بی وای دی S6 1395-1397

BYD S6 1395-1397

بی وای دی S6 1395-1397 بی وای دی S6 1395-1397

بررسی بی وای دی S6

BYD S6 - بی وای دی S6 نخستین شاسی بلند ساخت کمپانی بی وای دی است که نخستین بار در سال 2010 در نمایشگاه خودرو گوانژو چین رونمایی شد و از سال 2011 بر روی خط تولید قرار گرفت. بی وای دی اس 6 در کشور چین به یکی از موفق‌ترین و پرفروش‌ترین خودروهای شاسی بلند کشور چین تبدیل شد ولی به دلیل سیاست‌های نادرست شرکت واردکننده هرگز نتوانست موفقیت‌های خود را در ایران تکرار کند.

BYD S6 با ورودش به بازارخودروی ایران می توانست تهدیدی جدی برای رقبای هم وطن خود مثل جک اس5 وچری تیگو5 باشد ، ولی به دلایلی نامعلوم خیلی زمان برد تا ماشین byd s6 وارد بازار شود . بی وای دی اس6 با این مشخصات فنی و ظاهری می توانست به فروش خوبی دست یابد. تا به اینجای کارbyd s6 بازار را دو دستی به رقبای چینی قدرتمندش یعنی جک s5 و چری تیگو5 واگذار کرده است.

بی وای دی S6 از یک موتور 2.4 لیتری 4 سیلندر بهره می‌برد که می‌تواند حداکثر قدرتی برابر با 160 اسب بخار و گشتاوری معادل 229 نیوتن متر تولید کند. این قدرت به وسیله جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک دو کلاچه تیپ ترونیک به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند.

بی وای دی اس 6 در بازار ایران رقبایی چون جک S5، چری تیگو 5، تیگو 7، هایما S7 توربو و هاوال H2 را در مقابل دارد که باتوجه به خدمات پس از فروش نامناسب و بازار دست دوم ضعیف، بی وای دی S6 شرایط خوبی را در بازار تجربه نکرد.

 بی-وای-دی-S6
عکس داخلی بی وای دی S6 1395-1397
price icon

1,450,000,000 تومان

(حدود قیمت)
امتیاز کاربران از : 10

1

7از 29کاربر

سال ساخت : 1395-1397

نکات مثبت بی وای دی S6

گیربکس 6 سرعته 2 کلاچه تیپ ترونیک -دید مناسب راننده-کیفیت ساخت قابل قبول

نکات منفی بی وای دی S6

بازدهی پایین پیشرانه-خدمات پس از فروش ضعیف-برند نا آشنا-ظاهر قدیمی-شتاب اولیه ضعیف-بازار دست دوم ضعیف

امنیت بی وای دی S6

شاسی بلند چینی بی وای دی BYD موفق به کسب 5 ستاره ایمنی از موسسه چاینا انکپ شده است.

نقد کارشناسی بی وای دی S6

بی وای دی S6 شاسی بلند چینی بازار کشورمان اسن که توسط شرکت کارمانیا وارد ایران شد.

S6 اولین مدل SUV شرکت چینی  BYDاست که به صورت مستقل توسط این شرکت طراحی و ساخته شده و بطور مستقیم از پلت فرم لکسوس RX نسل دوم که بین سالهای 2003-2008 تولیده شده بهره گرفته است.

 

 مشخصات فنی بی وای دی S6

 

مدل عرضه شده بی وای دی S6 در بازار ایران با امکانات کامل بوده و مجهز به موتور ۴ سیلندر ۲٫۴ لیتری ساخت میتسوبیشی با ۱۶۰ اسب بخار در 5800 دور بر دقیقه و ۲۲۹ نیوتن متر در 4000 هزار دور بر دقیقه  گشتاور می‌باشد. گیربکس اتوماتیک مورد استفاده در این خودرو ۶ دنده اتوماتیک دوکلاچه یا همان (DCT)  با قابلیت تیپترونیک یا دستی است که قدرت موتور را تنها به چرخ‌های جلو منتقل میکند. حداکثر سرعت اعلامی این خودرو ۱85 کیلومتر بر ساعت بوده و وزن خالص آن  در حدود 1700 کیلوگرم بوده و دارای 4.81 متر طول، 1.855 متر عرض و 1.725 متر ارتفاع است.

 

 طراحی داخلی و خارجی بی وای دی S6

 

شرکت BYD پلت فرم بی وای دی S6 را که مورد استفاده در لکسوس RX بوده را از شرکت تویوتا خریداری و بر مبنای آن به طراحی و ساخت  بی وای دی S6 اقدام نموده است. بنابراین در نمای خارجی و داخلی ضمن مشاهده تغییرات  ظاهری داخلی و خارجی نسبت به لکسوس RX نسل دوم که نمونه های آن در سطح شهرهای ایران تردد میکنند از همان نمای کلی بهره گرفته است لیکن کیفیت مواد و متریال مورد استفاده در آن بسیار معمولی بوده ولی در عوض می توان گفت که با این روش عملا از دانش و تکنولوژی تویوتا برای طراحی شاسی و پیکربندی ابعاد هندسی خودرو استفاده شده و از این رو بی وای دی اس6 می تواند تافته ای جدا بافته نسبت به محصولات سایر خودروسازان کم تجربه چینی باشد. BYD در بی وای دی S6 طرح فرمان، کنسول میانی و آمپر را باز طراحی کرده ولی در سایر موارد از همان قالب و کلیات داخل لکسوس استفاده شده است. در نمای ظاهری هم تغییرات، به طرح جدید چراغهای چلو و عقب و جلو پنجره و سپرها محدود میگردد. به دلیل ابعاد مناسب اتاق این خودرو بسیار جا دار بوده و راحتی زیادی را برای سرنشینان به همراه دارد. همانطور که اشاره شد ضمن کامل بودن امکانات رفاهی و آپشنهای مورد استفاده کیفیت داخلی خودرو اصلا در حد کیفیت درجه یک لکسوس نیست ولی همانند دیگر خودروهای چینی هم رده قابل قبول است.

 

 تجهیزات ایمنی و امکانات رفاهی بی وای دی S6

 

بی وای دی S6 لیست کاملی از امکانات رفاهی از قبیل صندلی برقی راننده؛ پوشش چرم صندلی ها، سیستم کیلس و استارت انجین، دوربین دید عقب و آینه سمت راست، کروز کنترل، دیلایت و تهویه اتوماتیک، 6 کیسه هوا،  سیستم‌های ترمز ABS ، EBD ، BOS، سیستم مولتی مدیا با نویگیشن فعال ایران و ... را  در خود دارد. یکی از نقاط ضعف این خودرو عدم وجود سیستم ESP یا کنترل پایداری است که با توجه به ارتفاع 19 سانتی متری کف خودرو از زمین در سر پیچها ممکن است باعث عدم پایداری در قسمت عقب خودرو گردد. همچنین این خودرو از سیستم HAC یا کمک در شروع حرکت در سر بالایی بهره نمی‌برد.

 

BYD S6 همچنین موفق شده بعنوان اولین خودرو SUV ساخت چین 5 ستاره ایمنی کامل را از C-NCAP دریافت نماید لیکن  بعد از گذشت یکسال و نیم از تولید آن در ایران هنوز مورد بررسی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران قرار نگرفته تا محکی به آن زده شود هر چند میتوان حدس زد بیش از 3 ستاره ایمنی در انتظار آن نخواهد بود.

 

 

ارزش خرید بی وای دی S6

 

از نکات مثبت بی وای دی S6 طراحی و ابعاد هندسی کابین آن بوده که راحتی و آسایش خوبی را برای سرنشینان جلو و عقب فراهم می کند. همچنین به دلیل استفاده از سیستم فنر بندی مشابه لکسوس و مشخصات ذاتی پلت فرم لکسوس از نرمی خوبی در جاده و عبور از ناهمواری و دست اندازها برخوردار است. همچنین بدلیل تولید گشتاور نسبتا خوب ۲۲۹ نیوتن متر در 4000 هزار دور بر دقیقه از کشش مناسبی برخوردار است و در مجموع برای استفاده روزمره و سفرهای خانوادگی گزینه مناسبی به شمار می‌رود.

 

بی وای دی S6 با توجه به قیمت فروش در رده خودروهایی همانند جک S5، چری تیگو 5، تیگو 7، هایما S7 توربو و هاوال H2 توربو قرار میگیرد ، که از لحاظ فنی قابل قبول است ولی کیفیت ساخت چندان بالایی ندارد. همچنین به دلیل استفاده از یک پلت فرم قدیمی متعلق به سال 2003 چهره خسته کننده‌ای دارد و نمی‌توان آن را خودرو زیبایی قلمداد کرد. بی وای دی S6 از نظر خدمات پس از فروش و بازار دست دوم هم عرصه رقابت را به رقبا واگذار می‌کند.

از لحاظ کلی بی وای دی S6 خودروی قابل قبولی است که می توانست موفقیت های زیادی را در بازار ایران کسب کند ولی به دلیل عملکرد شرکت تولید کننده این خودرو یعنی شرکت کارمانیا و نحوه ضعبف معرفی این خودرو به بازار ، بی وای دی S6 نتوانست به هدف های بزرگش در بازار خودروی ایران دست باید . باید منظتر باشم و ببینیم که بی وای دی S7 هم به سرنوشت بی وای دی S6 دچار خواهد شد و یا اینکه شرکت کارمانیا قوی تر از گذشته عمل خواهد کرد. 

در حال حاضر در این بازه قیمتی، جک S5 و هاوال H2 منطقی ترین گزینه های خرید خودرو به شمار می‌روند.

گالری تصاویر بی وای دی S6

property
گیربکس
6 دنده اتوماتیک تیپ ترونیک
property
حجم موتور سی سی
2400
property
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه)
160/5800
property
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه)
12
property
مصرف ترکیبی(لیتر)
9.8

مشخصات بی وای دی S6 1395-1397

مدل : BYD S6
کلاس : شاسی بلند متوسط
گیربکس : 6 دنده اتوماتیک تیپ ترونیک
محور متحرک : دیفرانسیل جلو ( FWD)
تعداد و آرایش سیلندر/سوپاپ : 4 خطی / 16
حجم موتور سی سی : 2400
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه) : 160/5800
گشتاور(نیوتن متر/دور در دقیقه) : 229/4000
حداکثر سرعت (کیلومتر در ساعت) : 185
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه) : 12
طول/عرض/ارتفاع(میلیمتر) : 1725/1855/4810
وزن خالص(کیلوگرم) : 1695
مشخصات تایر : 225/65R17
مصرف ترکیبی(لیتر) : 9.8
استاندارد الایندگی : .
حجم مخزن سوخت(لیتر) : 72
کیسه هوا : 10 عدد (راننده / سرنشین جلو / جانبی /پرده ای)
سیستم های ترمز و پایداری : جلو دیسکی خنک شونده - عقب دیسکی - ABS- EBA- BOS
سیستم های امنیتی : دزدگیر / ایموبیلایزر / استارت و ورود بدون کلید/ کمربند ایمنی سه نقطه ای صندلی های جلو و عقب با هشدار بسته نبودن کمربند سرنشینان جلو
سیستم های فرمان و هدایت : هیدرولیک/ فرمان چرمی/ کنترل سیستم صوتی، بلوتوث و کروز کنترل بر روی غربیلك فرمان
سیستم تهویه مطبوع : کنترل اتوماتیک دو گانه
سیستم صوتی تصویری و مالتی مدیا : نمایشگر 7 اینچی لمسی / نویگیشن / 9 بلندگو، بلوتوث، پورت USB+AUX /قابلیت پخش DVD
سیستم صندلی : تنظیم برقی صندلی راننده 8 جهته برقی/صندلی های عقب مجهز به ایزوفیکس/صندلی ردیف عقب تاشو با قابلیت تنظیم پشتی و کفی و دارای تکیه گاه ساعد و جالیوانی
سیستم اینه و شیشه ها : شیشه عقب دارای سیستم یخ زدا-آینه های جانبی برقی و تاشونده به همراه گرمکن /آینه دید عقب با قابلیت کاهش اتوماتیك تابش نور بهمراه قطب نمای الکترونیکی
سیستم روشنایی : چراغ رکاب با لوگوی BYD/ تنظیم ارتفاع چراغ های جلو /روشن شدن اتوماتیك چراغهای جلو /چراغ های جلوی روشنایی در روز
سایر امکانات : سنسورهای پارک / دوربین دید عقب /کی لس/دوربین دید جانبی آینه سمت راست/کروز کنترل/سانروف/تریم چرم/سنسور جلو/ مسیریاب با نقشه ایران(GPS)/ پورت ولتاژ خروجی 12 ولت در قسمت بار/ چراغ رکاب با لوگوی BYD/
نویسنده : ماشین 3



نظرات کاربران درباره بی وای دی S6 1395-1397

  • user icon
    نویسنده : اسماعیل
    تاریخ : 1395/06/19

    اقای مدیر ایا بی وای دی byd بهتر است یا هایما

    • نویسنده : مدیر سایت
      تاریخ : 1395/06/19

      BYD بهتر می باشد

    • نویسنده : حمید
      تاریخ : 1395/07/19

      هایما رو با بی وای دی اس 6 مقایسه نکنید لطفا بی وای دی خیلی سره از هایما

    • نویسنده : محمدامین سنگتراش
      تاریخ : 1396/05/09

      هايما s7توربو

    • نویسنده : كمال
      تاریخ : 1397/03/20

      تو هم رده هاي خودش عاليه

  • user icon
    نویسنده : مهیار
    تاریخ : 1395/06/25

    ولی به نظر من سواری که هایما داره هیچ ماشینی نداره

    • نویسنده : Kian
      تاریخ : 1395/07/19

      بهتره BYD رو تست کنی

    • نویسنده : اسماعيل
      تاریخ : 1395/09/17

      باسلام پس كي ماشين byd s6به بازار مي آيد باتشكر

    • نویسنده : sep.BHM
      تاریخ : 1396/02/19

      هایما چیه خداییش اینقد میگین اه اه

  • user icon
    نویسنده : یارو
    تاریخ : 1395/07/08

    شکی نیست که اینده خودرو در دستان چینی ها خواهد بود .کارگر و متریال ارزان .سوبسید دولت چین .و مدیران فعال چینی .نخواهند گذاشت کسی عرض اندام کند.وضعیت خودروهای چینی در کشور ما نسبت به چند سال گذشته بسیار پیشرفت کرده .در هر صورت به نظر من این خودرو از نظر ظاهر و توان موتور و اپشنهای موجود بهترین چینی حال حاضر کشور است..به شرط این که خدمات پس از فروش کافی داشته باشه

  • user icon
    نویسنده : ahsh
    تاریخ : 1395/07/15

    متاسفنهBYD s6 قیافه اش خیلی قدیمیه ولی اینطور که کارشناسان ماشین3میگن کیفت ساخت خوبی رو داره احتمالا باید ماشین خوبی باشه ولی برندش معلوم نیست از کجا اومده

    • نویسنده : حمید
      تاریخ : 1395/07/19

      تحقیق در مورد برند بی وای دی بسادگی قابل انجامه
      راستی متاسفم برای مدیر با این همه اطلاعات غلط
      قبل از دست به قلم شدن تحقیق کنید لطفا
      اولا که فقط 6 دستگاه اس 6 برای تست وارد شده و کسی حق وارد کردن نداره حتی کارمانیا و بحث بی وای دی فقط تولید است
      ضمنا آپشن های اس 6 تکمیله تقریبا

    • نویسنده : حمید
      تاریخ : 1395/07/19

      برند بی وای دی از معتبرترین برندهای چینه که حتی به آمریکا و اروپا صادرات گسترده داره و این موضوع براحتی قابل تحقیقه دوست عزیز
      ضمنا مدیر محترم بی وای دی اس 6 دف عقب نیست . اطلاعات غلط ندید لطفا

    • نویسنده : سید محمد حسن سعادت
      تاریخ : 1397/07/14

      عزیزم یه ذره تحقیق کن میفهمی

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1395/07/20

    به نظر منBYD عالي هست
    تو سايت بانك خودرو
    و بخار همش تعريف هست
    و يه پله بالاتر جك اس ٥هست

  • user icon
    نویسنده : ali salehiniafar
    تاریخ : 1395/07/25

    مدیر محترم سایت، بنده یکی از خریداران byd اس 6 هستم.قبل از خرید هم کلی تحقیق کردم. جدیدا هم شرکت بودم و اعلام شد که تو آبان تحویلها شروع می شود.تعجب کردم ظاهر سایت بروز و جامعی دارید پس چرا هم اطلاعات اشتباه نوشتید هم قیمت اشتباه گفتید و هم اینکه چرا قسمت امتیاز دهی به این ماشین بستست.مگر نه اینکه که ما مردم باید صحیح و و از روی تحقیق درست امتیاز بدیم به این ماشین.بهر حال بنظر بنده که حدود30 سال است که ماشین دارم و ماشین سوار هستم و از اول هم سختگیر بودم تو انتخاب ماشین، این ماشین ارزش خرید دارد نسبت به رقبا و اینطورها هم که شما می گید نیست.

  • user icon
    نویسنده : سهیل
    تاریخ : 1395/07/26

    میخواستم بدونم بین بی وای دی و تییولی کدوم رو انتخاب کنم.. البته قصد خرید بی وای دی رو دارم اما باز هم دو دل هستم.. یه سوال دیگه ! برای خرید بی وای دی به کدوم شرکت یا نمایندگی مراجعه کنم؟

  • user icon
    نویسنده : ahsh
    تاریخ : 1395/08/15

    اگه کماشین خیلی خوب میخوای تیولی بگیر تیولی کره ای است و بی وای دی چینی به نظر من تیولی بخری بهتره.

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1395/08/17

    شما بی وای دی رو برای خرید پیشنهاد میدید یا نیسان مورانو ۲۰۰۹ رو که تقریبا قیمتا با صفر این ماشین تو یه رنج قیمتی هستن.

  • user icon
    نویسنده : Ali
    تاریخ : 1395/08/23

    سلام توی خرید ماشین بی وای دی شک نکنید دوستان

  • user icon
    نویسنده : بهنام
    تاریخ : 1395/08/26

    بی وای دی عالیه بهترین خودروی شاسی بلند چینه

  • user icon
    نویسنده : ahsh
    تاریخ : 1395/09/05

    قابل توجه اقایون بی وای دی سال 2011 طراحی شده و تازه به ایران اومده و باید بگم طراحیش قدیمیه

  • user icon
    نویسنده : ahsh
    تاریخ : 1395/09/05

    بعد لطفا مدیر سایت لطفا بازدهی کم پیشرانه رو درست کنید . موتورش اصلابازدهی کمی نداره

    • نویسنده : حسین
      تاریخ : 1396/07/11

      وقتی یه انجین دو هزار چهارصد سیسی تو سال دو هزار هفده صد شصت اسب تو دور شش هزار بیرون میده و صفر تا صدشم دوازده ثانیه هست اینها یعنیکه این موتور ضعیفه البته با توجه به وزن خیلی بیش حد این ماشین نسبت به رقباش به این میرسیم که احتمالا از طراحی روز برخوردار نیست چون الانه همچنین ماشینهایی بیش از هزار پونصد کیلو نیستند

    • نویسنده : آرش
      تاریخ : 1396/11/10

      سلام
      شما ابعاد این ماشین رو با رقبا ش مقایسه کنی متوجه میشی چرا وزنش بیشتره

  • user icon
    نویسنده : آرش خاکی پور
    تاریخ : 1395/09/17

    مدیر سایت و دوستان مطلع ، بین BYD S6 و JAC S5 کدامیک بهتره؟

  • user icon
    نویسنده : احسان
    تاریخ : 1395/10/03

    مشخص که جک اس پنج بهتره
    اصلا جک اس پنج خدای ماشین تو ایران ,همه چیزش بهترینه,تیپ,قدرت,کلاس و ,,,,

    • نویسنده : فرشاد قدرخواه
      تاریخ : 1396/03/01

      عزیزم اولا شما چون اس5دارین دلیل بر این نمیشه بهترین باشه
      دومن خیلی رایج شده به این ماشین میگن جک اسمش جک نیست جی ای سی هستش مطمئن نیستین برین تو سایت کرمان خودرو

    • نویسنده : اسفند
      تاریخ : 1396/07/11

      داداش گلم،دعوانداره که...
      اگه از تیپش خوشت میاد،به چند دلیل فعلا توی چینی ها بهترین
      1_موتو2400تنفس طبیعی که مشکلات نگهداری توربو رو با بنزین ایران نداره
      2_bydمعتبرترین خودروساز چینه
      Bydتانگ رو بخونین...به حرفم میرسید
      به آمریکا و اروپا صادرشده
      3_جادارباامکانات عالی
      4_شاسی واقعی.مثل جک قیافه الکی نیست که بعدا اتاق به صدابیفته و گیربکس زوزه بکشه...
      5_ تست زدن هست...ببینید..کسی تاحالا برعکس جک و هایما و ...بد نگفته
      واما....خدمات پس از فروش هنوزضعیفه...شاسی واسه شتاب و لایی کشی نیست...اگه اهل این کارایی نگیر...جک سرتره. بیطرف همه رو گفتم..هرکس هرچیزی گرفت مبارک
      چرخش سالم بچرخه براتون.یاحق

    • نویسنده : Ehsanrahimi
      تاریخ : 1397/02/28

      در مورد برند جک فقط همین رو بدونید که هیچ کدوم از محصولاتش جزو لیست ۱۰۰ خودرو پرفروش چین نیستن! همین اس۶ پرفروش ترین اس یو وی چین بود
      جک کلا بنجله

  • user icon
    نویسنده : سعيد
    تاریخ : 1395/10/21

    سلام ميخواستم قيمت اين ماشينو به يوان چين بدونم ك تو چين چند يوانه ؟

  • user icon
    نویسنده : دانيال
    تاریخ : 1395/10/24

    سلام
    واقعا با چه منطقي قيمت ٩٠ به بالا واسه اين كراس اور گذاشته شده؟
    اولا هيچ رگه هايي از طراحي به روز درش ديده نميشه ، حس عقب موندگي تو طراحي به مالك رو ميده

    دوما از نظره مشخصات فني يا قابليت آفرودي هيچ برتري نسبت به جك اس ٥ يا هاوال اچ٢ نداره هم چنين در طراحي بيروني و خارجي

    به شخصه تو اين بازه قيمتي يا ترجيح ميدم اس ٥ انتخاب كنم يا هاوال h2
    با توجه به اينك تست آفرود هاوال رو هم ديدم

    • نویسنده : اسفند
      تاریخ : 1396/07/15

      سلام دانیال عزیز
      طراحیش رو قبول دارم.مال لکسوس 2008...دقیقا همون پلت فرمه.قدیمیه
      ولی سلایق فرق داره دیگه. فنی نسبت به هاول و جک سرتره..کیفیتش و نرمیش قابل مقایسه با جک نیست. اصلا......
      بی وای دیS7هم فنی بهتره هم قیافه،نمیدونم چه وقت میاد ایران...

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1395/11/12

    من سال 2012 از کارخانه BYD(Biuld Your Dream) در شهر shenzhen بازدید داشتم چون از همون زمان برای بازار ایران برنامه ریزی میکردن، تخصص این شرکت از سال 1988 تولید انواع باطری بوده که در این خصوص بسیار موفق بودند، بر همین اساس شروع به تولید خودروهای برقی و هیبریدی کردند و من هر سه مدل F0 & F3 & F6 رو تست کردم بسیار خودروهای خوب از نظر فنی ولی معمولی از نظر طراحی و متریال بودند. بنظر من BYD با خودروی برقی و هیبریدی میتونه تو بازار ایران بسیار موفق باشه. ولی احتمالا محدودیتی وجود داره در غیر اینصورت قطعا شرکت این مساله رو میدونه!

  • user icon
    نویسنده : امیرحسین
    تاریخ : 1395/12/05

    سلام.اقای مدیر ببخشین به نظر شما این ماشین به 110میلیون ارزش داره

    • نویسنده : مدیر سایت
      تاریخ : 1395/12/06

      BYD ماشین بدی نیست ولی 110 میلیون ارزش نداره

  • user icon
    نویسنده : سجاد
    تاریخ : 1395/12/06

    بعضی از دوستان جوری میگن این چینیه تیولی کرهی انگار کرهیها هیچ مشکلی ندارن کرهیها به دلیل باز شدن در کاپوت به دلیل زنگزدن قفلش تو امریکا یا کنده شدن سانروف سوناتا فراخان دادن. مبایلهاشون هم که نت 7 شاهکار بود و کابوس صاحباش بود تا جایی که همهشون رو جمع کردن تا الان دیدین کاپوت ی چینی باز بشه یا سانروفش رو باد ببره یا هواوی بترکه نمیگم چینیها بی عیب هستن و آخر کیفیت اما کرهیها هم همشون آلی نیستن ضمن اینکه تیولی و s 6 تو یک کلاس بدنه نیستن ضمنا تفاوت گشتاور موتور s 6 با اسپورتیج 2017 که دارای تکنولژی g d i هم هست همش 8 یا 9 نیوتن متر هست این یعنی اینکه موتور شش سال قبل b y d هم اونقدری که شما میگید کمبازده نیست درسته قدرتش 160 اسبه اما تو دور 5800 به دست میاد درسته که شاید برا این وزن اگر قویتر بود بهتر میبود شما زدین شتابش 12 ثانیه هست بهنظرتون برا این وزن و جسه و قیمت خیلی شتاب کمی هست

    • نویسنده : ساسان
      تاریخ : 1396/01/02

      جنابعالی چند کلاس درس خوندی که عالی رو آلی می نویسی کارشناس؟؟؟مشکل ما در ایران اینه که در هر زمینه 80 میلیون کارشناس داریم. اقا تو یه زمینه نظر ندید به خدا نمیمیرید.

    • نویسنده : امیراصغر
      تاریخ : 1396/05/06

      مشکل چینی ها نیستن مشکل خود یازرگان های یا شرکت های خودمان هستند که در چین بی کیفیت ترین ها را خریداری می کنند و بعنوان درجه یک تو کشور به ملت بیچاره قالب می کنند. متاسفانه قدرت انتخاب هم نداریم یا خیلی محدوداست و بین بد و بدتر را باید انتخاب کنیم

  • user icon
    نویسنده : علیرضا
    تاریخ : 1395/12/10

    به نظر من با توجه به اینکه شرکت بی وای دی پلتفرم s6 را که همان لکسوس RX350 می باشد خریداری نموده می توان متصور شد که این کمپانی کیفیت ساخت را سرلوحه خط تولید خود قرار داده و از تست فنی سایتها و کارشناسان مربوطه می توان به جمع بندی بهترین برند چینی کراس اور نتیجه گیری کرد .قابل ذکر که این خودرو از نرمی و راحتی خاصی برخورداره بوده و با آپشنهای زیادی که دارد می تواند خودرو مناسب برای خانواده هایی که به دنبال یک کراس اور راحت و لوکس و با قابلیت های فنی بهتری نسبت به رقبا مانند موتور 2400CC تنفس طبیعی و ترمزهای ساخت بوش آلمان و دو دوربین عقب و جانبی باشد.

  • user icon
    نویسنده : فلاح
    تاریخ : 1395/12/18

    به نظر من صدای موتور در کابین وحشتناکه

  • user icon
    نویسنده : سجاد
    تاریخ : 1396/01/15

    یکی دیگه از مشکلات مملکت ما اینه که کنار هر فردی ی مولی نقطهی مثل شما داریم و این که شما که لالایی بلدی چرا خوابت نمیبره و به قل مولوی گر تو بهتر میزنی بستان بزن

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1396/01/18

    به نظر من بین اینها فقط جیلی امگرندx7 از همشون بهتره از بعضی ماشینای کره ای هم بهتره

  • user icon
    نویسنده : رسول راد
    تاریخ : 1396/01/28

    من قبلا ازرا و سانتافه و سوزوکی داشتم . حالا میخوام بی وای دی بگیرم لطفا منو راهنمایی کنید . متشکرم

    • نویسنده : Saeidi
      تاریخ : 1397/02/27

      از بالا اومدی پایین :)

  • user icon
    نویسنده : علي
    تاریخ : 1396/02/02

    سلام دوستان در مورد اين ماشين خيلي تحقيق كردم حتي سايتهاي خارجي و همه جا تقريبا موافقن كه خودرو خوبيه ، فقط دوتا مورد هست يكي اينكه esp نداره و يكي هم صداي موتور داخل كابين يكم زياده ، كه در مورد دومي (صداي موتور) نميدونم منظور از زياد چقدره ، مثلا تو دورهاي بالا اينجوريه يا كلا اين مشكل داره ، خلاصه بين اين ماشين و هايما توربو مردد موندم ، مسئله خدمات هم هست ، حالا اگر واقعا كسي اطلاعات فني درست و دقيقي داره يه راهنمايي كنه لطفا ،
    روز خوش

  • user icon
    نویسنده : رسول
    تاریخ : 1396/02/03

    باسلام وعرض ادب خدمت کلیه عزیزان ومدیریت محترم سایت اینجانب چندروزی است درمورد ماشینهای توی این رنج قیمت بررسی میکنم هنوز ازمیان جک اس5-تیگو5-هایما اس7 توربو و بی وای دی اس6 موندم کدوم راانتخاب کنم ممنون میشم باذکر دلیل راهنمائی بفرمائید

    • نویسنده : فرشید
      تاریخ : 1396/03/02

      سلام دوست گرامی پیشنهاد بنده اینه که با تماس با نمایندگی ها قرار تست بزارید و حتما 4 اتوموبیل را سر فرصت تست و پس از جلب نظرتون در مورد هرکدام، خریداری بفرمایید..
      بنده هم مشکل شما را داشتم و تست کردم و تیگو را پسندیدم انشالا که خرید شما هم هر چه باشد مورد پسندتون واقع شود.

  • user icon
    نویسنده : روزبه
    تاریخ : 1396/02/10

    دوستان خیلی عصبی نشید و به هم توهین نکنید. شکی نباید داشت که خودروهای آلمانی، ایتالیایی و ژاپنی (و چند کشور دیگه از جمله تا حدودی کره ای) خیلی برتر هستند. خوب دوستان اگر پول دارید برید از این برندها بخرید. ولی اگر ندارید لطفا خیلی هم تند نرید و خودروهای چینی رو با این قیمتها کم با اونها مقایسه نکنید.
    من تقریبا با اکثر ماشینهای کراس اور مختلف و حتی سدان رانندگی کردم و تقریبا تجربه خوبی دارم. خیلی بحث رو نمیخوام باز کنم. خطاب من به دوستانی هست که می خواند کمتر هزینه کنند و به نسبت یک خودرو خوب داشته باشند.
    خودرو های چینی که چندسالی تو بازار ایران راه باز کردند، دارند همون مسیری رو میرند که خودروهای کره ای و ژاپنی حدود 15 سال پیش تو ایران طی کردند. این خودرو ها هم اوایل ورودشون طرفدار زیادی نداشتند و مثل سایر دوستانی که اینجا از خودروهای چینی تعریفی نمی کنند بد نام بودند. ولی به مرور تو بازار رشد کردند و الان حرفی برای گفتن دارند. خودروهای چینی نسبت به سالهای اول ورودشون تو کشور پیشرفت فوق العاده ای داشتند و به مرور هم سطح کیفیت اونها در حال رشد هست.

    • نویسنده : رسول
      تاریخ : 1396/02/11

      روزبه جان سلام شما که تجربتون زیاده وبااکثرماشینهای کراس اور وسدان رانندگی کردین مارا هم راهنمائی می فرمودین (پست قبل ازپست خودتان)

    • نویسنده : یاشار
      تاریخ : 1396/05/21

      داداش خواهشا ژاپن با کره تو یک رده نزار ۴۰ سال که ژاپن ماشین درجه یک میزنه مثل تویوتا کرولا کره ۱۲ سال اومده

    • نویسنده : یاشار
      تاریخ : 1396/05/21

      از هر جا ماشین بخرید به جز چین

  • user icon
    نویسنده : روزبه
    تاریخ : 1396/02/11

    با سلام و عرض ادب خدمت اقای رسول. من چند تا نکته میزارم انتخاب با خودتون هست:
    1- در خصوص خودروی جک اس 5 باید بگم جزو بهترین ماشین های بازار چین هست. البته من به شخصه با اینکه اکثر ماشینها رو تو خیابان های پکن دیدم ولی از جک چند مورد انگشت شمار بیشتر ندیدم. این ماشین هم سواریه خیلی خوبی داره و هم قیمت خیلی مناسب. مشکل اصلی سری ها جک اینه که رادیاتورهای کوچیکی داره و فن موتور دایم روشنه. رنگ بدنه ماشینهای کرمان موتور هم متاسفانه خیلی ضعیفه و به راحتی خش میخوره. البته اگر راننده با دقتی باشی این موضوع اذیت نمیکنه.
    2- تیگو هم که متاسفانه یک موتور خیلی ضعیت روش بسته شده و این موضوع را به خوبی تو سربالایی ها و با کولر احساس میکنی. اگرچه یک ماشین کره ای محسوب میشه و ظاهرش هم مدرن هست ولی اگر قدرت موتور برات مهمه سمت این ماشین نرو.

    • نویسنده : فرشید
      تاریخ : 1396/03/02

      دوست عزیز برعکس تصورات شما تیگو به همون نسبت موتور 2 لیتری که داره شتاب و سرعت و چابکی خوبی داره و راضی کنندس.و نسبت به مصرف بنزینش عالیه...پیشنهاد میکنم حتما تستش کنی.

  • user icon
    نویسنده : روزبه
    تاریخ : 1396/02/11

    3- در خصوص هایما اطلاعاتی ندارم. ولی وقتی دست شرکت ایرانی تو ی ماشین باز میشه خیلی قابل اعتماد نیست.
    4- در خصوص اس 6 بی وای دی. به جرات میتونم بگم این ماشیت در چند سال آتی بی رقیب میمونه. تنها مشکل این ماشین اینه که نمایندگیش کمه و باید حتما برای تعمیراتش به نمایندگی مرکزیش بری. اگرچه قرار امسال دو تا نمایندگی شرق و شمال هم تو تهران بزنه. موتور این ماشین 2400 هست و اصلا قابل مقایسه با 2000 توربو و 1600 نیست. از لحاظ زیبایی بدنه و تم داخل هم فوق العاده عالی هست و رضایت کاملی رو به نسبت قیمت پرداختی خواهی داشت. این خودرو با اس 5 تو چندتا آپشن هم بیشتر تفاوت نداره و به نظرم به نسب بقیه مدلهایی که نوشتی جزو بهترین هاست. در ضمن به نسبت سایرین این ماشین کمی بزرگتره و فضای کابینش عالیه و چون پلتفرم لکسوس شش سیلندر توش استفاده شده موتور تو سطح پایین قرار داده شده و گرانیگاه به سمت زمین رفته که این موضوع تو سرعت بالا و توی پیچ خودش رو به خوبی نشون میده.

    • نویسنده : همسفر
      تاریخ : 1397/02/23

      کاش می فرمودید این کە موتور پایین نصب شدە بە نفع هندلینگە یا نە؟
      بیستر توضیح بدید کە تعادلش و فنی و استهلاکش چە جوریه

  • user icon
    نویسنده : حسین
    تاریخ : 1396/02/12

    جهت اطلاع: قیمت اس 6 الان تو تخفیف کمپانی هست و اگر کسی قصد خریدش رو داره تا نیمه شعبان میتونه با حدود 95 تا ثبت نام کنه (کل قیمت 95 هست)...در ضمن یکسال بیمه بدنه کامل میده و 3 سال گارانتی تمام دارید.

  • user icon
    نویسنده : رسول
    تاریخ : 1396/02/12

    بسیار ممنون وسپاسگزارم ازتوضیحات کامل وجامع روزبه عزیز وهمین طور اطلاع رسانی حسین آقا ی گل راسیاتش نظر خودم هم بیشترهمین اس 6 بود وتنها چیزی که باعث نگرانی وشک وتردیدم شده بود همین بحث نمایندگی وخدمات پس از فروش آن می باشد البته من درشیراز زندگی می کنم وسرچ که کردم ظاهرا خدمات پس ازفروشش همون نمایندگی کرمان موتورو مدیران خودرو می باشد(نمایندگی دل افکار)

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1396/02/17

    سلام
    من هم مدتیه با توجه به بودجه ام برای انتخاب از بین تیگو5 نیوفیس و هایمای توربو و بی وای دی در حال تحقیق هستم. روز گذشته هم یه تجربه رانندگی با تیگو5 داشتم و هم یه بی وای دی رو از نزدیک دیدم. بر خلاف نوشته های کاربران سایت ها کاملا سرعت و شتاب تیگو5 منو راضی میکرد و در مسیرهای ناهموار به نسبت نرم حرکت میکرد.
    دو نکته ای که در بی وای دی منو به خرده دل زده و در انتخابش مردد کرده یکی جنس خشک و با کیفیت پایین داشبورده و دیگری اینکه برای رنگ داخل ماشین برخلاف کاتاکوگ شرکت کارمانیا شما ناچارید یا ترکیبی قهوه ای مشکی رو انتخاب کنید که اصلا رنگ قهوه ایش برام جالب نبود و یا مشکی خالص رو که چون رنگ بدنه رو هم دوست دارم مشکی انتخاب کنم عملا خیلی تیره و تار میشه و گزینه رنگ کرم (مطابق کاتالوگ) ارائه نمیشه

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1396/02/18

    سلام
    یکی از دوستان که مدتی در نمایندگی کارمانیا کار میکرد امروز از مشکل عدم تعویض دنده هنگامیکه گیربکس در رانندگی طولانی مدت یا کوهستان گرم میافته و عدم رضایت خریداران برام گفت.
    من اطلاعات فنی ندارم ولی چون تصمیم دارم بی وای دی برای تحویل شهریور ثبت نام کنم خواهش میکنم هر کدوم از دوستان که این ماشین رو داشتند یا دارند راهنماییم کنند که آیا چنین مشکلی صحت داره و اونو تجربه کردند یا خیر.

    • نویسنده : مالک
      تاریخ : 1396/03/18

      با سلام ،کاملا درسته ،بی وای دی مشکل جدی تعویض دنده داره ، بنده همون روز تحویل دو‌ساعت بعد ماشین رو برگردوندم نمایندگی ولی گفتند دیگه تحویل شده و‌گارانتی داره ،ما هم بلد نیستیم ببرینش تهران نمایندگی مرکزی ، تهران هم آوردم روش یه کارایی انجام دادن یکم بهتر شد ولی درست نشد هفته دیگه آگهی میکنمش واسه فروش

  • user icon
    نویسنده : سایروس
    تاریخ : 1396/02/19

    سلام به همه عزیزان خودرو بی وای دی ظاهر خوبتری می توانست داشته باشد. متاسفانه قیمتش بسیار بالا است اما چاره ای نیست. در تعجبم کشوری که می توانه مهندسی معکوس را به بهترین وجه انجام بده ، نمی تواند یک شاسی بلند خوب ، جادار و در دو نوع آنرود و آف رود بسازد. با تشکر

    • نویسنده : رضا
      تاریخ : 1396/02/26

      چرا می تواند و ساخته، ماشین های مدل روز چینی باکیفیت تر شده اند هم با امکانات بهتر و هم از نظر قیمت خیلی کمتر از اینهایی که اینجا به ما میفروشند مثل این مدل BYD که حتی برای قبل از سال 2010 است اما این نمایندگی های حریص، به سود کلان این گران فروشی هم قانع نیستند و برای اینکه بیشتر خون مردم رو تو شیشه کنند، میروند و مدل های قدیمی که حتی از خط تولید چینی ها هم خارج شده ارزان تر میگیرند و می آورند گران تر به مردم میفروشند. و یکی نیست بگوید شما که این همه گرانتر میفروشید لااقل مدل روز را به مردم تحویل دهید. البته علاوه بر این نمایندگی ها، ایران خودرو و سایپا و ... هم از این روش استفاده می کنند تا بیشتر سر مردم را کلاه بگذارند نمونه اش همین ساندرو فعلی مدل 2009 است که از خط تولید کشورهای دیگر در سال 2012 خارج شده و آقایان حتی نخواستند با این قیمت گران نسل دوم آن را به مردم تحویل بدهند. البته همه میدانیم که بعد از چند سال دیگر که از همه خط تولیدها خارج شد میاورند اینجا و درکنار همین ساندرو به اسم ساندرو اسپ وی وی تر پلاس تر+ گرانتر به مردم میفروشند و مردم هم خواهند خرید!

  • user icon
    نویسنده : نیک
    تاریخ : 1396/02/24

    با سلامbyd خودرو بسیار خوبی ما که در گیلان هستیم برای سرویس دوره ای باید ببریم تهران چون نزیک ۱ سال قراره نمایندگی گیلان باز بشه هنوز توش موندن. حالا شاید تا ۳ سال آینده
    این امر اتفاق بی افته.

  • user icon
    نویسنده : hashesm
    تاریخ : 1396/03/01

    byd به دلیل تاخیر شرکتش در ورود به بازار از قبل شکست خودره هستش . خیلی خراب کرد کارمانیا در وردش به بازار

  • user icon
    نویسنده : نیما
    تاریخ : 1396/03/01

    ماشین BYD S6 به نظر ماشین خوبی میاد ولی وقتی از کسانی که مالک ماشین هستن سوال می کنید اصلا راضی نیستن از BYD

  • user icon
    نویسنده : رامین
    تاریخ : 1396/03/01

    byd s6 توی ایران موفق نبوده و دلیلش قیمت بالا و نداشتن نماینئگی مناسب در شهر های مختلف هستش . شرکت کارمانیا خیلی توی ایت قسمت ضعیف کار کرده

  • user icon
    نویسنده : مهران
    تاریخ : 1396/03/01

    من یک ماه هستش که byd s6 خریدم و اصلا راضی نیستم .این ماشین مال چند سال پیش هستش و از روی پلت فرم rx350 ماشین لکسوس ساخته شده ولی کیفیت ساخت این ماشین در ایران اصلا جالب نیست. نمونه ای داخل چین هستش به مراتب خیلی از نمونه داخلی بهتر هستش و فروش خیلی باالایی توی کشور چین داشته

  • user icon
    نویسنده : ali
    تاریخ : 1396/03/01

    من قصد خرید BYD s6 داشتم ولی چون خدمات پس از فروش درست درمونی توی ایران نداره پشیمون شدم و جک S5 خریدم

  • user icon
    نویسنده : بهادر
    تاریخ : 1396/03/01

    شرکت کارمانیا توی معرفی byd s6 به بازار ایران خیلی ضعیف کار کرد و می تونست با این ماشین خیلی فروش خوبی داشته باشه ولی بازارش رو 2 دستی داده به چیری تیگو5 و جک s5 و خیلی بعید با این مدل کارکردن بتونه به رقباش حتی نزدیک بشه

  • user icon
    نویسنده : باقر
    تاریخ : 1396/03/01

    جالبه که اشتباهی شرکت مدیران خودرو انجام دادرو شرکت کارمانیا هم انجام داد اولا خیلی طول داد تا ماشینش بیاد به بازار! این ماشین باید 1 سال پیش میومد به بازار نه الان که 2 تا رقیب این ماشین چینی بازار رو گرفتن . دومین مشکل این ماشین اینه که بازار یابی درستی برای این ماشین انجام نداده شرکت کارمانیا و قیمت گذاری درستی براش انجام ندادن . اول باید BYD s6 رو با قیمت پاییت تز میفروختن در حدود 1000 تا که بازار با این ماشین آشنا بشه بعدا قیمت رو ببرن بالا . ولی از همین اولش خود زنی کردن . در ضمن اصلا خدمات پس از فروش درستی هم نداره

  • user icon
    نویسنده : شاهد
    تاریخ : 1396/03/01

    فکر می کردم ماشین خوبیه BYD s6 ولی با افرادی مالک ماشین هستن صحبت کردم اصلا راضی نیستن .

  • user icon
    نویسنده : سجاد
    تاریخ : 1396/03/01

    دوستانی که میگن با خریداران حرف زدن و اونا ناراضی بودن بگن که دقیقا از چی رضایت نداشتن و قبلا چه ماشینی داشتن

  • user icon
    نویسنده : نیما
    تاریخ : 1396/03/01

    bd s6 کیفیت ساختش بالا نیست . و اگر داخل ماشین بشینید متوجه میشید

  • user icon
    نویسنده : نیما
    تاریخ : 1396/03/01

    بی وادی میتونست توی ایران خیلی بفروشه و شرکتش برندش رو توی ایران خراب کرد . نه تبلیغات خوبی داشت و نه محصولش رو درست معرفی کرد !!! 2 سال طول داد تا بیاد به بازار ایران . الان که امده میگن کیفیت ساختش جالب نیست اصلا

  • user icon
    نویسنده : شهرام
    تاریخ : 1396/03/01

    به نظر من ماشین byd کیفیت ساختش خوبه ولی هیچ کسی این ماشین رو نمیشناسه و برای همین بازار خرید و فروشش خیلی ضعیف هستش . خریدش کاملا اشتباه هستش فعلا چون بازار دست دومش خیلی مشکل داره

  • user icon
    نویسنده : شهرام
    تاریخ : 1396/03/01

    به نظر من ماشین byd کیفیت ساختش خوبه ولی هیچ کسی این ماشین رو نمیشناسه و برای همین بازار خرید و فروشش خیلی ضعیف هستش . خریدش کاملا اشتباه هستش فعلا چون بازار دست دومش خیلی مشکل داره

  • user icon
    نویسنده : نامدار
    تاریخ : 1396/03/01

    من 2تا ثبت نام کردم با بد بختی فروختمش !!! من موندم این کارمانیا چرا یه کاری نمیکنه بازارش راه بیوفته مثل ماشین چینیای دیگه !! چری تیگو5 و جک S5 مثل آب خودرن خرید و فروش میشه ولی این byd هنوز بازارش خرابه شدید

  • user icon
    نویسنده : شروین
    تاریخ : 1396/03/01

    byd s6 از ماشین چی های دیگه بازار خیلی بهتر هستش ولی نمدون چرا افرادی که گرفتن ماشین رو اکثرا از ماشین ناله میکنن!!! من موندم چی بخریم از نزدیک دیدم بد نبودش ولی مثل اینکه گیربکس ماشین خیلی مشکل داره

  • user icon
    نویسنده : مهراب
    تاریخ : 1396/03/01

    آخه 100 میلیون پول این ماشین !!! چه خبره مگه !! با مزس که 100 میلیون پول ماشین میدی ازت بپرسن ماشینت چیه ؟ خجالت میکشی بگی byd. خیلی ما بدبختیم که با 100 میلیون تومن فقط بهمون ماشین چینی بی کیفیت میدن

  • user icon
    نویسنده : ساسان
    تاریخ : 1396/03/01

    خرید byd s6 یک اشتباه بزرگ هستش ! به زودی کلی ماشین جدید میاد به بازار که ماشین چینی ها باید جمع کنن برن دست جمعی

    • نویسنده : ممد
      تاریخ : 1396/10/05

      17 نظر منفی در یک روز - اطلاعات ندارید SPAM نکنید - در ضمن تیگو از همشون خوشگلتره ولی چون توربو نداره و موتور CVT هم هست بدیهی بدون تست هم شتاب اولیه در سربالایی کاملا مشخص است.

  • user icon
    نویسنده : فرشید
    تاریخ : 1396/03/01

    سلام دوستان چهار تا ماشین :
    byd
    jac s5
    tigo 5
    و هایما همشون چینی های خوب هستند اما خداوکیلی 4 تاشون رو کنار هم بررسی کنید و ببینید واقعا طراحی کدوم بروزتر و به اصطلاح خوش تیپ تره.
    خودم تیگو رو میپسندم اما دوستان دیگر ممکنه از ماشینهای دیگری خوششون بیاد و گزینه های دیگر اتوموبیل مد نظرشون باشه.
    لطفا به نظرات همدیگه احترام بگذارید.
    با تشکر از ماشین 3

  • user icon
    نویسنده : کیوان
    تاریخ : 1396/03/02

    میگن ۱۵ سال پیش نظر مردم به کره ای ها مثل الان چینی ها بود مزخرف چینی ها تو تمام کالاها ضعیف هستند ۱۵ سال بعد هم چینی ها پیشرفت ندارند BYD از بقیه بهتره اما کمپانی بسیار وعده های دور

  • user icon
    نویسنده : سجاد
    تاریخ : 1396/03/02

    آقا ساسان یکی از ماشینهای جدید قوطی کبریتی به نام 2008 هست که میخوان صد ملیون بفروشنش پس بازار چینیها خراب نمیشه .. اونا هم که از گیربکسش ناراضین شاید قلق رانندگی با دو کلاجه دستشون نیومده

  • user icon
    نویسنده : سجاد
    تاریخ : 1396/03/02

    آقا کیوان تا الان هواوی یا شیاامی رو دیدی که تو بعضی مدلها از ایفون هم بهترن پس نگو چینیها هرچی میسازن بیکیفیتن

  • user icon
    نویسنده : reza
    تاریخ : 1396/03/02

    آقا بی وای دی نخرید یک ماشین کاملا بی کیفیت هستش و فقظ ظاهر داره

  • user icon
    نویسنده : نیما
    تاریخ : 1396/03/02

    BYD میتونست خوب بفروشه ولی شنیدم کیفیتش خیلی پایین هستش و هر کی داره راض نیست

  • user icon
    نویسنده : نادر
    تاریخ : 1396/03/02

    ماشین byd در چین بسیار ماشین خوبیه ولی توی ایران کیفیت جالبی نداره!!! معلوم نیست شرکت کارمانیا این چند ماه که طول داد تا ماشین بیاد به بازار چی کار میکرده

  • user icon
    نویسنده : اکبر
    تاریخ : 1396/03/02

    byd اصلا نسبت به قیمتش ارزش نداره !!! خیلی باید قیمتش رو بیارن پاین تر تا بتونن خوشبین باشند به فروشش .رقبای سختی داره byd

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1396/03/02

    وقتی پژو2008 بیاد بازار محال بی وای دی و رقبای چینیش دیگه بتونن بفروشن و همشون باید جمع کنن برن

  • user icon
    نویسنده : عرفان
    تاریخ : 1396/03/02

    بازار خرید و فروش byd به شدت خراب هستش و خیلی کار سختی برای فروش بالا توی بازار ایران داره ، مرسی از سایت ماشین3 از اطلاعات خوبی که به ما میدین

  • user icon
    نویسنده : امیر
    تاریخ : 1396/03/08

    مدیر سایت ماشین سه بهتر با اطلاعات واقعی و مدرک حرف زد شما چند وقت پیش مقایسه بی وای دی و تیگو۵ رو گذاشتید که از همه نظر بی وای دی بهتر دانستید و تعریف کردید و بعد این مقابله یک متنی به عنوان بی وای دی بخریم یا نه گذاشتید که حتی بیشتر اطلاعاتی که از ماشین گذاشته بودید غلط بود و حالا این متن رو گذاشتید که واقعا بی اساس هست خواهشمند است در کارهای خود تجدید نظری قرار دهید که بعضی دوستان از حرف های شما تصمیم انجام و خرید خودرو میکنن بی وای دی اس ۶ خودرو بسیار خوب و بی دردسر چندین پارامتر متمایز یا رقیباش داره که قابل تحقیق هست از جمله موتور و گیربکس و پلت فرم و... و برند بی وای دی جزو معتبر ترین برند های چین هست که به تازگی رکورد تسلای آمریکارو در خودرو های برقی زده با تشکر

    • نویسنده : مدیر سایت
      تاریخ : 1396/03/08

      سلام امیر عزیز
      ما همیشه گفتیم byd ماشین خوبیه ولی شرکت در معرفی ماشین خوب کار نکرده و فعلا بازار خوبی نداره وگرنه در کیفیت فنی byd هیچ شکی نیست

  • user icon
    نویسنده : نیما
    تاریخ : 1396/03/09

    ماشین BYD میتونست خوب بفروشه ولی الان اوضاع خرید و فروشش خیلی خرابه و کار خیلی سختی داره

  • user icon
    نویسنده : ramin
    تاریخ : 1396/03/09

    بهترین ماشین چینی با این قیمت همین ماشین bYD هستش ولی متاسفانه اصلا فروش خوبی نداره و من کاملا با ماشین 3موافق هستم که کیفیت خوبی داره byd ولی خیلی بازار خرید وفروشش خرابه

  • user icon
    نویسنده : احمد
    تاریخ : 1396/03/09

    بازار خرید و فروش byd خیلی اوضاش خرابه باید شرکت کارمانیا یه فکری براش بکنه اینجوری با وجود جک s5 و چری تیگو5 راهی پیش نمیبره byd ، تازه اینم در نظر بگیرید که پژو2008 هم بیاد اوضاع ماشین byd بدتر از قبل هم میشه تازه ، به نظر من کلا ماشین چینی ها اوضاعضون میریزه به هم دیگه با ورود پژو2008

    • نویسنده : Morteza
      تاریخ : 1396/03/09

      پژو ٢٠٠٨ از نظر سايز و موتور خيلي با اين ماشينا فرق ميكنه و كلا تو يه كلاس نيستن
      سايزش كه اندازه ساندرو هست موتورشم كه ١٢٠٠ سي سي ٣ سيلندره
      حالا به نظرتون اگه بياد بازار اين ماشينا به هم ميريزه

    • نویسنده : Morteza
      تاریخ : 1396/03/09

      ماشين byd s6 نميگم بهترين ماشين دنياست اما تو اين رنج قيمت فعلا يكي از ماشينهاي خيلي خوبه اما چون هنوز اونقدر نمايندگي نداره و هنوز زياد نيست كه وارد بازار شده يكم ترس از خريدش هست
      و در آخر هم شركت كارمانيا خيلي بد كار كرده براي معرفيش

  • user icon
    نویسنده : کیوان
    تاریخ : 1396/03/09

    بی وای دی بنظر میاد از بقیه ماشینهای چینی بهتره در واقع اس یو وی هست آقا سجاد نظرم این بود مردم ایران ماشینهای کره و ژاپن را سابقن با آلمان و آمریکا مقایسه میکردند که کم کم جا افتادند ام کالاهای زیادچینی بودندکه بنجل بودند وذهن مردم در گیر این اجناس است واگرنه چین گوشیهای بسیار خوبی داره مثل لنوو

  • user icon
    نویسنده : روزبه
    تاریخ : 1396/03/14

    دوستانی که بیشتر از ده سال گذشته رو تو بازار خودرو بودند باید توجه داشته باشند که روند فروش و بازاریابی همه مدل ها و شرکتهایی که خودروهای اونها الان تو بازار به وفور پیدا میشه مثل شرکت کارمانیا و خودرو BYD S6 بوده. سال های اولی که خودروهای پرفروش کرمان خودرو مثل جی 5 و اس 5 جزو منفورترین خودروهای بازار بودند و اسم چینی رو یدک می کشیدند. الان هم کارمانیا با این خودروی خودش و با تاخیرهایی (که هم اکنون اصلا وجود نداره) که داشته وارد بازار رقابت شده. دوستان مطمئن باشید که چند سال آتی این خودرو جزو پر فروش ترین های شاسی بلندهای داخلی خواهد بود. اگر سری به نمایندگی های کرمان موتور بزنید خواهید دید که S5 (که برخی دوستان از اون صحبت میکنند) پر از اشکال وایراده که به مرور شرکت پشتیبانش داره اونها رو رفع می کنه. با پرداخت قیمت های زیر 100 میلیون تصور اینکه خودروی بدون اشکال خریداری کنید منطقی نیست.

  • user icon
    نویسنده : روزبه
    تاریخ : 1396/03/14

    باید ببینید در ازای هزینه ای که میکنید چی عایدتون میشه. دقت کنید که قیمت S5 با نصب همون آپشنهایی که روی S6 به صورت ذاتی وجود داره بالای 103 تا 104 میلیون هست. این در حالیه که کارمانیا تمام امکانات S5 و خیلی تجهیزات دیگه رو با قیمت زیر 96 به همراه بیمه و شرایط دیگه داره میده و با توجه به تاریخچه شرکت BYD خودروهاش قطعا یک سر و گردن بالاتر از رقباش تو بازار ایران هست.

  • user icon
    نویسنده : حسین
    تاریخ : 1396/03/14

    دوستان خراب کردن یک ماشین و بد جلوه دادنش کار سختی نیست. لذا دوستانی که میاند اینجا و نظر کارشناسی میدند باید کمی اطلاعاتشون رو بیشتر کنند. با تعصب حرف زدن صرف خراب کردن یک خودرو چندان جالب نیست. کاملا واضح هست که در حال حاضر تو بازار ایران خودروهای JAC S5 و BYD S6 و هایما و تیگو تو رنج حدود 100 قابل خرید هستند. لذا دوستان مدلهای دیگه مثل پژو 2008 و سایر مدلها رو با اینها مقایسه نکنند. اگر فقط یک بار کاتالوگ این چندتا خودرو رو کنار هم بزارید و معایب و مزایای هر کدوم رو مقایسه کنید میتونید بینشون انتخاب کنید. در ضمن صرف کره ای بودن و یا چینی بودن ملاک نیست. چینی ها تاریخچه خوبی تو کشور ما ندارند ولی چشم انداز بسیار خوبی دارند. کمی تو خیابون به اطرافتون نگاه بندازید خواهید دید که تعداد خودروهای چینی روز به روز زیاد تر میشه و این نشون میده خرد جمعی داره به سمت خرید چینی میره...

  • user icon
    نویسنده : nima
    تاریخ : 1396/03/14

    واقعا بی کیفیت هستش byd ! دوست من 3 ماه هستش که داره هر باز کث سوار میشم کلی مسخرش میکنم با این انتخابش . جالب اینه که ماشین رو گذاشته برای فروش 20 روزه یک نفر حتی بهش زنگم نمیزنه بگه قیمتش چند؟؟
    بازار خرید و فروشش تعطیل هستش

  • user icon
    نویسنده : شاهد
    تاریخ : 1396/03/14

    به نظر من پول دادن برای ماشین byd یه اشتباه بزرگ هستش ! پول بابت این ماشین ندید پژو2008 بیاد این چینی های آشغال باید جمع کنن از بازار برن همگی

    • نویسنده : عارف
      تاریخ : 1396/04/24

      داداچ پژو 2008هم كوچيكه هم موتور ضعيفي داره مطمعا باش همه كسايي كه خريدن كردن تو پاچتون چون نديده خريديد افسوس ميخورم براي كسايي كه از ماشين داشتن كار به امكانات ندارن فقط ميخوان پز مارك ماشينشون رو بدن

  • user icon
    نویسنده : ساسان
    تاریخ : 1396/03/14

    ماشینbyd نیمده توی باازر شکست خورده بود ، شرکت کارمانیا انقدر طولش داد توی آوردن این ماشین به بازار که ماشین از همون اول بد نام شد، ضعیف ترین بخش کار شرکت کارمانیا معرفی محصولاتش و نوع تبلیغاتش بود که هیچ آدمی متوجه ورود این ماشین به بازار نشد کلا توی 2 تا سایت بنر داشتن که اصلا سایت های پر بیننده ای نبود و کسی متوجه حضور byd توی بازار ایرا نشد

  • user icon
    نویسنده : شهاب
    تاریخ : 1396/03/14

    ماشین byd توان رقابت با جک s5 و تیگو5 رو نداره و خیلی زود از بازار محو میشه این ماشین شرکت معتبری پشتش نیست

    • نویسنده : اسفند
      تاریخ : 1396/08/30

      شرکت معتبر؟؟جک؛تیگو؟؟چقدرمعتبر😆😆!مطالعه کن عزیزم.بی وای دی معتبرترین کمپانی خودروسازچینه..من بی وای دی ندارم.ولی پرفروشترین شاسی چین شده.کارمانیاضعیف عمل کرده..قبول.تبریک به مدیران.....ش

  • user icon
    نویسنده : مهرداد
    تاریخ : 1396/03/14

    با ورود پژو2008 مین چند تا دونه ای هم که byd فروخته دیگه نمیفروشه

    • نویسنده : Morteza
      تاریخ : 1396/03/15

      آخه تو كه ٢٠٠٨ نميدوني سايزش چقدره چرا اصلا مياي نظر ميدي

    • نویسنده : حسام
      تاریخ : 1396/03/15

      موتور ١٢٠٠ سه سيلندر !!!!!!!
      بابا اين ٢٠٠٨ واسه تو شهر فقط بدرد ميخوره
      تازه قيمتشم بالاست

  • user icon
    نویسنده : سجاد
    تاریخ : 1396/03/14

    ماشین byd اگر 2 سال پیش میومد بازار میفروخت الان دیگه خیلی دیره برای ورود به بازار 100 میلیونی هایی که پر شده از جک s5 و چری تیگو5 !پژو2008 هم کث هست پس رسما و عملا کار byd در ایران تمام شدس و جایی در بازار ایران نخواهد داشت

  • user icon
    نویسنده : hashem
    تاریخ : 1396/03/14

    کیفیت byd در ایران اصلا جالب نیست اون ماشینی مه 2 سال پیش توی نمایشگاه نشون دادن به ملت یه چیز دیگه بود ، من هته پیش با byd s6 رفتم شمال واقعا بدم امد از این ماشین خیلی کیفیت ساختش پایین بود ، گیربکس ماشینشم ایراد داره و خیلی تاخیر داشت ، من موندم این تاخیر زیادی که شرکت کارمانیا داشت برای ورود به بازار برای چی بود!! فکر میکردم کیفیت خوبی داشته باشه byd ولی خراب کرد

  • user icon
    نویسنده : Ali
    تاریخ : 1396/03/14

    با سلام
    در خصوص byd s6
    نظرات رو قبل از خرید میخوندم و بعد از خرید هم نظر عزیزان رو پیگیری میکنم.
    متاسفانه ما ایرانی ها عادت داریم دیده و ندیده داشته و ند اشته طوری ابراز عقیده کنیم انگار که صد تا پورشه تو حیاط خونه مون خاک میخوره که .مطمئنا اونهایی که میگن بازارش خوب نیس و بی کیفیت هس که انگاری از ۵ سال قبل خیابونا و بنگاهها پر شده ولی مشتری نداره . مردم بایدسوار بشن و شناخته بشه بعد بازارش خودشو نشون بده . من همه چینی ها رو سوار شدم و بی وای دی خریدم هیوندا النترا هم دارم تازه فهمیدم خیلی ها که نظ ر دادن یا مغرض هستن یا خوششون میاد اطلاعات غلط بدن و یا اصلا در این مورد هیچ اطلاعاتی ندارن و همینجوری خواستن بگن ما هم صاحب نظریم.
    خلاصه این ماشین بدون ایراد هست و نظر منو کاملا تامین کرده و السلام

    • نویسنده : Morteza
      تاریخ : 1396/03/16

      كاملا موافقم

  • user icon
    نویسنده : سجاد
    تاریخ : 1396/03/14

    اون 2008 که شما اینقدر میگید تو صندوق عقب b y d جاش میشه و کلا ی هاچپک هست که ارتفاعش رو زیاد کردن مثل ساندرو استپ وی تعخیر کارمانیا هم برا این بود که باید خط تولید رو میساختن

  • user icon
    نویسنده : nader
    تاریخ : 1396/03/16

    byd نخرید بازرش خیلی خراب هستش

  • user icon
    نویسنده : شاهین
    تاریخ : 1396/03/16

    ظاهر byd اصلا جالب نیست این ماشین فروش خوبی رو توی ایران نداشته شرکت کارمایا خیلی صعیف کار کرده در معرفی byd هیچ کسی ایم ماشین رو نمیشناسه در ضمن گیربکس خیلی بی کیفیتی داره

  • user icon
    نویسنده : مهرداد
    تاریخ : 1396/03/16

    byd با وجود جک و تیگو تمیتونه فروش خوبی داشته باشه بازار دیگه اشباع شده از ماشین چینی و شرکت کارمانیا دیر byd رو داخل بازا آورد و اصلا موفق نبوده

    • نویسنده : اسفند
      تاریخ : 1396/08/30

      آقا مهرداد،تیگو که باموتور2000اصلا صحبتش نیست.ماشین پیرمردان
      مشکلات جک رو اگه بدونی؛سمتش نمیری..امسال عمرا مثل قبل بفروشه..بی وای دی و هایما توربو بازبهترن..فیلم تستش هست..نگاه کن.

  • user icon
    نویسنده : مبین
    تاریخ : 1396/03/16

    بی وای دی بازار خرید و فروشش خیلی تعطیل هستش

  • user icon
    نویسنده : قناد
    تاریخ : 1396/03/24

    سلام
    دوستان لطفا نام ماشینهارو به فارسی بنویسید چون مثلا وقتی نام بی وای دی رو انگلیسی تایپ میکنید بدلیل فونت انگلیسی سایت یا دلایل دیگه جای کلمات جابجا شده و کل جمله رو غیر قابل فهم میکنه.
    تشکر از ماشین ۳

  • user icon
    نویسنده : مجید درگاهیان
    تاریخ : 1396/04/02

    سلام من تعجب میکنم کسی 100 تومان ماشین چینی بخره چون اگر کیفیت خوبی هم داشته باشه بلاخره اسم اش که خرابه و کلا ماشینهای چینی گران قیمت افت زیادی دارند مگر اینکه 20 تومان براشون مهم نباشه

    • نویسنده : ابراهین
      تاریخ : 1396/04/07

      سلام دوست من
      من هم خیلی دوست دارم سانتافه یا سورنتو سوار بشم ولی نامردا با نود و پنج تومن حاضر به فروش نیستند

  • user icon
    نویسنده : پویان
    تاریخ : 1396/04/09

    ظاهر ماشین خیلی دموده هست و قدیمی به نظر میاد .شتاب خیلی پایین داره و ماشین تنبلی هست .تو این رده تیگو فایو و جک خیلی بهتره .مضافا اینکه هنوز این شرکت پشتیبانی درست و‌درمونی هم نداره و قطعات یدکی براش موجود نیست .به نظرم کسی که دول زحمت کشی به دست میآره نباید ریسک کنه و معلوم نیست دست دوم چقد افت قیمت داشته باشه .

    • نویسنده : اسفند
      تاریخ : 1396/07/11

      آقاپویان،به شعور ملت احترام بذار لطفا...این ماشین موتورش2400 تیگوفایو2000..قدرت این ماشین160اسب بخار تیگو5 ..137.....این برند تو خودچین پرفروشترین شاسی شده
      بعدتیگوفایو2000قدرت خوبه؟؟؟لطفا تحقیق کن بعد حرف بزن..تیگو5 داری مبارک...ولی ضرر کردی داداش.

  • user icon
    نویسنده : مهران
    تاریخ : 1396/04/10

    واقعا پشیمونم از خریدش .خیلی شتاب پایینی داره و صدای موتورش بیش از حد زیاده.تیگو خیلی بهتره.

  • user icon
    نویسنده : Ali
    تاریخ : 1396/04/18

    با این خدمات‌رسانی کارمانیا خرید این خودرو در حال حاضراشتباه است من از خرید خودم پشیمانم

  • user icon
    نویسنده : پژمان
    تاریخ : 1396/04/22

    دوستای که بی وای دی دارن لطفاجواب بدن.واقعاااگریبکسش گرم میشه دنده عوض نمیکنه.
    دوهفتس میخام ماشین بخرم.چندتاسورنتوسوارشدم که بااین حجم موتورواقعاتفاوتی بابی وای دی نداشت وگفتم چراپول بیخودبدم فقط برامارک.
    اماصحبت دوستان درموردگیربکس دودلم کرد.
    واقعادنده عوض نمیکنه توگرما!!!!!

  • user icon
    نویسنده : ماهان
    تاریخ : 1396/05/01

    آقا پژمان واقعا ماشین خوبیه من خریدم خیلی هم راضی هستم چند تا از دوستام سوار شدند خیلی خوششون اومد یکی از اونا همه مدل ماشینی خرید و فروش میکنه گفت که خیلی ماشین خوبیه اگر کسی بد میگه کاملا مغرضانه است

  • user icon
    نویسنده : ماهان
    تاریخ : 1396/05/01

    بی وای دی ماشین خانوادست خیلی جا دار و خیلی باکلاسه با 100 م ماشین خوبیه اینو وقتی بخری و یک مدت سوار بشی متوجه میشی به نظرات منفی توجه نکنید

    • نویسنده : رضا
      تاریخ : 1396/06/21

      میشه بگید از چه لحاظ باکلاسه ؟
      آخه قیافه خوبی که نداره میشه بیشتر توضیح بدید

  • user icon
    نویسنده : محمد میری
    تاریخ : 1396/05/03

    من با قوانین تمام شرکتهای خودروسازی ایران اشنا هستم ولی در کل شرکت کارمانیا ...........
    دروغگو ترین
    شرکت خودرو سازی است و تا الان کلی من و امثال من سر کار گذاشته
    لطفا از این شرکت خرید نکنید

    • نویسنده : علی
      تاریخ : 1396/06/04

      میشه واضحتر بفرمائین که از چه نظر دروغگو ترین شرکت محسوب میشه
      1-تحویل خودرو
      2 -گارانتی و. تعمیرات
      3-;کیفیت خودرو از نظر فنی و کابین

  • user icon
    نویسنده : kaveh
    تاریخ : 1396/05/05

    با سلام
    BYD S6 از لحاظ قیمت/امکانات/گارانتی/سیستم تعلیق و هندلینگ فوق العاده/ آرامش و اطمینان ازرانندگی/ ایمنی
    واقعاً مناسب ارزیابی میشه .
    چین با این ماشین نشان داده میتونه تو صنعت خودروسازی با بزرگان رقابت کنه و جنس خوب هم تولید کنه.

  • user icon
    نویسنده : علیرضا
    تاریخ : 1396/05/07

    سلام دوستان
    نظریات تمامی شما خواندم عده ای هدفشان تعریف و تمجید بود عده ای واقعیت میگفتن و عده ای هم معلم شده و غلط املائی میگرفتن .. هر چقدر پول بدی اش میخوری من شاسی جک اس۵ دارم و داداشم بی وای دی اس ۶ هر دو تست کردم و در اخر از قدرت موتور بی وای دی راضی شدم و پلت فرم جک که شبیه توسان است هر دو در یک سطح هستند ولی بخاطر جادار بودن بی وای دی بهتر میپسندند
    نکته
    نکته

    شرکت بی وای دی خیلی دروغ میگه و به تعهدات خودش عمل نمیکنه

    ببخشید که رک حرفم زدم

    بدرود

  • user icon
    نویسنده : مجتبی
    تاریخ : 1396/05/27

    باسلام .با توجه به نظرات اخیر دوستان به نظر من بی وای دی اگر اینطوری که دوستان گفتند محکوم به فنا است ولی من خودم قلبا علاقه دارم ولی با خواندن نظرات دوستان منصرف شدم

    • نویسنده : مجید
      تاریخ : 1396/05/29

      میشه بگید چرا محکوم به فناست؟!
      من هفته پیش توی نمایشگاه مشهد ماشین رو دیدم و کیفیتش قابل قبول بود و بسیار ماشین جادار با آپشن های خوبی بود. حتی توی نمایشگاه اجازه میدادن ماشین رو روشن کنی و درجا گاز بدی تا صدای موتور و عایق بندی و ... رو تا حدی تست کنی (توی اون سالن شلوغ دیگه امکان رانندگی نبود!)
      ماشین خودم (برلیانس ۳۳۰) رو فروختم و یک حواله خریدم و ان شااله ۲۰ روز تا یک ماه دیگه یکی شو تحویل میگیرم
      به نسبت ۵۴ تومانی که برای برلیانس دادم، این با این امکانات و جاداری و ... به نظرم حدود ۹۹ تومان می ارزه

  • user icon
    نویسنده : احمد
    تاریخ : 1396/05/29

    سلام لطفا مشخص کنید در ماشین BYD از تسمه تایم استفاده شده است یا زنجیر؟خواهشن راهنمایی کنید ممنونم

    • نویسنده : مرتضي
      تاریخ : 1396/05/30

      سلام تا جايي كه من اطلاع دارم زنجير تايم هستش

  • user icon
    نویسنده : مجید
    تاریخ : 1396/05/31

    بعضی نظرات که پشت سر هم تایپ شدن خیلی جالب هستن
    طرف اومده میگه بی وای دی خریدم صدا توش زیاده، بلافاصله هم از تیگو۵ تبلیغ کرده!
    تازه اونم با چند نظر پشت سر هم
    حداقل یک کاری بکن تابلو نشه از طرف مدیران خودرو هستی!

    • نویسنده : مجتبی
      تاریخ : 1396/06/03

      با سلام .لطفا شما به سلامتی ماشینتون(بی وای دی ) که تحویل گرفتین اون موقع نظر واقعی وملموستون را بفرمایین تا ماهم از این سردرگمی و تردید در انتخاب رها بشویم با تشکر .

  • user icon
    نویسنده : Ali
    تاریخ : 1396/06/03

    سلام
    بنده الان ۴ ماه است byd S6 سوار هستم.
    ماشین خوب و با امکانات و راحت و جاداری هست فقط فکر میکنم کیفیت رنگش نسبت به ماشین های کره ای و ژاپنی خوب نباشه.

  • user icon
    نویسنده : Gdfgjfv FCC sdh
    تاریخ : 1396/06/07

    خیلی افت قیمت داره دست دوم کسی نمیخره به راحتی .بازار خوبی نداره .

  • user icon
    نویسنده : Gdfgjfv FCC sdh
    تاریخ : 1396/06/07

    بازار دست دومش داغونه کلا .و فروشش سخته .مگه اینکه پول زیادی دارید .و براتون افت قیمت مهم نیست .

  • user icon
    نویسنده : محسن
    تاریخ : 1396/06/08

    ادامه

    4- خودرو کاملا به شما احساس امنیت رو منتقل میکنه. وزن ماشین زیاده و کاملا زمان ترمز و یا سرعت های بالا اینو احساس میکنید. کلا احساس خوبی به راننده و سرنشینها منتقل میشه. دوربین کناری (روی آیینه سمت راست) فوق العاده کمک خوبیه و به شما اجازه میده به راحتی تو جاهای تنگ حرکت کنید.
    5- سیستم صوتی خودرو امتیاز 6 از 10 رو میگیره به نظرم. چون ویدیو رو تشخیص نمیده و دارای SD نیست و فقط میتونید USB بهش متصل کنید. البته Bluetooth رو هم پشتیبانی می کنه. فایلهای رو صورت ترتیبی نمایش میده و فولدرها رو حذف می کنه. سیستم ناوبری (نقشه و GPS) امتیاز 7 از 10 رو میگیره چون گاهی هنگ می کنه و باید خاموش و روشن بشه. داخل شهر هم اگر جزییات زیادی بخواید کند میشه و کلا به این نتیجه میرسید که استفاده نکنید.
    6- همونطور که میدونید حجم موتور 2400 سی سی هست. خیلی راضی کننده هست. دور موتور شما در 90% موارد زیر 2000 خواهد بود و این یعنی شما اصلا صدای موتور رو ندارید و گاهی باید دقت کنید ببینید اصلا موتور روشن هست یا نه! سربالایی با کولر و بارهای سنگین مثل آب خوردن میمونه برای این خودرو و لذت بخش هست.

  • user icon
    نویسنده : محسن
    تاریخ : 1396/06/08

    ادامه

    7- دوستان گیربگس خودرو تو سه حالت برنامه ریزی میشه. حالت نرمال که در حالت عالی رانندگی هست. تو این حالت یک کلید گذاشته که باعث خواهش مصرف سوخت هم می شه ECO ولی من تغییری ندیدم. علاوه بر این حالت میتونید گیربکس رو تو مد سرعت و یا SPORT بزارید. که خوب مشخص تعویض دنده تو حداکثر گشتاور انجام میشه و شما انگار سوار یک خودرو با شتاب بسیار بالا شدید. اگر هم نخواستید میتونید تو حالت تریپترونیک رانندگی کنید. تو این حالت باید دستی دنده ها رو تغییر بدید. دوستان یک سیستم هوشمند تو این حالت وجود دارد که از صدمه به گیربکس جلوگیری میکنه. فرض کنید تو سرعت بالا شما بخوایید بزارید دنده یک. چه خواهد شد؟! تو این خودرو این سیستم هوشمند از این موضوع جلوگیری می کنه. به همین دلیل هست که بعضی دوستان از تاخیر تعویض دنده تو حالت دستی شکایت دارند.
    8- من سرعت های بالای 140 رو تست نکردم. ولی تا این سرعت تعویض دنده کاملا هوشمندانه هست و چون گیربکس دو کلاچ هست اصلا تعویض دنده ها احساس نمیشه. البته شتاب اولیه خیلی بالا نیست چون خودرو سنگین هست. اصولا خودرو های شاسی بلند برای شتاب ساخته نشدند.

  • user icon
    نویسنده : محسن
    تاریخ : 1396/06/08

    ادامه

    9- تو یکی از سفرها فرصتی پیش اومد تا خودرو تو خارج از جاده و خاکی با پستی و بلندی تست کنم. به نسبت اینکه این خودرو دو دیفراسیل نیست ولی شما میتونید تو جاهای سبک به بهترین شکل با این ماشین حرکت کنید. ارتفاع زیاده و لاستیکها پهن هستند. کنترل ماشین هم به علت استفاده از محورهای 2 اتصالی و 3 اتصالی عقب به راحتی کنترل میشه. قدرت موتور روی دیفرانسیل جلو خیلی زیاده و براحتی موانع طی می شند. در جاده ها و خیابانهای شهر هم به راحتی میتونید بدون کوچکترین فشاری به خودرو دست اندازها رو رد کنید!
    10- عملکرد کروز به شخصه برای من خیلی مهم هست. کروز این خودرو دقتی حدود 3 کیلومتر بر ساعت داره. که دقت خیلی خوبی محسوب میشه. مصرف خودرو زمان استفاده از کروز تو جاده جدود 5 تا 6 لیتر میشه که واقعا لذت بخشه.

  • user icon
    نویسنده : محسن
    تاریخ : 1396/06/14

    با سلام خدمت دوستان عزیز
    لازم دونستم که تجربه خودم رو از این خودرو یعنی BYS S6 را در اختیار دوستان بزارم. بخصوص دوستانی که حتی تابحال یکبار هم این خودرو را ندیدند ولی اظهارنظر های کارشناسی ارائه می دهند. من چندماهی هست که خودرو رو تحویل گرفتم و مواردی که میگم تجربه چند مسافرت به جنوب و شمال و همچنین رانندگی درون شهر تهران هست.
    1- این خودرو فوق العاده جادار هست و بدون خواباندن صندلی های عقب خودرو می تونید چندین چمدون بزرگ به همراه 7 یا 8 تا کوله رو داخل صندوق عقب جا بدید. اصلا نباید نگران فضای داخل بود. البته من یک یخچال برقی هم داخل ماشین دارم که چون عقب خودرو پاور رو فراهم کرده فوق العاده کارتون تو سفرها راحت هست.

  • user icon
    نویسنده : محسن
    تاریخ : 1396/06/14

    2- بدنه خودرو و نوع پوشش داخل درب ها و هم چنین جنس و پوشش داخل خودرو و روکش صندلیها عالی کار شده و دوخت مشکلی و با تم قرمز استفاده شده تو دوخت فوق العاده بهش جذابیت داده. صندلی راننده به هر صورتی که بخواید قابل تغییر و برقی هست. فرمون هم حالت تلسکوپی بسیار خوبی دارد.

    • نویسنده : فرزین
      تاریخ : 1396/08/20

      سلام دوستان‌
      من هم یکی از خریداران این خودرو یعنی بی وای دی اس ۶ هستم. مشخصات فنی این خودرو را بررسی کردم نظرم رو جلب کرد بنابراین تو مرداد ماه درخواستم رو دادم و قرار بود شهریور خودرو تحویل بگیرم اما الان که آبان هم رو به اتمام از خودرو خبری نیست و هربار که با نمایندگی اش تماس میگیرم با دوز و دغل و دروغ وعده چندوقت دیگه رو میدن یعنی فقط میخوان خریدار به قرارداد متعهد باشه و وجه رو دریافت کنن. این از شرکت کارمانیا که از اولین نمایشگاهش همین داستان رو داشته اگه به وعده هاش عمل میکرد الان یک خودرو شناخته شده بود و اینقدر اما و اگر نبود که خوبه یا بد حداقل در سطح تهران یه تعدادی وجود داشت که به چشم بیاد با چنین شرکتی خدا بداد ما برسه که خودرو شون چه کیفیتی و چه خدماتی داشته باشه من که واقعا پشیمونم یکی آز دوستان هم که میگه انصراف بدی چند ماه باید بدوی دنبال پولت واقعا گول این ها خوردم هر وقت هم خودرو تحویل گرفتم در باب کیفیتش نظر میدم فعلا که هیچ بی هیچ

  • user icon
    نویسنده : فرید
    تاریخ : 1396/06/16

    با سلام.
    امروز تو نمایندگی یک مدل نود و پنج با پانزده هزار کارکرد دیدم.
    رنگ زیر دست گیره ها خط خطی شده بود که دلیل ساییده شدن ناخون هنگام باز کردن درب بود.

    صاحب ماشین از کیفیت رنگ راضی نبود. از دور ماشین قدیمی تر به نظر میرسید ، احساس میکنم رنگ این ماشین خیلی زود زیر آفتاب کهنه میشه و کلا کیفیت رنگ این ماشین من رو راضی نکرد.
    داخل ماشین با کیفیت بود.
    صدای موتور داخل کابین کاملا احساس میشد.
    امکانات داخل کابین به نسبت ماشینهای هم قیمت بیشتر بود.

    6 ایربگ در 10 نقطه داره.
    از نمایندگی برسیدم، گفتند این ماشین در کرمان خودرو رنگ میشه اما از چند ماه اینده شرکت کارمانیا خودش رنگ میکنه.
    قبلا ایکس شصت ساخت کرمان خودرو داشتم. هر موقع کارواش میبردم یک مقدار از رنگ سپرش کنده میشد.

  • user icon
    نویسنده : پ. چ
    تاریخ : 1396/06/20

    سلام ۱ راهنمایی میخوام ازا وونهایی که
    بی وای دی دارن دیروز یکی خریدم تو سربالایی ۱۰۰ تا بیشتر نمیره گفتم شاید تو حالتی گذاشتم که مناسب شیب جاده نیست .واقعا همینقد راه میره ؟؟؟؟

  • user icon
    نویسنده : امیر
    تاریخ : 1396/06/21

    آقای آدمین ماشین۳ جون هرکی دوست داری این حرف های خنده دارو نزن 😑 کولر میگیری بد راه میره !!!😂 اول تست کن این ماشینو بعد غلطای سایتتو بگیر و در ضمن شتاب و کشش این ماشین از رقیباش واقعا نسبت به وزن و موتورش بهتره

  • user icon
    نویسنده : علي
    تاریخ : 1396/06/21

    اين خودرو با كولر ١٤٠ تا راحت ميره به شرطي كه بلد باشيد پاتون رو فشار بديد به گاز تا دنده ٤ معكوس بده

  • user icon
    نویسنده : Reza
    تاریخ : 1396/06/21

    با سلام
    BYS S6 رو تو تبريز كرمان خودرو واگذار ميكنه كلا ماشين هاي چيني از كيفيت خوبي از لحاظ قطعات نيست مشگلات جزيي دارن وادم تو درد سر مياندازه من خودم رنو مگان دارم رفته بودم مغزي پمپ باك رو عوض كنم يك ماشين مگان من بودم بيست ماشين خودروهاي چيني بودن هركدوم يه ايرادي داشت بنظر من ماشين دست دوم كرولا يا رنو بخرين يه عمر راحتين
    اين ماشينهاي چيني از بيرون مردم ميسوزنه از داخل صاحب خودرو رو

  • user icon
    نویسنده : Reza
    تاریخ : 1396/06/21

    براي خريد هر ماشيني ازكارشناس خدمات پس از فروش خود خودرو از نمايندگي ها سوال كنيد يا به خدمات سر بزنيد ميبينيد در يك روز چندتا داخل تعميرگاهشان هست حدس ميزنيد

  • user icon
    نویسنده : مهدی
    تاریخ : 1396/06/22

    خوب با این قیمت یک تیوولی میخرم هم با هویته هم با کیفیت هم زیبا هم پر آپشن از همه مهم تر کره هست

    • نویسنده :
      تاریخ : 1396/06/22

      آقا مهدي مقايسه شما مثل اين ميمونه كه پيكانتو رو با سوناتا مقايسه كني
      شما ابعاد تيوولي رو يه نگاه بنداز byd هم همينطور
      حتما كسي كه اين ماشينو ميخره جا دار بودن واسش اهميت داره

  • user icon
    نویسنده : ماهان
    تاریخ : 1396/07/04

    آقا مهدی اگر تیوولی بخری سرت کلاه رفته تیوولی خیلی مزخرفه نه ماشین جاداریه و نه توش قشنگه خیلی هم ضعیفه من سوار شدم حالم بهم خورد
    در حال حاضر تیوولی های وارداتی با آپشن 2012 وارد میشه رامک خودرو دروغگو

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1396/07/20

    با سلام
    بي واي دي نسبت به رقباش بالاتر هست
    رده ٢جك اتومات
    رده ٣تيگو
    رده ٤هايما

  • user icon
    نویسنده : Majid
    تاریخ : 1396/08/06

    سلام هموطن گرامی
    بنده یکدستگاه خودرو byd s6 ثبت نام کردم ولی بعد از آنکه با مالکین محترم که این خودرو را داشتند صحبت کردم گفتن خدمات پس از فروش بسیار ضعیف و موقع فروش افت شدید قیمت دارد بنابر این تصمیم گرفتم و انصراف دادم الان سه ماه از انصراف من میگذرد و پول انصراف را به من بر نمیگردانند و هرچه مراجعه میکنم جواب سر بال میدهن حال تصمیم دارم از طریق دادگاه پیگیری نمایم .مردم فهمیم شرکت کارمانیا اصلا قانون مند نیست و مشتری مداری در حد صفر میباشد لطفا با چشم باز و اگاهانه خودرو انتخاب کنید..من کور پشیمانم.
    خدا یاورتان برادر کوچک شما..از شیراز

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1396/08/12

    افت شدید قیمت در byd s6
    نبود تعمیرگاهای مجاز در شهرستانها و نبود قطعات یدکی و به انتظار نشستن جهت تامین قطعه و همچنین شتاب ضعیف در حرکت بنده رو پشیمان کرده
    البته نکات مثبت هم داره و آپشنهای خوب.به هر تقدیر قبل از خرید خوب تحقیق کنید....

    • نویسنده : مسعود
      تاریخ : 1397/09/15

      منظورتون از افت شدید قیمت چیه؟ من پارسال خریدم نود و نه و هفتصد، الان صد و هفتاد مشتری داره.

    • نویسنده : مسعود
      تاریخ : 1397/09/15

      پارسال منو دامادمون تو نمایشگاه قزوین دیدیدم، شرایط خوبی داشت نفری یکی ثبت نام کردیم، اتفاقا خیلی ماشین خوبی هست، من توسان هم دارم، توسانو دادم همسرم خودم فقط با این اینور اونور میرم، الان سی هزارتا کار کرده، خیلی ازش راض هستیم ، نه ضعیفه نه کم میاره، خیلی نرم و راحته ، تاحالاهم که چند بار برای سرویس و تعویض روغن رفتم نمایندگی، هم از نماینگی شهر زیبا تهران راض ام هم نمایندگی قزوین، اینو جدی میگم افرادی که میان و هی بد تعریف میکنن فقط یکبار این ماشینو سوار بشن بعد بگن واقعا نظرشون چیه، بهتون قول میدم هرکی که تو این پیج بذ تعریف کرده هرگز سوار این ماشین نشده.

  • user icon
    نویسنده : reza
    تاریخ : 1396/09/19

    شرکت کارمانیا به دو سال نکشیده تقش

  • user icon
    نویسنده : محسن
    تاریخ : 1396/10/13

    سلام دوستان. ميدانيد چگونه آبشن مانیتور بی وای دی
    ميشه TV هم داشته باشه آیا باید مانیتور تعویض بشه...؟؟

  • user icon
    نویسنده : ناصر
    تاریخ : 1396/10/21

    با سلام خدمت دوستان
    بی وای دی اس6 تا زمانی که سالم هست ماشین خوبی امان از روزی که خراب بشه برای شکسته شدن شیشه جلو نزدیک سه ماهه ماشینم توی منزل افتاده وسایل یدکیش هیچ گیر نمیاد میخوام بفروشم میگن میدی 60 ملیون
    چه غلطی کردم
    شما تو چاه نرید

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1396/11/03

    سلام قصد خرید داشتم دو روز قبل رفتم دیدم امروز گران شد نمیخرم ماشین قبلیمو نگه میدارم مابالتفاوت که دو روز قبل 40 تومن بود ودر عرض یک روز 46 تومن شد برای یک جوان همشهریم یک سرمایه گذاری با سود بخور و نمیر ایجاد می کنم که خیر دنیا و هم اخرت داره و هم تادیبی به شرکت گرانفروش

  • user icon
    نویسنده : نوید
    تاریخ : 1396/11/09

    سلام دوستان
    میشه یکیتون بگید چطوری میتونم وضعیت خودرو رو پیگیر باشم از طریق سایت شماره ملی رو میزنم ولی رمز ندارم

  • user icon
    نویسنده : نامدار
    تاریخ : 1396/11/17

    بی وای دی S6 نخرید بیچاره میشید

  • user icon
    نویسنده : مازیار
    تاریخ : 1396/11/17

    بی وای دی S6 اصلا توی ایران موفق نبوده و هیچ حرفی برای گفتن نداره ، اصلا کسی اسم خدمات پس از فروش بی وای دی رو نمیدونه چی هست ؟؟ فقط جک s5

  • user icon
    نویسنده : محسن
    تاریخ : 1396/11/17

    یعنی عاشق اون لوگوی پشت ماشین بی وای دی S6 هستم که با رنگ قرمز نوشته BYD یعنی آخر داهاتی هستش

  • user icon
    نویسنده : سینا
    تاریخ : 1396/11/17

    من 3 ماه بی وای دی S6 داشتم ولی خیلی اذیتم کرد سریع فروختمش اصلا با این پول ماشین چینی نخرید من توی فروشش کلی ضرر کردم

  • user icon
    نویسنده : شاهین
    تاریخ : 1396/11/17

    من فکر کنم فقط سایت ماشین3 با یکی دوتا سایت دیگه هستت که از کارمانیا پول نگرفتن و راستش رو نوشتن ، شرکت کارمانیا به تمام سایت های خودرو یی توی ایران پول داده و اگر برید چک کنید تمامی سایت هایی که از بی وای دی S6 تعریف کردن بنر شرکت کارمانیا دیده میشه توی سایتون ، عقلا اگر قصد دارید مردم رو احمق فرض کنید یه مدل دیگه عمل کنید و تبلیغات غیر مستقیم انجام بدید نه مثل 50 سال پیش به همه پوب بدید برای صدا خفه کن

  • user icon
    نویسنده : نادر
    تاریخ : 1396/11/17

    شرکت کارمانیا خیلی جالب هستش فقط توی نمایشگاه ها خیلی قوی وارد میشه ولی هیچ ماشینی ازش نمیبینی توی خیابون ؟؟؟ معلوم نیست دارن چی کار میکنن ؟؟؟ احتمالا ماشین هاشون رو صادر میکنن خارج چون ما که توی ایران ماشین های کارمانیا رو نمیبینیم !!!!

  • user icon
    نویسنده : نیما
    تاریخ : 1396/11/17

    اصلا بازار خوبی نداره بی وای دی S6

  • user icon
    نویسنده : امیر
    تاریخ : 1396/11/17

    نخرید بابا ما که خریدیم رفت در پاچمون خیلی شیک ، اولین بار بود ماشین چینی میخریدم که غلط زیادی کردم خریدم

  • user icon
    نویسنده : هانی
    تاریخ : 1396/11/17

    بی وای دی S6 خیلی بد توی بازار معرفی شد اصلا نتونست برای خودش بازار درست کنه ، برای همین اسمش هیچ جا نیست اصلا

  • user icon
    نویسنده : ایمان
    تاریخ : 1396/11/17

    شرکت همیشه توی نمایشگاه ها هست ولی ماشینش هیچ جا نیست اصلا بلد نبودن ماشین بفروشن !! احتمالا شغلشون یه چیز دیگه بوده امدن ماشین فروش شدن !!1 چون خود ماشین بی وای دی S6 بد نیست و باید خیلی بهتر از اینها میفروخت ولی اوضاش خیلی خرابه توی بازار و اصلا خرید و فروش نمیشه

  • user icon
    نویسنده : سعید
    تاریخ : 1396/11/17

    زمانی که بخواهید بی وای دی S6 بفروشید اشکتون ر میاد من 3 ماه طول کشید تا بتونم بفروشمش

  • user icon
    نویسنده : شهاب
    تاریخ : 1396/11/17

    بی وای دی S6 فعلا هیچ حرفی برای گفتتن نداره توی بازار خریدش اصلا کار درستی نیست

  • user icon
    نویسنده : امین
    تاریخ : 1396/11/17

    کارمانیا خدمات خوبی برای بی وای دی S6 نمیده برای همین هم نتونست ماشین رو توی بازار جا بندازه

  • user icon
    نویسنده : الناز 532
    تاریخ : 1396/11/22

    با سلام دوستان
    پولتون را در چاه فاضلاب بیندازید ولی تو شرکت کارمانیا نریزید خرید بی وای دی یعنی نصف پولتون را ریختید دور من که با بدبختی فروختم

  • user icon
    نویسنده : apco
    تاریخ : 1396/11/27

    سلام دوستان
    من دوماهه این ماشینو گرفتم عالیه

  • user icon
    نویسنده : apco
    تاریخ : 1396/11/27

    سلام
    دوستان اگه قصد خرید خودرو را دارید به تبلیغات منفی که خیلی از دوستانی که شاید اصلا خودرو را از نزدیک هم ندیده اند و صرف چینی بودن آن شروع به اعلام نظر میکنند توجه نکید و سعی کنید از مشخصات فنی خودرو و اولویت بندی آیتمهایی مثل قیمت،ایمنی، قدرت،شتاب،جاداری،زیبایی و... خودروی خود را انتخاب کنید.
    در خودروهای با قیمت حدود 100 میلیون S6 یه گزینه خوب میباشد منم مثل دوستمون آقا محسن لازم دونستم که تجربه خودم رو از این خودرو را در اختیارتون بذارم. من 2 ماهی هست که خودرو رو تحویل گرفتم و تا کنون 4000 کیلومتر باهاش رانندگی کردم و چندتا مسافرت رفتم.
    1- این خودرو فوق العاده جادار هست و بدون خواباندن صندلی های عقب خودرو می تونید چندین چمدون بزرگ به همراه 7 یا 8 تا کوله رو داخل صندوق عقب جا بدید.
    2- هندلینگ و فرمانپذیریش بسیار نرم و راحته
    3-بدنه خودرو و نوع پوشش داخل درب ها و هم چنین جنس و پوشش داخل خودرو و روکش صندلیها عالی کار شده. صندلی راننده به هر صورتی که بخواید قابل تغییر و برقی هست.




  • user icon
    نویسنده : apco
    تاریخ : 1396/11/27

    ادامه

    4- به نسبت اینکه این خودرو دو دیفراسیل نیست ولی شما میتونید تو جاهای سبک به بهترین شکل با این ماشین حرکت کنید. ارتفاع زیاده و لاستیکها پهن هستند. کنترل ماشین هم به علت استفاده از محورهای 2 اتصالی و 3 اتصالی عقب به راحتی کنترل میشه. قدرت موتور روی دیفرانسیل جلو خیلی زیاده و براحتی موانع طی می شند. در جاده ها و خیابانهای شهر هم به راحتی میتونید بدون کوچکترین فشاری به خودرو دست اندازها رو رد کنید! در سربالایی های جاده های کوهستانی با قدرت شتاب میگیره و براحتی میتونید در سرعت بالا از هر خودرویی سبقت بگیرید.
    5- عملکرد کروز عالیه و مصرف خودرو زمان استفاده از کروز تو جاده حدود 5 تا 6 لیتر میشه که واقعا لذت بخشه

  • user icon
    نویسنده : apco
    تاریخ : 1396/11/27

    ادامه

    6- خودرو کاملا به شما احساس امنیت رو منتقل میکنه. وزن ماشین زیاده و کاملا زمان ترمز و یا سرعت های بالا اینو احساس میکنید. کلا احساس خوبی به راننده و سرنشینها منتقل میشه. دوربین کناری (روی آیینه سمت راست) فوق العاده کمک خوبیه و به شما اجازه میده به راحتی تو جاهای تنگ حرکت کنید.
    7-همونطور که میدونید حجم موتور 2400 سی سی هست. خیلی راضی کننده هست. دور موتور شما در 90% موارد زیر 2000 خواهد بود و این یعنی شما اصلا صدای موتور رو ندارید و گاهی باید دقت کنید ببینید اصلا موتور روشن هست یا نه! سربالایی با کولر و بارهای سنگین مثل آب خوردن میمونه برای این خودرو و لذت بخش هست
    8- رانندگی با خودروهای دنده اتوماتیک نیاز به تبحر دارد تا بتوان در مواقع لزوم از قدرت و شتاب خودرو بدرستی استفاده بشه

  • user icon
    نویسنده : پیمان
    تاریخ : 1396/12/17

    سلام دوستان
    من چند هفته ای هست این ماشین رو گرفتم و به دلیل بدگویی هایی که از این ماشین شده بود بارها به فکر پس گرفتن پولم بودم ولی هر دفعه با خوش بینی منتظر موندم و در زمان مقرر تحویل گرفتم
    اولا این ماشین از هر نظر عالیه اصلا شک نکنید اگر میبینید شرکت کارمانیا تبلیغ نمیکنه شاید برای اطمینان از این ماشین باشه که بالاخره مشتری های خودشو پیدا خواهد کرد من سوار انواع ماشینها شدم از از جمله ix35و اسپورتیج واقعا متریال به کار رفته داخلش از هیچ کدوم از اونا کم نمیاره
    در اخر تو این رنج قیمت حرف اول و اخر و میزنه

  • user icon
    نویسنده : جواد
    تاریخ : 1397/01/16

    سلام اقوام نمایندگی این خودرو را دارند اما با امکاناتی که دارد عالیست ولی این قیمت مشتری را راضی نمیکند چون قبول کنیم ماشین دست دوم کره ای می توان گرفت وکیفیت بهتر از چینی لذا مشتریها مردد هستند چون قیمت خیلی بالاست آقایان باید تجدید نظر کنن

  • user icon
    نویسنده : احسان
    تاریخ : 1397/01/25

    من۷ ماهه این ماشینو خریدم چرا براساس حرفهای دیگران نظر میدین ؟،؟؟قبل از این النترا داشتم ولی این ماشین هم خیلی عالی و جادار است سیستم تعلیق عالی است تو سربالایی و شیب باید بلد باشی باهاش حرکت کنی . اصلا سرو صدا نداره . قطعا موتور ماشین با ۲۴۰۰ سی سی سرعت صدا داره ولی اصلا اذیت نمیکنه؟تو مسافرت ذره ایی خسته ات نمیکنه خلاصه اینکه اگه سوارش بشین پشیمون نمیشین از خریدش اما در مورد رنگش بله شرکت باید تجدید نظر کنه ولی در مقایسه با هایما و جک مطمئن باشید که خیلی سرتره . ضمن اینکه همه مشکلات تعمیر موتورهای توربو رو میدونید....ضمنا خدمات تعمیر گاه مرکزی تا الان که ۱۱۰۰۰ تا راه رفتم باهاش خیلی هم خوب بوده

  • user icon
    نویسنده : داود
    تاریخ : 1397/01/27

    سلام وقت بخیر: دوستان از فکربی وای دی اس 6 بیادبیرون وفقط منتظر بی وای دی اس 7 باشید حرف نداره من یکماه توهمه سایتها دارم راجبش کندوکاش میکنم عالیه قیمتش هم حدود130 میلیون یه نگاهی بهش بندازید

    • نویسنده : امیر
      تاریخ : 1397/02/24

      فوق‌العاده است S7 ولی قیمت رفت رو 150

  • user icon
    نویسنده : رامین
    تاریخ : 1397/02/11

    اصلا به فکر مقایسه هایما و بی وای دی نباشین .
    من هایما داشتم فروختمش. واقعا ماشین گندیه.اصلا با جک و بی وای دی قابل مقایسه نیست. موتورش1800 توربویه ولی اندازه 3000 تنفس مصرف داره

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1397/02/13

    سلام. قبل از عید تحویل گرفتم، باور کنید بدون غرض میگم چون نميخام بخاطر حرف مدیون تعدادی افراد بشم: بی وای دی واقعا ماشین خوبیه، تو این رنج قیمت بنظر من بی رقیب،خدا کنه ماشین ارزون شه ولی بااین قیمتها حتی 30-40 تومن بالاتر هم ميرزه، تورو خدا چشم بسته انقد ژاپنی کره ای نگيد،من 10سال ماکسیما دارم عالیه، 2سال هم لنسر2014 داشتم واقعأ نميرزيد آخر هم زیر قیمت بزور نمایشگاه فروختم. یاحق.

  • user icon
    نویسنده : عمران
    تاریخ : 1397/02/28

    سلام دوستان
    من پارسال جك اس ٥ داشتم فروختم بي واي دي خريدم ، ضمن اينكه برادرم هم هايما داره ، انصافا بي واي دي خيلي سرتر از اين دو خودرو ست
    قطعا مدير سايت مشكلي با كارمانيا داره كه اينطور مغرضانه در مورد بي واي دي نوشته
    اگر راست مگن يه چهار كارشناس بي طرف منصف در يك مسافت ٦٠٠-٧٠٠ كيلومتري اين چهار رقيب
    جك s5
    BYD S6
    هايما s7
    تيگو ٥
    رو بررسي و به صورت فيلم در اختيار مردم ايران قرار بدهند
    خواهشا مردم ايران خيلي مظلومند و هيچكدوم از اين ماشينها هم ساخت ايران نيستند
    بگذاريد اون خودرويي كه واقعا بهتره اين ملت مظلوم سوار بشوند
    سپاسگزارم

  • user icon
    نویسنده : Majid..s
    تاریخ : 1397/03/16

    سلام به همگی.من سال 93 که JAC سواری اتومات تبت نام کردم اونموقع همه بهم ایراد گرفتن و می گفتن آشغال چینی خریدی !! اما پس از گذشت فقط یکسال دیدم نظر خیلیها نسبت بهش عوض شد والان جزو برندهای خوب چین توی ایرانه...منظورم اینه که اینقدر زود و مغرضانه قضاوت نکنین..BYD اتومبیل محبوب خانوادگی توی خود کشور چینه..نکته بعد اینکه اکثر خوروها همون اول خدمات پشتیبانی و پس از فروش عالی ای ندارن و بر حسب نیاز مشتری هستش که خدماتشون قوت پیدا میکنه ..سوم اینکه اگه یه شرکت توی معرفی خودروی خودش ضعیف عمل کرده چیزی از کیفیت اون کم نمی کنه..فقط فعلا" بازار فروش کمتری داره که اونم قطعا اینطوری نمی مونه...موفق باشین.

  • user icon
    نویسنده : امیرحسین
    تاریخ : 1397/05/02

    با سلام خدمت مدیر سایت لطفا من را در انتخاب بهترین خودرو چینی کمک کنید
    ۱.بی وای دی اس۶
    ۲.هایما اس۷ توربو
    اریزو۶ که هنوز نیومده

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1397/05/16

    بی وای دی S6 اصلا ماشین جالبی نیست و خدمات پس از فروش خوبی هم نداره

  • user icon
    نویسنده : shaygan
    تاریخ : 1397/05/16

    بی وای دی S6 اصلا ارزش خرید بالایی نداره بازار خرید وفروش بی وای دی S6 اصلا خوب نیست و کلی طول میکشه تا بتونید ماشینتون رو بفروشید

  • user icon
    نویسنده : نیما
    تاریخ : 1397/05/16

    بی وای دی S6 در ایران بازارش نابود شده و شرکت کارمانیا اصلا خدمات پس از فروش خوبی نداره به هیچ عنوان از شرکت کارمانیا ماشین تخرید کاملا پشیمون میشید

  • user icon
    نویسنده : ساسان
    تاریخ : 1397/05/16

    بی وای دی S6 در بازار ایران شکست خورده کاملا و این مربوط به نوع معرفی این ماشین میشه که هیچ کسی ماشین های بی وای دی رو اصلا نمیشناسه خندم میگره از مدل معرفی و تبلیغات شرکت کارمانیا که در ابتدایی ترین مدل ممکن کار میکنن و خدمات پس از فروش خوبی هم ندارن . برادر من 6 ماه بی وای دی S6 داشت و با 1000 بربختی تونست ماشینیش رو بفروشه واقعا بی وای دی S6 میتونست بازار خوبی داشته باشه ولی شرکت کارمانیا برند بی وای دی رو در ایران له کرد

  • user icon
    نویسنده : خسرو
    تاریخ : 1397/05/16

    امیدوارم هر چه زود تر یه شرکت دیگه بی وای دی S6 رو کاراش رو انجان بده و از دست کارمانیا در بیاد چون اصلا خدمات نداره بی وای دی S6 در ایران . توی بازار بی وای دی S6 مودن نمیدونن چی کارش کنن حالا بی وای دی S7 هم دارن تولید میکنن . خدا به خیر بگذرونه واقعا چون بی وای دی S7 هم مثل بی وای دی S6 دچار مشکل میسه در ایران

  • user icon
    نویسنده : دانا
    تاریخ : 1397/05/16

    بی وای دی S6 اصلا قطعات نداره اصلا سمت خریدش نرید

  • user icon
    نویسنده : شروین
    تاریخ : 1397/05/16

    بی وای دی S6 اصلا در مقابل هاوال H2 و چری تیگو7 هیچ حرفی برای گفتن نداره نخرید بابا

  • user icon
    نویسنده : ali
    تاریخ : 1397/05/16

    به نظرم بی وای دی s6 ماشین مجهز و ستانداردیه من سوار این ماشین شدم و باید بگم هندلینگ و شتابش خوبه و ظاهر خارجی و داخلیش معقولی داره . مرسی از ماشین3

  • user icon
    نویسنده : moradi
    تاریخ : 1397/05/16

    بنده در حدود 1 سال بی وای دی S6 داشتم و از خود ماشین راضی بودم و موقع فروش ماشین اشکم در امد چون در ایران هیچ کسی برند بی وای دی رو اصلا نمیشناسه وشرکت کارمانیا یک شرکت کاملا بی تجربه هستش در مورد معرفی و بازاریابی برای ماشینش . من حدود 3 ماه طول کشید بی وای دی S6 رو تا بتونم بفروشم و کلی موقع فروشش ضرر دادم

  • user icon
    نویسنده : حمیییییییید
    تاریخ : 1397/05/16

    من واقعا بین بی وای دی اس6 و جک اس 5 موندم میشه راهنمایی کنید ؟؟؟؟؟

  • user icon
    نویسنده : سعید
    تاریخ : 1397/05/16

    بی وای دی S6 می تونست فروش خوبی داشته باشه ولی به شرطی که یه شرکت معتر بی وای دی S6 رو تواید می کرد . شرکت کارمانیا با این مدل فروش و خدمات پس از فروش به زودی از بازار خودروی ایران خداحافظی می کنه چون به هیچ هنوان بازار خوبی ندارن ماشین های بی وای دی در ایران و مکافات دارن همه موقع فروشش . من دوستم در حدود 4 ماه بی وای دی S6 داشت مشکل کولر ماشینش حل نمیشد و چندین بار به خدمات کارمانیا رفت ولی مشکل حل نشد . بی وای دی S6 هم داره میاد دیگه وضعیت کارمانیا بد تر از قبل هم میشه

  • user icon
    نویسنده : اسکندری
    تاریخ : 1397/05/16

    من تصمیم گرفتم که بی وای دی s6 بگیرم و هر کسی و دیدم از s7 تعریف می کنه و راضیه اما نمیدونم چرا این ماشین انقدر کمه و شرکت وارد کنندش اصلا تبلیغی برای این ماشین نمی کنه

  • user icon
    نویسنده : raisiiii
    تاریخ : 1397/05/16

    بی وای دی s6 ماشین خوبیه من سوارش شدم اما مثل همه ماشین چینیهای دیگه بازار دست دوم خوبی نداره و موقع فروش با افت قیمت زیادی به فروش میره

  • user icon
    نویسنده : مهدی
    تاریخ : 1397/05/16

    سلام به همگی
    واقعا بی وای دی s6 ماشین فوق العادیه و من ازش راضیم و پیشنهاد می کنم 1 بار سوار این ماشین بشید و رانندگی باهاشو تجربه کنید

  • user icon
    نویسنده : majiiiid
    تاریخ : 1397/05/16

    ماشین خیلی خوبیه بی وای دی s6 اما کارمانیا خدمات پس از فروش خوبی ارائه نمیده

    • نویسنده : علیرضا صادق
      تاریخ : 1397/06/04

      کاملااااا موافقم

  • user icon
    نویسنده : mohamad
    تاریخ : 1397/05/16

    این ماشین اصلا با جک s5 قابل مقایسه نیست و حرفی برای گفتن نداره

  • user icon
    نویسنده : ardalannnn
    تاریخ : 1397/05/16

    s6 طراحی قدیمی داره اما از نظر فنی ماشین خوبیه اما بازار دست 2 جالبی نداره الانم که خیلی خیلی گرون شده و اصلا با این قیمتا نمی ارزه

  • user icon
    نویسنده : آیدین
    تاریخ : 1397/05/16

    بی وای دی s6 یه ماشین معمولی که طراحی داخلی و خارجی خیلی معمولی داره آپشن های محدود و خدمات پس از فروش ضعیف

  • user icon
    نویسنده : kamran
    تاریخ : 1397/05/20

    من بین بی وای دی s6 و جک s5 خیلی تحقیق کردم و آخر هم جک s5 گرفتم و به نظرم بهترین انتخاب و کردم ز لحاظ فنی بهم ندیکن اما کارمانیا از نظر خدمات پس از فروش واقعا ضعیف عمل کرده

  • user icon
    نویسنده : داریوش
    تاریخ : 1397/05/20

    سلام به همگی
    من خودم بی وای دی s6 داشتم و مجبور شدم که بفروشمش ماشین بدی نبود مثل بقیه ماشین چینی های دیگه مشکل زیاد داشت اما باید بگم بازار دست دوم این ماشین خیلی افتضاحه و من مجبور شدم ماشینمو با افت قیمت زیادی بفروشم

  • user icon
    نویسنده : shahiiiiin
    تاریخ : 1397/05/20

    سلام
    به نظرم طراحی بی وای دی s6 خیلی قدیمیه و اصلا با این قیمت نمی ارزه کارمانیا هم نتونست واقعا این ماشین و تو بازار ایران جا بندازه
    در کل ماشین موفقی نیست

  • user icon
    نویسنده : سام
    تاریخ : 1397/05/20

    من بی وای دی s6 دارم و به نظرم ماشین بی نظریه کلی آپشن داره و طراحیش هم خوبه استهلاکش پایینه و مصرف سوختش هم عالیه من از انتخابم راضیم

  • user icon
    نویسنده : Amir
    تاریخ : 1397/06/23

    ازهربابت عاليه👍

  • user icon
    نویسنده : Maryam
    تاریخ : 1397/06/27

    از نظر بنده که اسفندماه96 بی وای دی اس6 رو تحویل گرفتیم و چندین مسافرت طولانی رو هم باهاش تجربه کردیم، تا به امروز واقعا از هر نظر از این ماشین راضی هستیم و باید بگم خوشبختانه نتیجه زحماتی که برای تحقیق در مورد انتخاب مدل و برند خودرو کشیده بودیم رو خیلی عالی گرفتیم
    این خودرو برخلاف نظر خیلی از دوستان عزیز که میفرمایند ظاهر قدیمی داره اتفاقا بسیار شیک، شکیل، دارای هارمونی و ظاهر جذابیه. و این رو حتی در واکنش افرادی که در کوچه و خیابان با این ماشین روبرو میشن میشه دید.طوری که باتوجه به پلتفرم لکسوس ،در نگاه اول بیننده را به اشتباه میاندازد
    دارای صندلیهای جلو و عقب و صندوق عقب فوق العاده جادار،موتور قوی2400( نه 1800 و 2000 ) و تنفس طبیعی (نه توربو) ،160 اسب بخار، ارتفاع بلند ،فاصله ببن دو محور و طول و عرضی فراتر از شاسی بلندهایی که ذکر کردید
    من فقط میتونم بگم حتی از اینکه صاحب اول و آخرش خودم باشم بسیار خوشحالم چون حسی که موقع رانندگی به من میده رو با هیچ ماشین دیگه دهن پرکنی عوض نمیکنم .
    سه پاس

    • نویسنده : فرج اله حسني
      تاریخ : 1397/09/28

      سلام
      لطفا ميشه بفرماييد رنگ ماشين رو چي گرفتي؟
      سپاس

  • user icon
    نویسنده : بی نام
    تاریخ : 1397/09/04

    چرا دولت دخالتی در کار خودروسازانی که پول مردمو گرفتن وبی خیال تحویل فروش،حتی قطعی هم شدند،نمی کند. آیااین زورگوییهای کارمانیا به کمک خود وزارت مربوطه نیست؟؟!! من ثبت نام بی وای دی اس۶فروش قطعی با تحویل شهریور هستم الان چهارم آذر، هیچ خبری نشد که نشد. آیا با چین هم مشکل داریم که اینجور به مردم بی احترامی میکنند. کلی پول دادیم وماشین زیر پامونو فروختیم والان شدیم ازاینجا مونده وازاونجا رونده ...خدایا خودت کمکی کن

  • user icon
    نویسنده : hsn
    تاریخ : 1397/09/11

    یه اطلاعم به همه کسانی که این ماشینو نشناخته اظهار نظر میکنن بنده 7 ماهه این ماشینو تحویل گرفتم قبلش برای خرید حدود یک سال تحقیق کردم هر چند این تحقیق منجر به ضرر ریالی شد ولی این نتیجه رو در بر داشت 1- ماشینی فوق العاده راحت ،جادار ،شیک و باکلاس روزی نیست که با این حرف از سمت مردم مواجه نشم قیمت چند ، عجب رخی داره این ماشین ، از کل رقبای خودش تو این کلاس مثل جک اس 5 و هایما اس 7 و چری تیگو اکسلنت یه سرو گردن بالاتره که هیچ قابل مقایسه نیست من همه رقبا رو تست درایو رفتم چون ماشین بازم خلاصه قیمت بازارم خبر می ده کدوم گرونتره دیگه من چیزی نمیگم خودتون برین ببینین بعد اظهار نظر کنین

  • user icon
    نویسنده : منتطر
    تاریخ : 1397/09/11

    آقایون مسئول سایت چرانظرات ومشکلات مارو به گوش مسئولین نمی رسونید.؟؟؟!! بیایم درد همدیگرو درک کنیم...دوماه ونیم از موعد تحویل ما گذشته وهیچکی پاسoگو نیست. !!!!! خدا نابودشون کنه از ..... هم بد ترن...نامردها

  • user icon
    نویسنده : محمد17
    تاریخ : 1397/09/23

    بنده 6ماهه که این ماشین رودارم ماشین بسیارنرم وشیکی می باشد مصروف سوخت ترکیبی خودرو هم تاکنون که 13000کیلومترمافت پیموه 8/2لیتر می باشد برخلاف مشخصات فنی که 9/8ذکرگردیده

  • user icon
    نویسنده : فرج اله حسني
    تاریخ : 1397/09/28

    سلام
    لطفا دوستان درخصوص انتخاب رنگ اين ماشين كمك كنن.
    چه رنگي بخرم شيك و زيباتر هست؟ در حاضر شركت كارمانيا چه رنگ هاي به بازار عرضه مي شود؟

    • نویسنده : ناشناس
      تاریخ : 1398/03/14

      قرمز رنگ مناسبی می باشد

  • user icon
    نویسنده : حمد
    تاریخ : 1397/10/20

    سلام به همگی دوستان من خودم بی وای دی اس 6 دارم ازش هم واقعا راضیم ولی واقع بینانه باید در باره هر مورد نظر داد چرا در خصوص این ماشین یا هر ماشین دیگه ایتقدر وسواس دارید شما اگر واقعا درست استفاده کنید همشون خوبن این ماشینها نه هواپیما هستند که تند برن نه کمپرسی که بار بکشن نه گاری که بدون سوخت راه بره اگر هم ضعفی است مال بدبختی خودمونه که پول نداریم بریم ماشین لندکروز - لکسوس- بی ام دبلیو و... بخریم حالا بیایید جوری از داشته هایمان حفاظت کنیم که دیگران حداقل ما را مسخره نکنند مگر بقیه چی دارن واقعا برید سایت آنها را هم چک کنید میبینید آنها هم از خرید خود راضی نیستند ودنبال ایده آل دیگری هستند حال به این فکر کنید که فقط از زندگی لذت برید --- همیشه شاد و خندان باشید ---

  • user icon
    نویسنده : سعید
    تاریخ : 1398/05/26

    سلام دو ماهه این ماشینو خریدم باید بگم نسبت به قیمتش عالیه فول اپشنه موتورش کم استهلاک . اطاقش درسته یکم قدیمیه ولی برا خانواده های مر جمعیت عالیه جا دارو راحته .کمک فنراش عالی و کم صدا ماشین خشک نیست.رانندگیش خسته کننده نیست تنها اشکالش شتابشه یکم صفر تا صدش بالاست ولی در کل برا مصرف خانواده عالیه من از انتخابم راضیم فقط یکم خدمات بعد ازفروشش میگن خوب نیست و نمایندگیاش تعدادش محدوده .

  • user icon
    نویسنده : ایمان
    تاریخ : 1398/07/07

    بی وای دی S6 اصلا بازار خوبی نداره و شرکت کارمانیا به هیچ عنوان قطعات ماشین های بی وای دی S6 رو نداره

  • user icon
    نویسنده : صابری
    تاریخ : 1398/07/07

    من اصلا خرید بی وای دی S6 رو صلاح نمیدونم چون بی وای دی S6 به هیچ عنوان خدمات پس از فروش خوبی نداره در ایران

  • user icon
    نویسنده : خسرو
    تاریخ : 1398/07/07

    به هیچ عنوان خرید بی وای دی S6 درست نیست کارمانیا برند بی وای دی رو در ایران نابود کرد

  • user icon
    نویسنده : حامد
    تاریخ : 1398/07/07

    ماشین بی وای دی S6 بسیار ماشین خوبی هستش ولی این ماشین اصلا قطعات نداره توی ایران به نظر من شرکت کارمانیا بی وای دی S6 رو در ایران خراب کرد این ماشین در کشور چین خیلی موفق بوده ولی بی وای دی S6 در ایران به دلیل ضعف شرکت کارمانیا کاملا شکست خورد

  • user icon
    نویسنده : فرهادی
    تاریخ : 1398/07/07

    شرکت کارمانیا نامرد ترین شرکت خودرویی هستش من 2 ساله منتظرم ماشینم رو تحویل بگیرم هیچی پاسخگو نیست کارمانیا اصلا از این شرکت ماشین نخرید

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1398/11/07

    من هم اردیبهشت سال 97 برای تحویل در شهریور آن سال قرار بود تحویل بگیرم ولی هیچ کس پاسخگو نیست در حالی که بعد از من هم در انتهای سال 97 پیش فروش برای تحویل سال 98 داشتند حالا ادعا می کنند قطعه ندارند و یا ماشین ندارند.!!!!!!
    دیگه تحملم تموم شده و همین روزها یک کاری دست خودم و شرکتشون می دم اگه افراد دیگری هم مثل من هستند بگویید کجا باید بروم شکایت کنم هرچند توی این مملکت هیچ کس به دادمان نمی رسد و جوابگو نیست.

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading