ولوو XC90 2016

VOLVO XC90 2016

ولوو XC90 2016 ولوو XC90 2016

بررسی ولوو XC90

ولوو XC90 مهم ترین محصول شرکت ولوو است. از زمان تولد نسل اول ولوو XC90، در سال 2002، تا به اکنون ولوو توانسته 86 هزاردستگاه XC90 را به فروش برساند؛ و نه تنها آن را به پرفروش ترین و محبوب ترین محصول خود، بلکه به بزرگ ترین صادرات کشور سوئد در سرتاسر جهان تبدیل کند.

در سال 2012 ولوو اعلام کرد که در حال سرمایه گذاری بسیار گسترده ای بر روی نسل دوم این خودرو است. به طور حتم سرمایه گذاری سرسام آور10 میلیارد دلاری و 3 سال تلاش بی وقفه مهندسان بر روی این خودرو، نتیجه چشمگیری خواهد داشت. شاید بتوان چارچوب بدنه XC90 را به نوعی به نسل اول ربط داد؛ اما ظاهر آن علی الخصوص جلوی خودرو شباهت چندانی به آن ندارد. جلو پنجره ی بزرگ تر در کنار چراغ های LED نمای زیبایی را به جلوی خودرو داده است. چراغ های عقب خودرو یکی از معدود نقاطی است که ارتباط آن با نسل اول XC90 را نشان می دهد. البته تفاوت میان این دو نسل آنقدر زیاد هست که بتوان ولوو XC90 جدید را یک شاهکار هنری دانست!

یکی از اصلی ترین نقاط قوت XC90 طراحی، امکانات، تجهیزات و تکنولوژی هایی است که در داخل کابین و برای رفاه حال هرچه بیشتر سرنشینان فراهم شده است. کابین XC90 لوکس ترین کابین در بین محصولات ولوو است. ترکیب چوب با چرم ناپا هارمونی مثال زدنی را به وجود آورده است. ولوو در XC90 برای اولین بار از تکنولوژی به نام معماری متغیر (SPA) استفاده کرده است.

موتور به کار رفته در ولوو XC90، حجمی معادل 2.0 لیتر دارد اما به پرخوران‌های توربوشارژر و سوپرشارژر مجهز شده است. قدرت این موتور نهایتا به 316 اسب بخار رسیده و گشتاوری معادل 400 نیوتن متر دارد. این قدرت به وسیله جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ انتقال پیدا می‌کند. ولوو XC90 در حال حاضر با قیمت 800 میلیون تا 1 میلیارد و 400 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

 

 فیلم تست درایو ولوو XC90:

 

 

 ولوو-XC90
عکس داخلی ولوو XC90 2016
price icon

2,900,000,000 تومان

(حدود قیمت)
امتیاز کاربران از : 10

1

9از 17کاربر

سال ساخت : 2016

نکات مثبت ولوو XC90

عملکرد عالی پیشرانه - امکانات فراوان در مدل فول آپشن - طراحی داخلی و بیرونی عالی - ایمنی بسیار بالا.

نکات منفی ولوو XC90

قیمت بالا و غیر رقابتی - کمبود قطعات - هزینه نگهداری بسیار بالا.

امنیت ولوو XC90

ولوو XC90 را باید یکی از ایمن‌ترین خودروهای دنیا بدانیم به طوری که از تمامی موسسات معتبر دنیا، بالاترین نمرات را کسب کرده است. ولوو XC90 در آزمون‌های ایمنی موسسات یورو انکپ و IIHS آمریکا، 5 ستاره ایمنی را دریافت کرده و نمرات به دست آمده به شرح زیر است:

حفاظت از سرنشینان بزرگسال: 97 درصد

حفاظت از سرنشینان خردسال: 87 درصد

حفاظت از عابرین پیاده: 72 درصد

دستیارهای ایمنی: 100 درصد

نقد کارشناسی ولوو XC90

 کارشناسی ولوو xc90:

درهمین ابتدای کار باید بگوییم که ولوو XC90 بدون شک یکی از بهترین خودروهای دنیا در کلاس خود میباشد. اما با ماشین3 همراه باشید تا متوجه شوید که تنها نکات فنی برای موفقیت یک محصول در بازار، کافی نیستند.

ولوو XC90 یک شاسی بلند جذاب و خاص است که در حال حاضر از شناخته شده ترین ماشین های ولوو در کشور ما به شمار می‌رود. علیرغم قیمت گزاف این ماشین، استقبال خوبی از آن به عمل آمد هرچند عرضه آن به دلایل مختلف از جمله نبود واردکننده رسمی خیلی زود متوقف شد. ولوو XC90، جذاب ترین طراحی را در بین ماشین های شاسی بلند ولوو دارا میباشد. یکی از یمهم‌ترین اصول ساخت ماشین در کارخانه ولوو ایمنی است و این نکته در ساخت ولوو XC90 هم به طور کامل رعایت شده است. طراحی خاص ولوو XC90، هماهنگ بودن اجزای بدنه با یکدیگر و رنگ بندی های جذابش، همه باعث شده اند تا شما با هر سلیقه ای مجذوب ویژگی های خاص این ماشین شوید.

زیبایی های ظاهری ولوو XC90 به داخل کابین ماشین هم راه پیدا کرده است. لیست بلند بالایی از امکانات، زیبا بودن کابین ماشین، ارگونومی خاص و خوب و از همه مهم تر آپشن های بسیار زیاد ماشین که امکانات بسیاری را به سرنشینان ولوو XC90 تقدیم میکند، به همراه کیفیت ساخت خوب از جمله ویژگی های درونی و بیرونی این ماشین سوئدی جذاب است.

پیشرانه استفاده شده درون کاپوت ولووxc90 از نوع4 سیلندر است؛ 1999 سی سی حجم دارد و دارای عملکرد خوبی میباشد. ولی چندان با وضعیت سوخت و هوا و ... موجود در ایران سازگار نبوده و هزینه های نگهداری از ولوو را بسیار زیاد بالا برده است. ولوو XC90 با تکیه بر این پیشرانه، قابلیت تولید 3316 اسب بخار قدرت در دور موتور 5700 دور در دقیقه  و 400 نیوتن متر گشتاور را در دور موتور 1800 را دارد که در نوع خود قابل توجه است. در شتابگیری های میانی، ولوو XC90 عملکرد قابل قبولی دارد اما در شتاب گیری اولیه و شروع حرکت، کمی تنبلی و لختی از خود نشان میدهد؛ که به علت سازگار نبودن وضعیت ماشین و پیشرانه توربوی آن با بنزین موجود در ایران است. یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک، وظیفه انتقال قدرت از پیشرانه ولوو XC90 به چهار چرخ ماشین را دارد. از نظر وضعیت فنی به طور کلی ولوو XC90 ماشین خوب و قابل قبولی است.

آرایش سیستم تعلیق ولوو xc90 و ذات این ماشین نرم وآرام بخش است و هیجان خاصی را از سواری با ولوو xc90 نمیتوانید به دست آورید. هندلینگ و سواری خاصی هم که در پورشه ماکان میتوانید پیدا کنید و نیز احساس لذتی که از این ماشین به دست میاورید را هرگز در ولوو XC90 نمیتوانید بیابید؛ ولی خب به علت امکانات ایمنی پیشرفته موجود در ولوو XC90 از نظر ترمزگیری و ... کاملا ماشین ایمن و اطمینان بخشی است که به سرنشینان ماشین آرامش کامل را میدهد.

پلتفرم SPA علیرغم افزایش مقاومت بدنه، وزن نهایی را کاهش داده و با قابلیت هایی که دارد، فضای لازم برای قرار دادن پیشرانه های مختلف نظیر موتور الکتریکی را فراهم کرده است. اسکلت بندی جدید، کار طراحان ولوو را راحت کرده است؛ زیرا همانند تکه های لگو می توان آن را تغییر داد. به لطف اسکلت بندی SPA فضای بیشتری در اختیار 7 سرنشین خودرو قرار گرفته و اتاق به طور باورنکردنی ایمن است. تمامی صندلی های خودرو به صورت برقی تا می شوند وصندلی های ردیف اول و دوم به گرم کن نیز مجهز شده اند.

از مهم‌ترین آپشن‌ها و تجهیزات رفاهی در نظر گرفته شده برای ولوو XC90 می‌توانیم به نمایشگر 12.3 اینچی لمسی با پشتیبانی از USB - کابل AUX و iPod، سیستم صوتی با 19 اسپیکر و توان 300 وات، سنسور پارک جلو و عقب، نمایشگر هدآپ، صندلی برقی 12 حالته با 3 حافظه برای راننده و سرنشین جلو، صفحه کیلومتر شمار دیجیتال با قابلیت تنظیم نور، سیستم هشدار خواب آلودگی راننده و انحراف از مسیر، سیستم کنترل کشش و پایداری دینامیکی و بسیاری موارد دیگر اشاره کنیم.

ولوو XC90 در حال حاضر با قیمت بسیار بالا در بازار خرید و فروش می‌شود. مهم‌ترین رقبای این شاسی بلند لوکس و با شخصیت در بازار ایران، خودروهایی چون پورشه ماکان، ب ام و X4 و لکسوس RX جدید هستند.

 

باتوجه به حساسیت موتور ولوو XC90 بهتر است همواره از بنزین باکیفیت برای آن استفاده نمایید. استفاده از مکمل‌های اصل هم می‌تواند راه حل خوبی برای حفظ عملکرد موتور آن باشد.

 

 

 

برای مشاهده مکمل بنزین و اکتان بوستر اورجینال به فروشگاه ماشین3 مراجعه فرمایید.

 

property
گیربکس
اتوماتیک هشت سرعته
property
حجم موتور سی سی
1999
property
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه)
5700/316
property
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه)
6.9
property
مصرف ترکیبی(لیتر)
7.7

مشخصات ولوو XC90 2016

مدل : XC90
کلاس : شاسی بلند لوکس
گیربکس : اتوماتیک هشت سرعته
محور متحرک : چهار چرخ متحرک 4WD
تعداد و آرایش سیلندر/سوپاپ : 4خطی/16
حجم موتور سی سی : 1999
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه) : 5700/316
گشتاور(نیوتن متر/دور در دقیقه) : 1800/400
حداکثر سرعت (کیلومتر در ساعت) : 0
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه) : 6.9
طول/عرض/ارتفاع(میلیمتر) : 1775/2008/4950
وزن خالص(کیلوگرم) : 2025
مشخصات تایر : 255/55R19
مصرف ترکیبی(لیتر) : 7.7
استاندارد الایندگی : یورو 5
حجم مخزن سوخت(لیتر) : 71
کیسه هوا : مجموعا 12 کیسه هوا / کیسه هوای راننده، سرنشین، جانبی و پرده ای
سیستم های ترمز و پایداری : جلو و عقب دیسکی - ABS , EBD , TRC , VSC
سیستم های امنیتی : قفل مرکزی ، ریموت کنترل اخطار دهنده، ریموت کنترل اخطار دهنده/ اتو هلد/ سنسور جلو و عقب/ سیستم استارت هوشمند/ دوربین عقب در دو حالت/ کروز کنترل/ سیستم تشخیص تابلوهای راهنمایی و رانندگی/ سیستم کنترل سرعت در سراشیبی/ رادار نقاط کور/ سیستم هدایت بین خطوط/ سیستم ایمنی صندلی در تصادفات/ سیستم محافظت از ضربه های جانبی/ سیستم هشدار رانندگی بین خطوط/ سیستم کنترل کشش و پایداری داینامیکی/ سیستم هشدار و ترمز اتوماتیک شهری/ سیستم هشدار موانع با قابلیت تنظیم فاصله/ سیستم هشدار خواب آلودگی راننده و انحراف از مسیر/ سیستم تشخیص ریل گارد ها و فرمان اتوماتیک/ سیستم تشخیص عابرین پیاده و دوچرخه سواران/ دوربین 360 درجه
سیستم های فرمان و هدایت : قدرت کمکی هیدرولیکی به همراه سیستم هوشمند الکترونیکی فرمان/ فرمان چوبکاری شده به همراه چرم
سیستم تهویه مطبوع : اتوماتیک چهار گانه به همراه خروجی مجزا برای سرنشینان عقب با قابلیت تصفیه هوای اتوماتیک
سیستم صوتی تصویری و مالتی مدیا : مانیتور لمسی و رنگی 12.3 اینچی/ سیستم صوتی sensus با 10 بلندگو 330watt/ سیستم صوتی سفارشی حرفه ای Bowers & Wilkins با 19 عدد بلندگو 1400 وات
سیستم صندلی : صندلی کودک/ صندلی های طبی/ گرمکن صندلی های جلو/ صندلی برقی سرنشین جلوصندلی برقی 12 حالته راننده و سرنشین/ صندلی تاشوی عقب / صندلی ردیف سوم
سیستم اینه و شیشه ها : آینه های جانبی خوشمند با تنظیمات اتوماتیک و گرمکن/ آینه های داخلی الکتروکرومیک / سانروف پانوراما / بخارزدایی اتوماتیک شیشه ها بر حسب دما/
سیستم روشنایی : چراغ های سه گانه/ قابلیت چرخش چراغ های جلو در پیچ ها/ تنظیم هوشمند شعاع نور چراغ های جلو/ چراغ‌های جلو با امکان تنظیم ارتفاع/ دیلایت LED
سایر امکانات : درب صندوق عقب برقی- پشت آمپر دیجیتالی با قابلیت تنظیم نور- سانروف سنسور نور - سنسور باران - صفحه نمایشگر کریستال - بخارزدایی اتوماتیک شیشه ها بر حسب دما - هد آپ هشدار دهنده برای جلوگیری از بروز تصادف - سیستم کنترل سرعت در سراشیبی - رادار نقاط کور - دوربین 360 درجه
نویسنده : ماشین 3



نظرات کاربران درباره ولوو XC90 2016

  • user icon
    نویسنده : سالار
    تاریخ : 1395/05/19

    به چه علت برند ولوو ارزش خرید نداره ؟ با چه منطقی ؟ با رقبا مقایسه بشه به نسبت قیمت در سطح خوبی هم هست ( به نسبت رقبا) وگرنه قیمت خودرو تو ایران کلا نجومیه

    • نویسنده : احمد
      تاریخ : 1395/07/15

      اولا تشكر ميكنم از بچه هاي ماشين ٣ كه با اطلاعات و راهنمايي هاي خوبشون

      ماشين ولوو XC90 با اينكه ماشين بسيار خوبيه اما با اين قيمت ارزش خريد نداره و تازه اگر هم قيمت بي ام و ايكس تري و يا لكسوس nx. بود باز هم در مقابل اون ها حرفي واسه گفتن نداشت

      خدمات پس از فروش بسيار محدودي ولوو داره و هزينه نگهداريش بسيار بالاست
      از نظر ظاهر در مقابل رقبا حرفي واسه گفتن نداره
      بي ام و بسيار از ابن ماشين باكلاس تر و زيبا تره

      قيمت گذاري اين خودرو خيلي نجومي و دور از منطقه و چي زياد تر از x3 داره كه بايد ٢٠٠ ميليون تومان گرون تر باشه

      در ضمن الان ١ ساله شركت جيلي چين ٨٠ درصد سهام ولوو رو خريده
      اين خريد قطعا روي اين برند تاثير ميزاره

      در اخر هم اينكه ولوو هيچ وقت در سطح بين المللي خودروياز مطرحي نبوده


    • نویسنده : امیر
      تاریخ : 1395/07/18

      Douste aziz aghaye ahmad avalin nokteyei ke dous daram behetoun begam in hast ke shoma bayad dar moghayese kelase mashinharo baham doros dar nazar bgirin ta moghayesatoun doros dar,biad x3 va nx cross over hastan ba suv full size,va az hame mohemtar inke in khordo por foroah tarin suv saal va behtarin khodroye sale amrica shenakhte shode va brandesh ham bad az mercedes to europa va amrica behtarin family car hast , pas behtare yekam etelaat jam konin vaa baad nazar bedin , sanian in mashin az har jahaat az tamame mashinaye mowjod to bazar chandin pelle balatar gharar mgire l

    • نویسنده : احمد
      تاریخ : 1395/08/01

      برادر من ماشين ولوو با اين قيمت بسيار بالا كه در ايران نسبت به رقباش براش گذاشتن و با توجه به طراحي بدفرم قسمت عقب و خدمات پس از فروش و بازار دسته ٢ افتضاح فقط با كلاس هاي پايين ترش قابل مقايسست
      در مقابل هم كلاساس كه ول معطله

    • نویسنده : Mahdi
      تاریخ : 1395/09/02

      Doste aziz shoma asln nmidonid ch mashinio ba ch mashini moqaiese konid k volvo XC90 ro ba X3 moqaiese mikonid ya Lexus NX !!
      Volvo XC90 ro ba BMW X5 baiad moqaiese krd !
      In mashin hadeaksar ta 550 milion arzeshe kharid dare ama bawid bdonm bmw x5 ham arzeshe bishtar az in harfa dashte bashe !
      Volvo XC90 kamelan bara roqabash raqibe bozorgie !

    • نویسنده : فرشاد قدرخواه
      تاریخ : 1396/02/12

      اقای احمد اصلا شما حالت خوب هست شما دارین ایکس سی نود باx3وnxمقایسه میکنین خب معلومه ولوو سر تر از همه بعدشم طبق تمام بازار های جهانی ولوو یکی از بهترین ماشین های جهان اگ مطرح نبود که توی بازار شاسی بلند های آمریکا که سوم نمیشد اگه مطر نبود ایمن ترینsuvجهان نمیشد و اصلا هم قیمت نجومی نیست عالی الان خودتون ببینین اگ مرسدس این ماشین میزد 2میلیارد قیمت داشت تو ایران اما چون ولوو هست 700میلیون پول زیاده براش من نمیدونم چرا ما وقتی میخواییم ی چیز بخریم به برند کشور ساخت اون کشور نگاه میکنیم بعدشم اصلا این ماشین با ایکس تری و ان ایکس قابل مقایسه نیست چون این ماشین عالیه و لطفا ماشین3 این ماشین را با پورشه ماکان لطفا مقایسه کن

  • user icon
    نویسنده : مدیر سایت
    تاریخ : 1395/05/19

    ماشین های ولوو ماشین های خوبی هستند ولی خدماتی که شرکت واردکننده میده به هیچ عنوان با قیمت خودرو هم خونی نداره!!!

    • نویسنده : علی ......
      تاریخ : 1399/07/28

      مدیر سایت ماشین 3 ترو خدا یه لحظه به ام وی ام 315 سر بزن من اونجا سوال پرسیدم میرزه تویتا کمری 2009 خودم رو با ام وی ام 315 معاوضه کنم الان دو هفته هست منتظرم

  • user icon
    نویسنده : ahmad
    تاریخ : 1395/06/05

    درود.خودرو ولوو XC90 را دیدم و قصد خرید گرفتم.ولی با قیمت 600 ت و نبود خدمات پس از فروش و فقط در تهران خدمات داره.همچنین بخاطر بنزین بی کیفیت داخل منصرف شدم و به سمت لکسوس رفتم.

    • نویسنده : Mahdi
      تاریخ : 1395/11/18

      بنزین بی کیفیت ایران برای همه ی ماشین هایی که موتور توربو دارند بد هستش !
      این خودرو ها برای سالم ماندن موتور باید هر بار که باک بنزین را با بنزین سوپر پر می کنید ؛ از اکتان هم استفاده کنید که حدودا باکی ۱۰۰ هزار تومان هزینه دارد ولی ولوو ایکس سی ۹۰ بسیار کم مصرف است

  • user icon
    نویسنده : حامد
    تاریخ : 1395/07/14

    600 میلیون برا خودرویی که حجم موتور 2000 سی سی ارئه میده و خیلی سنگین تر از ماشینهای دیگه با این حجم موتوره!
    البته با این وجود مصرف بسیار مناسب 6 لیتری و شتاب شگفت انگیز 0/100=6
    جالب توجه هستش.

    • نویسنده : محمد جواد میرزازاده
      تاریخ : 1395/07/16

      دوست عزیز فقط حجم موتور نشان دهنده خوب بودن و قدرت موتور نیست. موتور با حجم پایین و خروجی اسب بخار و گشتاور بالا هنر خودروسازانه.

    • نویسنده : Mahdi
      تاریخ : 1395/11/18

      تمامی خودرو های در حال حاضر حجم موتور پایین اما اسب بخار بالایی دارند !
      ولوو با ۲ وجود موتور ۲ لیتری ۳۲۰ اسب بخار تولید میکنه ! توانی که یک خودروی ۸ سیلندر ۴۶۰۰ پر مصرف تولید میکنه !
      با اینکه لذت رانندگی با خودرویی با حجم موتور بالا کمی متفاوت است اما ولوو با تکنولوژی این لذت را ساخته است !

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1395/07/18

    ولوو xc90 اصلا 600 میلیون ارزش نداره

  • user icon
    نویسنده : محسن
    تاریخ : 1395/07/18

    من موندم اینا چی فکر کردن ولوو آخه چیه که باید 600 میلیون پول بدی براش

  • user icon
    نویسنده : نادر
    تاریخ : 1395/07/18

    ولوو XC90 خیلی بی ارزه 400 میلون هستش نه 650 میلیون . من چند بار باهاش راننندگی کردم دوستم XC90 داره ولی اصلا ارش نداره براش 600 میلیون پول بدی چون ولوو خیلی عقب مونده تر از این حرفاس . با این پول بهت ب ام و و مرسدس بنز میدن که 100 سال از ولوو که مالکش جیلی چین شده جلو تر هستن. از همه مهم تر اینکه موتور ماشین های ولوو توو ایران داستان داره یک بار بنزین کشکی بریزی توش ماشینت مرخص میشه !!!

  • user icon
    نویسنده : مدیر سایت
    تاریخ : 1395/07/18

    دوستان لطفا به هم دیگه بی احترامی نکنید نظرتون رو بدید فقط

  • user icon
    نویسنده : مرتضی
    تاریخ : 1395/07/18

    آخه چه فکری میکنید 600 میلیون پول اینو میدید !!!نمایندگی درست حسابی که نداره خدمات هم که تعطیل ! با بنزین و روغن موتورای آشغال تو کشور ما هم که دیگه هیچی مثل XC60 ولوو که کلی مشکل موتوری پیدا کرد XC90 هم همینطور میشه شک نکنید

  • user icon
    نویسنده : عليرضا حشمت
    تاریخ : 1395/07/18

    ‎خيلي جالب هستش كه در كشور ما خودر هاي لندكروز و يا لكسوس lx و يا X4 و حتي NX با قيمت هاي فضايي به فروش ميرسند و ولوو XC90 منطقي نيست!!!
    ‎من براي خريد ولوو كلي تحقيقات كردم و فكر ميكنم براي دوستان هم مفيد باشه :
    ‎١. ولوو xc90 خودروي سال آمريكا هم در ياهو و هم از مجله autoxpress شده و از طرف سازمان IIHS استاندارد اتوبان هاي امريكا بهترين خودروي سال شده و سازمان Euroncap با تست خودر و ٩٧٪‏ سلامت سرنشين ايمنترين خودرو suv large دنيارو معرفي كرده.
    ‎٢.شركت زيجان جيلي از سال ٢٠٠٥ سهام ولوو رو خريد كرده كه شركت هلدينگ سرمايه گذاري هستش و مالك شركت خودريي جيلي است و طبق قرداد حق دخالت ويا صادرات ولوو رو نداره!!! همانند شركت تاتا موتور هند براي جگوار ولندرور!!!
    ‎٣.لندكروز و يا لكسوس به هيچ عنوان كيفيت خودري اروپايي رو نداشته و هميشه اكونومي بوده امد تا لوكس!

  • user icon
    نویسنده : عليرضا حشمت
    تاریخ : 1395/07/18


    ‎٤.نسبت تراكم بي ام و X4 واصطحلاك و لوازم گران تر از ولوو هميشه زبان زد و مشهود بوده،
    ‎٥. امكانات و آپشن ها و كيفيت ولوو همانند خودري پورشه كاين اس هستش يعني از چرم طبيعي ناپا و يا چوب يات است و حتي سيستم قويتري از burnester كه ١١٠٠ وات است رو داره در حاليكه ولوو با B&W توان ١٤٠٠ وات رو داره
    ‎٦. توان خروجي معادل ٥٤٠٠ سي سي است كه رقيب شتاب ٥.٨ كاين اس هستش در حاليكه كاين تنفس طبيعي ايست و شتاب كند تري نسبت به استاندار تعريف شده دارد.
    ‎با تشكر

  • user icon
    نویسنده : علی کیانپور
    تاریخ : 1395/07/18

    این خودرو در تمامی مراجع تست خودروی دنیا ستایش شده. هیچ لیستی پیدا نمی کنید که در اون خودروی suv بتونه حضور داشته باشه و این خودرو اول یا دوم نباشه. ولوو با سری جدید 90 , XC90 و S90 حسابی جلوی آلمانی ها قد علم کرده. خلاصه که بهترین خودرو در کلاس خودشه

  • user icon
    نویسنده : Mahdi
    تاریخ : 1395/11/18

    باسلام خسته نباشید
    خودرو ولوو ایکس سی ۹۰ از همه نظر نسبت به رقیب ها حرف برای گفتن دارد !
    قیمت این خودرو بسیار تنوع دارد بخاطر آپشن هاش اما تا قیمت ۵۵۰و۶۰۰ میلیون کاملا ارزش خرید رو داره ! شتاب گیری بالا نسبت به موتور ۲ لیتری !
    این خودرو کاملا شناخته شده هستش
    هزینه نگهداری بالایی هم ندارد نسبت به بنز و بی ام و ؛ پورشه هم کلا هیچی!‌
    به نظرم عالی هستش !

  • user icon
    نویسنده : فراز
    تاریخ : 1396/01/08

    این همه ولو ایکس سی تو خیابون نمیبینید که میگین ارزش نداره یه تحقیق کوچولو بکنین مقام اول اس یو وی و تراک در آمریکا تو همه تست ها یا اوله یا دوم چرا الکی نظر میدین

  • user icon
    نویسنده : آرمين
    تاریخ : 1396/01/21

    سلام من لكسوس nx200t دارم ميخواهم بفروشم ولوو xc90 بگيرم شنيدم موتورش تو ايران مشكل پيدا ميكنه درسته؟

  • user icon
    نویسنده : عرفان
    تاریخ : 1396/02/25

    سلام من ميخوام بخرمش ولي اين خرابي بنزينش خيلي درگيرم كرده ميخواستم بدونم راسته؟؟ خواهش ميكنم كمكم كنيد

    • نویسنده : مدیر سایت
      تاریخ : 1396/04/08

      سلام عرفان
      ولوو xc90 بسیار ماشین خوبیه ولی نگهداریش در ایران شرایط سختی داره هم از لحاظ بنزین ایران و هم روغن موتور

  • user icon
    نویسنده : مهدی
    تاریخ : 1396/04/08

    من اکثر ماشینهای گرون قیمت رو داشتم ! قبل از این ماشین هم بنز فول ای ۲۵۰ داشتم .. از این ماشین بهتر خودشه ..واقعا بی نظیره ..یه ماشین حرفه ای و بی نقص

  • user icon
    نویسنده : شکوهی
    تاریخ : 1396/04/27

    سلام میشه لطفا بگید فرق مومنتوم با اسکریپشن در چی هست؟

  • user icon
    نویسنده : مجید
    تاریخ : 1396/08/16

    من خریدم اشغال
    همون جک بهتر

  • user icon
    نویسنده : میلاد افشردل
    تاریخ : 1396/08/18

    سلام میلاد
    هیچ ماشین ولوو نمیشه فقط قیمت کمی بالا هست و خدمت پس فروش نداره

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1396/11/27

    با سلام در مورد صحبت های دوستان من دو سال پیش x5 داشتم بعد از اون 428 و الان xc90 خریدم یعنی از بی ام و امدم سمت ولوو در جواب دوستانی که میگن بی ام و یا ولوو خواستم بگم اصلا قابل مقایسه نیستن سواری عالی شتاب در حد یه ماشین سواری نرم و نگهداریشم در حد همون بی ام و است دوستم لندکروز v8 داره اونم شتابش کمتره ولوو xc90 با کیت اگزوز polstar تا ۳۶۰ اسب بخار با موتور دو هزار واقعا عجیبه من که خیلی راضیم و اصلا دیگه سراغ خودروی بی ام و نمیرم چونکه خیلی پرخرجه

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading