

طراحی بدنه کوپا T210 راضی کننده است و باید بگوییم به دلیل کپی برداری از خودروهای آلمانی برای طراحی آن، ظاهر پخته‌ای دارد و شما را ناامید نخواهد کرد. در مجموع اگر با کپی بودن یک خودرو مشکلی نداشته باشید، باید کوپا T210 را خودرو نسبتا زیبایی بدانیم اما این، حاصل هنر مهندسین آلمانی اس نه چینی!

 

طراحی کابین کوپا T210

 

 

 کوپا T210

  

کوپا T210

 

کوپا T210 همانند بیرون، در داخل هم طراحی مطلوبی دارد و البته شباهت آن با برادران چینی‌اش یعنی دامای X5 و X7 غیرقابل انکار است. در داخل کابین کوپا T210 چند نکته مورد توجه است؛ یکی نمایشگر دیجیتالی صفحه آمپر، نمایشگر بزرگ در مرکز داشبورد برای سیستم اطلاعات و سرگرمی و کلیدهای فراوان در بخش‌های مختلف.

 

وجود دو نمایشگر دیجیتالی بزرگ حس سوار شدن بر یک خودرو لوکس را به شما القا خواهد کرد به ویژه نمایشگر دیجیتالی برای صفحه آمپر که بیشتر در خودروهای گران قیمت دیده می‌شود. کیفیت متریال به کار رفته در کابین شامل چوب و چرم و پلاستیک خوب به نظر می‌رسد اما باتوجه به عملکرد نامناسب خودروهای چینی در طولانی مدت و کاهش محسوس کیفیت متریال کابین، باید ببینیم کوپا T210 قادر خواهد بود کیفیت خوب خود را حفظ کند یا خیر.

 

تجهیزات و امکانات رفاهی کوپا T210

 

کوپا T210 

کوپا T210

 

کوپا T210 لیست نسبتا کاملی از تجهیزات را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد. البته این کراس اوور چینی در چند تریم مختلف عرضه خواهد شد که ما به بررسی امکانات موجود در فول‌ترین نسخه می‌پردازیم.

 

از مهم‌ترین آپشن‌های در نظر گرفته شده برای کوپا T210 می‌توانیم به سیستم‌های ترمز ABS، EBD، سیستم پایداری الکترونیکی یا ESP، سیستم کنترل کشش طولی یا TSC، چراغ‌های عقب LED، دیلایت، کنترل اتوماتیک چراغ‌های  جلو، تنظیم الکتریکی آینه عقب، آینه عقب الکتروکرومیک، آینه‌های جانبی برقی و تاشو مجهز به گرمکن، تهویه مطبوع دو منطقه‌ای، سقف پانوراما با سانروف برقی، شارژ بدون سیم گوشی هوشمند، کروز کنترل، دوربین 360 درجه، دوربین دید عقب، گرمکن صندلی جلو، تنظیم صندلی راننده در 8 و صندلی سرنشین در 4 جهت و نمایشگر 8 اینچی لمسی به همراه 8 بلندگو اشاره کنیم.

 

پیشرانه و قوای محرکه کوپا T210

 

 کوپا T210

کوپا T210

 

کوپا T210 در ابتدا با یک موتور 1.5 لیتری عرضه شد اما بعدا یک موتور 2.0 لیتری توربو هم توسط چینی‌ها به گزینه‌های قابل انتخاب اضافه شد. اما این کراس اوور قرار است با موتور 1.5 لیتری توربو وارد بازار ایران شود. این موتور قادر است 156 اسب بخار قدرت و 210 نیوتن متر گشتاور تولید کند و آن را به وسیله جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل کند.

 

مصرف سوخت ترکیبی این خودرو در هر 100 کیلومتر 8.6 لیتر اعلام شده و ظرفیت باک 60 لیتر است. به علاوه اینکه سطح استاندارد آلایندگی یورو 5 را ارائه می‌دهد.

 

نتیجه گیری نهایی

 

کوپا T210

 

کوپا T210 از موتوری با 156 اسب بخار قدرت بهره می‌برد اما باید بگوییم این قدرت برای به حرکت در آوردن جثه سنگین 1661 کیلوگرمی آن هرگز کافی به نظر نمی‌رسد. به همین دلیل نباید انتظار یک شتاب عالی را از آن داشته باشید.

 

فاصله محوری در کوپا T210 به 2805 میلی متر می‌رسد و با این ابعاد بزرگ، انتظار فضای داخلی بسیار بزرگی را داشتیم اما در عمل اینگونه نیست و باوجود اینکه فضا برای سرنشینان کم نیست، اما افراد قد بلند به ویژه در مسیرهای طولانی احساس راحتی نخواهند داشت. به علاوه اینکه حجم فضای بار تنها 334 لیتر است و برای خودرویی با این ابعاد رقم قابل ملاحظه‌ای نیست.

 باتوجه به ناشناخته بودن این برند، و اینکه ریگان موتور به تازگی وارد عرصه خودرو شده، احتمالا خدمات پس از فروش این خودرو دچار مشکلاتی خواهد بود. این نکته را هم در نظر بگیرید که رقیبان دیگری از جمله چری تیگو 7 و بیسو B5 در nv در این بازه قیمتی کار را برای کوپا T210 بسیار سخت می کنند. کوپا T210 به دلیل قیمت بالا در مقایسه با سایر خودروهای چینی، چندان مورد استقبال قرار نگرفته و تنها تعداد کمی از آن به فروش رفته است.

 

قیمت کوپا T210

 

کوپا  T210 در حال حاضر با قیمت های نجومی که برای آن در بازار آزاد اعلام می شود اصلا بازار خرید وفروش مناسبی ندارد . 

بررسی و مشخصات خودرو



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : حسین
    تاریخ : 1397/02/22

    خیلی متاسفم که کشورمون شده حیاط خلوط خودروهای بی کیفیت چینی که حتی بعضاتوچین هم اجازه تردد ندارن .
    البته وقتی خودروسازهای بزرگ داخلی که بعداز حدود چهل سال انحصاروساخت انواع واقسام تولیدات بیکیفت داخلی روبه واردات خودرو چینی آوردن ازاین وضعیت پیش آمده چه انتظار .

    • نویسنده : سيد جواد حسيني تبار
      تاریخ : 1397/06/11

      سلام
      اين ماشين يورو 5 رو پاس كرده و كيفيت بالايي داره

    • نویسنده : احسان
      تاریخ : 1397/08/05

      آآآآآآآآآآآآآقققققققققققا پلاک این ماشین چیییییییی ششششششششددددددددد؟؟؟/////؟؟؟؟؟؟؟ دیوووونه شدیم

    • نویسنده : sunmartin
      تاریخ : 1397/09/04

      متاسفانه عده ای ظاهر بین و دلال چینی در سایت ها همیشه حضور دارند من این خودرو و آریزو 6 از نزذیک تست کردم بهیچ وجه نشانه ای از کیفیت در اونها نیست فقط ظاهر دارن و در باطن چنگی به دل نمیزنن صدای موتور زوتی 600 واقعا خنده دار و بیشتر شبیه جوک بود البنه نه نیسان جوک! بهر حال بعنوان کسیکه 2 سال یکی از پرفروشترین خودروهای چینی داشته میگم خرید هر نوع خودروی چینی اشتباهی هست که هر کسی یکبار بیشتر نباید مرتکب بشه در دراز مدت چینی ها فرسوده و اتاق اونها دچار افتادگی میشه قطعات هم که اصلا وجود نداره و مشتری باید در به در قطعات باشه

    • نویسنده : Amin
      تاریخ : 1397/09/16

      تروقران دس بردار داداش بقران اینا از کره دیگه کمتر نیستن ایران که خودروهای اشغال محضا برندهای تاپ دنیا که با این دلارو تعرفه گمرک هیچکس نمی تونه بخره من مطمینم شرف چینها از ما ایرانیا بیشتر حداقل بیست سال به ماشینمو بهمون نمیدن تهش چراغی عوض کنن اینا یورو پنج دارن اروپا قیولش داره شما میگین اشغال جوری حرف می زنید انگار تمام برندهای تاپ مال ایرانه ماهم کور کور میرم چینی میخریم

    • نویسنده : مجيد اخوان
      تاریخ : 1397/10/22

      بنده T600 رو توي چين داشتم و هروز به مدت سه سال باهاش تقريبا روزي صدكيلومتر راه رفتم واقعا ماشين خوبيه البته چيني ها هنر نكردن چون موتورش كه ژاپني هست گيربكس هم آلماني اتاق هم كه كپي ، ولي دركل من راضي بودم

    • نویسنده : مرتضي
      تاریخ : 1397/11/18

      سلام اين ماشين از لحاظ امكانات واقعا بي نظيره بهتره بجا ناله كردن ٤ تا مطلب راجب ماشين در بيارين هر چي باشه از ماشيناي ما ايرانيا بهتره تزيينات قشنگيم داره و اينو بدونين عين ادم از ماشين استفاده كنيد اونم سواري خوبي ميده مثلا از شاسي بلند نبايد توقع شتاب رو داشت چون سنگينه اتاقش و خيلي حرفاي ديگه
      يا حق

    • نویسنده : مجيد حياتي
      تاریخ : 1397/11/29

      ده روز هست ماشين رو تحويل گرفتم پلاك هم شده اولش اينقدر تبليغات منفي بود كه ميخواستم بفروشم ولي تا مشهد رفتم و برگشتم واقعا كيفيت ماشين عاليه ، بنده سانتافه هم دارم هيچ فرقي باهم ندارن الان سانتافه رو دادم همسرم و خودم كوپا رو سوار ميشم فقط اشتباهم اين بود كه تيپ سه نخريدم .

    • نویسنده : farhad
      تاریخ : 1397/12/13

      واقعن این ماشین آشغاله متاسف برای مملکتم که جای محصولات کشورهای کمونیست و متقلب شده امروز توی ترافیک همین خودرو مثلن با کیفیت انقدر ترمزش ضعیف بود که باعث تصادف زنجیره ای پنج تا ماشین شد ، خاک ب سر اون کسایی که باعث جولان دادن همچین کالاهای تقلبی و پر شدن جیب یه سری آدم سودجو هستن

    • نویسنده : مهدی
      تاریخ : 1398/06/20

      سلام،امروز رفته بودم نمایندگی جیلی ،میتسوبیشی رشت
      دیدم دوتا کوپا اونجا هستش،سوال کردم گفتن بخاطر سرسیلندر هستش که خیلی وقته اینجا هستم....کیفیت رو دیدم خوب بود در حدماشینهای چینی درجه یک،قیافه هم که مشخصه،فقط موندم ماشین هنوز نیومده سرسیلندر سوزوند...

  • user icon
    نویسنده : Majid rahimi
    تاریخ : 1397/02/23

    ماشین خوبی به نظر میاد، فقط باید دید موتورش ضعیف نباشه نسبت به حجم ماشین

    • نویسنده : حميد مطهري
      تاریخ : 1397/04/19

      دوست عزيز برادر من تحويل گرفته ماشين رو موتورش متاسفانه ميتسوبيشي كه توي بعضي سايتها ميگن نيست يك موتور بسيار ساده داره ، گيربكسشم كه گفتن آلمانيه الان به صدا افتاده

    • نویسنده : سيد جواد حسيني تبار
      تاریخ : 1397/06/11

      با سلام - من اين ماشين رو با پلاك موقت شدم و 20 دقيقه رانندگي كردم امكاناتش بسيار عالي و فراتر از تيگو 7 و جك S5 و كيفيت تزيينات داخلش خيلي خوب هست - موتورش هم ميتسو بيشي ساخت چين هست ولي نميتونن مارك ميتسوبيشي روش بزنن گيربكسش هم زد اف و عالي و بي صدا و ضربه هست البته هنوز مجوز پلاك بهش داده نشده و موندم چجوري اين دوستمون ميگه گيربكسش صدا افتاده وقتي هنوز تو جاده نميشه بردش - بنظرم اولين محصول با كيفيت چيني بعد از جك J5 دنده اي هست

    • نویسنده : mohsen
      تاریخ : 1397/10/22

      الان دوست من ماشين رو تحويل گرفته با پلاك مشكلي هم نداره ، متاسفانه بعضي دوستان تبليغ منفي ميكنن كه به گفته خودشون قيمت شكسته بشه كه از نظر اخلاقي درست نيست

    • نویسنده : سعيد
      تاریخ : 1397/12/13

      سلام ، سه سال اپتيما داشتم و مدت كوتاهي هم هيوندا توسان. كوپا بسيار ماشين خوبيه ، و ما رو كه از خريدن ماشين چيني مي ترسيديم ، بسيار راضي كرده. ترمز ش هم بسيار تند و تيزه . سواري خيلي خوبي داره حداقل در مقايسه با كره اي ها. كيفيت رنگ بدنه عالي با ضخامت زياد داره كه كارشناس رنگ تعجب كرده بود. حداقل بايد 600 تومن براي يه صفر كره اي پرداخت مي كرديم، اين ماشين رو بررسي كرديم و انصافا هم با نصف قيمت كره اي ها ، از اونا چيزي كم نداره

  • user icon
    نویسنده : مصطفی قربانی
    تاریخ : 1397/02/24

    در جدول فروش ، سه مدل مختلف از این خودرو ذکر شده ولی تفاوت اونها گفته نشده، چه فرقی باهم دارن؟ این تصاویر و امکانات مربوط به کدوم مدلشه ؟

    • نویسنده : علی
      تاریخ : 1397/02/26

      تو سایت شهر مشخصاتش بود بهترین از لحاظ قیمت و امکانات همان رویال است
      خیلی قشنگ تر از هاوال H2 است با طراحی جدیدتر و ...

  • user icon
    نویسنده : سپهر
    تاریخ : 1397/02/29

    یه عده فقط بلدن ناله کنن.
    بجای نالیدن در مورد ماشین تازه وارد چهار تا مطلب بخاین.

    اینکه این همه نویسنده مطلب نوشته اما مشخصات انواع مختلفی ک برای فروش گذاشتن رو نمیدونه

    یعنی
    تقریبا هیچ اطلاعات جدید و مفیدی نداده

    این چیزا مهمه برای تصمیم‌گیری وگرنه خواننده همه جا مشخصات کلی رو میتونه بخونه

  • user icon
    نویسنده : حسین
    تاریخ : 1397/03/01

    ایران بهشت صنایع آشغال چینی

  • user icon
    نویسنده : احسان
    تاریخ : 1397/03/02

    سلام . من این ماشین رو البته نمونه نیمه فولش رو ثبت نام کردم . ماشین رو هم دیدم و از نظر جنس متریال استفاده شده خوب به نظر میاد . از نظر آپشن هم که آپشن های هر سه تیپش و حتی تست رانندگیش در ایران توی سایت ها موجوده . نقطه ضعفش خدمات پس از فروشش هست که فعلا به عهده نمایندگی های کرمان موتور هست

    • نویسنده : بی بی زهره
      تاریخ : 1397/08/26

      سلام اگر می فروشین من خریدارم

  • user icon
    نویسنده : انسان
    تاریخ : 1397/03/03

    چینی سوار شدن خجالت نداره
    خجالت رو اونهایی بکشن که اسمشون انسان ولی شرافت انسانی ندارن.اینو به این خاطر عرض میکنم چراکه همه آدمهای که رفتن این ماشین رو ثبت نام کردن باید از خودشون بپرسن که چطور ۵۹ میلیون فقط و فقط یکماه واریز کردن و میخوان همین حواله رو بیشتر از ۱۰۰ میلیون بفروشن.حالا بیاید به دولت لعنت و نفرین بفرستید...انسان آرزوست

    • نویسنده : مهرداد
      تاریخ : 1397/10/16

      عزیز من همه این ها بر میگرده به نوع تربیت شدن مردم در طول زمان توسط نخبگان جامعه . نکنه از مردم انتظار داری مالشون رو وقتی میتونن بالاتر بفروشن به نصف قیمت بدن بعد برن مثلا مرغ رو 3 برابر قیمت بخرن؟ این مسایل مثل زنجیر به هم وصل هستن و شما باید ریشه مشکل رو جای دیگه دنبالش باشی نه در مردم و دلالان. دلال بهش بها داده میشه و موقعیتش فراهم شده که دلالی میکنه.توی همه زمینه ها همین هست. در واقع حرف شما درست هست ولی ریشه جای دیگه هست.

  • user icon
    نویسنده : نوید
    تاریخ : 1397/03/18

    سلام
    مهم چین بودن نیست مشکل جای دیگه هست ، خیلی از برندها تو چین مونتاژ میشه از شرکت اپل ، الجی و غیره مهم اینه که ما از همه اینها جلوتر بودیم ولی هم اکنون عقب ترین هستیم چرا که دنبال سود بیشتر هستیم ماشین چینی باکیفیت هم هست ولی میریم بی کیفیتش میارییم که سود زیاد نصیبمون بشه

    • نویسنده : سعید
      تاریخ : 1397/12/25

      تو دلال بودنت که شک نیست ولی معلوم نیت چند تا حواله خریدی اونم حتما تو زد بو بند که حالا طرفدار این ماشین شدی. مگه دلال جماعت میذاره مصرف کننده تو ثبت نام خودرو نوبت به مصرف کننده واقعی برسه .فراقی هم براتون نمیکنه چقندر ثبت نام کنن یا ماشین چینی یا تاپاله با دلال دیگه گله ای میریزین 10 دقیقه ای ثبت نام تموم میشه بعد میشین مبلغ اون کالا

  • user icon
    نویسنده : ساسان
    تاریخ : 1397/03/19

    کوپا T210 ماشین جالبی نیست

  • user icon
    نویسنده : نیما
    تاریخ : 1397/03/19

    کوپا T210 میتونه بفروشه توی ایران به نظر من

  • user icon
    نویسنده : نامی
    تاریخ : 1397/03/19

    کوپا T210 خیلی باحاله من از نزدیک دیدمش باحاش حال کردم

  • user icon
    نویسنده : ایمان
    تاریخ : 1397/03/19

    کوپا T210 ظاهر جذابی داره و میتونه توی بازار ایران موفق باشه

  • user icon
    نویسنده : صابر
    تاریخ : 1397/03/19

    کوپا T210 کوپا T210 کوپا T210 کوپا T210 بهترین ماشین چینی توی ایران هستش

  • user icon
    نویسنده : نادر
    تاریخ : 1397/03/19

    به نظر من ظاهر کوپا T210 میتونه خیلی به فروش ابن ماشین کمک کنه از لحاظ آپشن هم کوپا T210 وضعیت خوبی داره و میتونه توی ایران موفق باشه توی بازار خودرو ایران فقط کافیه که ظاهر و آپشن داشه باشه یه ماشین همین کافیه برای اینکه اون ماشین بتونه بفروشه به نظر من اگر شرکت ریگان خودرو قیمت خوبی برای کوپا T210 در نظر بگیره میتونه فروش خوبی داشته باشه کوپا T210 توی ایران اگر قیمتش بالا باشه هاوال H2 و چری تیگو7 نمی زانن این کوپا T210 نفس بکشه توی بازار

  • user icon
    نویسنده : رامین
    تاریخ : 1397/03/19

    کوپا T210 حرفی برای گفتن نداره اصلا

  • user icon
    نویسنده : قاسم
    تاریخ : 1397/03/19

    از نزدیک دیدمش ابن کوپا T210 ماشین بدی نبود باید پشتش بشینه آدم ببینه چیه از ظاهرش نمیشه چیزی فهمید به نظر من از لحاظ آپشن هم کوپا T210 خوب هستش و توی بازار ایران همین که آپشن داشته باشه یه ماشین براش کافی هستش ، کوپا T210 اگز قیمتش خوب باشه میفروشه قیمتش بالا باشه سریع بازنده بازار میشه ف الان مدیران خودرو داره ماشیناش رو همرو قسطی میفروشه کلی حال میکنه ماشین هاشم یکی از یکی آشغال تر هستش اگر این ریگان خودرو که اصلا معلوم نیست کی هست بتونه ماشین هاشو قسطی بفروشه حتما میتونه توی بازار ایران موفق باشه

  • user icon
    نویسنده : نوید
    تاریخ : 1397/03/19

    این کوپا T210 اصلا معلوم نیست مال کجاس شرکتش هم که اصلا معلوم نیست کی هست عمرا بتونه بفروشه توی بازار کوپا T210

  • user icon
    نویسنده : شیما
    تاریخ : 1397/03/19

    من به عنوان یهه خانم از ظاهر این کوپا T210 خوشم امده و میخرم ولی فکر کنم ماشینش کلا صاحاب نداره

    • نویسنده : سيد جواد حسيني تبار
      تاریخ : 1397/06/11

      سلام
      صاحب اين شركت قبلا تو زمينه موتور و گيربكس فعال بوده و سالهاست براي توليد خودرو اقدام كرده و بسيار هم روي كيفيت و قيمت مناسب كار كردند منتظر باشيد مجوز پلاك بگيره و بياد تو خيابون همه عاشقش ميشن و قيمتش هم ميره بالا - خدمات پس از فروشش هم داره گسترش پيدا ميكنه

  • user icon
    نویسنده : نیما
    تاریخ : 1397/03/19

    اصلا حرفی برای گفن نداره این شرکت ریگان خودرو چون هیچ تلیغات نداره برای کوپا T210

  • user icon
    نویسنده : سینا
    تاریخ : 1397/03/19

    خیلی بدبختیم که باید ماشین های آشغالی مثل کوپا T210 بخریم واقعا به کجا داریم میریم ما این ریگان خودرو دیگه کیه ؟؟؟؟؟؟؟ ماشین هاشم داده به یه شرکتی به اسم شهرخودرو که اصلا نمیوته ماشین تحویل بده و کلی بد سابقه هستش ، هر کی از شهر خودرو ماشین خریده کلی شاکی هستش ف حتما گند میزنه این شهر خودرو به کوپا T210

  • user icon
    نویسنده : شاهین
    تاریخ : 1397/03/19

    کوپا T210 آپشن های خوبی داره ولی ازون ماشینا میشه که صاحب اول و آخرش خودتون میشید اصلا شک ندارن

  • user icon
    نویسنده : شروین
    تاریخ : 1397/03/19

    نخرید بابا این چیه دیگه کوپا T210 کدوم جهنم دره ای درست میکنه آخه اینارو !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • user icon
    نویسنده : يوسف مرادي
    تاریخ : 1397/03/29

    من چين زندگي ميكنم اين ماشين رو باهاش مسافرت رفتم تقريبا مثل جك ميمونه فقط تعجب ميكنم چرا توي بازار آزاد قيمتش اينقدر بالاست دوستان گول دلال هارو نخورن كه دارن قيمت بالاي دويست ميليون ميدن اين خودرو همون جك هست تقريبا

  • user icon
    نویسنده : امیر
    تاریخ : 1397/04/23

    من این ماشین رو هم ازنزدیک دیدم هم تستش کردم کامل. ثبت نامش کردم. از نظر امکانات و راحتی از همه ی ماشینای چینی دیگه بهتره و شیکه. موتورشم مثل جک قوی نیس ولی خوبه، چون کورس که نمیخایم بیندازیم با شاسی بلند. اگه دنبال کورسین بنز یا بی ام دبلیو یا پورشه بخرین.
    چین هم که رفته بودم، توی چین هم که برین کارخونه زوتی خیلی معروفه. موقع رانندگی هم خیلی نرم بود و گیربکس خوبی داره و اصلا تاخیر یا تقه نداره هنگام عوض شدن دنده و صدا نمیده. گیربکسش مال میتسوبیشی ژاپن هستش. خلاصه ماها که توان خرید ماشینای خیلی گرون رو نداریم میتونیم با خیال راحت این مدل ماشین هارو بخریم که خیلی بهترن از ایرانخودرو و سایپا. خدمات پس از فروششم 7 سال هستش که همینم یه نکته خیلی مثبت و خوبه، که هم شهر خودرو میتونین ببرین هم کرمان خودرو. قیمتهای ثبت نامش و تفاوتهای تیپ هاشم توی سایت شهر خودرو زده.

    • نویسنده : مرتضی
      تاریخ : 1397/09/27

      برادر چیزی که تو چین تحویل میدن با چیزی که ایران تحویل میگیری خودش ی فاصله است. بیا ایران سوار شو اونوقت نظرت بگو ماهم استفاده کنیم. اینجا ایرانه نه چین.

  • user icon
    نویسنده : امیر
    تاریخ : 1397/04/23

    ماشالا جیره خوارای ایرانخودرو و سایپا همه را ریختن و فقط از ماشینای چینی بد میگن.
    حتما حتما ماشینای آشغال ایرانی رو میخریم. باشه..... خخخخخخخخخخخ

  • user icon
    نویسنده : sepid
    تاریخ : 1397/04/28

    یعنی واقعا هنوز احمقایی هستن ک ب جای ماشینای چینی قیمت مناسب ،پراید وبقیه ماشینای ایرانی موتور پرایدی بخرن ؟؟؟وهنوز داریم احمقایی ک میان میگن ماشینای چینی ال و بلن ؟ شماها خرین یا خودتونو زدین ب خریت؟

  • user icon
    نویسنده : Saeddi
    تاریخ : 1397/05/05

    خوشبختانه این خودروها تولید ومونتاژ چینه
    نه سفارش بارزگانان منفعت طلب ایران که فقط به فکر جیبشان هستند واقعیت اینه که
    که اگر خودروسازان ایرانی این خودرورا تولید می کردند آبشن ها حتی کییفیت اش راهم کم می کردند می گذاشتند روی قیمت اش
    فکر کنم اگر این خودروهای چینی نبودند سایپا پرایدش والان‌ ۶۴ میلیون می داد ایران خودرو هکذا
    صف خریدهم بود

    • نویسنده : سيد جواد حسيني تبار
      تاریخ : 1397/06/11

      سلام
      من اين خودروسازي رو ميشناسم خيلي روي كيفيت اهميت ميده و واقعا خوب كار شده - ضمنا توليد داخله ولي موتور گيربكس از چين مياد و اينجا مونتاژ ميشه حتي بدنه كامل رنگ شده از اونور اومده و كيفيتش خيلي خوبه

  • user icon
    نویسنده : احمد
    تاریخ : 1397/05/23

    به نظرم ا گه خدمات پس از فروشش خوب باشه خیلی هم عالیه چون هیوندا این ماشینو با این همه اپشن باید 600تومان بخری آیا به نظرتون میصرفه این همه پول داد

  • user icon
    نویسنده : ک/ک
    تاریخ : 1397/05/26

    از توضیحات ارزشمند و صادقانه شما بی نهایت ممنون وسپاسگزاریم /نکات مثبت و منفی را دقیقا بدون جانبداری بیان می فرمایید ممنون و سپاس

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1397/05/30

    من این ماشینو خریدم تیپ دو خیلی راضی ام حداقل از تیوولی خیلی بهتره که الان تو بازار230میدن

  • user icon
    نویسنده : شایا
    تاریخ : 1397/05/30

    با سلام خدمت دوستان آیا این ماشین الان شماره میشه؟ آیا تا حالا کسی سوار شده؟ کم و کیف رانندگی باهاش چطوره؟ اگر ممکنه لطفا نظرتون رو بنویسید. متشکرم

    • نویسنده : سيد جواد حسيني تبار
      تاریخ : 1397/06/11

      سلام
      من هم سوار شدم و هم خريدم مجوز پلاكش احتمالا تا اخر شهريور گرفته ميشه

  • user icon
    نویسنده : کیا
    تاریخ : 1397/05/30

    باسلام خدمت دوستان،منم قصد خرید این ماشین رو دارم ولی شنیدم این ماشین تا الان شماره نشده؟لطفا راهنماییم کنید

    • نویسنده : سيد جواد حسيني تبار
      تاریخ : 1397/06/11

      سلام عزيز
      اين ماشين مراحل پاياني مجوز پلاك رو ميگذرونه اگه ميخواي بخري الان بخر كه بنام خودت ميتوني بزني و قيمتش با اين افزايش ارز تو ثبت نام بعدي خيلي بالاتر ميره - من اين ماشين رو تحويل گرفتم و منتظر پلاك هستم

  • user icon
    نویسنده : کیا
    تاریخ : 1397/06/14

    ممنوم آقای حسینی

  • user icon
    نویسنده : حسن
    تاریخ : 1397/06/15

    این ماشین جزو بهترینهاس.من تیپ ۳ ثبت نام کردم.واقعا از لحاظ کیفیت .ظاهر و متریال عالیه.اصلا به ماشین چینی نمیخوره.رقیب خیلی سرسختی برای جک و ‌..‌‌‌ هست‌.من که قبلا اصلا اعتقادی به ماشین چینی نداشتم با دیدنش سریع ثبت نام کردم.رانندگی باهاش عالیه.داخلش شبیه پورشه ساخته شده.

  • user icon
    نویسنده : reza
    تاریخ : 1397/06/15

    به هبچ عنوان ابن ماشین رو نخرید من چند ماه هستش که الاف این شرکت شدم خدا بگم چی کارشون کنه این ماشین مشکل پلاک شدن داره اصلا سمت خریدش نرید مثل من بیچاره میشید

    • نویسنده : سام
      تاریخ : 1397/08/06

      اگه واقعا خریدی و پشیمونی من پولت رو با بهره بانکی روزشمارمیدم حواله را بنامم کن

  • user icon
    نویسنده : سعید
    تاریخ : 1397/06/15

    اصلا کوپا T210 نخرید . این ماشین مشکل شمارهگذاری داره و فروش این مشاین یه جور کلاه برداری بوده الان نزدیک به 200 نفر از خرید این ماشین ضرر کردن و کارشون به شکایت کشیده . خرید کوپا T210
    مساوی با پول دور ریختن هستش

  • user icon
    نویسنده : نریمان
    تاریخ : 1397/06/15

    من چند ماه هستش که این ماشین رو ثبت نام کردم و هیچ جوری نمیشه کوپا T210 رو پلاک کرد و بیچاره شدیم سر این ماشین . هیچ کسی هم پاسخگو نیست نمیدونیم باید چه غلطی بکینم !!!!!!!!!!!

    • نویسنده : سامان
      تاریخ : 1397/09/18

      سلام من خریدار حواله و ماشین شما با قیمت منطقی هستم...لطفا مشخصات ماشینو برام بفرستین ممنون

  • user icon
    نویسنده : ساسان
    تاریخ : 1397/06/15

    کوپا T210 فروشش از اول مشکل داشته و باید تولیدش میکردن نه اینکه واردش کنن . حالا همه کساییکه خریدن این ماشین رو موندن و پولشون رفته رو هوا !!! واقعا معلوم نیست چه جوری و با چه مجوزی کوپا T210 وارد ایران شده و حالا پلاک نمیشه

  • user icon
    نویسنده : نادر
    تاریخ : 1397/06/15

    اگر میخواین خودتون رو بدبخت کنید برید کوپا T210 بخرید . بنده و دوستم کوپا T210 خریدیم و الان چندین ماه هستش که سر کار هستیم برای پلاک شدن این ماشین و مثل اینکه حل شدنی نیست مشکل پلاک کردن کوپا T210 در ایران . واقعا متاسفم برای خودم که پولم رو بریا خرید این ماشین دادم و حالا نمیدونیم باید به کجا شکایت کنیم

    • نویسنده : داود
      تاریخ : 1397/08/16

      حوالتون را میفروشید؟

  • user icon
    نویسنده : محسن
    تاریخ : 1397/06/15

    به زودی کوپا T210 مثل ماشین هایی که قرار بود وارد بازار بشن و معلوم نیست چی میشن میشه و یه تعداد آدم بیچاره که با 1000 امید این ماشین رو خریدن به فنا میرن . من نمیدونم این شرکت وارد کننده کوپا T210
    چه جوری برای این ماشین مجوز گرفته که حالا نمیتونه این ماشین رو پلاک کنه

  • user icon
    نویسنده : عماد
    تاریخ : 1397/06/15

    به هبچ عنوان سمت خرید کوپا T210 نرید بنده الان چندین ماه هستش که زندگیم سر این ماشین رفته رو هوا این ماشین اصلا مجوز پلاک شدن در ایران نداره و همه کسایی که کوپا T210 خریدن متضرر شدن . خدا به خیر بگذرونه فقط من نمیدونم پول ما بدبختا چی میشه این وسط !!!!!!!!!!!!

    • نویسنده : آرش
      تاریخ : 1397/06/17

      سلام
      من خریدار حواله شما به قیمت منطقی هستم
      لطفا مشخصات ماشین را اعلام فرمایید

  • user icon
    نویسنده : مهدی
    تاریخ : 1397/07/29

    لطفا اگه کسی میدونه بگه که واسه تیپ۳ قیمت غیر قطعی که بنده برج ۳ ثبت نام کردم زمان تحویلش که آذر یا دی هستش چقدر باید واریز کنم ممنون

  • user icon
    نویسنده : احمد
    تاریخ : 1397/08/09

    فروشنده کوپال اکسکلوسیو تحویل ابان موبایل 09125507185

  • user icon
    نویسنده : وحید
    تاریخ : 1397/12/03

    توی نظرها یکی از دوستان فرمودن من سانتافه دارم اصلا باهاش فرق نداره !...

  • user icon
    نویسنده : daniyal
    تاریخ : 1397/12/03

    سلام میشه بگید کدام مدل بهتر و کی ثبت نامش شروع خواهد شد؟

  • user icon
    نویسنده : حاتمي
    تاریخ : 1397/12/22

    با سلام
    ماشين چيني فقط هاوال اچ٢ نه كپي هست و نه تازه كار با كيفيت عالي
    اچ٦ و٨و٩ واف٧😍كه ديگه حرف نداره حيف كه تحريميم و از داشتن همچين ماشينهايي بي نصيب
    باتشكر

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1398/01/30

    واقعا اگر ایمان و اعتقاد مونده براتون و تزئینات دنیا چشم و دلمون رو کور نکرده بیایید از ته دل دعا برای فرج آقا ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف کنیم،، واقعا خودمونم نمیدونیم چه هدفی تو این دنیای کنونی داریم، فقط ادعا داریم و تبدیلمون کردن به ی مشت، ثروتمندمصرف کننده بی مصرف،

  • user icon
    نویسنده : elyas
    تاریخ : 1398/02/17

    اونطور که من شنیدم این خودرو در چین با موتور 2 لیتری توربو تولید میشه. و حالا اینکه تو ایران تصمیم گرفته شده با موتور 1.5 لیتری تولید جای خیلی تعجبه! اگر شرکت ریگان بیاد با همون موتور 2 لیتری مونتاژ کنه واقعا ماشین عالی ای میشه! تنها ضعف این ماشین به نظرم حجم موتورش نسبت به سایز و وزن سنگینش هست

  • user icon
    نویسنده : elyas
    تاریخ : 1398/02/17

    تا جایی که من اطلاع دارم خودرو ریگان کوپا در چین با موتور 2 لیتری توربوشارژ تولید میشه. حال اگر شرکت ریگان هم با همون موتور 2 لیتری این خودرو رو تولید کنه فکر میکنم ماشین از جذابیت بیشتری در بازار داخلی برخوردار خواهد بود. چون موتور 1.5 لیتری واقعا برای ماشینی به این سنگینی مناسب نیست

  • user icon
    نویسنده :
    تاریخ : 1398/02/30

    کوپا T210 یک ماشین آشغال یه معنی واقعی هستش اصلا سمت خریدش نرید

  • user icon
    نویسنده :
    تاریخ : 1398/02/30

    به هیچ عنوان کوپا T210 نخرید اصلا لوازم یدکی این ماشین وجود نداره و بیچاره میشید اگر دنبال چراغ این ماشین بگردین

  • user icon
    نویسنده :
    تاریخ : 1398/02/30

    اصلا من نفهمیدم این ماشین کوپا T210 کی وارد کرده و خدمات پس از فروشش مال کی هستش . این ماشین کوپا T210 به نظر من برای آدم ها عقده ای خوب هستش

    • نویسنده : احمد
      تاریخ : 1398/04/19

      کوپا واقعا ماشین خیلی خوبیه مشکل پلاکشم حل شده اکثر شهرهای بزرگ خدمات پس از فروش داره

  • user icon
    نویسنده : احمدرضا
    تاریخ : 1398/04/30

    واقعا جای تاسف داره خودرویی که در کشور امارات با پیشرانه 2لیتری به قیمت پنجاه هزار درهم به فروش میرسه یعنی فقط 150 میلیون تومان اما شرکت وارد کننده باوقاحت تمام با قیمت بیشتر از سه برابر به معرض فروش بذاره نکته: حتی با احتساب 85 درصد عوارض خودروهای چینی مدل 1500 سی سی در واقع به قیمت تقریبی 150هزار درهم به هموطنان ما فروخته بشه.

  • user icon
    نویسنده : نیما
    تاریخ : 1398/04/31

    کوپا T210 اصلا ماشین جالبی نیست و فقط ظاهر خوبی داره به نظر من این ماشین کوپا T210 بعد از 20 هزار کیلومتر قطعا به صدا خواهد افتاد شک ندارم

  • user icon
    نویسنده : عمادی
    تاریخ : 1398/04/31

    کوپا T210 ماشین خوش قیافه ای هستش من خیلی با ظاهرش حال می کنم ولی قشنگ معلومه این ماشین 2 زاری هستش و بعد از یه مدت داستان میشه برای مالک ماشین

  • user icon
    نویسنده : خسرو
    تاریخ : 1398/04/31

    بهترین تشبیه برای این ماشین آفتابه لگن 7 دست هستش این ماشین کوپا T210 فقط گول زننده هستش به خاطر ظاهری که داره از لحاظ فنی خیلی معمولی هستش و کیفیت ساخت بالایی نداره مهمترین نقطه منفی برای کوپا T210 خدمات پس از فروش این ماشین هستش که اصلا وجود نداره و کلی مشکل ساز میشه برای مالکان ماشین

  • user icon
    نویسنده : کاوه
    تاریخ : 1398/04/31

    این ماشین کوپا T210 فقط به درد شیطونی میخوره وگرنه اگر کسی بخواد کوپا T210 رو زیر پاش بندازه کلی مشکل میخوره 100% چون هم افت قیمت بالایی داره درنمونه های دست دوم این ماشین و هم کیفیت ساخت پایین این ماشین هستش . کوپا T210 عین جری تیگو 7 کاکلا بی کیفیت هستش و اصلا ارزش خرید نداره

  • user icon
    نویسنده : یاوری
    تاریخ : 1398/04/31

    به نظر من کوپا T210 ماشین جالبی هستش توی دور در همه فکر میکنن پورشه ماکان داره ولی از کنارت که رد میشن میفهمن کوفتم نداری و یه آدم معمولی هستی ولی خدایی با ظاهر کوپا T210 حال می کنم خیلی بانمک هستی قیافه ماشین و چینی ها خیلی خوب اسکی رفتن از روی پورشه ماکان دمشون گرم

  • user icon
    نویسنده : فرهاد
    تاریخ : 1398/04/31

    من 3 ماه کوپا T210 داشتم با بدبختی تونستم بفروشمش این ماشین دقیقا مثل چری تیگو7 اصلا بازار خرید وفروش خوبی نداره و کسی ریسک خرید این ماشین رو در بازار آزاد بر نمیداره قیمت کوپا T210 الان 360 میلیون هست و این قیمت برای یک ماشین چینی هیچ منطقی نداره من باشم تیوولی بر میدارم یا پژو 2008

  • user icon
    نویسنده : قدیمی
    تاریخ : 1398/05/13

    این ماشین کوپا T210 واقعا ماشین زیباسس هستش ولی قشنگ مشخص هستش که این ماشین بعد از 2 سال چه بلایی سرش میاد و ماشین خودش رو کامل میندازه خرید همچین ماشینی توی ایران واقعا کار اشتباهی هستش و هیچ منطقی برای خرید کوپا T210 وجود نداره . تا جایی که من میدونم شرکت ریگان خودرو اصلا قطعات برای خدمات پس از فروش کوپا T210 نداره

  • user icon
    نویسنده : کوروش
    تاریخ : 1398/05/13

    کوپا T210 از نظر آپشن و ظاهری هیچ رقیبی نداره ولی از لحاظ کیفیت ساخت یک ماشین کاملا بی کیفیت مثل ماشین های برند چری مریدارن خودرو هستش . تنها ماشین گرون قیمت چینی هاوال H9 هستش این ماشین کوپا T210 بعد از 6 ماه فکر کنم از هم دیگه باز بشه

  • user icon
    نویسنده : سهیل
    تاریخ : 1398/05/13

    دوست من کوپا T210 داره 2 هته پیش پسر 8 سالش شیشه ماشین رو داد پایین کلید بالابر شیشه شکست . الان ماشینش گوشه پارکینگ خونه هستش و شرکت تولید کننده کلید بالابر شیشه رو نداره واقعا مسخرش این شرایط بازار خودرو

  • user icon
    نویسنده : توانا
    تاریخ : 1398/05/13

    کوپا T210 ماشین خوبی هستش ولی نه با این قیمت باید قیمت کوپا T210 زیر 200 میلیون باشه در این شرایط نه 400 میلیون . به نظر من کوپا T210 اصلا کیفیت ساخت نداره و خیلی زود ماشین کله پا میشه

  • user icon
    نویسنده : کوروش
    تاریخ : 1398/05/18

    از قدیم گفتند؛ خلایق هر چه لایق

  • user icon
    نویسنده : ساسان کریمی
    تاریخ : 1398/05/18

    خیلی خوب ساخته شده و از دید مهندسی نمیتوان مورد خاصی را عنوان کرد.
    رانندگی با این ماشین لذت بخش و اصلا خسته کننده نمی باشد. ۴۵ ساله ماشین های گوناگونی داشته ام و این مدل اولین چینی خریداری شده ام هست و راضی هستم.

  • user icon
    نویسنده : صابری
    تاریخ : 1398/05/23

    کوپا T210 یک ماشین آشغال و فقط زیبا هستش و هر کی که کوپا T210 مخره فقط گول ظاهر این ماشین رو داره میخوره به نظر من خرید کوپا T210 کاملا اشتباه هستش

  • user icon
    نویسنده : شاهد
    تاریخ : 1398/05/23

    مسحره ترین کاری که دیدم اینه که لوگوی کوپا T210 رو بر میدارن جاش پورشه میزارن عقده ای هستن واقعا این چه کاری هستش آخه !!!

  • user icon
    نویسنده : نیما
    تاریخ : 1398/05/23

    اصلا این ماشین کوپا T210 ارزش خرید نداره و فقط هر کسی که خریده به خاطر امکاناتش هستش اصلا نمیشه روی کوپا T210 حساب کرد خدمات پس از فروش کوپا T210 در ایران یه جورایی تعطیل هستش

  • user icon
    نویسنده : فرهاد
    تاریخ : 1398/05/23

    من که میگم این ماشین به 1 سال نرسیده از بازار میرهکنار آخه کدوم آدمی 400 میلیون پول میده برای کوپا T210 ؟؟؟ این ماشین هم مثل چری تیگو7 آشغال اصلا آینده خوبی در بازار ایران نخواهد داشت

  • user icon
    نویسنده : سامان
    تاریخ : 1398/05/23

    من اصلا خرید کوپا T210 رو پیشنها نمی کنم 2 ماه داشتم اتاق ماشین به صدا افتاد اصلا در این وضعا بازار خودرو خرید ماشین هایی مثل کوپا T210 منطقی نیست

  • user icon
    نویسنده : حامد
    تاریخ : 1398/05/23

    دوست من کوپا T210 داره چراغ ماشینش 2 ماه شکسته شرکت ریگان خودرو هیچی از لوازم کوپا T210 رو نداره من نمیدونم چه جوری به این شرکت مجوز تولید ماشین و یا حتی واردات کوپا T210 رو دادن این ماشین اصلا در بازار ایران دوم نمیاره با این اوضاع مسخره

  • user icon
    نویسنده : آرش
    تاریخ : 1398/06/17

    خدمت همه ی مولتی میلیاردر های عزیز عرض کنم که شما نخرید
    برید پرادو بخرید. برید لندکروز بخرید. بریدbmw x6 بخرید.
    والا. یه جوری میگن خودروی‌چینی که انگار همشون یک قیمت هستن ما هم اسکلیم میریم چینی می خریم. یا اینکه ایرانخودرو با کیفیت بالاتر و قیمت کمتر می زنه و ما باز هم اسکلیم که ایرانیش رو نمی خریم.

  • user icon
    نویسنده : کلهر
    تاریخ : 1398/06/23

    کوپا T210 خیلی ماشین بی کیفیتی هستش و فقط ظاهر خوبی داره دوست من کوپا T210 داره اصلا راضی نیست ولی الان با فروش ماشین هم مشکل داره خیلی افت قیمت داره کوپا T210 دست دوم موقع فروش

  • user icon
    نویسنده : شهاب
    تاریخ : 1398/06/23

    نخرید بابا اصلا ماشین خوبی نسیت کوپا T210 من داشتم بعد از 3 ماه فروختمش شیشه ماشین بالا نمیرفت بردم نمایندگی گفتن عادی هستش خیلی حرص نخور برای این چیزا

  • user icon
    نویسنده : سعادت مند
    تاریخ : 1398/06/23

    کوپا T210 واقعا شبیه پورشه هستش من خیلی باهاش حال میکنم ولی مثل اینکه کیفیت ماشین کوپا T210 در بلند مدت مثل همون پراید خودمون هستش

  • user icon
    نویسنده : بهرام
    تاریخ : 1398/06/23

    کوپا T210 بدون شک اصلا ارزش خرید نداره این ماشین با این قیمت اصلا نمیرزه چون کلی رقیب خوب داره در ضمن شرکت ریگان خودرو اصلا قطعات کوپا T210 رو نداره اگر خدای نکرده با کوپا T210 تصادف کنید کلی مشکل میخورید چون نمایندگی این ماشین هیچی از لوازمش رو نداره

  • user icon
    نویسنده : اسی
    تاریخ : 1398/07/07

    حیف پول ، والا پژو ۲۰۰۸ خیلی از این سرتره

  • user icon
    نویسنده : سعید
    تاریخ : 1398/07/10

    کوپا T210 خیلی ماشین مذخرفی هستش خیلی آدم باید تازه به دوران رسیده باشه پول بده بابت کوپا T210

  • user icon
    نویسنده : حامد
    تاریخ : 1398/07/10

    اصلا کوپا T210 نمیتونه گزینه خوبی برای خرید ماشین باشه چون این ماشین کوپا T210 اصلا قیمت مناسبی نداره و بازار خرید و فروش کوپا T210 هم خیلی ضعیف هستش

  • user icon
    نویسنده : جهرمی
    تاریخ : 1398/07/10

    بدون شک کوپا T210 در ایران موفق نخواهد بود کوپا T210 قطعات نداره و شرکت تولید کننده که ریگان خودرو هستش اصلا نتونسته خدمات پس از فروش خوبی برای کوپا T210 داشته باشه

  • user icon
    نویسنده : کاوه
    تاریخ : 1398/07/10

    من 3 بار با کوپا T210 رفتم شمال هر باری که رفتم یه داستانی داشتیم ما با این ماشین کیفیت ساخت کوپا T210 به شدت پایین هستش ولی تا دلتون بخواد کلی آپشن داره ولی کیفیت ساخت کوپا T210 در حد ماشین های 50 میلیونی چینی هستش

  • user icon
    نویسنده : قدیری
    تاریخ : 1398/07/10

    کوپا T210 خیلی 3 زاری هستش آدم پژو 2008 رو ول میکنه همچین اشغالی میخره ؟؟

  • user icon
    نویسنده : مهرداد
    تاریخ : 1398/07/10

    ن جای طلب از یکی کوپا T210 برداشتم ولی توی 2 ماه ماشین به صدا افتاده شدید سریع زیر قیمت ردش کردم رفت ماشین رو این ماشین اصلا بازار خرید وفروش خوبی در ایران نداره چون شرکت ریگاه خودرو این کاره نیستش و مارکت ایران رو نمیشناسه . تا جایی که من میدونم خدمات پس از فروش کوپا T210 به شدت ضعیف هستش

  • user icon
    نویسنده : مرتضی
    تاریخ : 1398/07/11

    دوستانی که تازه از پراید پیاده شدن خواهش
    نظر ندن راجع به این ماشین که یکبار هم سوارش نشدن.... این ماشین علاوه بر طراحی خوب دوبدنه وداخل کابین سواری بسیار نرمی داره من چندبار هم شگال رفتم باهاش... من سوار سوزوکی ویتارا پژو ۲۰۰۸ تیگو ۷ شدم اصلا قابل مقایسه با کوپا نیست... پژو ۲۰۰۸ که یه ۲۰۶ پیشرفته هست...مشکل قطعه هم به نماینگی سفارش بدی اونایی که نداره بعد از دو ماه بعد میاد

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1398/08/12

    اگه قدر پولی که میدیم توقع داشته باشیم و یه کم انصاف، این خودرو بسیار عالیه.حالا یه اروپائی اینقد بدشو می گفت یه چیزی.
    ما پراید سازیم عزیزااااااان
    فکر کنم یادمون رفته یه زمانی ماشینای کره ای رو کسی نمی خرید، حالا واسشون سرو دست میشکنن.همین ماجرا واسه برند های چینی هم اتفاق میفته.

  • user icon
    نویسنده : سینا
    تاریخ : 1398/09/05

    خرید این ماشین کوپا T210 کاملا اشتبه هستش من 6 ماهه پیش خریدم تمام اتاق ماشین به صدا افتاده بود با بدبختب دسد دوم کوپا T210 رو ازتون میخرن

  • user icon
    نویسنده : مهرداد
    تاریخ : 1398/09/05

    خرید این ماشین کاملا اشتباه هستش دوست من کوپا T210 داشت این ماشین اصلا خدمات پس از فروش نداره در ایران و خریدش مالک ماشین رو به دردسر میندازه

  • user icon
    نویسنده : حامد
    تاریخ : 1398/09/05

    کوپا T210 قطعات یدکی اصلا نداره نخرید

  • user icon
    نویسنده : هاشمی
    تاریخ : 1398/12/18

    سلام. من حدود یک ماهه دارمش فعلا که راضیم مخصوصا جاده ش عالیه. مصرفش هم فعلا صدی 10 هست که میگن کار کنه کمتر میشه. شتابش هم به نسبت هیکلش خوبه. آپشناش عالیه. تسلط روی فرمان عالیه. کلا حس خوبی داره روندنش. البته اگه شاسی ژاپنی یا کره ای با موتور روی 2000 داشتی نمی تونی مقایسه خوبی داشته باشی ولی یک سرو گردن از چینی های هم ردیفش بالاتره.من با اس 5 جک مقایسه کردم که خیلی نسبت به جک بهتره هم شتاب هم قدرت و هم آپشن که خدایی کم نذاشته. امیدوارم مفید باشه

  • user icon
    نویسنده : Mostafa
    تاریخ : 1399/04/13

    دوست عزیز شما که میگی از کره کمتر نیستن اینا چرا او کشورهای اروپایی همشون خودروهای ژاپنی المانی کره ای سوار میشن چرا چینی سوار نمیشن مگه نمیگی با اونا برابری میکنه درحالی که قیمت خودرو چینی خیلی از اونا پایین تره

  • user icon
    نویسنده : احمد
    تاریخ : 1399/04/20

    من از نمایندگی گرفتم بعد 1ماه مانیتورش خراب شد و خطا می داد و راه نمی رفت بعد چند روز کمک و پلوسش خراب شد که چند روزی معطل شدم. این ماشین ها عیبش توی منیفولش هست تو نمایندگی 10تا این مورد بود .حالام سر سیلندر سوزوند ماشین هم 11هزار تا کار کرده

    • نویسنده : ilyad
      تاریخ : 1399/12/02

      عزیز مشکل از ماشین نیست مشکل از رانندشه شما پرشم داشته باشی ب همین وضع در میاد اینایی ک شما میگید خراب شده دلیلش استفاده نادرسته خدا میدونه چه فشاری ب ماشین اوردید

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1399/08/10

    با سلام وقتی میخوایم نظر بدیم حداقل درست و مهندسی صحبت کنیم
    بگیم از نظر فنی و موتور چگونه هست و از نظر خدمات پس از فروش چگونه هست این میشه نظر دادن
    برخی از نظر دهندگان هنوز نخریدن و سوار نشذن و تست نکردن اما فرمایش دادن حتما اتاقش به سروصدا می افته و مسایل و نظراتی از این دست
    بهتر هست تفکیک بشه و بگیم از نظر فنی چطوره و از نظر خدمات
    پس از فروش چطوره این میشه اظهار نظر درست

  • user icon
    نویسنده : Mohamad reza
    تاریخ : 1402/01/25

    ماشین خیلی خوبی ع شایعات توجه نکنید من خودم فیدلیتی داشتم بعد فروختم کوپا گرفتم خدایی 5ماهه دارمش 20تا هم باهاش راه رفتم و ماشین خوبی ع

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading