ام وی ام 110S 1395-1397

MVM 110S 1395-1397

ام وی ام 110S 1395-1397 ام وی ام 110s 1395-1397

بررسی ام وی ام 110S

 پس از عرضه نسخه اولیه ام وی ام 110S معمولی و استقبال خوب از این خودرو، کمپانی ام وی ام تصمیم گرفت با همکاری کمپانی طراحی تورینو ایتالیا تغییراتی در بخش ظاهری انجام دهد و خودرویی بروزتر را به بازار معرفی کند. اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم، تغییرات اعمال شده مثبت بوده‌، اما ام وی ام 110 اس همچنان خودرویی قدیمی، زشت و بی‌هویت با کپی برداری بی‌شرمانه از دوو ماتیز است.

ام وی ام 110 اس از پیشرانه ضعیف سه سیلندر با 68 اسب بخار قدرت و گشتاور 93 نیوتن بر متر استفاده می‌کند که با توجه به وزن خالص 936 کیلوگرمی تا حدودی مناسب به نظر می‌رسد. طراحی داخل خودرو با نسخه قبلی کمی متفاوت شده و ظاهر جذاب‌تری را به خود گرفته است اما قطعات استفاده شده از متریال بی‌کیفیت ساخته شده که نشانه بارز خودروهای چینی است. ایمنی خودرو اندکی بهبود یافته اما همچنان نمی توان ام وی ام 110 اس را خودرویی ایمن نامید.

این خودرو دو عدد ایربگ برای سرنشینان جلو دارد که نسبت به خودروهای روز ایمنی کمتری دارد، ترمزهای جلو دیسکی و ترمزهای عقب کاسه‌ای هستند و از تکنولوژی ABS+EBD بهره می‌برند. این خودرو در دو تیپ Luxury و comfort به بازار ایران عرضه شده که در امکانات رفاهی با یکدیگر متفاوت‌اند.

در مدل Luxury  که نمونه‌ی فول‌آپشن آن به حساب می‌آید، می‌توان به امکاناتی نظیر قفل مرکزی با ریموت، آینه‌های جانبی برقی، سیستم صوتی با قابلیت پخش MP3 و ورودی USB و 4 بلندگو، شیشه بالابر برقی برای 4 در، فرمان هیدرولیک، صفحه‌ی کیلومتر دیجیتالی و نشانگر مصرف سوخت لحظه‌ای، سنسور پارک، رینگ اسپورت آلومینیومی، گرمکن و برف‌پاک‌کن شیشه‌ی عقب اشاره کرد. تفاوت این نسخه با تیپ کامفورت در آینه‌های جانبی برقی، سنسور پارک، گرمکن و شیشه پاک کن شیشه عقب است.

 

 ام-وی-ام-110s-110S
عکس داخلی ام وی ام 110S 1395-1397
price icon

113 میلیون تومان

(حدود قیمت)
امتیاز کاربران از : 10

1

7از 10کاربر

سال ساخت : 1395-1397

نکات مثبت ام وی ام 110S

ابعاد جمع و جور- ظاهر به روز و هماهنگ - مصرف سوخت اقتصادی - شاسی تقویت شده

نکات منفی ام وی ام 110S

ایمنی نسبتا پایین-داشبورد پلاستیکی -امکانات ناکافی-بازار دست دوم بد - پیشرانه ضعیف - پایداری کم

امنیت ام وی ام 110S

نقد کارشناسی ام وی ام 110S

ام وی ام 110S یک خودرو کوچک شهری است که در سال 1394 توسط مدیران خودرو وارد بازار کشورمان شد و در حال حاضر هم با قیمت 42 میلیون تومان توسط این شرکت به فروش می‌رسد. ام وی ام 110 در نسل اول، یک کپی کامل از دوو ماتیز بود که به کشور ما هم راه پیدا کرد و این کپی برداری بدون نیاز به توجه خاصی کاملا واضح است.

اما برای مدل جدید کمپانی چینی ام وی ام تصمیم گرفت تا تغییراتی را در ظاهر 110 ایجاد کند و در نهایت مدل 110S را معرفی و عرضه کرد. این خودرو تغییرات ظاهری را تجربه کرده از جمله اضافه شدن رنگ مشکی بر روی بخش‌هایی از بدنه و تغییر شکل چراغ‌ها بود.

طراحی کابین آن هم که تغییراتی را تجربه کرده، همچنان ساده و معمولی است و از نظر آپشن‌ها هم آن را بررسی نموده‌ایم.

ام وی ام 110S اسپرت خودرویی برای مسیرهای شهری است و بیشتر خریداران خانم به خرید آن میل پیدا می‌کنند. کیفیت رانندگی آن به شکلی است که نمی‌توان به آن اعتماد کرد به ویژه در سرعت‌های بالا. به همین دلیل توصیه می‌شود از ام وی ام 110S برای مسیرهای جاده‌ای استفاده نکنید.

موتور به کار رفته در ام وی ام 110S حجمی معادل 1.0 لیتر و 3 سیلندر دارد و حداکثر 67 اسب بخار قدرت  و 93 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

در مجموع باید بگوییم ام وی ام 110S خودرویی مناسب برای استفاده در شهر است اما اگر به هیچ وجه ارزش پرداخت این مبلغ را ندارد. برای خرید خودرویی در این بازه قیمتی به سراغ مدل‌های دست دوم پژو 206و مدل‌های صفر کیلومتر پراید 111 هاچبک و تیبا 2 بروید که بدون شک باتوجه به بازار خرید و فروش و خدمات پس از فروش، ارزش خرید بالاتری دارند.

گالری تصاویر ام وی ام 110S

property
گیربکس
5 دنده دستی
property
حجم موتور سی سی
998
property
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه)
67/6000
property
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه)
property
مصرف ترکیبی(لیتر)
4.2

مشخصات ام وی ام 110S 1395-1397

مدل : MVM110 S
کلاس : هاچ بک کوچک شهری
گیربکس : 5 دنده دستی
محور متحرک : دیفرانسیل جلو (FWD)
تعداد و آرایش سیلندر/سوپاپ : 3 خطی / 12
حجم موتور سی سی : 998
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه) : 67/6000
گشتاور(نیوتن متر/دور در دقیقه) : 93/3500
حداکثر سرعت (کیلومتر در ساعت) : 150
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه) :
طول/عرض/ارتفاع(میلیمتر) : 1527/1620/3564
وزن خالص(کیلوگرم) : 936
مشخصات تایر : 165/60R14
مصرف ترکیبی(لیتر) : 4.2
استاندارد الایندگی : یورو4
حجم مخزن سوخت(لیتر) : 35
کیسه هوا : راننده / سرنشین جلو
سیستم های ترمز و پایداری : جلو دیسکی و عقب کاسه ای / ABS
سیستم های امنیتی : قفل مرکزی با ریموت / سیستم ضد سرقت
سیستم های فرمان و هدایت : هیدرولیکی
سیستم تهویه مطبوع : تنظیم دستی
سیستم صوتی تصویری و مالتی مدیا : پخش MP3 با قابلیت اتصال USB
سیستم صندلی : تنظیم دستی
سیستم اینه و شیشه ها : تنظیم برقی آینه ها / شیشه بالابر جلو و عقب برقی اتوماتیک
سیستم روشنایی : مه شکن جلو و عقب-DRL
سایر امکانات : جلو آمپر دیجیتالی / کامپیوتر سفری / بالا بردن اتوماتیک شیشه ها بعد از قفل خودرو-گرمگن شیشه عقب-برف پاک کن شیشه عقب
نویسنده : ماشین 3



نظرات کاربران درباره ام وی ام 110S 1395-1397

  • user icon
    نویسنده : بهنام
    تاریخ : 1395/06/17

    رده مصرف انرژی که رو شیشه ماشین زده رو دیدین؟؟؟ روی G هست!!! چطور میگین مناسب؟؟!!!

    • نویسنده : مدیر سایت
      تاریخ : 1395/06/18

      سلام بهنام
      حرفت درسته ولی باید ام وی ام ۱۱۰ نسبت به بقیه رقباش مقایسه کنی

    • نویسنده : هادي
      تاریخ : 1395/12/21

      سلام ببخشيد كسي ميدونه دكمه آينه برقي ١١٠ اس كجاست؟ توي دفترچه زده روي داشبورد زير راهنما ولي مال من دكمه اي نداره

    • نویسنده : V
      تاریخ : 1396/01/29

      دوست عزيز
      روي شيشه x4 هم زده G نظرتون چيه؟
      اصلا كدوم نهاد اينها رو رده بندي ميكنه؟
      الان ديگه x4 نخريم؟

    • نویسنده : H.ghodrati
      تاریخ : 1397/12/03


      بریم ۲۰۶ دست دو بخریم که هرروز توی جاده بذارتمون یا ۴۰۵ که یک روز در میون واشر سرسیلندر بسوزونه؟ یا شایدم پلوس جلوی ۴۰۵ ه بشکنه و رقص بندی وسط اتوبان بزنه صحنه ای که بار ها توی جاده خودم دیدم. من خودم ام وی ام ۱۱۰ اس دارم از نظر سرعت و شتاب و تعادل مشلی توی این ماشین نمیبینم. یه جوری میگید ۶۸ اسب بخار که انگار ۲۰۶ ۹۰۰ اسب بخار توان داره اونم ۷۵ اسب بخار توان دا ه دیگه تازه با استحلاک بالا و مصرف دو برابر. کلا ما مردم دهانبینی داریم که یک سری از اسم ها براشون تابو شده و اصلا کاری به چیزهای دیگه ندارن فقط میخوان برای پز دادن یک واژه دهان پرکن داشته باشن

    • نویسنده : پارسا
      تاریخ : 1397/12/11

      تیبا

  • user icon
    نویسنده : حسین
    تاریخ : 1395/06/18

    واقعا خوب نیس ک سایت ب این باحالی اینجوری درباره ماشینا قضاوت کنه ن ب اون سنتنیاله بدبختی ک گفتین نمیارزه و جواب دادم با قیمت اون ک ماشین هشت سیلندره و با کلی کبی امکانات فقط میشه ی المانی مثه سری دو خرید ک در برابرش سوسکه ن ب اینکه میگین این خوبه بخدا سایت خودروبانک مقایسش کرده بود برین بخونین صندوقش ب اندازه چهارتا پلاستیک ک خانوما خرید میکنن جا نداره کیفیت داشبورد و داخلش اشغاله بدنشم اشغاله ک با لگد قر میشه مثه پراید فقط مصرف بنزینش کمه استانداردشم پایینه قیمتشم سی میلیون اخه چه خبره این سی میلیون مگ هرچقدرم خانوم باشی باید از خرید ۴۰۵ یا سمند رد شی اینو بگیری ک هیچی نیس قیمت فول اپشنش که همون شیشه عقبش برقیه و برف پاکن عقبم داره میشه ۳۱ میلیون ک از ۲۰۶ تیپ ۲ فقط ۲ میلیون ارزون تره اخه چجوری ی ماشین هزارسی سیو ب ۴۰۵-سمند و ۲۰۶ ترجیح بدین با کیفیت بدش و قیمت سرب فلک زدش

    • نویسنده : مدیر سایت
      تاریخ : 1395/06/18

      سلام حسین
      همه حرفات درسته ما هم گفتیم ماشین شهری هستش یعنی فقط به درد خرید کردن ساده میخوره یا 1 نفر آدم مجرد نه بیشتر نه کمتر

    • نویسنده : H.ghodrati
      تاریخ : 1397/12/03

      بریم ۲۰۶ دست دو بخریم که هرروز توی جاده بذارتمون یا ۴۰۵ که یک روز در میون واشر سرسیلندر بسوزونه؟ یا شایدم پلوس جلوی ۴۰۵ ه بشکنه و رقص بندی وسط اتوبان بزنه صحنه ای که بار ها توی جاده خودم دیدم. من خودم ام وی ام ۱۱۰ اس دارم از نظر سرعت و شتاب و تعادل مشلی توی این ماشین نمیبینم. یه جوری میگید ۶۸ اسب بخار که انگار ۲۰۶ ۹۰۰ اسب بخار توان داره اونم ۷۵ اسب بخار توان دا ه دیگه تازه با استحلاک بالا و مصرف دو برابر. کلا ما مردم دهانبینی داریم که یک سری از اسم ها براشون تابو شده و اصلا کاری به چیزهای دیگه ندارن فقط میخوان برای پز دادن یک واژه دهان پرکن داشته باشن

  • user icon
    نویسنده : سعید
    تاریخ : 1395/06/26

    استاد شما سوار ماشین ام وی ام شدی که اینطوری نظر میدی ، یک نفر نه بیشتر و نه کمتر یعنی چی ، موتور سیکلت که نیستش

  • user icon
    نویسنده : فرید
    تاریخ : 1395/06/30

    من خودم شخصا از نوآوری و چیزای جدید خوشم میاد بنظر من ام وی ام 110 جدید از 206 که 20 ساله با اون قیافه و امکانات تو ایران داره جولان میده بهتره حداقلش اینه از چند سال پیش که ام وی ام 110 قدیمیش رو ساختن بعد چند سال کاملا از نظر شکل ظاهری و فنی به روز و عوض شده این یعنی پیشرفت و نو آوری نه 405 بعد از 30 سال فقط داشبورد و چراغش رو عوض کردن انگار شاخ غول شکستند. درضمن از نظر کیفیت همه چه ام وی ام و چه تمام خودرو های ساخت داخل آشغال هستند تنها فرق بین امکانات و بروز بودن خودرو های در این قیمت هست.
    405 هنوز بعد از 30 سال شیشه های عقب برقی نشده این دیگه اصلا آپشن حساب نمیشه آینه برقی و شیشه برقی تو هیچ ماشین خارجی جزء آپشن به حساب نمیاد ولا من که خریدم میدونم حداقل 15 تومان بیشتر از ارزش واقعیش پرداخت کردم ولی همین که خودش رو تونسته با امکانات بروز کنه راضیم.
    هرچند اگر صندلی های جلوش قابلیت تنظیم ارتفاع داشت دیگه حرفی برای گفتن باقی نمیگذاشت

  • user icon
    نویسنده : کیا
    تاریخ : 1395/07/03

    سلام دوستان. خودم ریو دارم و اینو برای همسرم خریدم.
    حدود ۴ ماهه که ۱۱۰ جدید رو دارم و حدود ۴۰۰۰ کیلومتر کارکرده.
    با ترس و لرز خریدمش ولی کلا راضی ام از خریدم. فرمون نرم، صدای موتور کم، شتاب خوب، فضای داخل اطاق بزرگ و جادار. ترمز خوب، خوشگل و بامزه، قرمزه و اسمش رو گذاشتیم lady bird 😊. برای تو شهر شلوغ و جایی که جای پارک کمه عالیه، نقطه کور نداره و دیدش حسابی خوبه. دوستام که میبینن ماشین چینی خریدم میگن تو دیگه چرا؟؟ ولی وقتی سوار میشن رسما میگن قابل انتظار نیست که اینقدر سواری خوبی داشته باشه😊.
    ایرادات: من از زیادی نرم بودنش خوشم نمیاد. و کمی هم صدای باد میاد داخل که تعمیرگاه مرکزی گفتن ۳-۲ ساعته کار داره و رفع میشه.
    کلا از خریدم راضی ام. 😀
    پیشنهاد میکنم با یکیش یه دوری بزنین.
    در پناه حق

    • نویسنده : پژمان
      تاریخ : 1395/08/10

      سلام . بلی . من هم با نظر شما موافقم ولی قیمت حدود 30 میلیون تومان برای این خودرو به نظرم عقلانی نیست . این خودرو اگر با قیمت 20 میلیون تومان به فروش میرفت میتونست رقیب خودش یعنی پراید رو از جاده منحرف کنه . الان به جز قشری خاص ، مابقی هیچ علاقه ای به خرید پراید ندارند ولیکن به دلیل قیمت تقریبا کمش ( البته در مقایسه با بقیه خودرو ها ) پراید میخرند

    • نویسنده : مهرانی
      تاریخ : 1396/12/16

      به نام خالق تمام کائنات
      دوست عزیز همینطوره که میگی خلاقیتی اگه تو ماشینای ایرانی بخواند از خودشان رونمایی کنند متأسفانه قابل قبول نیست کارشون و ایده هاشون مدبرانه نیست و با تدبیر حرکت نمی کنند و قدرتمندانه نیست که از خودشان مقتدارانه داشته باشند.

  • user icon
    نویسنده : کیا
    تاریخ : 1395/07/03

    یه پیشنهاد هم دارم. اگه از صندلی عقب یکیش بخواب بشه خیلی خوبه. چمدون و یا دوچرخه پسرم رو جا میدم.🖐

  • user icon
    نویسنده : دانیال
    تاریخ : 1395/08/10

    من ام وی ام 110 جدید دارم وخیلی خیلی راضیم فقط خیلی متاسفم که کسانی که ندارن واصلا سوار نشدن نظر می دن مثل تیگو ۵ که همکارم گرفته میگه از هیوندا ای ایکس ۳۵ خیلی سرتره فقط پول ارم هیوندا رو داده بودم

  • user icon
    نویسنده : HH
    تاریخ : 1395/08/11

    بیچاره مردم ما که فکر میکنن ام وی ام ماشین خوبیه!!!
    دوستانی که بشدت از ماشینای چینی دفاع میکنن و مشخصه که دچار گردن باری شدن بدونن که هیچ کدوم ازین خودروها مجوز تردد توی اروپا رو ندارن و مشتریش فقط جهان سومیا هستن

    • نویسنده : حسنی
      تاریخ : 1395/10/26

      اروپا بله
      مگه اینجا اروپاست

  • user icon
    نویسنده : hamid
    تاریخ : 1395/09/03

    30یییییییییییییییییییییییی ملیون ای بابا خداییش چ فکری میکنن در مورد ما ایرانیا..7ملیون بزار روش ی تندر90آشغال بخر

  • user icon
    نویسنده : رضا اصلی
    تاریخ : 1395/11/11

    سلام،میخوام ام وی اوام 110 لاکچری بخرم البته با شرایط نمایندگی،به نظرم از نظر طراحی داخلی و ظاهری خیلی از پراید بهتره و شیکه، به نظرتون بدرد مسافرت میخوره ؟ قطعاتش گیرمیاد؟ اارزونه ؟ لطفا راهنمایی کنید،ممنون ازکانال خوبتون

  • user icon
    نویسنده : Mahmoood
    تاریخ : 1396/01/07

    بهترین ماشین واسه جوان ها بیجا کردن گفتن واسه خانما خوبه به هیچ وجه ام وی ام ۱۱0ماشین زنونه نیست

  • user icon
    نویسنده : داود
    تاریخ : 1396/01/16

    من این ماشین دارم باهاش مسافرت هم رفتم عالی بود هیچ جا هم كم نیاورد رانندگی باهاش لذت بخشه یه سریام از دور وایسادن نظر میدن اصلا ماشین سوار نشدن...

  • user icon
    نویسنده : مهدی یزدیان
    تاریخ : 1396/02/14

    سلام
    منم یه دونه از لاکچریش و خریدم ،منم مخالف سرسخت ماشین چینی بودم
    اما در نظر داشته باشید با توجه به شرایط عالی فروش این شرکت و ظاهر به روز شده و شیک ،تزئینات داخلی امروزی این ماشین کاملا من و راضی کرده ،تنها مشکل به نظر من اینه که درجه آب نداره یا این که من پیدا نکردم .
    من سمند ،پژو ،پراید و خیلی از این ماشین های داخلی رو داشتم و آبان این و خیلی بیشتر قبول دارم ،اون هایی که برای مقایسه این ماشین و میکوبن لطفا اول باهاش یه دور بزنید ،بعد با هم زده های خودش مقایسه کنید ،در ضمن اون دوستی که گفت تیگو با سانتافه برابری میکنه واقعا باهاش موافقم چون پدرم داره و رانندگی باهاش بینظیره و امکاناتش هم با سانتافه کاملا برابری میکنه.
    فقط دوستان اگه کسی میدونه داستان درجه آب این بچه چجوریه به منم بگید ممنون

  • user icon
    نویسنده : Setare
    تاریخ : 1396/02/24

    سلام تو رو خدا وقکی تجربه حتی از نزدیک دیدنشم نداشتید نگید بده همه چیش خوبه هیچی از پراید کم نداره که بیشترم داره ۳۰ساله پراید همین شکلیه درسته قیمتش زیاده اما از خریدنه پراید خیلی بهتره

  • user icon
    نویسنده : پوریا
    تاریخ : 1396/04/26

    در مورد اونایی ک میگن این ماشین خوب نیست و کوچیکه و .... من این ماشین و دارم عالیه هرکی هم سوارش میشه میگن از پارس و سمند بهتره . واقعا بهتره چون مصرف سوخت بنزین و .... همه چیش عالیه . ب قیمت بالاش نگاه نکنید این ماشین بسیار با کیفیته و من و خونواده ام اولش با اکراه ماشین و خریدیم اما الان راضی ام .

  • user icon
    نویسنده : بهزاد
    تاریخ : 1396/05/09

    من مدتي هست كه ١١٠ جديد دارم.
    ماشين قبليم ٢٠٦ بود كه از صفر كيلومتري دست خودم بود.
    كيفيت اين كوچولوي دوست داشتني از خيلي از ماشين هاي ايراني بهتره.
    من تا اينو دارم هيچوقت ٢٠٦ نميخرم

  • user icon
    نویسنده : حمید
    تاریخ : 1396/07/27

    برید فیلم تست ضربه این ماشین رو ببینید بعد بگید امنیتش خوب نیست.خیلی هم عالیه هم طراحی داخلش هم بیرونش. تو ماشینای هم ردش عالیه.هم تو جاده هندلینگش خوبه هم داخل شهر.مصرف سوخت پایین شتاب عالی.اونایی که عاشق و شیفته ى پراید هستن که ماشین از رده خارج دنیاس میان نظرای منفی میدن.ام وی ام 110 s بخرید و از رانندگی باهاش لذت ببرید.

  • user icon
    نویسنده : صبا
    تاریخ : 1396/09/20

    من ۴ساله دارم.عالیه سواری نرم و خوبی داره.صندلی های عالی داره.من با پرشیا مامانم یکساعت رانندگی میکنم کمرم درد میگیره ولی با این کوچولو ۴ ساعت بکوب میشینم.مصرف سوختش کمه.تصادف هم کردم سپر سمند افتاد ماشین من هیچی نشد.در کل اسم چینی بد نام شده.وگرنه من هیچ مشکلی ندیدم ازش

    • نویسنده : حامد
      تاریخ : 1397/10/24

      پس چرا من با دنده یک زدم ب ماشین جلویی کاپوت جمع شد؟

  • user icon
    نویسنده : ماکان
    تاریخ : 1397/02/16

    حدود یکساله از کارخونه صفرشو گرفتم بسیار بسیار سواریش خوبه ونرمه.ونسبت به پراید و405هم خیلی بهتره .مصرف سوختش هم عالیه.درکل عاشقشم

  • user icon
    نویسنده : بهنام
    تاریخ : 1397/04/31

    این ماشین و دارمش قابل مقایسه با پراید و ۲۰۶ تیپ ۲ نیست.وقتی پشت فرمونش میشینی اون حس مثبتی که سواریه نرمش بهت میده قابل مقایسه با ماشینای ایرانی نیست.در کل عالیه بخرینش

  • user icon
    نویسنده : sadegh
    تاریخ : 1397/05/02

    من سری اول که اومد گرفتم. اتفاقا زیر پای نرم رانندگی راحت...ایمنی نسبتا خوب.تا حالا با خونواده سه چهار تا مسافرت رفتم یعنی با دو تا بچه و دو نفر بزرگ هیچ مشکلی نداشته.
    فقط عیبش صندوق عقب که خیلی کوچیکه و برا مسافرت کمه و یکی هم اینکه لوازمش تو شهرستانها فقط نمایندگی داره...
    در کل اگه قیمتش رو شرکت بالا نبره خودرو خوبیه تو رنج خودش و انتقادات بی کیفیتش غیر منصفانه است.این خودرو رو با خودرو همسطح خودش مقایسه کنید.

  • user icon
    نویسنده : سعید
    تاریخ : 1397/05/16

    ام وی ام 110 خیلی ماشین آشغالی هستش نخرید خیلی بی کیفت هستش

  • user icon
    نویسنده : نامدار
    تاریخ : 1397/05/16

    ام وی ام 110s اصلا ماشین جالبی نیست همون پراید هز این بهتره . فقط ظاهر خوبی داره این ام وی ام 110s

  • user icon
    نویسنده : مهرداد
    تاریخ : 1397/05/16

    ام وی ام 110s خیلی رخ خوبی داره و به درد مصرف شهری میخوره ولی اصلا کیفیت ساخت بالایی نداره

  • user icon
    نویسنده : نریمان
    تاریخ : 1397/05/16

    ام وی ام 110s ماشین کاملا شهری هستش ولی اصلا کیفیت بالایی نداره از لحاظ متریال به کار رفته داخل ماشین . به نظر من اصلا ارزش خرید نداره این ام وی ام 110s و به گزینه های دیگه برای خرید فکر کنید خیلی بهتر هستش . ام وی ام 110s تا 6 ماه اول ماشین خوبی هستش ولی بعد از 6 ماه سریع ماشین خودش رو میندازه و نمیشه روش خیلی حساب کرد ولی به در د مصرف شهری میخوره خیلی به این ماشین نباید فشار آورد

  • user icon
    نویسنده : مانی
    تاریخ : 1397/05/16

    ام وی ام 110s بی کیفیت ترین ماشین تولید شده در مدیران خودرو هستش و خود کارمندای مدیران خودرو هم پش این ماشین نمیشین اصلا کیفیت ساخت خوبی نداره و سریع اتاق ماشین به صدا میفته

  • user icon
    نویسنده : شاهین
    تاریخ : 1397/05/16

    ام وی ام 110s برای مصرف عادی شهری میتونه گزینه خوبی باشه ولی در تابستون خیلی سریع ام وی ام 110s جوش میاره موتورش و راننده ماشین رو خیلی اذیت میکنه ام وی ام 110s

  • user icon
    نویسنده : سامی
    تاریخ : 1397/05/16

    ام وی ام 110s ماشین بدی نیست لاگز باهاش آروم رفتار کنید

  • user icon
    نویسنده : حمید
    تاریخ : 1397/06/02

    سلام. اگر دوستان در شرکتهای قطعات تولیدی ماشینهای ایرانی کار میکردند میفهمیدند که باید دست همین ماشینهای چینی رو بوسید که حداقل قطعاتش تو ایران تولید نمیشه. اگر میدید که چی بلبرینگ و قطعات دست دوم زیر ماشینهاتون میره حتی حاضر نمیشین بهمون پراید و پژو یک قرون پول بدین. من 4 سال این ماشین ام وی ام رو دارم و تا حالا 100 تا باهاش راه رفتم. حیلی بهتر از همون 206 دموده و با بدنه و ظاهرا سی سال پیشه.

  • user icon
    نویسنده : اسکندری
    تاریخ : 1397/06/20

    دوستان من دوساله ام وی ام 110اس دارم باهاش کل ایرانو هم گشتم ،65000رفته ولی پیچش هم باز نشده تازه یه جفت لاستیک لازم دارم که با سایز165*60*14 تا حالا در تبریز نتونستم پیدا کنم ،تنها مشکلش میگن همونه که قطعاتش گرون وکمیابه.

  • user icon
    نویسنده : مژگان
    تاریخ : 1397/07/28

    باسلام

    من هم نسبتا راضی ام وتنها ایرادی که میتونم به ماشین بگیرم صندوق عقب کوچک وایمنی کم بالاست که کلا ماشینهای این تیپی همچین ایرادی دارن



    فقط لطف کنه یکی از دوستان بگه درجه اب این ماشینها چه جوریه من که پیداش نمیکنم ونمیدونم چرا نداره


    باسپاس

    • نویسنده : محسن
      تاریخ : 1397/08/14

      سلام درجه آب نداره اگه دما آب خیلی بالا بره چراغ هشدار روشن میشه

  • user icon
    نویسنده : رضا رستمی
    تاریخ : 1397/09/03

    سلام و عرض ادب خدمت دوستان گرامی...یک سوال داشتم میخواستم بدونم صندلیهای جلو ام وی ام 110 s با صندلی کدوم ماشین میشه عوض کرد؟ که هم نرمتر باشه هم تنظیم ارتفاع

  • user icon
    نویسنده : Shima
    تاریخ : 1397/09/18

    سلام، فرمون 110 اس از کجا میاد پایین ارتفاعش؟؟

  • user icon
    نویسنده : آذر
    تاریخ : 1397/09/24

    من قبلا 206 داشتم و الان ام وی ام لاکچری مدل 95 دارم خیلی ازش راضی هستم ماشین خوبیه جای پارک براش خوب گیر میاد شتابش هم خوبه فقط برای مسافرت و سربالائی ها یک کم ضعیفه ... در کل ازش راضی هستم

  • user icon
    نویسنده : جمال
    تاریخ : 1397/11/18

    با سلام خدمت همه عزیزان: تا اونجایی که من و خیلیا از ما فهمیدیم سگ خارجی شرف داره به ایرانیش. ناراحت نشین این اوج بدبختی ماست باید بخودمون بیاییم که چرا به چنین واقعیتی رسیدیم. جنس آشغال چینی در برابر جنس ایرانی عالیه، عین واقعیته و وای بر ما که توی سر چینی با کیفیت تر از ایرانی میزنیم. دمت گرم خارجی

  • user icon
    نویسنده : کامران
    تاریخ : 1397/11/30

    من دوسال ام‌وی ام ۱۱۰ داشتم و‌جز نرمی،تیزی،راحتی و صدای کم موتور هیچ کونه اذیتی نداشت عالی بود، تصمیم گرفتم جدیدترش کنم برای همین ام‌وی ام ۱۱۰ مدل ۹۷(دورنگ )خریدم . اینهم خیلینرمه و موتورش خیلی کمتر هم صدا داره، بخاری و کولرش فوق العادس، فقط الان مصرفش صدی۱۰ میخوره که میخوام ببرم نمایندکی. دوستان من تیبا، پراید، ساندرو اتومات هم داشتم.... واقعا ماشین خوبیه این ام وی ام، جتش هم اصلا کم نیست .خیلی اوقات اسباب کشی هم داشتم وقتی صندلیاشو میخوابونی....الکی میکن چینی بده که مشتری ایران خودرو سایپا نریزه و الا جینی به این ماشینای بی کیفیت، بدون تغییر میارزه

  • user icon
    نویسنده : سعید
    تاریخ : 1397/12/17

    سلام
    منم ام وی ام ۱۱۰ اس دارم رنگ آبی صدفی متالیک. قبلش سمند و پرشیا داشتم.
    خدا وکیلی لذت رانندگی با ام وی ام خیلی لذت بخشه. من خییییییلی راضی هستم.
    هم توی جاده هم توی شهر.
    فوق العاده هست.
    خیلی نرم
    جادار
    بی صدا
    کم مصرف
    خدایی شتابشم از پراید خیلی بهتره.
    تا سوارش نشدین قضاوت نکنین.

  • user icon
    نویسنده : کیانوش
    تاریخ : 1398/03/07

    منم ازش خیلی راضیم ماشین خوبیه باید مقایسه شه با ماشینای داخلی که هیچ آپشنی ندارن واقعا یک بدنه قوی تر دلیل میشه بریم ماشینای چرت ایران خودرو یا سایپا رو بخریم؟ کسایی که دارنش راضین ماشین خوبیه واقعا

  • user icon
    نویسنده : سعید
    تاریخ : 1398/05/28

    نه آنقدر به پراید فحش بدید نه به این ماشین. اولا که خب این ماشین باتوجه به قیمتش بد نیست و درشهرهای شلوغ و بزرگ عالیه. برای رسیدگی به کارهای روزمره خوبه. مصرفش هم که دیگه هیچی. اما پراید، عملا به خودرویی برای کار تبدیل شده و یه کم امنیتش ازین بهتره اما شما اگر میخواهید یه ماشینی سوارشید که هم امکانات حداقلی داشته باشه هم قیمت ارزون هم تو خیابون کسی فکرکنه مسافرکشید و دست بلند نکنه براتون این بهتر از پرایده. اما اگر میخواهید مثل چی ازماشین کار بکشید و خرج کم کنید و تازه یه چیزی هم ازش دربیاد، خب پراید بهتره

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1398/06/04

    بابا من ۲۰۶ و ۴۰۵ تیبا۲ ۱۱۰ معمولی داشتم همشون اشغال بودن الا ۱۱۰
    الان ۲۰۶ رو فروختم برم ۱۱۰ اس بگیرم واقعا عالیه داییم داره چهارنفری رفتن باش شمال با کولر میگه اخ نگفته

  • user icon
    نویسنده : نیما
    تاریخ : 1398/09/02

    ام وی ام 110S خیلی آشغاله نخرید این ماشین اصلا خدمات پس از فروش نداره

  • user icon
    نویسنده : ramin
    تاریخ : 1398/09/02

    ام وی ام 110S داشتم 2 سال پیش ماشین داشت از وسط باز میشد انقدر بی کیفیت بود

  • user icon
    نویسنده : فرهادی
    تاریخ : 1398/09/02

    خرید ام وی ام 110S کاملا اشتباهه شرکت مدیران خودرو اصلا خدمات پس از فروش خوبی برای ماشین های ام وی ام نداره این ماشین ام وی ام 110S خیلی کیفیت ساختش پاینه و شک نکنید اگر 5 هزارکیلومتر با این ماشین ام وی ام 110S راه برید متوجه میشید از تمام ماشین صداهای عجیب و غریب میاد بیرون

  • user icon
    نویسنده : طاهر پور
    تاریخ : 1398/09/02

    به جان خودم یک بار پشت این ماشین آشغال بشینید میفهمید گاری هستش نه ماشین من دوستم ام وی ام 110S داشت 1 ساله پیش جلوبندی ماشین صدای تانک میداد برد نمایندگی مدیران خودرو گفتن این صداهایی که از جلوبندی ام وی ام 110S شنیده میشه عادی هستش خیلی حساس نباشید

    • نویسنده : علی
      تاریخ : 1399/10/10

      من سه ساله این ماشین رو دارم به غیر از تعویض روغن وسرویس ها هیچ خرجی نداشته و مثل تولیدات داخل نیست که از روز اول خراب باشه این سری جدید ام وی ام ۱۱۰ خود شرکت میگه کم استهلاک ترین محصولشون هست کشورهای دیگه هم از این محصول دارن استفاده میکنن لطفا تا سوار نشید به دروغ یا از روی حرف دیگری ویا غیره ننوسید یا بهتره همون پرایدتون رو سوار بشید که هر جای دنیا ببینه با طراحی قوطی کبریتی و موتور ۵۰ سال پیشش واقعا تعجب میکنه که چطوری دارن اینجا ازش تعریف میکنن مثل پیکان که چند سال پیش واسمون عادی بود ولی الان بعد ۱۰ سال نمیتونیم به پیکان نگاه کنیم!!!

  • user icon
    نویسنده : منفرد
    تاریخ : 1398/09/02

    خندم میگیره از کشایی که از این ماشین ام وی ام 110S آشغال تعریف میکنن باور کنید پراید از این ماشین بهتره برای چی پول ظاهر و دگمه میدید مدیران خودرو هم یاد گرفته ماشین رو ظاهر مدرن میده بیرون با بدترین کیفیت ممکن

    • نویسنده : سروش شمس
      تاریخ : 1398/09/21

      سلام دوست عزیز
      خنده نداره , چون شاید شما این ماشین را نداشتید

      من از سال 95 این ماشین را دارم

      ریو داشتم و سه تا پراید هم داشتم

      متخصص ماشین نیستم ولی نظر شخصی خودمو می نویسم

      طی این سه سال بجز روغن هیچ خرجی نداشته

      مصرف بنزین نسبت به حجم موتور بالا هست ولی معاینه فنی برتر گرفتم , واقعا آلایندگی کمی داره

      توی این سه سال 60000 راه رفتم اصفهان , کاشان , قم , قزوین و راه های دور رفتم

      سیستم گرمایشی و سرمایشی بی نظیری داره

      و انتظار شتاب و ... از این ماشین نداشته باشید ولی در جاده باشی به راحتی 130 میره

      سیستم ترمز عالی داره , رنگ بدنه خوبی نداره

      ولی سلطان جای پارک هست همه جا میشه پارک کرد مخصوصا دوربین و سنسور باهم داشته باشید که مثل آب خوردن هست

      هیچ چیزی در این دنیا 100 درصد نیست ولی میشه همه چیز را خوبشو گفت و ایراد هاشم گفت

      من بسیار راضی هستم , تمام تعمیرت هم مدیران خودرو انجام دادم

      مشکل قطعه دارن , قطعات تعمیری هم گرون هست ولی این فلفل من در نمایندگی معروف هست که همه کارهاشو سر تایم انجام می دهم .

      روزتون خوش

    • نویسنده : علی
      تاریخ : 1399/10/10

      این ماشین از لحاظ کیفیت ساخت و مونتاژو تکنولوژی خیلی به روز تر از تولیدات سایپا پراید یا تیبای برای ۴۰ سال پیش هست . هر جای دنیا این پراید و تیبا با طراخی قوطی کبریتی و موتور قدیمی رو ببینن که داره ابنجا تولید میشه میخندن شما اینقدر پراید و تیبا دید واستون عادی شده . یه سری ها هم قبلا میگفتن پیکان بهتر از پرایده چون انگلیسیه!!!!

    • نویسنده : Masood
      تاریخ : 1399/10/10

      ام وی ام ۱۱۰ s نسبت به پراید و امسال پراید واقعا خیلی خیلی خیلی بهتره . ماشین امروزی با موتور کم مصرفی و بدون خرج هستش کشورهای دیگه هم دارن سوار میشن . بهتره شما همون پرایدت رو تا ۳۰ سال دیگه هم سوار شی . خلایق هرچه لایق . تا امسال شما هستن همین ماشین های ۴۰ سال پیش مطابق تکنولوژی ۴۰ سال پیش تولید میشه شما هم پرایدت رو بخر لذتش رو ببر!!! چه به تکنولوژی و طراحی و مصرف سوخت و امسال اینا . به پیکان هم فکر کن.

    • نویسنده : Masood
      تاریخ : 1399/10/11

      ماشین خیلی خوبی هست من ازش واقعا راضی هستم قبلش ۲۰۶ تیپ ۲ داشتم . ۲۰۶ من رو خیلی اذیت کرد . از عیب های ۲۰۶ که دمای آب روی ۹۸ درجه طراحی شده و سریع بعد مدتی واشر سرسیلند میسوزونه و خرج های بی کیفیت بودن سنسور اکسیژن و کاتالیزور های تولید داخل که خطای سنسور اکسیژن دوم رو فعال میکنن و چراغ چک و غیره واقعا خسته شده بودم . الان دو ساله این ۱۱۰ جدید رو دارم به غیر از سرویس ها هیچ خرجی واسم نداشته . این ۱۱۰ کلا زمین تا آسمون با ۱۱۰ های قدیمی فرق داره و اصلا قابل مقایسه نیست وقعا یه پیشرفت بزرگ کارخونه چری نسبت به محصول قبلیش کرده که باید این رو قبول کرد.

  • user icon
    نویسنده : ایوب
    تاریخ : 1398/11/28



    سلام دوستان ایا mvm 110 s مدل ۹۶ فیلتر اتاق یا کابین دارد؟اگه دارد دقیقا کجا قرار داره؟

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1399/05/01

    سلام و درود
    من مدل ۹۶لاکچری دارم
    صندلی هاش تو مسافرت عالیه،من پرشیا و ۴۰۵دارم باهاش تا کرج میرم میام کمر درد میگیرم
    مصرف عالی
    کولر عالی
    فقط آمپر آب رو نمیدونم کجاست
    جای پارک راحت پیدا میشه براش

  • user icon
    نویسنده : شهاب
    تاریخ : 1399/07/23

    با سلام، طبق نظرات بالا و کسانی که MVM110s داشتند و دارند همه راضی هستند من هم به اونها می پیوندم و به نظر من هم ماشین عالی از 206 جادار تر و بهتره،ذقابل توجه اینی که فرمودید برای داخل شهر خوبه و خارج شهر مناسب نیست، بنده از تهران به بندر عباس و تقریبا کل ایران رو باهاش گشتم اصلا هم اینطور نیست، ودر پایان خیلی ازش راضی هستم

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1400/04/21

    سلام به عزیزان من خودم ۷ ماه میشه ام وی ام ۱۱۰ اس گرفتم واقعا واقعا عالی هست خیلی نرم و راحت

    فقط تازگیا کیلومتر زدم ۱۰۰ کیلومتر ۶/۵ بنزین مصرف میکنه من موندم چرا نوشتن ۴.۲ فیلتر شمع صافی همه را هم عوض کردم به نظر شما مصرفش بالا نیست

    • نویسنده : حسن
      تاریخ : 1400/09/06

      داداش 4 لیتر واسه بهترین حالتشه. نه با استفاده از کولر و ترافیک و ...

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1402/11/07

    سلام بخدا تمام این حرفهایی که زدن اشتباه توایران که مانمیتونیم ماشین آلمان.وژاپن بخریم ولی سگ این ماشین 110اس میارزه به پرایدوتیباساینا پژومن خودم سال95خریدم 34میلیون الان همان ماشین با195هزارکیلومترکه رارفته قیمتش شده280میلیون تازمن تمام شهرهای ایران باش رفتم میگه ماله داخل شهره????

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading