هیوندای النترا 2017-2018

HYUNDAI elantra 2017-2018

هیوندای النترا 2017-2018 هیوندای النترا 2017-2018

بررسی هیوندای النترا

هیوندای النترا 2018 توسط کرمان موتور در ابتدا به صورت وارداتی به بازار کشورمان عرض شد و پس از آن وارد خط تولید کرمان موتور شد و به صورت مونتاژ هم به دست خریداران رسید. النترا2018 نسل جدید از لحاظ ظاهری شباهت های زیادی به نسل جدید هیوندای سوناتا دارد و از لحاظ فنی بسیار شبیه به سراتو نسل جدید می باشد.

هیوندای النترا 2018 در بازار در دو مدل مونتاژی و وارداتی موجود است که تفاوت‌هایی بین آنها وجود دارد. به عنوان مثال سیستم صوتی موجود در نسخه وارداتی حرفه‌ای است و در مدل مونتاژی خبری از آن نیست. اما نکته مهم کیفیت بالای هر دو مدل است که ارزش خرید هرکدام را بالا می‌برد.

النترا 2018 یکی از بهترین خودروهای حاضر در کلاس خود و در بازه قیمتی مشخص است که با طراحی و کیفیت خوب و نیز بازار خرید و فروش عالی، یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید به شمار می‌رود.

 

تجربه رانندگی با هیوندای النترا 2018

 

 هیوندای-النترا-elantra
عکس داخلی هیوندای النترا 2017-2018
price icon

3,350,000,000 تومان

(حدود قیمت)
امتیاز کاربران از : 10

1

8از 9کاربر

سال ساخت : 2017-2018 2013-2016

نکات مثبت هیوندای النترا

ظاهر جذاب و لوکس، هندلینگ و سواری خوب، تجهیزات ایمنی و رفاهی کامل، کوپل شدن خوب موتور و گیربکس، پر بازده بودن پیشرانه، فضای جادار کابین، بیشتر بودن المان های لوکس به کار رفته در این ماشین نسبت به رقیبان.

نکات منفی هیوندای النترا

کشش کمتر از ماشین های هم کلاس خود، لخت بودن پیشرانه در شتابگیری ناگهانی، شباهت ظاهری بیش از حد به هیوندای سوناتا.

امنیت هیوندای النترا

هیوندای النترا 2017 با گرفتن بالاترین امتیازات ایمنی از اروپا از بالاترین سطح ایمنی برخودار است.

 

نقد کارشناسی هیوندای النترا

هیوندای النترا 2018 دوست و رقیب همیشگی کیا سراتو است که هر دو آنها از ماشین های پر طرفدار و جذاب کلاس سدان های کوچک نیمه لوکس هستند. در بازار کشورمان در این کلاس و قیمت، بهترین ماشین را میتوان تویوتا پریوس دانست؛ اما اگر تویوتا پریوس انتخاب شما نیست و با ذات اسپرت کیا سراتو هم چندان نمی‌توانید کنار بیایید، ما ماشین مشابه کیا سراتو ولی با روح متفاوت دمیده شده در آن، که هر دو هم از کره جنوبی می‌آیند، یعنی هیوندای النترا 2018 را به شما همراهان عزیز ماشین 3 پیشنهاد می کنیم.

هیوندای النترا 2018 یک ماشین سدان شهری است که با توجه به کلاس ماشین، شخصیت مستقل و چهره با اعتماد به نفسی را از خود به نمایش میگذارد. چهره هیوندای النترا جدید را طراحان طوری شکل داده اند که علاوه بر جمع و جور بودن ماشین و نیز جذابیت و ویزگی های اسپرت، به خوبی بتوان در این ماشین المان های لوکس بودن را هم مانند برادرهای بزرگ تر هیوندای النترا مشاهده کرد. مانند کیا سراتو از نظر طراحی، هیوندای النترا یک ماشین چند منظوره است؛ یعنی میانگین سن های متفاوت و قشرهای مختلف جامعه به خوبی هیوندای النترا را مورد پسند قرار میدهند.

یکی از مهم ترین دلایل فروش بالای هیوندای النترا 2018 به خصوص در نسل گذشته ی این ماشین، چهره جذاب و فریبنده هیوندای النترا است؛ که توجه بسیاری را به سمت خود جلب میکند و اکنون در نسل جدید طراحی چراغ ها و جلو پنجره جدید و خطوط رعایت شده در بدنه، بسیار بیشتر از هر مورد دیگری به چشم میاید؛ و علاوه بر مثبت تر کردن طراحی هیوندای النترا، ماشین را آیرودینامیک تر هم نموده است.

اکنون هیوندای النترا 2018 ضریب پسار بهتری نسبت به گذشته دارد و این مساله در شخصیت ماشین هم تاثیر مثبت گذاشته است و چهره ماشین را تکامل یافته نشان میدهد. در بازار کشور ما که مردم بیش از هر چیز به دنبال زیبایی و پر زرق و برق بودن چهره ماشین و آپشن هستند، هیوندای النترا و کیا سراتو را میتوان موفق ترین ماشین های کلاس خودشان دانست؛ که در این بحث بسیار موفق عمل کرده اند. در هیوندای النترا جدید، ماشین بر اساس جدیدترین زبان طراحی هیوندای و آخرین المان های این شرکت در ایجاد چهره ماشین شکل گرفته است که باعث شده است تا هیوندای النترا را بتوان کپی موفقی از براداران بزرگ تر و لوکس تر خود دانست.

درون کابین هیوندای النترا جدید همانند مدل های پیشین از طراحی زیبا و دل نشینی بهره میبرد، که با ظاهر خارجی ماشین هماهنگ است. اینبار در بخش متریال مورد استفاده هم هیوندای النترا 2018 یک ماشین با کیفیت تلقی میشود؛ چون مهندسان از بهترین مواد برای ساخت تجهیزات و ادوات کابین ماشین هیوندای بهره برده اند. مدل پیشین هیوندای النترا از نظر زیبایی، طراحی خوبی داشت؛ اما از نظر فنی طراحی ماشین با ایراد هایی مواجهه بود و به طور مثال به علت فرم خوابیده قسمت عقب سقف ماشین، داخل اتاق حالت خفگی داشت و افراد بلند قد هم نمیتوانستند در قسمت عقب ماشین قرار بگیرند. اما الان فرم سقف و طراحی اصلاح شده است و نه تنها اتاق ماشین فضای بهتری پیدا کرده است، بلکه فضای بیشتری برای سرنشینان عقب هیوندای النترا به وجود آمده است.

کابین هیوندای الانترا 2018 در گذشته کمی از نظر ارگونومی گیج کننده و شلوغ به نظر میرسید، اما اکنون هیوندای النترا جدید ماشین منظم تر و ارگونومیک تری می باشد؛ که دسترسی به ادوات و امکانات آن بسیار راحت تر است. در این امر باز طراحی داشبورد نقش مهمی را ایفا کرده است و باعث رفع بسیاری از ایرادات کابین هیوندای النترا شده است و علاوه بر این طراحی ظاهری و داخلی ماشین با هم تطابق کامل پیدا کرده اند و باید گفت که اکنون از نظر پارامترهای مختلف کابین ماشین، هیوندای النترا و کیا سراتو بالاترین امتیازات را دریافت می کنند. البته کیا سراتو ماهیت اسپرت دارد و ذات هیوندای النترا توام با آرامش است.

این نسل از هیوندای النترا 2018 همانند کیا سراتو از پیشرانه های تزریق مستقیم بنزین به داخل سیلندر یا GDI بهره برده که راندمان فنی را بالا میبرد. هیوندای النترا جدید در سینه اش همانند دوست خود کیا سراتو 2017 مجهز به یک پیشرانه چهار سیلندر با آرایش خطی به حجم 2 لیتر است؛ که قابلیت تولید حداکثر توان خروجی 147 اسب بخار و گشتاور 184 نیوتن متر را دارا میباشد. که با یک گیربکس اتوماتیک 6 سرعته شیفت ترونیک کوپل شده است. هیوندای الانترا با توجه به حجم موتور و وزن بدنه کشش خوبی از خود نشان میدهد و هم چنین پیشرانه ماشین به خوبی با گیربکس کوپل شده است و سواری نسبتا لذت بخشی را رقم زده است؛ که از همه مدل های پیشین هیوندای النترا، چالاک تر است. ولی همانند کیا سراتو اسپرت و هیجان انگیز دور نمیگیرد؛ بلکه طوری برنامه ریزی شده است تا علاوه بر اینکه نرم و سریع دور بگیرد، آرامش ماشین هم به طور کامل حفظ گردد.

هیوندای النترا 2018 برعکس نسل گذشته ماشین که سواری خشک و کوبنده ای را برای سرنشینان به وجود میاورد، سواری نرم و آرام بخشی دارد، که با یک لذت خاص همراه میباشد و کاملا حس خوبی برای سرنشینان ماشین به وجود میاورد. در واقع همانند چهره و شخصیت هیوندای النترا 2018 که آرام و متین است سواری اش هم در حال حاضر به طور کامل با ذات ماشین همخوانی دارد. هندلینگ خوب، سواری جذاب و ترمزهای پرقدرت، از ویژگی های متداول هیوندای النترا است. در حقیقت در هیوندای النترا، لذت و راحتی برای راننده و سرنشینان ماشین به خوبی مشخص میگردد.

از نظر فرمان پذیری و تقسیم وزن هم هیوندای النترا 2018 نسبت به مدل پیشین بهبودهای زیادی داشته است و اکنون در عبور از پیچ ها یا انجام مانورهای سنگین به خوبی از فرامین راننده ماشین پیروی میکند. و به طور کامل در هر شرایطی هیوندای النترا جدید یک ماشین رام شده زیر دست راننده بوده که به راننده ماشین اطمینان انجام هر گونه حرکت را میدهد. در کل هیوندای الانترا یک ماشین کره ای جذاب و خوشتیپ است؛ که نکات مثبت زیادی دارد و بزرگ ترین نقطه قوت النترا 2018 هم بازار فروش خوب و طراحی زیبای آن است؛ که تقریبا می‌توان آن را نکته ای مشترک در همه مدل های این ماشین دانست. ماشین 3 به شما پیشنهاد می کند اگر در این کلاس بهترین انتخاب را می خواهید، اقدام به خرید تویوتا پریوس نمایید. اما اگر مایل به خرید این ماشین نیستید، بسته به سلیقه و پارامترهای مد نظر خودتان در هنگام خرید ماشین، دو گزینه هیوندای النترا و کیا سراتو می توانند جزء مناسب ترین انتخاب ها برای شما باشند.

 

باتوجه به حساسیت بالای موتور هیوندای النترا 2018، بهتر است همواره از بنزین باکیفیت برای آن استفاده کنید و حتما از مکمل‌های اصل برای آن استفاده نمایید.

 

برای خرید مکمل بنزین اصل و اکتان بوستر اورجینال می‌توانید به فروشگاه ماشین3 مراجعه نمایید.

 

گالری تصاویر هیوندای النترا

property
گیربکس
6 سرعته شیفت ترونیک
property
حجم موتور سی سی
1999
property
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه)
147/6500
property
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه)
9.8
property
مصرف ترکیبی(لیتر)
7..1

مشخصات هیوندای النترا 2017-2018

مدل : هیوندای النترا
کلاس : سدان شهری نیمه لوکس
گیربکس : 6 سرعته شیفت ترونیک
محور متحرک : دیفرانسیل جلو
تعداد و آرایش سیلندر/سوپاپ : 4خطی/16
حجم موتور سی سی : 1999
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه) : 147/6500
گشتاور(نیوتن متر/دور در دقیقه) : 224/4500
حداکثر سرعت (کیلومتر در ساعت) : 200
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه) : 9.8
طول/عرض/ارتفاع(میلیمتر) : 1450/1549/4570
وزن خالص(کیلوگرم) : 1350
مشخصات تایر : 195/65R15
مصرف ترکیبی(لیتر) : 7..1
استاندارد الایندگی : یورو 5
حجم مخزن سوخت(لیتر) : 50
کیسه هوا : راننده-سرنشین جلو-جانبی -پرده ایی-زانویی
سیستم های ترمز و پایداری : ABS-EBD-ESC-BAS
سیستم های امنیتی : قفل مرکزی/ریموت/ایموبلایزر/ کیلس/استارت دکمه ای
سیستم های فرمان و هدایت : قدرت کمکی الکتریکی/فرمان تلسکوبی و بشکن/دکمه کنترل سیستم صوتی بر روی فرمان
سیستم تهویه مطبوع : دو گانه کنترل اتوماتیک
سیستم صوتی تصویری و مالتی مدیا : صفحه نمایش 5 اینچی با سیستم صوتی Infinity
سیستم صندلی : راننده برقی با تنظیم گودی کمر
سیستم اینه و شیشه ها : تنظیم برقی آینه ها به همراه جمع شونده /شیشه بالابر جلو و عقب برقی
سیستم روشنایی : چراغ های جلو LED/مه شکن جلو
سایر امکانات : فرمان 3 حالته / درایو مود /روکش چرمی/گرم کن صندلی جلو /آینه های جانبی برقی/کروز کنترل / سانروف پانارومیک / سنسور نور و باران / سرد کن صندلی جلو/سیستم شناسایی نقطه کور
نویسنده : ماشین 3



نظرات کاربران درباره هیوندای النترا 2017-2018

  • user icon
    نویسنده : Hami
    تاریخ : 1396/02/30

    چرا كسي نظر ثبت نكرده

  • user icon
    نویسنده : Morteza
    تاریخ : 1396/06/14

    یعنی هیشکی النترا 2017 نخریده هنوز ؟ دوستان نظر بدین لطفا .

  • user icon
    نویسنده : مهران فرشید
    تاریخ : 1396/09/06

    سلام
    چرا بین مشخصات اعلامی از نمایند وارد کننده و سایت ماشین 3 اختلاف وجود دارد؟(هم در زمینه مشخصات فنی و هم در زمینه امکانات رفاهی)

  • user icon
    نویسنده : مرتضی
    تاریخ : 1396/12/06

    با سلام
    من النترا ۲۰۱۷ منطقه ازاد دارم
    باید بگم فوقالعادس طراحی عالی داخل کابین در دسترس بودن و شلوغ نبودن
    فضای کافی برای سرنشینان جلو و عقب صندوق جادار و سکوت داخل کابین حین رانندگی همه چی اوکیه
    فقط تو تامین قطعات بعضی چیزها به سختی گیر میاد

  • user icon
    نویسنده : نوید
    تاریخ : 1397/10/27

    در ابتدا میخوام یه چیز رو دوستان بدونن تو این شرایط بد اقتصادی نبودن قطعات و گرون بود و بنزین بی کیفت که خودروی داخلی رو هن خراب میکنه بهترین گزینه تویوتا و هیوندای هستش چون کم استهلاک هستن و با بنزین بی کیفت سازگارن و بای اب و هوای گرم و سرد نیز سازگارن
    با این قیمت ها به نظر من هیوندای بهترین گزینه هست من النترا ۲۰۱۸دارم که باهاش۳۳هزارتا رفت از بندرعباس تا گیلان و ارومیه تا حالا غیراز فیلتر و روغن و بنزین چیزی عوض نکردم ولی فک کنم دو جفت تایر نو میخواد
    از نظر من حتی اگه نظر داری بهترین ماشین خارجی رو بخری همین النترا گزینه خوبیه
    با تشکر از سایت خوبتان ماشین۳

  • user icon
    نویسنده : امیر
    تاریخ : 1398/01/29

    من حدود ۲ سال که النترا ۲۰۱۷ دارم. بنظرم به غیر از تا حدودی خشکی ماشین، ولی در مجموع خوبه. حتی تو تحلیل بالا که گفتند شتاب اولیه پایینه درست نیست! تازه با درایو مد در حالت اسپرت ماشین شناب بهتری داره. من در جاده از این حالت استفاده میکنم.
    من قبلا از ماشینهای کره ای بد شنیده بودم ولی بنظرم این ماشین در کلاس جهانی است.
    ضمنا امکاناتی شامل سردکن صندلی جلو، مموری صندلی راننده، درایو مد، صندوق پران هوشمند از امکانات ویژه این ماشینه...

  • user icon
    نویسنده : babak
    تاریخ : 1398/08/10

    دوستان تفاوت النترا ۲۰۱۸ کرمان موتور و اسان موتور هر دو فول وارداتی از نظر امکانات و اپشن چیه؟

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1399/02/14

    سلام. من یک هفته است که النترا ۲۰۱۸وارداتی خریده ام،تا حالا ماشین های مختلفی مانند کپچر، مگان، اسپورتیج، پژو ۲۰۰۸،ویتارا و غیره داشتم اما اعتراف می کنم هیچ کدام به نرمی و هندلینگ خوب این ماشین نبوده‌اند. لذت رانندگی با این ماشین را تجربه کنید. عالیه. ضمنا"مصرف سوخت پایینی داره. آپشن های متنوعش هم که جای خودش.

  • user icon
    نویسنده : Alireza
    تاریخ : 1399/04/31

    ابعاد النترا 4570*1800*1435 میلی متر
    مصرف سوخت 7.3 ترکیبی
    لطفا تصحیح کنید.

  • user icon
    نویسنده : زهرا
    تاریخ : 1399/07/21

    خوشبحالتون.من عاشق النترام.ولی افسوس...

  • user icon
    نویسنده : مریم
    تاریخ : 1401/10/19

    من دوستش دارم اما پولشو ندارم 🫤😔

  • user icon
    نویسنده : مسعود
    تاریخ : 1402/11/26

    با سلام تازگی یه دونه از این النترا نیمه فولشو خریدم واقعاً ماشین خیلی نرمیه با مصرف سوخت خیلی پایین کابین جادار و واقعاً لذت رانندگی رو به آدم منتقل می‌کنه.
    من اصلاً توقع نداشتم به این نرمی باشم هندلینگشم خیلی خوبه با تشکر.

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading