لوکسژن S5 2018

luxgen S5 2018

لوکسژن S5 2018 لوکسژن S5 2018

بررسی لوکسژن S5

لوکسژن S5 یک سدان تایوانی است که البته قبلا با نام لوکسژن 5 شناخته می‌شد و توسط کمپانی تایوانی لوکسژن به تولید می‌رسد. S5 نخستین محصول کمپانی لوکسژن است که کاملا توسط تایوانی‌ها توسعه پیدا کرده و به نوعی نخستین سدان این کمپانی هم به شمار می‌رود. لوکسژن S5 نخستین بار در سال 2011 به عنوان یک کانسپت تمام الکتریکی رونمایی شد اما مدل تولیدی آن در سال 2012 معرفی و عرضه شد.

برای لوکسژن S5 در کشور تایوان، دو موتور 1.8 و 2.0 لیتری که هر دو به توربوشارژر مجهز شده‌اند، در نظر گرفته شده است. اما این سدان خوش استیل قرار است با موتور 1.8 لیتری وارد بازار ایران شود. به همین دلیل ما در رابطه با همین موتور صحبت خواهیم کرد.

این موتور 1.8 لیتری توربو که در شاسی بلند U6 هم مورد استفاده قرار گرفته قادر است 177 اسب بخار قدرت و 256 نیوتن متر گشتاور تولید کند و آن را به وسیله جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک ساخت AISIN ژاپن به چرخ‌های جلو انتقال دهد. به این ترتیب باید بگوییم لوکسژن S5 قدرت کافی برای حرکت در مسیرهای عادی را دارد.

از نظر آپشن‌ها و تجهیزات رفاهی هم لوکسژن S5 لیست کاملی را در اختیار شما قرار می‌دهد که در ادامه به توضیح آنها خواهیم پرداخت. لوکسژن S5 به زودی توسط آرمان موتور کویر وارد بازار ایران خواهد شد و احتمالا با قیمت 150 تا 160 میلیون تومان به دست مشتریان خواهد رسید.

 لوکسژن-S5
عکس داخلی لوکسژن S5 2018
price icon

0 میلیون تومان

(حدود قیمت)
امتیاز کاربران از : 10

1

6از 5کاربر

سال ساخت : 2018

نکات مثبت لوکسژن S5

طراحی جذاب – تجهیزات رفاهی فراوان – پیشرانه نسبتا قدرتمند

نکات منفی لوکسژن S5

برند ناشناخته

امنیت لوکسژن S5

نقد کارشناسی لوکسژن S5

لوکسژن S5 یک سدان تایوانی است که در سال 2012 معرفی و روانه بازار شد که در ابتدا با نام لوکسژن 5 شناخته می‌شد. این سدان کامپکت تایوانی نخستین محصول ساخت لوکسژن بود که کاملا توسط تایوانی‌ها توسعه پیدا کرده و نخستین سدان ساخت این کمپانی هم به شمار می‌رود.

لوکسژن S5 طراحی جذابی دارد و از همان ابتدا توجهات زیادی را به خود جلب کرد. البته این سدان در سال 2015 یک فیس لیفت را تجربه کرد که تغییراتی در چراغ‌ها، کابین و نمای کلی خودرو ایجاد شد. در نمای جلو خودرو یک جلو پنجره بزرگ دیده می‌شود که بخش اصلی پروفایل جلو را تشکیل داده است. در نمای جانبی هم خطوط شکسته به همراه رینگ‌های زیبا جلب توجه می‌کنند.

در داخل کابین لوکسژن S5 همان المان‌های اصلی که در سایر محصولات لوکسژن به کار رفته مشاهده می‌شود. متریال به کار رفته در کابین لوکسژن S5 از چرم، چوب و پلاستیک تشکیل شده و می‌توان به کیفیت آن اعتماد کرد. در مرکز داشبورد این خودرو یک نمایشگر 9 اینچی لمسی دیده می‌شود که برای سیستم اطلاعات و سرگرمی در نظر گرفته شده. به علاوه اینکه فرمان پوششی از چرم دارد و کلیدهای کنترل سیستم صوتی و تصویری بر روی فرمان دیده می‌شوند.

لوکسژن معمولا محصولات خود را به آپشن‌ها و امکانات رفاهی فراوانی مجهز می‌کند و لوکسژن S5 هم به همین شکل، تجهیزات زیادی را در خود گنجانده که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توانیم به  6 دوربین پیرامون خودرو، پوشش چرمی صندلی‌ها و تریم داخلی، صفحه آمپر دیجیتالی، نمایشگر 9 اینچی لمسی با قابلیت اتصال USB، AUX و AV، سانروف برقی، چراغ دیلایت، تهویه مطبوع اتوماتیک، کروز کنترل، ورود و استارت بدون کلید، دوربین دید 360 درجه به همراه نمایش نقاط کور و نمایشگر هدآپ، سیستم‌های ترمز ABS، EBD، EPB، BAS، BOS، TCS، ESC و HAC، سیستم پیشگیری از برخورد با عابر پیاده، سیستم پیشگیری از تصادف، سیستم حفظ خودرو بین خطوط و قابلیت فرمان پذیری صوتی اشاره کنیم.

لوکسژن S5 با دو موتور 2.0 و 1.8 لیتری در بازار تایوان عرضه می‌شود که هر دو با پرخوران توربوشارژر تغذیه می‌شوند. اما مدل در نظر گرفته شده برای بازار ایران، موتور 1.8 لیتری 4 سیلندر دارد که می‌تواند 177 اسب بخار قدرت و 256 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این قدرت به وسیله جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند. به این ترتیب می‌توانیم به عملکرد خود آن امیدوار باشیم.

لوکسژن S5 در بازار جهانی با قیمت پایه 23 هزار دلار به فروش می‌رسد و در صورت ورود به بازار ایران احتمالا قیمت 150 تا 160 میلیون تومانی خواهد داشت. این سدان تایوانی می‌تواند به رقیب قدرتمندی برای خودروهای چینی و حتی کره‌ای و ژاپنی حاضر در این کلاس تبدیل شود و در صورت قیمت گذاری مناسب و خدمات پس از فروش خوب، گزینه ایده‌آلی به شمار می‌رود.

گالری تصاویر لوکسژن S5

property
گیربکس
6 سرعته اتوماتیک
property
حجم موتور سی سی
1796
property
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه)
177/5500
property
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه)
نامعلوم
property
مصرف ترکیبی(لیتر)
6

مشخصات لوکسژن S5 2018

مدل : لوکسژن S5
کلاس : سدان
گیربکس : 6 سرعته اتوماتیک
محور متحرک : دیفرانسیل جلو
تعداد و آرایش سیلندر/سوپاپ : 4خطی/16
حجم موتور سی سی : 1796
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه) : 177/5500
گشتاور(نیوتن متر/دور در دقیقه) : 256/2200
حداکثر سرعت (کیلومتر در ساعت) : 0
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه) : نامعلوم
طول/عرض/ارتفاع(میلیمتر) : 1490/1743/4690
وزن خالص(کیلوگرم) : 1410
مشخصات تایر : 215/50R17
مصرف ترکیبی(لیتر) : 6
استاندارد الایندگی : یورو 5
حجم مخزن سوخت(لیتر) : 55
کیسه هوا : 6 عدد (راننده - سرنشین - جانبی - پرده‌ای)
سیستم های ترمز و پایداری : سیستم‌های ترمز ABS, EBD, BAS, BOS, TCS, ESC و HAC/ ترمز جلو دیسکی خنک شونده - عقب دیسکی
سیستم های امنیتی : قفل مرکزی/ریموت/ایموبلایزر/ورود بدون کلید / استارت دکمه ای/ سنسور دنده عقب/ دوربین دید عقب/ رادار هشداردهنده نقاط کور (DSV)/ سیستم مانیتور دید ۳۶۰ درجه (AEV)/ سیستم هوشمند ورود بدون کلید و دکمه استارت
سیستم های فرمان و هدایت : فرمان تلسکوپی/ روکش چرمی فرمان /دکمه کنترل سیستم صوتی بر روی فرمان
سیستم تهویه مطبوع : کنترل اتوماتیک
سیستم صوتی تصویری و مالتی مدیا : صفحه نمایش 9 اینچی لمسی/ توئیترهای آسانسوری و ساب ووفر / پخش موسیقی با بلوتوث، USB و AUX و AV
سیستم صندلی : تنظیم صندلی راننده در 6 جهت به صورت برقی و شاگر در 4 جهت به صورت دستی - قابلیت نصب صندلی کودک (ISO Fix)- صندلی‌های چرم
سیستم اینه و شیشه ها : آینه‌های جانبی جمع‌شونده برقی و دارای چراغ راهنما/ سانروف برقی/ دوربین دید عقب
سیستم روشنایی : دیلایت LED - چراغ‌های LED عقب - چراغ بدرقه - سیستم تنظیم ارتفاع چراغ‌های جلو - مه شکن جلو و عقب
سایر امکانات : ایموبلایزر - سانروف برقی - سنسور دنده عقب - دوربین دنده عقب - کروز کنترل - ورود و استارت بدون کلید - سیستم پارک خودکار - دوربین 360 درجه - نمایش نقاط کور - فرمان پذیری صوتی
نویسنده : ماشین 3



نظرات کاربران درباره لوکسژن S5 2018

  • user icon
    نویسنده : Jozef
    تاریخ : 1398/02/24

    با سلام خدمت مدیر محترم سایت، لوکسژن الان داخل ایران هست یا خیر؟ اگر هست چطور میتونم خودرو خریداری کنم! لطفآ راهنمایی کنین!!

    • نویسنده : مدیر سایت
      تاریخ : 1398/02/24

      با سلام
      خیر
      حضور این برند در ایران منتفی شد

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading