اینجا هستید: صفحه اصلی فیلم های تست و بررسی خودروفیلم های رنوفیلم تست درایو رنو تلیسمان (تالیسمان) دوبله فارسی

فیلم تست درایو رنو تلیسمان (تالیسمان) دوبله فارسی

 

رنو تلیسمان یا به عبارتی، تالیسمان، یک سدان فرانسوی است که نخستین بار در سال 2015 توسط رنو در کشور فرانسه معرفی شد و از سال 2017 توسط نگین خودرو در بازار ایران عرضه می‌شود. تلیسمان از بدو ورود به کشورمان به دلیل طراحی بسیار جذاب و ویژگی‌های فنی عالی، مورد توجه مردم قرار گرفت و توجهات زیادی را به خود معطوف کرد. بد نیست بدانید تلیسمان در کشور کره جنوبی با نام رنو سامسونگ SM6 به فروش می‌رسد.

تلیسمان در کنار ویژگی‌های فنی خوب، لیست کاملی از آپشن‌ها را هم در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد و می‌توان آن را از هر جهت یک خودرو کامل دانست. البته تلیسمان آنقدر که در ایران و برخی کشورهای عربی مورد توجه قرار گرفت، نتوانست در بازارهای جهانی موفق شود. شاید علت این اتفاق را بتوان در وجود رقبای قدرتمند آلمانی و ژاپنی و حتی کره‌ای دانست. رنو همچنان به آینده تلیسمان امیدوار است و به زودی نسخه به روز شده آن را با تغییراتی در ظاهر و ویژگی‌های فنی وارد بازارهای جهانی خواهد کرد.

 

 

تست تصادف رنو تلیسمان در اروپا

 

 

 

 

طراحی ظاهری رنو تلیسمان

 

رنو تلیسمان

 

تلیسمان از زبان طراحی جدید رنو بهره می‌برد که در شاسی بلند کولئوس و هاچبک مگان هم مورد استفاده قرار گرفته. شاید مهم‌ترین ویژگی طراحی خارجی تلیسمان را بتوان شکل چراغ‌های جلو و عقب دانست که متشکل از خطوط نازکی هستند که جلوه زیبایی به نمای جلو و عقب خودرو بخشیده‌اند.

در نمای جانبی، خطوط ممتدی بر روی بدنه دیده می‌شود که از گلگیر جلو آغاز شده و تا انتهای گلگیر عقب امتداد پیدا کرده و به چراغ‌های عقب متصل می‌شوند. کاپوت تلیسمان خطوط زیادی را بر روی خود دارد که موجب هماهنگی بیشتر با بدنه می‌شود. به علاوه در عقب خودرو خروجی‌های دوگانه و بزرگ اگزوز، جذابیت ظاهر تلیسمان را دوچندان کرده‌اند.

 

طراحی کابین رنو تلیسمان

 

رنو تالیسمان

 

شاید طراحی کابین تلیسمان به اندازه طراحی خارجی آن جذاب و مهیج نباشد اما می‌توان آن را یک خودرو شیک و کلاسیک دانست. کابین تلیسمان هیجان زیادی را منتقل نمی‌کند و این موضوع احتمالا به مذاق یک سرنشین جوان خوش نمی‌آید.

در مرکز داشبورد تلیسمان یک نمایشگر عمودی دیده می‌شود که به نوعی پیرو طراحی خودروهای ولوو است. البته در کنار نمایشگر اصلی، تلیسمان یک نمایشگر دیجیتال هم برای صفحه آمپر دارد که یک ویژگی به‌روز به شمار می‌رود. متریال به کار رفته در کابین بیشتر از جنس چرم و چوب است و نمی‌توان کیفیت بالای کابین را نادیده گرفت.

 

آپشن‌ها و تجهیزات رفاهی رنو تلیسمان

 

رنو تالیسمان

 

رنو تلیسمان وارداتی به کشور، ساخت کشور کره جنوبی است که در کشور کره با نام رنو سامسونگ SM6 به فروش می‌رسد به همین دلیل حتی در نسخه فول آپشن، از برخی تجهیزات رفاهی موجود در نسخه‌های اروپایی بی‌نصیب مانده از جمله هشدار حرکت بین خطوط و کروز کنترل تطبیقی.

اما با این وجود همچنان از نظر آپشن‌ها شما را ناامید نخواهد کرد. از مهم‌ترین تجهیزات رفاهی تلیسمان می‌توانیم به نمایشگر 8.7 اینچی، سیستم صوتی Bose مجهز به 13 بلندگو، سنسور پارک جلو و عقب، سیستم هشدار نقطه کور، نمایشگر هدآپ، اتوپارک، دوربین 360 درجه، گرمکن و سردکن صندلی‌های جلو، ماساژور صندلی راننده، ترمز پارک برقی و کروز کنترل اشاره کنیم.

یکی از ویژگی‌های جذابی که تلیسمان وارداتی از آن محروم شده، سیستم فرمان پذیری چهار چرخ موسوم به 4Control است که به چرخ‌های عقب هم اجازه چرخش را می‌دهد.

 

مشخصات فنی رنو تلیسمان

 

رنو تالیسمان

 

رنو برای سدان سایز متوسط خود چند موتور متفاوت را در نظر گرفته که خوشبختانه یکی از قدرتمندترین آنها وارد بازار کشورمان در نظر گرفته شده است. این موتور 1.6 لیتر حجم و 4 سیلندر دارد و به وسیله پرخوران توربوشارژر تغذیه می‌شود. قدرت این موتور به 190 اسب بخار و گشتاور آن به 260 نیوتن متر می‌رسد که به وسیله جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچه به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند.

با استفاده از این قوای محرکه، تلیسمان در مدت زمان 7.7 ثانیه پس از حرکت از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند. به علاوه تلیسمان قادر است تا حداکثر سرعت 237 کیلومتر بر ساعت سرعت شتاب گیری کند. این اعداد و ارقام برای خودرویی با وزن 1444 کیلوگرم مناسب به نظر می‌رسد. البته تلیسمان به دلیل استفاده از توربوشارژر، کمی تاخیر در شتاب اولیه دارد ولی با عبور از سرعت‌های پایین، شتاب گیری به بهترین شکل ادامه پیدا می‌کند.

 

0 تا 100 رنو تلیسمان

 

 

 

 

نتیجه گیری نهایی

 

 

رنو تلیسمان یک سدان سایز متوسط خوش استیل و شیک فرانسوی است که با ورود به بازار ایران، توانست به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کند. تلیسمان در کشور ما رقبای قدرتمند و نام‌داری همچون هیوندای سوناتا، هوندای سوناتا هیبرید، تویوتا کمری و کیا اپتیما را در مقابل دارد اما موفق شد در مدت کم حضور خود در ایران، با پشت سر گذاشتن رقبای کره‌ای و ژاپنی، به یکی از پرفروش‌ترین خودروهای وارداتی بازار تبدیل شود.

یکی از ایراداتی که به رنو تلیسمان وارد شده، کیفیت سواری نه چندان بالا و خشک آن است که تقریبا تمامی مالکان به وجود این ایراد اشاره کرده‌اند. این خشکی و سر و صدای اتاق حتی در کیلومترهای پایین هم قابل مشاهده است و می‌تواند آزاردهنده باشد. پس هنگام خرید رنو تلیسمان به ویژه در نمونه‌های دست دوم به این مورد توجه داشته باشید.

قرار بود این ایراد در نیمه دوم سال 2018 توسط شرکت واردکننده مرتفع شود اما در این زمان واردات خودرو به کشور ممنوع شد و دیگر شاهد حضور تلیسمان با سیستم تعلیق جدید در ایران نبودیم.

برخی از افراد اقداماتی برای کاهش این کوبش و بهبود کیفیت سواری انجام می‌دهند از جمله اضافه کردن قطعاتی به سیستم تعلیق اما بر اساس تجربه، این قطعات عملکرد چندانی ندارند و تاثیر چشمگیری بر روی کیفیت سواری تلیسمان نمی‌گذارند.

رنو تلیسمان که در ایران فروش بسیار بالایی داشت و مورد استقبال عجیب مردم ایران قرار گرفت ، یکی از ناموفق ترین محصولات شرکت رنو فرانسه است و نتوانست فروش قابل توجهی در سراسر دنیا و حتی خود کشور فرانسه داشته باشد ، به همین دلیل کمپانی رنو فرانسه تصمیم گرفت خط تولید رنو تلیسمان را خیلی سریع متوقف کند . 

یک نکته مهم در مورد رنو تلیسمان وجود دارد و آن هم حساسیت بالای موتور آن به دلیل استفاده از توربوشارژر است. به همین دلیل همواره باید از بنزین با کیفیت و نیز اکتان و مکمل‌های سوخت مناسب برای آن استفاده کنید. از آنجا که نمونه‌های تقلبی اکتان و مکمل سوخت به وفور در بازار یافت می‌شود، باید در خرید اکتان اصل دقت کنید.

بهترین مکمل سوخت برای رنوتلیسمان اکتان بوستر Rowe آلمان می باشد . 

 

 

بررسی و مشخصات خودرو

مقایسه خودرو



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : Hazhir
    تاریخ : 1395/12/26

    سلام من بین کمری۲۰۱۶وسوناتا مونده بودم،اما وقتی باتالیسمان آشناشدم،فهمیدم واقعا یه چیزه دیگست و در جا ثبت نامش کردم.اونایی که ثبت نام کردن،شک نکنن که بسیار ماشین خوبیه من خودم انواع ماشینارو داشتم اما تالیسمان به نظرم خیلی متفاوته .تکنولوژی گیربکس موتور و هندلینگش واقعا از اپتیما سر تره اونم یه سر و گردن. طراحیش که فک نکنم نیاز به گفتن داشته باشه چون تاحالا هیچ سایت و کارشناسی از ظاهرش ایراد نگرفته واقعا وقتی دیدمش اولین چیزی که به ذهنم رسید این بود که خلاقانه ست جدیده زیبا و جسورانه. داخلش از متریال با کیفیت استفاده شده . اینکه هداپ داره جالبه واقعا. در ضمن بهتون قول میدم تالیسمان روز به روز به قیمتش افزوده میشه.اونایی که میخوان ثبت نام کنن معطل نکنن،بهتون قول میدم ،قیمتش چندماه دیگه بسیار افزایش پیدا میکنه.

  • user icon
    نویسنده : امید
    تاریخ : 1396/01/06

    بي نظيره

  • user icon
    نویسنده : Ramin
    تاریخ : 1396/02/30

    آیا مگان 2017 هم به ایران می آید

    • نویسنده : سونیا
      تاریخ : 1396/06/12

      بله 2 ماه آینده ب

    • نویسنده : Mahdi
      تاریخ : 1396/09/08

      بله مدل e3 اخرین مدل مگان تا چند ماه اینده وارد میشه
      ولی تلیسمان بهتر

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1396/06/26

    سلام
    من قبلا سراتو نیو داشتم.
    الان تلیسمان 2017. واقعا حرف نداره. خیلی عالیه.

  • user icon
    نویسنده : سمانه
    تاریخ : 1396/09/06

    سلام

    رنو تلیسمان بخرم یا کیا اسپورتج

    • نویسنده : علیرضا
      تاریخ : 1396/09/08

      تالسیمان بگیر ضرر نمیکنی مطمعن باش

  • user icon
    نویسنده : آرش
    تاریخ : 1396/09/11

    سلام خدمت علیرضاجان.تشکر بابت اطلاعات قوی و راهنمایی هات.
    خدمات تالیسمان در گیلان چطوره؟اگه مشگل موتوری یاتوربوشارژر یا بدنه پیش اومد راحت حل میشه؟سرویس توربوشارژ چند کیلومتر باید انجام شه و هزینش چقدره؟

  • user icon
    نویسنده : Milad
    تاریخ : 1396/10/21

    امروز تو سايت دنياى اقتصاد خوندم هيوندا بيشترين سهم واردات هشت ماه اول امسال رو داشته
    سپس كيا و رنو
    و الان تو سايت ماشين ٣ برعكسشو خوندم.
    خيلي جالبه.
    آدم به امار و ارقام هم ديگه نميتونه اعتماد كنه

  • user icon
    نویسنده : EMAD ASGARI
    تاریخ : 1397/03/11

    تالیسمان بهترین ماشیم با 300 ملیونه

  • user icon
    نویسنده : EMAD ASGARI
    تاریخ : 1397/03/12

    تالیسمان بهترین ماشین با 260 ملیونه

  • user icon
    نویسنده : EMAD ASGARI
    تاریخ : 1397/03/12

    از همه ی ماشین های ژاپنی هم به صرفه تره

  • user icon
    نویسنده : مداحی
    تاریخ : 1397/04/12

    با سلام این خودرو داری ابشنهای زیادی میباشد ولی یکی از نقط ضعف آن که بسیار مهم است و اگر من اطلاع داشتم خرید نمیکردم کوبدن اتاق در مسیرهای ناهموار میباشد و همین باعث عدم راحتی در داخل اتاق شده است بعبارتی سیتم کمکها و جلوبندی برای این خودرو ضعیف طراحی شده است

  • user icon
    نویسنده : سامان
    تاریخ : 1397/05/14

    رنو تلیسمان واقعا ماشین خوبی هستش من الان یک سال هستش که رنو تلیسمان و خیلی دارم باهاش حال میکنم واقعا در مورد برند رنو اشتباه میکردم . رنو تلیسمان کیفیت یه ماشین ژاپنی عالی رو داره

  • user icon
    نویسنده : نوید
    تاریخ : 1397/05/14

    رنو تلیسمان بی نظیر هستش کیفیت ساخت خیلی بالایی داره و ظاهر خیلی خیلی جذابی داره به نظرم میتونه فروش بالایی داشته باشه در دنیا

  • user icon
    نویسنده : نوید
    تاریخ : 1397/05/14

    رنو تلیسمان خیلی خوبهههههههههههههههههه حتما میخرمش من الان یه کولئوس دارم و خیلی راضی هستم . به نظر من رنو تلیسمان موفق ترین ماشین سال 2017 هستش و فروش خوبی داشته در همه جای دنیا

  • user icon
    نویسنده : shahram
    تاریخ : 1397/05/14

    رنو تلیسمان هر چیزی که باید داشته باشرو داره و همه کسایی که رنو تلیسمان دارن واقعا از ماشینشون راضی هستن و من به نظرم رنو تلیسمان طراحیش بی نظیر هستش و شتاب خیلی خیلی خوبی داره توی جاده قشنگ همه ماشین هارو میگیره راحت موتور خیلی خوبی داره رنو تلیسمان

  • user icon
    نویسنده : سعید
    تاریخ : 1397/05/14

    اگر مشکل کوبش رنو تلیسمان رو حل کنن به یکی از موفق ترین و پر فروش تریم ماشین های دنیا تبدیل میشه

  • user icon
    نویسنده : نادر
    تاریخ : 1397/05/14

    رنو تلیسمان همه چیزش عالی هستش از شتاب خوبش بگیرید تا ظاهر جذابش من که خیلی راضی هستم از رنو تلیسمان و حتما به همه پیشنهاد میکنم این ماشین رنو تلیسمان بخرن

  • user icon
    نویسنده : شهاب
    تاریخ : 1397/05/14

    رنو تلیسمان بهترین انتاخاب توی رنج قیمت خودش هستش و من خیلی باهاش حال میکنم . رنو تلیسمان شتابش معرکه هستش و هر موقع اراده میکنی جادرو میخره میره جلو . به نظر من رنو تلیسمان اگر واردات باز بشه به یکی از پر فروش ترین ماشین های تاریخ ایران تبدیل میشه و بازار ماشین های کره ای رو رنو تلیسمان نابود میکنه

  • user icon
    نویسنده : شیما
    تاریخ : 1397/05/14

    مرسی از وب سایت عالی ماشین3
    من رو حساب حرف شما رنو تلیسمان خریدم و واقعا از شما تشکر میکنم مرسی که هستین و به اطلاعات خوبی میدید ممنون واقعا برای همه چیز

  • user icon
    نویسنده : ایمان
    تاریخ : 1397/05/14

    رنو تلیسمان کیفیت ساخت بسیار بالایی داره و میتونه بازر خودروی وارداتی هارو مال خودش کنه . به نظر من رنو تلیسمان یکس ار موفق ترین ماشین های تاریخ فرانسه هستش و میتونه در تمام دنیا فروش قابل توجهی داشته باشه . به نظر من اگر رنو تلیسمان باز هم وارد بشه میتونه باز هم خوب بفروشه وتا جایی که شنیدم مثل اینکه قرار تغییراتی بدن در موتور و ظاهر رنو تلیسمان

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1397/05/14

    هرکسی که رنو تلیسمان اصلا ضرر نمیکنه من واقعا از رنو تلیسمان راضی هستم توی جاده کاملا یک ماشین متفاوت هستش و رخ جذابی داره . کیفیت ساختش هم که خیلی بالاست

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1397/05/14

    رنو تلیسمان پرچمدار برند رنو هستش و تونس خیلی خوب توی بازار ایرن خودش رو جا بندازه . خدمات پس از فروش خیلی خوبی داره رنو تلیسمان توی ایران و از همه مهم تری بازار خرید و فروش رنو تلیسمان خیلی خوبه الان

  • user icon
    نویسنده : نریمان
    تاریخ : 1397/05/14

    رنو تلیسمان یه دونست بخرید حلش رو ببرید من که خیلی دوس دار این لامصب رو توی شب خیلی رخ جذابی داره و او چراغای خفنش

  • user icon
    نویسنده : شایان
    تاریخ : 1397/05/14

    رنو تلیسمان یکی از جذاب ترین ماشین های سدان توی بازار ایران هستش و بازار ماشین کره ای ها رو خراب کرد کاملا . به نظر من رنو تلیسمان اگر باز هم وارد بشه خوب میفروشه چون توی بازار ایران کاملا جا افتاداه الان رنو تلیسمان

  • user icon
    نویسنده : بهرام
    تاریخ : 1397/05/14

    من در فرانسه زندگی میکنم و به جرات میتونم بگم رنو تلیسمان یکی از بهترین ماشین های تاریخ رنو هستش

  • user icon
    نویسنده : shariyati
    تاریخ : 1397/05/14

    رنو تلیسمان بدون شک یک ماشین کامل هستش و من خیلی زاضی هستم در این مدت 9 ماهیی که دارم و باهاش تقریبا کل ایران رو رانندگی کردم . رنو تلیسمان هندلینگش در حد بهترین ماشین های دنیا هستش و همه چیز تحت کنترل هستش موقع رانندگی با رنو تلیسمان

  • user icon
    نویسنده : فرشید
    تاریخ : 1397/06/06

    راضی نیستم، اصلا. نخرید.. جاسیگاریش هی پر میشه!!

  • user icon
    نویسنده : alizade
    تاریخ : 1398/01/26

    به نظرم تلیسمان یکی از موفق ترین ماشینهای رنو تا الان بوده هم از نظر ظاهری و هم از نظر فنی این ماشین حرف نداره

  • user icon
    نویسنده : کرمی
    تاریخ : 1398/01/26

    سلام
    واقعا ظاهر رنو تلیسمان حرف نداره و هم داخل و هم نمای خارجی شیکی داره اما از یکی از معایبش سواری خشکشه

  • user icon
    نویسنده : arian
    تاریخ : 1398/01/26

    تلیسمان و کولئوس در حال حاضر پرچمدارهای رنو هستند و از نظر ظاهری هم بی نظیرند تو ایران هم بازار خوبی داشتند

  • user icon
    نویسنده : نریمان
    تاریخ : 1398/02/07

    رنو تلیسمان بسیار ماشین خوبیه ولی از لحاظ جول بندی اصلا جالب نیست . به نظر من کیفیت فنی موتورش عالیه رنو تلیسمان

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1398/02/07

    رنو تلیسمان با امدنش به بازار خیلی خوب فروخت ولی بعد از 10 هزار کیلومتر کارکرد اتاق ماشین به صدا افتاد شدید و صدای خیلی ها رو در آورد توی بازار دست دومش هم خیلی راحت فروش نمیره الان

  • user icon
    نویسنده : طاهری
    تاریخ : 1398/02/07

    خیلی جالبه من فکر میکردم رنو تلیسمان ماشین خوبی برای بلند مدت باشه ولی کیفیت ساخت بالایی نداره و اتاق ماشین خیلی سریع به صدا افتاده

  • user icon
    نویسنده : سعید
    تاریخ : 1398/02/07

    خیلی با رنو تلیسمان حال میکنم واقعا خوب راه میره انگار اسم این ماشین رنو نیست واقعا اگز پشت فرمون رنو تلیسمان بشینید حس نمیکنید پشت ماشین رنو نشستید . کیفیت ساخت کلیش بالاست ولی کمک فنر های بسیار ضعیفی داره برای همین ماشین به صدا میوفته

  • user icon
    نویسنده : مسعود
    تاریخ : 1398/02/07

    من 1 سال هستش که رنو تلیسمان دارم و راضی هستم ازش اگر از لحاظ فنی رنو تلیسمان با رقیباش مقایسه کنیم به جرات میگم عالیه من هر ماشینی که اراده کردم با رنو تلیسمان گرفتمش توی سرعت فقط جلوی نیسان جوک اسپرت کم آورد چون واقعا خوب راه میره جوک اسپرت لعنتی .

  • user icon
    نویسنده : هاشمی
    تاریخ : 1398/02/07

    خیلی حال میکنم با رنو تلیسمان طراحی این ماشین واقعا جذاب هستش . موتور و گیربکسش هم خیلی کشش داره و احساس خوبی میده به راننده ماشین رنو تلیسمان ولی حس میکنم جلو بندی ماشین خیلی حالب نیست و خیلی کوبش داره و این باعث میشه خیلی سریع ماشین به صدا بیوفته

  • user icon
    نویسنده : کاوه
    تاریخ : 1398/02/07

    رنو تلیسمان یکی از موفق ترین ماشین های رنو بوده ولی ای کاش کیفیت ساخت بالاتری داشت مخصوصا برای کمک فنر ها و نمایندهه ایرانش به این داستان دقت می کرد . من نمونه فرانسوی رنو تلیسمان نشستم اونجا حجم موتور رنو تلیسمان 1.8 معولی هستش وخیلی خوب راه نمیره ولی کیفیت ساخت بالاتری داره نمونه اروپایی . موتوری که در ایران روی رنو تلیسمان هستش قوی ترین نمونه ساخته شده رنو تلیسمان در دنیا هستش ولی یک سری از آپشن های رنو تلیسمان برای ایران از روی این ماشین برداشته شده مثل فور کنترل !!!

  • user icon
    نویسنده : امین
    تاریخ : 1398/02/07

    رنو تلیسمان ظاهرش خیلی خاص هستش مخصوصا در شب و تاریکی چریغ های خیلی باحالی داره آدم فکر میکنه یک ماشین گرون قیمتی لاکچری هستش از دور . واقعا رنو تیم طراحیش خیلی خوب داره عمل میکنه و این شرکت رو متحول کرده . کاشکی نمونه وارداتی رنو تلیسمان به ایران از لحاظ جلوبندی هم اکی بود به نظرم من بازار رنو تلیسمان هنوز هم خوبه ولی نه مثل قبل

  • user icon
    نویسنده : شایان دلیلی
    تاریخ : 1398/02/07

    رنو تلیسمان گیربکسش عالیه و خیلی خوب راه میره من چندبار با این ماشین رانندگی کردم توی جاده واقعا ماشین نرم و راحتی هستش به نظرم یکی از بهترین گزینه های خرید خودرو توی ایران هستش

  • user icon
    نویسنده : نیما
    تاریخ : 1398/04/26

    رنو تلیسمان عالی هستش به نظر من اگر مشکل کوبش رنو تلیسمان نبود این ماشین پر فروش ترین ماشین ایران می شد واقعا من از رنو تلیسمان خیلی راضی هستم این ماشین در شتاب هیچی رقیب نداره و رانندگی بسیار لذت بخشی داره رنو تلیسمان

  • user icon
    نویسنده : دارابی
    تاریخ : 1398/04/26

    رنو تلیسمان از نظر شتاب ، نرمی رانندگی و آپشن بسیار عالی هستش و بدون شک یکی از بهترین گزینه های خرید هستش در ایران مشکل این رنو تلیسمان این کوبش هستش که میگن حلش میکنن ولی به نظر من مشکل کوبش رنو تلیسمان حل شدنی میست و خود کارخونه سازنده باید این مشکل رو حل کنه

  • user icon
    نویسنده : ایمان
    تاریخ : 1398/04/26

    رنو تلیسمان واقعا ماشین خفنی هستش و امکانات جالبی هم داره ولی نباید باهاش دست انداز بندازین ماشین به صدا میوفته بعد از یک مدتی . به نظر رنو تلیسمان یکی از بهترین محصولات شرکت رنو هستش که اگز مشکل کوبش این ماشین نبود بدون شک رنو تلیسمان موفق ترین ماشین رنو در بازار ایران میشد من اگر در حدود 600 میلیون پول ماشین بدم حتما به خرید رنو تلیسمان فکر می کنم

  • user icon
    نویسنده : سینا
    تاریخ : 1398/04/26

    رنو تلیسمان یه دونه باشه مرسی از سایت عالی ماشین3

  • user icon
    نویسنده : امین
    تاریخ : 1398/04/31

    سلام دوستان
    من 1 ساله که تلیسمان دارم این ماشین حسابشو پس داده هم ظاهری و فنی این ماشین حرف نداره
    تنها ایراد تلیسمان کوبش داخل کابین هست که حتی تو سرعت های پایین هم حس می شه

  • user icon
    نویسنده : سهیل
    تاریخ : 1398/04/31

    تلیسمان واقعا حرف نداره و به نظرم بهترین و موفق ترین سدان در حال حاضر بازار ایران محسوب میشه
    مرسی از ماشین3

  • user icon
    نویسنده : سروش حشمتی
    تاریخ : 1398/04/31

    سلام
    رنو تلیسمان جذاب ترین خودروی بازار ایرانه و هیچ حرفی برای گفتن نداره تازه وقتی پشت فرمون می شینید می فهمید این ماشین چه پدیده‌ایه

  • user icon
    نویسنده : نریمان
    تاریخ : 1398/04/31

    رنو تلیسمان یکی از موفق ترین خودروهای رنو هست که تو بازار ایران هم به اندازه کافی بازار خوبی پیدا کرده این ماشین هم هندلینگ خوبی داره ظاهرش هم که ... حرف نداره در کل اگر قصد خریدشو دارید اصلا شک نکنید

  • user icon
    نویسنده : رامین
    تاریخ : 1398/05/15

    تالیسمان یکی از بهترین هاست
    ۱: گریبکس بی نقص۲: شتاب عالی۳: هندلینگ عالی( میتونید تست موس تالیسمان را تو گوگل سرچ کرده و ببنید) ۴: ظاهر و طراحی عالی۵: آپشن های فراوان و کامل ۶: در اخر هم در مورد کوبش بیش از حد بزرگنمایی شده و با مقدار کمی هزینه قابل رفع هست در کل نگهداری خودرو به نوع رانندگی مالک کاملا مرتبطه
    هر کسی میخواد بخره شک نکنه تالیسمان تو این رنج قیمت رقیبی نداره

  • user icon
    نویسنده : Vahid Ranjbarzadeh
    تاریخ : 1398/07/22

    با سلام
    من نزدیکه دو ساله تالیسمان دارم .این ماشین فوق العادست.بعد دوسال یه مقدار کوبش داشت که با تعویض سگ دست خیلی مشکل حل شد و عالی شده ماشین.کمکهای برقی هم اومده که اونم فوق العادست .ولی کلن با ۴ میلیون هزینه و اصلاح سگ دست عقب عالی شده.تو خریدش شک نکنید.خدماتشم همه ی لوازمش هست.

  • user icon
    نویسنده : سجاد بیگی
    تاریخ : 1399/07/05

    به‌مظر بنده هم مقداری کوبش داره ولی قیمت منطقی تری داره
    در مورد قدرت موتور می خواستم نظرتون رو بدونم
    ممنون

  • user icon
    نویسنده : سجاد
    تاریخ : 1399/07/05

    به‌نظر بنده هم مقداری کوبش داره ولی قیمت منطقی تری داره
    در مورد قدرت موتور می خواستم نظرتون رو بدونم
    ممنون

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading