نیسان ماکسیما 1381-1391

NISSAN Maxima 1381-1391

نیسان ماکسیما 1381-1391 نیسان ماکسیما 1381-1391

بررسی نیسان ماکسیما

نیسان ماکسیما یک سدان سایز متوسط ژاپنی است که نسل اول آن در سال 1980 معرفی شد و اکنون در هشتمین نسل خود به تولید می‌رسد. اما ماکسیمایی که ما ایرانی‌ها آن را می‌شناسیم، نسل چهارم از آن است که نیسان در سال 1999 از آن رونمایی کرد و اتفاقا پارس خودرو، تصمیم به ورود و مونتاژ آن در کشور گرفت.

آن روزها را می‌توان درخشان‌ترین سال‌های صنعت خودرو در ایران دانست چراکه علاوه بر واردات محبوب‌ترین خودروهای دنیا، بسیاری از محصولات معتبر جهانی هم در ایران به تولید می‌رسیدند که نیسان ماکسیما یکی از آنها بود. این نسل از ماکسیما تقریبا همزمان با عرضه در بازارهای جهانی، در بازار کشورمان هم به دست خریداران رسید ولی تولید آن در کشور، تا سال‌‌ها پس از خاتمه تولید در دنیا، ادمه یافت. 

در این مورد ما پارس خودرو را مورد مواخذه قرار نمی‌دهیم چراکه ماکسیما آنقدر باکیفیت بود و مهندسی ژاپنی در آن موج می‌زد، که اگر آن را با خودروهای دیگر بازار مقایسه کنیم، از تولید طولانی مدت آن ناامید نخواهیم شد. 

ماکسیما در بازار ایران با قدرتمندترین موتور خود عرضه می‌شد و در آن زمان به عنوان یکی از لوکس‌ترین خودروهای بازار شناخته می‌شد. حتی امروزه هم بازار خرید و فروش نسخه‌های دست دوم آن نسبتا خوب است هرچند که با قیمت فعلی ارزش خرید چندان بالایی ندارد.

 نیسان-ماکسیما-Maxima
عکس داخلی نیسان ماکسیما 1381-1391
price icon

232 میلیون تومان

(حدود قیمت)
امتیاز کاربران از : 10

1

6از 24کاربر

سال ساخت : 1381-1391

نکات مثبت نیسان ماکسیما

موتور قدرتمند - کیفیت بالای ساخت - سیستم تعلیق عالی - بازار دست دوم خوب.

نکات منفی نیسان ماکسیما

مصرف سوخت بالا - کمبود امکانات - طراحی قدیمی - قیمت بالای لوازم مصرفی و قطعات خودرو.

امنیت نیسان ماکسیما

نیسان ماکسیما در نسل چهارم، از نظر ایمنی عملکرد نسبتا خوبی داشت و از موسسات معتبر جهانی، 4 ستاره از 5 ستاره ایمنی را کسب کرد.

نقد کارشناسی نیسان ماکسیما

نیسان ماکسیما یک سدان سایز متوسط ژاپنی است که نخستین بار در سال 1980 میلادی پا به عرصه وجود نهاد و تا به امروز 8 نسل از آن توسط کمپانی ژاپنی نیسان وارد بازار شده است. اما نیسان ماکسیما مورد نظر ما، نسل چهارم آن است که توسط پارس خودرو به تولید می‌رسید. 

نسل چهارم ماکسیما در سال 1999 میلادی معرفی و از سال 2000 وارد بازارهای جهانی شد. یکی از بهترین اتفاقات صنعت خودروسازی ایران در چند دهه اخیر را می‌توان تولید و عرضه ماکسیما در کشور توسط پارس خودرو دانست. پارس خودرو از سال 1381 یعنی تنها پس از گذشت چند سال از عرضه در بازار جهانی، خط تولید ماکسیما را راه‌اندازی کرد و آن را به عنوان یکی از معدود خودروهای لوکس آن زمان عرضه نمود.

در آن سال‌ها بازار خودروهای لوکس چندان داغ نبود و اگر هم کسی به دنبال خرید یک خودرو گران قیمت بود، باید از میان چند گزینه محدود در بازار انتخاب می‌کرد. به همین دلیل می‌توان اتفاق رقم زده شده توسط پارس خودرو را یک ریسک بزرگ دانست چراکه ممکن بود بازار ایران ظرفیت‌های لازم برای چنین خودرویی را نداشته باشد. اما عرضه ماکسیما آغازگر مسیر موفقیت خودروهای لوکس در ایران بود به طوری که ماکسیما به یکی از محبوب‌ترین خودروهای کشور تبدیل شد. 

ماکسیما برای چند سال در ایران فرمان‌روایی می‌کرد اما با ورود رقبایی چون هیوندای سوناتا، هیوندای آزرا و تویوتا کمری، ماکسیما بخشی از بازار خود را از دست داد ولی باز هم تولید آن تا سال 1391 ادامه پیدا کرد. هرچند در سال‌های منتهی به خاتمه تولید، پارس خودرو ظرفیت تولید را کاهش داد. 

ماکسیما نسل چهارم در بازارهای جهانی با دو شکل ظاهری مختلف عرضه می‌شد بنابراین اگر در تصاویر، با چهره جدیدی از این سدان روبه‌رو شدید، تعجب نکنید. همین چهره جذاب، یکی از دلایل موفقیت ماکسیما در بازار کشورمان بود چراکه کمتر خودرویی با این طراحی و چنین قیمتی وجود داشت. به علاوه ماکسیما از قوای محرکه قدرتمندی بهره می‌برد و قابلیت اعتماد بالایی داشت.

نیسان ماکسیما در بازارهای جهانی با موتورهای مختلفی عرضه شد که خوشبختانه پارس خودرو یکی از قدرتمندترین‌ها را در کشورمان عرضه کرد. موتور به کار رفته در این سدان ژاپنی، حجمی معادل 3.0 لیتر و 6 سیلندر دارد و قادر است 227 اسب بخار قدرت و 295 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این قدرت به وسیله جعبه دنده 5 سرعته دستی و یا 4 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. 

ماکسیما با بهره گیری از این موتور، شتاب و عملکرد خوبی ارائه می‌دهد و به همین دلیل در کنار سواری نرمی که ارائه می‌دهد، به عنوان یکی از بهترین خودروهای موجود در ایران برای مسیرهای طولانی محسوب می‌شد. ماکسیما باوجود اینکه قدرت نسبتا زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد، از نظر قابلیت اعتماد هم عملکرد خوبی دارد و کمتر شما را به دردسر می‌اندازد. البته برای خرید مدل‌های دست دوم آن باید دقت زیادی به خرج بدهید و اگر به اشکالات فنی آشنایی ندارید، حتما همراه با یک کارشناس به خرید نسخه‌های دست دوم آن اقدام نمایید.

یکی از اشکالاتی که به ماکسیما وارد می‌شود، کمبود تجهیزات رفاهی و ویژگی‌های ایمنی است؛ موضوعی که در خودروهای کره‌ای وجود نداشت و به همین دلیل بود که خودروهایی نظیر آزرا، سوناتا و اپتیما گوی سبقت را از ماکسیما ربودند. 

از مهم‌ترین رقبای ماکسیما در بازار ایران می‌توانیم به هیوندای آزرا و سوناتا، کیا اپتیما و اپیروس و تویوتا کمری اشاره کنیم. نیسان ماکسیما همچنان طرفداران خاص خود را دارد اما باتوجه به بالا گرفتن محبوبیت خودروهای کره‌ای، خرید ماکسیما چندان توصیه نمی‌‌شود. اما اگر اصرار به خرید ماکسیما دارید، باید به وضعیت فنی و سالم بودن آن توجه کنید و از خرید نمونه‌های بسیار ارزان خودداری نمایید.

نیسان ماکسیما را باید یکی از بهترین تجربه‌های خودروسازی کشورمان دانست که نسل‌های جدید آن به دلایل مختلف وارد کشور نشد. در حال حاضر اگر قصد خرید ماکسیما را دارید، باید به وضعیت فنی و سالم بود آن دقت کنید.

گالری تصاویر نیسان ماکسیما

property
گیربکس
5 سرعته دستی
property
حجم موتور سی سی
2998
property
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه)
227/6400
property
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه)
8.4
property
مصرف ترکیبی(لیتر)
10.3

مشخصات نیسان ماکسیما 1381-1391

مدل : ماکسیما اتومات
کلاس : سدان
گیربکس : 4 سرعته اتوماتیک
محور متحرک : دیفرانسیل جلو
تعداد و آرایش سیلندر/سوپاپ : 6خطی/24
حجم موتور سی سی : 2998
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه) : 227/6400
گشتاور(نیوتن متر/دور در دقیقه) : 288/3600
حداکثر سرعت (کیلومتر در ساعت) : 0
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه) : 9.6
طول/عرض/ارتفاع(میلیمتر) : 1435/1780/4930
وزن خالص(کیلوگرم) : 1430
مشخصات تایر : 205/65R 15
مصرف ترکیبی(لیتر) : 10.7
استاندارد الایندگی : یورو 2
حجم مخزن سوخت(لیتر) : 70
کیسه هوا : 2 عدد راننده و سرنشین جلو
سیستم های ترمز و پایداری : جلو و عقب دیسکی خنک کننده در جلو/ABS-EBD
سیستم های امنیتی : قفل مرکزی با دزدگیر و آژیر/ ایموبلایزر
سیستم های فرمان و هدایت : هیدرولیک/ قابلیت تنظیم ارتفاع/ کنترل سیستم صوتی روی فرمان
سیستم تهویه مطبوع : اتوماتیک/ دریچه تهویه برای ردیف عقب
سیستم صوتی تصویری و مالتی مدیا : رادیو / 5 سی دی چنجر / 6 بلندگو
سیستم صندلی : تنظیم برقی/ کمربند پیش کشنده/ قابلیت خواباندن صندلی عقب
سیستم اینه و شیشه ها : تنظیم برقی آینه با گرمکن/ شیشه بالابر برقی
سیستم روشنایی : مه شکن جلو
سایر امکانات :
مدل : ماکسیما دنده‌ای
کلاس : سدان
گیربکس : 5 سرعته دستی
محور متحرک : دیفرانسیل جلو
تعداد و آرایش سیلندر/سوپاپ : 6خطی/24
حجم موتور سی سی : 2998
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه) : 227/6400
گشتاور(نیوتن متر/دور در دقیقه) : 288/3600
حداکثر سرعت (کیلومتر در ساعت) : 0
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه) : 8.4
طول/عرض/ارتفاع(میلیمتر) : 1435/1780/4930
وزن خالص(کیلوگرم) : 1410
مشخصات تایر : 205/65R 15
مصرف ترکیبی(لیتر) : 10.3
استاندارد الایندگی : یورو 2
حجم مخزن سوخت(لیتر) : 70
کیسه هوا : 2 عدد راننده و سرنشین جلو
سیستم های ترمز و پایداری : جلو و عقب دیسکی خنک کننده در جلو/ABS-EBD
سیستم های امنیتی : قفل مرکزی با دزدگیر و آژیر/ ایموبلایزر
سیستم های فرمان و هدایت : هیدرولیک/ قابلیت تنظیم ارتفاع/ کنترل سیستم صوتی روی فرمان
سیستم تهویه مطبوع : اتوماتیک/ دریچه تهویه برای ردیف عقب
سیستم صوتی تصویری و مالتی مدیا : رادیو / 5 سی دی چنجر / 6 بلندگو
سیستم صندلی : تنظیم برقی/ کمربند پیش کشنده/ قابلیت خواباندن صندلی عقب
سیستم اینه و شیشه ها : تنظیم برقی آینه با گرمکن/ شیشه بالابر برقی
سیستم روشنایی : مه شکن جلو
سایر امکانات :
نویسنده : ماشین 3



نظرات کاربران درباره نیسان ماکسیما 1381-1391

  • user icon
    نویسنده : علي
    تاریخ : 1395/08/27

    بنده ماشينهاي زيادي سوار داشتم و سوار شدم تو رنج همين ماشين مثل كيا اپيروس و آزرا و كمري و ماشيناي آلماني با حجم موتور مشابه
    گذشته از كمي امكانات ماكسيماي پارس خودرويي بهترين سواري رو تا به امروز از ماكسيما گرفتم و هنوزم واقعا دوسش دارم و تو اولين فرصت دو مرتبه خواهم خريد

    • نویسنده : علی ......
      تاریخ : 1399/07/23

      واقعا این ماشین چیه که براش این همه پول میدید

    • نویسنده : مهرداد
      تاریخ : 1399/10/27

      سلام ماکسیما سنگین شتاب اولیش کم و مصرفش بالاست و موتورش واقعا زود از هم وا میره بدنه هم ضعیف تو سرعت بالا سرچ کنین لش جلو سنگین عقب سبک زود چپ میشه و یا منحرف.من تو ماشین های داخل ایران بنا به قیمت بیرزه فقط زانتیا و تویوتا کمری .زانتیا موتور فوق العاده کم خرج نرمی هندلینگ عالی شتاب اولیه بالا .کمری هم استقامت موتوری و بدنه عالی البته قیمتش بالاست.

  • user icon
    نویسنده : فرید
    تاریخ : 1395/08/27

    داداش اطلاعاتی که نوشتی اشتباهه،الا سیستم تعلیق ماکسیما عالی نیست هیچ خوبم نیست فقط از تندر و 206 ... بهتره،قدرتشم 200 اسبه نه 227 اسب

    • نویسنده : بابک
      تاریخ : 1395/10/10

      فرید عزیز سلام
      موتور ماکسیما تیپ 3000 سی سی نه 227 اسبه نه 200 اسب بلکه رقم دقیقش 225 اسب بخار هست . در مورد سیستم تعلیقش هم باید گفت که بله در زمان خودش یکی از بهترین ها بود اما بخاطر تقسیم وزن با اختلاف زیاد روی آکسل های عقب و جلو و سبکی بیش از اندازه پشت اتومبیل پایداری اش در جاده های کوهستانی و پر پیچ وخم ضعیف شده و باصطلاح پشتش در میره .برای همین اون بال عقب (اسپویلر) زشت را که اصلا برای یک سدان لوکس مثل ماکسیما مناسبتی نداره بهش اضافه کردن تا حتی در بزرگراهها و سرعتهای بالا نیروی پسای باد پشت خودرو را سنگینتر کنه و بادی که زیر ماشین میافته وضعیت را خطرناکتر نکنه.

    • نویسنده : firoz
      تاریخ : 1401/09/04

      خنده ام گرفت
      واقعا

  • user icon
    نویسنده : سیامک نجفی
    تاریخ : 1395/08/28

    با سلام از مهمترین نقاط ضعف ماکسیما عدم تعادل قسمت عقب ماشین در سر پیچ ها و سیستم تعلیق بسیار ضعیف عقب در روی دست اندازها و ضعف ترمز آن با توجه به قدرت و شتاب بالای موتوره و دیگر اینکه بخاطر طول نسبتا زیاد ماشین پارک کردن آن با توجه به کمبود فضای پارک در شهر تهران با مشکلاتی همراه است و از نظار امکانات رفاهی و آپشنهم حرفی برای گفتن نداره فقط صندلیهاش بسیار راحت و جاداره و نشیمن خوبی داره البته در این رنج قیمت یکی از گزینه های خوب برای خریده

  • user icon
    نویسنده : عادل
    تاریخ : 1395/08/28

    ماکسیما خیلی خوب و بادوامه..درسته خیییلی قدیمی شده ولی هنوزم یه تمیز و سرپاشو که میبینی شخصیت باوقاره خودشو داره..هرچند که الان با 45 تومنم میشه مدل پاییناشو خرید و گفت ماکسیما سوارم !!!توو پیجای درگ که میری هر ماشین جدید و قدیمی رو با ماکسیما 1 بار درگ انداختن..

    • نویسنده : حمید
      تاریخ : 1400/07/20

      اووووه ، 5 سال قبل نسبت به الان 20 برابر ارزونتر میشد ماشین خرید!! یعنی دیدن این حجم از تورم واسه اصحاب کهف هم قفله

  • user icon
    نویسنده : امیر یارندی
    تاریخ : 1395/08/28

    من چندسال نیسان ماکسیما داشتم از همه لحاظ خوبه فقط مصرفش بالاست و دربرابر ماشینهای امروزی آپشن نداره ولی قدرتمند و پرشتاب و جاداره و مهم اینکه خیلی خیلی از کیا و هیوندایی نرمتره و زیرش به سرعت گیرها و .... گیر نمیکنه

  • user icon
    نویسنده : کیوان
    تاریخ : 1395/08/29

    نیسان ماکسیما فقط قدرتمنده واگرنه چه اپشن های ایمنی و چه رفاهی در برابر سوناتا اپتیما کمری هیچه

  • user icon
    نویسنده : فرهاد گرگ
    تاریخ : 1395/08/30

    نظر خاصی ندارم.

    • نویسنده : فرشاد گوسفند
      تاریخ : 1397/02/12

      خیلی زیبا بود با اجازه شِئیر میکنم

  • user icon
    نویسنده : علی فرازی مجد
    تاریخ : 1395/09/04

    با سلام خدمت کارشناسنان محترم و مجرب ماشین سه که همیشه نظرات کارشناسانه تان مورد استفاده و مد نظر اینجانب واقع گردیده
    اول اینکه سیستم تعلیق ماکسیما جرو ایراد های این خودرو واقع میگردد نه مزایایش
    دوم اینکه درسته قیمت لوازم فابریکش یه مقدار گران و بالا هست ولی با در نظر گرفتن اینکه دوام و استهلاک بسیار بالایی دارد پس این مورد هم جزو ایرادات این خودرو محسوب نمیشود
    ۳.ضمنا در صورت بروز یک مشکل فنی خدمات پس ازفروش و مراکز تعمیرگاهی ماکسیما به راحتی قابل دسترس میباشد ولی تویوتا اینچنین نیست
    ولی در نهایت بنده تویوتا را به ماکسیما ترجیح میدهم ولی فکر نمیکنم نظر اکثریت اینگونه باشد

  • user icon
    نویسنده : شهرام ميرزايي
    تاریخ : 1395/09/14

    با سلام خدمت كارشناسان محترم و دوستان عزيز اگه امكان داره در مورد كيا اپيروس نظرات خودتونو بديد ممنون ميشم

    • نویسنده : بابک
      تاریخ : 1395/10/10

      شهرام جان برو توی پیج خودش در همین سایت

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1395/09/14

    به نوعی اسطوره در ایران تبدیل شده و البته قیمت وسایل ارزان(اصلاح کنید)

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1395/09/14

    من یک نیسان ماکسیما اتوماتش را دارم که از اول دست خودم یوده .تمیز و عالی . هنوزم یک نگاهش یه خیلی ماشینهای هم قیمتش میارزه. فقط و فقط از اول مشکل کوبش و سفتی فنریندی بود دلم نمیاد بفروشمش بزای همین ماشین جای ماشین دم دستی ازش استقاده میکنم .

  • user icon
    نویسنده : Ali Salari
    تاریخ : 1395/09/14

    نیسان ماکسیما تو رنج قیمت خودش بی نظیره. کم استهلاک و قدرتمند و راحت و قطعات ارزون

  • user icon
    نویسنده : آرمین
    تاریخ : 1395/09/15

    فوق العادست این ماشین
    اعصاب آدم خورد میشه از بس که قوی و آرومه
    تا سرعت 120 هم به لطف موتور شش سیلتدرش دور موتور رو زیر دو هزار نگه میداره
    کافیه تو اتوبان در حال حرکت یهو پدالش رو فشار بدید میخکوب میشید به صندلی
    الان توسان دارم از لحاظ شتاب قابل مقایسه با ماکسیما نیست
    عالی بود

  • user icon
    نویسنده : noshad
    تاریخ : 1395/10/20

    ماکسیما بنظر من همه چیزش عالیه....فقط تنها مشکلی که داره اکسل ضعیف عقبش هست....وجایی نوشته بودن وگفته بودن با اکسل بند مشکل حل میشه....ویک نظر دیگه هم البته شاید مضحک باشه گفتن که مخزن ال پی جی ببندین بلکه یکم سنگین تر بشه...تا چقدر صحت داشته باشه واقعا نمیدونم....

  • user icon
    نویسنده : حسين
    تاریخ : 1395/10/22

    سلام به دوستان ماشين ٣
    اشنايي قبلي با ماكسيما داشتم و جديدا هم يه اتومات كم كاركردش رو گرفتم ، توي شهر مصرفش بالاست كه اون هم به خاطر ترافيك شهريه
    ولي توي جاده بينظيره ، مصرفش توي جاده با اين حجم موتور بين ٨-٩ هست
    در كل از هرنظر با اين رنج قيمت عاليه
    مشكل سر پيچ ها هم با كمي مدارا كردن قابل حله
    ضمن اينكه قرار نيست سر پيچ با سرعت خيلي بالا بپيچيم

  • user icon
    نویسنده : مهدی
    تاریخ : 1396/01/30

    من راهنمایی میخوام در موردش ماکسیما راهنمایی کنید ممنون میشم

  • user icon
    نویسنده : سعید
    تاریخ : 1396/01/31

    خودروی بد شکلیه.

  • user icon
    نویسنده : noshad
    تاریخ : 1396/03/25

    ماکسیما یه هیولای واقعی و به تمام معنا....بدون تعصب گفتم

  • user icon
    نویسنده : ال
    تاریخ : 1396/10/14

    سر پیچ یکم عقبش میکشه شبیه ماشین های آمریکایی.مصرفش در شهر قدری بالاس.من مدل سانروف دارشو که مونیتور انداختم دارم.بنظرم امکانات لازم رو داره.مثل صندلی برقی با تنظیم گودی کمر.ایر بگ.سانروف.چی نجر.سنسور پارک.پرژکتور با امکان پخش نور از بغل سر پیچ جاده.سیستم رهیاب و دوربین عقب البته خودم گذاشتم.رینگ اسپرت.سیستم باز کننده درب در صورت جا ماندن کلید در داخل خودرو.از همه مهم تر ایمنی بسیار بالا البته سرعت و شتاب ماشین هم از مزایای آن هست.و اینکه کلیه قطعات ان نسبت به ازرا و سوناتا و کمری ارزان تر هستش.

  • user icon
    نویسنده : زارعی
    تاریخ : 1396/10/15

    واقعا ماشین خوب و راحتی است.من یک مدل 89 دارم با کارکرد 80 هزار.این خودرو بیشتر برای جاده ساخته شده تا شهر.کوچکتری عیبی که این خودرو داره کمی کوبش در عقب است.ولی ای کاش این خودرو سیستم پایداری را داشت یعنی همان esp.دیگه هیچی کم نداشت.مبلمان این خودرو را من تو هیچ مدل از خودرو های روز ندیدم

  • user icon
    نویسنده : میلاد
    تاریخ : 1396/10/20

    با سلام خدمت دوستان عزیز. واقعا فوق العاده ست. شتاب نمونه ی دنده اییش وحشتناکه. فقط نشان نیسان ژاپنش کل این کره ای ها و چینی های مزخرف رو می ارزه. با 70 میلیون میتونی یه 85 تمیز و کم کارکرد و بدون رنگ بخری. ماکسیما فقط قیمتش بالاست. اولا به راحتی به خرج نمیاد اگرم خرجی داشته باشه قیمت قطعات و مکانیک و هزینه ی نگه داریش خیلی کمتر از زانتیاست. شاید در حد 206. خودتون قضاوت کنید با 70 میلیون چه ماشینی میشه خرید که موتوش 6 سیلندر باشه با 3000 سی سی حجم و 230 اسب بخار قدرت؟

  • user icon
    نویسنده : reza
    تاریخ : 1397/01/16

    با سلام.به دوستان همینو بگم که ماکسیما سواربشید دیگه سخته سوار ماشینهای تولید داخل بی کیفیت بشید.

  • user icon
    نویسنده : زهرا
    تاریخ : 1397/12/23

    بنظرم که واقعا عالیه لذت رانندگی رو حس میکنید .من واقعا ازش راضی هستم

  • user icon
    نویسنده : A.gh
    تاریخ : 1398/05/15

    ما لیاقت بهترینها نبوده و نیستیم دوستان عزیزی که از ماکسیما ایراد میگیرد عارضم حق با شماست و محصولات لیفان و امثال این مسخره بازیهای چینی اصلا واقعا برازنده ما ایرانی جماعت کارشناس و عقل کل فیت فیت خودمان درستش کردن و خیلی هم خوب است

    • نویسنده : ادم بی شعور
      تاریخ : 1398/06/11

      چینی داریم تا چینی من هم ماکسیما دارم هم جک خدایی فرقی ندارن تازه بگم جک نرمتره که امثال شما میخوان منقرض شن خدا میدونه

  • user icon
    نویسنده : آرمین
    تاریخ : 1398/06/21

    ماکسیما سلطان یاتاقان های جهان. کافیه یکم معکوس بکشی باهاش یاتاقان بزنه حال کنی

  • user icon
    نویسنده : حمید ماکسیما
    تاریخ : 1398/09/02

    فقط یک جمله در وصف ماکسیما دارم هنوزم نفس های یه گرگ پیر می ارزد به صد زوزه شغال امروزی.....
    اونی که داره و ماشین شناسه فقط میفهمه چی گفتم.

  • user icon
    نویسنده : مهدی
    تاریخ : 1398/09/10

    ماکسیما حرف نداره من پنج تا عوص کردم بینش هر ماشینی خریدم کیف ماکسیما رو نداشته الانم دارم کایرون ازرا سوناتا ۶ جنسیس دودر هیچ کدوم زیر پا ماکسیما رو نداره فقط یکم مشکل بعصی قطعاتش هست

  • user icon
    نویسنده : کیوان
    تاریخ : 1398/09/17

    چقدر اخه تعصب اگه میخاد مقایسه کنید با جنسیس خوب مدل جدیدو اسم ببرید نه اون اسقاط قدیمی

  • user icon
    نویسنده : هادی
    تاریخ : 1398/09/23

    ماشین فوق العاده وپرقدرتی است فقط مصرف سوختش بالاست

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1398/12/24

    زانتیا داشتم . چند وقتیه ماکسیما سوار میشم . از ابهت ماشین خوشم میاد . بویژه وقتی روشن میکنم بعد چند دقیقه که بی صدا میشه چند تا گاز پر بهش میدم از صدای موتور 3000حال میکنم . واقعا صدای هیولا شنیدنیه . خدا نکنه بخوای بهش بگازی واقعا عالیه

  • user icon
    نویسنده : امیر
    تاریخ : 1399/05/02

    من یه ماکسیما مدل 84 دنده ای تمیز و کم کارکرد حدود 5 سال داشتم توی این 5 سال من تو این خودرو هیچ عیبی ندیدم
    ولی حیف که فروختم خیلی پشیمونم

  • user icon
    نویسنده : Parsaalizadeh
    تاریخ : 1399/10/30

    ماکسیما موتورش خیلی قدرتمندو عالیه
    سواریشم نرمو خوبه

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1400/05/06

    من موندم ،شما امکانات رفاهی رو تو چی میبینین.ماکسیما بهترینه.هر شب تا صبح منتظر پشت فرمون این هیولا هستم .یک ماشین فوق‌العاده

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading