هیوندای سوناتا هیبرید 2018

HYUNDAI sonata hybrid 2018

هیوندای سوناتا هیبرید 2018 هیوندای سوناتا هیبرید 2018

بررسی هیوندای سوناتا هیبرید

مدل های گوناگون هیوندای سوناتا در ایران همواره فروش بالایی را تجربه کرده اند و در حال حاضر مدل 2018 هیوندای سوناتا هیبرید جدیدترین نماینده هیوندای است که به صورت پلاک ملی در جاده های کشور تردد می کند. هیوندای سوناتا هیبرید 2018 در واقع نسخه فیس لیفت شده از هیوندای سوناتا LF است که با حفظ پلتفرم، در قسمت جلو وعقب کاملا چهره جدیدی را به نمایش می گذارد. هیوندای سوناتا هیبرید جدید در قسمت جلو با جلو پنجره بزرگ کروم شش ضلعی، چراغ های LED که بر اساس آخرین زبان طراحی هیوندای شکل گرفته است و بخش مشکی رنگ پایین سپرها و استفاده از نوار کروم در بعضی نقاط در کنار ظاهر اسپرت جلوه لوکسی را هم به وجود آورده و اما شاهکار طراحی هیوندای سوناتا هیبرید جدید را می تواند در قسمت عقب خودرو دانست که گرافیک چراغ و طراحی سپر با حداکثر سادگی شکل گرفته اما مقدار زیادی هنر، اصالت و تجربه در آن موج می زند.

طراحی هیوندای سوناتا هیبرید 2018 کاملا منطبق با سلایق گوناگون است چراکه مدرن، اسپرت، لوکس و جذاب شکل گرفته است. هیوندای سوناتا هیبرید جدید در داخل کابین تغییرات بسیار محدودی را تجربه کرده که عمده ترین آن استفاده از یک فرمان 3 شاخه اسپرت است که جایگزین فرمان 4 شاخه لوکس قبلی گردیده است و هیوندای سوناتا هایبرید 2018 کماکان با لیست کاملی از آپشن و همان سطح کیفیت گذشته به بازار ارائه می شود.

در بخش فنی هیوندای سوناتا هیبرید مدل 2018 با مدل قبلی خود هیچ تفاوتی ندارد و همان پیشرانه 2 لیتری بنزینی که با یک موتور برقی مجهز به باطری لیتیم پلیمری 1.76 کیلوواتی ترکیب شده وظیفه تولید 193 اسب بخار قدرت را در مجموع بر عهده دارد و این نیرو توسط یک گیربکس 6 سرعته تیپ ترونیک به چرخ های جلو منتقل می شود.

پیشرانه های برقی قابلیت تولید مقدار زیادی گشتاور از دور پایین دارند و همین موضوع به کمک هیوندای سوناتا هیبرید 2018 آمده و شتاب و کشش خوبی را برای آن به وجود آورده است و در سیکل ترکیبی به 5.6 لیتر بنزین نیاز دارد که البته از رقبای ژاپنی عدد بالاتری است. هیوندای سوناتا هیبرید جدید سواری نرم و خانوادگی ارائه می کند.

 هیوندای-سوناتا-هیبرید-sonata-hybrid
عکس داخلی هیوندای سوناتا هیبرید 2018
price icon

4,000,000,000 تومان

(حدود قیمت)
امتیاز کاربران از : 10

1

8از 11کاربر

سال ساخت : 2018 2017

نکات مثبت هیوندای سوناتا هیبرید

نکات مثبت : ظاهر مدرن و عامه پسند ، آپشن های متنوع ، امتیازات ایمنی کامل ، شتاب خوب

نکات منفی هیوندای سوناتا هیبرید

نکات منفی : نفوذ صدای جاده و تایر به کابین ، لذت رانندگی پایین ، فضای کم صندوق بار

امنیت هیوندای سوناتا هیبرید

هیوندای سوناتا موفق به کسب 5 ستاره ایمنی از موسسه یورو انکپ شده است.

نقد کارشناسی هیوندای سوناتا هیبرید

هیوندای سوناتا هیبرید یا سوناتا هایبرید یک سدان سایز متوسط کره‌ای است که در هفتمین نسل سوناتا تولید می‌شود. هیوندای سوناتا نخستین بار در سال 1985 معرفی و عرضه شد و در حال حاضر هم در هفتمین نسل خود به تولید می‌رسد در حالی که نسخه هیبریدی از نسل ششم یا همان سوناتا YF به سبد محصولات هیوندای اضافه شد.

هیوندای سوناتا همواره خودرو محبوبی در کلاس خود بوده و در ایران هم به عنوان یکی از پرفروش‌ترین سدان‎‌ها شناخته می‌شود چراکه به دلیل طراحی ظاهری جذاب، نظر طیف وسیعی از مشتریان را به خود جلب می‌کند. به ویژه اینکه سوناتا یک رقیب شایسته به نام کیا اپتیما دارد و همواره رقابت سختی میان این دو وجود داشته است.

هیوندای سوناتا از نسل ششم خود یعنی سوناتا YF در یک نسخه هیبرید هم عرضه شد ولی باوجود حضور سوناتا در ایران، مدل هیبریدی آن در بازار کشورمان وارد نشد. اما در نسل هفتم یعنی سوناتا LF، مدل هیبریدی هم پس از مدل استاندارد در ایران به فروش رسید و شرکت‌ پاکرو آن را به فروش رساندند.

هیوندای سوناتا هیبرید 2018 در نسخه هیبریدی تفاوت‌های ظاهری با مدل استاندارد دارد از جمله در جلو پنجره، چراغ‌ها، سپرها و رینگ‌ها. به شکلی که نسخه هیبرید به راحتی از مدل معمولی قابل تشخیص است. سوناتا در مقایسه با نسل قبل تغییرات زیادی را تجربه کرده و کاملا مدرن و به روز شده. البته کیا اپتیما در نسخه هیبریدی چهره خشن‌تری دارد ولی از آنجا که در ایران عرضه نشده، سوناتا هیبرید 2018 کار راحتی دارد. البته زمزمه‌هایی شنیده می‌شد که اپتیما هم در مدل هیبریدی راه ورود به بازار ایران را پیدا کند ولی باتوجه به تغییر قوانین، این اتفاق رخ نداد.

طراحی کابین هیوندای سوناتا هیبرید 2018 با طراحی خارجی آن هماهنگ است و مدرن و در عین حال ساده به نظر می‌رسد و سرنشینان را دچار سردرگمی نمی‌کند. زوایا و خطوطی که در کابین دیده می‌شود با طراحی بیرونی همخوانی دارد. کیفیت متریال به کار رفته در کابین بالا است و کیفیت سواری سوناتا هیبرید زبانزد است. به علاوه صندلی‌ها در جلو و عقب کاملا راحت هستند و باوجود آپشن‌های فراوان، سرگرمی سرنشینان تضمین شده است.

هیوندای سوناتا هیبرید در سه نسخه GL، GLS و GLS+ عرضه شد که از نظر تجهیزات رفاهی تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند. فول‌ترین مدل GLS پلاس است که آپشن‌هایی چون رینگ 17 اینچی، مجموعه کامل کیسه هوا، سیستم‌های ترمز و پایداری ESC، HAC و VSM، ورود و استارت بدون کلید، آینه الکتروکرومیک، سانروف پانوراما، گرمکن تمام صندلی‌ها و سردکن صندلی‌های جلو، چراغ‌های جلو زنون اتوماتیک به همراه سیستم شست و شو، خروجی 12 ولتی در جلو و عقب، نمایشگر 8 اینچی، دوربین دید عقب، کروز کنترل و بسیاری موارد دیگر را همراه خود دارد.

هیوندای سوناتا هیبرید 2018 همان طور که از نامش پیداست، از قوای محرکه هیبریدی استفاده می‌کند که از یک موتور بنزینی و یک موتور الکتریکی تشکیل شده است. موتور بنزینی حجمی معادل 2.0 لیتر و 4 سیلندر دارد و قادر است به تنهایی 156 اسب بخار قدرت و 193 نیوتن متر گشتاور تولید کند. اما موتور الکتریکی 38 کیلوواتی، 51 اسب بخار قدرت و 205 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. مجموع قدرت این موتورها به 193 اسب بخار و گشتاور آن به 320 نیوتن متر می‌رسد که قدرت خوبی به نظر می‌رسد اما از رقیبی چون تویوتا کمری هیبرید کمتر است.

هیوندای سوناتا هیبرید 2018 قدرت کمتری در مقایسه با کمری هیبرید دارد و به همین دلیل، کمی هم کُندتر است. یکی از ویژگی‌های موتورهای الکتریکی، ارائه حداکثر گشتاور در دورهای پایین است که به شتاب اولیه خودرو کمک زیادی می‌کند. برای انتقال این قدرت به چرخ‌های جلو هم یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک در نظر گرفته شده و در مجموع باید عملکرد فنی سوناتا هیبرید را قابل قبول بدانیم.

در زمان ورود خودروهای هیبریدی به ایران، عنوان شد که برای کاهش آلودگی هوا، تعرفه ورودی پایینی برای آنها در نظر گرفته می‌شود و این اتفاق در اوایل ورود افتاد اما در تصمیمی ناگهانی دولت تعرفه واردات خودروهای هیبریدی را به شکل چشمگیری افزایش داد. به این ترتیب اختلاف قیمت زیادی بین مدل‌های هیبریدی و استاندارد دیده نمی‌شود در حالی که خودروهای هیبریدی می‌توانستند ایده‌آل‌ترین گزینه برای بهبود وضعیت آلودگی هوا باشند.

البته این نکته را هم در نظر بگیرید که واردات خودرو به طور کامل متوقف شده و در حال حاضر هیچ خودرویی حق ورود به کشور را ندارد. اما هیوندای سوناتا هیبرید هنوز هم در تعداد محدودی در مدل‌های صفر کیلومتر قابل خریداری است.

بدون شک هیوندای سوناتا هیبرید 2018 خودرو خوب و کاملی است و یکی از بهترین گزینه‌ها در این کلاس است و رقیب جدی ندارد به جز تویوتا کمری هیبرید که اتفاقا حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد اما اکنون تنها در مدل‌های دست دوم و با قیمتی بسیار بالا قابل خریداری است. در حال حاضر تنها چند خودرو هیبریدی در بازار کشورمان وجود دارد از جمله سوناتا هیبرید 2018، تویوتا پریوس و تویوتا CHR. سوناتا هیبرید در کنار طراحی جذاب، ویژگی‌های فنی عالی و تجهیزات رفاهی فراوانی دارد و بدون شک یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید یک خودرو سدان به شمار می‌رود.

همچنین اگر بخواهیم سوناتا هیبرید 2018 را با سایر سدان‌های موجود در بازار کشورمان مقایسه کنیم، رنو تلیسمان، کیا اپتیما و سوناتا بنزینی از رقبای اصلی به شمار می‌روند و باز هم در بین این خودروها، سوناتا هیبرید 2018 از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود و بدون شک در بین تمامی رقبای یادشده، در اولویت خرید قرار می‌گیرد.

گالری تصاویر هیوندای سوناتا هیبرید

property
گیربکس
6 سرعته اتوماتیک
property
حجم موتور سی سی
2000 - مجهز به موتور برقی 38 کیلوواتی با 51 اسب بخار قدرت
property
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه)
مجموعاً 193 اسب بخار
property
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه)
10.2
property
مصرف ترکیبی(لیتر)
5.6

مشخصات هیوندای سوناتا هیبرید 2018

مدل : سوناتا هیبریدی تیپ GL
کلاس : سدان سایز متوسط
گیربکس : 6 سرعته اتوماتیک
محور متحرک : دیفرانسیل جل.
تعداد و آرایش سیلندر/سوپاپ : 4خطی/16
حجم موتور سی سی : 2000 - مجهز به موتور برقی 38 کیلوواتی با 51 اسب بخار قدرت
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه) : مجموعاً 193 اسب بخار
گشتاور(نیوتن متر/دور در دقیقه) : 320/2000
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه) : 10.2
طول/عرض/ارتفاع(میلیمتر) : 1475/1865/4855
وزن خالص(کیلوگرم) : 1586
مشخصات تایر : 205/55R16
مصرف ترکیبی(لیتر) : 5.6
استاندارد الایندگی : یورو 5
حجم مخزن سوخت(لیتر) : 60
کیسه هوا : راننده-سرنشین جلو-جانبی -پرده ایی
سیستم های ترمز و پایداری : ABS-ESC-VSM-EBD-HAC
سیستم های امنیتی : قفل مرکزی/ریموت/ایموبلایزر/ورود بدون کلید / استارت دکمه ای/ سنسور دنده عقب/ دوربین دید عقب/ سيستم تثبيت سرعت هوشمند (كروز كنترل هوشمند)/ سيستم هوشمند ورود بدون كليد+ دكمه
سیستم های فرمان و هدایت : فرمان برقی (EPS)، تلسكوپی و قابل تنظيم . مجهز به دکمه های كنترل سيستم صوتی
سیستم تهویه مطبوع : تهويه مطبوع اتوماتيك دوگانه به همراه دریچه برای سرنشینان عقب
سیستم صوتی تصویری و مالتی مدیا : مانیتور 4.2 اینچی/ بلوتوثJBL/ سیستم صوتی با نمایشگر 5 اینچی
سیستم صندلی : خروجی 12 ولت برای صندلی‌های ردیف جلو و عقب/ صندلی عقب تاشو
سیستم اینه و شیشه ها : آينه وسط الكتروكروميك
سیستم روشنایی : چراغ‌های اتوماتیک/ چراغ دیلایت/ چراغ مه شکن LED/ چراغ عقب LED
سایر امکانات : ایموبلایزر - سنسور دنده عقب - سنسور نور و باران - دوربین دنده عقب - کروز کنترل - خروجی 12 ولتی برای صندلی‌های جلو و عقب
مدل : سوناتا هیبریدی تیپ GLS
کلاس : سدان سایز متوسط
گیربکس : 6 سرعته اتوماتیک
محور متحرک : دیفرانسیل جل.
تعداد و آرایش سیلندر/سوپاپ : 4خطی/16
حجم موتور سی سی : 2000 - مجهز به موتور برقی 38 کیلوواتی با 51 اسب بخار قدرت
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه) : مجموعاً 193 اسب بخار
گشتاور(نیوتن متر/دور در دقیقه) : 320/2000
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه) : 10.2
طول/عرض/ارتفاع(میلیمتر) : 1475/1865/4855
وزن خالص(کیلوگرم) : 1586
مشخصات تایر : 215/55R17
مصرف ترکیبی(لیتر) : 5.6
استاندارد الایندگی : یورو 5
حجم مخزن سوخت(لیتر) : 60
کیسه هوا : راننده-سرنشین جلو-جانبی -پرده ایی
سیستم های ترمز و پایداری : ABS-ESC-VSM-EBD-HAC
سیستم های امنیتی : قفل مرکزی/ریموت/ایموبلایزر/ورود بدون کلید / استارت دکمه ای/ سنسور دنده عقب/ دوربین دید عقب/ سيستم تثبيت سرعت هوشمند (كروز كنترل هوشمند)/ سيستم هوشمند ورود بدون كليد+ دكمه / ترمز پارک برقی و اتو هلد
سیستم های فرمان و هدایت : فرمان برقی (EPS)، تلسكوپی و قابل تنظيم . مجهز به دکمه های كنترل سيستم صوتی
سیستم تهویه مطبوع : تهويه مطبوع اتوماتيك دوگانه به همراه دریچه برای سرنشینان عقب
سیستم صوتی تصویری و مالتی مدیا : مانیتور 4.2 اینچی/ بلوتوثJBL/ سیستم صوتی با نمایشگر 8 اینچی لمسی با قابلیت اتصال USB, AUX و iPod
سیستم صندلی : تنظیم برقی صندلی راننده در 8 جهت دارای حافظه و تنظیم گودی کمر در 4 جهت/ تنظیم برقی صندلی سرنشین جلو در 6 جهت/ گرمکن صندلی‌های جلو/ صندلی تاشو عقب
سیستم اینه و شیشه ها : آينه وسط الكتروكروميك/ سانروف پانوراما/ آینه‌های جانبی تاشوندگی برقی و تنظیم برقی/ پرده جانبی شیشه‌های جانبی و عقب
سیستم روشنایی : چراغ‌های اتوماتیک/ چراغ جلو زنون/ چراغ دیلایت/ چراغ مه شکن LED/ چراغ عقب LED/ شست و شوی چراغ‌های جلو/ چراغ روشنایی در پیچ
سایر امکانات : ایموبلایزر - سنسور دنده عقب - سنسور نور و باران - دوربین دنده عقب - کروز کنترل - خروجی 12 ولتی برای صندلی‌های جلو و عقب - ترمز پارک برقی و اتو هلد - رادار شناسایی نقاط کور - سنسور پارک جلو و عقب - انتخاب سه حالت رانندگی اکو، اسپرت و نرمال - سنسور باران - قفل صندوق عقب هوشمند
مدل : سوناتا هیبریدی تیپ GLS پلاس
کلاس : سدان سایز متوسط
گیربکس : 6 سرعته اتوماتیک
محور متحرک : دیفرانسیل جل.
تعداد و آرایش سیلندر/سوپاپ : 4خطی/16
حجم موتور سی سی : 2000 - مجهز به موتور برقی 38 کیلوواتی با 51 اسب بخار قدرت
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه) : مجموعاً 193 اسب بخار
گشتاور(نیوتن متر/دور در دقیقه) : 320/2000
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه) : 10.2
طول/عرض/ارتفاع(میلیمتر) : 1475/1865/4855
وزن خالص(کیلوگرم) : 1586
مشخصات تایر : 215/55R17
مصرف ترکیبی(لیتر) : 5.6
استاندارد الایندگی : یورو 5
حجم مخزن سوخت(لیتر) : 60
کیسه هوا : راننده-سرنشین جلو-جانبی -پرده ایی
سیستم های ترمز و پایداری : ABS-ESC-VSM-EBD-HAC
سیستم های امنیتی : قفل مرکزی/ریموت/ایموبلایزر/ورود بدون کلید / استارت دکمه ای/ سنسور دنده عقب/ دوربین دید عقب/ سيستم تثبيت سرعت هوشمند (كروز كنترل هوشمند)/ سيستم هوشمند ورود بدون كليد+ دكمه / ترمز پارک برقی و اتو هلد
سیستم های فرمان و هدایت : فرمان برقی (EPS)، تلسكوپی و قابل تنظيم . مجهز به دکمه های كنترل سيستم صوتی
سیستم تهویه مطبوع : تهويه مطبوع اتوماتيك دوگانه به همراه دریچه برای سرنشینان عقب
سیستم صوتی تصویری و مالتی مدیا : مانیتور 4.2 اینچی/ بلوتوثJBL/ سیستم صوتی با نمایشگر 8 اینچی لمسی با قابلیت اتصال USB, AUX و iPod
سیستم صندلی : تنظیم برقی صندلی راننده در 8 جهت دارای حافظه و تنظیم گودی کمر در 4 جهت/ تنظیم برقی صندلی سرنشین جلو در 6 جهت/ گرمکن صندلی‌های جلو/ صندلی تاشو عقب/ تزئینات لوکس کابین و صندلی‌ها
سیستم اینه و شیشه ها : آينه وسط الكتروكروميك/ سانروف پانوراما/ آینه‌های جانبی تاشوندگی برقی و تنظیم برقی/ پرده جانبی شیشه‌های جانبی و عقب
سیستم روشنایی : چراغ‌های اتوماتیک/ چراغ جلو زنون/ چراغ دیلایت/ چراغ مه شکن LED/ چراغ عقب LED/ شست و شوی چراغ‌های جلو/ چراغ روشنایی در پیچ
سایر امکانات : ایموبلایزر - سنسور دنده عقب - سنسور نور و باران - دوربین دنده عقب - کروز کنترل - خروجی 12 ولتی برای صندلی‌های جلو و عقب - ترمز پارک برقی و اتو هلد - رادار شناسایی نقاط کور - سنسور پارک جلو و عقب - انتخاب سه حالت رانندگی اکو، اسپرت و نرمال - سنسور باران - قفل صندوق عقب هوشمند
نویسنده : ماشین 3



نظرات کاربران درباره هیوندای سوناتا هیبرید 2018

  • user icon
    نویسنده : هادی
    تاریخ : 1397/02/03

    من مدل ۲۰۱۷ ش رو دارم. خیلی راضیم به نظر من از ۲۰۱۸ خوشگلتر و لاکچری تره.

    • نویسنده : قاسمی
      تاریخ : 1397/02/04

      سلام,چون شما,مدل2017,رو دارین,قشنگتره😄

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1397/02/03

    دوستان عزیز راهنمایی کنند که خرید سوناتا هیبرید بهتری است یااوپتیماهیبرید؟؟

    • نویسنده : Abed
      تاریخ : 1397/04/25

      داداش سوناتا هیبرید خیلی خوبه.فیسش عالی شده و سواریشم عالیه.ولی اپتیما فیسش خیلی شبیه مدلای قبلیشه.

  • user icon
    نویسنده : amirhardy
    تاریخ : 1398/01/16

    فوقالعاده

  • user icon
    نویسنده : نادر
    تاریخ : 1398/04/31

    سوناتا هیبرید 2018 خیلی ماشین خئبیه من عاشق این ماشین هستم

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1398/04/31

    به نظر من یکی از بهترین ماشین هایی که شرکت هیوندای ساخته همین سوناتا هیبرید 2018 هستش واقعا وقتی با سوناتا هیبرید 2018 رانندگی می کنید لذت میبرید این ماشین کیفیت ساخت بالایی داره وعملکرد فنی بسیار بالایی داره و از همه رقباش توی این رنج قیمتی بالاتر هستش

  • user icon
    نویسنده : مانی
    تاریخ : 1398/04/31

    به نظر من یکی از بهتترین گزینه های خرید توی این رنج قیمتی سوناتا هیبرید 2018 هست و از لحاظ آپشن کیفیت ساخت و فنی بدون شک سوناتا هیبرید 2018 ماشین خفنی هستش و ارزش خریدش خیلی بالاس

  • user icon
    نویسنده : خسرو
    تاریخ : 1398/04/31

    هیوندای سوناتا هیبرید بهترین ماشین هستش که تا حالا داشتم به نظر من این ماشین کیفیت فنی بسیرا بالایی داره و مشکل هیوندای سوناتا هیبرید فقط نداشتن خدمات پس از فروش درست حسابی هستش چون اصلا کسی از خدمات پس از فروش شرکت پاکرو برای هیوندای سوناتا هیبرید راضی نیست

  • user icon
    نویسنده : shayan
    تاریخ : 1398/04/31

    هیوندای سوناتا هیبرید ماشین خیلی خوب راه میره من 6 ماه هستش که هیوندای سوناتا هیبرید 2018 دارم خیلی راضی هستم به نظر من داخل باک هیوندای سوناتا هیبرید باید بنزین سوپر و اکتان استفاده کنید جون عملکرد فنی ماشین خیلی متفاوت میشه با بنزین سوپر و اکتان با کیفیت و قیمت هیوندای سوناتا هیبرید 2018 به نظر من الان برای خرید منطقی هستش

  • user icon
    نویسنده : علیرضا
    تاریخ : 1398/04/31

    باور کنید اگر یک بار با هیوندای سوناتا هیبرید رانندگی کنید کاملا با این ماشین ارتباط برقرار می کنید خیلی خوب راه میره و کشش بسیار خوبی داره هیوندای سوناتا هیبرید 2018

  • user icon
    نویسنده : حسین
    تاریخ : 1398/06/01

    سلام
    من تازه میخوام سوناتا هیبرید بخرم یک سری
    میگن که باطریش ایراد پیدا میکند میشه راهنماییم کنید.

  • user icon
    نویسنده : فرید
    تاریخ : 1398/06/09

    با سلام ، لطفاً کسانی که مطلع اند و تجربه دارند لطف کنند در مورد خراب شدن "باطری سوناتا هیبرید" ، توضیح بدن
    و اینکه ؛ چه مواقعی ماشین از حالت برقی خارج میشه ؟ و آیا در اینصورت ، شتابش بشدت افت میکنه ؟ ، ممنون

  • user icon
    نویسنده : ساسان
    تاریخ : 1398/08/16

    هیوندای سوناتا هیبرید به نظر من ماشین خوبی هستش من 1 ساله که هیوندای سوناتا هیبرید دارم وخیلی راضی هستم

  • user icon
    نویسنده : خلیلی
    تاریخ : 1398/08/16

    به نظر من هیوندای سوناتا هیبرید یکی از بهترین ماشین های این بازه قیمتی هستش در ایران

  • user icon
    نویسنده : شروین
    تاریخ : 1398/08/16

    یکی از بهترین ماشین هایی که تا به حال داشتم هیوندای سوناتا هیبرید بوده واقعا شتاب خوبی داره و کیفیت ساخت بسیار بالایی داره و از نظر فنی کاملا هیوندای سوناتا هیبرید رو تایید میکنم ولی خدمات پس از فروش شرکت پاکرو برای هیوندای سوناتا هیبرید خوب نیست

  • user icon
    نویسنده : طاهری
    تاریخ : 1398/08/16

    اصلا سمت خرید هیوندای سوناتا هیبرید نرید چون خدمات پس از فروش نداره توی ایران ولی ماشین خوبی هستش خد هیوندای سوناتا هیبرید 2018

  • user icon
    نویسنده : صابر
    تاریخ : 1398/08/27

    هیوندای سوناتا هیبرید2018 واقعا ماشین خوبی هستش من خیلی راضی هستم از این ماشین و کیفیت ساخت هیوندای سوناتا هیبرید2018 خیلی بالاست ولی خدمات پس از فروش شرکت پاکرو برای هیوندای سوناتا هیبرید2018 خیلی ضعیف هستش

  • user icon
    نویسنده : کوروش
    تاریخ : 1398/08/27

    هیوندای سوناتا هیبرید 2018 ماشین خیلی خوبیه من 2 ساله دارم واقعا راضی هستم

  • user icon
    نویسنده : نیکدل
    تاریخ : 1398/08/27

    به نظر من هیوندای سوناتا هیبرید 2018 ماشین قابل احترامی هستش من 1 ساله هستش که هیوندای سوناتا هیبرید2018 دارم و از همه نظر از این ماشین راضی هستم

  • user icon
    نویسنده : آیدین
    تاریخ : 1398/08/27

    خرید هیوندای سوناتا هیبرید 2018 با این قیمت ها اصلا منطقی نیست ولی واقعا ماشین خوبی هستش هیوندای سوناتا هیبرید2018 و از نظر عملکرد گیربکس و موتور واقعا خوب عمل میکنه به نظر من در شرایط ندمال اقتصادی یکی از بهترین گزینه های خرید خودروی سدان در بازار هستش هیوندای سوناتا هیبرید2018

  • user icon
    نویسنده : بابایی
    تاریخ : 1398/08/27

    خرید هیوندای سوناتا هیبرید2018 کاملا اشتبه هستش هیچی خدمات پس از فروش نداره این ماشین و شرکت
    پاکرو که خدات پس از فروش هیوندای سوناتا هیبرید2018 رو میده اصلا خدمات جالبی نداره برای این ماشین

  • user icon
    نویسنده : طاهری
    تاریخ : 1398/08/27

    من اصلا سمت خرید هیوندای سوناتا هیبرید2018 نمیرم با اینکه میدونم ماشین بسیار خوبی هستش اینجر ماشینا در بازار ایران خدمات پس از فروش ندارن جالبه از هرکی میپرسی خدمات پس از فر وش هیوندای سوناتا هیبرید2018 کجاست هیچکسی نمیدنه اصلا

  • user icon
    نویسنده : امینی
    تاریخ : 1398/08/27

    واقعا ماشین فوق العاده ای هستش هیوندای سوناتا هیبرید2018 من که خیلی با این ماشین حال میکنم از همه لحاظ هم ظاهر این ماشین خوبه و هم عملکرد فنیش هیوندای سوناتا هیبرید

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1398/08/29

    هیوندای سوناتا هیبرید ماشین بسیار خوبی هستش و من خیلی راضی هستم از همه لحاظ ولی خدمات پس از فروش هیوندای سوناتا هیبرید اصلا خوب نیست در ایران

  • user icon
    نویسنده : سعیدی
    تاریخ : 1398/08/29

    به نظر من خرید هیوندای سوناتا هیبرید منطقی هستش ماشین خوبیه و ظاهر خوبی هم داره

  • user icon
    نویسنده : قاسم
    تاریخ : 1398/08/29

    من 2 ساله هیوندای سوناتا هیبرید دارم خیلی خوب راه میره و با این موتور 190 اسبی که داره شتاب بسیار خوبی داره ولی اگر ماشین خراب بشه خدا میدوه کی کاراشو انجام میده چون شرکت پاکرو اصلا خدمات درستی نداره برای هیوندای سوناتا هیبرید

  • user icon
    نویسنده : شهاب
    تاریخ : 1398/08/29

    سمت خرید هیوندای سوناتا هیبرید نرید من میگم باطریش خراب بشه چی میشه ؟ شرکت پاکرو هم که کلا رو هواس

  • user icon
    نویسنده :
    تاریخ : 1398/10/02

    هیوندای سوناتا هیبرید2018 بسیار ماشین خوبی هستش من 1 ساله دارم واقعا راضی هستم خیلی کیفیت ساخت بالای داره

  • user icon
    نویسنده :
    تاریخ : 1398/10/02

    به نظر من هیوندای سوناتا هیبرید2018 یک از بهترین گزینه های خرید در بازار ایران هستش در این بازه قیمتی

  • user icon
    نویسنده :
    تاریخ : 1398/10/02

    خیلی راضی هستم از هیوندای سوناتا هیبرید2018 شتاب بسیار خوبی داره و کلی امکانات باحال داره هیوندای سوناتا هیبرید2018

  • user icon
    نویسنده :
    تاریخ : 1398/10/02

    خرید هیوندای سوناتا هیبرید2018 کاملا منطقی هستش ولی هیچی خدمات پس از فروش نداره و خودتون باید دنبال لوازم ماشین باشید

  • user icon
    نویسنده :
    تاریخ : 1398/10/02

    خدمات پس از فروش شرکت پاکر برای هیوندای سوناتا هیبرید2018 در حد تعطیل هستش ولی این ماشین واقعا ماشین با کیفیتی هست و مالکای هیوندای سوناتا هیبرید2018 همه از این ماشین راضی هستند

  • user icon
    نویسنده : مهیار
    تاریخ : 1401/01/30

    من سوالی که برام پیش اومده اینکه این ماشین شارژ کردنش چجوریه هر چند وقت باید شارژ کرد و چقدر طول میکشه و اینکه ایا برای سفر های طولانی شارژ کردن اذیت نمیکنه؟(چون من از صبر کردن واس شارژ ماشین زیاد خوشم نمیاد واس همینم میخوام بدونم ماشین هیبریدی مثل سوناتا چجوریه.)

    • نویسنده : کامران
      تاریخ : 1402/01/17

      این ماشین عالی نیاز به صبر کردن برای شارژ نداره چون از طریق هرز گردهای لاستیک در حال حرکت شارژ میشه و از بیرون شارژ نمیشه

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1401/10/20

    سه سال هیوندای سوناتا هایبرید
    مدل ۲۰۱۸
    خریدم تا الان هیچ گونه مشکلی نداشته
    ولی تنها ایراد ازنطر من گیجی فرمون توسرعت پائین
    ونداشتن سنسورباد تایرها که ایراد بزرگیه

    • نویسنده : کامران
      تاریخ : 1402/01/17

      سلام
      شما چجوری ماشین داری که نمیدونی سنسور باد لاستیک داره ماشین!!!!

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading