سوزوکی ویتارا 1385-1398

Suzuki Vitara 1385-1398

سوزوکی ویتارا 1385-1398 سوزوکی ویتارا 1385-1398

بررسی سوزوکی ویتارا

سوزوکی ویتارا یکی از شناخته شده ترین کامپکت کراس اوور های موجود در بازار است که نخستین بار در سال 1988 میلادی معرفی شد. تاکنون چهار نسل از سوزوکی گرند ویتارا عرضه شده به این شکل که نسل دوم در سال 1998 و نسل سوم آن در سال 2005 و نسل چهارم در سال 2015 میلادی معرفی شد. سومین نسل از سوزوکی ویتارا در سال 1386 توسط ایران خودرو وارد بازار ایران شد و تاکنون روی خط تولید قرار دارد.

نسل سوم سوزوکی گرند ویتارا در سال 2008، یک فیس‌لیفت عمده را دریافت کرد که همان مدل در ایران در چند تیپ مختلف با تفاوت در آپشن‌ها عرضه شد. سوزوکی دو موتور متفاوت را برای ویتارا در نظر گرفته بود؛ یکی موتور 2.4 لیتری 4 سیلندر و دیگری 2.7 لیتری 6 سیلندر. نسخه 6 سیلندر با توجه به قدرت موتور و آپشن‌ها به عنوان نسخه پرچم‌دار شناخته می‌شد اما ایران خودرو تصمیم به وارد و مونتاژ کردن نسخه 4 سیلندر گرفت. موتور 2.4 لیتری قدرتی برابر با 169 اسب بخار و گشتاوری معادل 227 نیوتن متر تولید می‌کند.

اما سوزوکی گرند ویتارا در سال 2013 با دریافت به‌روزرسانی‌هایی، با چهره جدید در بازار جهانی عرضه شد. به علاوه موتور 6 سیلندر از لیست مدل‌های قابل سفارش حذف شده بود. ایران خودرو هم مدتی است این مدل را مونتاژ می‌کند و در دو نسخه دستی و اتوماتیک با همان موتور 4 سیلندر و با قیمت نجومی به فروش می‌رساند.

 سوزوکی-ویتارا-Vitara
عکس داخلی سوزوکی ویتارا 1385-1398
price icon

0 میلیون تومان

(حدود قیمت)
امتیاز کاربران از : 10

1

6از 24کاربر

سال ساخت : 1385-1398

نکات مثبت سوزوکی ویتارا

نکات مثبت : قابلیت آفرود - تسلط کامل راننده بر ماشین و جاده و محیط - سطح مناسب آپشن مدل‌های جدید - موتور و گیربکس قدرتمند - سواری لذت بخش و مطمئن

نکات منفی سوزوکی ویتارا

نکات منفی : افت کیفیت مدل های جدید - استهلاک و مصرف سوخت بالا - سطح متوسط آپشن در مدل‌های قدیمی‌تر - لوازم یدکی گران - کمیاب بودن لوازم اصلی - قیمت بالا

امنیت سوزوکی ویتارا

نقد کارشناسی سوزوکی ویتارا

سوزوکی ویتارا

گرند ویتارا شاسی بلند ساخت کمپانی سوزوکی است که از سال 1988 به تولید می‌رسد. تاکنون 4 نسل از ویتارا معرفی شده که در سال‌های 1988، 1998، 2005 و 2017 وارد بازار شدند. اما مدلی که ما قصد صحبت کردن از آن را داریم، نسل سوم است که از سال 1386 در ایران عرضه شد.

گرند ویتارا چند سال متوالی در همان نسل سوم عرضه می‌شد اما پس از آنکه کمپانی سوزوکی در سال 2012 نسخه فیس‌لیفت از آن را معرفی کرد، ایران خودرو هم مدتی قبل این مدل را آماده ورود به بازار کرد. ویتارا جدید بسیاری از نقص‌های موجود در مدل قبلی را ندارد از جمله در طراحی کابین.

 

 

 

 

طراحی ظاهری سوزوکی ویتارا

سوزوکی گرند ویتارا در ابتدای ورود خود به بازار ایران، به دلیل چهره جذاب و امکانات خوبی که داشت، مورد استقبال مردم قرار گرفت اما با گذشت زمان، و با ورود خودروهای جدید به بازار، از جذابیت ظاهری آن کاسته شد. در طی سال‌های گذشته خودروهای کره‌ای حضور پررنگ و قدرتمندری در بازار ایران داشته‌اند و با ورود محصولاتی چون هیوندای توسان و کیا اسپرتیج، کار برای سوزوکی ویتارا سخت شد. به این ترتیب، محصول ایران خودرو عرصه را به رقبا واگذار کرد و از نظر فروش، جایگاه خود را از دست داد. اما با ورود مدل فیس لیف شده، توجه بازار کمی به سوی این خودرو بازگشت ولی باید بگوییم که همچنان با توجه به قیمت بسیار بالا، ارزش خرید پایین‌تری در مقایسه با نمونه‌های دست دومی چون هیوندای توسان و کیا اسپرتیج دارد. حتی باید بگوییم از نظر طراحی ظاهری از رقیب چینی خود چری تیگو 7 هم عملکرد ضعیف‌تری دارد.

 

 

 

طراحی داخلی سوزوکی ویتارا

سوزوکی گرند ویتارا در نسل جدید، تغییرات بزرگی را در طراحی کابین تجربه نکرد و همچنان کلیات طراحی داخلی حفظ شده است. از مهم‌ترین تغییرات اعمال شده بر روی کابین ویتارا فیس لیفت می‌توانیم به اضافه شدن یک نمایشگر 7 اینچی لمسی و اضافه شدن کلیدهای کنترلی جدید بر روی فرمان و نیز نصب دو نمایشگر برای سرنشینان عقب در تیپ‌های بالا اشاره کنیم. کیفیت قطعات به کار رفته در کابین ویتارا، در جایگاه مطلوبی قرار می‌گیرد و در طولانی مدت، عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهد. همچنین فضای در نظر گرفته شده برای سرنشینان عقب کافی به نظر می‌رسد و در سفرهای طولانی مدت، سرنشینان حس رضایت خواهند داشت. به علاوه با اضافه شدن دو نمایشگر برای سرنشینان عقب، در طول سفر سرگرم خواهند بود. 

 

 

 

 

امکانات و تجهیزات رفاهی سوزوکی ویتارا

سوزوکی ویتارا در حال حاضر در دو مدل دستی فول آپشن و اتوماتیک فول آپشن عرضه می‌شود که در ادامه به بررسی تجهیزات رفاهی آن خواهیم پرداخت. این خودرو با دریافت یک فیس‌لیفت در ظاهر، امکانات رفاهی بیشتری را هم دریافت کرد و ایران خودر هم بسیاری از آپشن‌ها را بر روی آن قرار داده. هرچند ویتارا هم چنان از رقبای کره‌ای و حتی چینی خود در بخش آپشن‌ها عملکرد ضعیف‌تری دارد. از جمله آپشن‌های موجود در سوزوکی گرند ویتارا می‌توانیم به 6 ایربگ (‌2 عدد برای راننده و سرنشين, 2 عدد جانبی نصب شده برای سرنشينان جلو,2 عدد پرده ای نصب شده برای سرنشينان جلو و عقب)، مانيتور LCD هفت اينچ لمسی برای سرنشينان جلو و 2 عدد مانيتور پشت سری برای سرنشينان عقب, با امکان پخش از USB و بلوتوث، آینه‌های جانبی برقی تاشونده مجهز به گرمکن، سانروف، استارت بدون کلید، گرمکن صندلی‌های جلو و کروز کنترل اشاره کنیم. این امکان وجود دارد که با جمع کردن صندلی‌های ردیف دوم، حجم فضای بار را به شکل قابل توجهی اقزایش دهید.

 

 

 

 

 

مشخصات فنی سوزوکی ویتارا

سوزوکی چند موتور مختلف را برای ویتارا در نظر گرفته که ایران خودرو در ابتدا تصمیم به استفاده از موتور 2.0 لیتری 4 سیلندر گرفت. اما با ورود محصولات قدرتمند و ضعف نسبی پیشرانه ویتارا، ایران خودرو موتور 2.4 لیتری 4 سیلندر را جایگزین موتور قبلی نمود. این موتور قدرتی معادل 169 اسب بخار و گشتاوری برابر با 227 نیوتن متر تولید می‌کند. خوشبختانه این قدرت برای به حرکت در آوردن جثه سنگین ویتارا کافی است و سواری باکیفیتی را به همراه دارد. این قدرت در نسخه دستی به کمک جعبه دنده 5 سرعته دستی و در نسخه اتوماتیک با همراهی جعبه دنده 4 سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ منتقل می‌شود. این سیستم از نوع 4WD است و به همین دلیل، ویتارا توانایی‌های آفرود بالایی هم دارد. مصرف سوخت ویتارا در نسخه دستی، 9 لیتر و در نسخه اتوماتیک، 9.7 لیتر برای هر 100 کیلومتر اعلام شده که برای یک شاسی بلند رقم مناسبی است. اما ویتارا در عمل بنزین بیشتری مصرف می‌کند و استهلاک بالایی هم دارد. به علاوه قیمت قطعات مصرفی آن هم بالا است. سوزوکی ویتارا هندلینگ خوبی دارد و در بخش شتاب گیری شما را ناامید نخواهد کرد. این خودرو باتوجه به اینکه یک شاسی بلند است، فرمان پذیری  مطلوبی دارد و مشخصا با یک خودرو ژاپنی باکیفیت روبه‌رو هستیم. البته در عقب خودرو به ویژه در پیچ‌های تند، کمی بی‌تعادلی دیده می‌شود. سیبستم تعلیق به کار رفته در قسمت عقبی، موجب می‌شود دست اندازهای مسیر به خوبی جذب نشود و کمی کوبش را در عقب به هنگام عبور از دست اندازها حس خواهید کرد.

 

 سوزوکی ویتارا

 

جمع بندی بررسی سوزوکی ویتارا

سوزوکی گرند ویتارا یک شاسی بلند خوش استیل و باکیفیت ژاپنی است که قطعا گزینه ایده‌آلی برای خرید به شمار می‌رود اما باتوجه به قیمت فعلی در بازار ایران، ارزش خرید بالایی ندارد. ویتارا بدون شک چه از نظر سواری و چه از نظر آپشن‌ها این توانایی را دارد که مالک خود را راضی نگه دارد ولی رقبای قدرتمندی در بازار در مقابل خود می‌بیند. اگر قصد صرف چنین پولی برای خرید یک خودرو شاسی بلند دارید، بهتر است نگاهی به نمونه‌های دست دوم هیوندای سانتافه، کیا اسپرتیج و حتی کیا سورنتو مدل 2013 بیندازید و اگر قصد خرید ماشین شاسی بلند صفر کیلومتر دارید ویتارا نزدیک ترین رقبایش سانگ یانگ تیولی و رنو کپچر می باشند که اگر به دنبال خودرویی قدرت مند باشید بدون شک خرید ویتارا منطقی تر است ولی اگر مدرن بودن ، به روز بودن و کیفیت ساخت بالاتری می خواهید قطعا خرید خودروهایی مانند تیولی و رنو کپچر کار منظقی تری است و در آخر اگر برای خرید یک شاسی بلند، بین ویتارا و گزینه‌های چینی از جمله چری تیگو 7 و بی وای دی s7  شک دارید، توصیه ما بدون هیچ شکی انتخاب ویتارا است. چراکه ویتارا علاوه بر کیفیت بالاتر در قطعات و سواری، خدمات پس از فروش بهتر و نیز افت قیمت کمتری نسبت به رقبای کم نام نشان چینی دارد.

گالری تصاویر سوزوکی ویتارا

مشخصات سوزوکی ویتارا 1385-1398

مدل : 2.0 AT
کلاس : SUV کوچک
گیربکس : 4 دنده اتوماتیک
محور متحرک : دو دیفرانسیل(4WD) با 4 وضعیت
تعداد و آرایش سیلندر/سوپاپ : 4 خطی/ 16
حجم موتور سی سی : 2000
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه) : 140/6000
گشتاور(نیوتن متر/دور در دقیقه) : 183/4000
حداکثر سرعت (کیلومتر در ساعت) : 170
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه) : 13,6
طول/عرض/ارتفاع(میلیمتر) : 1695/1810/4470
وزن خالص(کیلوگرم) : 1520
مشخصات تایر : 225/70R 16
مصرف ترکیبی(لیتر) : 9,4
استاندارد الایندگی : یورو 4
حجم مخزن سوخت(لیتر) : 66
کیسه هوا : راننده/ سرنشین جلو
سیستم های ترمز و پایداری : جلو دیسکی خنک کننده و عقب کاسه ای/ABS-EBD
سیستم های امنیتی : قفل مرکزی با کنترل از راه دور/ ایموبلایزر
سیستم های فرمان و هدایت : قدرت کمکی هیدرولیکی/ دکمه های کاربردی روی فرمان
سیستم تهویه مطبوع : کنترل اتوماتیک با صفحه دیجیتال
سیستم صوتی تصویری و مالتی مدیا : رادیو CD( بلوتوث-سیستم مسیر یاب-مانیتور 7 اینچی-DVD- سفارشی)
سیستم صندلی : تنظیم دستی/ با قابلیت تنظیم ارتفاع/گرمکن صندلی جلو سفارشی/ کمربندهای ایمنی پیش کشنده
سیستم اینه و شیشه ها : تنظیم برقی آینه ها با گرمکن/ شیشه بالابر جلو و عقب برقی
سیستم روشنایی : چراغ های هالوژنی
سایر امکانات :
مدل : 2.0 MT
کلاس : SUV کوچک
گیربکس : 5 دنده دستی
محور متحرک : دو دیفرانسیل(4WD) با 4 وضعیت
تعداد و آرایش سیلندر/سوپاپ : 4 خطی/ 16
حجم موتور سی سی : 2000
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه) : 140/6000
گشتاور(نیوتن متر/دور در دقیقه) : 183/4000
حداکثر سرعت (کیلومتر در ساعت) : 175
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه) : 12,5
طول/عرض/ارتفاع(میلیمتر) : 1695/1810/4470
وزن خالص(کیلوگرم) : 1505
مشخصات تایر : 225/70R 16
مصرف ترکیبی(لیتر) : 9,1
استاندارد الایندگی : یورو 4
حجم مخزن سوخت(لیتر) : 66
کیسه هوا : راننده/ سرنشین جلو
سیستم های ترمز و پایداری : جلو دیسکی خنک کننده و عقب کاسه ای/ABS-EBD
سیستم های امنیتی : قفل مرکزی با کنترل از راه دور/ ایموبلایزر
سیستم های فرمان و هدایت : قدرت کمکی هیدرولیکی/ دکمه های کاربردی روی فرمان
سیستم تهویه مطبوع : کنترل اتوماتیک با صفحه دیجیتال
سیستم صوتی تصویری و مالتی مدیا : رادیو CD( بلوتوث-سیستم مسیر یاب-مانیتور 7 اینچی-DVD- سفارشی)
سیستم صندلی : تنظیم دستی/ با قابلیت تنظیم ارتفاع/گرمکن صندلی جلو سفارشی/ کمربندهای ایمنی پیش کشنده
سیستم اینه و شیشه ها : تنظیم برقی آینه ها با گرمکن/ شیشه بالابر جلو و عقب برقی
سیستم روشنایی : چراغ های هالوژنی
سایر امکانات :
مدل :
کلاس :
گیربکس :
محور متحرک : 4WD
تعداد و آرایش سیلندر/سوپاپ :
حجم موتور سی سی : 0
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه) :
گشتاور(نیوتن متر/دور در دقیقه) :
حداکثر سرعت (کیلومتر در ساعت) : 0
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه) :
طول/عرض/ارتفاع(میلیمتر) :
وزن خالص(کیلوگرم) :
مشخصات تایر :
مصرف ترکیبی(لیتر) :
استاندارد الایندگی :
حجم مخزن سوخت(لیتر) : 0
کیسه هوا :
سیستم های ترمز و پایداری :
سیستم های امنیتی :
سیستم های فرمان و هدایت :
سیستم تهویه مطبوع :
سیستم صوتی تصویری و مالتی مدیا :
سیستم صندلی :
سیستم اینه و شیشه ها :
سیستم روشنایی :
سایر امکانات :
مدل : 2.4 MT
کلاس : SUV کوچک
گیربکس : 5 دنده دستی
محور متحرک : دو دیفرانسیل(4WD) با 4 وضعیت
تعداد و آرایش سیلندر/سوپاپ : 24/V6
حجم موتور سی سی : 2393
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه) : 169/6000
گشتاور(نیوتن متر/دور در دقیقه) : 227/3800
حداکثر سرعت (کیلومتر در ساعت) : 185
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه) : 11,7
طول/عرض/ارتفاع(میلیمتر) : 1695/1810/4470
وزن خالص(کیلوگرم) : 1552
مشخصات تایر : 225/70R 16
مصرف ترکیبی(لیتر) : 8.9
استاندارد الایندگی : یورو 4
حجم مخزن سوخت(لیتر) : 66
کیسه هوا : راننده /سرنشین جلو/ جانبی مجموعا 6 عدد
سیستم های ترمز و پایداری : جلو و عقب دیسکی خنک کننده/ABS-EBD
سیستم های امنیتی : قفل مرکزی با کنترل از راه دور/ ایموبلایزر
سیستم های فرمان و هدایت : قدرت کمکی هیدرولیکی/ دکمه های کاربردی روی فرمان
سیستم تهویه مطبوع : کنترل اتوماتیک با صفحه دیجیتال
سیستم صوتی تصویری و مالتی مدیا : رادیو CD( بلوتوث-سیستم مسیر یاب-مانیتور 7 اینچی-DVD- سفارشی)
سیستم صندلی : تنظیم دستی/ با قابلیت تنظیم ارتفاع/گرمکن صندلی جلو سفارشی/ کمربندهای ایمنی پیش کشنده
سیستم اینه و شیشه ها : تنظیم برقی آینه ها با گرمکن/ شیشه بالابر جلو و عقب برقی
سیستم روشنایی : چراغ های هالوژنی
سایر امکانات :
نویسنده : ماشین 3



نظرات کاربران درباره سوزوکی ویتارا 1385-1398

  • user icon
    نویسنده : علیرضا
    تاریخ : 1395/06/07

    سلام مشخصات فنی رو بر اساس سوزوکی ویتارای ۲۰۰۰ سی سی نوشتین در حالیکه از سال ۸۹ سوزوکی ویتارا با موتور ۲۴۰۰ و امکانات وسیعتر از جمله ترمزهای دیسکی عقب. مانیتور ۷ اینج و مانیتورهای پشت سری. دوربین و سنسور دنده عقب و کروز کنترل و تهویه هوای اتومات و .....میباشد

  • user icon
    نویسنده : نوید
    تاریخ : 1395/06/07

    دوستان ینی قسم هرچی میخواین بدم هرنوشته ای میخواین بنویسم امضا کنم ولی بخداااا خودرو ویتارا در حد افتضااااااح خشکه. ینی یه چیزی میگم یه چیزی میشنوینااااااا....تجربه رانندگی با این ویتارا لگن فوق العاده مزخرف بود. همه جای ماشین صدا میده انگار یونولیت خورد میکنی. فوب العاده خشک خشک خشک

    • نویسنده : میلاد افشردل
      تاریخ : 1395/10/22

      سلام هیچ ماشینی ژاپنی نمیشه

    • نویسنده : حسن
      تاریخ : 1396/10/21

      برو همان ماشین چینی سوار شو انشاالله وضعیت مالی شما خوب شد برو ویتارا بگیر و اونوقت خواهی فهمید که چقدر اشتباه کردی، چون که اطمینان دارم هنوز دستت به فرمان ویتارا هم نخورده، بگو خب

    • نویسنده : حسن
      تاریخ : 1396/10/21

      برو همان ماشین چینی سوار شو انشاالله وضعیت مالی شما خوب شد برو ویتارا بگیر و اونوقت خواهی فهمید که چقدر اشتباه کردی، چون که اطمینان دارم هنوز دستت به فرمان ویتارا هم نخورده، بگو خب

  • user icon
    نویسنده : سامان رضایی
    تاریخ : 1395/06/07

    والله یه حسی بهم میگه این بخرید نخرید ها خیلی هم برای رضای خدا نیست .بوی اسپانسر می آد.

    • نویسنده : مدیر سایت
      تاریخ : 1395/06/08

      سلام سامان عزیز
      دوست گل اسپانسر کجا بود اگر سایت ما و کانال ما رو ببینی متوجه میشی از همه برندها به یک چشم دیده میشن

  • user icon
    نویسنده : سامان رضایی
    تاریخ : 1395/06/08

    سلام به هر حال اگر اون یه حس من اشتباه کرده معذرت میخوام و آرزوی موفقیت دارم.

  • user icon
    نویسنده : كامران اسدي
    تاریخ : 1395/06/21

    من فكر ميكنم اين سايت شرايط و امكانات فني و رفاهي هر خودرويي رو به معرض نمايش ميگذاره و قدرت انتخاب بهتري به خريدار ميده ، ضمن اينكه نهايتا اين خود شخص هست كه تصميم گيرنده هست ، با اينكه در حال حاضر خريدار ماشين نيستم اما از مطالب استفاده ميكنم . دوست داشتم تشكر كنم از هموطناني كه زحمت اداره اين سايت رو بعهده دارند.

  • user icon
    نویسنده : امير
    تاریخ : 1395/06/21

    درود. بردوستان. به نظرم به شكل وحشتناكي براي بعضي خودروها اعمال سليقه جاي نظركارشناسي ومنطقي قرارمي گيره. به نظربايدبين اپشن خودرو وقواي محركه كه شامل شتاب وگيربكس وكيفيت موتورميشه تفاوت قائل شد. من كه هم خودروي كره اي داشته ام هم ژاپني به هيچ عنوان نميشه گفت خودروهاي كره اي مثل توسان واسپورتيج بهتراز سوزوكيه. وقطعا ومسلما سوزوكي بهتراز اين دوتاخودرووخودروهاي دررده ي كره ايست. باسپاس

  • user icon
    نویسنده : مسعود
    تاریخ : 1395/07/30

    باسلام خدمت دوستان؛ من در حال حاضر سمند EF7مدل 88 دوگانه دارم؛میخوام حدود 50 الی 60 تومان برای ماشین هزینه کنم ولی در انتخاب گیرم نمیدونم ماشین صفر چینی بگیرم یاماشین کارکرده بابرند خوب؟ ازدوستان تقاضای راهنمایی دارم.

    • نویسنده : محمد صادق دارا
      تاریخ : 1395/09/07

      ژاپني دسته ٢ بخر

  • user icon
    نویسنده : ایمان محمدی
    تاریخ : 1395/10/08

    سلام
    ببخشید میخواستم بدونم این ماشین سوزوکی ویتارا از نظر صدای داخل کابین چطوره؟

  • user icon
    نویسنده : بابک امیری
    تاریخ : 1395/10/12

    با سلام فرمودید ماشین جالبی نیست چه صفر چه دست دوم . میخوام بدونم با 70 تومان چه ماشین غیر چینی میشه خرید با موتور نسبتا خوب که 2 دیفرانسیل باشه و اتومات هم باشه ؟ الان ویتارا 1388 ، 2000سی سی، دنده اتومات کث 4wd هم باشه این قیمته لطفا مدل بهتر رو پیشنهاد بدین

  • user icon
    نویسنده : عماد
    تاریخ : 1395/11/21

    دوستان عزیز
    با سلام خرید ماشین امری کاملا سلیقه ای است. نویسنده محترم مقاله به نظر کارشناسان اشاره داشته اند که اصلا خرید حتی کارکرده این ماشین رو توصیه نمیکنند. باید قدری واقع بین بود الان عروسکهای بزک کرده کره ای در نمونه صفر 170 تا 190 میلیون قیمت دارند البته منظورم توسان و اسپورتیج بود. کدوم عقل سالمی چنین پولی رو برای این ماشینها می تونه هزینه کنه. کسی که پول در دستش باشه با این قیمت کارکرده خودروهای ژاپنی مثل رافور بگیره بهتره ! فراموش نکنیم که سوزوکی به تازگی به 4 ستاره کیفیت دست پیدا کرده و برای یک خانواده 4 نفره می تونه ساعات خوبی رو به همراه داشته باشه. به هر حال به انتخاب همه احترام می گذارم و آرزو می کنم همیشه با ماشیناتون خوش باشید.

  • user icon
    نویسنده : محمدامین سنگتراش
    تاریخ : 1396/06/14

    سلام . هايما اس 7 توربو بخريم بهتره يا سوزوكي گراند ويتارا 1390 تا 1394 زير 100هزار كاركرد؟( مسير هايي كه مي رم نيمه آفرودي هست و هايما مي تونه بره )

  • user icon
    نویسنده : سعیده
    تاریخ : 1396/08/21

    از نظرات شما بسیار استفاده کردیم

  • user icon
    نویسنده : سعیده
    تاریخ : 1396/08/21

    از نظرات شما بسیار استفاده کردیم

  • user icon
    نویسنده : ارش خان
    تاریخ : 1396/11/10

    ویتارا طلاس همین ارم پشتش به هزار از این چینی اشغالا میارزد -4wd رو بیشتر دقت کن (کولر و بخاری نیست)-

  • user icon
    نویسنده : مهراب رجبی
    تاریخ : 1397/06/18

    اصلا خرج نداره و از این حیث عالیه ولی سواریش خیلی خشکه.البته اصلا ارزش ۳۰۰ میلیون هم نداره و خریدش تو این وضعیت غیر منطقیه.

  • user icon
    نویسنده : قاسم
    تاریخ : 1397/08/14

    من یک مدل 2000 اتومات کلاس 5 را خریدم. تجربه رانندگی طی 7000 کیلومتر در جاده و شهر :
    نقاط قوت : صدای کم موتور که حتی در دورهای بالا که صدای موتور بیشتر می شه آزاردهنده نیست. جادار بودن و راحتی صندلی البته اگر روکش بگذارید بهتر می شه. دید مناسب راننده و سرنشینان هم در جلو و هم عقب. صندوق نسبتا جادار برای خانواده های پرجمعیت -کیفیت داشبورد خوب . سیستم صوتی قوی -آفرود قوی حتی بعضا آفرودهای سنگین در گل و لای و برف را هم رفته.

    نقاط ضعف : مصرف سوخت بالا( شهر 12 لیتر) - جاده اگر زیر 100 باشه 8.5. بالای 100 حدود10 لیتر.
    نسبتا خشک ( البته اونفدر هم نیست که تو سفرهای طولانی اذیت کنه )-امکانات نسبتا کم برای سری های 5 و ماقبل - قطعاتش الان گرون شده البته بیشتر قطعات اصلی و مکانیکی و مهمش . شتاب نسبتا پایین.

    • نویسنده : حسین
      تاریخ : 1399/04/19

      دوست عزیز از نظر قدرت و شتاب چطوره؟ آیا همین مدلش الان ارزش خرید داره؟ واقعیت من اهل افرود نیستم بیشترم استفاده م تو شهره ولی دوست دارم ماشین جون دار و پر قدرت باشه نه اینکه تو یه جاده پر چاله چوله وحشت ورت داره الان یه چیزیش میشه و البته استایل ویتارا رو هم خیلی دوست دارم. ممنون میشم راهنمایی کنید

  • user icon
    نویسنده : حسین
    تاریخ : 1397/08/24

    آیا تنظیم صندلی ها به صورت دستی می باشد ؟؟؟؟

  • user icon
    نویسنده : علي
    تاریخ : 1397/10/29

    من دو ساله که کلاس 9 را دارم از کارخونه. بخدا اين ماشين شرف داره به سانتافه اي که الان بالاي550 ميليونه
    يعني تقريباً پول دوتا سوزوکي ژاپني براي يک ماشين کند و سنگين کره اي

  • user icon
    نویسنده : علیرضا
    تاریخ : 1398/01/31

    سلام لطفا سری جدید مقایسه کنید ۲۴۰۰ تیپ ۱۰
    همین کارارو میکنن مردم که خودرو سازها میان چراغ عوض میکنن خدادتومن پول میگیرن ازتون.منطقی باشید سری جدید اتفاقا نرمه اگه دوستانی که نشستن میدونن تمام ضعف سری قبل گرفته شده و مهمتر از همه دوستان میدونید که افرود رفتن نیازمند ماشین قوی هست چیزی نمیگم چون دوستان تا سوار‌نشید کاملا نظر شخصی میدید فقط یک جمله تا حالا کی دیده سانتافه حتی راوفور اسپورتج توسان لکسوس حتی برن افرود ولی لندکروز دیدید هایلوکس دیدید اف جی و سوزوکی ایکس تریل پاترول همین مقایسه بسه برای تمام توضیحات و اینکه ۳تا مانیتور داره و امکانات زیاده دیگه که تو‌سری جدید هست

  • user icon
    نویسنده : علیرضا
    تاریخ : 1398/01/31

    چرا سایت زدید ارزش خرید ۴ شما که خودتون کارشناسید میشه توضیح کامل بدید چرا؟
    طراحی ظاهری قبول دارم قدیمیه که اگه نیو میکردن الان اینم ۷۰۰ میفروختم،این ماشین چون مونتاژ قیمت اینه اگه قرار بود اینم مستقیم وارد بشه هم قیمت راوفور و‌سانتافه بود.
    و اینکه زدید امکانات نداره میشه بدونم با چه ماشین مقایسه میکنید که میکید نداره.ایا راوفور اصلا اپشن داره یا یانتافه که اپشن فقط داره راه میره مشکل گیربکس سانتافه هم که همه میدونن تازه من دو دف میگم تک دف که دیگه جایی نداره اینجا.
    مشکل سوزوکی فقط فیس قدیمیشه وگرنه هیییچ مشکلی نداره.
    بنده یک جونم که زیاد ماشین بازی کردم ولی باز‌میگم تو رنج خودش فقط سوزوکی حتی از راوفورم بهتره ولی باز میگم فیس سوزوکی ایرادش همینه قدیمیه سانتافه ماشین نرمی ولی همش تعمیرگاه و هزینه زیاد و ماشین زور نداره راه بره راوفور ماشین خیلی خوبی ولی ۸۰۰م میدی ماشین که اپشن نداره فقط خراب نمیشه 😂حتی باهاش بری افرود راحت چپ میکنه اگه غیر منطقی حرفام بیاد شما اطلاتتون به منم بگید ممنون

  • user icon
    نویسنده : جهانبخش
    تاریخ : 1398/05/26

    در کل ماشین خوبیه ولی به قیمتش نمی ارزه خیلی خشکه با این مبلغ ماشینهای خیلی بهتری میشه خرید بخصوص اگر آفرود نخریم من تا به حال چندین خودرو ویتارا دیدم چپ کرده اونم داخل شهر اولین بار تو اتوبان یادگار نزدیک فرحزاد وهوای کاملا معمولی نه بارون بود نه برف

  • user icon
    نویسنده : مهدی سیفی
    تاریخ : 1398/07/03

    سوزوکی ویتارا 2400 کلاس 10 ماشین مرد و بی ادعایی هست و به نظر من خیلی عالیه و پر قدرته

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1398/07/05

    من 4 سال ویتارا داشتم از همه لحاظ ماشین خوبی هست کیفیت.دید.فرمان پذیری
    فقط یه مقدار خشک هست که توی مسافرتهای طولانی ادم احساس کوفتگی و خستگی میکنه.

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading