اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه هاوال H2 با بیسو T3

مقایسه هاوال H2 با بیسو T3

هاوال H2 و بیسو T3 دو شاسی بلند چینی بازار کشورمان هستند که عرضه آنها در ایران بر عهده بهمن موتور و سیف خودرو است. اکنون قصد داریم مقایسه‌ای بین این دو خودرو داشته باشیم و ارزش خرید هرکدام را بررسی کنیم.

HAVAL H2

هاوال H2

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
7
طراحی
8
امکانات رفاهی
7
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
8
امتیاز کل
46
بررسی هاوال H2

Bisu T3

بیسو T3

کیفیت سواری
7
خدمات پس از فروش
7
طراحی
7
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
7
ارزش خرید
7
امتیاز کل
43
بررسی بیسو T3
انتخاب ماشین 3

HAVAL H2

هاوال H2

Top car

HAVAL H2

هاوال H2

مقایسه هاوال H2 با بیسو T3

هاوال H2 یک کراس اوور چینی است که در سال 2014 معرفی و عرضه شد. هاوال خود زیرمجموعه‌ای از کمپانی گریت وال چین است و به صورت تخصصی به تولید خودروهای شاسی بلند می‌پردازد.

هاوال H2 توسط گروه بهمن برای بازار ایران معرفی و سپس وارد خط تولید شد. این محصول هاوال از بدو ورود به بازار با استقبال خوبی از سوی مشتریان ایرانی روبه‌رو شد. علت این استقبال طراحی خوب در کنار کیفیت ساخت مطلوب بود.

 

مقایسه هاوال H2

 

هاوال H2 طراحی خوبی دارد و تناسب خوبی در بدنه آن دیده می‌شود. در نمای جلو یک جلو پنجره بزرگ با خطوط افقی دیده می‌شود که چراغ‌های جلو به آن متصل شده‌اند. نکات جالب توجه در نمای جانبی، یک خط برجسته بر روی بدنه، باربند بر روی سقف و ابعاد مناسب چرخ‌ها است. در نمای عقب، چراغ‌ها طراحی جالبی دارند. اسپویلر متصل به سقف و دیفیوزر زیر سپر هم به آیرودینامیک بدنه کمک می‌کنند.

طراحی کابین هاوال H2 به خوبی طراحی بدنه آن است وکیفیت ساخت بالای آن نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. در مرکز داشبورد یک نمایشگر برای سیستم اطلاعات و سرگرمی وجود دارد و ورودی‌های هوا و کلیدهای کنترلی در زیر آن قرار گرفته‌اند. کیفیت متریال به کار رفته در کابین هاوال H2 باتوجه به اینکه با یک خودرو چینی روبه‌رو هستیم، مطلوب ارزیابی می‌شود. همچنین H2 کیفیت سواری بسیار خوبی دارد و می‌توان از این جهت آن را یکی از بهترین چینی‌های بازار ایران دانست.

 

هاوال H2

 

هاوال H2 امکاناتی نظیر ایموبلایزر، ورود و استارت بدون کلید، فرمان برقی، تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه، نمایشگر 7 اینچی و سیستم صوتی مجهز به 6 بلندگو، گرمکن صندلی‌های جلو، آینه‌های جانبی مجهز به گرمکن و جمع شوندگی برقی، چراغ‌های جلو LED مجهز به دیلایت، سانروف، کروز کنترل، سنسور نور و باران، دوربین و سنسور دنده عقب را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

کابین هاوال H2

 

موتور به کار رفته در هاوال H2 حجم 1.5 لیتری و 4 سیلندر دارد و به توربوشارژر مجهز شده است. این موتور می‌تواند 148 اسب بخار قدرت و 210 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این قدرت به وسیله جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند. عملکرد این قوای محرکه خوب است اما باید حتما از بنزین سوپر و در صورت لزوم از مکمل‌های اورجینال برای آن استفاده کنید.

در نهایت باید بگوییم هاوال H2 علاوه بر اینکه بر بیسو T3 برتری دارد، بلکه یکی از بهترین خودروها در این بازه قیمتی محسوب می‌شود و به دلیل کیفیت ساخت بالا و خدمات پس از فروش بهتر، بدون شک ارزش خرید بالاتری دارد.

Bisu T3

بیسو T3

مقایسه هاوال H2 با بیسو T3

بیسو T3 یک کراس اوور تازه وارد چینی است که توسط برند تازه تاسیس بیسو وارد بازار ایران شده است. این خودرو به همراه برادر بزرگتر خود یعنی بیسو T5 در نمایشگاه خودرو تهران معرفی شد ولی عرضه آن توسط سیف خودرو با تاخیر زیادی همراه شد.

مسلم است که بیسو T3 باتوجه به برند نامعتبر و طراحی ظاهری نه چندان مطلوب، مورد استقبال مشتریان ایرانی قرار نخواهد گرفت چراکه در این بازه قیمتی گزینه‌های بسیار بهتری هم وجود دارد.

 

مقایسه بیسو T3

 

همان طور که اشاره کردیم، بیسو T3 طراحی چندان خوبی ندارد و حرف زیادی برای گفتن نخواهد داشت. در نمای جلو، یک جلو پنجره نسبتا بزرگ دیده می‌شود و چراغ‌های جلو به آن متصل شده‌اند. در نمای جانبی باربند و یک خط شکسته دیده می‌شود و ابعاد نه چندان خوب چرخ‌ها جلب توجه می‌کند. دور تا دور خودرو نوار پلاستیکی مشکی رنگی به کار رفته که چندان زیبا نیست. در نمای عقب هم سپر پلاستیکی و مشکی رنگ است و دیفیوزر نقره‌ای رنگ در زیر آن دیده می‌شود.

 

بیسو T3

 

طراحی کاملا معمولی بدنه بیسو T3، در داخل کابین جبران شده. در مرکز داشبورد یک نمایشگر دیده می‌شود که ورودی‌های هوا و کلیدهای کنترلی در زیر آن تعبیه شده‌اند. استفاده از متریال با رنگ‌های مختلف و فرمان D کات، از دیگر ویژگی‌های طراحی کابین هستند. با وجود طراحی مناسب، کیفیت متریال به کار رفته در کابین چندان مطلوب نیست و کیفیت سواری متوسطی هم توسط بیسو T3 ارائه می‌شود.

بیسو T3 از نظر تجهیزات هم وضعیت خوبی دارد و ویژگی‌هایی چون ورود و استارت بدون کلید، ایمولایزر، سنسور و دوربین دنده عقب، سنسور پارک جلو، فرمان برقی، تهویه مطبوع اتوماتیک، نمایشگر 9 اینچی، صندلی‌های چرمی، گرمکن صندلی‌های جلو، آینه‌های جانبی برقی، چراغ‌های جلو هالوژنی و دیلایت، کروز کنترل، سانروف پانوراما و سنسور باران را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

کابین بیسو T3

 

موتور به کار رفته در بیسو T3 از نوع 1.3 لیتری و 4 سیلندر است و با کمک توربوشارژر می‌تواند 133 اسب بخار قدرت و 185 نیوتن متر گشتاور تولید کند که به وسیله جعبه دنده اتوماتیک CVT به چرخ‌ها انتقال پیدا می‌کند. بدون شک بیسو T3 از نظر فنی و کیفیت سواری حرفی برای گفتن در مقابل هاوال H2 ندارد.

در نهایت باید بگوییم بیسو T3 به دلیل قیمت نسبتا بالا و عرضه نامناسب در بازار در کنار خدمات پس از فروش نامعلوم، ارزش خرید بالایی ندارد و به هیچ عنوان در اولویت خرید قرار نمی‌گیرد.

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : پیمان
    تاریخ : 1399/10/05

    من چندوقته بیسو دارم کیفیت وسواریش خیلی عالیه
    امکاناتش فوله توی این رنج هیچ ماشینی انقدرامکانات نداره

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading