اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه گلف GTi با ب ام و سری 1

مقایسه گلف GTi با ب ام و سری 1

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه گلف GTi با ب ام و سری 1 می باشد که در ادامه با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه گلف GTi با ب ام و سری 1 بپردازیم.

GOLF GTI

گلف GTI

کیفیت سواری
10
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
9
ارزش خرید
9
امتیاز کل
52
بررسی گلف GTI

BMW SERIES 1

ب ام و سری 1

کیفیت سواری
9
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
9
ارزش خرید
8
امتیاز کل
50
بررسی ب ام و سری 1
انتخاب ماشین 3

GOLF GTI

گلف GTI

Top car

GOLF GTI

گلف GTI

مقایسه گلف GTi با ب ام و سری 1

گلف  GTI

 

پرفروش ترین ماشین هاچبک در طول تاریخ در طی یک اقدام مثبت توسط ماموت خودرو مجوز واردات و فروش گرفت ، پیش فروش شد و روند پلاک ملی شدن نمونه های فولکس گلف GTI در حال انجام شدن است . آخرین مدل از فولکس واگن گلف GTI که در واقع فیس لیفت نسل هفتم است برای ورود به ایران انتخاب شده است و امسال 46 مین سالگرد تولید فولکس واگن گلف و 42 مین سالگرد تولید فولکس واگن گلف GTI می باشد که نشان دهنده کامل اصالت این هاچبک جذاب است .

 

گلف  GTI

 

فولکس واگن گلف GTI در ظاهر سرشار از اصالت ، جذابیت و زیبایی است ؛ طراحی سپرها ، خطوط ، زوایا ، چراغ و برجستگی ها در بالاترین سطح هماهنگی قرار دارد و حتی با تماشا فولکس واگن گلف GTI ترشح آدرنالین به خون شما افزایش میابد . ظاهر فولکس واگن گلف GTI تماما متناسب با ویژگی های درونی و کلاسش است و ضمن هیجان انگیز بودن بصری فولکس واگن گلف GTI در ظاهر مورد پسند همه افراد قرار میگیرد و جزئیات در فولکس واگن گلف GTI به نحوی رعایت شده که با هر رنگی خشم و جذابیت خود را فریاد می زند .

 

فولکس واگن گلف GTI

 

به داخل کابین فولکس واگن گلف GTI که وارد می شویم همه چیز در جای درست قرار گرفته است ، طراحی ساده اما جذاب و اسپرت می باشد و موقعیت قرارگیری راننده به بهترین شکل ممکن تنظیم شده که باعث شده تا در زمان راندن فولکس واگن گلف راننده به طور مطلق هم به ادوات و تجهیزات دسترسی داشته باشد و هم تسلط و دید عالی به محیط اطراف و ماشین داشته باشد . حدوداً قدمت نیم قرن فولکس واگن گلف GTI همیشه با کیفیت عالی همراه بوده است و در این مدل هم بهترین کیفیت ممکن را شاهد هستیم و با توجه به این که کاربرد خانوادگی هم دارد فولکس واگن گلف GTI در بحث آپشن هم عملکرد موفقیت آمیزی را به نمایش می گذارد .

 

گلف GTI

 

در سینه فولکس واگن گلف GTI یک پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری با آرایش خطی قرار گرفته است که به توربوشارژر مجهز است و قابلیت های بسیار جذابی را برای فولکس واگن گلف GTI فراهم کرده است . پیشرانه فولکس واگن گلف GTI که به طور دقیق 1984 سی سی حجم دارد 230 اسب بخار قدرت در دور موتور 4700 دور در دقیقه و 350 نیوتن متر گشتاور را در محدوده دور موتور 1500 الی 4500 دور در دقیقه را در اختیار راننده قرار می دهد .

یک گیربکس 6 سرعته دو کلاچه وظیفه انتقال نیرو فولکس واگن گلف GTI را بر عهده دارد که در شتابگیری تاثیر مثبت دارد ، تعویض دنده ها را دقیق تر و لذت بخش تر می کند و در شرایط مختلف شاهد پاسخگویی عالی گیربکس فولکس گلف به پدال گاز هستیم  و از همه مهم تر در هر شرایطی فولکس واگن گلف GTI هماهنگی بی نظیری در بین موتور و گیربکسش وجود دارد و به نمایش می گذارد .

 

 فولکس واگن گلف GTI

 

از جمله قابلیت های حرکتی فولکس واگن گلف GTI رسیدن از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت تنها در 6.4 ثانیه و ثبت کردن حداکثر سرعت 250 کیلومتر در ساعت می باشد که به صورت الکترونیکی محدود شده است . پیشرانه فولکس واگن گلف GTI چندین مرتبه راندمان عالی و استهلاک پایین خود را نشان داده است و اینبار هم با مصرف سوخت 6.5 لیتر در سیکل ترکیبی بار دیگر مهندسی عالی خود را به ما اثبات کند .

فولکس واگن گلف GTI بر روی پلتفرم MQB که پاسات و تیگوان هم بر روی آن گسترش یافته ساخته شده است ، یکی از بهترین نقسیم وزن ها را دارد و طراحی و عملکرد سیستم تعلیق و ... در فولکس واگن گلف GTI عالی است و با توجه به اینکه همیشه گلف GTI به هندلینگ عالی و سواری لذت بخش شهرت داشته است فقط می توان در مورد فولکس واگن گلف GTI اذعان کرد که یک تجربه بی نظیر را برای شما به ارمغان میاورد .

 

فولکس واگن گلف GTI

 

فولکس واگن گلف GTI لقب متعادل ترین ماشین دنیا را از نگاه متخصصان دنیای خودرو از آن خود کرده است زیرا در هنگام رانندگی تهاجمی هیجان و لذت را برای شما به وجود میاورد ، در راندن داخل شهر و معمولی به وجود آورنده حس آرامش است ، قدرت زیاد را با کمترین میزان استهلاک تولید میکند و به همان نسبت که جوان پسند و اسپرت عمل می کند می تواند نقش یک هاچبک خانوادگی هم توسط فولکس واگن گلف GTI ایفا شود و در این مقایسه با توجه به تمامی جوانب مانند میزان فروش ، محبوبیت جهانی فولکس واگن گلف GTI ، استقبال عالی و غیر قابل پیش بینی و ... باعث شده تا برتری نسبت به ب ام و 125I داشته باشد .

 

تجربه رانندگی با گلف GTI

 

BMW SERIES 1

ب ام و سری 1

مقایسه گلف GTi با ب ام و سری 1

ب ام و 125i

 

ب ام و سری یک به عنوان کوچکترین فرزند ب ام و همیشه در ایران نقش کمرنگی داشته است اما با این وجود پرشیا خودرو جدیدترین نمونه ب ام و سری 1 را به طور محدود وارد کشور کرده است . ب ام و 125I که در پیش روی ما قرار دارد نسل دوم این ماشین است که معرفی و عرضه شده است و البته کوچولوی دیقرانسیل عقب باوارایایی با غرور خاصی که در چشم هایش نهفته شده است کاملاً جذابتر از همیشه قدم به میدان رقابت گذاشته و به واقع ظاهر ب ام و 125I با پکیچ ام پاور تداعی کننده یک کوسه جمع و جور اما وحشی است .

 

ظاهر ب ام و 125I بر اساس سادگی اما خشونت و جذابیت آلمانی شکل گرفته است و با طراحی اصیلی که دارد قدرت و جذابیت ب ام و را در ظاهر نه به اندازه مدل هایی مانند سری 3 و 5  اما به میزان مناسبی به نمایش می گذارد .

 

ب ام و 125i

 

کیفیت ب ام و 125I در رده قیمت خود بر اساس قیمت جهانی مناسب است اما با توجه به حدود قیمت ب ام و 125I در ایران انتظار بیشتری از آن می رفت . از نظر آپشن ب ام و 125i چیزی بیشتر از کلاسش ارائه نمی کند و از نظر ابعاد هم در حد و اندازه دیگر هاچبک های این کلاس فضا ارائه می کند و تا اینجا فولکس واگن گلف GTI از نظر ابعاد ، کیفیت ، تسلط و راحتی راننده و چهره از نظر همه پسندی نسبت به ب ام و 125I برتری دارد .

به داخل کابین ب ام و 125I که قدم می گذاریم بار دیگر با طراحی رو به رو می شویم که قابل پیش بینی بود و با تفاوت هایی پایه طراحی کابین ب ام و 125I با تمامی دیگر مدلها مشترک است و یعنی ارگونومی عالی ، پرستیژ در ترکیب با جذابیت و تسلط عالی و دید خوب که حداقل انتظار از ب ام و 125I است .

 

 

 کابین ب ام و 125I

 

ب ام و 125I همانند فولکس واگن گلف GTI از یک پیشرانه 4 سیلندر ، توربو و 2 لیتری سود می برد که به طور دقیق 1997 سی سی حجم دارد و قابلیت تولید 218 اسب بخار قدرت در دور 5000 و 310 نیوتن متر گشتاور را در طیف 1350 الی 4800 دور در دقیقه را دارا می باشد . استفاده از پیشرانه ب ام و 125I در دیگر محصولات ب ام و ویژگی های خوب آن را به ما اثبات کرده است و استهلاک پایین آن هم نکته مثبت و قابل تاملی است .

یک گیربکس 8 سرعته ساخت ZF وظیفه انتقال قدرت را به چرخ های عقب ب ام و 125I را دارا می باشد که در هر شرایط و سبک رانندگی بهترین عملکرد را از خودش نشان می دهد . ب ام و 125I به زمان 6.2 ثانیه نیاز دارد تا به سرعت 100 کیلومتر در ساعت دست پیدا کند و تا 243 کیومتر در ساعت هم می تواند به شتابگیری ادامه دهد .

 

بی ام و سری 1

 

ب ام و 125I وحشی گری در ذاتش ریشه کرده است و به طوری عمل می کند زمانی که پدال گاز را تا انتها می فشارید بیشتر ذات واقعی ب ام و 125I برای شما نمایان می گردد . در شرایط مختلف با توجه به نوع گیربکس و گراف گشتاور برتری شتاب میان فولکس واگن گلف GTI و ب ام و 125I تغییر می کند اما سرعت که بالاتر می رود فولکس واگن گلف بهتر عمل می کند ؛ ب ام و 125I و فولکس واگن گلف GTI هر دو در بخش فنی بسیار خوب هستند و برتری در بین عملکرد آنها نمی توان انتخاب کرد اما فولکس واگن گلف GTI را می توان در حالت عادی آرام تر و بهتر دانست .

ب ام و 125I هم جزء هاچبک های جذاب و داغ است که در روح آن ویژگی های اسپرت دمیده شده و هندلینگ خوب ، هماهنگی بخش فنی و قابلیت مانور عالی ویژگی های ذاتی ب ام و 125I است و هر آنچه که از یک ب ام و جمع و جور و اصیل انتظار دارید را به شما ارائه می کند اما به عنوان یک هاچبک توقع سواری نرم تری از ب ام و 125I داشتیم .

 

ب ام و 125I

 

مقایسه امروز ماشین 3 میان دو تن از جذاب ترین هاچبک های دنیای خودرو است اما ب ام و 125I سابقه بسیار کمتری دارد اما ویژگی های بسیار جذابی را ارائه می کند ولی در ایران توجه زیادی به آن نشده است و سابقه حدوداً نیم قرنی فولکس واگن گلف GTI ، میزان فروشش ، استقبال مردم از آن و مجموع ویژگی هایی که ارائه می کند باعث شده تا در این مقایسه به عنوان ماشین برتر و ارزشمند تر انتخاب شود .

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : محمدرضا
    تاریخ : 1397/03/27

    مگه گیربکس پاسات رو این ماشینه ؟
    چرا نوشتید گیربکس پاسات ؟
    تو متن 10000 بار اسم ماشینو میارید ادم سرگیجه میگیره .

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading