اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه هیوندای النترا 2017 با لنسر 2017

مقایسه هیوندای النترا 2017 با لنسر 2017

یکی از مقایسه های خودرویی پرمخاطب بازار ، مقایسه هیوندای النترا 2017 با لنسر 2017 است . در ادامه با ماشین 3 همراه باشید تا به مقایسه هیوندای النترا 2017 با لنسر 2017 بپردازیم.

HYUNDAI elantra

هیوندای النترا 2017

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
9
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
9
امتیاز کل
50
بررسی هیوندای النترا 2017

Mitsubishi lancer

لنسر 2017

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
7
امکانات رفاهی
7
ویژگی های فنی
9
ارزش خرید
8
امتیاز کل
47
بررسی لنسر 2017
انتخاب ماشین 3

HYUNDAI elantra

هیوندای النترا 2017

Top car

HYUNDAI elantra

هیوندای النترا 2017

مقایسه هیوندای النترا 2017 با لنسر 2017

هیوندای النترا

 

هیوندای النترا در دنیا جزء موفق ترین های این کلاس همیشه بوده است که پیشتر از آن به عنوان یک سدان جمع و جور اسپرت یاد میکردند اما با تغییر سیاست های این کمپانی موفق کره ای حالا النترا جدید علاوه بر ویژگی های جذاب سابقش جنبه لوکس و با پرستیژ هم پیدا کرده است که جلوه بهتری در سر تا سر دنیا به هیوندای النترا بخشیده است . چهره خوب هیوندای النترا در فروش خوب نسل گذشته تاثیر بسزایی داشت و هیوندای النترا جدید در طراحی چند منظوره اش حداکثر تلاش به عمل آمده است تا با داشتن رگه هایی از هیوندای جنسیس g90 پارامتر های لوکسش به حداکثر برسد و اگر به طراحی چراغ های جلو و عقب ، جلو پنجره و سپر ها دقت کنیم این شباهت قابل لمس است و در عین حال خطوط و برجستگی ها ، فرم طراحی سقف و ابعاد کلی بدنه هیوندای النترا را یک ماشین لوکس کوچک اما کاملا اسپرت و جذاب نشان می دهند .

 

هیوندای

 

تحول عظیم هیوندای النترا با قدم گذاشتن به داخل کابین ماشین و دیدن طراحی زیبای داشبورد و ادوات که استایل و طراحی یکسان و هماهنگی با ظاهر بیرونی دارد به راحتی قابل لمس است و کیفیت خوب ساخت و متریال به کار رفته هم از مله پیشرفت های هیوندای النترا نسبت به گذشته است . نسل قبل هیوندای النترا برای سرنشینان عقبش یک مشکل داشت وآن هم کم بودن فضای سر به علت کوتاهی سقف بود که حالا برطرف گردیده است و از همه مهم تر دیگر مشکل شلوغی و ضعف ارگونومی در کابین هیوندای النترا وجود ندارد و میزان راحتی سرنشینان و دسترسی آنها به تجهیزات سطح قابل قبولی دارد . هیوندای النترا جزء ماشین های فول آپشن در کلاس و رنج قیمت خودش می باشد و در مدل 2017 هم این مزیت را حفظ کرده است ضمن اینکه به سیستم صوتی اینفینیتی مجهز گردیده است و لذت گوش دادن موسیقی در کابین لوکس و ایزوله هیوندای النترا چند برابر گردیده است .

 

هیوندای لنترا

 

هیوندای النترا در نسل پیشین با پیشرانه 1.8 لیتری راندمان مناسبی داشت و حالا هیوندای النترا جدید با پیشرانه دو لیتری بازده بیشتر و آلایندگی کمتری را به نمایش میگذارد و علاوه بر این بر قابلیت های حرکتی کوچولوی کره ای تا حد زیادی افزوده شده است . در بخش فنی هیوندای النترا جدید مجهز به یک پیشرانه چهار سیلندر خطی به حجم 2 لیتر است که حداکثر توان خروجی 147 اسب بخار و گشتاور 184 نیوتن متر را تولید میکند و انتقال این میزان قدرت به چرخ های جلو هیوندای النترا بر عهده یک گیربکس 6 سرعته شیفت ترونیک است . هیوندای الانترا با توجه به حجم موتور و وزن بدنه کشش خوبی از خود نشان می دهد و هم چنین پیشرانه ماشین به خوبی با گیربکس کوپل شده است و سواری نسبتا لذت بخشی را رقم زده است اما یک لختی در شتابگیری وجود دارد که قابل چشم پوشی است و چندان نکته منفی به شمار نمی رود و این حالت سست بودن در شتابگیری ناگهانی هیوندای النترا به دلیل برنامه ریزی ECU و گیربکس ماشین جهت کاهش مصرف سوخت و استهلاک است ؛ البته اگر بتوانبد با تمام قلق های رانندگی هیوندای النترا آشنا شوید از شتاب 0 تا 100 کیلومتر حدود 9 ثانیه و حداکثر سرعت 220 کیلومتری و عملکرد عالی گیربکس رضایت کامل خواهید داشت .  

 

هیوندای النترا

 

هیوندای النترا 2017 هندلینگ خوب و قابل قبولی را به عنوان یک ماشین جمع و جور شهری که ماهیت آن بین اسپرت و لوکس بودن است را دارد و سواری نرم و خوشایندی را برای سرنشینانش به وجود میاورد و به لطف طراحی مناسب شاسی و آرایش خوب سیستم تعلیق ، فرمان پذیری و قابلیت مانور هیوندای النترا در سطح مناسب ارزیابی میگردد .

هیوندای النترا جدید موفقیت های نسل پیشین را تکرار کرده است و دارای نکات مثبتی چون بازار خرید و فروش خوب و وضعیت مناسب خدمات پس از فروش است و در بازار ایران هیوندای النترا را میتوان پر طرفدار ترین ماشین کلاس خودش دانست که در مقایسه آن با میتسوبیشی لنسر 2017 حجم فروش بهتر و مناسب تر بودن وضعیت تبادل هیوندای النترا در بازار برتری این سدان کوچک اما تکامل یافته کره ای است .

 

هیوندای النترا 2017

 

فیلم تجربه رانندگی با هیوندای النترا را در این لینک می توانید مشاهده نمایید.

Mitsubishi lancer

لنسر 2017

مقایسه هیوندای النترا 2017 با لنسر 2017

میتسوبیشی لنسر

 

در سر تا سر دنیا پر فروش ترین و معروف ترین نماینده کمپانی با اصالت میتسوبیشی لنسر است و در ایران هم لنسر بود که راه را برای حضور دیگر اعضای خانواده میتسوبیشی هموار کرد . تا قبل از عرضه مدل های 2017 میتسوبیشی لنسر یعنی مدل های پیش از فیس لیفت گل سر سبد سامورایی ما را به عنوان یک ماشین خشن و جذاب می شناختند که میراث نسل های پیشین در ماندگاری چهره آن نقش بسزایی داشت و حالا مدل های جدید میتسوبیشی لنسر که عمده ترین تغییرات آن در قسمت جلو ماشین و طراحی رینگ ها است علاوه بر افزایش جذابیت توانسته در دل مردم به عنوان یک ماشین لوکس و اسپرت جای داشته باشد که اصالت و قدرت مهم ترین المان های طراحی خوبش است .

 

میتسوبیشی لنسر

 

طراحی داخل کابین میتسوبیشی لنسر ساده اما هماهنگ با بدنه است که استایل ماشین را یک دست ساخته است و نکته مهم تر این است که طراحی خوب کابین خصوصا در قسمت مربوط به راننده باعث شده تا تسلط و آرامش سواری با میتسوبیشی لنسر افزایش پیدا کند . ارگونومی کابین ماشین اما به لطف این سادگی در طراحی داخلی ماشین عالی است و به بهترین شکل به همه امکانات و تجهیزات ماشین دسترسی دارید  . فضای داخلی میتسوبیشی لنسر برای خانواده ها مناسب است و ماشین کاملا جاداری می باشد  کیفیت پوشش ها ، ادوات و متریال استفاده  شده درون کابین میتسوبیشی لنسر هم مناسب و قابل قبول است و از این نظر ماشین کاملا با کیفیتی می باشد . میتسوبیشی لنسر در همه مدل هایش لیست آپشن کاملی را در اختیار صاحبانش قرار داده است که مهم ترین آن سیستم صوتی صدا فراگیر ROCKFORD FOSTAGE با 12 عدد بلندگو است که در کلاس خودش از نظر سیستم صوتی هنوز هم هیچ کدام از رقیب ها توان رقابت با اسطوره مسابقات رالی را ندارند .

 

 طراحی داخل کابین میتسوبیشی

 

سامورایی ها همیشه بر روی ماشین های خود کم استهلاک ترین ولی پر بازده ترین پیشرانه ها را نصب کرده اند و حالا ما با میتسوبیشی لنسر رو به رو هستیم که در دنیای خودرو و میان دوستان اهل تیونینگ محبوبیت بسیار زیادی دارد . جای خالی میتسوبیشی لنسر اوولوشن با موتور 2 لیتری توربو و سیستم AWD در ایران خالی است اما در این بازار و رنج قیمت پیشرانه در نظر گرفته شده برای میتسوبیشی لنسر و کاربردش بسیار ایده آل است .  قلب تپنده میتسوبیشی لنسر ۴ سیلندر است و ۱۸۰۰ سی سی حجم دارد . پیشرانه میتسوبیشی لنسر  140 اسب بخار قدرت  در دور موتور ۶۰۰۰ دور در دقیقه و ۱۷۸ نیوتن متر گشتاور در دور موتور ۴۲۵۰ دور در دقیقه میتواند تولید کند . وظیفه انتقال قدرت پیشرانه به چرخ های ماشین میتسوبیشی لنسر بر عهده  یک گیربکس Cvt  است که عملکرد نرم و دقیق و خوبی دارد و تحت فرامین راننده عمل میکند اما ضعف میتسوبیشی لنسر در این است که بسیاری از راننده ها در چند بار اول رانندگی با این ماشین میگویند که شتابگیری ضعیفی دارد اما این گونه نیست و برای داشتن یک شتابگیری خوب با میتوسوبیشی لنسر لازم است که با نحوه بازی کردن با پدال گاز و عکس العمل های ماشین آشنا باشید تا بتوانید شتابگیری دلخواه خود را تجربه نمایید .

 

لنسر

 

میتسوبیشی لنسر جزء معدود ماشین هایی است که در هر زمینه ای اعم از رالی ، تیونینگ ، مسابقات مختلف و ... حرف های زیادی برای گفتن دارد که یکی از دلایل آن این است که همیشه از اولین مدل تمامی قسمت های میتسوبیشی لنسر با هم در هماهنگی کامل هستند و این موضوع هندلینگ عالی را به وجود آورده است و باعث شده تا تجربه رانندگی با معروف ترین JDM دنیا لذت بخش و فراموش نشدنی باشد .

میتسوبیشی لنسر از نظر ظاهری ، فنی ، توانایی های حرکتی ، هندلینگ ، آپشن و ... حرف های زیادی برای گفتن دارد اما فروش محدودی را در بازار ایران تجربه کرده است و همین موضوع امتیاز خرید آن را نسبت به هیوندای النترا کاهش داده است.

 

لنسر 

 

در اینجا می توانید فیلم بررسی و تجربه رانندگی با میتسوبیشی لنسر را مشاهده نمایید.

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading