هن‌ تنگ X7 1397-1398

Hanteng X7 1397-1398

هن‌ تنگ X7 1397-1398 هن‌ تنگ X7 1397-1398

بررسی هن‌ تنگ X7

هن تنگ X7 یک کراس اوور چینی است که توسط عظیم خودرو در بازار کشورمان عرضه شود. خودروسازی هن تنگ (Hanteng) یک کمپانی تازه تاسیس چینی است که در سال 2013 تاسیس شد و در حال حاضر تنها دو کراس اوور ایکس 5 و ایکس 7 را در سبد محصولات خود دارد که عظیم خودرو واردات آنها را بر عهده گرفته است.

هن تنگ ایکس7 در بازار کشور چین با دو موتور 1.5 لیتری و 2.0 لیتری توربو عرضه می‌شود و ظاهرا عظیم خودرو تصمیم به عرضه مدل قدرتمندتر با موتور 2.0 لیتری گرفته است. این موتور 4 سیلندر توانایی تولید 190 اسب بخار قدرت و 250 نیوتن متر گشتاور را دارد و از نظر آپشن‌ها عملکرد مطلوبی ارائه می‌دهد. هن تنگ X7 در ایران رقبای معتددی نظیر کوپا T210، دامای ایکس 5، هاوال H2، جک S5، هایما S7 و چری تیگو 7 را پیش رو دارد.

 هن‌-تنگ-X7
عکس داخلی هن‌ تنگ X7 1397-1398
price icon

1,550,000,000 تومان

(حدود قیمت)
امتیاز کاربران از : 10

1

7از 12کاربر

سال ساخت : 1397-1398

نکات مثبت هن‌ تنگ X7

آپشن‌های نسبتا زیاد در نسخه آنر - موتور نسبتا قدرتمند

نکات منفی هن‌ تنگ X7

برند ناشناخته - وضعیت کاملا نامشخص شرایط پس از فروش - قیمت احتمالی بالا

امنیت هن‌ تنگ X7

نقد کارشناسی هن‌ تنگ X7

وضعیت بسیار نامناسب خودرو در کشور، موجب شده هر روز با خبرهای عجیبی روبه‌ رو شویم که هوش از سر آدم می‌برد و در این بین عده‌ای با سواستفاده از شرایط موجود، سعی دارند به هر طریقی که شده از این موقعیت نهایت استفاده را برده و بازار ایران را با کالاهای بی کیفیت چینی مال خود کنند.

گویی ایران حتی برای خودروسازان چینی هم تبدیل به یک حیاط خلوت شده و دیگر دیدن انواع و اقسام خودرو چینی بی نام و نشان و بی هویت اتفاق عجیبی نیست. بازار خودرو کشور چند سالی است که دچار التهاب شده و به دلایل مختلف دیگر که در اینجا به آنها اشاره نخواهیم داشت، دیگر خبری از حضور خودروهای باکیفیت جهانی در بازار کشورمان نیست؛ در حقیقت چندین واردکننده به بهانه‌‌های مختلف، دست به وارد کردن خودروهایی زده‌اند که فکر می‌کنم مردم چین هم از وجود آنها بی‌خبرند.

یکی از این خودروهای جدید، هن تنگ X7 یا (Hanteng X7) نام دارد. کمپانی هن تنگ در سال 2013 تاسیس شده و به هیچ وجه خودروساز با سابقه‌ای نیست و نمی‌توان به آن تکیه کرد. این خودروساز مدعی است که بیشتر تمرکز خود را بر روی تحقیق و توسعه قرار داده و به فکر ساخت محصولات باکیفیت و جدید است اما به نظر می‌رسد واقعیت جور دیگری باشد. این کمپانی چینی در حال حاضر تنها دو خودرو در سبد محصولات خود دارد که هر دو کراس اوورهای کوچکی با نام‌های X5 و X7 هستند که در اینجا درباره X7 صحبت خواهیم کرد.

هن تنگ X7 از سال 2016 بر روی خط تولید قرار دارد و البته چینی‌ها در سال 2017 و در نمایشگاه خودرو گوانژو، یک مدل اسپرت‌تر از آن با نام X7S و نیز یک مدل پلاگین هیبریدی با نام X7 PHEV هم معرفی کرد.

هن تنگ مدعی است شاسی بلند خود یعنی X7 را بر اساس معیارهای خودروهای اروپایی طراحی کرده ولی ما شباهت زیادی بین این خودرو و برخی خودروهای دیگر از جمله کوپا T210 و هایما S7 و دامای X5 می‌بینیم که آنها هم خود کپی‌های نه چندان ماهرانه از محصولات معتبر جهانی هستند. در نمای جلو مجموعه چراغ‌ها و جلو پنجره‌ای دیده می‌شود که گویی از محصولات فولکس واگن برای طراحی آن کمک گرفته شده و البته کمی هم چاشنی چینی بودن به آن اضافه شده است.

با نگاه به نمای جانبی ما کمی گیج شده‌ایم چراکه به سختی می‌توان تشخیص داد هن تنگ از چه خودروهایی برای به وجود آوردن این ترکیب کمک گرفته است. البته نام چند خودروی چینی هم به ذهن ما خطور می‌کند اما نکته مهم در این طراحی، فاصله زیاد بین چرخ‌ها و گلگیر به دلیل کوچک بودن چرخ‌هاست. ظاهرا چینی‌ها همانند خودروسازان ایرانی، ترفندهای زیادی برای کاهش قیمت تمام شده دارند که یکی از آنها استفاده از چرخ‌های کوچک است. در نمای عقب هم ویژگی خاصی وجود ندارد که توجه بیننده را به خود جلب کند.

در داخل کابین اوضاع کمی بهتر است و استفاده از تریم چوب، کمی اوضاع را بهبود بخشیده. یک نمایشگر در مرکز داشبورد دیده می‌شود و کلیدهای کنترل تهویه مطبوع در محل مناسبی جای گرفته‌اند. طراحی صفحه آمپر کاملا قدیمی است ولی استفاده از یک نمایشگر هدآپ، امیدوارکننده است. متریال به کار رفته در داخل کابین کیفیت نامعلومی دارد و اظهار نظر در این رابطه را به بعد موکول می‌کنیم.

هن تنگ X7 در کشور چین در تیپ‌های مختلفی عرضه می‌شود که تفاوت اصلی آنها در تجهیزات رفاهی است. ظاهرا قرار است عظیم خودرو دو نسخه لاکچری (Luxury) و آنر (Honor) را در بازار کشورمان عرضه کند که مدا آنر از آپشن‌های بیشتری بهره می‌برد. از مهم‌ترین ویژگی‌های موجود در این خودرو در تیپ آنر می‌توانیم رادار جلو و عقب، چراغ‌های جلو زنون، تنظیم ارتفاع نور چراغ‌های جلو، ایزوفیکس صندلی عقب، سیستم‌های ترمز ABS, EBD, CBC, EBA, BAS, BA, BOS, HAC، تنظیم برقی صندلی‌های جلو، نورپردازی داخلی، ورود و استارت بدون کلید، نمایشگر هدآپ، تهویه مطبوع دوگانه، آینه وسط الکتروکرومیک، دوربین دید عقب و دوربین 360 درجه را نام ببریم. البته برخی از این ویژگی‌ها در تیپ لاکچری وجود ندارد.

هن تنگ X7 در بازار کشور چین با دو موتور 1.5 لیتری و 2.0 لیتری که هر دو مجهز به توربو هستند، عرضه می‌شود و خوشبختانه واردکننده مدل قدرتمندتر را برای بازار ایران در نظر گرفته است. هن تنگ X7 از یک موتور 2.0 لیتری 4 سیلندر توربو بهره می‌برد که می‌تواند 190 اسب بخار قدرت و 250 نیوتن متر گشتاور تولید کند که این قدرت به وسیله یک جعبه دنده 6 سرعته دو کلاچه به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کنند. هن تنگ X7 وزنی معادل 1685 کیلوگرم دارد و مصرف سوخت ترکیبی آن به ازای هر 100 کیلومتر، 8.8 لیتر اعلام شده است.

در نهایت باید بگوییم که هن تنگ X7 طراحی قابل قبولی دارد اما نکات مثبت آن در همین بخش خلاصه می‌شود؛ زیرا حتی اگر از سابقه بد شرکت عظیم خودرو نیز چشم پوشی کنیم، باز هم هن تنگ X7 اوضاع خدمات پس از فروش بسیار ضعیفی داشته و برای معامله کردن آن در بازار نیز به طور قطع دچار مشکلات زیادی خواهید شد؛ لذا خرید کراس‌اوورهای نظیر جک S5، هاوال H2 و حتی هایما S7 منطقی‌تر از هن تنگ X7 خواهد بود.

گالری تصاویر هن‌ تنگ X7

property
گیربکس
6 سرعته اتوماتیک دو کلاچه
property
حجم موتور سی سی
2000
property
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه)
190/5500
property
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه)
نامعلوم
property
مصرف ترکیبی(لیتر)
8.8

مشخصات هن‌ تنگ X7 1397-1398

مدل : هن تنگ ایکس 7 نسخه آنر
کلاس : شاسی بلند
گیربکس : 6 سرعته اتوماتیک دو کلاچه
محور متحرک : دیفرانسیل جلو
تعداد و آرایش سیلندر/سوپاپ : 4خطی/16
حجم موتور سی سی : 2000
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه) : 190/5500
گشتاور(نیوتن متر/دور در دقیقه) : 250/2400
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه) : نامعلوم
طول/عرض/ارتفاع(میلیمتر) : 1697/1902/4671
وزن خالص(کیلوگرم) : 1685
مشخصات تایر : 235/60R18
مصرف ترکیبی(لیتر) : 8.8
استاندارد الایندگی : یورو 5
حجم مخزن سوخت(لیتر) : 60
کیسه هوا : 6 عدد (راننده و سرنشین و جانبی و پرده‌ای)
سیستم های ترمز و پایداری : ترمز جلو دیکس خنک شونده و عقب دیسکی/ سیستم‌های ترمز ABS, EBD, CBC, EBA, BAS, BA, BOS, ESC, ESP, HAC, EPB
سیستم های امنیتی : سيستم ضد سرقت (ايموبيلايزر) - قفل مركزی - سنسور دنده عقب - دوربین دنده عقب - سیستم ورود و استارت بدون کلید - رادار جلو و عقب - دوربین 360 درجه
سیستم های فرمان و هدایت : فرمان چند منظوره و تنظیم شونده - چرمی با کنترل های روی فرمان
سیستم تهویه مطبوع : سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه / دریچه تهویه سرنشینان عقب / مجهز به فیلتر غبار
سیستم صوتی تصویری و مالتی مدیا : صفحه نمایش تمام لمسی 9 اینچی مجهز به 6 بلندگو - درگاه اتصال USB - بلوتوث - نمایشگر هدآپ
سیستم صندلی : تنظیم برقی صندلی‌های جلو - صندلی عقب با قابلیت تاشوندگی - ایزوفیکس صندلی عقب
سیستم اینه و شیشه ها : آینه های جانبی برقی و تاشو - گرمکن آینه جانبی - آینه وسط الکتروکرومیک
سیستم روشنایی : چراغ های جلو زنون - قابلیت تنظیم ارتفاع نور چراغ‌های جلو - سنسور نور- دیلایت - مه شکن جلو - مه شکن عقب
سایر امکانات : ایموبلایزر - سانروف پانوراما - سنسور و دوربین دنده عقب -دوربین 360 درجه - کروز کنترل - نمایشگر هدآپ - سنسور باران
مدل : هن تنگ ایکس 7 نسخه لاکچری
کلاس : شاسی بلند
گیربکس : 6 سرعته اتوماتیک دو کلاچه
محور متحرک : دیفرانسیل جلو
تعداد و آرایش سیلندر/سوپاپ : 4خطی/16
حجم موتور سی سی : 2000
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه) : 190/5500
گشتاور(نیوتن متر/دور در دقیقه) : 250/2400
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه) : نامعلوم
طول/عرض/ارتفاع(میلیمتر) : 1697/1902/4671
وزن خالص(کیلوگرم) : 1685
مشخصات تایر : 235/60R18
مصرف ترکیبی(لیتر) : 8.8
استاندارد الایندگی : یورو 5
حجم مخزن سوخت(لیتر) : 60
کیسه هوا : 4 عدد (راننده و سرنشین و جانبی)
سیستم های ترمز و پایداری : ترمز جلو دیکس خنک شونده و عقب دیسکی/ سیستم‌های ترمز ABS, EBD, CBC, EBA, BAS, BA, BOS, ESC, ESP, HAC, EPB
سیستم های امنیتی : سيستم ضد سرقت (ايموبيلايزر) - قفل مركزی - سنسور دنده عقب - دوربین دنده عقب - سیستم ورود و استارت بدون کلید - رادار عقب
سیستم های فرمان و هدایت : فرمان چند منظوره و تنظیم شونده - چرمی با کنترل های روی فرمان
سیستم تهویه مطبوع : سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک تک ناحیه‌ای / دریچه تهویه سرنشینان عقب / مجهز به فیلتر غبار
سیستم صوتی تصویری و مالتی مدیا : صفحه نمایش تمام لمسی 9 اینچی مجهز به 4 بلندگو - درگاه اتصال USB - بلوتوث
سیستم صندلی : تنظیم برقی صندلی‌های جلو - صندلی عقب با قابلیت تاشوندگی - ایزوفیکس صندلی عقب
سیستم اینه و شیشه ها : آینه های جانبی برقی - گرمکن آینه جانبی - آینه وسط الکتروکرومیک
سیستم روشنایی : چراغ های جلو زنون - قابلیت تنظیم ارتفاع نور چراغ‌های جلو - سنسور نور- دیلایت - مه شکن جلو - مه شکن عقب
سایر امکانات : ایموبلایزر - سانروف - سنسور و دوربین دنده عقب - کروز کنترل - سنسور باران
نویسنده : ماشین 3



نظرات کاربران درباره هن‌ تنگ X7 1397-1398

  • user icon
    نویسنده : مهدی
    تاریخ : 1397/04/16

    ممنون از نویسنده و اد مین محترم بابت کارشناسی و اطلاع رسانی.

  • user icon
    نویسنده : محمدرضا
    تاریخ : 1397/04/17

    ب نظرم ماشین 3 یه جانبه گرایی منفی نسبت ب خودرو چینی داره.اولا چین الان چندسالیه ک دیگه داره رووو کیفیت کار میکنه.و افق دید اونا بازارهای جهانیه.ک اتفاقا توو یه سری کشورها موفق هم شدن.آینده نزدیک خودرو مال اوناس.این ماشین از نزدیک دیدم و سواری ازش گرفتم .فوق العاده س.ب نظرم نباید کلی گویی کردو بدون تجربه درباره یه محصول ساده گویی کرد.

    • نویسنده : فواد
      تاریخ : 1397/05/21

      بنظر من خودروی BYD باید از این ماشین سر تر باشه و کاملا مناسب

  • user icon
    نویسنده : ali
    تاریخ : 1397/04/19

    هن تنگ یعنی چی اخه این عظیم خودرو مسخره کرده ملت رو ماشین عادی رو به مردم تحویل نمیده و همه از دستش شاکی هستش واقعا آدم باید عقلش کم باشه از عظیم خودرو ماشین بخره من یک با این حماقت رو کردم و ماشین که هیچی پولم رو هم با بدبختی ازشون گرفتم

    • نویسنده : امید
      تاریخ : 1397/07/01

      با سلام خدمت هموتنان عزیزم
      میخواستم این خودرو رو ثبتنام کنم که خیلی ها ازش بد گفتن و ممنونم از راهنماییتون پس حالا چی بخریم بنظرتون تو این شرایط عزیزان ممنونم بابت راهنماییاتون

  • user icon
    نویسنده : ساسان
    تاریخ : 1397/04/19

    هن‌ تنگ X7 یه حرکت جدید از عظیم خودرو برای خالی کردن جیب مردم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! نخرید این آشغال ها رو

  • user icon
    نویسنده : مهرداد
    تاریخ : 1397/04/19

    هن‌ تنگ X7 یکی از مذخرف ترین ماشین های بازار چین هستش آمار فروش این ماشین رو توی چین بخونید هیچ آدم عاقلی این ماشین رو نخریده

  • user icon
    نویسنده : نوید
    تاریخ : 1397/04/19

    هن‌ تنگ X7 فقط ظاهر خوبی داره ولی کیفیتش اصلا جالب نیست . شرکت عظیم خودرو اگر فراری هم بیاره من یکی ازش نمیخرم . تمام کسانی که اط این ظرکن ماشین خردن بد بخت شدن . بعد از 6 ماه پولتون رو به زور پس میده

    • نویسنده : SRT
      تاریخ : 1397/06/16

      همین ماشین تو این بازار بیاد بیرون قیمتش کمتر از ۳۰۰ ملیون نیست

  • user icon
    نویسنده : هاشم
    تاریخ : 1397/04/19

    من نمیدوم این عظیم خودرو چه اسراری داره که ماشین وارد کنه !!! کم مردم رو تا حالا اذیت کرده !!! بازم میخواد بیچاره کنه همرو کسی هم جالب هستش که جلوی اینارو نمیگیره

  • user icon
    نویسنده : صابر
    تاریخ : 1397/04/19

    من 5 سال پیش از عظیم خودرو النترا خریدم به جاش به من ریو داد !!!! الان فکنم هن‌ تنگ X7 ثبت نام کنی بهتون پراید میدن !

  • user icon
    نویسنده : شاهد
    تاریخ : 1397/04/19

    هن‌ تنگ X7 اصلا بازار خوی در چین نداره و این ماشین اصلا نمیتونه توی بازار ایران موفق باشه ممنون از سایت ماشین 3 قشنگ تابلو هستش تمام سایت هایی که پول میگیرن از عظیم خودرو قربون صدقه این ماشین آشغال رفتن . تمام این سایت ها بنز عظیم خودرو داخلش هست و هیچ وقت از بلایی که عظیم خودرو سر مردم آورده هیچی نمیگن !!! این ماشین هم مثل پروژه های قبلی عظیم خودرو 100% ناموفق میشه

  • user icon
    نویسنده : سینا
    تاریخ : 1397/04/19

    خیلی با مزه هستش همه کسایی که در مراسم رونمایی عظیم خودرو رفتن کلی از این ماشین آشغال تعریف کردن :))))) مرسی ماشین 3 که شما آدم های 2 زاری نیستید و واقعیت رو میگین به مردم

  • user icon
    نویسنده : حامد
    تاریخ : 1397/04/19

    این ماشین هن‌ تنگ X7 رو توی کشور چین هم نمیشناسن من خودم چین زندگی می کردم این ماشین آشغال کلا 3 سال هستش که داره تولید میشه و هیچ سابقه ای نداره مردم چین هیچ وقت بابت همچین ماشین های بی شناسنامه ای پول پرداخت نمیکنن . مطمئن هستم این ماشین هن‌ تنگ X7 به خاطر بی سابقه بودن خود شرکت چینی و بر سابقه بودن عظیم خودرو در تحویل ماشین به مردم در ایران کاملا هن‌ تنگ X7 نماموفق میشه توی بازار ایران

    • نویسنده : حمید رضا
      تاریخ : 1397/06/15

      ماشین چینی کدوم برندش خوبه؟ ممنون

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1397/04/20

    با سلام،
    علاوه بر اینکه این ماشین تولید شرکت معتبری نمی باشد، وارد کننده آن نیز عظیم خودرو می باشد. به شما توصیه می کنم اگر بهترین ماشین را نیز عظیم خودرو با نصف قیمت وارد کرد با سراغش نروید. بنده یک ماشین حدود یکسال پیش در عظیم خودرو ثبت نام کردم، نه ماشینم می دادند نه پولم را. گفتند برو بعد از 2 ماه دیگر بیا فقط اصل پولت را می دهیم. گول نخورید.

    • نویسنده : باباجی
      تاریخ : 1399/02/15

      سلام پولتونو دادن ما هم دوسال پیش ثبت نام کردیم ن پول دادند ن ماشین شکایت هم ب جایی نبرد

  • user icon
    نویسنده : کارشناس
    تاریخ : 1397/04/29

    ممنون از مطلب خوبتون
    جهت آشنایی با هن تنگ و مشاوره و بازدید و تست خودرو هن تنگ با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.
    09209204971

  • user icon
    نویسنده : احمد
    تاریخ : 1397/04/30

    این شرکت عظیم خودرو یه کلاهبرداربه تمام معنا است به حرفشون عمل نمکنن الان یکسال است من پول واریز کردم برای سانتافه اگه طبق قرارداد خودشون سرششماه ماشین منومیدادن باید به قیمت روز 255پرداخت میکردم ولی تحویل ندادن حالا که 580 شده هم پولم رفته هم گرفتارکلاهبرداری انها شده ام راضی به یکی ازهمین چینها هم هستم بهم نمیدن فریادرسی هم نیست بادولتیها سرشون تویه کاسه است

    • نویسنده : Behrouz66
      تاریخ : 1397/09/15

      دقیقا همینطور هست من همیه اپتیما ثبت نام کردم موندم چیکار کنم بدبختمون کردن.ماشینمو فروختم ثبت نام کردم الان ماشین قبلی خودمم حتی نمیتونم بخر شده ۲۵۰ تومان ۲ برابر ولی پول ما چی .... هیچی به هیچی...
      حالا من و بچه ام آینده در این کشور چیجوری میخواییم زندگی کنیم با این با اعتمادیها.الله و علم.... به نظرم یه سری ها خودشونو تموم شده میبینن کا این وضعیت پیش اومده

  • user icon
    نویسنده : عرفان سانگ یانگ
    تاریخ : 1397/05/02

    بعد از بازدید توی نمایشگاه قصد خرید اقساطی این ماشین رو داشتم چون واقعا نسبت به هم قیمت های خودش نظیر چری و جک اس 5 یه سر و گردن کامل بالاتر قرار داره و واقعا خودرو لوکسیه ... ولی متاسفانه اینقدر از دوستان بابت نامردی های عظیم خودرو شنیدم کلا پشیمون شدم و منتظر میمونم هر وقت وارد بازار شد به طور مستقیم میخرم .

  • user icon
    نویسنده : Jamshid
    تاریخ : 1397/05/03

    عظیم خودرو دزده دزد مجانیم گفت میدم نخرید.یکی عظیم خودرو یکی نگین خودرو افتاب.پول بدید دیگه پولو نمیبینید.از شرکتهای اصلی بخرید نداشتن اصلا نخرید

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1397/05/04

    سلام دوستان من رفتم مدارک عظیم خودرو رو خوندم دیدم دو سال هست که زیر نظر بانک مرکزی هستش با وجود این که کل ایران دیگه با ماشین چینی پر شده و این هم موتور و اندک قطعاتش از ژاپن و گیربکس و اکثر قطعاتتش ار آلمان هستش ماشین خوبی میتونه باشه ولی من تا هالا از عظیم خودرو خرید نکردم آیا بخرم؟ اونایی که از دو سال پیش تا هالا از عظیم خودرو خرید کردند لطفا کمکم کنند . ممنون .

    • نویسنده : وحید
      تاریخ : 1397/06/04

      داداش میخوای بخری بخر ولی خودتو برای شکایت از عظیم خودرو آماده کن منم النترا وقتی خریدم زیر نظر بانک مرکزی بود

    • نویسنده : علیرضا
      تاریخ : 1397/06/21

      زیرنظر بانک مرکزی هست؟! موسسات مالی فلان و فلان که پول مردمو بالا کشیدن و بدبختشون کردن زیر نظر همون بانک مرکزیه!!! وقتی طرف خودش تو تلویزیون ایران میاد با کمال وقاحت و پررویی میگه که:" بانک مرکزی نمیتونه پول مردم رو که گذاشتن تو بانکها ضمانت بکنه!" یعنی اصلا به ما ربطی نداره اینکه فلان بانک یا موسسه مالی و واردکننده خودرو و و و سر مردم کلاه میذاره ، میگه مردم خودشون باید به فکر خودشون باشن!!! حالا شما میفرمایین زیرنطر بانک مرکزیه؟؟!!😂😂😂 بخدا حق ما مردمه که بدتر ازینا سرمون بیاد! وقتی در رقابت برای خریدن هن تنگ و بقیه آشغالای چینی انسانیت و اخلاقیت رو میذاریم زیرپا یعنی امیدی به ما نیست!!!البته چینی ها هم رگ حماقت ما ایرانیها رو خوب بدست آوردن و میدونن که اگه یه فرغون رو هم چندتا آپشن بندازن روش و بهمون بفروشن بازم به به و چه چه مون به هوا بلنده!

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1397/05/07

    بخر،عظیم خودرو بهترین فروشنده اس،،کار بدی میکنه عمر شما رو طولانی میکنه،،بفرما خوبه امروز ثبت نام کنی،ده روز دیگه ماشین چینی بده،بری اون دنیا،،بابا بفکر جون مردمه،،پولتو میگیره از دستت تا سوار چینی نشی،،

  • user icon
    نویسنده : محمدرضا
    تاریخ : 1397/05/07

    با سلام عظيم خودرو جزو فاسد ترين بنگاه اقتصادي هستش لطفا هيچ چيز از اين شركت نخريد

  • user icon
    نویسنده : حسین
    تاریخ : 1397/05/07

    عظیم خودرو یه دزد و کلاهبردار خطرناکه مواظب باشید خام چرب زبونیها و تبلیغات اونها نشید

  • user icon
    نویسنده : امیر
    تاریخ : 1397/05/10

    لطفا از عظیم خودرو خرید نکنید، خیلی دزد و عوضی تشریف دارند

  • user icon
    نویسنده : همایون
    تاریخ : 1397/05/10

    من امروز رفتم از نزدیک ماشین رو دیدم.داخل خودرو خیلی چشم گیره و آپشن های خوبی داره.من میخواستم سرمایه گذاری کنم.به گفته ی مشاورای عظیم خودرو بعد از تحویل حدود 260 تا 280 قیمتشه.آیا درسته؟

    • نویسنده : وحید
      تاریخ : 1397/06/04

      خیلی قیمتش بالا بره تا 240 . البته شما داری برای اونا سرمایه گذاری میکنی چون هیچ وقت هیچ وقت بهت تحویل نمیدن و پولت کامل نمیدن

  • user icon
    نویسنده : مصطفی
    تاریخ : 1397/05/16

    تا خران خر هستند رندان خر سواری میکنند.
    من یه پراید مدل 83 دارم و تمام احتیاجاتم رو برآورد میکنه.البته با توجه به نداشتن حرص یک ماشین آنچنانی و اینکه چه فرقی میکنه گوله آدمهای پول پرست رو برای داشتن یه ماشین کلاس بالا بخورم و کلی پول بهشون بدم.
    اگه مردم عاقل باشنه و فقط یکسال اصلا هیچ ماشینی نخرن و تحمل کنند همه چی درست میشه.
    نخرید آقا........... نخرید بابا.........

  • user icon
    نویسنده : امیر
    تاریخ : 1397/05/19

    دوستان عزیز قیمت دلار باعث می شود که خودروها به نسبت درامد مردم گران تر شود.گمرک نیز علت دیگر است.انتخاب تیوولی و سانتافه 2008 خیلی عاقلانه تر است.

  • user icon
    نویسنده : حمزه
    تاریخ : 1397/05/20

    سلام دوستان اگه کسی گروه یا کانالی سراغ داره که همه اونایی که هنتنگ ثبت نام کردن برای اطلاع رسانی از وضعیت خودرو ممنون میشم این شماره رو بدن عضو بشم 09126624898

    • نویسنده : Maysam
      تاریخ : 1397/07/05

      دوست من سلام تونستی کانالی پیدا کنی چون منم دقیقا مشکل شمارو دارم نمیدونم باید چیکار کنم...

    • نویسنده : سید
      تاریخ : 1397/10/26

      سلام
      پیدا کردید به ما هم خبر بدید

  • user icon
    نویسنده : علیرضا
    تاریخ : 1397/05/20

    با این وضعیت کلاهبرداریه عظیم خودرو کسی هست که باز بره ماشین ثبت نام کنه !؟!! مردم ما واقعا ساده هستند آقا گول این شرکت و نخوریییید

  • user icon
    نویسنده : امیر حسین
    تاریخ : 1397/05/20

    سلام به همگی
    3 سال پیش رفتم از این شرکت مزخرف النترا بگیرم بعد از 1 سااال بهم گفتن بیا به جاش بهت سراتو بدیم !!! حالا میبینم هن‌ تنگ X7 آورده که معلوم نیست چه ماشین آشغالیه و معلوم نیست کی قراره این ماشین دست مشتری برسه . فقط می تونم بگم نخریییید برید پراید سوار شید ولی اشتباه نکنیییید

  • user icon
    نویسنده : kian
    تاریخ : 1397/05/20

    من سوار هن‌ تنگ X7 شدم ماشین مجهزیه اما اول و آخر ماشین چینیه و با کلی مشکل رو به روت می کنه و اصلا هم نمیشه رو خدمات پس از فروش این شرکت حساب باز کرد. مرسی ماشین3

  • user icon
    نویسنده : behnammm
    تاریخ : 1397/05/20

    بازی های جدید عظیم خودرو واسه هن‌ تنگ X7 شروع شده حواستون و جمع کنید و به راحتی به این شرکت پول ندید .
    نه ماشین درست حسابی تحویل میده نه شرکت معتبریه .

  • user icon
    نویسنده : محسن علینژاد
    تاریخ : 1397/05/20

    من از این ماشین هن‌ تنگ X7 بازدید کردم و به نظر طراحی ماشین هم داخلی هم خارجی خوبه اما از شرکت وارد کنندش خیلی تعریف نشنیدم و متوجه شدم خیلی به موقع ماشین و تحویل نمیدن و ممکنه به جاش یه ماشین دیگه آخر تحویل بدن.

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1397/05/20

    هن‌ تنگ X7 هم مثل فوتون ساوانا 100 % ماشین موفقی تو بازار ایران نمیشه چون مردم دیگه گول این شرکت و نمی خورن

  • user icon
    نویسنده : سرووش
    تاریخ : 1397/05/20

    3 سال پیش من سوناتا ثبت نام کردم بعد 1 سال تونستم پولمو از این شرکت به زوور پس بگیرم امیدوارم مردم قبل از پول دادن به این شرکت اطلاعات لازم رو کسب کنن تا مثل من گول نخورن

  • user icon
    نویسنده : arianaa
    تاریخ : 1397/05/20

    سلام
    فروش هن‌ تنگ X7 بازیه جدید عظیم خودرو هست برای خالی کردن جیب مردم !
    فقط می تونم بگم این شرکت اگه با نصف قیمت خواست بهتون ماشین بفروشه هم اعتماد نکنید

  • user icon
    نویسنده : parsa
    تاریخ : 1397/05/20

    به خدا اگه هن‌ تنگ X7 تو خود چین فروشش خوب باشه ! همه دارن آشغال ترین ماشین های چینی و وارد می کنن چون جون آدما اینجا اصلا ارزش نداره :(

  • user icon
    نویسنده : amiraliiii
    تاریخ : 1397/05/20

    ظاهر ماشین و طراحی داخلیش خوبه اما هن‌ تنگ X7 مثله بقیه ماشین های عظیم خودرو 2 سال بعد هم دستت نمی رسه و به ریسکش نمی ارزه که . مرسی از ماشین3

  • user icon
    نویسنده : سهیل
    تاریخ : 1397/05/20

    آقا من 3 سال پیش سانتافه ثبت نام کردم بعد 1 سال بهم گفتن بیا سراتو بهت بدیم هن‌ تنگ X7 معلوم نیست چیه و معلوم نیست به جاش چه ماشینی تحویل میدن

  • user icon
    نویسنده : آرش
    تاریخ : 1397/05/20

    من سوار هن‌ تنگ X7 شدم و به نظرم خیلی ماشین خوب و مجهزی بود و خیلی از ماشین های چینی دیگه سر تره نمی دونم اشتباه کردم یا نه که این ماشین و ثبت نام کردم چون هیچ جا نه از ماشین نه از شرکت وارد کنندش تعریفی نمیشنوم...

  • user icon
    نویسنده : EHSAN
    تاریخ : 1397/05/20

    سلام
    عظیم خودرو خیلی بازی های جالبی راه انداخته و خیلی راحت از مردم پول میگیره 2 سال پیش سوناتا ثبت نام کردم 1 سال بعد تونستم پولمو ازشون بگیرم
    هن‌ تنگ یه برند خیلی مزخرفیه که تو خود چین مردم سوار همچین ماشینی نمیشن نباید به هیچ وجه به این شرکت اعتماد کرد

  • user icon
    نویسنده : امین
    تاریخ : 1397/05/20

    حالا ایران شده پارکینگه ماشین های چینی ...
    هن‌ تنگ واقعا یه برند ناشناخته هست و من تا حالا همچین ماشینی و ندیدم واقعا مردم نباید خیلی راحت اعتماد کنن و سوار همچین ماشین هایی بشن

  • user icon
    نویسنده : sadegh
    تاریخ : 1397/05/20

    من شنیدم قیمت نهایی هن‌ تنگ x7 حدودا 170 ، 180 میلیون تومن میشه ! آخه واسه چی ادم باید اعتماد کنه به یه برندی که اصلا معلوم نیست چیه ....
    من فکر کنم تو این رنج قیمت جک s5 خیلی بهتر باشه تازه شرکت وارد کندش هم خیلی معتبر تره از عظیم خودرو
    مرسی ازسایت ماشین3

  • user icon
    نویسنده : hosein
    تاریخ : 1397/05/20

    برند هن‌ تنگ کلا 1 ساله که تاسیس شده و هنوز خیلی مونده تا مردم به این برند ناشناخته اعتماد کنند عظیم خودرو هم که به بد قولی تو تحویل خودرو معروفه...
    پس این ماشین نمی تونه تو بازار ایران موفق بشه

  • user icon
    نویسنده : aidiiiiin
    تاریخ : 1397/05/20

    عظیم خودرو بنز هم بخواد بفروشه با کارایی که سر پول مردم کرده هیچ کس بهش اعتماد نمی کنه چه برسه هن‌ تنگ x7 که معلوم نیست چیه و کیه ...

  • user icon
    نویسنده : jhjgfa
    تاریخ : 1397/05/20

    من تو این ماشین نشستم و به نظرم هن‌ تنگ x7 یه ماشین مجهزیه که کلی آپشن های مختلف داره اما اصلا نمیشه رو خدمات پس از فروشش حساب باز کرد

  • user icon
    نویسنده : mohamad
    تاریخ : 1397/05/20

    من تو هن‌ تنگ x7 نشستم و به نظرم بیشتر از 100 میلیون بیشتر نمی ارزه و حرفی برای گفتن نداره ، تو این رنج قیمت خیلی ماشین های بهتری برای انتخاب هست

  • user icon
    نویسنده : alireza
    تاریخ : 1397/05/20

    من 3 سال چین زندگی می کردم و توی این 3 سال 1 بار هم همچین ماشینی و با همچین برندی ندیدم ! امیدوارم مردم به این شرکت و به هن‌ تنگ x7 اعتماد نکنند و پولشون و دور نریزند در حال حاضر برند های بهتری تو بازار ایران وجود داره که کیفیت خیلی بیشتری از این ماشین دارن

  • user icon
    نویسنده : hamid
    تاریخ : 1397/05/20

    من فکر می کنم که با 180 میلیون خییییلی ماشین های بهتری میشه خرید به جای هن‌ تنگ x7 و 100 % مردم هم میرن 180 میلیون پول به یه ماشینی میدن که تو بازار ایران جا افتاده

  • user icon
    نویسنده : دانبال
    تاریخ : 1397/05/20

    این عظیم خودرو شعور مردم رو به سخره گرفته.

  • user icon
    نویسنده : میر
    تاریخ : 1397/05/20

    سلام
    به هیچ وجه سراغ هن تنگ نرید یا تحویل نمیدن یا مدل فایو رو که موتورش چینیه به قیمت بالا میدن بهتون ، کلا هم سراغ عظیم خودرو نرید اینا اصلا دنبال خودرو وارد کردن نیستن اصل سودشون از اینه که مردم انصراف بدن دوماه پول رو دستشون نگه دارن .

  • user icon
    نویسنده : مسعود
    تاریخ : 1397/05/22

    سراغ عظیم خودرو نرین من دو سال پیش 80 تومن واریز کردم برا سوناتا هیبرید. ماشین رو که ندادن هیچ پولم به زور پس گرفتم.تمام قراردادشون یک طرفست به نفع خودشون.

  • user icon
    نویسنده : Amir
    تاریخ : 1397/05/23

    دزد تر از عظيم خودرو وجود نداره اگر ميخوايد پولتون رو دوور بريزيد و خودتونو بدبخت كنيد بريد بخريد
    امكان نداره ماشين تحويل بدن به كسي
    كل كاري كه بلدن اينه كه پول بگيرين در ازاي هيچي

  • user icon
    نویسنده : امیر
    تاریخ : 1397/05/24

    من قراردادشان رو دیدم بنظرم قیمت قطعی اعلام نمی‌کنند و فقط میخواد پول بگیرن میتونن یکطرفه قرار داد رو فسخ کنن شما هم بررسی بفرمایید.تو قراداد رسمی از قیمت قطعی حرفی زده نمیشه..

    • نویسنده : مشتری
      تاریخ : 1397/06/24

      دقیقا همینطوره ... من هم بهمین دلیل علیرغم اینکه تا پای قرارداد رفتم ، قرارداد را امضا نکردم و پشیمان شدم ... الان خوشحالم که این کار رو انجام ندادم

  • user icon
    نویسنده : حامد
    تاریخ : 1397/05/25

    با سلام و احترام خدمت هموطنان عزيزم
    از شما خواهش ميكنم ماشينهاي چيني و مخصوصا اين مدل x7 را خريداري نكنيد ، فوق العاده اشغال و بي كيفيت ميباشد و اتاق ان خيلي زود به صدا مي افتد ، و فاقد خدمات پس از فروش و لوازم و قطعات ميباشد .
    لطفا گول شركتها و كساني كه با چرب زباني از خودروهاي چيني مخصوصا اين مدل x7 تعريف ميكنند را نخوريد ، و مخصوصا گول ظاهر و به ااصطلاح اپشنهاي زياداين خودرو و ديگر خودروهاي چيني را نخوريد .
    با تشكر .

  • user icon
    نویسنده : Mohammad reza
    تاریخ : 1397/05/27

    سلام.دوستان قیمت ثبت نامی ایکس 7 خود شرکت میگه 230 در میاد.بعد میگه وقتی تحویل دادن نزدیک 400 میلیون پولش میشه.میخواستم ببینم راست میگن.آخه کی 400 پول میده واسه ماشین چینی.حقیقت من واسه سرمایه گذاری میخوام.ممنون میشم راهنمایی کنین

  • user icon
    نویسنده : Mostafa
    تاریخ : 1397/05/31

    سلام دوستان اینقدر از این شرکت بد گفتین ی جوری ترس تو دلمون انداختین اخ من هنتگ ثبت نام کردم یعنی باید قید پولمو بزنم

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1397/05/31

    به هیچ عنوان از شرکت عظیم خودرو ماشین نخرید بیچارتون میکنه این شر کت به هبچ کشی ماشین تحویل نمیده و فقط پول رو دست شما در میاره همین

  • user icon
    نویسنده : نریمان
    تاریخ : 1397/05/31

    هن‌ تنگ X7 هم مثل بقیه ماشین هایی که عظیم خودرو می خواست وارد کنه و نیورد میشه . این عظیم خودرو فقط ماشین میاره یه نمونه میزاره توی نمایشگاه و به وسیله همون ماشین از مردم پول میگیره بدون اینکه مجوزی برای فروش ماشین داشته باشه . شرکت عظیم خودرو در طی چند سال گذشته اول هاوال آورد که هیچی نشد و کلی پول از دست مردم گرفت بعدش رفت سمت فوتون ساوانا که با اون مردم رو بیچاره کرد و هیچ ماشینی وارد نکرد بعدشم گفت ماهیندرا هند رو میاره ایران اونم الکی بود حالا هم که صحبت از هن‌ تنگ X7 میکنه خدا بداد آدمایی که میرن هن‌ تنگ X7 برسه

  • user icon
    نویسنده : ایمان
    تاریخ : 1397/05/31

    از عظیم خودرو هیچ ماشینی نخرید ملا این شرکت ماشینی نداره و فقط پول میگیره از مشتری من حدود 1 سال طول کشید پولم رو از عظیم خودرو بگیرم و اشک منو در اورد

  • user icon
    نویسنده : هادی
    تاریخ : 1397/05/31

    یعنی من عاشق این شرکت عظیم خودرو هستم . هر جند وقت یه بار یه ماشین میاره میزاره توی شوروم شرکتش به مردم میگه پول بدین میخام واردش کنم !!!!!! پولرو که میگره هیچ خبری از ماشین نیست !!!1 سالی 3 تا ماشین اسم میبره میگه دارم تولید میکنم و وارد میکنم !!! نه وارد میکنه نه تولید میکنه واقعا توی کار خودش نابغه هستش عظیم خودرو . اینکه چه جوری با این همه بدنامی داره به کارش ادامه میده قابل ستایش هستش آفرین واقعا

  • user icon
    نویسنده : مبین
    تاریخ : 1397/05/31

    بی خودی برای هن‌ تنگ X7 پول ندین اصلا هیچ خبری در واردات این ماشین نیست و کلا داستان داره این ماشین . جالبه توی کشور چین هم هیچکسی نمیشناسه این برند هن‌ تنگ رو یعننی کار ما به کجا کشیده که همچین آشغالایی باید وارد ایران بشه !!!!!!!!!!!!!!!!

  • user icon
    نویسنده : عماد
    تاریخ : 1397/05/31

    فقط در یک کلام : از عظیم خودرو هیچ ماشینی نخرید .این هن‌ تنگ X7 هم میشه مثل بقیه ماشین هایی که قصد تولید داشت یا وارد کردن همشون قصه بود تا فقظ پول بگیره یه مدت از مردم واقعا متاسفم برای خودم

  • user icon
    نویسنده : کاوه
    تاریخ : 1397/05/31

    هن‌ تنگ X7 کدوم گوری داره تولید میشه آخه !!!! من الان دارم چین زندگی میکنم این برند رو از توی لپ لپ کشیدن بیرون آخه ؟؟؟؟ ما که اینجا ستیم در بیجینگ همچین برندی تا حالا ندیدیم توی اینترنت خندم که کلا 3 سال هستش کارخونش داره ماشین تولید میکنه و خیلی شرکت بی نام و نشونی هستش حتی در خود چین

  • user icon
    نویسنده : جواد
    تاریخ : 1397/06/01

    دیگه کار امام زمان نیست خدا بایدخودش ظهور کنه

  • user icon
    نویسنده : بهادر
    تاریخ : 1397/06/02

    سلام منم میخواستم ثبت نام کنم ولی چندی قبل یکی از دوستانم منو در جریان تجربه اش با این شرکت قرار داد و منم منصرف شدم.بنظرم آدم عاقل اونه که مجانی از تجربه دیگران استفاده کنه...

  • user icon
    نویسنده : حسن افرادی
    تاریخ : 1397/06/03

    سلام
    دوستان من هم زخم خورده این شرکت کلاه بردارم ک متاسفانه داره قانونی هم کلاه برداری میکنه و بعد از ثبت نام و کار کردن با پول شما در چند ماه میبینید ک اصلا ماشینی وجود نداره و بعد از اعتراض و کلی رفتن و اومدن با منت ی پولی از مبلغی ک دادین تازه کم میکنن و بهت میدن و میگن برو خدارو شکر کن همینم دادیم بقیه لیزینگ ها کل پول و میخورن
    اینه وضعیت مملکت ما
    خدا ازشون نگذره ایشالا سال ۹۲ وراکروز نوشتم ۷۰ میلیون و ۶ ماه نگه داشتن آخر بعد از کلی رفتن و اومدن ۲۵۰۰ کم کردن پول مو دادن
    رفتم شکایت کردم گفتن خودت و خسته نکن این آقا وکیل های گردن کلفت داره هیچ کاری نمیتونی بکنی
    تمام

  • user icon
    نویسنده : وحید
    تاریخ : 1397/06/03

    بدوووید تا تموم نشده !! عظیم خودرو مردم رو چی فرض کردید . دوستان من بهمراه چند تا از فامیلام در چین زندگی میکنم شوهر خواهرم اینو دو هفته پیش خریده 187500 یوان معادل 75 میلیون ایران بهد از دو هفته میگه اتاق بد کیفیتی داره و همه اجزا اتاقش دارن صدا میکنن و خودمم که نشستم تو ماشینش روز اول موتور خوبی داشت ولی بعد از دو هفته به زور حرکت میکرد انگار 2 تن بهش بسته بودند . دوستان نخرید.

  • user icon
    نویسنده : وحید
    تاریخ : 1397/06/03

    بدوووید تا تموم نشده !! عظیم خودرو مردم رو چی فرض کردید . دوستان من بهمراه چند تا از فامیلام در چین زندگی میکنم شوهر خواهرم اینو دو هفته پیش خریده 187500 یوان معادل 75 میلیون ایران بهد از دو هفته میگه اتاق بد کیفیتی داره و همه اجزا اتاقش دارن صدا میکنن و خودمم که نشستم تو ماشینش روز اول موتور خوبی داشت ولی بعد از دو هفته به زور حرکت میکرد انگار 2 تن بهش بسته بودند . دوستان نخرید.

  • user icon
    نویسنده : وحید
    تاریخ : 1397/06/04

    سلام . متاسفانه منم دل خوشی از این شرکت ندارم . اردیبشهت پارسال یک سراتو وارداتی 2017 سفارش داده بودم کل قیمتش 168 میلیون بود . 120 تومان پیش پرداخت دادم و گفتن تیر تحویل میدن . تا تیر صبر کردم اما خبری نیود هرشعبه ای هم زنگ میزم یا میگفتن به ما ربطی نداره یا میگفتن ماه بعد . تا آواخر مهر بود که رفتم در شرکتشون و گفتم اگه ندیدن شکایت میکنم بهم گفتم آبان بیا حتما بهتون میدیم آبان بهم زنگ زدن گفتن سراتو دیگه ندارین گه میخواین میتونیم mvm 110 s بهتون بدیم گفتم نمیخوام و پولمو سه ماه بعد به زور ازشون پس گرفتم . دوستان بهتون توصیه میکنم از این شرکت نخرید وگرنه تا آخر عمرتون پشیمون میشین

  • user icon
    نویسنده : وحید
    تاریخ : 1397/06/05

    عظیم خودرو ......................

  • user icon
    نویسنده : مهیا شاپوری
    تاریخ : 1397/06/05

    با سلام.دوستان برادر من ۴ شهریور ۹۷ ثبت نام کرد ولی یه مقدار از پولش کم بوده.حالا که قرارداد رو اورده خونه همگی خوندیم دیدیمزیرکانه با کلمات بازی کردن که دست ما به هیجا بند نیست و شکایت هم نتیجه نداره تازه امروز ۲ درصد کم میکنند و معلوم نیست پولمون رو میدن یا نه.تمام سرمایه زندگیش رو میخواست سرمایه گذاری کنه.تو رو خدا گول نخورید قرارداد یک طرفه و میتوانند فسخ کنند یک طرفه.قیمت ها قطعی نیست .اصلا قرارداد فروش ماشین نیست یه تفاهم نامه هست.اینطوریه که یهو یه جوون سکته میکنه و میمیره .به تعزیرات زنگ زدیم اصلا پیگیر نبودن

  • user icon
    نویسنده : حمید
    تاریخ : 1397/06/06

    سلام به همگی دوستان عظیم خودرو فقط میخواد اذیت کنه مواظب باشید . فقط برید بانک ببینید چقدر برگشتی دارن

  • user icon
    نویسنده : وحید
    تاریخ : 1397/06/06

    سلام . من از روزی که هن تنگ اومد روز بعدش ثبت نام کردم بهم گفتن چون جز 5 نفری هستید که زود ثبت نام کردید اوایل شهریور ماشینتونو میدیم اونقت 157م بود گفتن قیمت قطعیه هالا شده 231م بهشون میگم بقیه پولتونو نقد میدم ماشینو بدینم میگن ماشین نیست پولتونم فعلا نمیتونیم پس بدیم شکایت کردم فعلا 37م پولمو پس دادن بقیش خدا میدونه پس میدن یا نه

  • user icon
    نویسنده : مهیا شاپوری
    تاریخ : 1397/06/07

    با سلام.من یه مالباخته عظیم خودرو هستم چند روزه ثبت نام کرویم رفتم دیوار و باما آگهی بزارم مردم زنگ بزنن بگم نخرید از اینا ....... اما کاری کردن اصلا آگهی ثبت نمیشه.ببینید در چه کشوری زندگی میکنیم

  • user icon
    نویسنده : مرضیه منیری
    تاریخ : 1397/06/07

    با تشکر از سایت ماشین ۳.
    مالباختگان اول به پشتیبانی سایت دیوار و باما تماس بگیرید گزارش بدید.تعداد زیاد بالاخره جواب میدهد.روح و روان خانواده ما درگیر شده.

  • user icon
    نویسنده : احمد
    تاریخ : 1397/06/09

    نخرید خوب نیست

  • user icon
    نویسنده : امیر
    تاریخ : 1397/06/15

    سلام
    من به پیشنهاد یکی از دوستانم که رفته بود نمایندگی راغب شدم سرمایه گذاری کنم.
    حدود 110تومن داشتم که بذارم برای خرید.منتها این ماشین هنوز نیومده تو بازار و این شرکت همه دارن ازش بد میگن.
    ولی یه مطلبی ،این شرکت زاگرس خودرو رو خریده و داره فوتون میزنه و خط تولین هن تنگ رو داره راه میندازه ..کارشناسانش هم خیلی محترم هستن و توضیحات کامل رو میدن .
    خودم موندم.نمیدونم فبدقولیهای این شرکت بابت خودروهای وارداتی بوده نه تولیدی.
    شرکت بزرگ و قدرتمندی ،آپشنهای هن تنگ رو با جک مقایشه کنید با یه رنج قیمت ..آرم میتسوبیشی رو موتورشه
    بنظر شما با 100تومن چی بخرم که هم صاحب ماشین بشم ،هم پولم هدر نره؟

    • نویسنده : احسان
      تاریخ : 1397/06/15

      من این برند رو نمیشناسم و از نزدیک هم ندیدم این ماشین رو ، پس نمیتونم راجع بهش نظر بدم. اما بنظرم هایما S7 توربو با مبلغی که شما می خواین هزینه کنید ماشین خوبی هست. تا حالا ندیدم کسی ازش بد بگه

  • user icon
    نویسنده : فرنوش
    تاریخ : 1397/06/21

    وای ما پریروز ثبت نام کردیم ۱۲۰ میلیون هم واریز کردیم . این ماشین وارداتی نیست تولید زاگرس خودرو در بروجرد هستش ‌‌. دارم دیوونه میشم چکار کنم؟ نظرات همرو خوندم . بنظرتون اگر صبح بریم پولمونو پس بگیریم میدن؟

    • نویسنده : چگوارا
      تاریخ : 1397/06/25

      فقط رو به دوربین :)

  • user icon
    نویسنده : صادق
    تاریخ : 1397/06/25

    سلام لازم ديدم با توجه به نظرات، نكاتي رو براي دوستان ذكر كنم: اول اينكه خودم 15 روز پيش بعد از تقريبا 1 ماه بررسي ، ثبت نام كردم . دوم گلايه از عظيم خودرو بحقه ولي با توجه به ممنوعيت ورود ماشين، هيچ شركت ديگه اي هم قادر به تحقق تعداتش نبود. مگه همين كوپا يي كه ملت تحويل گرفتن تونستن شماره كنن. سوم حضراتي كه ميگن اين ماشين تو چين هم نيست يه سر به سايت hantengauto بزنند

  • user icon
    نویسنده : صادق
    تاریخ : 1397/06/25

    چهارم شركت عظيم خودرو قرار نيست هن تنگ رو وارد كنه كه به مشكل عدم تحويل و شماره گذاري بخوره ( چون تو زاگرس خودرو بروجرد خط مونتاژش راه افتاده ) بعدش هم اولين سري تحويلش اواخر آذر ماهه نه زودتر . پنجم مجوز نمايندگيش رو هم ميتونيد بريد تو سايت هيات عالي نظارت بر سازمانهاي صنفي كشور و قسمت سامانه نمايندگي هاي خارجي و بعد با نام عظيم خودرو جستجو كنيد و بعد ببينيد كه بابت فوتون و هن تنگ و يه برند ديگه مجوز معتبر تا 1400 و 1401 داره . ششم ميتونم به جرعت بگم كه بجز دو يا سه مورد ( مثل شارژ بيسيم موبايل و ... ) تمامي آپشنهاي روز رو داره.

  • user icon
    نویسنده : صادق
    تاریخ : 1397/06/25

    هفتم شما تو اين ماشينهاي چيني و انجين هندي، ماشيني با 190 اسب بخار قدرت گير نمياريد. هشتم ماشينهاي چيني قابل قياس با تاليسمان و سانتافه و امثالهم نيستند ولي هن تنگ X7 واقعا از لحاظ آپشن چيزي ازشون كم نداره و با توجه به قيمت نجومي اون ماشينها، در حال حاضر فول ترين و به روز ترين و با قدرت ترين نمونه چيني همينه.

  • user icon
    نویسنده : صادق
    تاریخ : 1397/06/25

    در حال حاضر كه خريد ماشينهاي 500 و 600 ميليوني براي خيلي ها مقدور نيست و از طرفي هم ميخوايم لذت يه ماشين لوكس و پر اپشن و نه ماشينهاي مونتاژي ضعيف ايران خودرو و سايپا و كرمان موتور و ... رو ببريم، هن تنگ X7 بهترين گزينه است. لطفا مقرضانه نظر نديد. هر كي ثبت نام كرده ضرر نميكنه، مطمئنا قيمتش تو بازار زير 300 ميليون نخواهد بود

    • نویسنده : محمد
      تاریخ : 1398/08/05

      موافقم. از فوتون ساوانا هم اینقدر تبلیغات سوء کردند. فوتون ساوانا رو 338 تومان از عظیم خودرو خریدم 550 تومان فروختم و واقعا ماشین خوبی دراومده بود.

  • user icon
    نویسنده : نگین
    تاریخ : 1397/06/26

    بررسی ماشین 3 و 90 درصد کامنتها خیلی مغرضانه بود و نمیشه اعتماد کرد.... این که طراح ماشین چینی از چه ماشینی الهام گرفته یا نگرفته که نشد ایراد ماشین.... در ضمن درسته که به ماشینی که تازه داره تولید میشه سخت تر میشه اعتماد کرد ولی وقتی آدم میبینه واقعا رو متریال کار شده چه اشکالی داره آدم امتحان کنه؟ بالاخره همه تولید کننده های مطرح یه روزی نوپا بودند... اونایی که میگن آشغاله که واقعا چرت میگن.. حتما فکر میکنند ساندرو که توهین یه شعور آدمه ماشین خوبیه... همینا بهتره در آرزوی بنز و بی ام و پیر شن و... گرچه اکثرا پراید هم به زور سوار میشن... من که پولدار نیستم همیشه دنبال ماشین با کیفیت با قیمت مناسب میگشتم که آخرش همیشه به ماشین چینی ختم شده.... که واقعا هم راضی بودم... تنها مشکلی که واقعا وجود داره الان بحث اعتماد به عظیم خودرو هست وگرنه هر کی ماشین رو از نزدیک دیده باشه و منطق داشته باشه میفهمه که از هم قیمتهای خودش خییییییییلی بهتره....

  • user icon
    نویسنده : مجید
    تاریخ : 1397/06/26

    به نظرم هن تنگ ماشین آپشن داریه اما عظیم خودرو شرکتی نیست که به این راحتی بهش اعتماد کنی و بهش پول بدی به هرکسی میگی میگه دور اسم عظیم خودرو رو خط بکش

  • user icon
    نویسنده : samann
    تاریخ : 1397/06/26

    اگه عظیم خودرو خواست این ماشین و با موعد تحویل 1 ماهه هم بهتون بده به این شرکت اعتماد نکنییییییییید من 4 سال پیش گولشونو خوردم و خیلی اذیت شدم

  • user icon
    نویسنده : سروش
    تاریخ : 1397/06/26

    خیلی عجیبه اصلا این ماشین تو ایران نیومده و همین طوری مردم اعتماد می کنن به این شرکت ! نه ماشین درست حسابیه نه عظیم خودرو !

  • user icon
    نویسنده : amirhosein
    تاریخ : 1397/06/26

    گول 4 تا آپشن و نخورید این ماشین اصلا با کیفیت نیست و معلوم نیست که این ماشین کی به دستتون برسه

  • user icon
    نویسنده : sdjns
    تاریخ : 1397/06/26

    درسته که هن تنگ x7 کلی آپشنهاي روز دنیارو داره اما هیییییییچ تضمینی وجود نداره که آیا واقعا ماشین به دستتون میرسه یا نه!

  • user icon
    نویسنده :
    تاریخ : 1397/06/26

    من فکر میکنم توی این کلاس ماشین هایما S7 توربو گزینه بهتری باشه چون هم موعد تحویلش مشخصه هم خدمات پس از فروش بهتری داره

  • user icon
    نویسنده : محمدی
    تاریخ : 1397/06/26

    دوستان گول نخورید عظیم خودرو توقرارداد اصلا" قیمت قطعی نمیبنده وکاملا واضح نوشته قیمت روز که کارشناساشون اصلا به این مورد اشاره نمکنند،فقط میخوان پولتون رو بگیرن بعد از چند ماه طبق همون قرارداد فقط پولتو با یکم سود وکلی دردسر تحویل میگیری

  • user icon
    نویسنده : وحید جعفری
    تاریخ : 1397/06/26

    سلام به دوستان محترم بنده با نظر نگین موافقم خودروی هن تنگ بسیار عالیه نسبت به قیمت و آبش های که داره ازلحاظ فنی بسیار مناسب بوده من خودرو هن تنگ رو از نزدیک دیدم وسوارشم شدم این خودرو 100% قیمتش تو این بازار میرزا موتو خودرو وگيربکس بسیار متناسبی داره //فقط اونايکه این خودرو رو ثبت نام کردن پیگیر تحویل خودروشون باشن چون ایران خودرو و سایپا که شرکتهای دولتی هستن 10 ماه خودرو به مصرف کننده تحویل ندادن/ عظیم خودرو بایستی اعتبار خودشو با تحویل دادن و خدمات پس از فروش به اثبات برسونه. وگرنه هن تنگ عالیه

  • user icon
    نویسنده : هانیه
    تاریخ : 1397/06/26

    چه جالبه که مشاوران و کارشناسان آموزش دیده عظیم خورو اینجا هستند و حمایت میکندد.یک مشت جوون رو آموزش دادند تا پول مردم را بگیرند و خدا میدونه بعدش باید چطوری پولتونو پس بگیرید...مردم گول نخورید

  • user icon
    نویسنده : صادق
    تاریخ : 1397/06/27

    گول 4 تا آپشن رو نخوريد، ولي گول چندتا محصول بي كيفيت بدون آپشن رو بخوريد !!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • user icon
    نویسنده : صادق
    تاریخ : 1397/06/27

    هر كي هر چي دوست داره بگه، تحقيق كردم و تو چندتا نمايندگي حسابي براندازش كردم و مشخصاتش رو با چندتا خبره درميون گذاشتم و آخرش هم ثبت نام كردم. ظاهرا بعضي فقط اصرار دارن كه يا هايما خريد بشه يا جك. واقعا چرا ؟

    • نویسنده : عباس
      تاریخ : 1397/10/06

      آقا سلام .
      من هنتنگ ۷ ثبت نام کردم .
      شما بفرما خبری داری که خط تولید توچه مرحله ای هست .
      آیا این دستگیری مربوط که خودروی مذکور می شه.یاخیر؟
      قیمت ۱۸۸ گفتن ولی الان چیز دیگه ای می گن.
      اگه کانال تلگرامی دارید معرفی می کنی.

  • user icon
    نویسنده : saliii
    تاریخ : 1397/06/27

    گزینه های بهتری هم مثل جک s5 و یا تیگو7 هم هست که با شرکت های معتبرتری دارن به فروش میرسن که به نظر من خیلی عاقلانه تره تا یه شرکتی مثل عظیم خودرو که تا حالا من نشنیدم به کسی ماشینی تحویل بده عظیم خودرو

  • user icon
    نویسنده : بهنام
    تاریخ : 1397/06/27

    هن تنگ x7 خودرویی بسیار مذخرفی که نشون میده ما چقدر بدبخت شدیم که باید این آشغال های چینی رو سوار شیم که البته اونم اکه وارد بشه !!!

  • user icon
    نویسنده : اری
    تاریخ : 1397/06/27

    داستان هن تنگ هم مثل هاوال و فوتون و ... هست و فقط می خواد پول از مردم بگیره آخرش هم هیچ ماشینی تحویل نده

  • user icon
    نویسنده : parsa
    تاریخ : 1397/06/27

    به خدا تو خود چین هم سوار همچین ماشینهای مزخرفی نمیشن که ما مجبوریم اینارو سوار شیم !

  • user icon
    نویسنده : amirreza
    تاریخ : 1397/06/27

    این شرکت بی نام و نشان هن تنگ سال 2013 تازه تاسیس شده ! خوب چه کاریه ؟! این همه خودروسازی موفق و با سابقه :) عظیم خودرو واقعا یه دونست و نابغه پول گرفتن از دست مردم هستش . من موندم مجوز چه جوری میگره این شرکت آخر هم ماشینی به کسیه تحویل نمیده !!!!!

  • user icon
    نویسنده : فريبا
    تاریخ : 1397/06/31

    خودتون هم ميدونيد كه تو چينيهاي بازار، همين هن تنگ 7 يه سر و گردن از بقيه بالاتره. از دست شركتش هم اگه عصبي هستين، خب چيكار ميكرد وقتي واردات خودرو ممنوع شد از كجا ماشين ميداد ؟ كمي انصاف داشته باشيد. ما كه ثبت نام كرديم و موقع بررسيش هم كلي لذت برديم.

  • user icon
    نویسنده : فريبا
    تاریخ : 1397/06/31

    تو متنهايي كه خوندم يه سري اصرار دارن كه فقط از ايران خودرو و مديران و كرمان موتور خريد بشه... چرا ؟؟ اين چينيها خوبن ولي هن تنگ بده !!!! توصيه ميكنم كسايي كه ترديد دارن يه سر به نمايندگي فروش بزنن و از نزديك ماشين رو بررسي كنند

    • نویسنده : احسان
      تاریخ : 1397/07/02

      من هاوال ثبت نام کردم دوسال مارو بازی داد تو این مدت هر روز دفتر مرکزیشون بودیم
      روزی نبود که دعوا و کتک کاری و مامور آوردن اونجا نبینیم انواع واقسام بدقولی ها ودروغ ها رو به ملت گفته بودن.
      الانم من از ماشین خوشم اومده ولی نصف قیمت هم بده از عظیم نمیخرم
      هاوال رو مثلا گفت ۲۰ملیون زیر قیمت برای سری اولیها ولی آخرش با بدبختی پولمون رو پس گرفتیم
      فوتون رو از یکسال پیش برای نوع وارداتیش ثبت نام میکرد که بعدش تولید کنه الان میگن وارداتی در کار نیست همرو از مونتاژی خودشون میدن که اونم هنوز ندادن
      کلا اگر از عظیم خودرو بخرید در صورتی ماشبن رو بهتون میده که یا ضرر کنین یا بدون سود در برید
      اگر خریدار بخواد سود کنه محاله که ماشینشو بهش بدن

  • user icon
    نویسنده : امیر
    تاریخ : 1397/07/02

    ماکه ثبت نام کردیم احتمال۹۰درصدتحویل هم می گیریم به نظرم همه شرکت های تحویل خودرو تااندازه ای بدقولی دارند

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1397/07/02

    سلام دوستان من هن تنگ خریدم شنبه رفتم همین دفتری که از شرکت بهنوش اجاره کردن خواستم که پولم رو پس بگیرم محترمانه پیچوندن کلی آدم اونجا بود که موعد تحویل ماشینشون رد شده بود و ماشینی در کار نیست کلاه رفت سرمون بازم از ماست که بر ماست

  • user icon
    نویسنده : Amir
    تاریخ : 1397/07/02

    نمیدانم چراماشین3نظرات منفی رافقط دوست داره نظرات مثبت راجع به این ماشین رانمایش نمیده

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1397/07/08

    امروز ماشین رو دیدم و حدود ۱ساعت ی بررسی کامل کردم.
    به جرات میگم کاملترین خودرو چینی هم از نظر طراحی که دقیقا بی ام و ۲۰۱۵ و هم اپشن ها و هم کیفیت متریال.
    صدای کم موتور هم جالب بود.
    تنها دلیلی که ثبت نام نکردم بدقولی عظیم خودرو تو تحویل بود.خود کارشناس گفت ممکنه ۳ ماه تاخیر داشته باشه و بعدش زیاد اصرار کنی ی ماشین دیگه بهت میدن یا پولتو پس میدن.
    در کل بجز مشکل تحویل و حدود ۷۰ میلیون گرونی،(بنظرم ۲۰۰ قیمت واقع بشه چون شرکت معتبری نیست) این ماشین وحشتناک عالیه از هر نظر

  • user icon
    نویسنده : شاهین
    تاریخ : 1397/07/10

    هن‌ تنگ X7 خیلی مزخرفه ! یه ماشین بی کیفیت که کلی آپشن داره :)

    • نویسنده : صادق
      تاریخ : 1397/07/15

      شما يا لكسوز و پورش سواريد، يا پرايد و 405 و ساينا !!!

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1397/07/10

    دیروز دادگاه بودم قاضی پرونده گفت بالاترین شکایت رو مردم از شرکت عظیم خودرو و اطلس خودرو دارن

  • user icon
    نویسنده : علیرضا
    تاریخ : 1397/07/14

    شرکت عظیم خودرو یک شرکت کلاهبردار است حتی قوه قضاییه اعلام کرده که کارش غیر قانونیه تعداد زیادی شاکی داره که دو ساله ماشینهای مختلف با قیمتهای پایین فروخته ونه ماشینو میده نه پولاشونو وکسی هم بداد مردم نمیرسه. نمیدونم با چه رویی داره هن تنگ تبلیغ میکنه

  • user icon
    نویسنده : هن‌تنگ
    تاریخ : 1397/07/26

    آخرین اخبار خودروی هن‌تنگ را از کانال هن تنگ پیگیری کنید.

  • user icon
    نویسنده : منصور
    تاریخ : 1397/07/26

    متاسفانه من هم به نصایح دوستان در خصوص اجتناب از خرید از عظیم خودرو گوش نکردم و گرفتار شدم. به معنای واقعی کلام شیاد هستند. قراردادی که با آنها بسته ام با قیمت قطعی بوده و حال که موعد تحویل شده می گویند بر اساس نرخ بازار آزاد و بعد از کسر مبلغ پرداخت اولیه و احتساب سود سپرده بر مبنای 18% مابقی را باید پرداخت کنم. این یک کلاهبرداری واضح است که متاسفانه مرجعی هم در کشور برای رسیدگی نیست. بیشتر که مجادله می کنم می گویند انصراف بده تا سپرده را با سود 14% برگردانند. عظیم خودرو شیاد است که امیدوارم هموطنان عزیز گول آنها را نخورند.

  • user icon
    نویسنده : اکبر
    تاریخ : 1397/07/30

    من هن تنگ رو ثبت نام کردم و همچنان به تصمیمم راضیم. ولی دوستانی که قصد ثبت نام دارند توجه کنند که قیمت به هیچ عنوان قطعی نیست. قیمت نهایی به روز محاسبه میشه. کارشناسان فروش خیلی دروغ زیاد میگن به حرف اونا اعتماد نکنید. قیمت روز و قرارداد مشارکت در تولید.

  • user icon
    نویسنده : farmehr
    تاریخ : 1397/08/03

    با سلام
    عزیزان خدمتتان عرض کنم که عظیم خودرو یک شرکت ... ، کلاهبردار و بی وجدان است که عده ای لات و چاقو کش و بزن بهادر را استخدام کرده و فقط مشغول چپاول و سرکیسه کردن انسانهای صادق و ساده است . وظیفه ی خودم دانستم که اطلاع رسانی کنم و مانع بدبختی افرادی مثل خودم بشوم . من بعد از یکسال و اندی با وساطت و گرفتن وکیل و کلی هزینه و ریش سفیدی و واسطه تراشی توانستم پولم را با بدبختی از این کلاهبرداران پس بگیرم .
    آنچه شرح بلاغ بود را من گفتم باقی با خودتان است .

  • user icon
    نویسنده : کارشناس
    تاریخ : 1397/08/05

    جهت ثبت نام و تست و بررسی خودرو باما تماس بگیرید
    نمایندگی معتبر فروش هن تنگ اسکندری

  • user icon
    نویسنده : بهزاد
    تاریخ : 1397/08/06

    من هم هن تنگ رو با مطالعه کامل و با علم به تمام آنچه دوستان در این سایت نظر داده اند ثبت نام کردم و از ثبت نام خود راضیم. خود شرکت هم نظرات دوستان رو به علت شرایط واردات قبول داره ولی با سرمایه گذاری کلانی که جهت تولید کرده مسلما" نظر مشتریان رو جلب خواهد کرد وگرنه اعتماد مشتریها شو از دست خواهد داد و این یعنی اتلاف سرمایه گذاری.

  • user icon
    نویسنده : مهدی
    تاریخ : 1397/08/08

    بنده بنظر شخصی خودم با این هزینه بگردی یه خودروی برند کارکرده ولی ژاپنی مثلا گراند ویتارای فول که همون کلاس ۸ میشه یا تویوتا کمری مدل پایین پیدا کنی چرخش به صفرای همه ارزش داره و هرچی باشه ژاپنیه مرگ نداره...

  • user icon
    نویسنده : سام
    تاریخ : 1397/08/10

    هن‌ تنگ X7 اصلا ماشین جالبی نیست به هبچ عنوان از عظیم خودرو ماشین نخرید اشکتون رو در میاره بهتون ماشین بده

  • user icon
    نویسنده : shahab
    تاریخ : 1397/08/10

    هن‌ تنگ X7 ماشین خوشگلی هستش ولی اصلا توی خود چین هم کسی نخریدتش ما خیلی بد بخت هستیم که باید همچین ماشین های آشغالی رو سوار بشیم

  • user icon
    نویسنده : نادر
    تاریخ : 1397/08/10

    هن‌ تنگ X7 عظیم خودرو اگر واقعا باشه میتونه خوب بفروشه من همش فکر میکنم این ماشین هن‌ تنگ X7 هم وجود نداره و عظیم خودرو فقط قصر گرفتن پول رو داره مثل همیشه

  • user icon
    نویسنده : نریمان
    تاریخ : 1397/08/10

    هن‌ تنگ X7 ماشین خوبی بود از لحاظ ظاهری ولی بعید میدونم کیفیت خوبی هم داشته باشه و برند درست درمونی نیست خود چینی ها هم نمیشناختنش

  • user icon
    نویسنده : فتح اله
    تاریخ : 1397/09/02

    دوستان من هم هنتنگ ایکس ۵ ثبت نام کردم اگه گروهی یا کانالی بود که ثبت نامیای هنتنگ اونجا باشن منم عضو کنید . ۰۹۱۲۳۴۱۹۸۴۳

  • user icon
    نویسنده : angel
    تاریخ : 1397/09/17

    دوستان ما هم ٤ماه پيش x7هنگ تنگ ثبت نام كرديم قراربود اذر ماه تحويل بدن خبري نيست الان هم ميگن مدير عامل عظيم خودرو ............. گرفتنش لطفا ازصحت وسقم اين قضيه مارو باخبر كنيد اگر گروه وكانال داري ما روهم اد كنيد لطفا

  • user icon
    نویسنده : دانیال قلی پور
    تاریخ : 1397/09/29

    با سلام
    خدمت شما عرض شود که بنده سوار این خودرو شدم و از کیفیت متریال های داخلی این خودرو همچنین موتور و صدای کم داخل کابین احساس رضایت کردم.
    درباره شتاب صفر تا صد این خودرو باید بگم که در یکی از کلیپ هایی که در خود چین به صورت کارشناسی و فنی خودروی هان تنگ x7 رو مورد نقد و بررسی قرار داده بود؛شتاب این خودرو ۱۰/۳۷ ثانیه اندازه گیری شد.
    با تشکر
    قلی پور

  • user icon
    نویسنده : بهروز
    تاریخ : 1397/10/03

    متاسفانه رسما"شدیم مستعمره چینی ها . از کادیلاک و بیوک و شورولت رسیدیم به آشغالهای چینی. ی زمانی پلو خور بودیم الان مونتاژ دست چندم دنیا شدیم و اسمشو میذاریم تولید. این شرایط رو از برکت ایرانخودرو و سایپا داریم.

  • user icon
    نویسنده : Armin
    تاریخ : 1397/10/11

    عظیم خودرو خیلی ....
    من خودم رفتم یه کوپا نوشتم خیلی هم فوقالعاده است تحویل هم دادن فیس و ظاهرشم لنگه نداره. هم نقد هست هم ثبت نامی.والله کوپا هم ماله چینه ولی سگش شرف داره به این بقیه چینی ها. چین درجه یک هم داره ولی م

  • user icon
    نویسنده : B.kh
    تاریخ : 1397/10/27

    کسانی که هن تنگ ثبت نام کردند آیا با قیمت قطعی ثبت نام کردند چون زمان ثبت نام همه شعبات عظیم خودرو ادعای قطعی بودن قیمت را داشتند ولی الان که ثبت نام تمام شده دفتر مرکزی میگه که قیمت ها قطعی نیست لطفا نظر بدهید.

    • نویسنده : مریم صالحیان
      تاریخ : 1397/11/16

      بله حق با شماست. قیمتها قطعی نیست. اجازه انصراف هم تا پایان موعد نمیدن

  • user icon
    نویسنده : مریم
    تاریخ : 1397/11/16

    متاسفانه با اعلام نرخ جدید 299 میلیون تومان در 4 بهمن از طرف عظیم خودرو برای هن تنگ 7 ، ادعای قطعی بودن قیمت رو نغز کردن.

  • user icon
    نویسنده : مسعود دشت بين
    تاریخ : 1397/11/17

    من خيلي ناراحت هستم كه سر خودم وهم وطن كلا رفته وهنوز تكليف معلوم نيست اميد وارم نسل هرچه دورغگو از بين برود

  • user icon
    نویسنده : سپهر
    تاریخ : 1397/11/18

    با سلام متاسفانه بازم گولمون زدن عادت کردیم هر جا می ریم یه گربه نره و روباه مکاری هست دروغ کلک با سرمایه و پول ماها برای خودشون کارخونه و کاخ ساختن و اخرشم به حماقت ما می خندن امیدوارم جای دیگه و به روش دیگه فریب اینها وامثال اینارو نخوریم باید یاد بگیریم تک و تنهاییم و خودمون مواظب خودمون باشیم یا حق

  • user icon
    نویسنده : علي
    تاریخ : 1397/11/19

    توي اولين سري ثبتنام اين خودرو قرار بود قيمت تمام شدش ١٩٢ ميليون تومان باشه و كارشناسان فروش اعلام ميكردند كه قيمت قطعيه و موقع تحويل زياد نميشه ولي در اولين سري تحويل خودروها ١٠٠ ميليون تومان بيشتر تحويل شده. توي ايران پيش فروش معني نداره مثل اينكه

  • user icon
    نویسنده : ناصر
    تاریخ : 1397/12/01

    سلام
    حامل خبر خوبی نیستم
    امروز خبردار شدم از دادستانی به عظیم خودرو نامه ای ارسال شده که تا اطلاع ثانوی عظیم خودرو حق واریز یا برداشت و همچنین تحویل هیچ خودرویی رو نداره
    حتی واسه انصراف هم گفتم گفتش حداقل تا برج ۶ یا ۷ اونم شاید بتونن پس بدن

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1397/12/18

    خدایی این عظیم خودرو که فعلا سر کارمون گذاشته بعد ۶ ماه میگم انصراف میدم میگن نه میتونی انصراف بدی نه ماشین میدیم نه انتخاب رنگ نه هیچی این یعنی چی؟؟؟ دزدی به این سادگی واقعا گول خوردیم خواهشا دوستانی که هنتنگ ثبت نام کردن با بنده تماس بگیرن پیگیر بشیم ببینم چه میشه کرد با هم شاید کاری انجام دادیم

    • نویسنده : فريدون
      تاریخ : 1398/01/10

      سلام اقا محمد با چه شماره اي بايد تماس گرفت

  • user icon
    نویسنده : مقیمی
    تاریخ : 1398/01/30

    اگر باعظیم خودرو مشکلی دارید به کانال تلگرامی شاکیان عظیم خودرو بپیوندید. شاید به صورت گروهی بتوان اقدامی کرد.

  • user icon
    نویسنده : عادل
    تاریخ : 1398/03/14

    به نام خدا
    به دور از تعصبات جهان سومی،ماشین رو از نزدیک دیدم،شرایط خودرو بسیار خوب وقابل تحسین هست.اگر کمپانی مربوطه بتونه افزایش تولید داشته باشه وخدمات پس از فروش رو درکل کشور افزایش بده وقیمت رو متعادل کنه. به یقین به خودرو پرطرفدار در داخل کشور تبدیل خواهد شد. بااحترام به همه نظرات موجود. سپاس

  • user icon
    نویسنده : زيبا
    تاریخ : 1398/03/18

    بسمه تعالي
    من در 18 شهريور 97 با پيش پرداخت 113 ميليون و قيمت قطعي 213 ميليون هن تنگ x7ثبت نام كردم . ا8 خرداد 98 موعد تحويل بود كه هيچ خبري نيست قرار بود دوماه قبل از تحويل دعوتنامه بدن براي انتخاب رنگ و تحويل موجودي كه خبري نشد . روز 18 خرداد با مكفات تماس گرفتم مي گن توليد متوقفه . سه ماه ديگه . اما زنگ زدم كارشناسان صنعت و معدن و تجارت مي گن چرا زودتر شكايت نكردي اين شركت كلاهبرداره و با يد سريع شكايت كنيد . از ان طرف شركت كمپين حمايت از شركت عظيم خودرو راه انداخته . چطوري با اعصاب و روان مردم بازي مي كنند خدا ازتون نگذره و با سرطان خودتون و خانواده هاتون پس بديد.

  • user icon
    نویسنده : نامدار
    تاریخ : 1398/05/19

    هن تنگ x7 یک ماشین آشغال به معنی واقعی هستش ایم ماشین هن تنگ x7 رو عظیم خودرو داره میفروشه که پرحاشیه ترین شرکت خودرویی در ایران هستش و با این همه حاشیه و داستانی که برای مردم درست کرده بازم این شرکت هنوز باز هستش و مدیران این شرکت هنوز دارن جواب پس میدن

  • user icon
    نویسنده : shahram
    تاریخ : 1398/05/19

    هن تنگ x7 ماشین خوش ظاهری هستش ولی واقعا کیفیت پایینی داریه و خرید این ماشین کاملا اشتباه هستش این ماشین هن تنگ x7 هیچ خدمات پس از فروشی براش وجود نداره و اصلا نمیشه روی این ماشین حساب کرد

  • user icon
    نویسنده : ایمانی
    تاریخ : 1398/12/17

    به نظر من هنتنگ ماشین فوق العاده ای هست اینکه جدیده و به درد نمیخوره که نشد دلیل . حالا عظیم خودرو یکم بدقولی کرده اون یه حرفی تازه اون هم داره تو این مملکت که همه میدونیم توش چی میگذره کار میکنه ولی من پیگیری کردم مشکل حل شده و انشاالله داره تولید و عرضه میشه البته اگه این کرونا مشکل درست نکنه . باتشکر

  • user icon
    نویسنده : Siamak
    تاریخ : 1401/04/27

    سلام اولا من این خودرو را ندارم ولی با سابقه ۱۳ سال کارشناسی خودرو نظرمو میذارم شاید به درد کسی بخوره.اولا قطعات کوپا و دامای با هن تنگ مشابه هست میتونن استفاده کنند.
    قریب به ۱۳ سال کارشناس فنی خودرو و نمایشگاه دار هستم
    حدود یکهفته با هن تنگ‌x7 رانندگی داشتم
    هیچ کدوم از خودرو های چینی موجود در بازار ایران کیفیت این خودرو راندارد.((رتبه اول دامای بعد هن تنگ البته در چینی ها))
    طراحی داخل اتاق و کیفیت مواد بسیار درجه یک
    تمام اپشنهای خودرو از لحاظ فنی مطابق خودروهای اروپایی هستش
    قوانین فیزیک باعث ابداع اپشنهای همچون مثل کنترل کشش یا TCS
    وESCو ESP در سرعتی ومشخص از طریق سنسورهایی به شدت حساس گران قیمت غربیلک فرمان دستور میگیره کارشناس تعمیرگاه بنز از رفقای قدیمی من با هم تست زدیم سر پیچ های جاده فشم این خودرو خرجش کردند خیلی هم خرجش کردند خیلی هرکی داره نفروشه سوار بشه از دیگنیتی و فیدلیتی هم بهتره.

    • نویسنده : علی خاکی زاده
      تاریخ : 1401/05/03

      سلام دستتون دردنکنه بابت توضیحات لطفا بگید چجوری میتونم ثبت نام کنم برای ماشین

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading