اینجا هستید: صفحه اصلی فیلم های تست و بررسی خودروفیلم های میتسوبیشیتست درایو و تجربه رانندگی با میتسوبیشی لنسر

تست درایو و تجربه رانندگی با میتسوبیشی لنسر

در اینجا می توانید تجربه رانندگی با میتسوبیشی لنسر را مشاهده کنید 

 بعد از حدود 20 سال دوری میتسوبیشی لنسر از ایران ، سال 2014 نخستین محموله از این سامورایی به خاک ایران وارد شد که این سری از میتسوبیشی لنسر ساده ترین مدل آن بود و با نام لنسر تیپ 1 شناخته میشود .

  لنسر تیپ 1 مجهز به یک پیشرانه 1.6 لیتری میباشد که 4 سیلندر است و به صورت خطی زیر کاپوت قرار گرفته است ، 16 سوپاپ دارد و حجم دقیق آن 1598 سی سی است و با این مشخصات قابلیت تولید 117 اسب بخار قدرت در دور موتور 6000 دور در دقیقه و 154 نیوتن متر گشتاور در دور موتور 4000 دور در دقیقه را دارا میباشد و این نیرو توسط یک گیربکس 5 سرعته دستی به چرخ های جلو ماشین منتقل میگردد . لنسر تیپ 1 دنده ای در حدود 1200 کیلوگرم وزن دارد ، مصرف سوخت ترکیبی کمتر از 7 لیتر را به ثبت میرساند و 11.5 ثانیه زمان نیاز دارد تا سرعت خود را از حالت سکون به 100 کیلومتر در ساعت برساند .

 

میتسوبیشی لنسر

 

  از نظر آپشن میتسوبیشی لنسر تیپ 1 ساده ترین مدل است و امکانات آن کاملا محدود است که از جمله آنها میتوان به سیستم تهویه مطبوع دستی ، 2 ایربگ ، سیستم صوتی ساده abs و EBD اشاره کرد . هم چنین برای میتسوبیشی لنسر تیپ 1 گیربکس 4 سرعته اتوماتیک هم قابل سفارش بود که در این مدل وزن ماشین به 1270 کیلوگرم رسید ، مصرف سوخت ترکیبی 7.8 لیتر بود و شتاب 0 تا 100 کیلومتر به 13 ثانیه تنزل پیدا کرده بود ؛ رینگ و لاستیک استفاده شده در میتسوبیشی لنسر تیپ 1 سایز 16 اینچ بود .

 

کابین میتسوبیشی لنسر

 

 بعد از مدتی میتسوبیشی لنسر با همین مشخصات فنی اما با آپشن های بیشتری چون باله عقب ، چراغ جلو های هالوژنی ، سیستم صوتی پیشرفته ، تهویه مطبوع اتوماتیک و سانروف با نام تیپ 2 به بازار عرضه شد و در نهایت میتسوبیشی لنسر تیپ 4 به بازار عرضه شد که پیشرانه 1.8 لیتری دارد و 140 اسب بخار قدرت در دور موتور 6000 و 176 نیوتن متر گشتاور در دور موتور 4200 و انتقال قدرت توسط گیربکس CVT از مشخصه های فنی آن است فول آپشن ترین نوع میتسوبیشی لنسر عرضه شده در ایران است که سیستم صوتی حرفه ای راکفورد ، سیستم گردش نور چراغ های جلو در پیچ یا AFS ، 7 ایربگ ، کنترل کشش و پایداری ، فرمان الکتریکی ، شیفتر تعویص دنده پشت فرمان و رینگ های 18 اینچی تنها بخشی از آپشن های آن هستند .

 

لنسر

 

 میتسوبیشی لنسر تیپ 4 در حدود 1350 کیلوگرم وزن دارد ، 6.6 لیتر مصرف سوختش در سیکل ترکیبی است و در 11 ثانیه سرعت خود را از 0 به 100 کیلومتر در ساعت میرساند . لازم به ذکر است که مدل های 2017 لنسر وارد شده به ایران اعم از 1600 و 1800 سی سی با آپشن های تیپ 4 وارد میشوند با این تفاوت که حالا میتسوبیشی لنسر 1.6 لیتری هم به گیربکس Cvt مجهز شده است و به علت پاره ای از مسائل سیستم صوتی راکفورد از تمامی مدل های میتسوبیشی لنسر حذف گردیده است .

 

اگر میتسوبیشی لنسر ژاپنی را در این بازه قیمتی با رقبایش مقایسه کنیم ، بدون شک از لحاظ فنی و کیفیت ساخت درسطح بسیار بالایی قرار می گیرد ، ولی نکته ای که کار را برای میتسوبیشی لنسر در بازار ایران سخت می کند بازار خرید وفروش به شدت ضعیف آن است که وضعیت جالبی ندارد . در این بازه قیمتی رقبای کره ای لنسرمیتسوبیشی مانند کیا سراتو و هیوندای النترا بازار را برای خود کرده اند و اجازه نفس کشیدن به رقبایی مانند لنسر را نمی دهند .

این نکته را حتما توجه کنید که با خرید خودرویی مانند میتسوبیشی لنسر ماه ها و حتی سالها کاری به کار تعمیرگاه ندارید مگر برای سرویس های دوره ای خودرو .   

 

پادکست های صوتی مرتبط

بررسی و مشخصات خودرو



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : ایمان
    تاریخ : 1396/02/14

    شرکت سایپا نامردن....دعوت نامه ای که باید برج یک میدادن ندادن تا ماشین رو گرون کردت و بعد از یک ماه تاخیر دعوت نامه رو با قیمت جدید دادن

    • نویسنده : مصطفی خبازکار
      تاریخ : 1396/04/16

      تازه فهمیدی دوست عزیز؟

    • نویسنده : Meysam
      تاریخ : 1396/04/27

      ایمان جان عزیز اگه نگاهی به آمار کشته شده ها در تصادف با محصولات سایپا بندازی می فهمی که یجورایی قاتل زجیره ای هم هست

  • user icon
    نویسنده : حمید علمی
    تاریخ : 1397/01/05

    امسال سال حمایت از تولید ملی . اگر مسئولین وزرا از پایین تا بالاترین رده محصولات سایپا و ایران خودرو استفاده کردن درسته بنز و لندکروز و ماشین های خارجی رو بزارن کنار و سمند و پراید سوار شن اگر غیر از این باشه یعنی مرگ فقط برای مردم خوبه

  • user icon
    نویسنده : سيداميرحسين حسينى
    تاریخ : 1397/01/05

    سلام.بنده این خودرو رو با مدل 2018 و با یکماه تاخیر و پول بیشتر بدلیل افزایش تعرفه ها، 20 روزی هست که تحویل گرفتم و اصلا از انتخابم پشیمون نیستم...گیربکس فوق العاده هوشمنده cvt با اینکه ضریب دنده نداره و کمی کنده اما هنوز هم حس اسپرت بودن رو مخصوصا باشیفتر پشت فرمان به ادم القا میکنه...موتورش هم آنچنان ضعیف نیست..این ضعف روی کاغذه، اگر چند دقیقه ای با ماشین رانندگی کنید متوجه میشید که تکنولوژی روز ژاپن باعث شده که ماشین چابک باشه و اصلا کم نمیاره
    هندلینگش هم که معروفه و نیاز به تعریف نداره،بی نظیره...
    بنظر من تنها مشکل ماشین کمی کوبش اتاق بدلیل اسپرت بودن و کم بودن فاق لاستیک هست...همین
    درکل من از انتخابم راضی هستم و پیشنهاد میکنم شماهم قبل از خرید خودرو های دیگر،لنسر رو تست کنید...
    ممنون از سایت خوب ماشین3
    (انتظار ماشین میلیاردی رو از لنسر نداشته باشید)

  • user icon
    نویسنده : نسيم فروغيl
    تاریخ : 1397/10/11

    من سال ٢٠١٧لنسر رو خريدم ، ماشين با سواري فوق العاده ايه ، من مزدا 3جديد هم داشتم ولي لنسر سواريش بسيار بهتر و عاليتره ، خيلي از خريدش خوشحالم هندلينگ بالا، ترمزهاي بسيار حساس و قوي و تمام خصوصيت ماشين safeرو داره در مورد سرعت و شتاب هم بايد قلقش دستتون بياد كه فوق تصوره منكه خيلي خيلي راضيم

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading