اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه اوتلندر PHEV با اسپورتیج 2018

مقایسه اوتلندر PHEV با اسپورتیج 2018

یکی از مقایسه های خودرویی پرمخاطب بازار ، مقایسه اوتلندر PHEV با اسپورتیج 2018 است . با ادامه ماشین همراه باشید تا به مقایسه اوتلندر PHEV با اسپورتیج 2018 بپردازیم.

sportage 2018

اسپورتیج 2018

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
9
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
8
امتیاز کل
49
بررسی اسپورتیج 2018

Outlander PHEV

اوتلندر PHEV

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
9
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
8
امتیاز کل
49
بررسی اوتلندر PHEV
انتخاب ماشین 3

sportage 2018

اسپورتیج 2018

Top car

sportage 2018

اسپورتیج 2018

مقایسه اوتلندر PHEV با اسپورتیج 2018

 کیا اسپورتیج 2018

 

کیا اسپورتیج یکی از پر فروش ترین کراس اوور های سر تا سر جهان است که نسل چهارم آن بعد از یک سال حواشی مختلف به صورت رسمی با قیمت 320 میلیون تومان به فروش میرسد و در رنج قیمت و کلاسی قرار گرفته است که اطراف آن را رقبای قدرتمندتر و بسیار پر فروش تری احاطه کرده است . کیا اسپورتیج جدید به لطف طراحی به روزتر ماشین آیرودینامیک تری شده و ضریب پسار آن به 0.33 کاهش یافته است و خشم نسل گذشته دیگر در آن دیده نمیشود و حالا کیا اسپورتیج با طراحی متعادل تری که دارد افراد بیشتری را می تواند نسبت به خودش علاقه مند کند و این مهم به لطف مرکز طراحی کیا در آلمان به نتیجه رسیده است و یک نکته مهم دیگر هم اصالتی می باشد که در چهره کیا اسپورتیج جدید دیده می شود .

 

 کیا اسپورتیج 2018

 

استایل و سبک طراحی میتسوبیشی اوتلندر PHEV با کیا اسپورتیج متفاوت است اما هر چهره های جذابی دارند و از نظر ظاهری یک سطح امتیاز برابر را دریافت می کنند . یکی از مزایای کیا اسپورتیج جدید در طراحی هم در داخل کابین و هم طراحی ظاهری این است که وقتی نخست عکس کیا اسپورتیج را می بینید ممکن است به دل نشیند اما یقینا از نزدیک که کیا اسپورتیج جدید را ببینید نظر شما تغییر خواهد کرد و به راحتی با طراحی کیا اسپورتیج ارتباط برقرار می کنید . طراحی کابین کیا اسپورتیج جدید با دیگر محصولات کیا توانسته هم جهت شود و اگر شما در تاریکی شب یا از دور آن را ببینید به راحتی کیا بودن آن را درک می کنید . یکی از مزایای نسل جدید کیا اسپورتیج بهبود کیفیت ساخت و متریال به کار رفته میباشد که یک تغییر بزرگ محسوب می گردد و اکنون جزء کراس اوور هایی می باشد که کیفیت ایده آل و خوبی را به نمایش می گذارد . از نظر آپشن سطح تجهیزات رفاهی و ایمنی کیا اسپورتیج مناسب است و با میتسوبیشی اوتلندر PHEV برابری می کند .

 

کیا اسپورتیج

 

کیا اسپورتیج جدید در خیلی از بخش ها نوآوری و بهبود را تجربه کرده است اما از نظر فنی هم چنان همان پیشرانه نسل قبل خود را دارا می باشد که در آن سعی شده شتاب بهتر شود و مصرف سوخت هم تا حدودی کاهش یابد . یعنی همان پیشرانه 4 سیلندرکه 2359 سی سی حجم دارد و قابلبت تولید 181 اسب بخار قدرت و 237 نیوتن متر گشتاور را دارا می باشد به طور مشترک در کیا اسپورتیج جدید و کیا سورنتو مورد استفاده قرار گرفته است . گیربکس 6 سرعته تیپ ترونیک وظیفه انتقال قدرت به 4 چرخ ماشین را دارد که عملکرد خوبی دارد . کیا اسپورتیج از نظر استهلاک وضعیت مناسبی دارد و هزینه های نگهداری کیا اسپورتیج هم با توجه به قیمت خوب است اما با بالا رفتن کارکرد کیا اسپورتیج استهلاک زیادی را از خودش نشان ولی در کل از نظر فنی میتسوبیشی اوتلندر phev پیشرفته و کم آلاینده است و توانایی های حرکتی و هزینه های نگهداری کیا اسپورتیج بهتر است .

 

کیا اسپورتیج

 

کیا اسپورتیج یک کراس اوور جمع و جور می باشد که هندلینگ خوبی دارد و سواری پایدار با فرمان پذیری مناسبی را به نمایش می گذارد و در کل سواری ایده آل و نرم و تهاجمی را در کنار هم می تواند نمایش دهد .

کیا اسپورتیج نسل 4 یک پیشرفت عالی برای این مدل محسوب می گردد و در بسیاری از بحث ها عملکرد خوبی دارد که مناسب بودن کیا اسپورتیج را نشان می دهد اما قیمت بالا و غیر منطقی آن بزرگترین نقطه ضعف آن می باشد که ارزش خرید آن با میتسوبیشی اوتلندر phev  را برابر نشان می دهد .اگر اسپورتیج 2018 قیمتی پایین تر داشت بدون شک یکی از بهترین گزینه های خرید در بازار خودروی ایران محسوب می شد .

 

کیا اسپورتیج 2018

 

تجربه رانندگی با کیا اسپورتیج را در اینجا می توانید مشاهده نمایید.

 

Outlander PHEV

اوتلندر PHEV

مقایسه اوتلندر PHEV با اسپورتیج 2018

میتسوبیشی اوتلندرPHEV

 

میتسوبیشی اوتلندر PHEV کراس اوور PLUG IN HYBRID ژاپنی میباشد که به تازگی توسط آرین موتور رونمایی شده است و در حال حاضر کم آلاینده ترین کراس اوور میان سایز موجود در ایران است که با قیمتی حدود 450 میلیون تومان به فروش می رسد . ظاهر میتسوبیشی اوتلندر PHEV نسبت به میتسوبیشی اوتلندر بنزینی از نظر جزئیات ظاهری هیچ گونه تغییری را تجربه نکرده است و زه های پایین بدنه و طراحی رینگ تنها تغییراتی می باشند که در میتسوبیشی اوتلندر PHEV اعمال شده اند اما با توجه به اینکه میتسوبیشی اوتلندر در حدود 2 سال است که فیس لیفت شده ظاهری تقریبا مدرن و خوب دارد و مهم ترین مزیت ظاهری میتسوبیشی اوتلندر PHEV در خشم زیبای چهره آن است .

 

میتسوبیشی اوتلندرPHEV

 

در داخل کابین میتسوبیشی اوتلندر PHEV  همانند ظاهر بیرونی اکثریت جزئیات کوچترین تغییری نداشته اند اما غربیلک فرمان و دسته دنده از ظاهری جدید دارند و محل قرار گیری تعدادی از کلید ها هم تغییر کرده است . میتسوبیشی اوتلندر PHEV از کیا اسپورتیج فضای بار و سرنشین بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد و از نظر آپشن وضعیت میتسوبیشی اوتلندر PHEV و کیا اسپورتیج برابر به نظر می رسد .

 

داخل کابین میتسوبیشی اوتلندر PHEV

 

میتسوبیشی اوتلندر PHEV از دو موتور الکتریکی و یک موتور بنزینی 2 لیتری نیرو می گیرد ؛ میتسوبیشی اوتلندر PHEV در 3 حالت می تواند فعالیت کند ؛ نخستین حالت نیرو گرفتن استفاده فقط در حالت بنزینی است ، حالت دوم که تا سرعت 120 کیلومتر در ساعت می توانید از آن بهره ببرید استفاده از نیروی دو موتور الکتریکی می باشد و حالت سوم هم ترکیبی کار کردن دو نیروی مولد برق و بنزین با یکدیگر است که در این حالت حداکثر قدرت 203 اسب بخار و 332 نیوتن متر گشتاور تولید می شود و این نیرو به یک گیربکس CVT منتقل می گردد و بعد از آن توسط سیستم 4WD و سیستم کنترل لحظه ای نیرو وارد شده به هر چرخ قدرت کافی برای به حرکت درآوردن میتسوبیشی اوتلندر PHEV را منتقل می کنند .

میتسوبیشی اوتلندر PHEV در حالت ترکیبی دو موتور و در سرعت های پایین 1.7 لیتر بنزین مصرف می کند و برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر در ساعت حدود 11 ثانیه زمان نیاز دارد و نکته مهم در مورد میتسوبیشی اوتلندر PHEV پلاگ این هایبرید بودن آن است و یعنی شما میتوانید موتور های برقی آن را با برق شهری شارژ کنید . میتسوبیشی اوتلندر PHEV در بخش فنی به منظور کم بودن آلایندگی و استهلاک طراحی شده است و وزن آن هم سنگین است و به همین دلیل توانایی های حرکتی ضعیف تری از کیا اسپورتیج دارد اما بسیار مصرف سوخت کمتری دارد .

 

اوتلندر PHEV

 

میتسوبیشی اوتلندر PHEV یک کراس اوور جذاب از نظر سیستم تعلیق و آرایش و طراحی شاسی و سیستم تعلیق است که هندلینگ خوبی را به نمایش میگذارد و سواری لذت بخش و بدون استرسی را ارائه میکند .

میتسوبیشی اوتلندر PHEV یک ماشین PLUG IN HYBRID است که سطح آپشن متوسطی دارد ، توانایی های حرکتی معمولی دارد و در بازار هم از آن استقبال زیادی به عمل نیامده است اما قابلیت شارژ با برق شهری آن و مصرف سوخت بسیار پایینش یک مزیت به حساب میایند ولی خدمات پس از فروش آن هزینه زیادی در بر دارد و باید هزینه برق شارژ شهری آن را هم حساب کنید که از صرف اقتصادی آن کم می کند .

 

اوتلندر PHEV

 

در اینجا می توانید فیلم بررسی میتسوبیشی اوتلندر PHEV را مشاهده نمایید.

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading