تویوتا کمری گرند 2005-2006

TOYOTA CAMRY GRANDE 2005-2006

تویوتا کمری گرند 2005-2006 تویوتا کمری گرند 2005-2006

بررسی تویوتا کمری گرند

زمانی که تویوتا کمری گرند وارد ایران شد، ماکسیما لوکس‏ترین خودرو محسوب می‏شد. اما بعد از وارد شدن گرند مردم به سرعت نسبت به آن واکنش نشان دادند و آن را به ماکسیما ترجیح دادند. درحالی که ماکسیما از این خودرو قوی تر بود، اما اغلب خریداران، امکانات و راحتی تویوتا را انتخاب کردند.کمری گرند در دو تیپ وارد ایران شد که حالتی فول و نیمه فول را شامل می‏شد و به راحتی از ظاهر آن قابل شناسایی بود. سیستم فنربندی خودروی کمری گرند مانند بقیه خودروهای تویوتا، نرم و راحت است.

 

 بررسی و رتبه بندی تویوتا کمری 2006

 این خودرو هیچ جایزه ای برای طراحی نخواهد برد یا دایره ای به دور رقبای خود نمی کشد ، اما هنگامی که در عمل با آن روبه رو می شویم از نظر ارزش و ظرافت ، سدان های سایز متوسط کمی وجود دارند که می توانند با تویوتا کمری 2006 به رقابت بپردازند.

 

دیدگاه طرفداران

 جادار، راحت ، ساکت ، ایمنی فراوان ، امکانات و نمای لوکس و تجملی ، بهای بالا در فروش مجدد، میزان اعتبار بالا برای قابلیت اطمینان.

 در تویوتای کمری 2006 ، سیستم هدایت هم اکنون در دسترس قرار گرفته و به عنوان یک خصیصه مستقل در SEV6 قرار داده شده است . رتبه بندی قدرت کمری امسال کمی پایین تر می باشد و این به علت انجام عملیات تست موتور جدید SAE تویوتاست.

 

نظر اجمالی در مورد خودرو

 زمانی که این خودرو به خانواده سایز متوسط سدان ها وارد شد، خودروهای کمی بودند که نسبت به تویوتا کمری شناخته شده و مشهورتر بودند. کمری موفقیت عظیمی در آمریکا کسب نمود، این خودرو به خاطر راحتی ، امنیت و بها ، توانست خریداران زیادی را به خود جذب کند.کمری  انتخابی امن در خانواده کلاس سدان بوده و هنوز هم هست. با خرید تویوتا کمری شما می توانید مطمئن باشید که این خودرو با خطای معدود و نا چیزی کار می کند وسال ها خدمات وفادارانه ارایه خواهد داد. آخرین بار کمری در سال 2002 ، طراحی مجدد شده است . در مقایسه با نسل قبل خودروهای تویوتا ، این کمری ویژگی های یک ظاهر طراحی شده جسورانه ، پک داخلی بزرگ تر ، عملکرد بهتر ، کاهش صدا و بیشتر خصایص و ویژگی های ایمنی را دارد.کمری خودرویی عالی است و ماموریت خود را با  فراهم کردن راحتی شگفت انگیز و رانندگی بی قید و آسان تکمیل می کند.

 شکایت عمومی رایج در طول این سال ها این بوده ، که تویوتا کمری فاقد خودنمایی می باشد. تنها آن را با تعدادی از سدان های رقیب اخیر مقایسه کنید. به طور معمول رقیب نزدیک کمری ، آکورد می باشد . هردو رو به سوی آینده و خریدارانی مشابه دارند و هر دو سطح ظاهر، راحتی و ویژگی های یکسانی دارند. در شرایط تصمیم گیری تحت فشار، احتمالا آکورد را به شما پیشنهاد خواهیم کرد همان طور که به نظر می رسد روی هم رفته پکیج بهتری است در قبال هزینه ای که پرداخت می کنید. اما اگر انتخاب شما تویوتا کمری باشد شما یک خودروی شگرف که به خوبی متناسب با خانواده مدرن آمریکایی امروزی است به دست خواهید آورد.

 

 مدل ها و ویژگی ها

 سدان تویوتا کمری 2006 در استانداردهای LE ، SE و XLE وجود دارد. استاندارد سطح اولیه ورود به بازار، اصول پایه ای مانند قفل و شیشه های خودرو برقی ، سیستم کنترل کوروز (تنظیم سرعت) و cd player را ارایه می دهد ، اما گزینه های دسترسی محدود شده است. مدل LE امکاناتی مانند ورود بدون کلید (کنترل از راه دور)، قابلیت تنظیم صندلی راننده و آیینه بغل های همرنگ با خودرو را اضافه کرد. مدل اسپرتی SE نیز به طور مشابه ، اما با ویژگی های متفاوت تزیینات و لوازم داخلی ، سیستم تعلیق اسپرت ، چرخ های آلیاژی 17 اینچ ، اسپویلر عقب ، چراغ مه شکن و پنجره رادیاتور منحصر به فرد ، تجهیز شده است.امکاناتی نیزبه مدل XLE اضافه شده است : از قبیل کنترل اتوماتیک دما ، تنظیم تضعیف نور اتوماتیک آیینه دید عقب ، ارتقا سیستم صوتی و همچنین در XLE V6 ، صندلی ها چرمی می باشد. امکانات گوناگون شامل پنجره سقفی (سان روف) ، صندلی چرمی ، سیستم بخاری یا گرمکن داخل صندلی های جلو ، سیستم راهنمای مبتنی بر DVD و سیستم CD چنجر، از آن جمله می باشند.

 

عملکرد و mpg

 دراین مدل خودوری تویوتا ، سه موتور وجود دارد. اولین موتور 2.4 لیتری ، چهار سیلندر و 154اسب بخار (با کنترل انتشار PZEV 145 )  و با یکی ازسیستم های 5 سرعته دستی یا 5 سرعته اتوماتیک سیستم انتقال قدرت جفت شده و باید به اندازه کافی قدرتمند برای اکثریت خریداران باشد. همچنین یک موتور 3 لیتری V6 با تولید 190hp در LE و XLE وجود دارد، در حالی که در مدل SE تنها یک موتور 210hp ،3.3 لیتری V6 قرار دارد. کمری های 6 سیلندر تنها با سیستم اتوماتیک به بازار عرضه می شوند.

 

ایمنی

 سیستم ترمز ضد قفل (ABS) به صورت استاندارد در همه مدل های تویوتا کمری 2006 وجود دارد. به صورت انتخابی در همه مدل ها کیسه هوای کناری صندلی جلو و کیسه هوا کناری در تمام طول خودرو  وجود دارد. کنترل پایداری (Stability) نیز در مدل های V6 تعبیه شده است . در تست های تصادف NHTSA تویوتا کمری 5 ستاره کامل، برای حفاظت از ضربه روبرو، به دست آورد. رتبه 4 ستاره در نتیجه تست های ضربه جانبی برای حفاظت از سرنشین جلو (بدون کیسه هوای محافظ کناری) و رتبه 3 ستاره برای سرنشین عقب خودرو . کمری در تست IIHS برخورد از جلو با افست ، رتبه خوب (بالاترین رتبه ممکن) را به دست آورد و به عنوان بهترین انتخاب نامیده شد. کمری در تست های IIHS ضربه جانبی نیز رتبه خوب (بالاترین رتبه) را دریافت کرد ، البته هنگامی که به کیسه های هوای کناری انتخابی مجهز شده بود. (بدون کیسه های هوا، ضعیف ارزیابی شده است)

 

طراحی داخلی

 داخل کمری ، کیفیت عالی ساخت ، کیفیت بالای مواد و طراحی صحیح را ارایه می دهد وشما را انگشت دروسط کتاب راهنمای مالک ، رها نخواهد کرد تا به مرور کشف کنید که هر چیزی درکجا قرار گرفته است . علاوه بر این ، تویوتا کمری 2006 در رقابت با خودروهای مشابه ، فضای مناسبی برای قرار گرفتن سر، پا و شانه را به رخ می کشد ، همچنین شامل صندلی عقب جادارتر نسبت به هر عضو دیگری از خانواده سدان سایز متوسط می باشد. سیستم راهنمای انتخابی ، یکی از بهترین سیستم ها با کنترل آسان با صفحه نمایشی بزرگ و قابلیت خواندن راحت می باشد.

 

رانندگی

 تویوتا ، کمری را به صورت اسپرت طراحی نکرده است. در عوض ، برای این که این خودرو، سواری آرام و بی صدایی داشته باشد و مسافرت روزانه شهری را به کاری لذت بخش مبدل کند، تمرکز کرده است. قدرت موتور 4 سیلندر کمری ، در این کلاس متوسط ارزیابی شده است ، اما این خودرو در چنان شکل خالصی تحویل داده شده است که شاید تنها ، مورد شکایت آن دسته خریدارانی که خواستار میانگین شتاب بالا هستند، قرار گیرد . همانند آن چه برای موتور V6 گذشت و توضیح دادیم به هر حال SE V6 خورویی قوی تر بوده و دربازار رقابت معلق در هوا نخواهد بود.

 

 تویوتا-کمری-گرند-CAMRY-GRANDE
عکس داخلی تویوتا کمری گرند 2005-2006
price icon

279 میلیون تومان

(حدود قیمت)
امتیاز کاربران از : 10

1

9از 16کاربر

سال ساخت : 2005-2006

نکات مثبت تویوتا کمری گرند

نقاط مثبت تویوتا کمری گرند

هندلینگ و پایداری خوب ، سواری نرم تر نسبت به رقبا ، هزینه نگهداری پایین تر نسبت به تمام رقبا ، ارگونومی و کیفیت خوب کابین

 

نکات منفی تویوتا کمری گرند

نقاط منفی تویوتا کمری گرند

طراحی ساده داشبورد و دسته دنده ، امکانات رفاهی کمتر نسبت به رقبا 

 

امنیت تویوتا کمری گرند

 تویوتا کمری گرند  از موسسه ANCAP استرالیا 4 ستاره ایمنی دریافت کرده است .

نقد کارشناسی تویوتا کمری گرند

تویوتا کمری یک سدان سایز متوسط ژاپنی است که نسل اول آن در سال 1979 معرفی شد و تاکنون و در مدل‌های جدید بر روی خط تولید قرار دارد. اما مدلی که قصد داریم راجع به آن صحبت کنیم، مدل XV30 است که در سال 2002 معرفی شد و با نام کمری گرند شناخته می‌شود.

کمری گرند از ابتدا به دلیل ظاهر قدیمی و نه چندان مطلوبی که داشت، مورد استقبال قرار نگرفت ولی کیفیت و سواری آن آنقدر مطلوب و عالی بود که موجب شد به یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های کمری در بازار جهانی تبدیل شود. کمری گرند در نگاه اول بدون شک شما را ناامید خواهد کرد و حتی با ورود به داخل کابین، نگرانی شما برطرف نخواهد شد. این روند تا زمانی ادامه پیدا می‌کند که استارت بزنید و پشت فرمان کمری گرند شروع به رانندگی کنید. 

کمری گرند در بازارهای جهانی با موتورهای مختلفی عرضه می‌شود از جمله موتور 2.4 لیتری 4 سیلندری که در ایران وجود دارد. مدل قدرتمندتر، از یک موتور 3.0 لیتری 6 سیلندر بهره می‌برد که قدرتی معادل 210 اسب بخار تولید می‌کند. شاید در ابتدا فکر کنید که موتور 2.4 لیتری برای به حرکت درآوردن این خودرو چندان قدرتمند نباشد و شتاب خوبی را در اختیار شما قرار ندهد. اما وقتی بر روی صندلی راننده بنشینید و پدال گاز را فشار دهید، نظر شما کاملا عوض خواهد شد.

کمری گرند در هیچ شرایطی شما را ناامید نخواهد کرد و عملکرد جعبه دنده 4 سرعته اتوماتیک آن، به حدی خوب است که احساس یک رانندگی لذت بخش را خواهید داشت. کمری گرند به راحتی و در سخت‌ترین شرایط جوی با فشردن پدال گاز شتاب گیری را شروع می‌کند و به بهترین شکل به پیش می‌رود.

تویوتا کمری گرند در حال حاضر با قیمت 80 تا 130 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد. بدون شک کمری گرند یکی از بهترین گزینه‌ها در این بازه قیمتی است و با وجود اینکه چندین سال از تولید آن می‌گذرد، همچنان از نظر استهلاک و کیفیت قطعات، بهترین عملکرد را ارائه می‌کند. اما اگر به دنبال خودروهای با کارکرد کم و یا حتی صفر کیلومتر هستید، می‌توانید خودروهایی نظیر کیا سراتو، هیوندای النترا و مزدا 3 را در این بازه قیمتی انتخاب کنید. ماکسیما و آزرا هم از خودروهایی هستند که چندین سال پیش در ایران عرضه شدند و همچنان به عنوان گزینه‌های قابل اعتماد در بازار خرید و فروش می‌شوند. آزرا و ماکسیما موتورهای قدرتمندتری در مقایسه با کمری گرند دارند اما کمری از نظر کیفیت، این رقبا را پشت سر می‌گذارد.

گالری تصاویر تویوتا کمری گرند

property
گیربکس
5 دنده دستی( 4 دنده اتوماتیک)
property
حجم موتور سی سی
2995
property
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه)
154/5200
property
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه)
10
property
مصرف ترکیبی(لیتر)
9,7

مشخصات تویوتا کمری گرند 2005-2006

مدل : Camry Grand
کلاس : سدان خانوادگی بزرگ نیمه لوکس
گیربکس : 5 دنده دستی( 4 دنده اتوماتیک)
محور متحرک : دیفرانسیل جلو(FWD)
تعداد و آرایش سیلندر/سوپاپ : 24/V6
حجم موتور سی سی : 2995
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه) : 154/5200
گشتاور(نیوتن متر/دور در دقیقه) : 218/4000
حداکثر سرعت (کیلومتر در ساعت) : 210
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه) : 10
طول/عرض/ارتفاع(میلیمتر) : 1495/1795/4805
وزن خالص(کیلوگرم) : 1410
مشخصات تایر : 205/65R15
مصرف ترکیبی(لیتر) : 9,7
استاندارد الایندگی : یورو 4
حجم مخزن سوخت(لیتر) : 70
کیسه هوا : راننده/سرنشین جلو
سیستم های ترمز و پایداری : جلو و عقب دیسکی/ABS
سیستم های امنیتی : قفل مرکزی/ریموت/ایموبلایزر
سیستم های فرمان و هدایت : قدرت کمکی هیدرولیکی/قابلیت تنظیم ارتفاع فرمان
سیستم تهویه مطبوع : کنترل اتوماتیک دوگانه درجه حرارت
سیستم صوتی تصویری و مالتی مدیا : رادیو کاست با 6 بلندگو
سیستم صندلی : تنظیم دستی/قابلیت خواباندن صندلی عقب
سیستم اینه و شیشه ها : تنظیم برقی آینه ها/شیشه بالابر جلو و عقب برقی/سانروف
سیستم روشنایی : مه شکن جلو/ چراغ‌های جلو هالوژنی
سایر امکانات : سنسور پارک عقب/کروز کنترل/ سانروف/ تریم چوب/ کامپیوتر سفری
نویسنده : ماشین 3



نظرات کاربران درباره تویوتا کمری گرند 2005-2006

  • user icon
    نویسنده : رامین
    تاریخ : 1395/04/19

    سلام
    کمری گرند 2006 با توجه به افت قیمتی که داشته نسبت با ماشین های چینی خیلی بهتر میباشد

  • user icon
    نویسنده : مدیر سایت
    تاریخ : 1395/05/19

    سلام رامین
    100%درست میگی کمری گرند با 70 میلیون گزینه بسیار خوبیه

  • user icon
    نویسنده : El
    تاریخ : 1395/07/22

    ببخشیدا سروصدای اضافه داخل کابین تویوتا کمری گرند که حین دست انداز که میگید کمپلت اشتباه می کنید

  • user icon
    نویسنده : Farshad
    تاریخ : 1395/10/16

    دوستان به نظرتون تویوتا کمری گرند تو بخرم یا نه؟؟

  • user icon
    نویسنده : بهروز
    تاریخ : 1395/11/27

    یه کمری گرند xli ۲۰۰۶ هست ،دنده معمولی با موتور ۲۴۰۰ ۴ سیلندر، کلا ۸۰ هزارتا کار کرده و داخلش کثل صفره، مال یه دکتره که صبح تا شب خاب بوده تو پارکینگ، این قیمتش در چه حدوده ؟ میخام بخرم ولی مرجعی ندارم واسه قیمت، میشه لطفا قیمت بدید ممنون میشم، چون هرجا رفتم قیمت بپرسم هر کی یه چیزی گفت سردر گم شدم

    • نویسنده : محسن
      تاریخ : 1396/06/04

      دوست عزیز کمری گرند شش سیلندر هست و این مدلی که شما فرمودید xli. مدل چهار سیلندر با دنده معمولی حدود 55 تا 60 اگه واقعا به تمیزی ای که گفتی باشه

  • user icon
    نویسنده : بهروز
    تاریخ : 1395/11/27

    یه کمری گرند xli ۲۰۰۶ هست ،دنده معمولی با موتور ۲۴۰۰ ۴ سیلندر، کلا ۸۰ هزارتا کار کرده و داخلش کثل صفره، مال یه دکتره که صبح تا شب خاب بوده تو پارکینگ، این قیمتش در چه حدوده ؟ میخام بخرم ولی مرجعی ندارم واسه قیمت، میشه لطفا قیمت بدید ممنون میشم، چون هرجا رفتم قیمت بپرسم هر کی یه چیزی گفت سردر گم شدم

    • نویسنده : وحید نمدزن
      تاریخ : 1396/05/08

      کمری گرند موتورش 3000 است و این مورد امکان ندارد

  • user icon
    نویسنده : عرفان
    تاریخ : 1395/12/08

    من یک کمری گرند مدل 2006 دارم که تا الان 180 هزار تا کار کرده و تا الان اتاقش و داشبردش به سر و صدا نیافتده. هیچ لذتی بالاتر از این نیست که بهش گاز بدی و صدای قُرش موتورش رو بشنوی.

  • user icon
    نویسنده : عباس
    تاریخ : 1395/12/18

    من یکسال یه گرند دنده ای دارم. فوق العادس این ماشین. مطمئنا تو رنج زیر صد میلیون رقیبی نداره از نظر شتاب و راحتی

  • user icon
    نویسنده : سعید
    تاریخ : 1395/12/23

    من یه ۲۰۰۵ اتوماتیک ۶ سیلندرشا دارم نمیدونید چه محشریه
    هم زیر پاش نرمه.هم بی حیاست توسرعت هم کم خرجه هم کم مصرفه
    آیا از این ماشین چیز دیگه ای هم باید بخای

  • user icon
    نویسنده : رامین
    تاریخ : 1396/01/11

    سلام دوستان در خرید کمری گرند 2006 نسبت به ماشین های چینی شک نکنید . من گرند سوار هستم . این ماشین در دبی تاکسی بوده و قطعات یدکی ان زیاد است

  • user icon
    نویسنده : مجتبی
    تاریخ : 1396/02/13

    من یک کمری گرند 2006شیش سیلندر. دارم ماشین که نیست سلطان جاده هست موشک زمینی

  • user icon
    نویسنده : محسن
    تاریخ : 1396/02/16

    لحظه ای هم شک نکنید از هر لحاظ استعلاک راحتی و به قول دوستمان سلطان جاده است سه سال پیش نزدیک به 70 پولش را دادم بعد از 3 سال قیمتش شده 80 اگر ماشین چینی خریده بودم الان حداقل 20 ضرر کرده بودم

  • user icon
    نویسنده : محسن
    تاریخ : 1396/03/04

    من هم یه گرند 2005 شش سیلندر بدون تصادف و كم كاركرد دارم نزدیك 125 هزار تا رفته تاحالا هم آگهیش نكردم معتقدم حیفه بره زیر دست دلال قدرشو كسی میدونه كه براش موتور و گیربكس و سواری نرم ملاك باشه نه آپشنهای اضافی ماشینهای چینی, هر كی داره میدونه چی میگم
    Mohsen.march@gmail.com

  • user icon
    نویسنده : احمد
    تاریخ : 1396/04/09

    سلام دوستان من کرونا 2000 داشتم کارینا داشتم کرولا داشتم و اخریش کریسیدا گرند داشتم اشتباه کردم فروختم زانتیا خریدم الان مدتیه دنبال یه کمری گرند اتومات سالم میگردم اما بقیمت پیدا نمیکنم اگه کسی سراغ داشت یه امار به ما بده ممنون میشم

  • user icon
    نویسنده : شایان
    تاریخ : 1396/04/12

    سلام
    کسایی که قصد خرید دارن ؛ شک نکنن
    من یه ماهه تویوتا گرند گرفتم و واقعا ازش راضیم
    هم خوش رکابه ؛ هم خوش شتاب
    واقعا عالیه ؛ توی سرعت هم همتا نداره ؛ درست مثل جت میمونه
    مخصوصا وقتی شتاب میگیره و صدای غرش موتورش لذت بخشه

  • user icon
    نویسنده : محسن
    تاریخ : 1396/04/14

    سلام كمري گرند دنده اي ٢٠٠٦ فروشي دارم ٦٥ ميليون ٠٩١٢٥٧٠٢٨٦٠

    • نویسنده : رضا
      تاریخ : 1396/06/18

      سلام خوب هستین
      قیمت رو یه کم بالا گذاشتی

  • user icon
    نویسنده : اسماعیل
    تاریخ : 1396/05/20

    سلام و خداقوت به همگی
    درسته که اینجا ظاهرا همه طرفدارهای تویوتا هستند ولی لطفا کسانی که آگاهی دارند بفرمایند تویوتا گرند دست دوم بهتره یا چیرمن دست دوم چون تقریبا از نظر قیمت یکی میشه ولی خب آپشنهای چیرمن بسیار بیشتره. متشکر از لطف شماها

    • نویسنده : مسعود موسوی
      تاریخ : 1396/05/31

      توی خرید کمری شک نکن دوست عزیز ماشین ژاپنی رو با کره ای و چینی و .... اصلا قیاس نکن . کمری این مدلش هیولاست .

  • user icon
    نویسنده : فرشاد
    تاریخ : 1396/05/25

    کمری گرند یک ماشین تمام عیار و پرقدرت با کیفیت فوق العاده است..در خرید کمری گرند کم استعلاک نسبت به چیرمن شک نکنید.

  • user icon
    نویسنده : مسعود موسوی
    تاریخ : 1396/05/31

    سلطان بلامنازعه جاده های ایران . موشک زمینی . شتاب بی نظیر . کل کل خاص با ماشینهای هم رنج خودش . پررررررووووو در شتاب و معکوس های وحشتناک . خیلی هیولاس . یه کمری 2005 ایکس ال آی گلبهی دارم فوق العادست . آزرا و ماکسیمارو میخوره قورت میده .

    • نویسنده : رضا
      تاریخ : 1396/06/18

      جناب موسوی من کمری گرند ۲۰۰۶ صفر داشتم با ۸۰ هزار کارکرد فروختم بعد کمری ۲۰۰۸ خریدم البته ۱۰۰ کار بود ، الان هم تویوتا گرند ۶ سیلندر دارم خیلی کمری گرند عالی حتی بنظرم از کمری ۲۰۰۸ هم خیلی بهتر بود ولی اصلا به پای تویوتا آریون یا آزرا ۲۰۱۱ نمیرسه. لطفا جو گیر نشوید

  • user icon
    نویسنده : سياوش
    تاریخ : 1396/06/08

    سلام دوستان من يه كمري گرند ميخوام با كاركرد كم (١٣٠ هزار تقريبا)
    مدل ٢٠٠٦
    ٦ سيلندر فول
    به نظرتون چند ميتونم پيدا كنم بدون رنگ و واقعا تميز
    خيلي خيلي ممنون از سايت خوب و نظر دوستان

  • user icon
    نویسنده : محمد ب
    تاریخ : 1396/06/18

    سلام وقتتون بخیر ممنون از زحماتی که میکشید و سایت خوبتون
    یه سوال داشتم آیا با وجود اینکه این مدل تولید 2005 تا 2008 هست باز هم خریدش رو پیشنهاد میکنید یعنی بعد از 9 تا 12 سال از تولیدش میگذاره؟
    چطوری میشه یه مقیاسی پیدا کرد تو خودرو های کارکرده که مثلا بگیم ماشین فلان کمپانی بعد از فلان کیلومتر کار کرد هنوز ارزش خرید رو داره لبته منظورم در شرایط خوب نگهداری هست از نظر کیفیت تولید کمپانی ها میگم

  • user icon
    نویسنده : کیانوش
    تاریخ : 1396/06/28

    سلام دوستان، دنبال کمری گرند تمیز و بیرنگ و به قیمت میگردم. اگه کسی خودش داره یا سراغ داره آمار بده لطفا. ممنون. 09111752283

  • user icon
    نویسنده : منصور
    تاریخ : 1396/07/07

    هیچ ماشینی کمری گرند نمیشه و نخواهد شد مثل باد میمونه هیچکس هم نمیفروشه هر کی فروخته پشیمون شده باز خریده فقط یک ادم بنانسبت دیوانه میتونه از این ماشین عیب بگیره

  • user icon
    نویسنده : مهدی8009
    تاریخ : 1396/09/03

    سلام دوستان می خوام یه گرند le یا xle 2006بخرم از دوستان اگه کسی سراغ داره لطفا خبر بدین ممنون09353972295

  • user icon
    نویسنده : محسن
    تاریخ : 1396/09/03

    سلام مگان ۲۰۰۶ سالم دارم دنبال کمری گرند هستم دور رنگ ۰۹۱۳۲۳۷۶۱۴۵

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1396/09/13

    لذت سواری فقط با تویوتا کمری گرند.چابکی قدرت ایمنی قیمت استهلاک سرعت آسایش برند همه چی عالی و درجه یک.یه مدت که سوارش میشی عاشقش میشی همه چی تمومه.من یه فول 3000 دارم خیلی راضیم.

  • user icon
    نویسنده : Amir
    تاریخ : 1396/09/22

    سلام به همگی.دمتون گرم کمری گرند واقعا ماشین خوبیه من دنبال ماشین می گشتم تصادفا یکیشو در یه بنگاه تست کردم دیدم وای عالیه البته اونو نخریدم چون سانروف نداشت دور رنگم بود گشتم تا بالاخره یه فول تمیز پیدا کردم خیلی راضیم.قبل از اینم سوناتا 2007 فول چهار سیلندر داشتم خوب بود ولی رانندگی این یه چیز دیگس.

  • user icon
    نویسنده : میلاد افشردل
    تاریخ : 1396/10/02

    سلام
    به نظر شما ماکسیما بهتر یا کمری گرند یک راهنمای کنید

  • user icon
    نویسنده : عبدالرضا
    تاریخ : 1396/10/06

    سلام دوستان به دنبال تویتا کمری گرند سالم در حدود قیمت 60تا65می گردم اما نمی دانم چه مدلی به پولم می خورد لطفا در صورت داشتن برای فروش یا ...راهنمایی بفرمایید لطفا تماس بگیرید09173306303 باتشکر فراوان

  • user icon
    نویسنده : بهرام
    تاریخ : 1396/11/22

    دنبال گرند بدون تصادف(کارکرد:کمتر از 200هزار کیلومتر)،برای خرید میگردم.فروشندگان لطفا تماس بگیرند:
    8763 116 0914

    • نویسنده : تورج
      تاریخ : 1397/03/14

      سلام من يك قرمز رنگ تبليغاتي دارم
      خيلي سالمه ولي زير ٩٠ نمي دمش
      خواستيد عكس بفرستم كف كنيد

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1396/12/04

    دوستان میدونم شاید توی این جمع که همه طرفدار تویوتا هستند این سوال زیاد جالب نیست اما من میخواستم یه ماشین حدود 70 م بخرم بین یه کمری 2005 2006 و ماکسیما 85 موندم میشه راهنمایی کنید

  • user icon
    نویسنده : سعید
    تاریخ : 1397/01/04

    سلام
    دوستان خریدار تویوتا گرند سفید فول سالم هستم . اگر کسی فروشنده هست ممنون میشم با من تماس بگیره .
    ۰۹۱۳۱۲۵۹۰۸۸

  • user icon
    نویسنده : فرشيد
    تاریخ : 1397/01/12

    سلام، دوستان من قصد خريد , تويوتا گرند فول , مدل 2007 يا 2008 ترجيحا مشكي يا نقره اي تميز بدون رنگ با فني سالم دارم، جهت استفاده شخصي ، در صورت امكان تماس بگيريد ، 09128477905

  • user icon
    نویسنده : ساسان
    تاریخ : 1397/01/14

    سلام یه گرند ۲۰۰۵اتومات ۴سیلندر کامل رنگه از یه طرف خوابیده
    رنگشم معروفه به کشمیری، میخوام بخرم میگه۵۰
    من گفتم۴۵ ، والا واسه اولین باره میخوام ناشین بخرم ، نظرتون چیه رفقا؟

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1397/03/20

    با سلام
    در صورتیکه کمری گرند فول و سالم (بشرط) سراغ دارید جهت خرید به من معرفی فرمایید
    با سپاس

  • user icon
    نویسنده : مهدی
    تاریخ : 1397/03/25

    سلام دوستان
    دمتون خیلی گرم
    این ماشین کمری گرند برای فروشش آدم به مشکل نمیخوره؟ از این جهت برام سوال پیش اومده که چون تو جامعه خیلی در حد ماکسیما و آزرا معروف نیست. قصد خریدش رو دارم چون ویژگی هایی که برام مهمه رو ظاهرا این ماشین داره البته امتحانش نکردم. مرسی

    • نویسنده : فرشاد
      تاریخ : 1397/04/01

      سلام دوست عزیز کمری گرند یک ماشین تمام عیار است...تویوتا با ماکسیما و آزرا قابل مقایسه نیست و کسی گرند سالم و داشته باشه اصلا نمی فروشه.. توصیه میکنم یکبار رانندگی با این ماشینو تست کنید قطعا شیفته شتاب و نرمی و هندلینگ بسیار خوب آن خواهید شد... به قول دوست عزیزمون ماشین که نیست موشک زمینی است..

  • user icon
    نویسنده : فرشاد
    تاریخ : 1397/05/17

    کارشناس محترم ماشین3؛ شتاب صفر تا صد کمری گرند دنده ای 7،8 ثانیه و در مدل اتومات 8،3 ثانیه هست لطفا در مشخصات تویوتا کمری گرند اصلاح فرمایید به اشتباه شتاب و 10 ثانیه قید کردید.

  • user icon
    نویسنده : نیما
    تاریخ : 1397/05/19

    چند ساله میخواستم گرند بخرم که نشد ولی با وجود اینکه الان شده ۱۷۰یا ۱۸۰ بازم تصمیمم عوض نشده حتما گزینه اول ماشین خریدنمه

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1397/05/24

    دوستان كمري گرند يك ماشين رواني كننده واي كه قابل مقايسه با هيچ ماشيني نيست عاليه عاليه به نظر من300 مليون ارزش داره بخري

  • user icon
    نویسنده : وحید
    تاریخ : 1397/06/30

    دنبال یه کمری گرند درجه یک وکم کار هستم نهایتا دوتیکه رنگ در بغلها داشته باشه مهم نیست فنی ورویت بیست باشه تلگرام هم هستم ۰۹۱۴۴۰۶۱۸۲۹ تبریز

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1397/07/05

    سلام
    کمری گرند ۲۰۰۵ سفارش عمان بدون رنگ و تصادف با ۲۰۰ تا کارکرد واقعی فروشنده هستم یا با هایلوکس مدل ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰ معاوضه میشه...من تعصبی ندارم روی ماشین حالا از هر برندی باشه اما کمری گرند ۳۰۰۰ cc جدا تا ۲ برابر قیمت خودش قابلیت رقابت با سایرین را داره...استهلاک و مصرف بنزین با این حجم موتور قابل قیاس نیست با مثلا ماکسیما یا آزرا...در کل اگه کسی واسش سواری و نرمی و قدرت و استهلاک کم مهمه حتما کمری گرند را امتحان کنه و اگه آپشن داشتن اولویت داره خوب اصلا دنبال تویوتا نباشه

    • نویسنده : R
      تاریخ : 1400/07/04

      قیمت کمری گرند چند؟

  • user icon
    نویسنده : علی علوی
    تاریخ : 1397/07/15

    سلام دوستان
    کمری گرند در یک کلمه / مبل راحتی مجهز به موتور جت
    درک واقعی لذت رانندگی / غرش لذت بخش موتور /
    نجیب در مخارج و بی حیا در سرعت / خرید این خودرو به تمامی دوستان عاشق لذت رانندگی توصیه میشود .
    خودم 3000 فول دارم خیلی راضی ام .
    با تشکر از مدیر محترم

    • نویسنده : نریمان نقشین
      تاریخ : 1397/08/02

      واقعا یک هیولای دوست داشتنی و کم خرج

  • user icon
    نویسنده : براهیمی
    تاریخ : 1397/08/27

    دنبال یه کمری گرند درجه یک وکم کار هستم. تمیزی ماشین برام مهمه فول هم میخوام.
    09133257820

  • user icon
    نویسنده : احمد--
    تاریخ : 1397/10/06

    سلام دنبال کسی میگردم لوازم تویوتا کمری گرند2006 داشته باشه کسی بود تماس بگیره ممنون

  • user icon
    نویسنده : شرف زاده
    تاریخ : 1397/11/07

    از نظر من تویوتا کمری گرند یا همان فرمانروای جاده ها!! بهترین گزینه است مخصوصا اگه سفارش اروپا باشد

  • user icon
    نویسنده : علی رهنما
    تاریخ : 1398/01/15

    سلام دوستان
    اگه کسی کمری گرند تمیز سراغ داره لطفا بهم معرفی کنید

    ۰۹۱۰۷۷۱۵۲۵۵
    ممنون

  • user icon
    نویسنده : امیر
    تاریخ : 1398/05/31

    با سلام دمت دوستان
    من یک دستگاه مگان 2006 وارداتی اتواتیک بسیار عالی دارم و دنبال یک گرند عالی و تک میگردم
    اگر کسی سرا داره تماس بگیره

  • user icon
    نویسنده : اي ناز
    تاریخ : 1398/06/17

    ميشه بگين بلوتوث داره يا نه؟🤦🏻‍♀️

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1398/09/06

    سلام . من یک کمری اتومات ۶ سیلندر پیدا کردم با ۱۰۰تا کارکرد وبا حداقل رنگ به نظر دوستان چقدر ارزش داره بگیرمش ممنون میشم انهایی که اطلاع دارندخبر بدهند

  • user icon
    نویسنده : مسعود
    تاریخ : 1400/11/01

    دوستان بنظرتون بازم کمری گرند ارزش خرید داره؟ یه سالم ۲۰۰۴ بی رنگ پیدا کردم
    و قیمتشم بفرمایید

  • user icon
    نویسنده : حامد هستم
    تاریخ : 1401/06/27

    سلام ، وقت همه دوستان بخیر
    الان که من این پیامو میدم آخر شهریور ۱۴۰۱،
    آیا با گذشت این همه سال از تاریخ تولید تویوتا گرند آیا هنوز هم میتونه خرید منطقی باشه ؟؟؟؟
    و اگر جواب بله است
    میشه لطفا راهنمایی کنید که چه مدلی و چه تیپی بهتره ؟؟؟
    ممنون میشم 🙏🙏

    • نویسنده : مسعود
      تاریخ : 1401/10/02

      آقا حامد سلام.
      گرند رو خریدی؟ اگه خریدی، راضی هستی؟

  • user icon
    نویسنده : فرشاد
    تاریخ : 1401/10/29

    سلام
    کمری گرند 6 سیلندر سلطان جاده ها
    شتاب نرمی سرعت قدرت هرچه بخواهید این گرند دارد کافیه فقط یکبار پشت فرمان این ماشین بنشینید شیفته کیفیتش میشوید واقعا بینظیر هست هیولای شش سیلندر.

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading