سیتروئن C3 1397-1398

CITROEN C3 1397-1398

سیتروئن C3 1397-1398 سیتروئن C3 1397-1398

بررسی سیتروئن C3

سیتروئن C3 یک سوپرمینی یا هاچبک داغ است که نسل اول آن در سال 2002 معرفی شد و در حال حاضر در نسل سوم تولید و در بازارهای جهانی عرضه می‌شود. ما در مورد نسل سوم C3 صحبت می‌کنیم که در سال 2016 معرفی شد و در حال حاضر بر روی خط تولید سیتروئن قرار دارد.

حضور سیتروئن C3 در بازار ایران توسط سایپا انجام گرفت. سایپا پیش از این هم همکاری‌هایی با سیتروئن داشته اما همکاری مجدد این دو شرکت پس از اعمال تحریم‌های مجدد آمریکا دچار مشکلاتی شد و تاخیر خودروهای ثبت نام شده، با تاخیر زیادی صورت گرفت. در حال حاضر روند تحویل سیتروئن C3 با سرعت کمی ادامه دارد و شاهد حضور این خودرو در خیابان‌ها هستیم.

طراحی ظاهری سیتروئن C3 بر اساس زبان طراحی کمپانی فرانسوی صورت گرفته است. در نمای جلو، چراغ‌های کوچک متصل به جلو پنجره نواری به همراه چراغ‌های اصلی که ابعاد بزرگتری دارند و در زیر آنها جای گرفته‌اند، خودنمایی می‌کند. قطعات پلاستیکی مشکی رنگ زیادی در بدنه به کار رفته و نکته مهم در مورد بدنه C3، ترکیب رنگ‌های متنوع آن است. به طوری که سیتروئن در مجموع 36 ترکیب متفاوت را برای بدنه در نظر گرفته است. البته این خودرو در ایران تنها با ترکیب رنگ سفید و قرمز بر روی خط تولید قرار گرفته است.

سیتروئن C3 در داخل کابین هم کاملا مدرن و به‌روز به نظر می‌رسد. در مرکز داشبورد یک نمایشگر 7 اینچی برای سیستم اطلاعات و سرگرمی وجود دارد و ورودی‌های هوای چهارگوش در بالای آن تعبیه شده‌اند. این زبان طراحی در سایر بخش‌های کابین هم به چشم می‌خورد از جمله در کلیدهای کنترلی و فرمان. متریال به کار رفته در کابین از کیفیت بالایی برخوردار است و ترکیب رنگ قرمز و مشکی شرایط مناسبی را در داخل کابین به وجود آورده است.

سیتروئن C3 از نظر آپشن و تجهیزات هم شرایط مناسبی دارد و از جمله امکانات در نظر گرفته شده برای آن می‌توانیم به ایموبلایزر، ورود بدون کلید، تهویه مطبوع اتوماتیک، نمایشگر 7 اینچی و سیستم صوتی با 6 بلندگو، آینه‌های جانبی جمع شونده برقی، چراغ‌های جلو زنون، دیلایت، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین دنده عقب و سیستم هشدار خواب آلودگی راننده اشاره کنیم.

موتور به کار رفته در سیتروئن C3 همان موتوری است که در پژو 2008 به کار رفته و 1.6 لیتر حجم و 4 سیلندر دارد و به کمک پرخوران توربوشارژ می‌تواند 165 اسب بخار قدرت و 240 نیوتن متر گشتاور تولید کند. برای انتقال این قدرت هم یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک در نظر گرفته شده است. به این ترتیب، C3 عملکرد فنی مناسبی دارد و شتاب و سرعت مناسبی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

رقیب مستقیم سیتروئن C3 در ایران پژو 2008 و رنو کپچر می باشند. در نهایت باید بگوییم که سیتروئن C3 باوجود کیفیت بسیار بالا و شرایط فنی مناسب، به دلیل قیمیت بالاتر نسبت به رقبایش در بازار ،بازار خرید وفروش به مراتب ضعیف تری نسبت به هم وطنان فرانسویش خودش دارد .

 

 

 سیتروئن-C3
عکس داخلی سیتروئن C3 1397-1398
price icon

2,010,000,000 تومان

(حدود قیمت)
امتیاز کاربران از : 10

1

6از 15کاربر

سال ساخت : 1397-1398

نکات مثبت سیتروئن C3

نکات مثبت : ظاهر زیبا و متفاوت ، راندمان عالی ، آپشن های قابل قبول

نکات منفی سیتروئن C3

نکات منفی : نبودن سابقه فروش خوب ماشین های سیتروئن در ایران

امنیت سیتروئن C3

نقد کارشناسی سیتروئن C3

معرفی سیتروئن C3

 

سیتروئن C3 یک خودرو هاچبک داغ و جذاب است که نخستین نسل آن در سال 2006 معرفی شد و تاکنون 3 نسل از آن وارد بازار شده است. مدل فعلی سومین نسل از C3 به شمار می‌رود که در سال 2016 معرفی شد و تاکنون بر روی خط تولید قرار دارد. پس از به ثمر رسیدن برجام، گروه خودروسازی سایپا یک قرارداد همکاری با شرکت سیتروئن امضا کرد که به موجب این قرارداد، قرار بر این شد تا یک کارخانه خودروسازی مشترک (جوینت ونچر) تشکیل شود و تعدادی از محصولات کمپانی سیتروئن در ایران به تولید برسد. اکنون نخستین محصول این همکاری یعنی سیتروئن C3 وارد بازار شده است و توسط سایپا به فروش می‌رسد. سیتروئن C3 در بازار جهانی رقبایی چون مزدا 2، فورد فیستا، سوزوکی سوئیفت، فولکس واگن پولو، کیا ریو و هیوندای i20 را در مقابل خود دارد و رقیب مستقیم آن در بازار ایران، هیوندای i20 ، کیا ریو و مزدا 2 است. البته در ایران، پژو 2008 را هم رقیب سیتروئن C3 می‌دانند که قوای محرکه مشترک یکی از دلایل آن است.

 

 سیتروئن C3 یک خودرو هاچبک داغ و جذاب است که نخستین نسل آن در سال 2006 معرفی شد و تاکنون 3 نسل از آن وارد بازار شده است. مدل فعلی سومین نسل از C3 به شمار می‌رود که در سال 2016 معرفی شد و تاکنون بر روی خط تولید قرار دارد. پس از به ثمر رسیدن برجام، گروه خودروسازی سایپا یک قرارداد همکاری با شرکت سیتروئن امضا کرد که به موجب این قرارداد، قرار بر این شد تا یک کارخانه خودروسازی مشترک (جوینت ونچر) تشکیل شود و تعدادی از محصولات کمپانی سیتروئن در ایران به تولید برسد. اکنون نخستین محصول این همکاری یعنی سیتروئن C3 وارد بازار شده است و توسط سایپا به فروش می‌رسد. سیتروئن C3 در بازار جهانی رقبایی چون مزدا 2، فورد فیستا، سوزوکی سوئیفت، فولکس واگن پولو، کیا ریو و هیوندای i20 را در مقابل خود دارد و رقیب مستقیم آن در بازار ایران، هیوندای i20 ، کیا ریو و مزدا 2 است.

 

سیتروئن C3 در بازار تقریبا اختلاف قیمت 10 تا 20 میلیونی با پژو 2008 دارد  و به همین دلیل بازار خرید وفروش ضعیف تری نسبت به رقیب فرانسوی خودش دارد ، البته این نکته را هم باید در نظر گرفت که  از پژو 2008 تعداد بسیار بیشتری وارد بازار خودروی ایران شده و در حال حاضر خدمات پس از فروش بهتری نسبت به سیروئن c3 برای آن ارائه می شود ولی هر دوی این خودروهای فرانسوی با وجود این تحریم های سخت به شدت مشکل قطعات دارند . 

 بدون شک از لحاظ کلاس بندی خودرو، نمی‌توان سیتروئن C3 را رقیب مستقیم پژو 2008 ایران خودرو دانست اما در شرایط فعلی، این دو خودرو در مقابل هم قرار گرفته‌اند چراکه قوای محرکه مشترکی دارند هرچند که قیمت‌های بالاتری برای سیتروئن C3 اعلام می‌شود.

 

 

تست موس سیتروئن c3

 

 

 

 

سیتروئن C3 متفاوت ترین هاچ بک بازار ایران از لحاظ ظاهری 

 

 قیمت سیتروئن C3 مشخص شد

 

طراحی ظاهری سیتروئن C3

 

سیتروئن C3 در حال حاضر در سومین نسل خود وارد بازار می‌شود که در سال 2016 معرفی شد. در مقایسه با نسل قبلی، C3 یک تحول کاملا اساسی را تجربه کرده و در همه زوایا، تغییرات زیادی را تجربه کرده است. در طراحی نمای جلو سیتروئن C3 از سیتروئن C4 کاکتوس کمک گرفته شده و مهم‌ترین ویژگی آن در نمای جلو، چراغ‌های کشیده جلو، کاپوت و سپر جلو بزرگ است. در زیر چراغ‌های اصلی جلو و بر روی سپر، دو چراغ گرد بزگ دیده می‌شود که نقش چراغ نوربالا را دارند. در نمای عقب، چراغ‌های گرد به همراه بخش پلاستیکی در زیر سپر عقب جلب توجه می‌کنند.

اما شاید مهم‌ترین بخش طراحی سیتروئن C3 را بتوان در نمای جانبی جست‌وجو کرد. اگر از کنار به این خودرو نگاه کنیم، متوجه چند ویژگی عمده می‌شویم؛ اول استفاده از پلاستیک در فریم پنجره‌ها، بر روی درها و گلگیرها، و رینگ‌های زیبا و در نهایت رنگ جالب سقف. سیتروئن برای رنگ‌آمیزی بدنه C3 از ترکیب رنگ‌ها استفاده کرده و این امکان را فراهم کرده تا خریداران رنگ متفاوتی از بدنه را برای سقف سفارش دهند. البته این رنگ در بخش‌های کوچک دیگری همچون آینه‌های جانبی هم به کار می‌رود. در مجموع، 36 ترکیب رنگ متفاوت برای بدنه سیتروئن C3 در بازارهای جهانی در دسترس است اما در ایران سیتروئن سی3 تنها با رنگ بدنه سفید و سقف و تزئینات قرمز رنگ تولید و عرضه شد.

 

تجربه رانندگی با سیتروئن C3

 

سیتروئن c3 هاچبک پر سر و صدای فرانسوی این روزهای بازار ایران است که توسط سایپا دور اول پیش فروش آن در کمتر از 30 دقیقه تکمیل گردید. از بیرون که به سیتروئن C3 نگاه میکنیم یک ماشین هاچبک با چهره متفاوتی میبینیم که استایل خاص و اروپایی سیتروئن در آن پیاده شده و خبر از ذات چموش نهفته در سیتروئن C3 میدهد. در داخل کابین سیتروئن C3 که قرار میگیریم نخستین نکته مثبت دید باز اطراف و تسلط به محیط است اما به علت ضخیم بودن ستون C دید عقب کمی دشوار است اما نکته مثبت دیگر موقعیت قرارگیری خوب راننده و تسلط به پدالها، فرمان، دنده و سایر ادوات میباشد. زمانی که پیشرانه THP165 سیتروئن C3 را استارت می زنیم، کم صدا و بدون لرزش در حالت درجا کار می کند و نکته جالب در مورد سیتروئن C3 عرضه آن با این پیشرانه تنها در ایران می باشد که نکات مثبت و منفی را به وجود آورده است.

با سیتروئن C3 که شروع به حرکت میکنیم، شتابگیری عالی و کشش خوب و هماهنگی بین موتور و گیربکس نخستین مواردی است که حس می‌شوند و لمس سرعت 200 کیلومتر در ساعت به آسانی از دیگر جذابیت های سیتروئن C3 به شمار می‌رود. در سیستم تعلیق، تقسیم وزن و پلتفرم به منظور استفاده از موتور THP165 درون سینه سیتروئن C3 تغییر خاصی صورت نگرفته و این پیشرانه پر قدرت با وزن نسبتا پایین باعث شده تا وزن قرار گرفته بر روی اکسل جلو سیتروئن C3 افزایش یابد، تعادل وزنی بین قسمت جلو و عقب وجود نداشته باشد و آرایش سیستم تعلیق برای رها کردن 163 اسب بخار قدرت کافی نیست به همین منظور زمانی که با سرعت بالا وارد پیچ می‌شویم، تعادل عقب سیتروئن C3 تا حدودی از بین می‌رود و احتمال لیز خوردن آن وجود دارد و به علت وزن سبک در مانورهای ناگهانی چرخ عقب سیتروئن C3 در اصلاح مانند پر کاه از زمین بلند می شود اما در کل هندلینگ سی3 مناسب ارزیابی می شود. در کشورهای اروپایی قویترین پیشرانه عرضه شده برای سیتروئن C3 از نوع 1.2 لیتری توربو است که تمام این ویژگیهای فنی درخور آن است و هندلینگ ، پایداری ، ایمنی ، نیرو ایستائی و ... آن تمام استانداردها را پاس میکند اما سیتروئن C3 با پیشرانه THP165 در مواقع ناگهانی و ضروری اگر مهارت و تجربه کافی در رانندگی نداشته باشید می تواند حادثه آفرین شود.

 

 

 

 

طراحی داخلی سیتروئن C3

 

سیتروئن برای طراحی کابین C3 از زبان طراحی جدید خود استفاده کرده و در داخل کابین C3 از المان‌های طراحی خاص و تزئینات قرمز رنگ استفاده کرده است. متریال به کار رفته در کابین این خودرو فرانسوی، ترکیبی از چوب، پارچه و پلاستیک خشک است که شاید استفاده از پلاستیک سخت کمی آزاردهنده باشد. بسیاری از المان‌های کابین C3 بر اساس اشکال 4 گوشه طراحی شده‌اند از جمله دریچه‌های ورودی هوا، کلیدها و دستگیره‌ها. در مرکز داشبورد سیتروئن C3 یک نمایشگر 7 اینچی قرار دارد که دسترسی به آن برای راننده آسان است. فضای در نظر گرفته شده برای سرنشینان کافی به نظر می‌رسد و برای نشستن 2 سرنشین در بخش عقب خودرو، فضای کافی وجود دارد. حجم فضای بار معادل 300 لیتر است. هرچند این رقم بزرگی نیست ولی در این کلاس رقم قابل قبولی به شمار می‌رود. این امکان وجود دارد که در صورت نیاز با جمع کردن صندلی‌های عقب، حجم فضای بار را به 922 لیتر افزایش دهید.

 

سیتروئن C3

 

امکانات و تجهیزات رفاهی سیتروئن C3

 

سیتروئن آپشن‌های فراوانی را برای سیتروئن C3 در نظر گرفته و خوشبختانه در یکی از فول‌ترین نسخه‌ها در ایران تولید و عرضه می‌شود. از مهم‌ترین تجهیزات در نظر گرفته شده برای این خودرو می‌توانیم به سیستم‌های ترمز ABS، EBD، ESP، ASR و EBA، سیستم کمکی حرکت در سربالایی HVAC، کیسه هوای راننده، سرنشین جلو، جانبی و پرده‌ای، چراغ دیلایت، دوربین و سنسور پارک عقب، کروز کنترل و سیستم ورود و استارت موتور بدون کلید (KeyLess) اشاره کنیم.

 

قیمت سیتروئن C3 مشخص شد

 

 

مشخصات فنی سیتروئن C3

 

سیتروئن چندین موتور مختلف را برای هاچبک داغ خود یعنی C3 در نظر گرفته است. خوشبختانه سایپا از قدرتمندترین موتور را برای بازار ایران در نظر گرفته که این پیشرانه در پژو 2008 هم مورد استفاده قرار گرفته است. موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر سیتروئن C3 با پرخوران توربوشارژر تغذیه می‌شود و قادر است قدرتی معادل 163 اسب بخار و گشتاوری برابر با 240 نیوتن متر تولید کند. این قدرت برای خودرویی با این ابعاد کاملا کافی است و با همراهی جعبه دنده اتوماتیک از نوع EAT6، شتاب بسیار خوبی را برای C3 به ارمغان می‌آورد.

 

 

 سیتروئن C3

 

 

تست تصادف سیتروئن C3

 

 

 

 

نتیجه گیری نهایی سیتروئن C3

 

سیتروئن C3 یک هاچبک شهری جذاب است که با ظاهر جذاب و البته کمی عجیب و غریب، فروش موفقی را در بازار ایران تجربه کرد هرچند که به دلیل مشکلات به وجود آمده، سیتروئن خیلی زود ایران را ترک کرد و تولید C3 به تعداد مخصی، محدود شد. سیتروئن C3 در بازار جهانی رقبایی چون مزدا 2، فورد فیستا، سوزوکی سوئیفت، فولکس واگن پولو، کیا ریو و هیوندای i20  را در مقابل دارد که در حال حاضر تنها هیوندای i20 به صورت صفر کیلومتر در بازار به فروش می‌رسد. بسیاری از مردم، C3 را رقیبی برای پژو 2008 و سانگ یانگ تیوولی می‌دانند اما اینطور نیست چراکه سیتروئن C3 یک هاچبک است و پژو 2008 یک کراس‌اوور ساب کامپکت. البته سیتروئن C3 در یک نسخه با ابعاد بزرگتر به نام Aircross عرضه می‌شود و برای مقایسه باید آن را در مقابل محصول پژو قرار دهیم. 

سیتروئن C3 توسط سایپا به مشتریان تحویل داده شد و هم اکنون این خودرو در بازار در دست مالکان قرار دارد. نکته جالب در مورد سیتروئن C3 قیمتی است که دلالان در بازار ایجاد کرده‌اند. به طوری که این خودرو با قیمت‌هایی بسیار بالا آگهی می‌شود اما می‌توان گفت به ندرت خرید و فروشی برای آن اتفاق می‌افتد. سیتروئن C3 خودرویی با ویژگی‌های فنی عالی و موتور قدرتمند و نیز تجهیزات رفاهی مناسب است اما قیمت بسیار بالایی برای آن در نظر گرفته شده که همین مورد، ارزش خرید آن را نسبت به رقبایش کاهش می‌دهد.

در نهایت باید بگوییم اگر به دنبال خرید یک هاچبک قدرتمند و جذاب هستید و قیمت آن برای شما اهمیتی ندارد، سیتروئن C3 گزینه بسیارخوبی به شمار می‌رود.

گالری تصاویر سیتروئن C3

property
گیربکس
6 سرعته اتوماتیک
property
حجم موتور سی سی
1598
property
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه)
165/6000
property
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه)
8.2
property
مصرف ترکیبی(لیتر)
4.9

مشخصات سیتروئن C3 1397-1398

مدل : سیتروئن c3
کلاس : کامپکت هاچبک
گیربکس : 6 سرعته اتوماتیک
محور متحرک : دیفرانسیل جلو
تعداد و آرایش سیلندر/سوپاپ : 4خطی/16 مجهز به توربوشارژر
حجم موتور سی سی : 1598
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه) : 165/6000
گشتاور(نیوتن متر/دور در دقیقه) : 240/1400-4000
حداکثر سرعت (کیلومتر در ساعت) : 210
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه) : 8.2
طول/عرض/ارتفاع(میلیمتر) : 1490/1749/3996
وزن خالص(کیلوگرم) : 1270
مشخصات تایر : 205/45R17
مصرف ترکیبی(لیتر) : 4.9
استاندارد الایندگی : یورو 6
حجم مخزن سوخت(لیتر) : 45
کیسه هوا : راننده-سرنشین جلو-جانبی-پرده ای
سیستم های ترمز و پایداری : ABS-EBD-BA-ESP-LDWA
سیستم های امنیتی : قفل مرکزی/ریموت/ایموبلایزر/ورود بدون کلید /
سیستم های فرمان و هدایت : فرمان برقی/دکمه کنترل سیستم صوتی بر روی فرمان
سیستم تهویه مطبوع : تهویه مطبوع اتوماتیک
سیستم صوتی تصویری و مالتی مدیا : صفحه نمایش لمسی 7 اینچی و سیستم صوتی HI-FI با 6 بلندگو
سیستم صندلی : تنظیم دستی صندلی
سیستم اینه و شیشه ها : تنظیم برقی آینه ها به همراه جمع شونده /شیشه بالابر جلو و عقب برقی
سیستم روشنایی : چراغ های جلو زنون/مه شکن جلو چرخشی/دیلایت
سایر امکانات : سنسور دنده عقب / سنسور پارک جلو وعقب / روکش پارچه صندلی ها / سیستم صوتی پیشرفته چند منظوره / دوربین دنده عقب / سیستم اخطار خواب آلودگی راننده / رادار آنلاین اطلاعات جاده
نویسنده : ماشین 3



نظرات کاربران درباره سیتروئن C3 1397-1398

  • user icon
    نویسنده : ابراهیم
    تاریخ : 1396/09/06

    شما سایتا هستین که قیمت رو بالا می برین
    همین سایت شما بود که چند روز پیش
    حدود قیمت رو بین 70 تا 90 داده بود ؟!

    • نویسنده : 1نیما التیام
      تاریخ : 1396/12/04

      شاید ای کراسش هم بالای 150 است

  • user icon
    نویسنده : علي
    تاریخ : 1396/09/10

    بايد مغز خر خورده باشم كه ١٢٠ ميليون پول پاي ماشين ساخت سايپا بدم، واقعاً گندشو درآوردن

    • نویسنده : 1نیما التیام
      تاریخ : 1396/11/23

      سیترون فرانسویه

    • نویسنده : مسعود
      تاریخ : 1397/12/14

      ادمین نباید اجازه بده هر کسی بی اطلاعات کامنت بزاره

    • نویسنده : شایان
      تاریخ : 1399/04/21

      این حالت رو خریدارم

  • user icon
    نویسنده : Mohsen
    تاریخ : 1396/10/01

    ظاهرش خیلی عالیه.رقابت بین ۲۰۰۸ و این ماشین میشه چند سال دیگه .جوون ها c3 و سن بالا ها ۲۰۰۸.c3 به خاطر شتاب و هندلینگش بین ایرانیها خوب جا می افته.رقیب هم به جز چینی زیاد نداره نیسان جوک بود که اونم رفت بالای ۱۵۰ تومن.همه میگیم گرونه و فروش نداره ولی پیش پیش همرو ۱ ساعته میفروشن مثل ۲۰۰۸،ساندرو،دنا،۲۰۷و تمام ماشینهایی که تو این ۲ سال جدید اومدن.

    • نویسنده : Mr.L
      تاریخ : 1396/12/29

      البتهتیوولی هم رقیب سرسختی به حساب میاد

    • نویسنده : علی
      تاریخ : 1397/03/31

      موسون جان 1 ساعته همه رو خودشون میخرن بعد با قیمت 50 میلیون زیادتر به تو میفروشن

  • user icon
    نویسنده : دانیال
    تاریخ : 1396/10/16

    با سلام، والا نظر دادن در مورد ماشینی که فقط یکسری موارد روی کاغذ بخونی ،نظری بسیار شناور در دریای نا آرامه.مثلا جنس پارچه ای وساده صندلی و دستی بودن تنظیم صندلی ،برای ماشینی که در حال حاضر تولید میشه،واون هم کارخانه سیتروئن فرانسه،تعجب آوره.ولی قیمت که هر چه که روی اون تصمیم بگیرند مطمعنا مثل بقیه دو روزه پیش فروش میشه،ولی بنظرم از پژو2008قیمت بیشتری برای اون نباید گذاشت،ودقیقا به یک قیمت ارزش دارند،البته فقط با توجه به مشخصات اعلام شده.وبعداز تولید مشخص میشه کدامشون بهتره،چون داره توی ایران سرهم بندی میشه،که هزاران آیتم تاثیرگذاره در تولید.ضمنا سلیقه در ظاهر ماشین خیلی تاثیر داره.که خود من پژو 2008 رو ترجیح میدم از نظر شکل وظاهر ماشینها. پایدار باشید،در پناه حق.

  • user icon
    نویسنده : ح الف
    تاریخ : 1396/10/26

    از نظر ظاهر و شیک بودن این بهتر از 2008 و کپچره
    ولی هر ماشینی در این سایزها قابلیت قیمت های بالای 120 میلیونی رو نداره

  • user icon
    نویسنده : دوست
    تاریخ : 1396/12/05

    سلام
    بنظرمن این ماشین بیشترازهمون ۷۰یا۸۰تومن بیشتر نمی ارزه . ینی بیشتر ازاون حرومه براش.

    • نویسنده : 1نیما التیام
      تاریخ : 1396/12/10

      بهترین ماشینه خودم سفارش دادم تحقیق هم کردم

    • نویسنده : 1نیما التیام
      تاریخ : 1396/12/10

      شما حدس می زنید ایر کراس سیترون سی تری چند میلیونه؟

    • نویسنده : خدایار
      تاریخ : 1398/09/18

      کجایی ببینی که الان ۹۸/۹/۱۸ به قیمت ۳۹۰ میلیون این ماشین داره فروش میره

    • نویسنده : امیر
      تاریخ : 1399/07/06

      کجایید که ببنید الان سال مهر ماه ۱۳۹۹ و این ماشین تو بازار یک میلیاردو دویست معامله میشه:)

  • user icon
    نویسنده : سعید
    تاریخ : 1397/02/12

    تو خوب بودن و با کیفیت بودن این ماشین هیچ شکی نیست
    این ماشین قطعا با انتظاری که جونای ایرانی از یه ماشین دارند طرفداران زیادی پیدا میکنه چون هم قشنگه هم پرشتاب هم کاملا اسپرت
    فقط واقعاااااا من موندم این دولت عزیز چرا قیمت ش رو نمیاره زیر صد تومن که به نظر من علت اونم فقط و فقط و فقط حمایت از محصولات اشغال و مزخرف کشور عزیز چین هست
    خداوکیلی اگه این با این همه خوبی بشه ۸۰ تومن کدومتون میرید یه اشغال چینی مثل برلیانس کراس یا چانگان cs35 یا x33و x22 اشغال و s3 و s5 بخرید؟؟؟؟

    • نویسنده : مسعود
      تاریخ : 1397/12/14

      کاملا درسته

  • user icon
    نویسنده : مهدی
    تاریخ : 1397/02/28

    ماشین خوشکلیه ولی حیف که تو ایران بدونذسانروفش ارزه میشه قیمتشم اگه ۱۲۰بالا باشه نمی ارزه

  • user icon
    نویسنده : نیما
    تاریخ : 1398/04/25

    سمت خرید سیتروئن C3 نرید این ماشین هیچی لوازم نداره بیچاره میشید بخرید

  • user icon
    نویسنده : ali
    تاریخ : 1398/04/25

    سیتروئن C3 شتاب بسیار خوبی داره و نرمی رانندگی این ماشین عالی هستش ولی اصلا با این قیمت ارزش نداره سیتروئن C3

  • user icon
    نویسنده : شهاب
    تاریخ : 1398/04/25

    سیتروئن C3 بدون شک ماشین خوبی هستش ولی با این قیمتی های فضایی اصلا ارزش خرید نداره به نظر من توی این رنج قیمتی پژو 200 بخرید بهترین گزینه هستش این ماشین سیتروئن C3 با این قیمت اصلا نباید باشه اگر سایپا بتونه بازم تولید کنه قیمتش کلی میاد پایین تر البته اگرم نتونه تولید کنه این ماشین همین الانشم هیچی لوازم نداره اگر خط تولید سیتروئن C3 کلا بخوابه که دیگه هیچی مالکای این ماشین بدبخ میشن

  • user icon
    نویسنده : مایلز
    تاریخ : 1398/05/13

    شتاب ماشین ۹.۹ نیست ۸.۲ هست
    فرمان هیدرولیک نیست برقی هست
    حداکثر سرعت من خودم تا ۲۱۰ رفتم باش

  • user icon
    نویسنده : عماد
    تاریخ : 1398/09/02

    سیتروئن C3 ماشین خوبیه رولی اصلا خدمات پس از فروش نداره سمت خریدش نرید

  • user icon
    نویسنده : خسرو
    تاریخ : 1398/09/02

    سیتروئن C3 ماشین بدی نیست ولی چون در ایران خط تولیدش برای همیشه جمع شده و دیگه قطعات این ماشین وارد نمیشه برای همین خرید سیتروئن C3 اصلا کار منطقی نیست دیگه

  • user icon
    نویسنده : بهرام
    تاریخ : 1398/09/02

    من سیتروئن C3 دارم و خیلی راضی هستم ولی اصلا قطعات این ماشین رو نمایندگی نداره

  • user icon
    نویسنده : ساناز
    تاریخ : 1398/09/02

    من 5 ماهه پیش سیتروئن C3 خریدم تصادف کردم رفتم نمایندگی سایپا هیچ کدوم از قطعات ماشین سیتروئن C3 ندارن خدای نکرده اگر با سیتروئن C3 تصادف کنید دچار مشکل میشید

  • user icon
    نویسنده : خسرو
    تاریخ : 1398/09/02

    نخرید بابا من چند بار نشستم پشت فرمون سیتروئن C3 خیلی باهاش حال کردم ولی پسرخاله من که 1ساله سیتروئن C3 داره میگه قطعات مصرفی این ماشین هم پیدا نمیشه چه برسه به قطعات بدنه سیتروئن C3

    • نویسنده : مهران
      تاریخ : 1398/11/02

      شما بهتر بود پسرخاله ات در خصوص این ماشین اظهار نظر میکرد ،نه شما که اطلاعی نداری

  • user icon
    نویسنده : شکیبایی
    تاریخ : 1398/09/02

    من سیتروئن C3 دارم خیلی شتاب خوبی داهر ولی متاسفانه همینجوری که همه در کامنت ها اشاره کردن قطعات نداره این ماشین اصلا و با بدبختی باید لوازم مصرفی سیتروئن C3 رو پیدا کنید در بازار

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1398/10/16

    من هم سیتروئن c3 دارم و هم پژو 2008 . به نظر من c3خیلی بهتره . ضمنا شتابش هم خودم امتحانش کردم ، 7.9 است.

  • user icon
    نویسنده : مرتضی
    تاریخ : 1398/10/30

    من این ماشین سیتروئن c3 را دو ماه پیش فروختم . واقعا ازش راضی بودم . تو خودرو های مونتاژ داخل گزینه خیلی خوبیه .

  • user icon
    نویسنده :
    تاریخ : 1398/10/30

    من قبلا سیتروئن c3 داشتم . برج ۴ فروختم به جاش ۲۰۰۸ خریدم . به نظر من اون خیلی بهتر بود . از فروختنش پیشیمون هستم .

  • user icon
    نویسنده : مهران
    تاریخ : 1398/11/02

    شتاب فقط و فقط سیتروئن c3

  • user icon
    نویسنده : علیرضا
    تاریخ : 1398/11/04

    جوانی . زیبائی . شتاب . ۵ ستاره
    فقط سیتروئن c3

  • user icon
    نویسنده :
    تاریخ : 1398/11/05

    این ۵ ستاره واقعا عالیه

  • user icon
    نویسنده :
    تاریخ : 1398/11/11

    انصافا خودرو جوان پسند و زیبا و پرشتاب و باکیفیتیه . من قصد خریدنش رو دارم

  • user icon
    نویسنده : شایگان
    تاریخ : 1400/06/03

    ۶ ماهه دارمش. زیبا. خاص. موتور و گیربکس عالی . قطعات فرانسوی . کاملا بی صدا. تو رده قیمتی بی رقیت هست
    در خصوص کمبود قطعات که برخی نظر میدن: اکثر خودرو های وارداتی دچار کمبود قطعه هستن اگر به این فکر باشید نمیتوانید ماشین خارجی سواری بشید
    البته که موتور c3 با DS. پژو 508. Mini . پژو 2008 یکسان هست که این کمی برای تامین قطعات آن هست

  • user icon
    نویسنده : ارین
    تاریخ : 1400/07/13

    با سلام. اگر به قسمت خریدوفروش این خودرو نگاه کنید، می بینید که اکثر فروشندگان این خودرو، ماشین خود را با کیلومتر پایین می فروشند. یعنی از این خودرو راضی نیستند. لذا با این قیمت ارزش خرید ندارد و بازار خرید و فروش خوبی هم ندارد و روی دستتان می ماند

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading