اینجا هستید: صفحه اصلی خودروهای بازار هاوال H2 1397-1398

هاوال H2 1397-1398

HAVAL H2 1397-1398

هاوال H2 1397-1398 هاوال H2 1397-1398

بررسی هاوال H2

هاوال H2 از پر طرفدار ترین و بهترین شاسی بلند های چینی حاصل زحمات مهندسان کارخانه هاوال میباشد که زیر مجموعه کمپانی عظیم گریت وال است و هاوال H2 محصول سال 2014 کمپانی هاوال است که از بدو ورودش به بازار چین و کشور های دیگر مانند استرالیا فروش عالی را تجربه کرده است.

در بازار های جهانی هاوال H2 را با ماشین های مطرحی چون مزدا CX3 مقایسه میکنند که این موضوع کیفیت خوب هاوال H2 را اثبات می کند و حتی در بعضی مواقع میزان فروش هاوال H2 از مطرح ترین رقبای خودش هم فراتر رفته است و با اتکاء به این موضوع هاوال H2 روز به روز مشتریان بیشتری را به سمت خودش جذب کرده است.

ماشین های چینی معمولا در ظاهر از دیگر ماشین های مطرح دنیا طرحی کپی شده دارند اما این موضوع در اتومبیل های تولید گریت وال کمرنگ تر است و شخصیت ماشین هایش چون هاوال H2 تماما سعی دارند تا مستقل بودن خود را نشان دهند؛ هاوال H2 با چراغ جلو هایی که دور آن نوار LED کشیده شده است ، جلو پنجره کروم بزرگ، کاپوت با خطوط برجسته، نوار کروم در پایین درب ها در نمای جانبی و خطی که از امتداد چراغ جلو تا چراغ عقب کشیده است و چراغ عقب های بزرگ، دیفیوزر عقب و سپر برجسته ار نکاتی هستند که ظاهر هاوال H2 را هماهنگ، زیبا، دلنشین و قابل قبول ساخته اند.

هاوال H2 در طراحی خود هم رویکرد اسپرت دارد و هم به المان لوکس بودن توجه خاصی داشته است. با وارد شدن به کابین هاوال H2 نخستین نکته قابل توجه طراحی لوکس کابین است که در عین حال ساده و کاملا مدرن هم میباشد. هاوال H2 در ساخت و متریال مورد استفاده حداکثر تلاش خود را کرده است که بهترین باشد و موفق هم شده است چون در بحث کیفیت هاوال H2 از تمامی ماشین های چینی رقیبش کیفیت بهتری دارد.

هاوال H2 در نمونه فول آپشن و با توجه به قیمتش تجهیزات خوبی برای ارائه دارد که البته این روز ها چینی ها فهمیده اند که تعداد بیشتر آپشن در جلب مشتری موثر است و از اینرو سطح تجهیزات بیشتر ماشین های چینی قابل قبول است. قلب تپنده هاوال H2 4 سیلندر است، 1.5 لیتر حجم دارد و با کد فنی GW4G15B شناخته می شود و توسط آن حداکثر قدرت 148 اسب بخار و 210 نیوتن متر گشتاور را تولید می کند که توانایی های حرکتی متوسطی را برای هاوال H2 رقم زده است اما در مقابل مصرف سوخت مناسب و اقتصادی را با هاوال H2 تجربه خواهید کرد.

کیفیت سواری خوب جزء نکات مثبت هاوال H2 است یعنی هم سواری نرم و راحت و بدون استرس را تجربه خواهید کرد و هم در پیچ ها هاوال H2 به لطف هندلینگ خوبش به بهترین شکل ممکن و با بالاترین سرعت پیچ را طی خواهد کرد.

 هاوال-H2
عکس داخلی هاوال H2 1397-1398
price icon

1,320,000,000 تومان

(حدود قیمت)
امتیاز کاربران از : 10

1

8از 18کاربر

سال ساخت : 1397-1398

نکات مثبت هاوال H2

نکات مثبت : کیفیت ساخت بالا ، آپشن های تکمیل ، سواری عالی

نکات منفی هاوال H2

نکات منفی :مصرف سوخت بالای نمونه های دو دیفرانسیل

 

امنیت هاوال H2

نقد کارشناسی هاوال H2

سال 95 هاوال H2 در یک دوره توسط عظیم خودرو به فروش رسید که با بد قولی های فراوان همراه بود و حالا گروه بهمن نماینده رسمی هاوال در ایران شده است و پیش بینی میشود تا هاوال H2 اولین ماشین مونتاژ شده این برند در ایران باشد که اگر در حدود 90 میلیون تومان قیمت داشته باشد بدون شک از تمام رقبای چینی خودش مانند جک S5 و چری تیگو 5 انتخاب بهتری خواهد بود و میتواند فروش این کلاس در بازار را با قدرت به نفع خودش تغییر دهد .

 

شرکت بهمن موتور از ابتدای سال 96 از قصد خود بر مونتاژ خودروی جدید در کلاس SUV پرده برداشت که سرانجام پس از ماه ها در نمایشگاه خودروی تهران امسال به طور کامل نسبت به معرفی کوچکترین کراس اور هاوال یعنی مدل H2 پرداخت. به لحاظ پیشینه حرکتی  احتمالا"  انتخاب این برند و مدل H2 توسط بهمن موتور میتواند به دلایل زیر صورت گرفته باشد:

 

بهمن موتور نیاز به برندی دارد که در امتداد با دیگر خودروهای موتتاژی این شرکت دارای کیفیت و طراحی و مشخصات فنی خوبی باشد. همچنین از لحاظ قیمت تمام شده به گونه ای باشد که توان رقابت در بازار SUV های عرضه شده شرکتهای خودروسازی ایرانی که تقریبا" همگی از برندهای چینی همانند جک و تیگو و هایما هستند، را داشته باشد. از لحاظ سرمایه گذاری طولانی مدت نیز چنانچه بواسطه تحریمهای بین المللی مشکل قطع ارتباط از سوی شرکت مادر ژاپنی یا کره ای بوجود بیاد اطمینان خاطر وجود داشته باشد که خط تولید جدید ایجاد شده بواسطه مالکیت چینی دچار وقفه نگردد.

 

بنابراین می توان گفت بهمن موتور کاملا" هوشمندانه برند هاوال که زیر شاخه تازه تاسیس شرکت گریت وال چین بوده و به طور کاملا" حرفه ای به تولید SUV هایی می پردازد که بواسطه طراحی و کیفیت ساخت و مشخصات فنی در کلاسی بالاتری از دیگر تولید کنندگان چینی قرار دارد، را بعنوان شریک تجاری جدید خود برگزیده است.

   

مدل انتخاب شده توسط بهمن موتور مدل فول آپشن هاوال H2 کامپکترین کراس اور هاوال بوده که در سال 2014 معرفی و به بازار عرضه شده و  بر خلاف انتظار  بدلیل کیفیت بسیار خوب ساخت و متریال استفاده شده در داخل کابین، از این مدل علاوه بر بازار داخلی چین در بازار استرالیا نیز بدلیل قیمت رقابتی  استقبال خوبی شده و طبق ارزیابی ها صورت گرفته از لحاظ کیفیت ساخت و متریال مورد استفاده، این خودرو را در حد و اندازه بهترین رقبای ژاپنی و کره‌ای آن ارزیابی نموده اند.

   

مشخصات فنی

هاوال H2 که بهمن موتور قصد مونتاژ آن را دارد نمونه فول آپشن آن بوده که از یک موتور 1.5 لیتری توربو شارژر که توان تولید 148 اسب بخار در 5600 دور بر دقیقه و گشتاور 210 نیوتن متر در 2200 -4500 دور بر دقیقه، را دارا می باشد بهره گرفته که قدرت آن توسط یک گیربکس اتوماتیک با قابلیت دستی تیپترونیک به چرخهای جلو می شود. البته نمونه دو دیفرانسیال آن نیز از سوی هاوال تولید شده ولی بدلیل بهره گیری از گیربکس دستی فعلا در برنامه تولید بهمن موتور قرار ندارد. طبق کد اعلامی از سوی هاوال بنظر میرسد موتور این مدل از سری موتورهای سری4G15 میتسوبیشی بوده که به همراه توربو شارژر صفر تا 100 حدود 13 ثانیه را  برای این مدل به ارمغان می آورد.. علت کندی شتاب اولیه H2 می تواند یکی لگ اولیه توربو شارژ در بوست کردن موتور جهت تولید گشتاور بالا و دوم وزن نسبتا بالای خودرهای هاوال بدلیل استحکام خوب بدنه دانست.

  

طراحی داخلی و خارجی 

در نمای خارجی این مدل علی رغم تاکید هاوال مبنی بر ساخت و  طراحی مستقل خودروهای این شرکت از دیگر خودروسازها،  تقریبا" از الگوهای طراحی خودروهای کراس اور اروپایی از جمله آئودی یا فولکس واگن در آن مشاهده می شود.. طراحی ساده و زیبا و هماهنگ و عاری از هر گونه حجم دهی در نمای جلو و جانبی و عقب جای هیچ گونه نکته منفی برای انتقاد جدی باقی نگذاشته است. طراحی ظاهری آن به گونه ای نیست که شما را به وجد بیاورد و یا در طولانی مدت باعث خستگی از آن گردد یعنی به معنای واقعی کاملا" محافظه کارانه و عامه پسند می باشد. طراحی داخل کابین آن نیز بسیار لوکس و کیفیت متریال مورد استفاده در آن بسیار بالا بوده و همه چیز منظم در جای خود قرار گرفته است. قطعات پلاستیک با کیفیت بالا ، قطعات کرومی براق در جای جای کابین به چشم میخورد. طراحی صندلی ها بسیار راحت و جادار و از لحاظ زیبایی با استفاده از چرم کاملا راضی کننده می باشند. با توجه به ابعاد نه چندان بزرگ هاوال H2 که در طول 4.33 متر در عرض 1.81 متر بوده و ارتفاع 1.69متری را دارا می باشد فضای کابین کاملا" جادار بوده و با نشستن داخل آن کوتاهی سقف و یا کمبود جا برای پاهای سرنشینان و یا تنگی جا احساس نمی گردد.

 

امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی 

هاوال برای این مدل از لحاظ امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی خساستی به خرج نداده و از  امکانات رفاهی آن میتوان به پشت آمپر3D، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوال زون، سیستم کیلس و استارت انجنین، دوربین عقب و سیستم مالتی مدیا، فرمان کمک برقی، سانروف، ترمز دستی برقی، صندلی برقی راننده و ... همچنین به جهت استفاده از تجهیزات ایمنی من جمله پشت سری فعال در تصادف، ایربگهای جلو و جانبی جلو-عقب کامل، ABS,BA,EBD,ESP این خودرو در ردیف یکی از ایمن‌ترین کراس‌اوورهای ساخت چین جای می‌دهد که به لحاظ ایمنی، این خودرو 5 ستاره را از موسسه ایمنی C-NCAP چین دریافت نموده است.

 

گالری تصاویر هاوال H2

property
گیربکس
6 سرعته اتوماتیک تیپ ترونیک
property
حجم موتور سی سی
1497
property
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه)
148/5600
property
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه)
12.9
property
مصرف ترکیبی(لیتر)
7

مشخصات هاوال H2 1397-1398

مدل : هاوال h2
کلاس : کراس اوور جمع جور
گیربکس : 6 سرعته اتوماتیک تیپ ترونیک
محور متحرک : دیفرانسیل جلو / دو دیفرانسیل
تعداد و آرایش سیلندر/سوپاپ : 4خطی/16
حجم موتور سی سی : 1497
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه) : 148/5600
گشتاور(نیوتن متر/دور در دقیقه) : 210/2200-4500
حداکثر سرعت (کیلومتر در ساعت) : 190
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه) : 12.9
طول/عرض/ارتفاع(میلیمتر) : 1695/1814/4335
وزن خالص(کیلوگرم) : 1495
مشخصات تایر : 235/55R18
مصرف ترکیبی(لیتر) : 7
استاندارد الایندگی : یورو 5
حجم مخزن سوخت(لیتر) : 55
کیسه هوا : راننده-سرنشین جلو-جانبی-پرده ای
سیستم های ترمز و پایداری : ABS-EBD-ESP-BA-
سیستم های امنیتی : ایموبولایزر/سیستم هشدار دهنده/ورود بدون کلید / استارت دکمه ای
سیستم های فرمان و هدایت : فرمان برقی / کنترل سیستم صوتی بر روی فرمان
سیستم تهویه مطبوع : تهویه مطبوع اتوماتیک دو نقطه ای به همراه فیلتر تصفیه هوا
سیستم صوتی تصویری و مالتی مدیا : صفحه نمایش 7 اینچی لمسی با 6 بلندگو
سیستم صندلی : صندلی راننده 6 جهته برقی / گرمکن صندلی های جلو
سیستم اینه و شیشه ها : تنظیم برقی آینه ها به همراه گرمکن و جمع کننده خودکار/شیشه بالابر جلو و عقب برقی
سیستم روشنایی : چراغ های جلو LED مجهز به دیلایت /مه شکن جلو و عقب
سایر امکانات : سیستم مالتی مدیا پیشرفته/ سانروف / سنسور نور و باران/کروز کنترل / روکش چرمی فرمان و صندلی ها / کامپیوتر سفری/ دوربین دنده عقب / سنسور پارک عقب
نویسنده : ماشین 3



نظرات کاربران درباره هاوال H2 1397-1398

  • user icon
    نویسنده : حسین حیدری
    تاریخ : 1396/12/23

    تیگو 7 خیلی بهتره

    • نویسنده : sam127
      تاریخ : 1397/02/04

      قیمتش هم بیشتره

  • user icon
    نویسنده : Arman
    تاریخ : 1397/02/03

    واقعا عالي هست

  • user icon
    نویسنده :
    تاریخ : 1397/02/05

    من هاوال H2 تو نمایشگاه دیدم بنظرم آینده خوبی داره و رقیب جدی برای همی چینیهای بازاره با قیمت خوبی که هم براش اعلام کردن

    • نویسنده : شاغلام
      تاریخ : 1397/02/29

      دست بالای دست بسیار است

  • user icon
    نویسنده : سعید
    تاریخ : 1397/02/08

    امروز بهمن قرار شد ثبت نام کنه! اول گفتن 10 بعد شد 11 بعد شد 11:45. از 11:45 تا 12:45 اگر شما تونستی وارد بشی وثبت نام کنی من هم تونستم!!!!! اقا تا مرحله پرداخت که میرسید بعد قطع میشد و مینداخت بیرون!!!! یعنی عملا دست یه عده خاصی بوده بعد از 12:45 هم همه موارد تمام شد و فروش پایان یافت!!!! به قول ماشین 3 ((دلال ها از آنچه فکر میکنید به هاوال نزدیک ترند!)))

    • نویسنده : علی
      تاریخ : 1397/02/08

      سلام دقیقا من هم همینطور تا صفحه پرداخت بانک میرفت خطا میداد

    • نویسنده : ارسلان
      تاریخ : 1397/02/09

      واقعا افتضاح بود. بهمن موتور به خوبی نشون داد که کم و کسری از خودروسازهای داخلی نداره و به خوبی دلال ها و رانت بازی ها رو پوشش داد...

    • نویسنده : رضا
      تاریخ : 1397/02/25

      دلالی ها خودشون هستند برای اینکه خودشون قیمت ماشین هارو افزایش بدن در اولین ثبت نام به کسی ماشین نمیفروشن و یه فروش نجومی برای خودشون ثبت میکنن. بعد ماه های اول رو تولید هاشون رو خودشون از طریق دلال هایی که دارن میفروشن به قیمتی که میخوان تا باعث افزایش قیمت در ماه های بعدی بشه. اگه قانونی بود هیچ وقت اینطوری نمیشد.

  • user icon
    نویسنده : Jesus
    تاریخ : 1397/02/09

    سلام،سوختش دقیقا چقدره هاوال اچ 2؟

  • user icon
    نویسنده : system
    تاریخ : 1397/02/24

    دوست عزیز شتابش اشتباه نوشتین اصلاح کنید 10 هستش

  • user icon
    نویسنده : مازیار اشتیاقی
    تاریخ : 1397/02/31

    من به شکل ظاهری شک میکنم نمیدونم کدومشه سرچ میکنم دونمونه نشون میده مگه اچ دوفرقی هم میکنه باهم ؟؟
    ولی ازنظرفنی وامکانات ازبقیه چینی ها بهتره

  • user icon
    نویسنده : امیر
    تاریخ : 1397/04/16

    این خودرو جینی هنوز امتحان پس نداده تعدادی از سایتها رشوه می گیرند وبا اب وتاب از خوبیهایش قلم فرسایی می کنندو سر مشتریان خدا زده شیره می مالند مطمئن باشید قیمت این خودرو جینی 60میلیون بیشتر نمی ارزد.هرکس این خودرو وسایر خودروهای جینی را بخرد صاحب اول واخرش خودش می باشد و30 میلیون افت قیمت دارد

  • user icon
    نویسنده : فرهاد
    تاریخ : 1397/04/18

    من کلی گشتم تا بتونم توی این رنج به یه ماشین خوب برسم...
    هاوال H2 یکی از بهترین گزینه هاست.دوست من 1 هفته پیش تحویل گرفته و 2 روز ماشین دست من بود.کیفیت متریال بکاررفته در اون فوق العادست و نرمی و سواریش خیلی عالی.
    من قبلا اسپورتیج2014 داشتم و میتونم بگم با کره ای ها واقعا رقابت میکنه
    تقریبا خودم سواری تمام چینی بازار رو تست کردم.عموم رییس بانک و تیگو7 داره.میتونم بگم از لحاظ کیفیت از همشون بهتره.الان خودم دنبال خریدشم ولی متاسفانه قیمت بازارش هر روز بیشتر میشه...

  • user icon
    نویسنده : علي
    تاریخ : 1397/04/23

    شتابش خيلي كم ،شروع به حركت در سراشيبي با تأخير خيلي زيادي همراهه
    اصلا به قيمت حال حاضر ارزش نداره

  • user icon
    نویسنده : ساسان
    تاریخ : 1397/05/10

    به نظر من شبيه ايكس 60. حالا كارمون بجايي رسيده كه جون بكنيم ماشين مدل بالاتر بخريم و دل فقرا و ندارها رو بسوزونيم و به ديگران فخر بفروشيم اون هم با ماشين چيني!!! به نظر من جدا از رفاه يا امنيت بيشتر براي فخر فروشي و سوزاندن دل بدبخت بيچاره ها يا براي گول زدن دخترهاي مردم ماشين مي خرن. كاش فقط انسان باشيم. با پول اينا ميشه جان چند نفر بيمار رو نجات داد و چه كارهايي كه نميشه كرد..اي كاش فقط انسان باشيم.

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1397/05/17

    تجربه من یک ماه پس از خرید
    نکات مثبتشو که گفتن اکثرا. متریال خوب، امکانات رفاهی بالا، قیمت خوب، تلنولوژی های بروز، فرمون پذیری عالی، ایمنی 5 ستاره و استاندارد 4 ستاره و...

    اما نکات منفی که جایی ندیدم تقریبا
    تو سربالایی یه مقدار تاخیر داره تو شروع حرکت. ولی از نظر شتاب با وجود وزن زیاد مشکلی نداره.
    سواریش یک مقدار خشکه. با وجود سیستم تعلیق بروزش ولی مشکل اکثر شاسی بلندها مثل کوبش و لرزش رو داره متاسفانه.

    استهلاک و اذیت کردناش و خرابی هاش هم که تو طول زمان مشخص می شه. امیدوارم که مثل نقدهای انجام شده حتی نقد سایت های خارجی (که دیگه نمی شه گفت اونا به نفع می نویسن) بتونه آبروی چینی ها رو بخره.

  • user icon
    نویسنده : بهزاد
    تاریخ : 1397/06/13

    من ۲ ماه پیش خریدم ، اون موقع قیمتش ۱۳۵ میلیون بود، باهاش چند دفعه مسافرت رفتم ،خلاصه بگم کیلومتر ۸ هزارتارو که رد میکنه تازه میفهمین چه اشتباهی کردین، بشدت کمکها افت کرد و گیربکس ماشین به ضربه افتاد، هفته پیش گذاشتم نمایشگاه برادرم با کیلومتر ۹۵۰۰ تا برام فروختش ۱۷۸ تومن که البته سود خوبی بود تو این بازار خراب دسته دو ماشین چینی.

    • نویسنده : بهزاد
      تاریخ : 1397/07/01

      آقا من فکر کردم پست درباره هایما هستش :)) الان داشتم درباره هاوال تحقیق میکردم کامنت خودمو دیدم که چند وقته پیش درباره هایما نوشته بودم، من از همه دوستان عزر میخام اگه گمراه شدن با کامنتم 😑

    • نویسنده : بهزاد
      تاریخ : 1397/07/01

      آقا من فکر کردم پست درباره هایما هستش :)) الان داشتم درباره هاوال تحقیق میکردم کامنت خودمو دیدم که چند وقته پیش درباره هایما نوشته بودم، من از همه دوستان عزر میخام اگه گمراه شدن با کامنتم 😑

  • user icon
    نویسنده : Amir
    تاریخ : 1397/06/23

    سلام چرا این قدر تابلو دارید ماشینی که مشخصه خوبه رو تخریب میکنید؟ از کدوم شرکتی شما؟ یکم سر بزنید سایتهای خارجی و استرالیایی ببینید جز تعریف از کیفیت و راحتی این ماشین نیست؟

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1397/07/28

    من یک ماهه این ماشین و دارم. تو شروع حرکت خوبه اما تا برای شتاب گیری دور موتور باید به دوهزار برسه تا سیستم توربو وارد عمل بشه تا شتاب بگیره. تو فاصله یکی دو ثانیه ای که توربو کاربیوفته ضعیفی موتورش و حس می کنید. اگر موتور این ماشین ۱۸۰۰ توربو بود حرف نداشت. از ایرادات دیگه ای که وارده اینه که دوربین ۳۶۰ نداره. دوربین عقب و پهلوی راست داره. سواری اش نرم و کوبش نداره حتی برای سرنشینان عقب. موتور و گیربکسش هماهنگی خوبی با هم دارن.

  • user icon
    نویسنده : Mansor
    تاریخ : 1398/02/15

    سلام
    اصلا به تعریف و تمجید هیچ کس گوش نکنید یه سرچ ساده تو گوگل همه چیرو مشخص میکنه
    من هاوال دارم ازش راضیم جک اس ۵ دنده ای هم داشتم ستایش خیلی خوب بود اما زوزه گیربکس ابرو بر بود انصافا هر کی خواست بخره بره تو هاوال بشینه کیفیت رو حس میکنه

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading