اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه ام وی ام X22 با بایک سنوا X25

مقایسه ام وی ام X22 با بایک سنوا X25

ام وی ام X22 و بایک سنوا X25 دو کراس اوور کوچک بازار کشورمان هستند که در کلاس مشابهی قرار دارند. به همین دلیل اکنون قصد داریم مقایسه‌ای میان این خودرو داشته باشیم و ارزش خرید هرکدام را بررسی نماییم.

MVM X22

ام وی ام X22

کیفیت سواری
6
خدمات پس از فروش
7
طراحی
7
امکانات رفاهی
6
ویژگی های فنی
7
ارزش خرید
7
امتیاز کل
40
بررسی ام وی ام X22

BAIC Senova X25

بایک سنوا X25

کیفیت سواری
6
خدمات پس از فروش
6
طراحی
7
امکانات رفاهی
7
ویژگی های فنی
7
ارزش خرید
6
امتیاز کل
39
بررسی بایک سنوا X25
انتخاب ماشین 3

MVM X22

ام وی ام X22

Top car

MVM X22

ام وی ام X22

مقایسه ام وی ام X22 با بایک سنوا X25

ام وی ام X22 یک کراس اوور ساب کامپکت چینی است که توسط مدیران خودرو در ایران عرضه می‌شود. این خودرو در کشور چین با نام چری تیگو 3x شناخته می‌شود و عرضه آن در بازار ایران از سال 1396 آغاز شد.

ام وی ام X22 در ابتدا با استقبال خوبی روبه‌رو نشد اما در حال حاضر بازار خرید و فروش آن رونق بیشتری دارد و در مقایسه با بایک سنوا X25 شرایط بهتری دارد.

 

مقایسه ام وی ام X22

 

یکی از ویژگی‌هایی که ام وی ام ایکس 22 را به شرایط بهتر رساند، طراحی ظاهری نسبتا به‌روز آن بود. کمپانی چری با معرفی این خودرو نشان داد که مسیر جدیدی را در طراحی خودرو طی می‌کند. این کمپانی در طراحی X22 از خطوط شکسته مختلفی استفاده کرده و استفاده از قطعات مشکی رنگ در بدنه، آن را از حالت یکپارچه خارج کرده است. چراغ‌های جلو به جلو پنجره متصل شده‌اند. همچنین قطعات پلاستیکی مشکی رنگ دور تا دور بدنه مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

طراحی نسبتا خوب در داخل کابین ام وی ام X22 هم ادامه پیدا کرده است. در مرکز داشبورد یک نمایشگر وجود دارد و طراحی صفحه آمپر هم مطلوب است. ورودی‌های هوا در مرکز داشبورد شکلی افقی دارند و در بالای نمایشگر جای گرفته‌اند و ورودی‌های هوای کناری، دایره‌ای شکل هستند. ام وی ام برای کابین X22 از تریم دو رنگ استفاده کرده که نکته جالب توجهی است. کابین ام وی ام X22 چندان بزرگ نیست و برای خانواده‌های پرجمعیت گزینه مناسبی به نظر نمی‌رسد.

 

ام وی ام X22

 

از ویژگی‌ها و امکانات موجود در ام وی ام X22 می‌توانیم به استارت بدون کلید، کروز کنترل، تهویه مطبوع اتوماتیک، سیستم صوتی مجهز به 4 بلندگو با قابلیت اتصال بلوتوث و USB، روکش چرمی صندلی‌ها با امکان تنظیم صندلی راننده در 6 جهت و آینه‌های جانبی برقی اشاره کنیم.

 

کابین ام وی ام X22

 

ام وی ام X22 با جعبه‌ دنده‌های دستی و اتوماتیک عرضه می‌شود که ما در اینجا مدل اتوماتیک را در نظر داریم. موتور به کار رفته در این خودرو حجمی برابر با 1.5 لیتر دارد و می‌تواند 105 اسب بخار قدرت و 135 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این قدرت به وسیله جعبه دنده 4 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند. عملکرد فنی این خودرو چندان جالب نیست و حرف زیادی برای گفتن ندارد.

در نهایت باید بگوییم که ام وی ام X22 در مقایسه با بایک سنوا X25 به دلیل بازار دست دوم و خدمات پس از فروش بهتر، گزینه بهتری محسوب می‌شود و در اولویت خرید قرار می‌گیرد.

BAIC Senova X25

بایک سنوا X25

مقایسه ام وی ام X22 با بایک سنوا X25

بایک سنوا X25 یکی دیگر از کراس اوورهای ساب کامپکت چینی موجود در بازار ایران است که تولید و عرضه آن توسط دیار خودرو انجام می‌شود. معرفی این خودرو در کشور چین در سال 2015 صورت گرفت و جایی پایین‌تر از سنوا X35 قرار می‌گیرد.

بایک سنوا X25 قیمت بالایی در بازار گرفته و می‌توان گفت ارزش پرداخت چنین مبلغی را ندارد به علاوه اینکه از وضعیت خدمات پس از فروش آن هم نمی‌توان اطمینان حاصل کرد.

 

مقایسه بایک سنوا X25

 

طراحی بایک سنوا X25 در حد و اندازه ام وی ام X22 است هرچند که شاید به عقیده برخی، محصول ام وی ام وضعیت بهتری داشته باشد. در نمای جلو چراغ‌ها به جلو پنجره متصل شده‌اند. نوارهای پلاستیکی دور تا دور بدنه مورد استفاده قرار گرفته‌اند. همچنین دیفیوزرهای نقره‌ای در جلو و عقب دیده می‌شوند. یک باربند هم بر روی سقف تعبیه شده و یک خط ممتد بر روی بدنه در نمای جانبی، از دیگر ویژگی‌های آن است.

 

بایک سنوا X25

 

طراحی کابین بایک سنوا X25 کمی متفاوت است. داشبورد با استفاده از متریالی پوشیده شده که براق است و طرح فیبر کربن دارد. ورودی‌های هوا دایره‌ای شکل با لوگوی بایک هستند. همچنین یک نمایشگر در مرکز داشبورد و بالای ورودی‌های هوا جای گرفته‌اند. بر روی فرمان و در یک سمت آن کلیدهای کنترلی دیده می‌شوند. از نظر فضای داخلی و کیفیت سواری، بایک سنوا X25 شرایط بهتری دارد ولی طراحی کابین ام وی ام X22 بهتر است.

بایک سنوا X25 تجهیزاتی همچون ایموبلایزر، سنسور دنده عقب، ورود و استارت بدون کلید، دوربین دنده عقب، تهویه مطبوع اتوماتیک، نمایشگر 7 اینچی، آینه‌های جانبی برقی به همراه گرمکن، آینه وسط الکتروکرومیک، چراغ‌های جلو اتوماتیک، سنسور نور، دیلایت، سانروف و کروز کنترل را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

کابین بایک سنوا X25

 

موتور به کار رفته در بایک سنوا X25 حجمی معادل 1.5 لیتر و 4 سیلندر دارد و قدرت و گشتاور آن به ترتیب به 114 اسب بخار و 148 نیوتن متر است. بنابراین وضعیت فنی آن در مقایسه با رقیب هموطن بهتر است. برای انتقال قدرت به چرخ‌های جلو هم یک جعبه دنده 4 سرعته اتوماتیک در نظر گرفته شده.

در نهایت باید بگوییم که ام وی ام X22 به دلیل بازار خرید و فروش بهتر و نیز خدمات پس از فروش قابل قبول‌تر، گزینه بهتری محسوب می‌شود و ارزش خرید بالاتری دارد.

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : عیسی
    تاریخ : 1400/02/31

    معلومه ایکس ۲۲

  • user icon
    نویسنده : کورش
    تاریخ : 1400/08/07

    بایک x25 سگش می ارزه به ماشین های هم رده خودش .

  • user icon
    نویسنده : هادی
    تاریخ : 1401/08/19

    سلام و ادب من ی ال نود ۹۲ مدل e2با کارکرد ۱۵۳ هزار دارم میخوام بفروشم و ی mvmیا ۲۲یا۲۵ بخرم لطفا صادقانه جواب بدیند به نظرتون این کار را انجام بدم یا نه خواهشن با پیام به شماره2 بهم اطلاع بدیند ممنونم

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading