اینجا هستید: صفحه اصلی فیلم های تست و بررسی خودروفیلم های لوکسژنبررسی لوکسژن U5 مدل 2017

بررسی لوکسژن U5 مدل 2017

 مشخصات لوکسژن U5

 

 

لوکسژن U5 یک کراس اوور ساب کامپکت تایوانی است که در کلاسی پایین‌تر از شاسی بلند U6 قرار می‌گیرد و به زودی قرار است توسط آرمان موتور کویر وارد بازار ایران شود. این کراس اوور کامپکت در کلاس خودروهایی چون سانگ یانگ تیوولی، پژو 2008 و رنو کپچر قرار می‌گیرد و در صورت حضور در بازار کشورمان، رقابت سختی با این خودروها خواهد داشت.

 

طراحی ظاهری لوکسژن U5

 

لوکسژن U5

 

لوکسژن U5 از زبان طراحی خاص لوکسژن پیروی می‌کند و استفاده از خطوط شکسته بر روی بدنه آن به خوبی مشهود است. یکی از ویژگی‌های قابل توجه آن، شکل چراغ‌های جلو است که به جلو پنجره متصل شده‌اند و از سمت دیگر تا روی گلگیرهای جلو امتداد یافته‌اند. این چراغ‌ها در ترکیب با خطوط بدنه، نمای زیبایی در جلو و کنار خودرو ایجاد کرده‌اند. در نمای عقب، چراغ‌های هشتی شکلی دیده می‌شود که گویی به شما اخم کرده‌اند.

 

طراحی کابین لوکسژن U5

 

کابین لوکسژن U5

 

لوکسژن U5 همانند سایر خودروهای لوکسژن طراحی مینیمالی دارد و مهم‌ترین ویژگی آن، یک نمایشگر بسیار بزرگ 12 اینچی لمسی است که برای سیستم اطلاعات و سرگرمی در نظر گرفته شده و حتی نمایشگر صفحه آمپر هم از نوع دیجیتالی است. کیفیت متریال به کار رفته در کابین لوکسژن U5 بالا است و بدون شک حس سوار شدن بر یک خودرو لوکس را به شما القا می‌کند.

 

امکانات و تجهیزات رفاهی لوکسژن U5

 

تجهیزات رفاهی لوکسژن U5

 

لوکسژن همانند همیشه در بخش تجهیزات رفاهی برای U5 هم سنگ تمام گذاشته و آپشن‌های زیادی را در آن گنجانده است. از جمله این آپشن‌ها می‌توانیم به صفحه آمپر دیجیتالی، نمایشگر 12 اینچی لمسی، سانروف برقی، چراغ دیلایت، تهویه مطبوع اتوماتیک، سیستم‌های ترمز ABS, EBD, BAS, BOS, TCS, ESC و HAC، کروز کنترل، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین 360 درجه، دوربین دید عقب و فرمان پذیری صوتی اشاره کنیم.

 

مشخصات فنی لوکسژن U5

 

مشخصات فنی لوکسژن U5

 

لوکسژن U5 از یک موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر بهره می‌برد که قادر است 120 اسب بخار قدرت و 150 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این قدرت به وسیله جعبه دنده اتوماتیک CVT 7 دنده به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند. این قدرت زیادی نیست و نباید انتظار یک عملکرد عالی را از لوکسژن U5 داشته باشید. حتی در شتاب گیری هم باتوجه به استفاده از جعبه دنده CVT، نمی‌توان انتظار یک شتاب خوب را داشت.

 

قیمت لوکسژن U5

 

لوکسژن U5 در بازار جهانی در نسخه پایه قیمت 24 هزار دلاری دارد و انتظار می‌رود با قیمت 130 میلیون تومان وارد بازار ایران شود. به این ترتیب لوکسژن U5 در بازار ایران رقبایی چون پژو 2008، رنو کپچر، سانگ یانگ تیوولی و حتی چری تیگو 5 را در مقابل دارد و باتوجه آپشن‌های فراوانی که برای آن در نظر گرفته شده، باید منتظر رقابت داغی میان این خودروها باشیم.

  

بررسی و مشخصات خودرو

مقایسه خودرو

سایر ویدیوهای ماشین 3



نظرات کاربران

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading