اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه تویوتا کرولا ،هوندا سیویک ، میتسوبیشی لنسر

مقایسه تویوتا کرولا ،هوندا سیویک ، میتسوبیشی لنسر

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه تویوتا کرولا ،هوندا سیویک ، میتسوبیشی لنسر می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه تویوتا کرولا ،هوندا سیویک ، میتسوبیشی لنسر بپردازیم .

HONDA CIVIC

هوندا سیویک

کیفیت سواری
9
خدمات پس از فروش
7
طراحی
7
امکانات رفاهی
7
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
9
امتیاز کل
47
بررسی هوندا سیویک

TOYOTA COROLLA

تویوتا کرولا 2013

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
7
امکانات رفاهی
7
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
8
امتیاز کل
46
بررسی تویوتا کرولا 2013

MITSUBISHI LANCER

میتسوبیشی لنسر

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
7
طراحی
7
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
7
امتیاز کل
45
بررسی میتسوبیشی لنسر
انتخاب ماشین 3

HONDA CIVIC

هوندا سیویک

Top car

HONDA CIVIC

هوندا سیویک

مقایسه تویوتا کرولا ،هوندا سیویک ، میتسوبیشی لنسر

هوندا سیویک 2013

 

 محبوب ترین و جذاب ترین سدان جمع و جور که مملو از ویژگی های مثبت است و از هر نظر که به این ماشین نگاه کنید جذاب به نظر میرسد هوندا سیویک مدل 2013 است . طراحی ظاهری هوندا سیویک مجذوب کننده ، هماهنگ و زیبا است . در نمای جانبی هوندا سیویک یک خط سر تا سری دارد که از چراغ جلو تا صندوق عقب کشیده شده است و زیبایی نمای این قسمت را دو چندان کرده است . در قسمت عقب هوندا سیویک هم فرم چراغ ها ، شکل سپر و طراحی زیبای صندوق عقب چهره ای به شدت خیره کننده و جذاب به این ماشین بخشیده است . بحث طراحی ماشین و زیبایی آن یک امر سلیقه ای است اما هوندا سیویک از نظر آیرودینامیک و رعایت نکات طراحی ماشین بسیار دقیق و کاملی می باشد .

 

هوندا سیویک 2013

 

در داخل کابین هوندا سیویک هم مانند نمای ظاهری طراحی اش بسیار زیبا ، مدرن و جذاب میباشد و با رعایت نکات صحیح طراحی کابین همه چیز داخل کابین ماشین در صحیح ترین جای ممکن قرار گرفته اند . داشبورد هوندا سیویک در قسمت میانی راننده محور است و فاصله زیادی هم با شیشه جلو دارد که بسیار خاص و جذاب میباشد و سطح ارگونومی و تسلط بسیار عالی برای راننده به وجود آورده است .  اکثریت نشانگرهای هوندا سیویک الکترونیکی میباشد و کمتر عقربه آنالوگی در پشت آمپر هوندا سیویک مشاهده میکنید که برای راننده  جذابیت خاصی را به ارمغان آورده است و دقت راننده هم برای اطلاع رسانی شرایط داخلی و خارجی ماشین افزایش داده است . درون کابین هوندا سیویک از بهترین متریال استفاده شده است و کیفیت ساخت و مونتاژ هم بسیار بالاست و بهترین ماشین این کلاس از این  نظر می باشد . از نظر امکانات هم در هوندا سیویک هر آنچه که برای یک ماشین در این کلاس نیاز است را میتوانید بیابید که با بهترین کیفیت و عملکرد شما را شگفت زده می کند . در بحث ابعاد هم هوندا سیویک جادار ترین ماشین کلاس خود میباشد و سرنشینان هوندا سیویک در راحت ترین وضعیت ممکن به سر می برند .

 

هوندا سیویک 2013

 

قلب تپنده هوندا سیویک 4 سیلندر می باشد ، 1800 سی سی حجم دارد و از سری I-VTEC است . هوندا سیویک با تکیه بر این پیشرانه 140 اسب بخار قدرت و 177 نیوتن متر گشتاور تولید میکند که شاید در مقابل ماشین های رقیب اعداد کمتری باشد اما به علت ویژگی های مثبت فنی این  ماشین در عمل بسیار پر کشش تر و سر و حال تر عمل میکند  . بازدهی پیشرانه هوندا سیویک بسیار بالاست زیرا شتاب و دورگیری بسیار خوبی دارد ، استهلاکش بسیار پایین است و مصرف سوختش هم کاملا اقتصادی میباشد . برای انتقال قدرت هوندا سیویک به چرخهایش از یک گیربکس 5 سرعته اتوماتیک استفاده شده است که فقط میتوان گفت عملکردش عالی است و با موتور ماشین هماهنگی کامل دارد . شما از این همه دقت و کیفیت در تعویض دنده هوندا سیویک کاملا شگفت زده خواهید شد و به این نکته که هوندا سیویک برترین بخش فنی را در میان رقیبان دارد واقف می گردید  .

 

هوندا سیویک

 

کیفیت رانندگی با هوندا سیویک فوق العاده است و هندلینگ بی نظیری دارد و تنها با یک بار راندن سیویک عاشقش میشوید . عملکرد سیستم تعلیق هوندا سیویک فوق العاده است ، فرمان پذیری و دقت فرمانش حرف ندارد و ترمزهایش به شما اطمینان حرکت با هر سرعتی را میدهد .

به عنوان کلام پایانی هوندا سیویک را میتوان فوق العاده ترین انتخاب شما در این کلاس ماشین با توجه به بودجه دانست . در کنار این همه خوبی و نقاط مثبت هوندا سیویک یکی از نکات قابل تامل این ماشین هم قهر بودنش با تعمیرگاه است که رضایت کامل مالکان ماشین را در پی دارد . شاید تنها ایراد هوندا سیویک را در این دانست که حتی با یک بار لمس تجربه رانندگیش شیفته و عاشق آن میشوید .

 

TOYOTA COROLLA

تویوتا کرولا 2013

مقایسه تویوتا کرولا ،هوندا سیویک ، میتسوبیشی لنسر

 تویوتا کرولا  2013

 

طراحی تویوتا کرولا هماهنگ است و فرم طراحی آن در جلو و عقب ماشین یک دست و ساده میباشد . در بدنه تویوتا کرولا نسبت به دو ماشین دیگر سادگی بیش تری وجود دارد ولی همین طراحی از نظر بعضی از افراد زیباتر از بقیه ماشین های این کلاس به چشم میاید  .از آنجایی که طراحی این ماشین نسبت به رقیبان کمی اقتصادی تر است پارامتر های طراحی آن هم نسبت به جوان پسند بودن ماشین متفاوت است و در تویوتا کرولا پارامتر ها به ترتیب  بر اساس سادگی و اقتصادی بودن و لوکس بودن است .

 

 تویوتا کرولا  2013

 

در دراخل کابین  تویوتا کرولا هم این فرم سادگی در طراحی رعایت شده است و مبنای اصلی طراحی کابین راحتی بوده است ولی طراخی ساده کابین ماشین در عین حال مدرن هم است که نکته مثبتی برای تویوتا کرولا به شمار می رود  . ارگونومی داخل کابین تویوتا کرولا بسیار عالی است و استفاده از مواد با کیفیت حس خوشایندی به شما می دهد ولی تویوتا کرولا طراحی ستون های ضخیمی دارد که دید راننده و تسلطش بر ماشین را کمی مشکل می کند . در بحث امکانات رفاهی و ایمنی تویوتا کرولا و هوندا سیویک و میتسوبیشی لنسر هر سه در یک سطح خوب هستند ولی تویوتا کرولا در بعضی از مدل هایش برخی آپشن های ماشین را به صورت دستی و غیر استاندارد نصب کرده اند که خرید مدل های وارداتی این ماشین را با خطر رو به رو می کند .

 

 تویوتا کرولا  2013

 

قلب تپنده تویوتا کرولا یک پیشرانه  4 سیلندر با آرایش خطی است که 2000 سی سی حجم دارد . این پیشرانه قابلیت تولید 143 اسب بخار قدرت در دور موتور 6000 دور در دقیقه را دارد . گشتاور تولیدی این پیشرانه نیز 186 نیوتن متر است که در دور موتور 4200 دور در دقیقه به دست می آید . تویوتا کرولا های موجود در ایران با گیربکس 4 سرعته اتوماتیک ارائه میشود که خوب ساخته شده اند اما از نظر تکنولوژی کمی قدیمی هستند و با پیشرانه هم خوانی کامل ندارد . گیربکس اتومات  تویوتا کرولا عملکرد مناسبی دارد اما هنگام سبقت ها یا در حرکات ناگهانی عکس العمل چندان سریعی از خود نشان نمی دهد ولی برای شهر و اقتصادی بودن مصرف سوخت ماشین گیربکس تویوتا کرولا خوب عمل می کند .

 

 تویوتا کرولا  2013

 

هندلینگ هر 3 ماشین در  سطح خوبی به نظر می رسد اما تویوتا کرولا نسبت به هوندا سیویک و میتسوبیشی لنسر به علت ضعف در  تقسیم وزن ، لاستیک هایی با دیواره بلند تر و از همه مهم تر ذات ارثی تویوتا  سواری بسیار نرم تر و و راحت است و اصلا به عنوان یک ماشین اسپرت و جوان پسند نمی توانید بر روی تویوتا کرولا حساب باز کنید . فرمان پذیری تویوتا کرولا خوب است و عملکرد ترمز هایش هم بسیار عالی است .

در کل تویوتا کرولا شاید مثل هوندا سیویک کاربردی برای همه سنین نداشته باشد و بیشتر یک ماشین خانوادگی باشد یا شاید ذات اسپرت میتسوبیشی لنسر در روه تویوتا کمری دمیده نشده است اما علت قرار گرفتن تویوتا کرولا در مقام دوم استهلاک بسیار پایین این ماشین و سابقه درخشان تویوتا کرولا است که فوق العاده بودن این ماشین را اثبات می نماید

MITSUBISHI LANCER

میتسوبیشی لنسر

مقایسه تویوتا کرولا ،هوندا سیویک ، میتسوبیشی لنسر

میتسوبیشی لنسر 2014

اولین ماشین کمپانی میتسوبیشی که بعد از مدت ها دوری از بازار کشورمان وارد بازار شد ماشین لنسر بود که با استقبال خوب ماشین دوستان هم مواجه شد  . طراحی میتسوبیشی لنسر کمی ساده و یک نواخت است و تا حدودی قدیمی به نظر میرسد اما چهره ای متناسب ، جذاب و پویا را به نمایش می گذارد و روح اسپرت و وحشی  میتسوبیشی لنسر را به خوبی میتوانید در چهره ماشین مشاهده کنید . طراحی میتسوبیشی لنسر بیش تر به ماندگار بودن ماشین توجه دارد تا زود کسل کننده و تکراری نشود و همواره ماشین  جذابی به چشم بیاید .

 

میتسوبیشی لنسر 2014

 

در داخل کابین میتسوبیشی لنسر این فرم ساده و یکنواخت بودن طراحی ماشین حفظ شده و هماهنگ با طراحی بیرونی است ولی به طرز فوق العاده ای کابین میتسوبیشی لنسر راحت و توام با آرامش می باشد . ارگونومی کابین ماشین اما به لطف این سادگی در طراحی داخلی ماشین عالی است و به بهترین شکل به همه امکانات و تجهیزات ماشین دسترسی دارید  . فضای داخلی میتسوبیشی لنسر برای خانواده ها مناسب است و ماشین کاملا جاداری میباشد . کیفیت پوشش ها ، ادوات و متریال استفاده  شده درون کابین میتسوبیشی لنسر مناسب و قابل قبول است و از این نظر ماشین با کیفیتی میباشد اما ماشین های رقیب یک پله بهتر به نظر میرسند . در بخش امکانات رفاهی و ایمنی لنسر ۱۸۰۰ سی سی تیپ ۴ در رده ماشین های کلاس خودش خوب و مناسب به نظر می‌رسد و ماشین فول آپشن با توجه به قیمت می باشد  . ولی بهترین تمایز میتسوبیشی لنسر را میتوان در سیستم صوتی حرفه‌ ای ماشین دانست که از برند Rockford fostage  انتخاب شده است و کاملا کابین ماشین را با پخش حرفه ای موزیک دلخواه شما آرام و دل نشین می کند که این ویژگی ماشین نه در هوندا سیویک و نه در تویوتا کرولا به چشم نمی خورد .

 

میتسوبیشی لنسر 2014

 

در بخش فنی میتسوبیشی لنسر  ماشین خوب و قابل اطمینانی میباشد اما از لحاظ راندمان و شتابگیری ضعیف عمل کرده است و ماشین چندان کوپل و چابکی نیست اما خب باز هم میتسوبیشی لنسر است و هنوز هم میتوان روی آن حساب باز کرد . قلب تپنده میتسوبیشی لنسر ۴ سیلندر است و ۱۸۰۰ سی سی حجم دارد . پیشرانه میتسوبیشی لنسر  140 اسب بخار قدرت  در دور موتور ۶۰۰۰ دور در دقیقه و ۱۷۸ نیوتن متر گشتاور در دور موتور ۴۲۵۰ دور در دقیقه میتواند تولید کند که برای این کلاس ماشین  بر روی کاغذ مناسب به نظر میرسد اما در عمل کمی ضعیف و  تنبل در شتابگیری ظاهر میشود که این کم شتاب بودن ماشین چندان به چشم نمیاید زیرا میتوسوبیشی لنسر از لحاظ فنی ماشین بسیار عالی و کم استهلاکی میباشد . وظیفه انتقال قدرت پیشرانه به چرخ های ماشین میتسوبیشی لنسر بر عهده  یک گیربکس Cvt  است که نرم عمل میکند اما شتاب گیری را تا حدودی از ماشین گرفته است ولی در عوض تعویض دنده های ماشین را لذت بخش تر کرده است اما باید به خاطر کاهش مصرف سوخت و تعوییض دنده های نرم تر از این ضعف شتاب گیری چشم پوشی کنید .

 

میتسوبیشی لنسر 2014

 

یکی از مهمترین مزایای میتسوبیشی لنسر که از گذشته تا کنون که زبانزد خاص و عام در دنیای ماشین بازی بوده است هندلینگ فوق‌العاده میتسوبیشی لنسر میباشد که واقعا از بهترین های کلاس خودش است و سالهاست که نام میتسوبیشی لنسر با ویژگی هندلینگ خوب گره خورده است . میتسوبیشی لنسر در میان رقبایش کمی ارتفاعش بالا است که البته برای خیابان های ایران کاملا مناسب به نظر میرسد و از این نظر هم ماشین بسیار مناسبی است . ضمن اینکه فرمان پذیری میتسوبیشی لنسر نیز فوق العاده است .  یکی دیگر از نکات عالی میتسوبیشی لنسر ترمز های عالی ماشین است که کاملا اعتماد راننده را برای انجام مانور های سنگین جلب مینماید و اگر بخواهیم با ماشین های رقیب مقایسه کنیم همه ویژگی های میتسوبیشی لنسر با کیفیتی بالاتر در هوندا سیویک مشاهده میگردد اما تویوتا کرولا هم در این بخش تقربا برابر با میتسوبیشی لنسر خود را نشان میدهد .

میتسوبیشی لنسر از لحاظ فنی ماشین بسیار خوبی بوده ولی در شتابگیری با ضعف هایی مواجه است که چندان نکته ای نیست که برای میتسوبیشی لنسر به چشم بیاید . طراحی میتسوبیشی لنسر  ساده ، ماندگار و جذاب  است و برای اکثریت مردم ماشین دلنشینی می باشد . هندلینگ خوب و سیستم صوتی حرفه‌ای هم بارز ترین نقاط مثبت میتسوبیشی لنسر است . اما بازار فروش میتسوبیشی لنسر در نمونه های دست دوم کمی ضعیف است و در مقایسه با تویوتا کرولا و هوندا سیویک از نظر کیفیتی و استهلاک و ... ضعف از خود آشکار میکند و همین مساله باعث قرار گرفتن این ماشین در جایگاه سوم گردیده است  .

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : حمید فستیقی
    تاریخ : 1396/02/15

    لطفا لنسر 1600 سی سی را هم بررسی و مقایسه کنید.
    لنسر عالیه.

  • user icon
    نویسنده : احسان
    تاریخ : 1396/02/16

    مقايسه تون درست نيست ، هوندا نمايندگي درست و درمون نداره تو شهرستان كه ديگه هيچ فاجعه اس...تويوتا هم در مقابل لنسر هيچ چي نداره گيربكس ٤ سرعته حتي سانروف و مانيتورم تو بعضي نسخه ها هست اما لنسر فول تره سن تقويمي ماشين هم ١/٢ سال كمتره تو سال مساوي تويوتا ٢٠/٣٠ تومن گرونتره البته بازار فروش تويوتا از اون دوتاي ديگه بهتره قيافه بيرونيشم جذابتره

  • user icon
    نویسنده : شایان
    تاریخ : 1396/02/17

    عاللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللی. خسته نباشید. هوندا فراتر از رویا

  • user icon
    نویسنده : aqacina
    تاریخ : 1396/02/25

    مقايسه كاملا اشتباهه!هوندا اصلا نمايندگي درست حسابي تو ايران نداره!درسته كيفيت داره اما تويوتا و ميتسو ام با كيفيتن!هوندا آخر و تويوتا اول !بازار فروش هوندا افتضاحه اصلا بهش فكر نكنيد

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1396/06/21

    سلام ميشه لطفا بگيد كجا كرولا ٢٠١٣ اتاق جديد با ١٢٠ ميليون ميشه خريد

  • user icon
    نویسنده : امیر
    تاریخ : 1396/06/21

    چه جوری نگاه کردین که ظاهر کرولا رو ساده تر از ظاهر زشت لنسر دیدین واقعا نمیفهمم چی میگین

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading